[Archief] Bekijk het origineel op : Moeite met jongen te begrijpen..
LadyLike87
02-11-2009, 00:11
Ik heb de mening van buitenstaanders nodig over het volgende:
Ik zit met de volgende situatie:
Ik vind iemand leuk, die werkt op een plaats waar ik vaak kom (de sportschool). Als hij aan het werk is en hij ziet me binnenkomen dan komt hij altijd naar me toe. Hij vraagt veel naar mijn persoonlijke leven, vooral veel vragen als: wat heb je het afgelopen weekend gedaan/wat ga je nog doen?
Hij kijkt me altijd lang aan en als hij mensen helpt werpt hij ook altijd een blik + grote glimlach.
Ik ben meestal samen met andere mensen aan het sporten en hij wacht altijd totdat de anderen weg zijn en komt dan naar me toe om te praten.
Als hij het druk heeft kijkt hij me nog steeds om de zoveel tijd aan en hij lacht altijd naar me. Ook bij het praten kijkt hij me onafgebroken strak in m'n ogen aan en hij verteld soms ook (ongevraagd :P) dingen over zichzelf en wat hij meemaakt etc.
Als hij er is en niet hoeft te werken dan knoopt hij ook een praatje aan en zoekt hij me altijd op voordat hij weggaat om te gedag te zeggen. Pas had ik mijn haar eens anders en dat merkte hij meteen op en hij maakte ook gelijk een compliment erover.
Ik zou niet kunnen zeggen of hij net zo veel tijd en aandacht besteed aan andere meisjes op de sportschool, van wat ik zie in ieder geval niet. Ik denk wel dat hij aardig sociaal ingesteld is, ik zie hem eigenlijk met niemand zo lang praten als met mij, maar hij praat wel met meerdere mensen omdat hij natuurlijk ook daar werkt.
Ik heb al eens een hint gegeven en gezegd dat ik naar de bios wilde maar nog niet wist of iemand van mn vrienden mee zou gaan. Hij zei toen alleen maar: ik denk dat je heus wel iemand vind hoor -O-. Daarna heb ik eigenlijk geen hints meer gegeven.
Waar ik mee zit is dus: denken jullie dat hij gewoon heel erg vriendelijk is of dat er wel iets meer is? Ik ben bang dat, omdat ik hem zo leuk vind, ik alleen maar zie wat ik wil zien.
En als jullie denken dat er wel wat is, hebben jullie tips voor mij om iets van actie te ondernemen of ervoor te zorgen dat hij wat onderneemt?
Ik ben absoluut niet iemand die zegt: ik vind je helemaal leuk, laten we wat gaan drinken :bloos:
Nou alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal
Egoconstructie
02-11-2009, 00:36
9 van de 10 hints begrijpen jongens niet.
Maar goed het lijkt er erg op dat hij je leuk vindt. Ik weet echter niet wat voor typ hij is. Misschien gaat hij wel zo om met meer meisjes. Die zitten er ook tussen...
Directheid zal je helpen. Maar je hoeft hem niet gelijk uit te vragen. Als hij je de volgende keer weer aanspreekt en persoonlijke dingen vraagt en dergelijke, vraag hem dan op een speelse manier iets in de trant van: of hij met alle meisjes zo persoonlijk is en zo'n geïnteresseerde houding heeft. Uit zijn reactie zou je dan op moeten maken of jij anders bent voor hem.
LadyLike87
02-11-2009, 00:49
Dat wat je zegt dat hij misschien wel zo'n type is die zo doet, is precies wat me tegenhoud.
Helaas zie ik 'm dus niet zo vaak in contact met de anderen dus ik weet het ook gewoon niet.
Ook bedankt voor je tip; ik zal het eens proberen.
Een tijdje geleden (week of 3) begon hij erover dat hij het altijd leuk vond dat ik er was en ook leuk met me kon praten. Ik vroeg toen ook of hij zo iedereen af ging (op een speelse manier) en hij zei toen iets in de trant van dat ie dat niet deed omdat veel mensen er niet zo voor open staan/ geen zin in hebben.
Toch een teken dat hij misschien zo tegen me doet alleen maar omdat ik er voor open sta?
Rode Panda
02-11-2009, 01:08
Dan zeg je de volgende keer;
Jij, ik, bios en ik verwacht geen nee.
Misschien wilt hij wel hebben dat jij die stap zet, niet met hints aankomen, gewoon hupakee klabamboem.
NaamInGebruik
02-11-2009, 08:09
Ego constructie is wel fout, jongens begrijpen 99 van de 100 hints niet :P
En zelfs ALS er iets daagt gaan ze er zeker 9 van de 10 keer niet op in, omdat meisjes zoiezo veel praten over van alles en nog wat.
Daarom, geen hints geven, gewoon vragen! Wellicht dat ie zelf wel es begint over 'moet nog maar even zien wat ik ga doen vanavond als ik klaar ben met werken' 'oh, als je wilt kunnen we wel even de stad in, biosje doen ofzo'.
LadyLike87
02-11-2009, 11:00
Tsja de algemene mening is dus dat ik gewoon direct moet zijn. Maar ik ben echt een watje wat dat betreft, ik ben nooit zo direct geweest, gewoon hinten (erg veeeeel hinten) en dan wachten tot hij eens met iets komt.
Mijn standpunt was altijd: als hij me ziet zitten, dat stelt ie vanzelf wel wat voor toch? Komt hij niet met een voorstel, then he's just not that into me :P
Deze jongen vind ik wel echt heel leuk, zo leuk dat ik eigenlijk maar weinig geduld heb om te wachten... maar voordat ik uit m'n comfort-zone stap wil ik toch eigenlijk meer zekerheid dat hij me wel leuk vind joh :o
Hints van vrouwen zijn ook gewoon onbegrijpelijk... Directheid is en blijft de beste manier.
Jemig, dat met de bios is toch geen hint. Grijp hem gewoon bij zijn haren en sleur hem de bios in, zoals de oermannen hun vrouwen de grot in sleepten. Zo denken wij nog steeds (y).
RHCP_NAC
02-11-2009, 18:11
Dan zeg je de volgende keer;
Jij, ik, bios en ik verwacht geen nee.
Misschien wilt hij wel hebben dat jij die stap zet, niet met hints aankomen, gewoon hupakee klabamboem.
Dit dus.
Afgaande op je verhaal gaat hij echt geen nee zeggen.
LadyLike87
02-11-2009, 18:26
:o Nou ik hoop maar dat hij inderdaad geen nee gaat zeggen.
Bedankt mensen voor jullie input, jammer dat alles erop neerkomt dat ik gewoon wat ballen moet hebben en hem mee uit moet vragen ;).
Ik denk dat ik m maar eens een smsje ga sturen?
Pff lastig man, waarom onderneemt hij nou niet gewoon iets...:mad:
ThomasTripleT
02-11-2009, 21:00
:o Nou ik hoop maar dat hij inderdaad geen nee gaat zeggen.
Bedankt mensen voor jullie input, jammer dat alles erop neerkomt dat ik gewoon wat ballen moet hebben en hem mee uit moet vragen ;).
Ik heb van hem zijn kaartje gekregen met telefoonnummer en e-mail (had hij gegeven voor zakelijke doeleinden), dus ik denk dat ik m maar eens een smsje ga sturen?
