Hallo! We zijn benieuwd wie de forumbezoeker is. Vul hier een korte enquête in. Dank!

PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : Wat heb je vandaag gedroomd?

Pagina's : [1] 2 3

Verwijderd
27-02-2011, 10:57
vertel.

Eerst was ik bij mijn zusje in een huge ass flat. Ze had daar een kamer. Het zag er echt heel leuk uit, leuke spullen. Ze zei dat ze die had gekocht in een 2e hands zaakje in de pr.hendr.str. bij een stel punkers.
Haar bed stond op een soort plateau, die plotseling als een soort lift ging bewegen, precies toen ik erop stond. Ik ging in het bed liggen omdat ik bang was eraf te vallen, het ging best hard. Het leek me vrij irritant om z'n bewegende vloer te hebben.
Later was ik in die flat bij ex buurman Giovanni, hij vroeg of ik wilde helpen een bank te verhuizen, maar ik zei dat ik daar niet sterk genoeg voor was. Toen ging hij een joint draaien.
Toen was ik ineens in het bdjp, in het halletje. Ik deed de deur open en er stond een 14 jarige breezersnol snotaap voor de deur mij te bedreigen met een mes. Ik wilde gillen maar er kwam niet veel geluid uit me. Mijn vader en wat andere omstanders waren gelukkig in de buurt en smeten het meisje op de grond. Ik belde 112 maar ik kreeg een clown aan de telefoon die zei dat mijn zaak geen enkele prioriteit had, terwijl hij steeds domme grappen maakte.
Ik ging naar mijn eigen huis, dat was in de pr.hendr.str, alleen was het daar flink verpauperd. Ik had een heel apart huisje, een soort studio met een vide. Het was er spierwit met toneellampen. Beneden zaten tuindeuren en ik werd weer heel bang voor inbrekers, ik dacht met één tikje heb je die deur zo open.
Ik ging lopen door de straat, kwam bij de 2e handszaak terecht met de alto's en punkers. Ik zag ineens het breezersnolletje weer en dit keer had ze haar vader meegenomen. Ik probeerde te rennen maar ik was niet snel genoeg. Ik had een mes bij me en wilde deze in de rug van de vader planten, maar hij was me voor en sloeg het uit m'n handen en zette een mes op mijn keel terwijl hij tegen me schreeuwde. Ik rende snel het huis van iemand binnen, de bewoner leek op sann maar het was iemand anders. Ik ging er naar de wc.

Verwijderd
27-02-2011, 12:47
Wajow. dat je nog weet. ik herriner me een molen maar das alles:|

Martiño
27-02-2011, 13:22
Ik droomde dat ik bij .sann op bezoek was. Ze lag in bed, en ik had zoiets van ehhh, .sann, waarom lig je in bed? :confused: Toen zei ze dat ze in bed lag, omdat ze daar haar bimi bewaarde, en toen kwam ik er bij liggen en toen hadden we hete seks. ;)

Maargoed, niet gedroomd over seks met Sanne dus. Ik droomde wel over Kim-Jong-Il, al zag hij er eerder uit als Mubarak. Hij wilde niet aftreden. Toen droomde ik dat ik in een soort museum/kerk achtig ding was, samen met collega's. Een collega kwam op me af en vertelde me dat mijn ex er aan kwam (waar ik dus blijkbaar nog een relatie mee had) en dat hij me ten huwelijk ging vragen. Daarna ging ik naar een hele grote en lichte hal, een beetje een soort oversized kapel, en daar ging ik zelf onder een van de scanners van mijn werk. En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs.

Verwijderd
27-02-2011, 13:23
Ik droomde dat ik bij .sann op bezoek was. Ze lag in bed, en ik had zoiets van ehhh, .sann, waarom lig je in bed? :confused: Toen zei ze dat ze in bed lag, omdat ze daar haar bimi bewaarde, en toen kwam ik er bij liggen en toen hadden we hete seks. ;)

Maargoed, niet gedroomd over seks met Sanne dus. Ik droomde wel over Kim-Jong-Il, al zag hij er eerder uit als Mubarak. Hij wilde niet aftreden. Toen droomde ik dat ik in een soort museum/kerk achtig ding was, samen met collega's. Een collega kwam op me af en vertelde me dat mijn ex er aan kwam (waar ik dus blijkbaar nog een relatie mee had) en dat hij me ten huwelijk ging vragen. Daarna ging ik naar een hele grote en lichte hal, een beetje een soort oversized kapel, en daar ging ik zelf onder een van de scanners van mijn werk. En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs.

:D:D(n)

Martiño
27-02-2011, 13:27
Dat laatste stukje over de bimi is trouwens echt waar! :o

Verwijderd
27-02-2011, 13:30
Niet erg hoor. :)

Verwijderd
27-02-2011, 13:32
Dat laatste stukje over de bimi is trouwens echt waar! :o

Bimi is zo'n wondergroente dat ie zelfs in je dromen infiltreert :cool:

Martiño
27-02-2011, 13:38
Bimi is zo'n wondergroente dat ie zelfs in je dromen infiltreert :cool:
Ja, ik had ook nog zo'n fles versgeperst sap van de AH, maar die heb ik weggeflikkerd, ik wil alleen nog maar bimi uit de sapcentrifuge.

Verwijderd
27-02-2011, 13:39
Ja, ik had ook nog zo'n fles versgeperst sap van de AH, maar die heb ik weggeflikkerd, ik wil alleen nog maar bimi uit de sapcentrifuge.

:D Duh.

Martiño
27-02-2011, 13:41
Nu nog een sapcentrifuge kopen!

Mc Kauw
27-02-2011, 16:32
Verdomme iedere keer als ik dit topic zie heb ik spijt!

Verwijderd
28-02-2011, 00:24
Ik had laatst een droom waarbij ik me op het eind van de droom realiseerde dat het een droom was en erbij dacht dat ik 'm moest opschrijven en er een boek en film van moest maken omdat het zo;n gaaf en uitgebreid verhaal was :') uiteraard ben ik bijna alles weer vergeten. Het was heel eng, met een shapeshiftende demon en een surreeel ziekenhuis en veel vliegen, vallen, achtervolgen en doden. De droom eindigde ook met de dood van de mannelijke protagonist en mij.

Paranoide
28-02-2011, 01:01
[spannend verhaal over tirannen en grote lichte hallen] En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs. :D:D

Balance
28-02-2011, 12:24
Ik droomde dat ik zwanger was. 3,5 maand en ik ging het iedereen bekend maken.

Verwijderd
01-03-2011, 18:22
Ik had een beetje lucide gedroomd! :cool:

Ik kwam naar beneden, net uit bed, maar het was al kwart over een in de middag. Dat weet ik, want het stond op de magnetron. Mijn moeder, vader, broertje en zusje waren allemaal aangekleed en met schoenen en jassen aan, en mijn moeder zei: 'Nou, dag liefje! Dan gaan wij - jij redt je wel hè!'. Ik had geen idee hoe wie wat of waar, maar zei gewoon okee en ze gingen. Ik wilde iets in de magnetron stoppen, maar dat ging niet, want de hele keuken was volgebouwd met legokastelen. Die had mijn broertje gemaakt. Toen wilde ik achter de computer gaan zitten om de magnetron op afstand te besturen, maar toen ik zat, ontdekte ik dat mijn ring van mijn vinger was gevallen. Ik deed hem weer aan, maar hij paste niet meer, want het was in een slang veranderd. Een levende die kon praten zelfs. Dat vond ik leuk, en toen realiseerde ik me ook dat ik droomde. Ik dacht zoiets als: wauw, dan kan ik nu lucide gaan dromen! Met auto's gooien en zo! :cool::cool::cool::cool:. Maar ik hoorde dat de douche aanstond, terwijl er behalve ik niemand thuis was, dus die ging ik eerst uitzetten, tegen de waterverspilling. En toen ik daarmee klaar was, was ik vergeten dat ik wist dat ik droomde. :( Gemiste kansen.

