[Archief] Bekijk het origineel op : Wat saai zeg #744
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 744!
Martiño 77
Rivka* 40
Rationeel 36
Pippeloen 32
Barabas 31
*Miekje* 28
Faded-Away 24
Lucky Luciano 24
Dark Phoenix 20
Archont 19
Kazet Nagorra 19
Jaeger 16
Batave 16
JasperJD 14
Missy 13
Tink* 13
Allure 13
Rode Panda 12
kopmuntkip 9
Neko* 9
Trimm Trabb 8
Katje 6
N00dles 5
ecnelis 4
Hanneke 3
Sarah 3
fizzle-fluffy 2
Stefenootje 2
imène 1
TopDrop 1
The Larch 1
Trimm Trabb
10-11-2009, 21:25
Godmiljaar, wat een tering titel!
Lucky Luciano
10-11-2009, 21:25
Zo maar eens gaan tennissen.
Godmiljaar, wat een tering titel!
Zeg! Houdt uw snavel anders zal ik u eens op uw muil timmeren he! :mad:
Rationeel
10-11-2009, 21:28
house :cool:
Zeg! Houdt uw snavel anders zal ik u eens op uw muil timmeren he! :mad:
zeg he, niet zo oververhit he, anders smelten mijn koteletten
zeg he, niet zo oververhit he, anders smelten mijn koteletten
Ok. :bloos:
smelten? ontdooien natuurlijk
martin, ik denk nu telkens dat je topdrop bent? :bloos:
martin, ik denk nu telkens dat je topdrop bent? :bloos:
hai
ik hoorde mijn naam
We hebben je gesummoned Maarten!
Rationeel
10-11-2009, 21:36
ecnelis, ik kan eindelijk benden! :cool:
JasperJD
10-11-2009, 21:36
Godmiljaarverdome, wat een tering titel!
We hebben je gesummoned Maarten!
shizzle :cool:
get together one more time (8)
Pippeloen
10-11-2009, 21:38
haha LL, wat gaaf :cool:
Rationeel
10-11-2009, 21:38
get together one more time (8)
:cool:
you gotta build me a woman, make her ten feet tall (8)
In Concert is echt een geniale cd <3 The doors <333333333
Dark Phoenix
10-11-2009, 21:42
Goeie titel.
Jongens, helpen jullie me er aan herinneren dat ik om 22 uur mijn antibiotica moet nemen? Ik vergeet het steeds. :(
Rationeel
10-11-2009, 21:45
ehm neem het nu dan!
JasperJD
Neenee nog een kwartier wachten:nono:
Pippeloen
omfg :| :| http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29860906#post29860906
zwangerschapstest ga ik morgen halen. dit wil ik niet meemaken, serieus het zweet breekt me uit als ik dit soort dingen lees.
jeez, wat verschrikkelijk lijkt me dat. Ik zou er echt gek worden.
omfg :| :| http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29860906#post29860906
zwangerschapstest ga ik morgen halen. dit wil ik niet meemaken, serieus het zweet breekt me uit als ik dit soort dingen lees.
Wow wutwut
Ik wist nog niet eens dat testout.com en wammus een stel waren, laat staan dat hij volgensmij de eerste forumpappa wordt. :eek:
Pippeloen
10-11-2009, 21:50
ja ze zijn geloof ik iets langer bij elkaar dan elmer en ik.
Before I sink into the big sleep, i want to hear, the scream of the butterfly (8)
Dat wordt dan wel de eerste echte forumbaby!
Pippeloen
10-11-2009, 21:53
nee die van leonoor en d'r man is ook een forumbaby!
Pippeloen
10-11-2009, 21:54
en die van soular en theemuts, maar die moet ook nog geboren worden!
Pippeloen
10-11-2009, 21:54
van ons hoeven jullie geen forumbabies te verwachten :)
:D ik zou spijt hebben als ik jon was :y
nee die van leonoor en d'r man is ook een forumbaby!Maar is leonoor d'r man dan ook een echte forumer? Anders is het maar een halve forumbaby.
van ons hoeven jullie geen forumbabies te verwachten :)Volgensmij ga jij nu echt om de dag een zwangerschapstest doen. :D
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29861475 godsklere wat een verschrikkelijke discussie is dat ;x
Pippeloen
10-11-2009, 22:01
Maar is leonoor d'r man dan ook een echte forumer? Anders is het maar een halve forumbaby.
Volgensmij ga jij nu echt om de dag een zwangerschapstest doen. :D
ja, het is forumer http://forum.scholieren.com/member.php?u=1342
geloof dat ze elkaar via hier hebben leren kennen?
en ja dat staat hoog op mijn prioriteitenlijst voor dingen die ik morgen moet doen.
potversnorrie, wat zijn redactionele illustraties toch dikke kut met klonten
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29861475 godsklere wat een verschrikkelijke discussie is dat ;x
Ja, dat blijft maar doorgaan. (n)
Daarom vind ik N&A niet meer zo leuk.
# Laatste activiteit: 02-01-2007 12:55
martino je antibiotica!
*koekje voor barabas*
Ik denk de hele tijd Kamer van Koophandel.
ja, het is forumer http://forum.scholieren.com/member.php?u=1342
geloof dat ze elkaar via hier hebben leren kennen?
en ja dat staat hoog op mijn prioriteitenlijst voor dingen die ik morgen moet doen.
Maar als je dan niet zwanger wil worden, heb je dan nooit sterilisatie oid overwogen? Of wil je op latere leeftijd wel nog kinderen kunnen krijgen?
