Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2009, 22:54
Verwijderd
Het is een poging waard... Misschien dat iemand hier toevallig wat verstand heeft van dit irritante doch veelgebruikte programma? Opmerkingen als "Stap toch over naar een Mac/Linux" helpen niet vandaag

In mijn scriptiebestand heb ik het voor elkaar gekregen om de pagina's nummers te geven aan de boven- én onderkant. Stom genoeg kan ik alleen niet uitvogelen hoe ik dit úit moet zetten (en nee, je kunt het niet gewoon uitvinken of zoiets). Ik wil namelijk alleen maar paginanummers aan de bovenkant.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen? De hele tekst kopieren naar een nieuw bestand helpt niet, want hij kopieert gewoon de dubbele paginanummers mee. En het kopieren naar een ander programma heeft niet bepaald mijn voorkeur, want dan kan ik alle koppen en vetgedrukte stukken weer aanpassen als het uiteindelijk weer terugkomt in word...

Help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2009, 23:14
Verwijderd
Is het Word2003 of Word2007?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 07:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Is het niet gewoon een kwestie van de kop- en voettekst bewerken?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 08:07
Rationeel
Rationeel is offline
mja gewoon even flink klikken in de kop of voet tot je deze kunt bewerken en dan het paginanummer verwijderen. als het goed is doet hij het dan in alle andere kop- en/of voetteksten ook.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 12:23
Verwijderd
Ah ja tenks, ik had het zelf gister ook al uitgevonden (dat zal me leren in paniek te posten voor ik zelf even op onderzoek uitga ), maar was niet meer online gegaan om het mee te delen. Slotjeeee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.