Verwijderd
03-03-2011, 07:25
Een heleboel nare dingen, met als meest memorabele dat mijn man dood was :( Eerst zaten we samen op bed te praten en zei ik dat het nog helemaal zo erg niet was allemaal. Toen zat hij ineens in een heel klein bakje. Toen realiseerde ik me dat dat onmogelijk was en zei ik "je bent er niet echt he?" en toen was hij weg en bleef ik alleen achter in een koud en donker huis en rende ik enkele uren "kom terug" gillend en huilend rond. Muh :(

Ads door Google

Verwijderd
03-03-2011, 08:31
Ik was in een huis, het was een kerstfeest met collega's. nadia en mala waren er, de rest kende ik niet. Ik bracht vanuit de keuken stapels en stapels met eten, het bleef maar komen. We aten het op in een soort kantoortje.
Later gingen we naar een toko van een marokkaan, hij zei dat hij last had van muizen. Ik zag een klein muisje onder een tafel lopen. Maar toen het beest dichterbij kwam was het een rat zo groot als een kat. Ik rende hysterisch weg maar het beest kwam achter me aan rennen en beet zich vast in mijn hand. bah.
Ineens was ik op een soort school, alleen was het vakantie dus er waren geen kinderen. Er waren allemaal leraren aan het opruimen en schoonmaken. Het meisje van de film van gister was er ook, ik vroeg aan haar of we van onderbroek konden ruilen. Dat deden we.
Roelands van de middelbare was er ook en nadia ook weer.
Ik ging buiten fietsen, het leek buiten op mariahoeve bij het wc het loo. Ik zag een groep jongeren waarvan 3 jongens gekleed in boerka's. Een andere jongen begon agressief te schreeuwen tegen me, ik werd bang en fietste harder, maar die gast rende ook best hard. Ik belde een nummer op mijn telefoon, het was een soort fietsendienst. Een vrouw stond voor me klaar en ik mocht bij haar achterop. Ze zette me af bij het werk van anne. Daar gingen we lunchen.

Severus
05-03-2011, 12:52
Ik droomde dat ik meespeelde in "Wie is... de Mol?", als fanatieke kandidaat. We zaten in de laatste aflevering vóór de finale, en ik had net bij een opdracht een joker voor me weten te winnen - daar was ik heel blij mee, want die zou ik dan gaan inzetten bij de finale. Het hout waaruit de joker was gesneden, was wel een beetje beschadigd en op een gegeven moment - toen deze een tijdje in mijn broekzak had gezeten - brak deze in tweeën. Dit liet ik aan Karin zien, met wie ik op dat moment ook een beetje een psychologisch gesprek had (zo'n mindfuck-gesprek, waar je als het ware elkaar met een pokerface in de ogen staart en probeert te vissen bij de ander). Ze zei toen dat ik maar naar Pieter-Jan moest gaan om de gebroken joker te laten vervangen door een hele joker, wat ik met haar eens was. Maar ik kon nog niet daadwerkelijk op weg gaan naar hem, of hij stond al naast ons. Hij glimlachte toen hij die gebroken joker zag, en toen moest ik met hem mee om een nieuwe joker te halen (waarbij Karin alleen achterbleef).

Eenmaal alleen met Pieter-Jan, nadat hij me een nieuwe joker had gegeven, begon hij me opeens details te vertellen over de komende en laatste opdracht. Hij vertelde me waar ik een sleutel kon vinden, en waar het eindpunt was en hoe ik daar kon komen. Dit was achter de rug om van de andere kandidaten, de informatie was alleen voor mijn oren bestemd - hij was dus aan het valsspelen! Blijkbaar vond hij mij een leuke kandidaat en wou hij mij in de finale hebben? :confused: In ieder geval liet hij me alles speciaal zien, en toen hij af en toe dicht bij me stond, bedacht ik me dat hij best wel wat had, die Pieter-Jan. :o

En toen werd ik wakker door m'n wekker. :bloos:

Em.
05-03-2011, 13:35
Heel raar.

Ik was met een groepje mensen, volgens míj in de Oostbloklanden - in mijn droom dacht ik dat ik ongeveer daar was, tenminste - , volgens mij een tiental decennia geleden, volgens mij in een opstand die niet bestond en ten slotte was ik geloof ik ook niet mezelf, maar een jongeman van ongeveer 25 met een cowboyhoed en een pistool. We waren ongeveer met z'n achten en de omgeving was groen, er waren heuvel en bomen enzo, en ook een keer kwamen er treinen langs, en die treinen zagen er wat veroudert uit. En een andere keer met treinen sprongen drie van mijn groepje achterop de trein, twee sprongen er weer af, één bleef erop staan en opeens zag ik het vanuit háár oogpunt. Ik had lang zwart haar, was iets jonger dan diegene ervoor (23 dit keer) en ik stond achterop een trein die steeds sneller ging rijden. Mijn eerste-ik + een paar anderen van het groepje schreeuwden dat ik eraf moest, moest springen, en mijn één van mijn iken, de man of de vrouw zelf i dunno, bedacht dat ze beter kon wachten tot ze bij een station was waar de trein weer stilstond, dan nu nog springen.

Daarvoor was er ook iets met treinen in een tunnel. Wij aan de ene kant, 'vijanden' aan de andere kant, die leken op ons. Ik begreep het niet goed, maar er waren treinen en we waren in gevaar. We hadden trouwens allemaal pistolen.

Gat.

Toen was ik de jongen weer. (Wit hemd, spijkerbroek, cowboyhoed, rond de vijfentwintig, gespierd.) We waren in een bos met weilanden, we moesten eten zoeken. Verderop waren om de één of andere reden heel veel witte vleeskoeien. Ik weet nog zeker dat ik toen wist dat het vlééskoeien waren, want ze hadden amper iets wat je uiers kon noemen en ze zagen er heel anders uit. En toen gingen we zo'n koe vangen oid.

Tenminste, ik dénk dat ik die jongen was. Ik zag het verhaal rond hem, maar ik weet ook niet meer zeker óf ik wel iemand was - en zo ja: wie dan - en of ik me er niet van bewust was wie ik was en dat ik gewoon de hele tijd mijn aandacht op het verhaal rond de jongen richtte, of dat ik hem was, of dat ik niemand was. Ik was sowieso niet mezelf.

Em.
05-03-2011, 13:40
Dat vond ik leuk, en toen realiseerde ik me ook dat ik droomde. Ik dacht zoiets als: wauw, dan kan ik nu lucide gaan dromen! Met auto's gooien en zo! :cool::cool::cool::cool:. Maar ik hoorde dat de douche aanstond, terwijl er behalve ik niemand thuis was, dus die ging ik eerst uitzetten, tegen de waterverspilling. En toen ik daarmee klaar was, was ik vergeten dat ik wist dat ik droomde. :( Gemiste kansen.

Haha. :D <3
Vroeger als ik een beetje 'doorhad' dat ik droomde, dan ging ik altijd vliegen. Eigenlijk had ik dan ook niet zozeer door dat ik droomde, als wel dat ik kon vliegen, dus ging ik vliegen! :Y
Nu heb ik dat eigenlijk nooit meer, dat ik 'doorheb' dat ik iets kan doen (aangezien ik nog steeds niet echt doorheb dat ik droom, meer dat ik iets kan veranderen). Hoewel ik één keer een heel gemeen propje papier zo had verandert dat hij me niet meer aan kon vallen, dat was ook een beetje lucide, maar da's ondertussen ook al een tijdje terug.