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01519/Stacey-Herald_1519206c.jpg
Ik moet echt zo hard lachen om dit soort dingen he :D :o
Pippeloen
10-11-2009, 22:05
Maar als je dan niet zwanger wil worden, heb je dan nooit sterilisatie oid overwogen? Of wil je op latere leeftijd wel nog kinderen kunnen krijgen?
ja dat heb ik weleens overwogen en het zou ook het beste zijn dat ik me niet voortplant, maar toch, het is zo definitief. Wie weet hoe ik erover 10 jaar over denk, misschien staan de zaken dan wel heel anders.
En anders kan ik het dan alsnog doen.
Ik denk trouwens niet dat er dokters zijn die mensen van 24 gaan steriliseren?
Pippeloen
10-11-2009, 22:06
[afbeelding]
(http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01519/Stacey-Herald_1519206c.jpg)
Ik moet echt zo hard lachen om dit soort dingen he :D :o
wth
JasperJD
10-11-2009, 22:07
als mijn vriendin over 8 jaar me zou vertellen dat ze zwanger is zou ik hem echt kk hard de pan uit flippen
Rationeel
10-11-2009, 22:07
:confused:
De hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM), Harm Brouwer, heeft excuses aangeboden aan de weduwe van Thomas van der Bijl.
Van der Bijl is een van de slachtoffers in het grote liquidatieproces Passage. Brouwer schreef de excuusbrief nadat officier van justitie Digna van Boetzelaer grove en kwetsende taal op de voicemail van de weduwe had achtergelaten.
Dat zei een woordvoerster van het OM dinsdag. Van Boetzelaer, voormalig persofficier van justitie, en de weduwe-Van der Bijl hadden al langere tijd contact met elkaar om zaken af te wikkelen na de dood van Van der Bijl.
Volgens de woordvoerster van de OM-top gebeurde het incident vorige week, toen de aanklaagster de weduwe probeerde op te bellen en haar voicemail kreeg. In plaats van de verbinding te verbreken, heeft Van Boetzelaer de telefoon neergelegd terwijl de voicemail nog liep. Volgens De Telegraaf heeft zij vervolgens in een conversatie met een collega dingen gezegd als “die hoer van Van der Bijl.”
“Er zijn zeer kwetsende dingen gezegd”, aldus de woordvoerster van het OM. “Harm Brouwer heeft daar afstand van genomen en meteen een excuusbrief geschreven.” Het dossier rond de weduwe-Van der Bijl is inmiddels bij iemand anders dan Van Boetzelaer ondergebracht.
omg :')
ja dat heb ik weleens overwogen en het zou ook het beste zijn dat ik me niet voortplant, maar toch, het is zo definitief. Wie weet hoe ik erover 10 jaar over denk, misschien staan de zaken dan wel heel anders.
En anders kan ik het dan alsnog doen.
Ik denk trouwens niet dat er dokters zijn die mensen van 24 gaan steriliseren?
Waarom niet eigenlijk. Als je het goed kunt motiveren? Er zijn ook genoeg mannen die zich laten steriliseren.
JasperJD
10-11-2009, 22:09
:confused:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=29860906#post29860906 daar hadden we het net over;)
De hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM), Harm Brouwer, heeft excuses aangeboden aan de weduwe van Thomas van der Bijl.
Van der Bijl is een van de slachtoffers in het grote liquidatieproces Passage. Brouwer schreef de excuusbrief nadat officier van justitie Digna van Boetzelaer grove en kwetsende taal op de voicemail van de weduwe had achtergelaten.
Dat zei een woordvoerster van het OM dinsdag. Van Boetzelaer, voormalig persofficier van justitie, en de weduwe-Van der Bijl hadden al langere tijd contact met elkaar om zaken af te wikkelen na de dood van Van der Bijl.
Volgens de woordvoerster van de OM-top gebeurde het incident vorige week, toen de aanklaagster de weduwe probeerde op te bellen en haar voicemail kreeg. In plaats van de verbinding te verbreken, heeft Van Boetzelaer de telefoon neergelegd terwijl de voicemail nog liep. Volgens De Telegraaf heeft zij vervolgens in een conversatie met een collega dingen gezegd als “die hoer van Van der Bijl.”
“Er zijn zeer kwetsende dingen gezegd”, aldus de woordvoerster van het OM. “Harm Brouwer heeft daar afstand van genomen en meteen een excuusbrief geschreven.” Het dossier rond de weduwe-Van der Bijl is inmiddels bij iemand anders dan Van Boetzelaer ondergebracht.
omg :')
:facepalm:
Het OM doet ook wel heel erg zijn best om in een negatief daglicht te komen bij de bevolking.
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post29860906 daar hadden we het net over;)
Als je een link kopieert uit een post, moet je wel de hele link kopiëren, en niet alleen de tekst van de hyperlink. :P
Ik vind dat soort dingen echt zo verschrikkelijk naar. bah, walgelijk.
het is eigenlijk krankzinnig hoe hard mijn huisgenoot muziek draait. Dat hij zijn gasten nog kan verstaan zeg
I am the eggman! I am the eggman! I am the WALRUS COOCOOCACHOO.
I am the eggman! I am the eggman! I am the WALRUS COOCOOCACHOO.
haaa mijn vriend zingt altijd die eerste regels en dan mag ik de COOOCOOOCACHOO doen :bloos:
Jasmijn.
10-11-2009, 23:21
truste!
Ik heb nog wel een leuke Saai-titel in mijn hoofd, voor als anderen mij niet voor zijn met inspiratieloze titels als deze.
wow, dat lijkt mij schrikken. Zeker een abortus dan.
Ik heb nog wel een leuke Saai-titel in mijn hoofd, voor als anderen mij niet voor zijn met inspiratieloze titels als deze.;x
Jasmijn.
10-11-2009, 23:57
dan open jij next topic noodles
Pippeloen
10-11-2009, 23:59
ik denk ook steeds dat jij topdrop bent martin. door je ava.
Ik ook! 1 van de 2 ava veranderen.
