Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2010, 13:58
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Elke keer dat ik mijn computer aanzet krijf ik dit venster te zien dat er een nieuwe versie ven internet exploter 8 beschikbaar is, maar ik kan het nergens aanvinken dat dit venster niet meer getoont wordt, alleen de knop later opnieuw vragen kan ik gebruiken, maar dan komt het venster de volgende keer weer terug met dezelfde vraag.

Wat moet ik doen om dit venster niet meer te laten verschijnen? ik wel die nieuwe explorer 8 niet instaleren omdat hier te veel klachten over zijn.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2010, 17:11
Caviamax
Caviamax is offline
Volgensmij als je het installeert, kun je het daarna weer des-installeren. Via het onderdeel ''Software'', '' Windows onderdelen toevoegen of wijzigen''. Maar dit weet ik niet zeker!!!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij als je het installeert, kun je het daarna weer des-installeren. Via het onderdeel ''Software'', '' Windows onderdelen toevoegen of wijzigen''. Maar dit weet ik niet zeker!!!
Dan heb je ook geen IE 7 meer
Maar zo erg is 8 niet hoor, het is duidelijk beter dan 7, al zijn er nog steeds betere browsers.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 19:15
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Volgensmij als je het installeert, kun je het daarna weer des-installeren. Via het onderdeel ''Software'', '' Windows onderdelen toevoegen of wijzigen''. Maar dit weet ik niet zeker!!!
Volgerns mij had ik bij een erdere update die versie 8 al geinstaleerd, maar nog niet de juiste persoonlijke instelingen doorgevoerd. In dit venster wordt gevraagt of ik bepaalde instelingen wil doorvoeren, als ik dat gedaan zou hebben moet dat venster niet meer verschijnen. Zal morgen als dat venster opnieuw te zien is op volgende klikken en kijken wat er gebeurd.

Zal mijn bevindingen dan hier bekend maken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 07:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopicreacties verwijderd!

Heb je het menu al eens doorlopen in plaats van 'later opnieuw vragen' te klikken?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 08:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Wat moet ik doen om dit venster niet meer te laten verschijnen? ik wel die nieuwe explorer 8 niet instaleren omdat hier te veel klachten over zijn.]
Deze vraag krijg je op je windows 7 machine, toch? Internet explorer 8 wordt met de installatie van windows 7 automatisch geinstalleerd. En als je hem voor de eerste keer start, dan krijg je dit menutje om bepaalde voorkeuren in te stellen.
Dus mijn oplossing: gewoon die vragen doorlopen.
(wat de anderen ook eerder als antwoord posten )

Je kan internet explorer 8 verwijderen door in de lijst met geinstalleerde software op "windows onderdelen toevoegen/verwijderen" te klikken en daar internet explorer te selecteren en te verwijderen (voordat je een andere browser geïnstalleerd hebt, voor tijdelijk gebruik) en installeer je een oudere versie van internet explorer.
Of je installeert een andere leuke browser (waar criminelen/adverteerders zich minder op richten, dat ook zonder problemen naast de bestaande browser kan werken).
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 08:57.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 09:44
ganralph
ganralph is offline
kun je IE8 niet verwijderen via Windows Update, zodat hij weer terug gezet wordt op IE7? (8 wordt toch geïnstalleerd als update van 7, of niet?)
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 11:37
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
kun je IE8 niet verwijderen via Windows Update, zodat hij weer terug gezet wordt op IE7? (8 wordt toch geïnstalleerd als update van 7, of niet?)
Bij xp en vista kan dit, maar bij 7 niet, omdat IE8 standaard bij de installatie van het besturingsysteem geinstalleerd word.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 12:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Offtopicreacties verwijderd!

Heb je het menu al eens doorlopen in plaats van 'later opnieuw vragen' te klikken?
Had al een vernoeden dat explorer 8 er al opzat (werkt tot nu toe perfect op windows 7) maar vreemd ik heb vandaag toen ik de computer opstarte dat venster (nog) niet gezien, maar mischien meld hij zich de komende tijd wel weer en dan ga ik de wizard een volgen, kijken wat er dan gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 11:39
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb dat venster vandaag weer gezien nadat ik heb opgestart, heb op volgende geklikt en hij vroeg of ik alleen bepaalde voorkeursinstellingen wilde doorvoeren op internet explorer 8. Eigenlijk paniek om niks, de computer werkt nog steeds.

Hopelijk krijg ik het venster de volgende keer niet meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 13:48
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Neem een andere browser!!
Chrome bijv. is een stuk sneller, of neem Mozilla Firefox ofso
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 14:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Neem een andere browser!!
Chrome bijv. is een stuk sneller, of neem Mozilla Firefox ofso
Deze browser werkt onder windows 7 goed en snel. Mischien dat IE onder oudere window versie's minder goed werrkt, maar dat is meer persoonlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [browser] Safari voor windows
freyk
17 17-06-2007 16:14
Software & Hardware [TV-out] Wat heb ik nodig?
Gatara
11 17-05-2003 09:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.