Verwijderd
06-03-2011, 14:28
ai ik had een echte forumdroom! : para: sorry aanwezige mensen!

ik droomde dat we bij Sann thuis waren en haar kamer was in mijn droom perfect vierkant en wit en aan één kant waren heel veel ramen. Er zat ook een keukentje in. Absinthe, Noedelhap, Pip en Carn waren er ook. Die zaten allemaal op een grote bank voor de ramen, er kwam wind door een open raam en ze keken allemaal strak voor zich uit. Ik zat op een kruk in het keukentje toe te kijken, Sann stond in het midden van de kamer. Ik snapte niet zo goed wat er gebeurde maar ik kreeg allemaal flitsen van openbare zwembaden in mijn hoofd. Carn en Absinthe hadden een gesprek, heel stil en fluisterend. De stemming was bedaard en licht gespannen. Ik besloot een glas water te pakken en toen kwam er een kikker uit de kraan. Sann en ik vonden dat erg komisch. Toen zei ik 'ik heb het niet zo op kikkers' en toen veranderde de kikker in een klein mens. Hij vertelde ons een verhaal over een kapotte lift en toen was hij opeens weg. Vervolgens zag ik hem vanaf Carns schouder het open raam uitspringen.

Toen pas zag ik dat het plafond opeens heel hoog was geworden en dat het van huishoudfolie was gemaakt, waar ecoline op druppelde. Maar veel stroperiger dan normaal. Het plafond begon te buigen door de grote hoeveelheid vloeistof. De situatie werd erg erg gespannen. Iemand van het gezelschap zei opeens 'iemand zei me dat jij eigenlijk iemand anders bent?' Ik bleef naar het plafond kijken. De persoon zei: 'er zijn ook mensen die geloven dat hun ouders vervangen zijn met identieke dubbelgangers. Zou je het ook goed vinden als die mensen hun ouders zouden vervangen?' De subtekst hiervan was zo van 'moet je toegeven aan al je psychische processen?' en die ondertoon pikte ik op en ik voelde me erg naar. Ik zei 'focus je liever op het plafond, oké?' Sann zei: 'waar is die kikker?' Ik zei: 'dat was een mensje.' Sann was alles weer vergeten. De zon en de wind die door de open ramen kwamen, kregen vat op de buigende bubbel van ecoline. Het plafond begon zacht te wiegen. Heel de kamer werd blauw. Iedereen keek nog steeds strak voor zich uit, met de linkerhand op de linkerknie en de rechterhand op de rechterknie. De zon begon een gat te branden in het plafond. Toen werd ik wakker.

Verwijderd
06-03-2011, 14:30
Jeetje :D

Verwijderd
06-03-2011, 14:31
ik snap ook nu pas, nu ik je ava zie, de groene kikker en de sann associatie :"(

Verwijderd
06-03-2011, 14:35
ik snap ook nu pas, nu ik je ava zie, de groene kikker en de sann associatie :"(

:D(N)

Balance
06-03-2011, 15:35
Ik had voor mijn werk 70 km gereden naar Zutphen en vroeg om mijn reiskostenvergoeding. Mijn baas wilde mij die niet geven, want hij vond dat ik daar geen recht op had. Ik had immers met het bedrijfsbusje mee kunnen rijden ipv met mijn eigen auto. Terwijl ik dacht dat het bedrijfsbusje vol zat, dus ik was verontwaardigd en boos enzo.

:confused:

Noedelhap
06-03-2011, 15:40
Michael Moore kwam op mijn werk een lezing geven, en daarbij waren ook mensen van mijn middelbare school aanwezig, evenals Marokkaanse en Antilliaanse jochies die liepen te zeiken dat wij hun plaatsen hadden ingepikt. :confused:

Noedelhap
06-03-2011, 15:42
*droom*

Gaaf! :cool:

Verwijderd
06-03-2011, 19:37
ai ik had een echte forumdroom! : para: sorry aanwezige mensen!

ik droomde dat we bij Sann thuis waren en haar kamer was in mijn droom perfect vierkant en wit en aan één kant waren heel veel ramen. Er zat ook een keukentje in. Absinthe, Noedelhap, Pip en Carn waren er ook. Die zaten allemaal op een grote bank voor de ramen, er kwam wind door een open raam en ze keken allemaal strak voor zich uit. Ik zat op een kruk in het keukentje toe te kijken, Sann stond in het midden van de kamer. Ik snapte niet zo goed wat er gebeurde maar ik kreeg allemaal flitsen van openbare zwembaden in mijn hoofd. Carn en Absinthe hadden een gesprek, heel stil en fluisterend. De stemming was bedaard en licht gespannen. Ik besloot een glas water te pakken en toen kwam er een kikker uit de kraan. Sann en ik vonden dat erg komisch. Toen zei ik 'ik heb het niet zo op kikkers' en toen veranderde de kikker in een klein mens. Hij vertelde ons een verhaal over een kapotte lift en toen was hij opeens weg. Vervolgens zag ik hem vanaf Carns schouder het open raam uitspringen.

Toen pas zag ik dat het plafond opeens heel hoog was geworden en dat het van huishoudfolie was gemaakt, waar ecoline op druppelde. Maar veel stroperiger dan normaal. Het plafond begon te buigen door de grote hoeveelheid vloeistof. De situatie werd erg erg gespannen. Iemand van het gezelschap zei opeens 'iemand zei me dat jij eigenlijk iemand anders bent?' Ik bleef naar het plafond kijken. De persoon zei: 'er zijn ook mensen die geloven dat hun ouders vervangen zijn met identieke dubbelgangers. Zou je het ook goed vinden als die mensen hun ouders zouden vervangen?' De subtekst hiervan was zo van 'moet je toegeven aan al je psychische processen?' en die ondertoon pikte ik op en ik voelde me erg naar. Ik zei 'focus je liever op het plafond, oké?' Sann zei: 'waar is die kikker?' Ik zei: 'dat was een mensje.' Sann was alles weer vergeten. De zon en de wind die door de open ramen kwamen, kregen vat op de buigende bubbel van ecoline. Het plafond begon zacht te wiegen. Heel de kamer werd blauw. Iedereen keek nog steeds strak voor zich uit, met de linkerhand op de linkerknie en de rechterhand op de rechterknie. De zon begon een gat te branden in het plafond. Toen werd ik wakker.

Carn kikker naamzoek :D:D:D:;d:;D:D:;d:D:D

Verwijderd
06-03-2011, 19:40
is de combinatie Carn en Kikker een inside joke ?

Verwijderd
06-03-2011, 20:06
juh :o

Verwijderd
06-03-2011, 20:06
ik droom inside jokes : para:

Ads door Google

Verwijderd
06-03-2011, 20:09
Ja, dat is best een beetje eng ja. :p

Ik droomde dat Carn geen automatenkoffie wilde, 'want hij had de automatenkoffie afgezworen omdat daar altijd prut in zat'. Om toch goed wakker te worden ging hij toen maar cola drinken, maar de fles cola zat vol met wespen. Die kwamen toen allemaal op mij af, en ik kon vluchten door weg te vliegen.

Carn
07-03-2011, 09:45
Ik had een soort rare droom over een concentratiekamp-cruiseschip; voor mensen die een paar weken lang ongestraft afgebeuld wilden worden. Ik vind het een goed concept.

Verwijderd
07-03-2011, 14:10
Carn kikker naamzoek :D:D:D:;d:;D:D:;d:D:D

is de combinatie Carn en Kikker een inside joke ?

Huhu inside :D:D:D:D(N):(

Verwijderd
07-03-2011, 17:35
Fuck ja :D Ik dacht meer aan de spaarkikker :D:D

Verwijderd
09-03-2011, 10:50
Ik ging met elmer en zijn moeder naar Turkije. We gingen met de trein en de reis duurde niet lang. Ik had helemaal geen zin om daar te zijn, ook omdat ik vlak daarvoor naar de kapper was geweest maar niet het gewenste kapsel had omdat ik weg moest.
Toen we aankwamen in Turkije leek alles precies op Nederland, we waren in een woonwijk met nieuwbouw huizen. In een huisje pakte ik mijn spullen uit. Ik maakte me wel een beetje zorgen om het zakje wiet dat per ongeluk nog in m'n tas zat.
Ineens had ik echt geen zin meer en pakte mijn tas weer in, ik ging weer terug naar NL. Ik was uren bezig met inpakken. Ik vond het wel zielig voor elmer om zonder hem weer weg te gaan.
Eenmaal thuis ging ik naar anne.