Dark Phoenix
11-11-2009, 00:11
dan open jij next topic noodles
Of ik pm mijn suggestie door naar mensen die sneller klaarzitten om een nieuw topic te openen (want ik mis altijd het moment supreme :()
Oh wat haat ik kou, donker en regen en erdoor moeten fietsen :'(
En dan is het ook nog 11-11
Faded-Away
11-11-2009, 07:31
Oh, het is gewoon al Sint Maarten.:p Vroeger was dat altijd een hele happening.
Goedemorgen trouwens.;)
Faded-Away
11-11-2009, 07:38
Wat ga jij vandaag doen?:)
Ik heb mezelf heel erg faal ziekgemeld op mijn werk, want ik had echt geen zin. Ik werk trouwens in totaal iets van 4 jaar daar en heb dat nog nooit gedaan. Ik heb nog niet eens zelf gebeld. Wat een faalhaas ben ik toch.:bloos::o
Trouwens ook wel 1x nog ziekgemeld terwijl ik geen zin had, maar toen viel ik ook bijna flauw, dusja. Niet zo handig als je achter de kassa zit. Iedereen zei ook dat ik er heel wit uit zag en ze stuurden me zelfs naar huis.:p
Ik heb wel aan mezelf beloofd dat ik dan vandaag een verslag moet maken voor stage/school.
Faded-Away
11-11-2009, 07:44
Ik vind het trouwens een erg domme regel op mijn werk, dat wanneer je ziek bent, je jezelf alleen op de dag dat je moet werken je pas ziek mag melden.
Als je de dag van te voren al duisentziek bent, kun je toch dan al bellen en zeggen dat je zeer waarschijnlijk niet kunt komen. Dan kunnen ze tenminste nog op tijd vervanging regelen.:confused:
Om mezelf wat minder schuldig te laten voelen:
Waar ik eerst werkte meldden mensen zich gewoon ziek als ze na het uitgaan zich brak voelden.
Pippeloen
11-11-2009, 08:40
boehoe de hele dag alleen thuis. en vrijdag gaat elmer naar zijn moeder en blijft ie daar slapen en ben ik een hele nacht alleen :(
Pippeloen
11-11-2009, 08:40
wat een klote site van de kruidvat :mad: ik wil gewoon weten hoelaat de winkel opengaat, niet een uur wachten voordat een pdf is geopend ;x
Faded-Away
11-11-2009, 08:46
boehoe de hele dag alleen thuis. en vrijdag gaat elmer naar zijn moeder en blijft ie daar slapen en ben ik een hele nacht alleen :(
Aww!
Ik moest vorige vrijdag ook alleen slapen (aankomende ook, daar niet van) en toen sliep ik met mijn moogle knuffel.:bloos:
Pippeloen
11-11-2009, 08:49
ik slaap met de kat. ook gezellig en hij jat geen dekens ;)
Rationeel
11-11-2009, 08:50
kaas
jong of oud; ik vind het lekker
de aroma's maken mij blij
totdat ik constateerde
het is de persoon naast mij
daar zat ik dan, niet al te fijn
bijna kotsend in de volle trein
voor mij is het verhaal meer dan compleet
ik ruik toch liever lichtjes naar zweet
goedemorgen allemaal :)
Faded-Away
11-11-2009, 08:51
Katten zijn lief! Hoe heet 'ie en heb je een foto van 'm? /nieuwsgierig
JasperJD
11-11-2009, 08:52
Jeej 3 kwartier te vroeg op school-O-
Paranoide
11-11-2009, 08:53
wat een klote site van de kruidvat :mad: ik wil gewoon weten hoelaat de winkel opengaat, niet een uur wachten voordat een pdf is geopend ;x Zwangerschapstestje halen, ja? Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Prima gewoonte om elke twee maanden even te checken of alles nog a-okay is, moet ik ook 'ns gaan invoeren. Al die enge verhalen over onopgemerkte zwangerschappen, brr.
Faded-Away
11-11-2009, 08:57
Zwangerschapstestje halen, ja? Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Prima gewoonte om elke twee maanden even te checken of alles nog a-okay is, moet ik ook 'ns gaan invoeren. Al die enge verhalen over onopgemerkte zwangerschappen, brr.
Ja, idd. Maar volgensmij zijn die dingen rond de 20 euro of niet? Ik zou het eigenlijk niet precies weten.
Lijkt me echt 3x niks om onverwacht zwanger te raken. Ik studeer nog en we hebben net een appartementje gekocht.-O- Zijn wel al 4 jaar samen, maar ik vind het niet bepaald de ideale situatie voor een kindje.:/ Liever over 5 jaar ofzo.
Faded-Away
11-11-2009, 08:59
Ik hoorde trouwens een verhaal op de middelbare. Iemand van 15 viel flauw ofzo en wat later kwamen ze er achter dat ze zwanger was.:/
Rationeel
11-11-2009, 09:02
veilig vrijen is ook niet meer wat het geweest is :D
Paranoide
11-11-2009, 09:04
veilig vrijen is ook niet meer wat het geweest is :D Je kunt zwanger worden ondanks dat je de pil slikt. En als je condooms gebruikt kun je zwanger raken van shite zoals voorvocht op je handen. De kans is erg klein, maar toch.
Pippeloen
11-11-2009, 09:26
Katten zijn lief! Hoe heet 'ie en heb je een foto van 'm? /nieuwsgierig
Loekie!
http://i201.photobucket.com/albums/aa75/Naojan_album/IMG_1087.jpg
Zwangerschapstestje halen, ja? Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Prima gewoonte om elke twee maanden even te checken of alles nog a-okay is, moet ik ook 'ns gaan invoeren. Al die enge verhalen over onopgemerkte zwangerschappen, brr.
ja. Ik heb het huismerk gekocht en die is 7 euro.