Pff lastig man, waarom onderneemt hij nou niet gewoon iets...:mad:
Het is en blijft een risico die je moet nemen en je loopt de kans om goed of afgekeurt te worden. Je kan ervoor kiezen om heel lang te wachten om er zo iets zekerder van te zijn, maar dan kan het ook gebeuren dat het vlammetje uitgaat.
Maar misschien zit hij wel met hetzelfde probleem, laat jij net iets te weinig zien en durft hij niet op je af te stappen. Je lucht hem dan zeker op met je smsje;)
De volgende keer dat je aanhaalt dat je niemand hebt om mee naar de bioscoop te gaan kan je hem zeggen van 'hé, heb jij geen zin om mee te gaan?'... dan lijkt het wat spontaaner en moet je hem toch niet zo rechtstreeks vragen?
Maar eigenlijk vind ik dat je best al een grote hint gaf... ik denk dat als hij genoeg geintereseerd in je was hij daar wel op in was gegaan. Vooral omdat hij blijkbaar spontaan genoeg is om gewoon met je te beginnen babbelen.
(ik heb positieve ervaring met zo een hints, maar misschien heb je zelf niet genoeg aangetoont met je gedrag dat je hem leuk vindt, waardoor hij niet begrepen heeft dat het een hint was).
Als jullie babbelen, flirt je dan met elkaar? Een babbel voor mij met een gewone vriend en met een 'liefdesinteresse' is helemaal anders...
Verder vind ik wel dat je hem moet uitnodigen om iets te doen, anders blijf je met de onzekerheid...
Wat ben je van plan in dat smsje te zetten? Dat vind ik eigenlijk nog moeilijker dan hem in persoon spreken.
x-spekkie-x
03-11-2009, 07:15
Je geeft aan dat je hem een smsje gaat sturen. Heeft hij je dan niet zijn telefoonnummer gegeven? Is dat geen hint van zijn kant dan? :D
Gewoon meevragen op date dus (y)
Not for Sale
03-11-2009, 07:39
Je geeft aan dat je hem een smsje gaat sturen. Heeft hij je dan niet zijn telefoonnummer gegeven? Is dat geen hint van zijn kant dan? :D
Gewoon meevragen op date dus (y)
dit (y)
LadyLike87
03-11-2009, 09:23
:D Nou ik zal het wat verder uitleggen:
Als we babbelen flirten, nou niet overduidelijk, ik wil hem niet in verlegenheid brengen omdat hij natuurlijk ook aan het werk is. Hij kijkt me wel constant strak aan, vaak/eigenlijk alleen maar tot op het punt dat ik het gewoon niet meer aankan en weg moet kijken :P Maarja misschien is hij gewoon een strakke aankijker :P. Hij maakt wel grapjes, schept soms op over zichzelf, probeert me te helpen met dingen terwijl ik geen hulp nodig heb. Een keer is het voorgekomen dat hij vroeg hoe het ging, toen zei ik dat ik goed gemotiveerd was door zo'n goede medewerker en toen zei hij: oh wie dan? dus ik: oh weet niet precies hoe hij heet (soort van voor de grap, want ik had 'm eerder dus gesproken en we wisten allebei dat het om hem ging) en hij: oh gewoon die ene leuke jongen of niet? Dat is volgens mij wel vissen naar een compliment?
Gisteren heeft hij wederom gezegd dat hij m'n haar zo leuk vind zitten, met een flinke nadruk erop *O* Maar misschien was hij gewoon vergeten dat hij dat vorige week ook al had gezegd :P
Verder zijn er geen dubbelzinnige opmerkingen ofzo, dus het flirten, ik weet het niet... Ik ben niet overtuigd in ieder geval.
Ehm zijn nummer had ik eigenlijk gekregen voor zakelijke dingen, hij biedt ook begeleiding en vertelde daarover dus ik zei dat dat me wel leuk leek en toen gaf hij z'n kaartje met nummer en e-mail enzo.
Ik heb m ondertussen gesmst, maar durfde niks bijzonders te doen dus heb ik maar gedaan alsof ik ergens hulp bij nodig had :o
Hij smste na ong. 20 minuten terug, was wel erg aardig en hij eindigde met kusjes terwijl ik eindigde met groetjes *O* Haha oh ik voel me echt een puber zo :rolleyes:
In ieder geval gaat hij me morgenavond helpen met m'n 'probleem', ik knijp m nu al.
En nu zegt iemand dat dat van de bios wel een goede hint was! :s Misschien heeft hij het dan bewust vermeden, oke toen ik dat zei had ik 'm denk ik 2 dagen gesproken ofzo in totaal :bloos: Misschien te vroeg...
x-spekkie-x
03-11-2009, 11:14
Volgens mij ziet hij jou echt wel zitten, zeker als hij binnen twintig minuten terugsmst! (Ervanuitgaand dat het geen zakelijk probleem was waarvoor hij zijn diensten aanbiedt). En al was het wel zakelijk, dan zet je nog geen kusjes in je smsje.
Dus, vraag hem nou eens op date. Een blauwtje lopen is bijna onmogelijk na al die hints :D
Changshan
03-11-2009, 12:11
Damn, hij geeft alle mogelijke hints. Hij reageerde alleen niet heel adequaat op je bios-hint, dat moet ik toegeven... misschien kun je zeggen dat je nog een keer naar de bios gaat en ditmaal niet wilt gaan zoeken naar partners, dus of hij 'dan maar' wil meegaan? :P Dat soort in grapjes verpakte voorstellen heeft bij mij altijd wel gewerkt.
Nog even naar je andere posts kijkend, zou ik zeggen dat hij nog niet geloofde dat dat van die bios een hint kon zijn, en heel neutraal wilde antwoorden met een soort 'tweede hint', waar jij weer op had moeten reageren. Zo kan dat lang doorgaan zonder echt uitsluitsel, dus ik zou zelf wat directer zijn. :P
LadyLike87
03-11-2009, 12:44
:D Haha ben ik weer.
Weten jullie wat het ook is? Sommigen van jullie zeggen hij geeft alle mogelijke hints, maar waarom? Waarom vraagt ie me niet gewoon mee uit dan als hij echt zo aan het hinten is?
Ik vind hem niet onwijs verlegen overkomen, want hij komt echt áltijd wel naar me toe enzo, dus daarom is de twijfel er gewoon, zijn het wel hints? en waarooom vraagt hij dan niet gewoon of we wat gaan doen? (voelen jullie mijn lichtelijke frustratie? :P)
Maar goed ik ben dus van plan om morgen zoiets te ondernemen als, bedanken voor z'n hulp door eens wat te gaan drinken of naar de bios te gaan? :o Denk ik.... if I don't chicken out.
ThomasTripleT
03-11-2009, 12:51
:D Haha ben ik weer.
Weten jullie wat het ook is? Sommigen van jullie zeggen hij geeft alle mogelijke hints, maar waarom? Waarom vraagt ie me niet gewoon mee uit dan als hij echt zo aan het hinten is?