Verwijderd
11-03-2011, 10:49
Ik weet alleen nog dat er allemaal aso hagenezen zich op hadden gegeven als spermadonor en draagmoeder en mij daar alles over vertelden.

Een combinatie van dames en heren in de dop en baby te koop wat ik gekeken heb voor ik ging slapen :p

Verwijderd
13-03-2011, 09:19
Ik was in een huis en iedere kamer was leeg en er waren overal bewegingsensoren. Als er beweging gespot werd kwamen er uit de hele vloer spikes. Het was een beetje Cubig. In een paar kamers stond bloed van een meter diep en daaruit kwam het witte gezicht van een creepy kind bovendrijven dat blijkbaar de hele handel aanstuurde.
Toen ging ik hardlopen en moest ik kiezen tussen vier paar schoenen, waarvan twee lelijke lompe en twee mooie met hoge hakken. Ik koos een paar met hakken, het waren kekke enkellaarsjes met open teen, dat was weer een beetje jammer. Toen was er nog iets met vakanties en reizen.
Later was ik in een zwembadcomplex met heel veel kleine viezige baden en een groot gemeenschappelijk bad. Dat gemeenschappelijke bad zag er heel gezellig uit en was schoon en druk en ik wilde daar gaan zwemmen met bb, maar we moesten in zo'n klein vies afgesloten zwembad en het was maar eng.

Verwijderd
14-03-2011, 08:18
Ik ging winkelen met een op Tink lijkend streng gelovig meisje. Ik zei de hele tijd tering en tyfus en dan voelde ik me schuldig omdat zij dat duidelijk niet kon waarderen. We keken in een sjieke winkel en toen liep ik naar buiten met een winterjas. Na een paar meter kwam ik daar achter en liep ik terug om hem terug te brengen. Het meisje was vet geschokt en zei dat ik maar moest hopen dat ik geen knal voor m'n hoofd kreeg, waarop ik zei "dan krijgen ze er drie terug!!!" (mijn droom-ik is blijkbaar een beetje een tokkie :facepalm:).
Verder droomde ik nog dat ik met Titan Quest ineens vier levels achterliep op mijn man :mad:

Verwijderd
14-03-2011, 10:03
elmer zei dat ik een paar keer op zijn voorhoofd tikte en zei 'je hebt verloren'. :confused: :D
ik weet er zelf niks meer van.

Sarah
14-03-2011, 13:45
iets naars met mijn moeder die kritiek op me had. Ik weet er het fijne niet meer van.

Thomas.
14-03-2011, 23:27
Ik droom niet overdag ^^ dan slaapwandel Ik :3

Verwijderd
15-03-2011, 13:44
een man met wie ik ruzie had, had het topje van mijn pink eraf gebeten. Het voelde zo realistisch aan, als ik hem bewoog miste ik echt een stukje.

oh ja, er was ook een vrouw die werd gelikt door een kerel. Ik zat in hetzelfde bed. Toen de man haar onderbroekje uittrok kwam er een hele stroom kutsmeer mee, ik ging bijna over m'n nek van de stank. Ik baalde dat het op mijn schone lakens was gekomen.

er was ook sprake van een achtervolging de hele tijd.

Martiño
16-03-2011, 11:40
Ik droomde dat ik een collega van mijn oude bijbaan tegenkwam in de kleedkamer van een voetbalteam en dat hij ging douchen.

Verwijderd
16-03-2011, 15:13
Ik vocht met een stok tegen een woedende bever die mij en mijn zusje niet door wou laten op een winderige landweg.

Stefenootje
20-03-2011, 14:28
Ik was met m'n tante (?) bij een dokter, en die ging m'n halsslagader bevoelen en beluisteren, en hij kwam tot de conclusie dat het allemaal niet zo goed was, en dat ik een hartaandoening had. Hij vulde een formulier in, maar hij schreef op dat alleen mijn moeder mocht weten wat het was, ofzo.

Dus ik werd kwaad, ik zei, 'hallo, ik ben 22, ik ben oud genoeg om te horen wat er met me aan de hand is!' Hij noemde toen de ziekte en dat was best een moeilijke naam, maar ik probeerde het te onthouden. (Weet niet meer wat het was, was uiteraard onzin)

Toen ging ik naar de balie van het ziekenhuis om mijn beklag te doen over deze dokter :D

Toen nam ik me voor om hier aan Sarah te gaan vragen of zij wist wat voor ziekte het was, of om gewoon te gaan googelen.

Wel raar, want toen ik wakker werd had ik echt een beetje pijn aan m'n hals, en voelde ik me heel benauwd.

Ads door Google

Noedelhap
20-03-2011, 14:35
elmer zei dat ik een paar keer op zijn voorhoofd tikte en zei 'je hebt verloren'. :confused: :D

:D

Batave
21-03-2011, 14:50

Ik droomde dat ik rookte.

GOLD
21-03-2011, 15:17
Ik had gedroomd dat me zus ging trouwen, en ze had me niks verteld. :O
En ik was woedend op die bruiloft aangekomen en ik alles overhoop gegooid en de catering alles kapot maken.
En net toen ik de bruiloftstaart wou gooien op haar hoofd ging mijn alarm...

Verwijderd
24-03-2011, 09:33
ik was met een meisje die ik irl niet ken op zoek naar een bepaald cassettebandje en een mapje dat erbij hoorde. Het was heel belangrijk maar ik weet niet meer waarom dat was. Ik herinnerde me wel dat ik al eens eerder over dat bandje + mapje had gedroomd.
We gingen langs allerlei plekken. We reden langs het oude café van mijn ouders en gingen kijken of het daar lag. De eigenaar (het chagrijntje) was de eigenaar van coffeeshop SB. Hij was weer even opgewekt als altijd en zei geirriteerd dat hij achterin de zaak nog een kast had met cassettebandjes. Er stond een buikkastje helemaal vol. Plots zag ik het bandje dat we zochten, ik deed erg stiekem en propte het mapje met info in mijn onderbroek en gaf het bandje aan het meisje. We gingen weer weg en reden naar een parkeerterrein. Daar was Elmer. Hij zei dat hij chips (om te eten) wetenschappelijk had onderzocht.
Ik stapte de auto uit en het meisje ging weer weg. Ze kon voor geen meter rijden en het duurde heel lang voor ze de parkeerplaats afmoest.
Er was ook nog iets met chaos en trams daarna.

Verwijderd
24-03-2011, 14:28
Ik droomde dat we naar Groenland gingen. In Groenland sprak iedereen Russisch en had als hobby iets dat aan kou en afzien gerelateerd was. Ik zei dat ik dat maar raar vond, en zij zeiden dat ze geen keuze hadden, omdat het er altijd regende. Toen ging ik naar huis, maar daarvoor moest ik langs allerlei hindernissen met allemaal lenige Groenlanders die er geen moeite mee hadden om op een dun koord over een ijskoude rivier te balanceren met een roeiboot op hun nek. Ik had daar wel moeite mee. Toen ik thuiskwam, zat er een enorme spin in mijn gordijnen. Die wilde ik weghebben, maar durfde dat niet zelf en mijn vader had pas over een uur tijd. Daarom moest ik nog een uur wachten met naar bed gaan. In dat uur ging ik Groenlands leren.

herodikzak
24-03-2011, 14:44
ik was op een feestje zwaar bezopen. En toen heb ik met een lelijk meisje gezoend en ik weet nog dat het heeel vies was. Daarna moest ik van vrienden nog meer zuipen en toen werd ik gelukkig wakker.... verder ben ik alles vergeten:3

Verwijderd
27-03-2011, 00:35
over juffrouw van der Marel.