Pippeloen
11-11-2009, 09:38
jippie een nieuwe puberruil.
* profielwerkstuk maakt *
JasperJD
11-11-2009, 10:04
Ik hoorde trouwens een verhaal op de middelbare. Iemand van 15 viel flauw ofzo en wat later kwamen ze er achter dat ze zwanger was.:/
Bij ons vorig jaar op school nog meisje van net 15 werd zwanger aan begin van het schooljaar:eek:
Chick Rock
11-11-2009, 10:40
Guten morgen.
Trimm Trabb
11-11-2009, 10:50
Guten morgen.
GODMILJAAR ik heb er keihard de tering in. Ben ik eens een keer vroeg m'n bed uitgekomen voor m'n culture studies vak (waar ik gisternacht nog huiswerk voor heb zitten maken), zitten ze niet in het lokaal waar ze horen te zitten. Dus ik kijk op het scherm, en daar staat een of ander lokaal in een uithoek op, dus ik daar heen, zitten ze daar ook niet. Dit is al de 2e keer, daar word je GVD toch gestoord van. Nu weet ik weer waarom ik altijd in m'n nest blijf liggen voor dat vak.
Faded-Away
11-11-2009, 10:58
Bij ons vorig jaar op school nog meisje van net 15 werd zwanger aan begin van het schooljaar:eek:
Dat lijkt me echt erg.:/
Lijkt me trouwens ook best erg als je heel graag een meisje wilt, dat je dan een jongen krijgt. Of dat je je eigen kind helemaal niet mooi vindt ofzo.
Faded-Away
11-11-2009, 11:00
Ik ben er trouwens ook wel bang voor dat ik later een gehandicapt kind krijg ofzo.:bloos:
Oh my, ik heb een negen voor mijn Engelse tentamen. :cool:
Hij was ook erg makkelijk, maar toch leuk om te zeggen.
wat boeit dat ene flikker, of je een jongen of een meisje krijgt?
Faded-Away
11-11-2009, 11:17
wat boeit dat ene flikker, of je een jongen of een meisje krijgt?
Je kunt toch een voorkeur hebben? Niet dat als je juist van het andere geslacht een kind krijgt, het niet wilt ofzo. Maar voordat je zwanger wordt misschien denkt van: Ik zou het liefst een meisje/jongen willen.
Faded-Away
11-11-2009, 11:19
Ow, ik gebruikte het woord "erg". Dat komt idd best lomp over.:D Zo bedoel ik het dus eigenlijk niet.
Faded-Away
11-11-2009, 11:20
ja waarom dan?
Ik ken iemand die al 3 jongens had en was daarna weer zwanger, lijkt me wel "saai" als je dan weer een jongen krijgt.
wat is daar saai aan? :confused:
sorry, ik snap het echt niet
Faded-Away
11-11-2009, 11:23
wat is daar saai aan? :confused:
Mij lijkt het gewoon wel leuk om dan eens een meisje op te voeden (ipv nog een jongen). Heb er niet echt argumenten voor, gevoelskwestie denk ik.
Begrijp je dat nou niet?
Faded-Away
11-11-2009, 11:24
Stiekem lijkt een meisje mij leuker, maar ik weet dus idd zelf ook niet waarom.
GODMILJAAR ik heb er keihard de tering in.
dat vat het wel samen
Faded-Away
11-11-2009, 11:26
Ik weet trouwens ook geen leuke namen voor een jongen, wel veel leuke voor een meisje.:p
Mij lijkt het gewoon wel leuk om dan eens een meisje op te voeden (ipv nog een jongen). Heb er niet echt argumenten voor, gevoelskwestie denk ik.
Begrijp je dat nou niet?
nee, ik geloof niet dat ik die gevoelskwestie heb dus ehh
Faded-Away
11-11-2009, 11:30
Ik ga trouwens maar eens de dokter bellen. Moest maandag bloed laten prikken om te kijken of ik ijzer te kort heb ofzo. Denk eerlijk gezegd niet dat het dat is maar goed. Denk eerder dat het aan m'n allergie lag.
Faded-Away
11-11-2009, 11:35
Het is allemaal in orde zoals ik al verwachtte.-_- Ik voel me nu wel beter dan vorige week, hopelijk blijft dat zo.
Dark Phoenix
11-11-2009, 11:54
I rise up like the phoenix, from the ashes of an older way... With wisdom gained, I turn away!
Faded-Away
11-11-2009, 11:59
Hoi!
Pippeloen
11-11-2009, 11:59
nou ik ben niet zwanger volgens de test (y)
Paranoide
11-11-2009, 12:02
Uitstekend.
Dark Phoenix
11-11-2009, 12:03
Hoi.
Paranoide
11-11-2009, 12:03
Ik speel een heel stom doch verslavend spel (http://www.weebls-stuff.com/games/Huje+Tower/).
nou ik ben niet zwanger volgens de test (y)
mooi zo
Ja op zich is de kans om zwanger te worden bij perfect pilgebruik heel klein. Maar de kans dat je in staat bent om de pil perfect te gebruiken is ook vrij klein. Dus hoewel de pil in theorie 99,7 % betrouwbaar is (per jaar pilgebruik met regelmatige gemeenschap) is het in de praktijk 97% omdat we nu eenmaal mensen zijn, en in de leeftijdsgroep 15-25 jaar is het meer richting 95% omdat we een stel onverantwoordelijke chaotische pubers zijn, dat kunnen we ook niet helpen.
