Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2009, 23:36
QT
Avatar van QT
QT is offline
Hoi allen,

Lange tijd leefde ik in harmonie met IE6. Nu is dat systeem verouderd en dat maakt dat ik sommige websites niet meer optimaal kan gebruiken. Weg harmonie...

Nu wil ik op zich wel updaten naar een nieuwere versie, maar die nieuwe interface vind ik helemaal niets. Ik mis de knop 'Mappen' die ik boven in beeld heb gezet bij IE6. Zo kan ik heel snel van mijn 'internet explorer' een 'verkenner' maken (en andersom) Bij IE7 en IE8 lukt het me niet om die knop toe te voegen.

Weet iemand of dit wel mogelijk is?
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2009, 08:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee. Ongetwijfeld met dank aan Neelie Kroes, de EU en hun gezever over integratie van IE met Windows. En ach, misschien is het maar beter ook.

Windows-toets + E werkt overigens ook prima, dan opent-ie direct de Verkenner.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 11:26
QT
Avatar van QT
QT is offline
Beh. Wat een onzin... Bij de aanschaf van een keuken krijg je ook voordelige prijzen bij de aanschaf van bepaalde merken keukenapparatuur. Waarom mag microsoft dan geen explorer leveren bij desktops die uitgerust zijn met windoos... *MIEP*

Anyway, tnx for the answer
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 16:34
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Waarom mag microsoft dan geen explorer leveren bij desktops die uitgerust zijn met windoos...
Om ze geldboete te besparen konden ze ook in de applicatieselectie-lijst van hun installatieprogramma i.e standaard uitvinken, zodat het niet automatisch geïnstalleerd word.
Maar als ze internet explorer eruit laten, hoe haal je dan andere browsers zoals google chrome, firefox, opera of safari binnen?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 21:21
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Beh. Wat een onzin... Bij de aanschaf van een keuken krijg je ook voordelige prijzen bij de aanschaf van bepaalde merken keukenapparatuur. Waarom mag microsoft dan geen explorer leveren bij desktops die uitgerust zijn met windoos... *MIEP*

Anyway, tnx for the answer
Offtopic: Het probleem van IE in Windows (of toch van toen men het is beginnen verbieden), is dat IE onlosmakelijk verbonden was met de rest van Windows: zonder IE kon je gewone explorer niet werken. In je keukenvoorbeeld komt dat erop neer dat je wel een keuken koopt, maar zonder de microgolfoven van het huismerk, wilt ook de frigo niet werken. En je kan dan wel een andere browser (microgolfoven) insteken, de plaats die de andere inneemt ben je sowieso kwijt met verder enkel nadelen aan: een extra apparaat verbruikt ook weer stroom, of er kan brand in ontstaan o.i.d. (en Internet Explorer was wel best een microgolfoven waar geregeld brandjes in bestonden).

Door verplicht IE los te maken van Windows Explorer, is het ook veiliger: IE moet niet zo veel rechten hebben op de computer om te werken als browser. Het is technisch properder, en het laat ook toen om alternatieven op de markt te hebben zonder dat MS hun ding door je strot ramt (en ja, sommige mensen zijn blij met IE; dat is hun probleem).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 00:04
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Je geeft één optie op en krijgt er 10tallen voor terug....

Maar als je toch wil overstappen naar een andere browser kun je beter naar Firefox gaan.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 08:12
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Maar toch wel grappig. Nieuwe computers met Windows hebben dus geen internet explorer. Hoe moet de gemiddelde computer leek dan een andere browser downloaden (als hij/zij al überhaupt weet welke alternatieven er zijn en waar deze te downloaden zijn). Is ook niet echt over nagedacht.

Ze moeten gewoon bij nieuwe conputers met Windows installatie een cd-rom leveren met daar alle beschikbare gratis internetbrowsers erop + handleiding.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 08:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
MS gaat een DVD gaat maken met o.a. IE8 erop, en die wordt gratis verspreid. En als mensen een computer kopen via een OEM (Acer, Dell, HP, etc.) dan zal die er wel een browser opzetten.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.