Em.
27-03-2011, 12:58
Ik was de Kleine Zeemeermin (volgens mij schuld van Etmakas met haar topic in Letteren) maar het was een beetje vreemd. Ten eerste was mijn standpunt vanuit niemand en kéék ik naar degene die ik was (mevrouw Zeemeermin) en waren de motieven van de dingen die ik deed me vaak ook niet duidelijk. Ik was in een soort ruimte, er was feest, tafels stonden in driekwart van een vierkant, mijn prins was er, er waren bomen waar lampionnen aan hingen, het was niet foto-achtig maar meer de kleuren van een schilderij oid. Onrealistisch. En ik zag dat de zeemeermin/mijn ik haar eigen vloek uitsprak, waardoor ze dus niet meer kon praten, en ik begreep niet waarom ik/zij dat deed, en ik/zij kon nog wel dingen zeggen (dat vond ik onlogisch) maar geen dingen die ertoe deden. En dat leverde awkward situaties op. En toen moest ze d'r excuses aanbieden. En even later was er een traditioneel iets, en toen moest mijn hand eraf, eraf gehakt, en toen gingen we dansen en schoot er iets tussen mijn/haar hoofd 'dit is niet zoals het zou moeten, het gaat net even anders' - vanwege die afgehakte hand dus.

En daarna was er een volgende droom en liep ik voorop bij de protesten in Libië. En ineens stonden militairen in de straat, met van die pantserwagen en ik liep voorop en ik vond het heel eng en helemaal niet leuk. En toen ging ik wachten op wat de rest ging doen. ... -gat- ... En ik liep in een weiland, het was heuvelachtig, en toen stond ik tussen mijn konijnen en het ene konijn begon heel erg te piepen, want ik stond op zijn pootje. En het viel me op hoe dik hij ineens was geworden, niet vet-dik, maar heel veel huid/haar en zodoende veel aaibaarheid.

En dat was het, denk ik.

Little Phoebe
28-03-2011, 12:04
Ik droomde dat mijn man quarterback was (ja echt :() en piloot, en toen moest ik het vliegtuig overnemen omdat hij en zijn collega/mattie ergens heen moesten. En mijn dochter en ik moesten het maar uitzoeken, maar het zou een eitje zijn.
Mja, nou we gingen steeds langzamer en lager vliegen (9000 is een getal dat me bijstaat, voet?). Ik had overal aangezeten en hendels opgetrokken en what not, maar het werkte allemaal niet. Toen de teller op 3000 stond, ging ik bellen naar de luchtverkeersleiding en die zeiden dat ik me niet zo druk moest maken. En ik zei dat ik een quarterback nodig had. Maar daar was die man het niet mee eens en hij bleef praten met een 'stel je niet zo aan' toontje in zijn stem. Toen begon ik te schreeuwen of hij graag nog een keer een vliegtuig zag neerstorten op Schiphol, maar voor hij daar antwoord op kon geven, zag ik het vliegtuig neerstorten en bleek dat ik in een simulator zat :D:(

En er was iets met karten en mijn beste vriend B., maar dat weet ik niet zo meer. Wel dat het 75 euro per keer was.

En daarna ging ik met een heleboel mensen weg, op kamp ofzo. En we moesten een plant meenemen, geen idee waarom. Ik had eentje waar een gordijn omheen zat die je dicht kon ritsen als een zak, maar toen ik hem optilde kwam er nog een beetje stof vanaf. Mijn moeder en een Japans wijf gingen gelijk huilenbalken dat de grond vies werd, terwijl Etmakas een hele sleep van kleine bloemetjes achter zich aantrok, waar allemaal van die pluisbloemetjes uitkwamen en rondvlogen zoals muzieknoten in een tekenfilm rondvliegen.
Mijn vader bracht me naar beneden en in zijn auto zaten MilouvZ. van de basisschool, W. en F. van de middelbare en ik vroeg me af waarom ik met hun in de auto zat, want ik haat ze. Mijn vader ging niet mee, maar zijn auto, dus ik mocht wel onbeperkt roken in de auto, en dat vond ik een dikke win. Helemaal omdat de bitches achterin allemaal zaten te hoesten en te klagen :o

Martiño
28-03-2011, 17:19
Ik droomde dat de stagiaire mijn pak yoghurt dat op mn werk in de koelkast staat had opgedronken. Eerst was ik geïrriteerd, want hallo, waarom pak je eten van een ander? Maar toen keek ik op het pak en bleek die yoghurt al een week over datum te zijn en toen vond ik het niet meer zo erg. :p

Little Phoebe
29-03-2011, 04:49
Eerste droom was het het nare sfeertje waar ik van wakker werd, weet ook niet meer waar dat over ging.

Tweede was ik uit eten, weet niet met wie, en er was een mongool met een pistool. En hij kende mij, hij qootte een paar tweets van mij en en vond dat heel eng en bizar. En toen schoot hij in mijn voet en toen ik naar voren dook, wilde zijn collega aan mijn string trekken en toen ging ik door het lint en schreeuwde ik dat hij op moest kankeren. Ik sloeg hem met mijn tas, n de psycho ook.

De kast in de woonkamer viel om. Op iemand.

En iets met lijken op de vleugel van het vliegtuig binden.

TheEditor
30-03-2011, 00:12
Kwam terecht in een ondergronde Sovjetbunker in de jaren 80 in Oost-Duitsland. Oppervlakte 'zo groot als heel Berlijn'.

Denk maar aan de Death Star, maar zonder een laser die planeten stuk kan maken en het niet in de ruimte zweeft, maar onder de grond ligt.

Kon wel heel hard rennen, en door die gigantische lange gang konden de bewakers me ook niet pakken. En toen kwam er een obstakelkoers zoals een leiding voor afvalwater (denk aan een kleine dam waar ik dan parcours stylo overheen spring en ren), trappen, blokkades van Russische bewakers die me wouden grijpen (of liever neerschieten, maar alle kogels missen)... En toen kwam ik uit bij een heel groot warenhuis, het middenpunt van de bunker.

Dromen, y u no make sense?

Verwijderd
30-03-2011, 07:24
Ik droomde van olifant Babar die helemaal onder het bloed zat. Dat was omdat hij 's avonds alleen naar huis was gelopen, waarbij hij geen rekening had gehouden met berovers die op de daken zaten en vanaf het dak mensen overvielen, martelden, verkrachtten en beroofden. Daarom zat Babar onder het bloed, en hij lag op het dak van een of andere flat. Ik ging door die flat naar hem toe om hem te helpen, maar vlak voor ik bij het dak was, ging ik terug. Ik was bang dat er slechte mensen op het dak zouden zijn om me kwaad te doen. Toen ik weer terugliep en de straat op naar een andere flat, zaten er overal schimmen op de daken. Ik durfde niet meer te lopen en teleporteerde mezelf naar school. Van school liep ik naar het station over een lopende band waar allemaal mensen met bosbessenlimonade stonden. Iemand gooide dat over me heen en iemand anders gaf me te drinken. Niemand sprak een taal die ik verstond. En toen keek ik omhoog en op het dak van het station stond Babar.
Het was heel naar :(

Verwijderd
31-03-2011, 10:55
We hadden ineens 4 katten, nog een rooie en een dikke lapjeskat. Onze eigen katten waren ook ineens heel groot geworden. We moesten met één naar de dierenarts maar namen alle katten mee, we probeerden ze in de 2 vervoersmandjes die we hebben te proppen. De katten mauwden heel hard.
Plots waren de katten weg en was ik in een groot gebouw wat op een ziekenhuis leek. Er was veel chaos.

edit : oh ja, en dat mijn voortand over de lengte gespleten was. Ik zat er de hele tijd mee te spelen en wiebelen.

Verwijderd
31-03-2011, 11:06
Iets wat ik regelmatig droom: dat mijn tanden ineens héél ver uit elkaar staan. Het ziet er altijd verschrikkelijk uit en dan ben ik boos dat ik jaren voor niks heb gebeugeld en beter mijn nachtbeugel had moeten dragen.