(onder 15-25jarigen in de VS is het zelfs maar 88%! Dit omdat mensen daar de pil via een telefonisch consult kunnen krijgen of van hun moeder, en ze dan verder geen flauw idee hebben dat je 'm wel elke dag op ongeveer dezelfde tijd moet nemen - sommigen nemen 'm gewoon elke keer vóór de seks)
ik ben nog maar ééééén keer de pil vergeten
*glimt van trots*
dat is best knap voor zo'n warhoofd als ik
Ik ben ook een chaoot, ik denk dat ik gemiddeld 3 x per jaar er 's ochtends op tijd (binnen 12 uur) achterkom dat ik 'm 's avonds niet gehad heb, en dat ik er 1 x per jaar pas de volgende avond achterkom. Maar dat is tot nu toe altijd goed gegaan :o
Het is maar goed dat ik geen vrouw ben. Ik kan me als ik twee weken drie keer per dag een pilletje moet slikken al nauwelijks aan het schema houden. :P
Rationeel
11-11-2009, 12:27
we didn't start the fire *o* (8)
Ik zou zeker een jongen willen hebben!
En die train ik dan tot profvoetballer :cool::bloos:
Ik zou zeker een jongen willen hebben!
En die train ik dan tot profvoetballer :cool::bloos:
-qFa1nKmfps
;)
Ik wil een jongetje en een meisje.
Trimm Trabb
11-11-2009, 12:50
ik ben nog maar ééééén keer de pil vergeten
*glimt van trots*
dat is best knap voor zo'n warhoofd als ik
Ik vergat 'm bijna elke dag en dan dacht ik zoveel uur later 'oooh jaaaaa, dat moest ik nog doen' (want ik ben ook een massive warhoofd), maar ik gebruikte 'm voor andere doeleinden, dus ik ben nooit bang geweest om zomaar zwanger te zijn.
Al denkt mijn moeder dat ik allemaal wilde dingen uitspook sinds ik op mezelf woon en dat ze ergens in de toekomst nog een keer oma gaat worden. Sorry mum, ain't gunna happ'n.
Ik speel een heel stom doch verslavend spel (http://www.weebls-stuff.com/games/Huje+Tower/).
chapter 1 level 9 :(
ennoumoetiknaarcollege
Paranoide
11-11-2009, 13:14
Ik ben bij chapter 2, lvl 17. Maar nu heb ik er genoeg van en ga ik ter afwisseling een aflevering Dirty Jobs kijken.
Het is maar goed dat ik geen vrouw ben. Ik kan me als ik twee weken drie keer per dag een pilletje moet slikken al nauwelijks aan het schema houden. :P
Drie keer per dag is ook veel moeilijker, ik had eerst hooikoortsmedicatie die drie keer per dag moest en daar bracht ik echt niets van terecht :o
Iemand had me Fringe aangeraden, maar die had wel even mogen zeggen dat die serie heel smerig begint.
Wat ga jij vandaag doen?:)
Ik heb mezelf heel erg faal ziekgemeld op mijn werk, want ik had echt geen zin. Ik werk trouwens in totaal iets van 4 jaar daar en heb dat nog nooit gedaan. Ik heb nog niet eens zelf gebeld. Wat een faalhaas ben ik toch.:bloos::o
Trouwens ook wel 1x nog ziekgemeld terwijl ik geen zin had, maar toen viel ik ook bijna flauw, dusja. Niet zo handig als je achter de kassa zit. Iedereen zei ook dat ik er heel wit uit zag en ze stuurden me zelfs naar huis.:p
Ik heb wel aan mezelf beloofd dat ik dan vandaag een verslag moet maken voor stage/school.
Ik moest werken en nu ben ik terug. Ziekmelden als je niet ziek bent :nono:
gvd de krant is gewoon weer helemaal niet bezorgd :mad: al mijn beltegoed gaat straks nog op aan die NSB-lijn, en ik krijg alleen een lieve robot te spreken die me geruststelt dat mijn klacht nu als een herhaalklacht wordt behandeld. ik merk er nog niks van anders!!!!!
Drie keer per dag is ook veel moeilijker, ik had eerst hooikoortsmedicatie die drie keer per dag moest en daar bracht ik echt niets van terecht :o
Het schema wat ik toen had was ook onduidelijk; nu heb ik 4 keer per dag ab, en daar staan gewoon tijden bij. Maar dan nog is het 1 uur voor het eten of twee uur na het eten, en dat is voor mij enorm lastig, dus meestal houd ik me er gewoon niet aan. :o
http://stuivenga.web-log.nl/photos/uncategorized/neenee.jpg
hehe :cool:
Rationeel
11-11-2009, 14:28
:D
JasperJD
11-11-2009, 14:29
ik heb de originele nog op mijn pc staan:o
[afbeelding]
(http://stuivenga.web-log.nl/photos/uncategorized/neenee.jpg)
hehe :cool:
Aw, arme kindjes. :(
Ik heb hier nog zo'n NEE géén creationisme, JA wél Darwin sticker van sterrenmeisje liggen.
Hallo lui van het goede leven.
Ik was vandaag de mikpaal als iemand een slecht cijfer had en ik hem/haar wilde opbeuren. Ik had namelijk een 9.7 voor wiskunde Josti-C. En het gemiddelde van de klas was ongeveer 6, terwijl de toets welhaast schandalig makkelijk was.
Het is verbazingwekkend hoe acceptabel ik nog functioneer met 4,5 uur slaap. Ik ben langzamer dan normaal en een beetje lusteloos. Maar het valt best mee.
JasperJD
11-11-2009, 15:50
150
JasperJD
11-11-2009, 15:51
Het is verbazingwekkend hoe acceptabel ik nog functioneer met 4,5 uur slaap.
heb ik wel vaker gehad met 2 uur maar rond 6 / 7 uur ben je echt dood:o
Rationeel
11-11-2009, 15:54
Het is verbazingwekkend hoe acceptabel ik nog functioneer met 4,5 uur slaap. Ik ben langzamer dan normaal en een beetje lusteloos. Maar het valt best mee.
haaaaa dat zei deze (http://www.nu.nl/buitenland/2114132/verkeerde-patient-krijgt-urologische-ingreep.html) arts laatst ook ;)
Ik mag toch nog geen belangrijke beslissingen nemen zonder die eerst met de specialist te bespreken :D
jezus, vroeg opstaan is echt dodelijk.