Ik vind hem niet onwijs verlegen overkomen, want hij komt echt áltijd wel naar me toe enzo, dus daarom is de twijfel er gewoon, zijn het wel hints? en waarooom vraagt hij dan niet gewoon of we wat gaan doen? (voelen jullie mijn lichtelijke frustratie? :P)
Maar goed ik ben dus van plan om morgen zoiets te ondernemen als, bedanken voor z'n hulp door eens wat te gaan drinken of naar de bios te gaan? :o Denk ik.... if I don't chicken out.
Hij 'chicken'd' gewoon net zo erg als jij;)
Mja ik struikel ook een beetje over dat biosgebeuren, want hij had toch heel erg gemakkelijk luchtig kunnen zeggen "oh ik ga wel mee", of anders "als ik vrij was geweest, zou ik wel meegaan". Dat kan zo luchtig dat het net zo goed een geintje is, zodat hij het zo weg had kunnen lachen als jij niet had gereageerd met "oh da's ook leuk!" Dat moet hij toch ook wel doorhebben..?
De enige positieve reden die ik kan bedenken, is dat hij toch bang was dat jíj dat suf zou vinden, maar dan moet hij wel erg verlegen zijn en je zegt dat dat wel meevalt...
Nja, ik ben benieuwd hoe hij doet als hij je komt helpen (waarmee eigenlijk?). Misschien kun je dan als het gezellig is, iets zeggen als "gezellig, misschien moeten we dit nog es doen", en als hij dan positief reageert kun je tenminste een date voorstellen.
LadyLike87
03-11-2009, 15:20
Mja ik struikel ook een beetje over dat biosgebeuren, want hij had toch heel erg gemakkelijk luchtig kunnen zeggen "oh ik ga wel mee", of anders "als ik vrij was geweest, zou ik wel meegaan". Dat kan zo luchtig dat het net zo goed een geintje is, zodat hij het zo weg had kunnen lachen als jij niet had gereageerd met "oh da's ook leuk!" Dat moet hij toch ook wel doorhebben..?
Ja zoals ik al zei, misschien was het nog iets te vroeg voor zo'n hint. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat het heuul makkelijk was om daar op in te springen..
Dus nu ben ik weer wat banger jongens :s
Ja zoals ik al zei, misschien was het nog iets te vroeg voor zo'n hint. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat het heuul makkelijk was om daar op in te springen..
Dus nu ben ik weer wat banger jongens :s
Hoe oud is hij eigenlijk? (en hij is toch wel vrijgezel?)
Je moet heel de situatie in de context zien, dus jij kan best de situatie beoordelen. Als je elkaar nog maar pas kende, kan het zijn dat je nog niet echt duidelijk gemaakt had dat je hem wel leuk vond. "Liefde op het eerste gezicht" gebeurt zelden, maar je kan wel interesse wekken, en als je elkaar pas kende kan het zijn dat je nog niet genoeg interesse gewekt had...
Probeer het nog eens opnieuw... nadat hij je geholpen heeft met je probleem kan je hem wat ophemelen (overdreven) met woorden als 'ah, je bent mijn redder in nood, wat zou ik zonder jou gedaan hebben' etc. en dan kan je hem vragen hoe je hem kan bedanken... waarschijnlijk zegt hij daarop dat het niets was, maar jij kan aandringen dat je hem op een drankje wil trakteren ofzo. (is er geen bar bij de sportclub?)
Nou, als iemand zo'n opmerking naar mij zou maken zou ik het jammer vinden dat die persoon mij niet uitnodigt om mee te gaan. Ik zou zelf niet zeggen dat ik wel mee zou willen want ze had gezegd dat ze met haar vrienden wilde gaan. Om mezelf dan aan te bieden zou ik opdringerig vinden.
LadyLike87
03-11-2009, 16:39
Hoe oud is hij eigenlijk? (en hij is toch wel vrijgezel?)
Je moet heel de situatie in de context zien, dus jij kan best de situatie beoordelen. Als je elkaar nog maar pas kende, kan het zijn dat je nog niet echt duidelijk gemaakt had dat je hem wel leuk vond. "Liefde op het eerste gezicht" gebeurt zelden, maar je kan wel interesse wekken, en als je elkaar pas kende kan het zijn dat je nog niet genoeg interesse gewekt had...
Probeer het nog eens opnieuw... nadat hij je geholpen heeft met je probleem kan je hem wat ophemelen (overdreven) met woorden als 'ah, je bent mijn redder in nood, wat zou ik zonder jou gedaan hebben' etc. en dan kan je hem vragen hoe je hem kan bedanken... waarschijnlijk zegt hij daarop dat het niets was, maar jij kan aandringen dat je hem op een drankje wil trakteren ofzo. (is er geen bar bij de sportclub?)
Daar heb je een punt Juana! Hij is 24 :). Maar ik weet eigenlijk niet of hij vrijgezel is, nooit gevraagd. Ik ging er eigenlijk vanuit van wel, omdat hij het in gesprekken nooit heeft gezegd. Hij heeft het altijd over afspreken met vrienden, films die hij gezien heeft met vrienden etc. etc. er is nooit een vriendinachtige opmerking gevallen. Maar ik heb het niet expliciet gevraagd :S. Ik kreeg het gevoel van niet, maar misschien ontwijkt hij het ook gewoon omdat hij mijn aandacht wel leuk vind :confused:
Er is geen bar bij de sportclub nee en volgens mij heeft ie daarna nog afspraken (hij spreekt met me af voordat hij moet werken), dus ik kan hem niet direct trakteren op een drankje als bedankje. Ik had ook wel zoiets in m'n hoofd maar ik moet dus nog kijken of ik het nog durf.
Daar heb je een punt Juana! Hij is 24 :). Maar ik weet eigenlijk niet of hij vrijgezel is, nooit gevraagd. Ik ging er eigenlijk vanuit van wel, omdat hij het in gesprekken nooit heeft gezegd. Hij heeft het altijd over afspreken met vrienden, films die hij gezien heeft met vrienden etc. etc. er is nooit een vriendinachtige opmerking gevallen. Maar ik heb het niet expliciet gevraagd :S. Ik kreeg het gevoel van niet, maar misschien ontwijkt hij het ook gewoon omdat hij mijn aandacht wel leuk vind :confused:
Er is geen bar bij de sportclub nee en volgens mij heeft ie daarna nog afspraken (hij spreekt met me af voordat hij moet werken), dus ik kan hem niet direct trakteren op een drankje als bedankje. Ik had ook wel zoiets in m'n hoofd maar ik moet dus nog kijken of ik het nog durf.
Opgelet... het kan zijn dat hij een vriendin heeft.... dat zou kunnen verklaren waarom hij langs de ene kant wel lijkt geintereseert te zijn en langs de andere kant jou niet mee uitvraagt... En net omdat hij jou wel leuk vindt, vermeldt hij zijn vriendin niet.
Het kan zijn. Misschien probeer je dat beter eerst te weten te komen?
Zo met een typische soapvraag: 'Wat vindt je vriendin daarvan dat je zo hulpvaardig bent naar andere meisjes?'(nadat hij jou met je probleem geholpen heeft)
en als hij dan zegt dat hij geen vriendin heeft, kan je, als je het lef hebt, een opmerking maken als 'ik dacht dat zo een leuk iemand als jij toch wel een vriendin zou hebben'
LadyLike87
03-11-2009, 17:27
Oh man, dat zou ik echt zo jammer vinden :(.