Andijvie
31-03-2011, 11:22
Ik was in een gebouw dat van buiten heel klein leek, het had maar 1 verdieping. Maar binnen bleek het gigantisch groot te zijn. We (= ik met mijn fiets en nog iemand die ik niet ken, maar in mijn droom wees ze mij de weg) moesten met een lift naar beneden. Op zo'n panel buiten de lift moest je aangeven naar welke verdieping we moesten, dat was -2b. Maar ik begreep niets van die toetsen, 1234 was 1 toets, dan had je nog een toest voor een aantal letters, onderaan stond een 0 met daarnaast een minnetje. Dus ik was al aan het klooien de juiste verdieping in te voeren. Eenmaal in de lift gingik achteraan staan met mijn fiets en toen kwam er ineens een schot naarbeneden die de lift in tweeën splitste. Ik werd op verdieping -d20 afgezet en daar stond ik helemaal verloren bij dat paneel te klooien. Na een tidje ruzie te hebben gemaakt met de toetsen, kwamen er allemaal mensen uit gangen en deuren naar de lift. Ze hadden allemaal pasjes en scanden die bij een soort poortje, vervolgens gingen ze op bankjes voor de lift zitten wachten tot ze in konden stappen (het waren echt veel mensen en er was maar 1 mini-liftje). Ik begreep absoluut niet wat ik moest doen, en mensen negeerden me ook (ze zaten te lezen of serieus met elkaar te praten). De lift kwam, ik sneakte naar binnen, maar werd er weer uitgetrokken door iemand. 'Jij bent nog niet aan de beurt!' De lift schoot er weer van door (dat tochtje naar verdieping -d20 had ook echt best lang geduurd en de lift ging hárd!). Ineens begon de lift te rommelen en stortte de schacht helemaal in; er ontstond een soort grot en in de verte zag ik een grote man lopen met een klein meisje aan zijn hand. Ik wist meteen dat het de duivel met zijn dochter was :confused: :D

Verwijderd
02-04-2011, 18:37
Mijn vader zei: 'Kind! Je doet te weinig. We gaan naar de IKEA in Tilburg, dan doe je nog eens wat.' Dus we gingen daarheen, maar we waren daar net of we zagen allemaal mensen rennen en toen was er dus een bomaanslag gepleegd. Mijn vader riep dat we weer weg moesten gaan, maar ik vond dat we daar mensen moesten helpen. We renden door de IKEA, maar ik raakte hem kwijt. Toen kwam er iets heel hectisch met heel veel huilende mensen en prognoses (komt er nog een bomaanslag, of komt-ie niet?) en ook heel veel verdwalingen, want het was daar heel raar. Het was er bruin en met heel veel tussendoorweggetjes en alles. En mijn vader bleef weg en er kwamen meer aanslagen en alles. Tussen al het geren door vond ik wel tijd om met iemand over lampenkappen en de betekenis van mijn naam te praten. Daarna werd ik wakker.

Sabir
02-04-2011, 21:09
Ik droomde dat ik met een groep van ongeveer 50 mensen die ik niet kende samenkwam op CS, en vervolgens Artis inliep, waar we de bewakers verlamden met een soort pulse riffles, waarmee we daarna de sloten van de kooien kapotschoten. We lieten alle dieren vrij, maar toen waren de bewakers al weer bijgekomen van de schok, en ze riepen lucht- en landtroepen in om ons gevangen te nemen. We verzetten ons, maar een voor een werden we uitgeschakeld. Uiteindelijk was ik als laatste over, en toen kwamen er meer dan twintig agenten op me afgerend die om me heen begonnen te cirkelen. Ik schakelde er vijftien uit, maar de laatste vijf kon ik maar niet raken. Na een uur lang schieten op de agenten werd ik moe, en ze kwamen steeds dichterbij. Een agent begon me te slaan met een knuppel, en toen hij me raakte om mijn hoofd zakte ik in elkaar, en werd ik wakker.

Geel
02-04-2011, 21:13
Ik heb weer eens een droom onthouden! *O*

Ik droomde dat ik een videogesprek aan het houden was met iemand. Maar er was iets raars aan de hand. Ik kreeg steeds andere beelden van die ander te zien. Eerst in het ene huis en daarna weer in het ander, verschillende kapsels en hij/zij veranderde zelfs van persoon! Maar dat had ik eerst helemaal niet door. Toen ik het doorkreeg kreeg ik een foto te zien van een hele dikke en vettige dij en toen werd ik wakker.

Een prima droom om te onthouden (Y) :D

Little Phoebe
02-04-2011, 22:55
@Geel: Wtf echt :D(n) en ik dacht dat mijn (internet)dromen raar waren!

Verwijderd
06-04-2011, 12:06
ik word de laatste tijd bijna elke dag wakker gebeld door m'n werk. Ik onthou dan bijna niks van mijn droom, omdat ik dan meteen scherp moet zijn over welke dagen ik kan werken en waar.

Ik heb alleen een beeld onthouden van mijn moeder in de huiskamer van de pr.h.straat, het was regenachtig en het voelde als vrijdag.

Dinalfos
06-04-2011, 13:20
Ik droomde laatst dat ik werknemer was bij een ongedefinieerd filiaal van McDonald's. Ik had een speciaal golfwagentje(!?) waarmee ik hamburgers bij de mensen thuis moest brengen, maar dat wagentje veranderde halverwege in een soort touringcar waarmee ik mensen door een soort CG-versie van Moskou moest leiden. En dat vond ik allemaal maar heel normaal.

:confused:

Lorelei
06-04-2011, 13:22
Ik heb allemaal excel-dromen gehad. Al m'n resultaten kwamen steeds langsvliegen en er ging vanalles fout.. en overal rasters en zo :eek:

Andijvie
06-04-2011, 13:30
Ik heb allemaal excel-dromen gehad. Al m'n resultaten kwamen steeds langsvliegen en er ging vanalles fout.. en overal rasters en zo :eek:

Ai, dat is altijd irritant als je lang en vlak voor het slapen gaan aan iets gewerkt hebt idd.

Verwijderd
07-04-2011, 06:23
ik ging mn mail binnen, en toen wasa hij helemaal volgespamd met rare mails.

Verwijderd
09-04-2011, 10:14
Ik zat met Elmer in een bus. Achterin zaten wat mensen met heel veel spullen, toen ze eruit gingen stapte de buschauffeuse ook uit en hielp ze even. Toen ze weer terugliep naar de voorkant begon de bus ineens te rijden, en best hard ook. Ze rende nog een stukje mee terwijl ze op het raam klopte maar ze was niet snel genoeg. Er zat trouwens een deur aan de bestuurderskant van deze bus.
Elmer zat pal naast de chauffeursstoel dus ik krijste dat hij aan de handrem moest trekken. Hij reageerde niet en bleef stoïcijns voor zich uit staren. Ik trok aan iets waarvan ik dacht dat het de handrem was maar er gebeurde niks. Ik sprong over Elmer heen achter het stuur en drukte één van de pedalen in, ik hoopte maar dat ik goed gokte want ik weet niet of rechts gas of rem was. De bus kwam tot stilstand. Ik begon te janken vanwege de spanning en opluchting maar voelde me wel een held. Ik was wat teleurgesteld in de reacties van medereizigers want er was maar één iemand die applaus gaf.
Later waren we bij rijswijk station, maar het zag er heel anders uit. We liepen langs het spoor (tussen r.wijk en delft) we zagen in een weiland kratten staan (wel 10 m lang) met roze balletspitzen in alle maten, maar ik kon alleen het getal 38 lezen. Ik zag wel dat er ook veel grotere en veel kleinere bij zaten. Ze stonden op van die marktkraampjes.
We kwamen uit bij een nieuwbouwwijk, waar een aantal huizen af waren maar het overal nog een zooi was met zandpaden enzo. Volgens mij had ik al eens over deze nieubbouwwijk gedroomd. De huizen waren erg lelijk, leverkleurig met op iedere baksteen het reliëf dat je krijgt van een spatel als je cement uitsmeert. We zagen daar een dikke man in grijs pak uit zijn auto stappen, hij riep iets maar ik verstond het niet.
Later kwamen bij een slootje. We zagen daar een jongen met een kano, maar die mochten we niet gebruiken van hem. Hij gaf ons een golfplaat wat moest dienen als een vlot. Ik ging erop liggen en werd helemaal nat, maar het ging nog best aardig. Ik ging als een gek met m'n armen roeien en we gingen nog best hard.
Ineens had ik door dat ik geen schoenen aan had en werd helemaal kriegel bij de gedachte dat ik op een vis zou staan met mijn blote voet of in het apensnot. Ik ging weer terug naar de kratten met balletspitzen, zodat ik die kon aantrekken. Ik zag ook ineens die schoentjes van de h&m en werd enthousiast want die zijn leuker dan spitzen. Plotseling stond er een vrouw achter het kraampje en ik zei 'oooh, het is gewoon markt hier, laat maar dan' en liep weg.

