Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2009, 15:55
Lucas_21
Avatar van Lucas_21
Lucas_21 is offline
Hey mensen!

Ik stond laatst op het punt om een psp te kopen tot iemand me helemaal voor gek verklaarde omdat de nieuwe PSPgo uitkomt over twee maanden ofzo.
Toen ben ik wat wezen opzoeken op internet over de twee psp's maar ik zie buiten de vorm niet echt een verschil. Is deze PSPgo ook sneller of met een mooier scherm?
Ik ben nu zelf niet echt de grootste autoriteit bij dit soort zaken dus ik wou even vragen wat jullie er hier van denken.

Alvast bedankt!

http://photo-bucket.nl/cfish/t/505/pspgo.jpg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2009, 12:45
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
gewoon de oude PSP kopen. De psp go heeft alleen flashkaart mogelijkheid en geen discs. Kortom, alleen downloaded content en niet de ouwe meuk. Daarnaast heeft de PSP een groter scherm en is de GO absurbt duur!
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 10:51
Lucas_21
Avatar van Lucas_21
Lucas_21 is offline
Ik heb wel gehoord dat de oude PSP ongelooflijk slecht in de hand ligt en dat ze bij deze Go daar wel wat aan gedaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 13:40
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Ik heb wel gehoord dat de oude PSP ongelooflijk slecht in de hand ligt en dat ze bij deze Go daar wel wat aan gedaan hebben.
dat is een kwestie van smaak. De psp is ten opzichte van de PSPGO een stuk groter en kan daardoor wat minder gemakkelijk in de hand liggen. Ikzelf prefereer zo'n groot log ding, maar zoals gezegd, dat is een kwestie van smaak.
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 22:37
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Daarnaast went het wel. Toen ik mijn psp fat had, vond ik het ook rot vast houden, maar na een tijdje wist je hoe hij lekke rin je handen lag en was het geen probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 13:13
Rovers
Avatar van Rovers
Rovers is offline
Ik zou even wachten tot de PSPgo, alleen al omdat je GT er sowieso gratis bijkrijgt! Daarnaast is de PSPgo echt een stuk kleiner en heb je het voordeel dat met het interne geheugen je altijd al je games bij je hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.