Sowieso zou ik sommige dingen dan wel wat raar vinden, het nooit zeggen en die complimenten en de kusjes in de sms (maar goed dat ligt wellicht aan mij).
Het zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn...
Haha die soapvraag, dat vind ik eigenlijk best wel fout :P Maar anders kom ik er nooit achter hoe het nou allemaal zit. Dussss dan maar even mijn trots opzij zetten denk ik!
als je het mij vraagt denkt hij precies hetzelfde als jou :D ga dr voor ;)
wow! dit allemaal in 1 dag!
Over een paar jaar kunnen jullie aan de kinderen vertellen dat papa en mama allebei schijtlijsters waren. :D
Nou, als iemand zo'n opmerking naar mij zou maken zou ik het jammer vinden dat die persoon mij niet uitnodigt om mee te gaan. Ik zou zelf niet zeggen dat ik wel mee zou willen want ze had gezegd dat ze met haar vrienden wilde gaan. Om mezelf dan aan te bieden zou ik opdringerig vinden.
Dat kan natuurlijk ook, dat kun je moeilijk inschatten vanaf de zijlijn via het internet. Maar de meeste jongens die ik ken zouden al snel opperen dat ze wel meewillen, ook gewoon vriendschappelijk trouwens (zodat je alsnog niet weet of ie je nu meer dan leuk vindt :P). Tjaaa.
LadyLike87
04-11-2009, 18:15
Nou over 20 minuutjes hebben we dan afgesproken. Ik ben echt nerveus en ik twijfel ook aan m'n smoes. Hij zal waarschijnlijk als hij even doordenkt wel inzien dat het zo raar is om helemaal daarvoor af te spreken, ik had het net zo goed aan ieder ander kunnen vragen en dat weet hij ook wel...:facepalm:
Sorry ik moest gewoon ff m'n zenuwen eraf typen hier. Bah. Ben echt geen heldin wat dit soort dingen aangaat :bloos:
Nou over 20 minuutjes hebben we dan afgesproken. Ik ben echt nerveus en ik twijfel ook aan m'n smoes. Hij zal waarschijnlijk als hij even doordenkt wel inzien dat het zo raar is om helemaal daarvoor af te spreken, ik had het net zo goed aan ieder ander kunnen vragen en dat weet hij ook wel...:facepalm:
Sorry ik moest gewoon ff m'n zenuwen eraf typen hier. Bah. Ben echt geen heldin wat dit soort dingen aangaat :bloos:
Dat is dan toch juist een goed teken?! Hij weet dat jij hém niet echt nodig hebt en dat je het aan ieder ander had kunnen vragen, maar hij heeft er niets van gezegd en heeft wel een afspraak met je gemaakt. Als hij je echt niet ziet zitten had hij je wel gezegd dat het onzin was om hem te bellen. :)
Toch..? :o
LadyLike87
04-11-2009, 18:28
Ja! Ik vind dat je gelijk hebt :D (ik wil dat je gelijk hebt :P)
drukknoopje
04-11-2009, 19:43
En?
ben benieuwd hoe het vergaat!
LadyLike87
04-11-2009, 21:04
Oh mensen, ik ben echt compleet dichtgeklapt! :( :facepalm:
Ik kwam aan en hij zat daar leuk te zijn en ik zag mezelf in de spiegel en toen dacht ik bij mezelf: nee. Hij is gewoon té leuk, het kan niet dat hij interesse heeft in mij. Hij is gewoon echt heel lief en spontaan en ik denk dat ik daar te veel van heb gemaakt.
Pff ik zal het nooit weten want ik durf echt niets jonge. Ik had allerlei mooi soapzinnetjes voorbereid en er is niks uitgekomen! Hij heeft daarentegen wel gewoon gezellig gekletst, verteld over zichzelf en wat hij gaat doen van het weekend, wat hij heeft meegemaakt van de week (ook al zag ik m maandag nog... :P). Ik denk dat door mijn stilte hij nog meer is gaan vertellen van zichzelf. Hij vroeg zelfs nog: wat vind je van mn outfit!!!! HIJ VROEG WAT IK VOND VAN Z'N OUTFIT!!!!! En wat zeg ik: oh ja leuk joh! staat je goed (maar ik zei dat zo fucking droog) ik had er echt meer van kunnen maken :mad:. Hij zei op een gegeven moment ook nog, dat ie me zo eens van achteren bekeek (!!!!) en dat ik wel smaller was geworden, dus dat het sporten z'n vruchten begon af te werpen. Dit kan overigens niet want ik ben helemaal niks afgevallen en zie zelf ook niks :P Ben van een normaal postuur en ik sport meer voor de energie (en vaak om hem dan tegen te komen :P) dan om onwijs af te vallen.
Oh en op een gegeven moment raakte hij mn hand aan en ik werd zo week in mn benen, daarna was het al helemaal niet meer te redden! Ik kon geen zinnig woord meer uitbrengen.
En weet je wat nog meer! Begint ie ineens over andere vrouwen :| Uit het niets begint hij van: zo weet je trouwens wie hier ook sport?!! De hoofdrolspeelster uit *filmnaam vergeten* dus ik: :| "aha". Gaat ie verder: ja en ook een nieuwslezeres! Ik: :|
He tis weer zo'n lang verhaal geworden.
Samenvatting: ik heb gefaald vanavond -O-
Changshan
05-11-2009, 01:28
^ Nee hoor, je hebt deelgenomen aan het gesprek. :) En hoe duidelijker het werd dat je in verlegenheid werd gebracht, hoe meer dat misschien voor hem een hint is. ;) Dus bijna altijd goed nieuws, op een gegeven moment moet één van jullie wel initiatief nemen. :p
Over andere vrouwen beginnen, nog zo'n trucje om eens te polsen... ^^
newmapsofhell
05-11-2009, 06:02
aah wat een leuk verhaal dit, eindelijk weer een goed soap verhaal op l&r. Ga ervoor, klinkt iig alsof hij je ziet zitten. Als je het eng vindt zou ik gewoon smsen en vragen of 'ie iets wil doen, gewoon na het versturen je de telefoon in de hoek smijten en iets anders gaan doen ;)
LadyLike87
05-11-2009, 10:53
Het begint inderdaad veel op een soap te lijken. Met een grote schijterd in de hoofdrol :o.
Ik hink nu, na een avondje erover obsessen, op twee gedachten.
1. Ik stuur hem nog een sms. Dat ik blij was met z'n hulp en of hij er nog iets voor terug wil, desnoods een betaling in natura :D (ik doe stoer, maar dat laatste durf ik toch niet ;))
2. Ik laat het gaan. Blijf met hem praten enzo en wacht gewoon af tot hij iets onderneemt. Zoals ik eerder al zei, hij komt niet onzeker of verlegen over, dus waarom zou hij dan niet iets voorstellen?!
Nadeel hiervan is; vanaf volgende week kan ik door mn studie een maand lang niet erheen gaan en dan verwaterd het, denk ik.