Verwijderd
11-04-2011, 09:03
Mijn linkerteennagel (grote) was eraf gevallen. Het deed erg veel pijn en ik liep moeilijk. Ik ging naar een soort oefenziekenhuis voor zusters om ernaar te laten kijken. Ik had het zelf al verbonden. Volgens één van de zusters daar had ik het prima verbonden en moest ik het zo houden.
Ik moest naar het werk, daar moest ik om half 3 zijn. Toen ik op de klok keek was het al 3 uur. Ik dacht, als ik gewoon nu ga doe ik net alsof ik dacht dat ik om half 4 moest beginnen. Ik ging snel naar een tramhalte, maar lopen ging dus heel moeilijk. Toen raakte mijn rechterarm ineens verlamd waardoor ik nog meer vertraging opliep.
Ik keek weer op een klok en het was al 15:40 uur.
Ik liep ergens waar het leek op voorburg en ging een random huis binnen. Daar lag een stokoude vrouw in een bed in de woonkamer. Ze sliep en reageerde niet op mijn geluiden.
Ik had geen idee wat ik daar nou precies deed, maar ik was heel bang om betrapt te worden. Ik had een smoes paraat voor als iemand zou vragen wat ik daar deed. Ik zou zeggen dat ik bij maison kelder had gewerkt en dat deze bejaarde vrouw een klant was.
Er kwam een iets jonger figuur binnen, ik denk de zoon van de vrouw. Ik was erg nerveus maar hij stelde geen enkele vraag en vond het vrij normaal dat ik daar was. Hij vroeg of ik zo weg wilde gaan omdat hij bezoek verwachtte.
Ik deed nog een poging om op m'n werk te komen maar er kwam geen tram.

Little Phoebe
11-04-2011, 11:38
Ik was met mijn moeder in het washok en er kwam een TYFUSDIKKE spin naar beneden aan zo'n draadje en toen dacht ik nog 'wat nou als je wakker wordt met zo'n beest boven je gezicht bungelend' (volgens mij heb ik daarop mijn ogen opengedaan, of alleen in mijn droom).
Toen was ik met Katarina en ze had een filmpje gephotoshopt, zodat het leek of een vrachtwagen op de snelweg nu op de raisl van een trein reed en andersom. Die trein was heel goed uitgeknipt en geplakt, dus het leek vet echt toen ie als een slang door het verkeer bewoog.
Daarna ging ze me nog dingen uitleggen over spinnen. De duisent spinnen die daar allemaal kliekjesvorming hadden en allemaal aandacht wilde. En zodra ik niet meer keek, vielen ze elkaar aan, en als ik 1 kant op keek, was die groep braaf en moordden ze elkaar achter me uit. Ik snapte er werkelijk helemaal niet van, maar ik was allang blij dat ze niet over me heen liepen.
En toen moest ik een laatste vraag beantwoorden, maar ik weet de vraag niet meer en ook niet of ik het goed had. Ik weet wel dat Lieke van Lexmond er eventjes was.
En dat mijn brommer het deed /deceptie. Zelfs in mijn droom dacht ik 'hè, hij was toch stuk?' maar ik was keihard aan het cruisen en toen lag er ineens een bordspel op het fietspad en moest ik uitwijken naar de klinkerweg die ernaast zat. IRL zit dat weggetje er niet, want het was vlak bij mijn basisschool.
Dat bordspel was ontzettend groot en het was ook maar een klein stukje bord en een paar pionnen, waar de rest was, wist ik niet.

Verwijderd
11-04-2011, 14:06
:eek: Wut! Ik droomde dat ik iemand iets uitlegde over spinnen. (Niet jou, trouwens, maar iemand met wie ik die dag echt nog over spinnen had gepraat.) We zaten in een soort lokaaltje en praatten over spinnen, terwijl ik haar iets uitlegde over de ziel van de mens in verhouding tot de wetenschap. Daarna kwam fizzle binnen, en ze zei dat ze trots op me was (waarom weet ik niet) en dat we daarom een boomhut gingen maken.

Verwijderd
14-04-2011, 11:03
Ik was op een soort middelbare school. Ik zag Loekie, hij vroeg op geïrriteerde toon of ik [voornaam] was, ik zei ja. Ik wilde hem oppakken omdat ik hem zo had gemist maar hij rende snel weg.
Toen hoorde ik verderop 2 mannen praten, ze wisten niet dat ik hen hoorde. Een man met baard zei dat hij een bom had geplaatst. Ik werd heel erg bang en zette het op het rennen. Ik kon fijn droom-rennen, dus ben elke stap die ik nam zweefde ik een stukje. Ik ging ook een tijdje als een kikker springend de straten door, dat was ook fijn ondanks dat ik bang was. Want onderweg (straten hierachter) waren allemaal enge gangster types.
Ik kwam bij een parkje waar allemaal te dikke meisjes een soort tennis aan het spelen waren, maar dan met 20 mensen op één veldje. Ze hadden blauwe shirts aan en witte rokjes. Ik liep door hun veld heen om weg te komen. De straatnaam van het parkje leek op die van een straatnaam verderop (herderinnestraat), maar hier stond Herttherinnenstraat.
Achter het speelveldje van de meisjes was een hek, ik ging het door en was nog steeds in de ren-modus, tot ik zag dat het planken lagen boven een brede sloot, met best brede groeven. Ik was bang met mijn voet vast te komen zitten dus ik deel heel voorzichtig en durfde niet meer te springen. Aan het einde was ook een hek, waar een bange vrouw stond. Zij had te maken met de enge baardman bommenplaatser. Ze wilde graag met me mee.
De planken waren ineens een wiebelige loopbrug geworden die op knappen stond.
Toen we weer terugwaren bij het speelveldje nam ik weer een sprintje met kikkersprongen. Ik ging weer terug naar de school, deze keer leek het op mijn oude middelbare. Ik ging naar aula met de afzichtelijke kleurtjes, maar daar hield een man me tegen omdat achter de deuren een besloten feestje werd gehouden. Ineens zag ik dat de man de baardman van de bom was en ik rende weer snel weg.

pratende kat, een straatnaam die heel anders was en droomrennen, jammer dat ik niet heb bedacht dat ik aan het dromen was, want dan had ik lucide kunnen dromen.

Verwijderd
14-04-2011, 18:49
had gister te lkaat nog mn onregelmatige werkwoorden voor engels geleerd, dus in mn droom kwamen ze terug

en de 2e was: mn hele afgelopen week kwan er in vor

Verwijderd
14-04-2011, 19:38
Er was oorlog en ik sprak vloeiend Litouws. De rest is een opeenstapeling van achtervolgingen, exotische diersoorten en banale gesprekken.

Laura_x_
15-04-2011, 11:59
Wat dromen er hier veel mensen over oorlog zeg.

Ik heb vannacht iets raars gedroomd over iemand die ik niet ken en nee, ik ga niet in details treden :)
En verder liep alles een beetje door elkaar heen.

Verwijderd
15-04-2011, 17:06
Ik ging hardlopen en ik dacht bij mezelf, zozo ik ben sportief bezig de laatste dagen.
Er was veel chaos en verkeer om me heen maar dat interesseerde me niet want ik was alleen met mezelf bezig.

