[Archief] Bekijk het origineel op : Contact gezocht met mensen die ook moeillijk of niet naar school gaan.
Hi there!
Ik vroeg me af of er op dit forum nog meer mensen zitten die problemen hebben op school.
Hoeft niet zozeer in leren te zijn maar ook in problemen met leraren of nouja whatever gewoon problemen dus.
Ik zelf heb al sinds 2 jaar geleden problemen op school, ik ben toen van school gekickt en heb een halfjaar thuis gezeten.
Nu na 2 jaar heb ik weer problemen op school echt fucked up, nu lijkt het me wel leuk om met mensen te praten die ook problemen hebben en moeillijk of zelfs niet naar school gaan.
Laat een berichtje achter of stuur even een PB
xoxo
bjorkjexxx
03-11-2009, 10:47
Hi there!
Ik vroeg me af of er op dit forum nog meer mensen zitten die problemen hebben op school.
Hoeft niet zozeer in leren te zijn maar ook in problemen met leraren of nouja whatever gewoon problemen dus.
Ik zelf heb al sinds 2 jaar geleden problemen op school, ik ben toen van school gekickt en heb een halfjaar thuis gezeten.
Nu na 2 jaar heb ik weer problemen op school echt fucked up, nu lijkt het me wel leuk om met mensen te praten die ook problemen hebben en moeillijk of zelfs niet naar school gaan.
Laat een berichtje achter of stuur even een PB
xoxo
heey,
mijn broer heeft net hetzelfde gehad ,
verschillende scholen geprobeerd maar nergens lukte het,
hij krijgt nu thuis les en dat gaat beter,
zou het mss voor jou ook niet beter zijn om thuis te blijven ?
dan kan je eventueel examen doen voor de middenjury als je toch een diploma wilt halen .
xxxx bjork
Ik heb jaren thuis geleerd. PM. :)
melvingamer
23-11-2009, 14:40
Ik heb jaren thuis geleerd. PM. :)
ik dacht dat het wel leuk zou zijn om thuis te leren of is het niet leuk?
Sheppard
24-11-2009, 10:13
Ik heb nog nooit problemen gehad op school =|
Hetgeen dat ik gedaan heb is dat ik een opleiding heb genomen die mij leuk leek en nog altijd leuk vindt....
Altijd huiswerk af enz.
dianaotten
24-11-2009, 14:18
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met school :-)
Ik zit dan nog maar op het vmbo,in de 3e klas..maar het is gewoon leuk ! :-)
Ik heb dat ook een tijdje gehad, waar wil je precies over praten dan?
ik ben ook een jaar maar gedeeltelijk naar school geweest (begon met niet, daarna parttime, steeds meer tot 4/5e )
mail maar
ik dacht dat het wel leuk zou zijn om thuis te leren of is het niet leuk?
Je moet de zelfidiscipline ervoor hebben
Ik ben op mijn 16de gestopt met school vanwege opnames in psychiatrische klinieken.
Ik ben op mijn 16de gestopt met school vanwege opnames in psychiatrische klinieken.
:eek:
Ben jaren terug van de Havo geschopt met alle gevolgen van dien; leerplichtambtenaar, speciaal onderwijs, gedonder op school. Heb ook nog een jaar thuisgezeten waarin ik helemaal niets heb gedaan. Inmiddels een mbo diploma op zak.
PM droppen kan altijd :)
Er zijn nogal veel verschillende redenen waarom iemand met school moeite kan hebben of gestopt kan zijn.. waar wil je het precies over hebben?