PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : M'n msn heeft nieuwe mensen nodig :P

JayS
08-09-2009, 21:06
Nou het is dan zover, mijn msn (oh nee, het heet tegenwoordig wlm) kan ondertussen wel een leuke opfrisbeurt gebruiken kwa vrouwelijke contacten. Leeftijd maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, maar je moet wel een gezellige babbel hebben ;)

Even kort iets over mezelf; euh...altijd lastig om wat over jezelf te vertellen. In mijn dagelijkse leven ben ik voornamelijk bezig met studeren en sporten. En nu ben ik de moeilijkste niet, dus zal ik maar zeggen wat ik dan studeer; Ik doe CMV (culturele maatschappelijke vorming, een opl in het sociale hoekje) en als het op sporten aan komt ben ik bezig met voetballen, hardlopen, soms tennis en elke winter ben ik in de alpen te vinden om te skieën of snowboarden!

Verder heb ik naast het studeren en sporten natuurlijk ook een zee aan vrije tijd (desnoods moet dat gemaakt worden! :P) en die zee vul ik dan leuke dingen doen; ergens wat drinken, uitgaan, bioscoop/dvd/tvseries, theater (lees cabaret; Najib Amhali), of gewoon een leuke dag uit met vrienden of gewoon eens lekker een dagje luieren, dat is op zijn tijd ook niet verkeerd.

Mocht je nou denken, dat klinkt best gezellig, laat het even weten dmv een reply en dan is de kans heel erg groot dat je een pm krijgt.

Eindbaas
11-09-2009, 00:32
Tip: Ga een keertje uit, spreek een leuk meisje aan als je er eentje ziet. Als het tussen jullie klikt, kun je om haar msn-adres of haar telefoonnummer vragen :) Werkt een stuk beter dan willekeurige meisjes van internet toevoegen, en het is in de praktijk natuurlijk ook veel leuker.

JayS
11-09-2009, 17:04
Tip: Ga een keertje uit, spreek een leuk meisje aan als je er eentje ziet. Als het tussen jullie klikt, kun je om haar msn-adres of haar telefoonnummer vragen :) Werkt een stuk beter dan willekeurige meisjes van internet toevoegen, en het is in de praktijk natuurlijk ook veel leuker.

God, ben jij altijd zo bijdehand? Dan heb ik echt medelijden met de mensen om je heen. Heb je er misschien ooit aan gedacht dat ik dit verzoekje doe om eens te kijken wat voor type meiden hier zitten en ik misschien wel helemaal niet op het standaard uitgaanstype val? Denk niet dat jij je aan zoiets kan denken, zo slim lijk je me dan weer niet.

Eindbaas
11-09-2009, 18:00
Hahaha, ik ga hier niet verder op in. Fijne dag verder, JayS.

JasperJD
11-09-2009, 18:57
No flamewar?:(

Eindbaas
11-09-2009, 23:42
No flamewar?:(

Iemand van 24 die op scholieren.com naar vrouwelijke msn-contacten zoekt is voor mijn part geen flamewar waard.

^ stiekem toch een flame

JasperJD
11-09-2009, 23:59
Ik zit op iPod zie leeftijd niet maar je hebt gelijk;)

Missy
14-09-2009, 15:19
Goed, ontopic!

fizzle-fluffy
15-09-2009, 15:06
God, ben jij altijd zo bijdehand? Dan heb ik echt medelijden met de mensen om je heen. Heb je er misschien ooit aan gedacht dat ik dit verzoekje doe om eens te kijken wat voor type meiden hier zitten en ik misschien wel helemaal niet op het standaard uitgaanstype val? Denk niet dat jij je aan zoiets kan denken, zo slim lijk je me dan weer niet.

volgensmij bedoelde hij het als goedbedoelde, vriendelijke raad. Maargoed :)

flyaway
17-09-2009, 22:31
Dit kan in het grote 'ik zoek MSN contact' - topic, bovenaan de pagina van het deelforum Contact Gezocht :)