Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2009, 23:08
Verwijderd
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en dus opnieuw Itunes geïnstalleerd. Als ik m'n Ipod aan de laptop aansluit dan komen de nummers niet automatisch in mijn I-tunes bibliotheek. Die is nu dus nog leeg.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik durf niet te synchroniseren, want straks ben ik al m'n muziek kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2009, 07:30
Verwijderd
Dat kan niet met iTunes. Je moet podplus of yamipod downloaden en daarmee kan het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 15:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en dus opnieuw Itunes geïnstalleerd. Als ik m'n Ipod aan de laptop aansluit dan komen de nummers niet automatisch in mijn I-tunes bibliotheek. Die is nu dus nog leeg.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik durf niet te synchroniseren, want straks ben ik al m'n muziek kwijt.
Citaat:
Dat kan niet met iTunes. Je moet podplus of yamipod downloaden en daarmee kan het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 07:39
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Inderdaad iTunes syncrhoniseert enkel iTunes nara iPod en niet omgekeerd. Het beste is gewoon manueel van je oude computer de muziek kopiëren naar je nieuwe (als je geen nummers uit de iTunes Music Store hebt); in het andere geval moet je met die nummers nog vanalles uithalen om ze te laten werken op die computer (maar wat exact kan ik niet zeggen).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 18:25
Nouk-san
Avatar van Nouk-san
Nouk-san is offline
Volgens mij kun je de liedjes die verschijnen in de mediatheek van jouw iPod verslepen naar iTunes, of heb ik het nou mis?
__________________
Laugh as much as you breathe (:
Love as long as you live <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 18:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Nee je hebt een programma nodig
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 14:03
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Het hangt er vanaf of je je muziek hebt laten kopiëren naar de iTunes library of dat je ze vanaf een plek op je harde schijf in iTunes hebt gesleept.
Als je je muziek hebt laten kopiëren naar de library van iTunes kan je de map van je iTunes library kopiëren en op je nieuwe laptop zetten.

Dit is wel erg vervelend, en ik heb er ook echt lang over gedaan voordat ik het voor elkaar had. (De apps van mijn iPhone wilden niet mee-gekopieerd en de muziek deed raar.) Uiteindelijk heb ik alles opnieuw in de library gezet, was vele malen sneller dan al de ingewikkelde trucjes van internet
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Problemen met installeren Itunes & andere Apple Software...
Omegatypez
6 11-01-2011 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.