[Archief] Bekijk het origineel op : wie kan mij (19) bijles geven tervoor bereiding van HAVO 4/5
tashfeen
05-10-2009, 14:30
Hoi
Ik heb hulp nodig om naar HAVO 4 of 5 te gaan. Ik zit op het mbo nivo 2 een hele grote gat dus. mbo is te makkelijk voor mij en HAVO te moeilijk maar toch wil ik HAVO doen. Ik woon in den haag en ben 19 jaar oud help:confused:. ik wil €10 per uur uitgeven aan bijles
Bijles waarin? Alle vakken? Ik ben wel geinteresseerd.
Bijles waarin? Alle vakken? Ik ben wel geinteresseerd.
tashfeen
06-10-2009, 17:27
nederlands, wiskunde, economie
Ik zou het best willen doen. Vind alleen de opmerking 'als er goed les wordt (eerste les: er wordt is met dt :P) gegeven staat er een vergoeding tegenover' een beetje vreemd. Ik neem aan dat er gewoon een tarief wordt afgesproken?
Aan welk bedrag zit je te denken?
tashfeen
06-10-2009, 18:34
ik zit aan een bedrag van €10 per uur te denken. maar ik heb wel een vraag welke opleiding je zelf heb gedaan havo, vwo, hbo, mbo?
vwo en hbo.
10 euro per uur... Hm. Hoeveel uur per week zou je les willen dan?
Ik heb onderbouw vwo/bovenbouw havo gedaan. En nu doe ik de lerarenopleiding Nederlands, ik zou kunnen helpen met Nederlands, wiskunde a en economie... Ik heb al eerder bijles gegeven.
tashfeen
06-10-2009, 22:27
ik zou 2 uurtjes per week willen als het kan
Heb ook al vaker bijles gegeven, maar als YumYum t graag doet vind ik dat best hoor!
tashfeen
07-10-2009, 15:20
mij maakt het eigelijk niet uit. maar eerlijk is eerlijk snoopy was eerder.
Mja, maar ik bedacht later dat ik waarschijnlijk mijn dochter van 4 maanden mee moet nemen. Is niet zo handig met bijles... :)
tashfeen
09-10-2009, 01:11
nee dat is zeker niet handig. wil je het nog? zo ja en waar? bij jou in de buurt is makkelijker voor je dochter. alleen waar is de vraag? enig idee?
Oh, ik wil het wel doen hoor! Dacht dat jij er last van zou hebben en daarom liever YumYum zou hebben :)
Ben dit weekend weg, maar zal maandag even pb-en oke?