Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2009, 14:51
Verwijderd
Mee laptop is heel traag wanneer ik de stroom adapter eruit haal. Ik had ergens gelezen dat er iets stuk is met de hardware en dat ik het beter met de garantie kon terug sturen. Vind het echt ongelooflijk, want de laptop is snel wanneer de adapter er inzit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2009, 11:42
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Dat is vermoedelijk omdat de snelheid van de laptop dan omlaag gaat om accu-tijd te besparen. Dit kun je zeer vermoedelijk wel aanpassen, dit gaat dan wel ten koste van de accu-tijd. Maargoed als het anders onwerkbaar is lijkt me dit geen probleem.

Wat voor laptop is het? Merk en type graag.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 15:10
Verwijderd
Acer 6530G, heb grote spijt dat ik deze heb aangeschaft, heb in het verleden al een x aantal problemen mee gehad, maar die zijn er gelukkig niet meer. Problemen varieerde van het uitvallen van het beeldscherm en het uitvallen van het internet, maar deze zijn beide inmiddels opgelost d.m.v. driver updates en vervanging van de modem.

Ik zal even naar de prestatie van de accu kijken.

EDIT:

Heb even geknutseld met de accu instelling, tevergeefs. Het hielp niet. Enig idee wat ik wel kan hiertegen kan doen?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 22:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Probeer eens bij de Energiebesparings-instellingen te kijken (of hoe dat ook precies heet). In Vista heb je verschillende opties die je daarvoor kunt kiezen, variërend van minimaal tot maximaal. Het zou best kunnen dat het daar iets mee te maken heeft.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 06:51
Verwijderd
Ik zal eens kijken. Ik heb er op dit moment geen problemen mee, omdat ik me laptop niet echt overal meeneem. Maar stel nou dat ik hem eens wil meenemen en dat wil niet lukken door dit probleem, dan zou ik dat best vervelend vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 09:15
ganralph
ganralph is offline
mijn Acer (dus ik vermoed meerdere Acers ) heeft een programma genaamd Acer ePower Management.

start > alle programma's > Acer Empowering Technology > Acer ePower Management

Een van de variabelen die je daar kunt aanpassen is CPU-snelheid bij accu-gebruik. Staat die misschien op Laag?
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:52
Verwijderd
Hij staat op dit moment op hoge prestatie, CPU staat op max. Ik denk toch echt dat het iets met de hardware te maken heeft. Anders maar met de garantie terug sturen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 11:56
Verwijderd
Laptop doet het helemaal, ook zonder stroom kabel. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het probleem is opgelost.

Bedankt iedereen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:16
ganralph
ganralph is offline
het zal onze positieve energie geweest zijn. graag gedaan
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.