Ik heb ook zoiets van, ik kan het gewoon doen nu. En als het dan fout loopt, heb ik een maand om te herstellen zeg maar :o
Dit is vermoeiend man. Waar zijn de goeie oude tijden waar je alleen maar met je lange wimpers hoefde te knipperen en te lachen en een man je gelijk mee uit vroeg? :bloos:
bamboocha
05-11-2009, 15:53
Mijn standpunt was altijd: als hij me ziet zitten, dat stelt ie vanzelf wel wat voor toch? Komt hij niet met een voorstel, then he's just not that into me :P
Ik weet niet of je dat standpunt nog steeds hebt? Maar misschien denkt hij wel hetzelfde;)
Egoconstructie
05-11-2009, 18:22
Dit is vermoeiend man. Waar zijn de goeie oude tijden waar je alleen maar met je lange wimpers hoefde te knipperen en te lachen en een man je gelijk mee uit vroeg? :bloos:
Ja ging het maar zo makkelijk. Komt vooral door de emancipatie. Mannen moeten zich eerst uitgebreid kwalificeren voor de vrouw tegenwoordig. Barrières waar we doorheen moeten.
Stuur gewoon iets van: 'He, bedankt voor je hulp. Ik vond het ook erg leuk! Zin om eens echt wat af te spreken? ;-)'
Je moet hem echt mee uitvragen! Een paar maandjes geleden leerde ik een jongen kennen die ik niet mee uit durfde te vragen, en ik heb er echt spijt van dat ik het niet heb gedaan.
Het klinkt alsof hij je wel leuk vindt, maar ik zou niet wachten tot hij jou vraagt. Gewoon doen en zien wat ervan komt. :)
Optie 3.: Stuur hem een smsje met dat je zijn gezelschap erg op prijs stelt en of hij niet eens buiten de club wil afspreken...
Als hij daar dan negatief op reageert, heb je een maand waarin je hem niet ziet, en daarachter kan je alle 2 doen alsof het een puur vriendschappelijk voorstel was
En probeer wat meer lef te hebben. Als hij een opmerking over je lichaam heeft... dan is hij aan het flirten, flirt terug... 'jij houdt mijn kont wel goed in de gaten' (nuja, zoiets, hmm, wat zou een nederlandse variant zijn voor het engelse werkwoord 'check out')
Changshan
05-11-2009, 23:09
Zoals ik eerder al zei, hij komt niet onzeker of verlegen over, dus waarom zou hij dan niet iets voorstellen?!
Je doet te veel aannames. Mensen zien mijn onzekerheid vaak ook niet door het gelul en machogedrag heen.
LadyLike87
06-11-2009, 22:20
Even een update, na die faalavond vroeg hij of ik van de week er nog zou zijn. Dus ik vertelde dat ik de volgende 2 dagen nog van plan was om te gaan en hij zei van; oh ja, je gaat vaak overdag he, nou dan zie ik je nog wel.
De volgende dag was ik er 10 minuten en toen kwam hij ook. Hij was toen niet aan het werk. Ik wilde toch eens een beetje testen hoe het nou zat. Dus toen hij weer met me kwam praten ben ik heel onverwacht heel dichtbij 'm gaan staan (ik had altijd het idee dat hij een beetje 'terug trok' als ik een beetje bewoog). Maar hij deed dat helemaal niet, hij bleef me aankijken en glimlachen terwijl ik echt heeeel dichtbij kwam. Maar goed toen kwam ik weer tot mezelf en ben ik nerveus weggeschuifeld :s. We hebben wel gepraat maar ik ging aan een groepsles meedoen en hij is toen weggegaan. Daarna dus niet meer gezien :(.
Ik ging eens na bij mezelf en ik denk dat ik een groot deel van het probleem ben. Ik geef zelf niet eens zo veel hints, als hij bijv. binnenkomt durf ik 'm vaak niet aan te kijken (gelukkig negeert hij dat en komt ie gewoon voor me staan). Ik loop zelf nooit naar hem toe om een gesprek te beginnen. Ik kan hem niet eens langdurig aankijken tijdens een gesprek! Maarja, ik ben gewoon een schijterd eerste-klas.
Nu is dus die tijd ingegaan dat ik hem niet meer 'toevallig' tegenkom. Ik vind het wel jammer, moet echt constant aan 'm denken. Ik zou wel contact willen houden, maar ik vind het nu zo moeilijk om een smsje te sturen. Ben toch bang dat hij een vriendin heeft. En ik ben bang voor afwijzing. Wat als hij denkt: wat is dit nou weer/dit was niet de bedoeling/wat denkt zij nou, zoiets. Dan durf ik zeer waarschijnlijk niet meer te gaan sporten :o
Zoals Juana al zei, ik moet lef hebben. Maar dat heb ik niet! :bloos:
newmapsofhell
06-11-2009, 22:59
Typ gewoon dat smsje :) gewoon letterlijk, zullen we iets gaan drinken samen.
LadyLike87
07-11-2009, 11:02
Is het een optie om hem toe te voegen op MSN?
Ik ben namelijk wel een echte internetheldin :o. Is het fout om zijn mailadres van zijn kaartje te gebruiken om hem toe te voegen? Of zal ik een sms sturen of het goed is om hem toe te voegen omdat ik het zo leuk vind om met hem te praten?
Of zijn we hier echt te oud voor?
Ik wil gewoon verder contact met 'm hebben en ik zit nu in een hele andere stad, dus heb geen tijd om de komende weken iets met hem te gaan drinken. Een smsje sturen met 'zullen we wat gaan drinken' heeft daarom weinig zin. Als hij al ja zegt dan moet ik daarna sturen: oke, we spreken af over een maand :S.
Sms even met terloops de vraag of hij ook msn heeft en of je hem mag toevoegen. (y)
en euhm als ik eht zo lees zit het wel goed tussen jullie XD
ja, zit zeker goed tussen jullie!! ik wou dat ik deze situatie had :(
Atelier Madame
12-11-2009, 19:41
hihi hoe gaat het nu tussen jullie?
LadyLike87
12-11-2009, 20:37
hihi hoe gaat het nu tussen jullie?
Haha ik dacht net, laat ik eens een update plaatsen.
Ik heb hem uiteindelijk maar toegevoegd op hyves en 20 minuten later (altijd precies 20, ook met die smsjes), had hij me geaccepteerd. Daarna had hij direct een berichtje gestuurd, weer met xxx op het eind :bloos:. Ik heb daarna geantwoord en hij heeft daarop weer geantwoord. Op zijn laatste bericht heb ik de volgende dag pas geantwoord omdat het laat werd... en helaas heb ik op mijn laatste berichtje geen antwoord meer gehad (is nu 2 dagen geleden). Ik baal daar wel van :(
Maar goed ik denk dat ik nu best wel vast zit, de bal ligt nu bij hem toch? -O-
Oja! Wat ook raar is, hij heeft zijn krabbels geblokkeerd, ook voor vrienden! :S Dan vraag ik me af wat hij verbergt.. een vriendinnetje misschien?
Pwnostar
12-11-2009, 22:34
"Je vind wel iemand" :D Hij kan moeilijk zichzelf uitnodigen. Hij wil gewoon dat jij zegt "ga jij mee dan als ik niemand kan vinden". :rolleyes: is toch duidelijk 8D
x-spekkie-x
13-11-2009, 08:20
Waarom ligt de bal bij hem? Kan jij hem niet gewoon mee uit vragen?
