Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2009, 22:11
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
De nieuwste versie van Live messenger heeft te hoge systeemeisen voor mijn computer... Kan ik nu op de een of andere manier nog downgraden naar een eerdere versie van msn? Ik heb het geprobeerd, meerdere oude versies, maar krijg steeds de melding dat ik de nieuwste versie moet downloaden...
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2009, 22:21
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Volgens Microsoft is dat niet verstandig om dat er een grote lek in oude wlm-clients zijn gevonden.

Je kan ook gaan chatten met applicaties waarmee je ook het msn live netwerk op kan, dan heb je dit gezeik niet. Dit kan bijvoorbeeld met pidgin, amsn, miranda, enz. Deze applicaties dwingen je niet om upgrades te installeren en werken rustig verder.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 18-09-2009 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 09:46
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ah, ok, fijn. En welke van die dingen zou je dan het meeste aanraden? En hebben die ook handige dingen als dat je gesprekken worden opgeslagen enzo?
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 09:49
Verwijderd
Ik dacht dat Pidgin dat inderdaad wel had, maar dat moet je even kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 09:58
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ok, dank
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 17:16
Verwijderd
Pidgin en Trillian zijn de populairste alternatieven voor MSN, dus ik neem voor 't gemak aan dat die ook het beste zijn. Ik denk dat je meer hebt aan Pidgin, Trillian is wat zwaar en als je al niet zo'n snelle computer hebt kun je beter voor een lichter programma gaan. Miranda IM is trouwens nog kleiner, als je merkt dat Pidgin niet helemaal lekker loopt kun je 't best daarop overstappen. (Over ontbrekende functies bij Miranda hoef je je geen zorgen te maken, er zijn veel plugins voor te krijgen waardoor je zelf kunt kiezen welke functies je hebt.)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 12:04
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik heb inmiddels Pidgin geïnstalleerd, en het lijkt vooralsnog best goed te werken. Het is geen msn, maar ach, zo belangrijk is het nou ook weer niet om dat weten dat iemand een bericht aan het typen is
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.