Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2009, 13:07
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Op mijn laptop met Vista gebruik ik Office 2007. Sinds een week of wat heb ik problemen met een aantal programma's, voornamelijk Word en Outlook. Word reageert erg traag en loopt regelmatig vast. Als ik documenten vanuit Outlook open, dan duurt het een eeuwigheid of het lukt helemaal niet (Word opent wel, maar geen document), de enige betrouwbare manier om een document op te starten is het in een map neerzetten of openen via Word zelf. Als ik Word wil afsluiten, loopt hij bijna altijd vast. Hetzelfde probleem heb ik af en toe met Excel, en Outlook werkte erg traag.
Ik heb eerst het diagnostisch programma van Office laten zoeken, maar dat heeft niks opgeleverd. Daarna alle beschikbare updates geīnstalleerd, maar dat heeft ook niet geholpen. Virusscanner e.d., allemaal gedaan, maar niks gevonden.

Gisteren heb ik dus maar Office geheel gedeīnstalleerd (ook netjes uit register gehaald etc.) en opnieuw geīnstalleerd en daarna alle updates gedownload etc. Vanochtend deed hij het prima, geen vastlopers, netjes afsluiten, zoals vanouds, maar nu krijg ik wéér drie keer achter elkaar dat Word niet meer goed werkt en reageert en ik hem via taakbeheer moet afsluiten.

Mijn vraag: iemand een ander idee over wat er aan de hand is en eventuele andere suggesties om het probleem op te lossen?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2009, 16:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Dit kan aan verschillende dingen liggen:
(Hier ff een aantal punten uit de kennisdatabase van een bedrijf waarvoor ik werkte)
  • Systeem voldoet niet aan (of gedeeltelijk) aan de minimale specificaties van de applicatie.
  • Systeem mist een losgekoppelde mappings (netwerk schijven)
  • Addons & macros deactiveren
  • Oplossingen voor foutmeldingen op internet zoeken
  • vista's index deactiveren
  • geopende office bestanden controleren op foutmeldingen, enz
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 17:04
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Hm, aan de specificaties ligt het niet, en ik gebruik ook geen netwerkschijven.

Zover ik weet gebruik ik geen add-ons & macro's. Als ik die wel gebruikte, zouden die dan niet verwijderd zijn toen ik office gedeīnstalleerd had?

Ik heb de hulpfunctie van Office al gebruikt, via de site van microsoft gezocht, en dat heeft niks opgeleverd. Verder krijg ik buiten "bestand niet gevonden" geen foutmeldingen waar ik dus eventueel iets mee zou kunnen.

En hoe kan ik de index van Vista deactiveren? Dat is nieuw voor mij.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 18:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als je dat nog niet hebt gedaan zou je Service Pack 2 voor Office 2007 eens kunnen installeren, mogelijk helpt dat.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 23:43
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Dat had ik ook al geīnstalleerd, en dat hielp ook niet. Op het moment ben ik lekker radicaal bezig met het herīnstalleren van alle updates nadat ik Vista opnieuw heb geīnstalleerd.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Productsleutel Microsoft Word in Vista
ninie
12 02-03-2010 15:10
Software & Hardware [Office 2007] Probleem met de stijlen
*gaapt*
10 26-02-2009 16:29
Software & Hardware Mac Book kopen?
Muchacha
58 25-08-2008 06:05
Software & Hardware Welk cijfer geef jij Windows Vista?
Verwijderd
90 09-10-2007 13:21
Software & Hardware MS Office
Verwijderd
18 05-03-2007 18:59
Software & Hardware windows vista.
twinkebel
54 14-02-2007 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.