Atelier Madame
13-11-2009, 17:11
Haha ik dacht net, laat ik eens een update plaatsen.
Ik heb hem uiteindelijk maar toegevoegd op hyves en 20 minuten later (altijd precies 20, ook met die smsjes), had hij me geaccepteerd. Daarna had hij direct een berichtje gestuurd, weer met xxx op het eind :bloos:. Ik heb daarna geantwoord en hij heeft daarop weer geantwoord. Op zijn laatste bericht heb ik de volgende dag pas geantwoord omdat het laat werd... en helaas heb ik op mijn laatste berichtje geen antwoord meer gehad (is nu 2 dagen geleden). Ik baal daar wel van :(
Maar goed ik denk dat ik nu best wel vast zit, de bal ligt nu bij hem toch? -O-
Oja! Wat ook raar is, hij heeft zijn krabbels geblokkeerd, ook voor vrienden! :S Dan vraag ik me af wat hij verbergt.. een vriendinnetje misschien?
Vind het niet zo gek dat hij krabbels persoonlijk wil houden, ook niet iedereen hoeft de berichtjes die ik van anderen krijg te lezen hoor. Maar heeft hij in zn hyvesprofiel geen relatie status? Ik denk dat het toch tijd wordt om dingen op de man af te vragen, vraag hem mee uit (ze hebben niet voor niets die leuke tikken via hyves uitgevonden '.. heeft zin om met jou een drankje te doen..'). Bedoel op deze manier maak je jezelf ook alleen maar gek.
metalheadje
15-11-2009, 18:17
ik denk toch echt dat hij je leuk vind maar net als jij moeite heb jongens te begrijpen heb ik zelf ontzettend veel moeite meiden te begrijpe:P
LadyLike87
16-11-2009, 20:05
Vind het niet zo gek dat hij krabbels persoonlijk wil houden, ook niet iedereen hoeft de berichtjes die ik van anderen krijg te lezen hoor. Maar heeft hij in zn hyvesprofiel geen relatie status? Ik denk dat het toch tijd wordt om dingen op de man af te vragen, vraag hem mee uit (ze hebben niet voor niets die leuke tikken via hyves uitgevonden '.. heeft zin om met jou een drankje te doen..'). Bedoel op deze manier maak je jezelf ook alleen maar gek.
Ja krabbels persoonlijk houden oké, maar ook voor 'vrienden' zeg maar? Dus dat ze zichtbaar zijn voor niemand? En niemand kan je dan ook krabbelen? Ik denk dat hij daarom ook een bericht had gestuurd, omdat je gewoonweg niet kan krabbelen.
Ik maak mezelf inderdaad alleen maar gek. Ik heb er nu wat meer afstand van omdat ik hem een week niet gezien heb en hoe meer ik eraan denk, hoemeer ik denk dat er toch wel wat was. Gewoon dingen als die complimenten en als ik het dan een beetje probeerde weg te lachen zei hij ineens heel serieus: nee, echt, het staat je echt heel goed.
Of dat hij altijd zo vaak langsliep en aan het eind van elk gesprek zei: ik kom zo nog wel even terug/ even kijken (en dat ook deed).
Maar nu zit ik er wel mee dat hij niet meer gereageerd heeft op mijn laatste bericht? Ik wil echt geen bord voor m'n kop hebben, dus ik zie het als een hint dat hij niet veel meer ervan wil maken. :confused: Maar dat wil ík niet!
Changshan
17-11-2009, 15:59
^ Je hebt hem misschien voor zijn gevoel afgewezen door je zo lang passief te gedragen... Logisch dat hij er steeds minder energie in steekt.
RHCP_NAC
17-11-2009, 16:34
Idd, ik heb je zijn mobiele nummer? Stuur hem gewoon een bericht of bel hem. Als ik me in zijn situatie verplaats kan ik het goed begrijpen, er is weinig respons van jou geweest.
LadyLike87
17-11-2009, 19:18
^ Je hebt hem misschien voor zijn gevoel afgewezen door je zo lang passief te gedragen... Logisch dat hij er steeds minder energie in steekt.
Idd, ik heb je zijn mobiele nummer? Stuur hem gewoon een bericht of bel hem. Als ik me in zijn situatie verplaats kan ik het goed begrijpen, er is weinig respons van jou geweest.
Wow.. wow..! Heb ik weinig respons gegeven? Dat valt toch wel mee, ik heb hem gesmst (toen ik zogenaamd hulp nodig had) en ik heb hem toegevoegd op hyves én ik heb het laatste bericht gestuurd! Dat is voor mijn doen echt uitzonderlijk veel he, maar goed dat weet hij natuurlijk niet.
Oke maar goed, stel dat het inderdaad zo is, wat zal ik nu doen dan? Ik kan hem niet mee uit vragen, want ik ben pas over een maand weer terug in die stad. Hyvesberichtje gaat niet werken want daar reageert hij vooralsnog niet meer op.
Ik wil op zich wel weer wat ondernemen want als ik wacht tot ik hem weer kan zien (over een maand dus) dan gaat elke interesse die er misschien wel was helemaal uitgedoofd zijn, ben ik bang.
Ik ga trouwens wel over een week in het weekend erheen met wat vrienden, om te stappen. Zou leuk zijn als ik hem dan tegenkom :o
Probeer dan tijdens dat weekend iets af te spreken...
Changshan
19-11-2009, 18:26
Ja, regel een ontmoeting via de sms.
En hoeveel onbeantwoorde hyvesberichtjes heb je nou gestuurd, laat staan berichtjes met iets concreets erin waar hij op zou kunnen antwoorden? ;)
LadyLike87
19-11-2009, 19:33
Probeer dan tijdens dat weekend iets af te spreken...
Inkoppertje he :P
Ja, regel een ontmoeting via de sms.
En hoeveel onbeantwoorde hyvesberichtjes heb je nou gestuurd, laat staan berichtjes met iets concreets erin waar hij op zou kunnen antwoorden? ;)
Oke voer mij het smsje dat ik ga sturen :o iets van: 'hey, (tijdje niet gezien?), ik ben dit weekend weer eens in Utrecht, ga je nog ergens heen op zaterdag? Misschien kom ik je wel tegen in de stad? (Lijkt me wel leuk?)'
Hij klinkt stom.
Maar ik kan niet 1 op 1 met hem gaan afspreken dat weekend want ik ben dan ook met vrienden... maar zou wel leuk zijn als we allebei op dezelfde plaats gingen met eigen mensen en elkaar dan tegenkwamen :bloos: Ging alles maar zoals in mijn droomwereldje....
En ik heb 1 onbeantwoord hyvesbericht gestuurd en die was zeer zeker wel concreet hoor ;) Ik vroeg erin naar een speciaal feest waar hij over vertelde dat hij heen zou gaan en hoe het was!
