Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2009, 15:22
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik heb vandaag een telefoon besteld via http://www.superdeal.nl/ nu heb ik gelezen op internet dat sommige tevreden zijn over deze aanbieder van abonnementen, maar ook dat sommige mensen het zaakje niet vertrouwen. Deze aanbieder adverteert ook in de spits krant. Zijn er mensen met ervaring met dit bedrijf?

Alvast bedankt.

edit: ik heb deze besteld http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_36
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2009, 16:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heel vaak zijn het persoonelijke ervaringen en met elke winkel kan daar erg veel verschil in zitten.

De reacties die je op de shopvieuw van Tweakers.net kunt lezen geven vaak wel een goed beeld wat je van een bepaalde winkel kunt verwachten.

Een tip voor de toekomst is om volgende keer je in de winkel te verdiepen vóórdat je een bestelling plaatst
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 21:39
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
ik vind ze best goedkoop, maar heel weinig modellen. weet iemand of ze om de zoveel tijd verversen of zoiets? lijkt me interessant als het goede model langs zou komen.
__________________
been there done that got the t-shirt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 18:26
leentjeboersema
leentjeboersema is offline
hey

ik heb zondag een telefoon besteld via superdeal.nl, de LG Cookie. ben ook wel benieuwt naar de ervaringen van andere mensen bij dit bedrijf.
maar ik wacht nu al dus vanaf vorige week zondag. hoe lang duurt dit normaal? of ben ik nou ongeduldig (A).
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 18:44
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het zal vanzelf wel komen? Anders eens opbellen ofzo.

Die site zelf lijkt me betrouwbaar. Bedrijf erachter is Action in Marketing en die hebben weer Vodafone als klant, dus dat zal wel goed zitten.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 17:15
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
T zit inderdaad snor. Ik heb de telefoon ondertussen al binnen.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 19:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Lijkt mij ook wel betrouwbaar. Tijdens mijn stage bij AIM heb ik nog een paar van die websites in elkaar mogen zetten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.