JasperJD
11-11-2009, 16:00
http://www.nu.nl/internet/2120596/gamers-geen-eenzame-zonderlingen.html
Yeah
co-schappen vallen zwaar?
haaaaa dat zei deze (http://www.nu.nl/buitenland/2114132/verkeerde-patient-krijgt-urologische-ingreep.html) arts laatst ook ;)
Ja, eh, België... Daar laten ze ook gerust iemand een nacht lang in een MRI scanner liggen.
Niet zo zwaar hoor, ik maak dagen van een uur of tien en dat is best vol te houden. Ik moet gewoon niet zo dom doen en op tijd gaan slapen :p
Niet zo zwaar hoor, ik maak dagen van een uur of tien en dat is best vol te houden. Ik moet gewoon niet zo dom doen en op tijd gaan slapen :pAchja. :bloos:
Maar je doet nu toch geriatrie oid? Wanneer moet je wisselen?
Nee interne-infectiologie. Wat niet wegneemt dat bijna alle patiënten inderdaad 65+ zijn. Dit is het hoofddeel van mijn laatstejaars-coschap, het duurt 14 weken en dit is de 7e. Daarna het bijdeel, 6 weken eerste hulp :)
Oh leuk, ER. ;)
Maar mag je nu een aantal co-schappen zelf kiezen of heb je gewoon een verplichte lijst?
Het internet is voor gamers een sociale omgeving.
Dat stelt hoogleraar J. Jansz van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Jansz aanvaardt vrijdag een bijzondere leerstoel Communicatie en media, in het bijzonder de samenhang tussen mediaconsumptie en mediaproductie.
No shit Sherlock.
Het verschilt per faculteit.
In Groningen is het zo, dat je in jaar 4 wordt ingedeeld bij 4 coschappen; interne/cardiologie/longgeneeskunde/mdl (in het blok 'geneeskunde'), chirurgie/plastische/spoed (in het blok 'heelkunde'), neurologie/psychiatrie/orthopedie (in het blok 'beweging') en gynaecologie/kindergeneeskunde/geriatrie (in het blok 'levensfasen'). Je kunt daarbij niet zelf kiezen. Die duren elk 5 weken, de rest van het jaar heb je colleges en practica.
In het 5e jaar doe je 10, 11 of 12 coschappen van elk 4 weken. Verplicht zijn: huisarts, sociale geneeskunde (meestal bedrijfsarts), interne geneeskunde, chirurgie, neurologie, psychiatrie, kindergeneeskunde en gynaecologie, behalve als je deze al in jaar 4 gehad hebt. De rest kun je zelf kiezen.
In het 6e jaar doe je een coschap van 14 weken en een van 6 weken, en je moet kunnen argumenteren waarom die 6 weken een nuttige toevoeging zijn aan de 14 weken. Daarna doe je 20 weken wetenschappelijk onderzoek waarbij je een artikel schrijft.
Maar je kiest je 14 weekse co-schap dus wel zelf?
Ja, die moet je ook zelf regelen, de 6 weken ook. Bij sommige specialisaties moet je er zelfs voor solliciteren.
Bij de 4weekse zelfgekozen coschappen kon ik gewoon aan de onderwijssecretaresse doorgeven dat ik die wilde en dan plande ze me in.
Mensen op youtube mogen wel wat IQ-punten erbij krijgen. Ik had op het this is it filmpje van MJ gereageerd dat ik hem wel een goede artiest vond, maar dat ik hem als persoon afkeurde. Toen kreeg ik allemaal bedreigingen naar m'n hoofd, en ze hebben mijn reactie ook verwijderd. * zucht *
Ik had bij een of andere racist op zijn profiel fail [9999999] geschreven, zoals de 9999998 voorgangers. Toen kreeg ik op mijn profiel: You live at the neverland ranch??? I'll bet you miss Michael Jackson butt-fucking you!!!
Oh god, het is Sint Maarten vandaag.
ik heb de lichten al uitgedaan beneden :o
Oh god, het is Sint Maarten vandaag.
Het is mijn naamsdag! *O*
Straks krijg je al die bellende kinderen die om snoep zingen:|
Commendatore
11-11-2009, 17:30
M'n zusje is gelukkig al thuis.:p
Mijn zusje gaat zo de deur uit.:|
Ik denk dat ik wel veilig zit.
Commendatore
11-11-2009, 17:37
Mijn zusje gaat zo de deur uit.:|
Mijn zusje loopt echt geen Sint-Maarten meer hoor. Ze is twintig.:D
Het ging er meer om dat ik niet van plan ben de deur open te doen. Eerste herrieschoppers bellen trouwens ook aan...
Bordje ophangen: Hier is geen snoep.
ik moet alleen nog een manier vinden om voedsel te krijgen, want in de keuken kan ik gespot worden door door het raam koekeloerende kindertjes :lisa:
Zo, kratje en een fles terugbrengen. Dan kan ik weer boodschappen doen.
Rationeel
11-11-2009, 17:43
of: de trap naar mijn deur telt 56 treden en ik kom zeker niet naar beneden.
ik zou dan wegblijven in ieder geval.