Toeeeevallig :y
Changshan
19-11-2009, 22:47
Ach ja, vragen hoe iets was. ^^ Expressieven... beter gebruik je directieven; vraag je of hij er ook is wanneer jij ergens bent. ;) 'Hey, tijdje niet gezien! Ik ben dit weekend weer eens in Utrecht, ga je nog ergens heen op zaterdag? Misschien kom ik je wel tegen in de stad? Zo ja, laat anders even weten waar je bent! (Lijkt me wel leuk?) x'
Misschien kom ik je trouwens onbewust wel tegen in Utrecht, tien tegen één dat ik er dan ook uitga. ;) Al is dat dan misschien naar het PANN-feest, daar gaan de meeste vrienden die avond heen. :p
Doen zoals changshan zegt... dan vraag jij hem om iniciatief te nemen... als hij er dan geen neemt...
Dat smsje dat je voorstelt lijkt me prima, maar het kan nog wat concreter. Niet 'misschien kom ik je wel tegen', want dat komt over alsof je hem als vage kennis beschouwt, maar 'als jij ook gaat stappen, waar ga je meestal naar toe? dan kan ik je daar opzoeken'.
Atelier Madame
11-12-2009, 21:39
upje, want we zijn natuuriljk benieuwd!
LadyLike87
13-12-2009, 22:17
Hoihoi hoog tijd voor een updateje, voor de mensen die erin geinteresseerd zijn.
Nou voordat ik dat weekend een sms wilde sturen, heb ik eerst een bericht gestuurd via hyves omdat ik toch niet echt durfde. Het is alweer een tijdje geleden maar ik stuurde iets heel saais (:S) dat ik weer in de stad zou zijn dat weekend en hij stuurde terug dat hij bijna elke dag bij z'n werk was dus als ik weer kwam sporten dan zou ik hem wel tegenkomen. Ik vond het zo op de oppervlakte blijven dat ik het toen even opgegeven heb, niks meer gestuurd en ook niet naar de sportschool gegaan, wel heel veel lol gehad met mn vrienden tijdens het stappen :D.
Nou goed nu dan, op mijn een na laatste dag van het onderzoek dat ik deed in een andere stad stuurde hij een bericht. Hoe het onderzoek ging en hoe het met mij ging... dus ik weer terug dat ik toevallig bijna klaar was en ben geëindigt met: wanneer zie ik je weer eens?
Toen heeft hij weer teruggestuurd; kom je van de week nog sporten? dan zie ik je dan wel!
Zucht... :rolleyes:
Kortom: geen vooruitgang, ondanks mijn afstandelijke gedrag volgens mij ook geen achteruitgang. Maar nu gaat dus hetzelfde dansje weer beginnen geloof ik :| Ik weet ook echt niet hoe ik het moet aanpakken, ik dúrf al die directe dingen echt niet te doen gewoon, want ik twijfel nog steeds over hoe hij erover denkt. Ben nog steeds bang dat het alleen voor z'n werk is ofzo :s
(Ik vond het trouwens wel echt super leuk dat hij ineens uit zichzelf een bericht stuurde, heel toevallig precies aan het eind van mn onderzoek, alsof hij het bijhield ;) )
Een jongen zal je echt geen berichtje sturen om te vragen hoe het met jou gaat, spontaan, omdat het enkel voor zijn werk is. (tenzij jij zijn client zou zijn en hij dus goede relatie's wil onderhouden, maar zo is het hier toch niet)
Als je terug gaat sport, vraag hem dan 'heb je me gemist', maar niet op een serieuse manier, probeer wat plagerig, flirterig over te komen en spontaan.
Of geef hem een complimentje 'je ziet er goed uit' en dan kijken hoe hij reageert.
Changshan
14-12-2009, 16:09
Tsja, hoe vaak heb jij hem gevraagd of je hem buiten het sporten om nog eens zou zien..? Vergelijk jouw gedachtegang is met hoe die van hem zou kunnen zijn.
LadyLike87
14-12-2009, 19:21
Nou vandaag nam het verhaal een dramatische wending :(.
Ik kwam daar aan en hij kwam weer gelijk naar me toe, hing eigenlijk de hele tijd weer om me heen, oud en vertrouwd en leuk was het weer :bloos: Ik zat direct weer lekker op m'n roze wolkje.
Op een gegeven moment was hij echt te lang bij mij gebleven, een goed uur, maar hij was wel aan het werk en zijn collega's gaven hem vieze blikken. Dus hij ging een rondje maken en zou daarna weer naar me terugkomen.
Een jongen die daar ook werkt en een vriend is van hem kwam op dat moment naar me toe en vertelde me een heel verhaal, over hoe de jongen die ik leuk vind een vriendin heeft. Hij heeft zelf niks over mij gezegd maar iedereen krijgt het vermoeden dat hij me leuk vind, omdat hij steeds in mijn buurt te vinden is als ik er ben. Het leek hem (de vriend dus) nodig om mij in ieder geval te vertellen hoe het zat. Hij zei dat er een grote kans was dat die jongen er zelf niet mee zou komen omdat hij nogal een zwak had voor mooie meisjes.
-O- Nou het hoge woord is er dus uit, via een ander. Hij heeft een vriendin dus ik kan het wel vergeten. Ik weet dan niet wat al dat gedoe was, bezigheidstherapie ofzo.
Lekker typisch weer voor mij :facepalm: Ik doe er wel koeltjes over maar ik begon echt goed verliefd op 'm te worden :( Nou kan ik weer lekker gaan afkicken en dat gaat prima aangezien ik alweer een afspraak met 'm heb om hem weer te zien (y)
:s
Opgelet... het kan zijn dat hij een vriendin heeft.... dat zou kunnen verklaren waarom hij langs de ene kant wel lijkt geintereseert te zijn en langs de andere kant jou niet mee uitvraagt... En net omdat hij jou wel leuk vindt, vermeldt hij zijn vriendin niet.
Het kan zijn. Misschien probeer je dat beter eerst te weten te komen?
Dus toch...
jammer
Repelsteel
15-12-2009, 00:21
oh shit, wat zonde :(
sterkte :(
RHCP_NAC
15-12-2009, 10:26
Ik denk dat het beste is om hem zelf eens om duidelijkheid te vragen. Zet hem desnoods voor het blok. En als jij zelf denkt dat hem nog een keer te zien is niet in jouw beste belang is moet je gewoon afzeggen.
Atelier Madame
15-12-2009, 11:35
He jammer zeg:(
Changshan
15-12-2009, 13:45
Ik ken het type, slappe dude die zich altijd wil vermaken met mooie meisjes, ongeacht bezetheid of niet. Voor het blok zetten heeft dus ook geen zin, tenzij je last van hem begint te krijgen.
Steek in ieder geval maar in je zak dat je een mooi meisje bent en zorg er de volgende keer wat eerder voor dat je dit soort dingen te weten komt, zoals we je al hadden aangeraden... Sterkte.
LadyLike87
15-12-2009, 14:03
Bedankt voor jullie reacties :)
Ik had er inderdaad wel eerder achter mogen komen hoe het zat, maar goed ergens denk ik dat ik het ook wel wist, normaal twijfel ik nooit zo erg als dit keer.
Ik ga hem niet voor het blok zetten, want ik wil me niet laten kennen. Aan de ene kant wil ik die afspraken wel afzeggen, aan de andere kant wil ik toch gaan. Ik vind dat ik gewoon erg naïef ben geweest :S en wil ook gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is geweest.
