Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2009, 19:08
DiepDenker
DiepDenker is offline
hoii,

iemand enig id wat er met ebuddy aan de hand is?
ik vind hem altijd superhandig omdat ik er alle accounts in één kan doen, maar als ik op de site kom ziet alles er heel vaag uit. Dan moet ik me ergens onder in aanmelden, maar dan op een gegeven moment, komt er links onderin klaar en hij stopt met laden...
ik kan nu ook niet die mensen uit mijn nieuwe klas dr mailadres zien, want die had ik nog niet in mijn adressenlijst gezet, alleen toegevoegd bij ebuddy

heeeeelp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2009, 21:00
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Omdat ik nog nooit met ebuddy heb gewerkt, kan ik je daar niet mee helpen.
Maar als je tegelijk met meerdere instant messaging accounts wil werken, kijk eens de applicatie pidgin.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 12:33
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Omdat ik nog nooit met ebuddy heb gewerkt, kan ik je daar niet mee helpen.
Maar als je tegelijk met meerdere instant messaging accounts wil werken, kijk eens de applicatie pidgin.
pidgin komt niet door onze filter heen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 14:05
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Dus het moet webbased zijn en met meerdere accounts kunnen werken? Dan zou ik voor meebo gaan.
(hier moet je wel gratis een meebo account aanmaken om met meerdere accounts te kunnen werken).
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 18:37
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Dus het moet webbased zijn en met meerdere accounts kunnen werken? Dan zou ik voor meebo gaan.
(hier moet je wel gratis een meebo account aanmaken om met meerdere accounts te kunnen werken).
komt ook niet door de filter heen. Ja wij hebben een hele zware. met dank aan mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 18:57
DiepDenker
DiepDenker is offline
probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 10:27
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Voor de volgende keer dat je het voorhebt, misschien werkt Nimbuzz, die is iets minder gekend bij de meeste mensen. En anders zijn er nog wel oplossingen te bedenken als je wel toegang hebt tot een Jabber-client (je gesprekken lopen dan over Jabber, tot aan een server die wel op MSN kan). En anders bestaan er nog wel oplossingen, met iets als Tor zou het wel mogelijk moeten zijn om gewoon Messenger te gebruiken.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Kan geen MSN meer installeren op mijn laptop
Eend
29 03-07-2010 08:41
Software & Hardware MSN Inlogprobleem
TopDrop
9 04-08-2008 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.