Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2009, 18:42
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik heb Gespreksgeschiedenis op mijn computer, alleen heb ik een Chatlog per ongeluk verwijderd (helaas ook uit de Prullenbak)... Het is voor mij heel belangrijk om exact dezelfde Chatlog terug te kunnen lezen... Ik heb na het verwijderen wel weer opnieuw op MSN gezeten (niet met dezelfde persoon), kan het dan zo zijn dat de data al overschreden is?
Ik heb namelijk gehoord van programma's zoals Recuva, maar ik ben dus bang dat dit niet gaat werken omdat ik opnieuw gesprekken heb opgeslagen (nogmaals: niet met dezelfde persoon). Wie kan me uit de brand helpen? Ik heb er veel voor over...
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2009, 19:20
[Martijn]
[Martijn] is offline
Je weet niet zeker of het bestand al overgeschreven is, daarom zou je het het beste gewoon kunnen proberen met, wat je al zegt, Recuva. (http://www.recuva.com/download).
Als dat niet werkt zou je nog kunnen vragen aan degene met wie je hebt gechat om de chatlog, als hij/zij die nog heeft en als je dat kunt vragen (ik neem aan dat je dit al hebt gedaan als het zou kunnen).

Ik weet niet of en in hoeverre de msn servers chatlogs opslaan, maar als jouw chatlog daar nog opgeslagen is, krijg je die waarschijnlijk niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 17:31
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Thanks Martijn! Het is nog niet gelukt, moet nog even een paar prog's proberen!
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 22:21
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Het maakt normaal niet uit of je al met dezelfde persoon hebt gechat of niet; wat wel uitmaakt, is of je nog bestanden op die schijf geschreven hebt. In de meeste gevallen wel; dus de kans dat je iets terughaalt, lijkt me eerder klein (maar gelukkig voor je niet onmogelijk). Probeer eens met recuva of FileRecovery of een gelijkaardig programma; het enige wat je niet mag vergeten is dat je de teruggevonden bestanden op een andere schijf (usb-stick o.i.d.) MOET opslaan; anders kan het gebeuren dat je tijdens het herstellen over de eigenlijke bestanden aan het schrijven bent en dus alsnog alles kwijt bent.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.