Ik sprak die collega/vriend van hem vanochtend weer en toen vroeg híj me uit! Hij vroeg of ik erg geschokt was door wat hij me gisteren vertelde en ik deed alsof ik dat niet was, ik heb maar gewoon gedaan alsof ik helemaal niks voor die jongen voelde. Waarop die gast dus vroeg of ik anders iets met hem wilde gaan drinken :S
Vind het toch een beetje raar????
Changshan
15-12-2009, 14:06
Hahaha, kennelijk ben je gewoon onwijs knap, maar zo verlegen dat je dat niet doorhebt. En nu die (single) jongen je gewaarschuwd heeft voor je crush, is zijn automatische (en zeer mannelijke) vervolgactie om zelf wat te proberen. xD
Repelsteel
15-12-2009, 23:15
Hahaha, kennelijk ben je gewoon onwijs knap, maar zo verlegen dat je dat niet doorhebt. En nu die (single) jongen je gewaarschuwd heeft voor je crush, is zijn automatische (en zeer mannelijke) vervolgactie om zelf wat te proberen. xD
dit
wat een held, die collega :cool:
Changshan
16-12-2009, 01:55
Niet dat niet ook veel vrouwen het zo simpel aanpakken. ;)
Maar goed, LadyLike87, daten? :bloos:
LadyLike87
16-12-2009, 19:17
Hahahaha die reacties van jullie.
Mannen :rolleyes: :P
Alicia Silverstone
16-12-2009, 19:39
Nou, ik heb het hele verhaal gelezen. Ik zat op het puntje van m'n stoel. :p
Maar ben je nou iets met die andere jongen gaan drinken, of niet? En hoe heb je eigenlijk op die jongen gereageerd toen hij je die dingen over je crush vertelde?
LadyLike87
16-12-2009, 20:11
Nou, ik heb het hele verhaal gelezen. Ik zat op het puntje van m'n stoel. :p
Maar ben je nou iets met die andere jongen gaan drinken, of niet? En hoe heb je eigenlijk op die jongen gereageerd toen hij je die dingen over je crush vertelde?
Hahaha jaja GTST is er niks bij :P
Ik ben niet iets gaan drinken met die andere jongen, mijn hoofd stond er op dat moment echt niet naar. We hebben wel telefoonnummers en e-mails uitgewisseld.
Hoe ik op hem gereageerd heb toen hij die dingen vertelde, zo veel mogelijk alsof ik me van geen kwaad bewust was eerlijk gezegd. Toen hij zei dat m'n crush een vriendin had, heb ik zelfs nog gevraagd waarom hij het nodig vond om dat aan mij te vertellen omdat dat mij toch niks aanging. Toen vertelde hij dat ze al een tijdje de situatie aan het bekijken waren en zagen dat m'n crush wel vaak in mijn buurt te vinden was etc en dat ik dus moest weten dat hij zo'n type was die wel een vriendin heeft maar ook een behoorlijk zwakke plek voor 'mooie meisjes'.
Ik heb weer gereageerd met een: oh, zo zag ik het helemaal niet joh. Hij was toch gewoon vriendelijk en dat soort dingen :P
Toen ik dat verhaal aanhoorde dacht ik alleen maar: Niets.Laten.Merken.
Maar hij zal vast wel iets aan me gezien hebben, anders zou hij die 'interventie' denk ik niet doen...
LadyLike87
16-12-2009, 20:24
Bah ik krijg net een bericht van m'n crush (bij gebrek aan betere benaming) over die afspraak die ik met hem heb, hoe laat we hadden afgesproken en dat hij er naar uit kijkt. We gaan samen sporten morgenavond :S
Ik heb de afspraak niet afgezegd :o
Changshan
16-12-2009, 22:03
Pff, heb je die vriend niet even bedankt voor z'n hulptvaardigheid... logisch dat 'ie dan als wraak je nog eens in verlegenheid brengt door je mee te drinken te vragen. :p
Tsja, natuurlijk zeg je die afspraak niet meteen af. Zou er ook moeite mee hebben dat meteen te doen. Maak er gewoon iets gezelligs van en als ie gaat flirten/insinueren o.i.d., confronteer hem. Anders niet.
Alicia Silverstone
16-12-2009, 22:21
Ja, ze (en hij) zullen het vast wel aan je gezien hebben, daar kun je helaas weinig aan doen. Maar toch goed dat je zo gereageerd hebt. :)
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, succes/sterkte morgenavond...
Whoop1991
17-12-2009, 13:07
Woow echt een spannend verhaal :)
Overkwam mij dit maar eens een keer (A)
Ik ben benieuwd naar je komende belevenissen ;)
Waarschijnlijk heeft die vriend van die jongen wel het één en ander gemerkt. Misschien heeft die jongen (die met jou zat te flirten) ook wel iets vertelt tegen die vriend.
Aw heel jammer, meid. Ik heb ook met veel spanning en medeleven dit topic gelezen de laatste tijd, haha. Maar nu weet je in ieder geval hoe het zit, ook al is het niet zo uitgepakt als je had gewild..
LadyLike87
17-12-2009, 22:18
Ik vind het nog steeds zo jammer jongens :(. Die afspraak van net was echt weer leuk gewoon.
Het klikt zo onwijs goed, het is altijd weer jammer als het tijd is om te gaan. We hebben veel dingen gemeen met elkaar en daarom ook veel om over te praten maar zelfs als we het oneens zijn is het leuk.
Maar goed ik moet wel zeggen, ik ben me nu veel bewuster van hoe zijn collega's ons observeren en dat is aardig storend. Als ik thuiskom voel ik me ook ontzettend onnozel, ik weet dat ik ermee op moet houden maar als ik hem dan weer spreek of een bericht krijg of wat dan ook ben ik weer als was in z'n handen. Bah.
Ik heb hem ook niet geconfronteerd of wat dan ook, zelfs niet toen hij weer begon over mijn figuur (ik moest wel gelijk denken aan de reactie van ChangShan :P). Door hem te confronteren neem ik namelijk aan dat hij er meer mee bedoelt en dat heeft híj nooit gezegd.
Nu doe ik dus alsof we alleen maar een leuke vriendschap aan het opbouwen zijn terwijl er voor mij toch wel wat meer achter zit :n Maar ik kan het gewoon niet opbrengen om nee te zeggen als hij dan zegt: het was gezellig, maandag weer?
Ik geloof niet dat dit verhaal de goede kant op gaat :|
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit: dag later, slecht geslapen en besloten dat ik ermee ophoud. Ik bel hem straks dat we geen afspraken meer zullen maken voor de komende tijd omdat dat voor mij niet goed uitkomt. Zal hem vast nog wel toevallig tegenkomen daar, maar ik ga dus niet meer met 'm afspreken, anders wordt het alleen maar erger.
Het moet maar afgelopen zijn met die crush nu, wordt veel te vermoeiend.
Als je hem wilt voor de lusten, dan lukt je dat waarschijnlijk wel. Hij is bezet, maar waarschijnlijk op zoek naar spanning in zijn relatie. Flirten en verliefdheid zijn het leukste wat een mens kan meemaken. Als je daar serieus op in gaat en je bent werkelijk zo lekker als de mannen in dit topic hebben gevisualiseerd, dan wordt het nog een leuke kerst voor je!