Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2009, 00:01
Lydia Field
Avatar van Lydia Field
Lydia Field is offline
Hi,

ik heb heel lang CS3 van Photoshop gebruikt. Mijn mijn computer'mannetje' heeft mijn computer verneukt en CS3 er af gehaald. Daarvoor in plaats heeft hij er Lightroom opgezet. Ook niet slecht maar ja...

Nu moet ik voor school serieus aan de slag met Photoshop. Ik wil CS4 en die wordt een stuk goedkoper aangeboden op Amazon. com of E-bay.

Heeft iemand al eens online dit soort software gekocht en denk je dat als de seller een goede rating heeft het wel okee is?

En ik zag ook dat er nou CS3 en CS4 extended versions zijn. Ik neem aan dat dat toch nog het oorspronkelijke programma bevat maar dat er wat is toegevoegd?

Je ziet het wel: ik heb heel veel verstand van dit soort dingen. Any information would help me BIG TIME

Lydia
__________________
Nee ik heb geen MSN, kun je niet gewoon praten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2009, 07:31
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik zou het dan eerder van Amazon kopen dan van eBay. Dit ziet er bijvoorbeeld betrouwbaar uit, maar veel van dat soort dingen op eBay zijn helaas gewoon nep. Als de verkoper een goede rating heeft zal het inderdaad wel oké zijn, maar dat zie je ook aan de prijs; de goedkope versies worden vaak aangeboden door mensen die helemaal geen rating hebben. Dat zegt wel genoeg. If it's too good to be true, it probably is
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.