Rationeel
11-11-2009, 17:43
eerste 2 seizoenen van californication binnen *o*
haha ik heb een touwtje boven in waardoor de deur open gaat maar dan staat er dus niemand voor de deur :bloos:
dus als ik zoals altijd gewoon aan het touwtje trek en dan naar mijn kamer loop omdat het meestal voor mijn andere huisgenoot is en ik hoor zingende kinderen, staan ze gewoon tegen een leeg gangetje te zingen :bloos:
ik woon ook echt in een ontzettend kinderrijk straat :bloos:
ik weet niet of ik wat in huis heb aan snoep, nu ik er over nadenk :(
als er hier kinderen aanbellen mogen ze best een kaneelsnoepje maar ze mogen 'm niet zelf uit de pot pakken met hun plakhandjes :o ik heb geen verpakte snoepjes meer.
ik weet niet of ik wat in huis heb aan snoep, nu ik er over nadenk :(
Je hebt vast wel wat, toen Andijvie en ik 15 waren gingen we met nog wat vriendinnen trick-or-treaten in een prachtwijk en toen kregen we kauwgom en bier en bokkenpootjes :D
Het schijnt dat kinderen ook blij zijn met kleingeld trouwens. Of je kunt ze pesten door ze een appel te geven.
toen ik een keer ging drie koningen belde ik expres aan bij de eigenaars van een of andere snoep fabriek en toen liep ik weg met een pot vol likstokken :cool:
Rationeel
11-11-2009, 18:01
2 jaar geleden werd ik met mijn huis ook overvallen door sint maarten en toen zijn we ook (flesjes) bier gaan uitdelen, omdat we echt niets in huis hadden. maar toen kregen we wat klagende ouders aan de deur :D
dat drie koningen deden we trouwens gewoon wanneer we wilde, dus dat kon ook zes keer per jaar. Op een gegeven moment hadden mensen dat door en kwam de wijkagent achter ons aan :(
*Miekje*
11-11-2009, 18:01
Zingende kinders *bibber*. gelukkig doet bijna niemand hier aan Sint Maarten.
Ik heb nog zat snoep hier, maar ik woon op de tweede verdieping, dus kleine kans dat hier kinderen aanbellen.
In mijn straat is zeer veel jeugd, dus van echt studeren komt het denk ik niet meer.
Ik woon op de 2e etage, maar wel tegenover een basisschool. Maar op zich doen de meeste Enschedese wijken niet aan SInt-Maarten. Dus ik weet niet wat ik kan verwachten :o
Ha, er zijn een zooitje agenten op de been in de Bijlmer. Waarschijnlijk om de mensen die appels geven te beschermen.
Mmm Theodoor maakt falafel met duizend groenten op Turks brood *O*
<3
Rationeel
11-11-2009, 18:05
:D:D
*Miekje*
11-11-2009, 18:05
In mijn straat staan twee vijftig+appartementencomplexen. (de Amaliahof en de Alexiahof, in de Wilhelminastraat :rolleyes:). Krijg ik straks twee demente oma's aan mijn deur, die alleen maar zachte dropjes kunnen soppen :D (y).
Haha :D ik woon ook vlakbij een verzorgingstehuis, misschien komen die wel :D
Een grootschalige rampenoefeningen in de Euroborg, het stadion van FC Groningen, is dinsdagavond deels uit de hand gelopen. Een groep mensen vervulde de rol van hooligan en pakte dit te overtuigend op. 'Ik werd echt tegen de grond geslagen', liet een figurant weten tegenover het Dagblad van het Noorden.
Op een gegeven moment begonnen de mensen met stenen richting de ME te gooien in plaats van met tennisballen. De orginisatie van de oefening besloot om dat deel van de oefening te staken. Het werd een beetje een te realistische oefening,’ constateerde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen na afloop. Aan de rampenoefening, waar de hulpdiensten oefenden hoe om te gaan met grote menigten, deden 1500 mensen mee.
Niemand raakte gewond en ook is niemand aangehouden. Wel zijn de gegevens van een aantal figuranten genoteerd.
Na de brand op 13 april 2008, in de thuiswedstrijd tegen Ajax, werd duidelijk dat FC Groningen niet goed voorbereid was op een eventuele brand. Een van de aanbevelingen uit het onderzoeksrapport was dat dat er periodieke oefeningen nodig waren, waarbij vooral de coördinatie tussen de hulpdiensten aandacht behoefde.
Vind je het goed als we aanschuiven? :o
Wiskunde zuigt mensen. Het lukt niet!:(
Een grootschalige rampenoefeningen in de Euroborg, het stadion van FC Groningen, is dinsdagavond deels uit de hand gelopen. Een groep mensen vervulde de rol van hooligan en pakte dit te overtuigend op. 'Ik werd echt tegen de grond geslagen', liet een figurant weten tegenover het Dagblad van het Noorden.
Op een gegeven moment begonnen de mensen met stenen richting de ME te gooien in plaats van met tennisballen. De orginisatie van de oefening besloot om dat deel van de oefening te staken. Het werd een beetje een te realistische oefening,’ constateerde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen na afloop. Aan de rampenoefening, waar de hulpdiensten oefenden hoe om te gaan met grote menigten, deden 1500 mensen mee.
Niemand raakte gewond en ook is niemand aangehouden. Wel zijn de gegevens van een aantal figuranten genoteerd.
Na de brand op 13 april 2008, in de thuiswedstrijd tegen Ajax, werd duidelijk dat FC Groningen niet goed voorbereid was op een eventuele brand. Een van de aanbevelingen uit het onderzoeksrapport was dat dat er periodieke oefeningen nodig waren, waarbij vooral de coördinatie tussen de hulpdiensten aandacht behoefde.
Ik heb ook wel eens meegedaan met een rampenoefening, maar daar hoorde stenengooien niet bij. :P
Vind je het goed als we aanschuiven? :o
OMG Falafel:y
*Miekje*
11-11-2009, 18:13
Wiskunde zuigt mensen. Het lukt niet!:(
Wij hebben een hoofdstuk over rekenen en dat is saai. Een beetje zeggen hoeveel nullen een miljard heeft en hoe je 480 233 456,7 uitspreekt. nou, gewoon, als vierhondertachtigmiljoentweehonderddrieendertigduizenvierhonderdzesenv ijftigkommazeven. En dat dan bij een stuk of vijftien getallen, oftewel een kantje van een doorsnee wiskundeschrift vol :|.
