Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 16:23
AuFR
AuFR is offline
Graag zou ik een studiejaar in Los Angeles gaan studeren (high school), of een trimester semester, valt nog te bekijken. Na veel research kwam ik bij EF terecht, maar dit blijkt na het lezen van ervaringen toch niet zo'n goede organisatie te zijn qua gastgezinnen. Ik zou echt bij een gastgezin willen zitten die dezelfde interesses delen namelijk paardensport (jumping) en acteren.

Heeft er iemand ervaring met studeren in LA of in Amerika in het algemeen, met welke organisatie en hoe is dat in zijn werk gegaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2010, 18:31
Verwijderd
Mijn zus is een jaar naar school gegaan in amerika. Ze had echt een super tof gastgezin!! De gastgezinnen kiezen namelijk zelf iemand uit waarvan ze denken dat diegene bij hun past. Je maakt daarvoor zelf een soort foto rapportage en een brief over jezelf (ging toen iig zo).
Zij had het echt heel erg getroffen met leuke gastzusjes van haar leeftijd, dezelfde interesses enz.
Ze is trouwens met travel active naar amerika gegaan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 17:47
AuFR
AuFR is offline
weet je ook toevallig waar je contact kan opnemen met travel active? ik heb al verscheidene keren op de site geweest, maar telkens ik op 'find my travel agent' klik, werkt dit niet. Is er in Belgie ook een kantoor?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 18:13
Verwijderd
Ik denk dat je op www.travelactive.com hebt gekeken. Je moet kijken op www.travelactive.nl. Daar staat alle contact informatie die je nodig hebt . Ik weet niet of er in Belgie ook een kantoor is maar ze kunnen je vast wel verder helpen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 19:05
AuFR
AuFR is offline
dankjewel voor die info, naar welke regio is jou zus geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic
Verwijderd
500 30-05-2006 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.