Rationeel
11-11-2009, 18:14
eigenlijk wil ik wel 2012 zien in de bios :o
Rationeel
11-11-2009, 18:15
Wij hebben een hoofdstuk over rekenen en dat is saai. Een beetje zeggen hoeveel nullen een miljard heeft en hoe je 480 233 456,7 uitspreekt. nou, gewoon, als vierhondertachtigmiljoentweehonderddrieendertigduizenvierhonderdzesenv ijftigkommazeven. En dat dan bij een stuk of vijftien getallen, oftewel een kantje van een doorsnee wiskundeschrift vol :|.
een hoofdstuk over rekenen bij wiskunde? bizar :D ;)
*Miekje*
11-11-2009, 18:15
eigenlijk wil ik wel 2012 zien in de bios :o
Ik ook :bloos:.
Ik niet. Niet dat ik het geloof, maar het lijkt me zo eng:bloos:
Rationeel
11-11-2009, 18:19
eigenlijk moet je hem wel in de bios zien. je weet dat het verhaal prut is, maar de special effects zullen weer overweldigend zijn :)
ik moet een naam hebben voor mijn portofoliosite :bloos:
Mja het lijkt me echt een standaard rampenfilm, maar als je van special effects houdt is het wellicht de moeite waard ;x
*Miekje*
11-11-2009, 18:21
Net als bij The day after tomorrow (y).
het is heel suf maar het wordt vast voorletter+achternaam
*Miekje*
11-11-2009, 18:22
ik moet een naam hebben voor mijn portofoliosite :bloos:
De Manonsite!
2012 is extreem over the top.
het is heel suf maar het wordt vast voorletter+achternaam
Of je pakt mnonecnelis ofzo :P
Rationeel
11-11-2009, 18:24
ok besloten gewoon maar te gaan! :)
manonline!
dat klinkt echt als een creatief met kurk website
De Manonsite!
nee ik heb liever geen manon
ook liever geen ecnelis, want dat valt te googlen en dan ziet iedereen wat een gigantische internet beerput ik ben
of mijn achternaam maar dan andersom want dat bestaat nog niet en dat klinkt lekker russisch
Rationeel
11-11-2009, 18:27
etlits dan
Hé, Jules Schelvis op één.
etlits dan
hoi, het is mijn portofolio voor opdrachtgevers!!11!!!! dan zegt de volkskrant 'nou die kiezen we niet hoor, wat een stomme naam ;) '
er is trouwens deze week simpsons scavenger hunt :cool: in foxseries zit een verwijzing naar de simpsons. Ik had 1 van de 2 gespot in house :o
heedaar[achternaam]
Als de klemtoon in jouw achternaam op de tweede lettergreep ligt. In mijn hoofd is dat zo.
:(, de klemtoon ligt op de eerste lettergreep!
Rationeel
11-11-2009, 18:34
hoi, het is mijn portofolio voor opdrachtgevers!!11!!!! dan zegt de volkskrant 'nou die kiezen we niet hoor, wat een stomme naam ;) '
ow lol :)
*Miekje*
11-11-2009, 18:34
Jouw achternaam andersom klinkt echt heel plof :D:bloos:.
volbeda
adeblov
edablov
loedbad
bloedva :|
vabloed
lavoblklldljkef
:(, de klemtoon ligt op de eerste lettergreep!
boh -o-
dus jij zegt in je hoofd
vol bééééé da?
*Miekje*
11-11-2009, 18:37
Dear Sir, I write this note to you to tell you of me plight
and at the time of writing, I am not a pretty sight;
me body is all black and blue, me face a deathly gray
and I write this note to say why Paddy's not at work today.
While working on the fourteenth floor some bricks I had to clear;
now, to throw them down from such a height was not a good idea.
the foreman wasn't very pleased, he beeing an awkward sod
he said I'd have to cart them down the ladders in me hod.
Now, clearing all these bricks by hand it was so very slow,
so I hoisted up a barrel and secured the rope below.
But in me haste to do the job I was to blind to see
that a barrelful of building bricks was heavier than me.
So when I untied the rope the barrel fell like lead
and clinging tightly to the rope I started up instead.
Well, I shot up like a rocket till to my dismay I found
that halfway up I met the bloody barrel comming down.
Well, the barrel broke me shoulder as to the ground it sped,
and when I reached the top I banged the pully with my head.
Well, I clung on tight through numbed shock from this almighty blow
and the barrel spilled out half the bricks fourteen floors below.
Now, when these bricks had fallen from the barrel to the floor
I then outweighed the barrel and so started down once more;
still clinging tightly to the rope, I sped towards the ground,
and I landed on the brocken bricks that were all scattered round.
Well, I lay there groaning on the ground, I thougth I'd passed the worst,
when the barrel hit the pully-wheel and then the bottom burst.
Well, a shower of bricks rained down on me, I hadn't got a hope
as I lay there moaning on the ground, I let go of the bloody rope.
The barrel than being heavier, it started down once more,
and landed right across me, as I lay upon the floor.
Well, it broke three ribs and my left arm and I can only say
that I hope you'll understand why Paddy's not a work today.
:D <33 The Dubliners
*Miekje*
11-11-2009, 18:37
dus jij zegt in je hoofd
vol bééééé da?
Ik dacht eerst VolbeDA :bloos:.
dus jij zegt in je hoofd
vol bééééé da?
ja rijmend op Edah.
Maar het klinkt dus meer als rijstevla
Rationeel
11-11-2009, 18:41