Verwijderd
16-04-2011, 19:58
Ik ging met de trein naar een feest. Ik kwam aan op het station. Daar was het helemaal leeg. Er was alleen een afdak en daaronder lag Geel, dood&bloedend. Ik schrok me dood en moest huilen en zocht hulp, maar hij was toch al dood en het waaide en regende en het was heel naar. :( Toen dacht ik echt even dat Geel dood was.

Little Phoebe
17-04-2011, 09:48
Ik liep met een jongen die ik kenden maar waar ik nu geen naam van weet, over de Huis te lande laan, maar bij de colijnlaan waren er ineens fonteinen in het middenstuk, een beetje zoals op het spui. En er was een meisje heen en weer doorheen aan het rijden op een gouden motor. En ik weet niet of ik haar wilde of door de fonteinen rijden, maar ik mocht toch wel achterop uiteindelijk. Ik vond het heel awesome, maar het was mijn ex, of die van de vrined die meeliep, ik weet het niet.
Er was ook iets met een boot en heel veel roltrappen met mannen ernaast die wel plastic leken, zo stil stonden ze. En toen had ik een heel goed gesprek met een van die mannen.
Daarna kreeg ik een pm met een hele slechte roman (2000), maar ik kwam niet verder dan de eerste paar zinnen.

Vice
17-04-2011, 11:54
Ik ging met mijn laatste opleiding naar NYC en daar dan in een vaag hotel slapen. Daar wat gegeten en met iemand de stad door gelopen. Om één of andere reden zou ik de volgende avond bij een vrouw slapen, alleen werd die 's avonds vermoord, dus toen toch maar weer naar het hotel.

Ergens in mijn droom ook nog gedroomd dat ik een hamster was en met andere hamsters naar de overkant van de rivier moesten zwemmen. Dat kwam omdat het bed van die vermoorde vrouw opeens bovenaan een rots stond en toen ik naar beneden viel, was ik opeens die hamster. :confused:

fizzle-fluffy
18-04-2011, 08:24
Een knappe ridder zoende me en toen stierf hij. Vervolgens vluchtte ik door een moeras en koningin Beatrix liep achter me. :confused:

Verwijderd
18-04-2011, 11:06
Ik ging naar een kapper om mijn haar bij te laten punten. Toen ik klaar was zag ik ineens een bordje waarop stond dat je krullen kon nemen, het was goedkoop maar ik weet niet meer hoeveel. De kapper zei nadrukkelijk dat het geen permanentje was, maar iets anders.
Hij ging met een soort ijzeren staaf langs mijn haar in binnen een fractie van een seconde had ik een volle bos pijpenkrullen.
Toen ging ik een pluk vooraan kammen en het was meteen weer stijl, maar dat werden automatisch weer krullen. Ik stond heel lang voor de spiegel ermee te spelen en was er erg blij mee.

Verwijderd
20-04-2011, 20:36
ik zat in het publiek van een of andere schaatvoorstelling, omdat mijn nichtje moest schaatsen.
maar zij kon niet goed schaatsen dus kwamen er allemaal rekbarebuizen om haar heen omdat alles mislukte als hoop dat het wel lukte fozo leek het. daarna toen de voorstelling afgelopen was zaten we met zijn tween buiten te praten en dat liep op ruzie uit.....

en toen werd ik wakker
en die andere vertel ik liever niet:D

Verwijderd
29-04-2011, 03:35
Ik weet alleen nog dat ik een grote hoeveelheid aspirines en slaappillen innam, maar dat ik niks merkte. En ik vond een roze sok terug die ik in het echte leven kwijt ben.

Noedelhap
30-04-2011, 13:04
Ik ging naar een DK-meeting bij Pip en Schrödinger. Volkert was er ook. Het was in een beetje armoedig huis dat leek op mijn ouderlijk huis.

Pip vroeg: "Wat wil je drinken?"
Ik: "Doe maar iets fris..."
Pip: "Water?"
Ik: "Eh nee, heb je Dubbelfris?"
Pip: "Ja, maar je krijgt maar één glas, want dat is niet bedoeld voor visite."
Ik: "Ok. :s"

Ik zat samen met Volkert op de bank. Ik begon tegen hem te praten maar hij liep chagerijnig en verveeld weg. :( Toen ging Schrödinger bellen naar TopDrop om te vragen of ie ook nog kwam, en toen maakte TopDrop een inside joke waar iedereen om moest lachen, behalve ik, want ik snapte hem niet.

Verwijderd
30-04-2011, 18:15
:D er zit wel een kern van waarheid in want soms haal ik iets lekkers dat ik dan ergens verstop zodat ik het niet hoef te delen :o
maar meerdere dubbelfrisjes kunnen er wel vanaf hoor ;)

Little Phoebe
01-05-2011, 10:57
Dubbelfris = A merk :nono:

OT: Evelien kwam langs vanuit Londen, en ze naam een dvd mee van een oude rockband.
Daarna ging ik mezelf in de douche (of bad?) verdrinken omdat D. me verlaten had. Toen dacht ik aan mjn wereldreis en de mensen die ik had ontmoet en belde ik iemand in Amerika en met hem aan de telefoon ging ik dood.
Gezellig :o

Verwijderd
01-05-2011, 11:39
Ik ging naar een DK-meeting bij Pip en Schrödinger. Volkert was er ook. Het was in een beetje armoedig huis dat leek op mijn ouderlijk huis.

Pip vroeg: "Wat wil je drinken?"
Ik: "Doe maar iets fris..."
Pip: "Water?"
Ik: "Eh nee, heb je Dubbelfris?"
Pip: "Ja, maar je krijgt maar één glas, want dat is niet bedoeld voor visite."
Ik: "Ok. :s"

Ik zat samen met Volkert op de bank. Ik begon tegen hem te praten maar hij liep chagerijnig en verveeld weg. :( Toen ging Schrödinger bellen naar TopDrop om te vragen of ie ook nog kwam, en toen maakte TopDrop een inside joke waar iedereen om moest lachen, behalve ik, want ik snapte hem niet.
:D:D wat een van eikelenstein was ik in jouw droom

Verwijderd
01-05-2011, 17:30
We waren in een soort huis, met een heleboel mensen die ik allemaal vaag van verschillende dingen ken, en we moesten daar wachten op het songfestival. Alleen één meisje, A., was de hele tijd boos en verdrietig. Daar werden we heel boos om, want ze had kapsones en kon toch wel eens aardig doen en weet ik wat. Later bleek dat ze pas twee dagen terug in Nederland was, want haar broertje was overleden en haar vader wilde hem persé in Kabul (waar ze vandaan kwam) begraven. Toen snapte ik dat ze zo deed, maar de anderen vonden dat onzin want je kan dan toch nog wel een beetje aardig doen. Uiteindelijk ging ik naar de wc (in de badkamer) en daar was mijn broertje aan het gamen. Hij zei dat ik niet in de badkamer mocht want hij was er al. Toen spatte hij me helemaal nat met water uit het fonteintje. Daar werd ik wakker van, maar ik had niet in mijn broek geplast of wat. :o:D

Verwijderd
01-05-2011, 18:22
Ik voelde iets in mijn mond en spuugde het uit. Het waren 2 kiezen, een voortand en nog een paarse kies van rubber. Ik raakte in de stress omdat ik naar mijn werk moest en vond dat ik me niet kon vertonen zonder mijn voortand.

Verwijderd
02-05-2011, 09:05
ik zat met een paar vriendinnen gevengen in een keuken van een kasteel met uitzicht op een vijver met goudvissen :s

Thomas.
02-05-2011, 10:26
Ik was in frankijk in de zon, en toen las ik dat een auto afgebrand was, maar dat ik de auto zou moeten zitten. En toen kon ik mijn leven weer opnieuw beginnen, omdat iedereen dacht dat ik dood was.

Drie keer raden welk liedje ik te vaak gehoord heb

Verwijderd
03-05-2011, 08:58
Ik was in het huis van oma Mieke. Er zou een verbouwing plaats vinden. Ik ging snel weer weg. Toen ik terugkwam was oma weg en was er een zakenman binnen. Hij had alles in lelijke stijl gemaakt, 90's stijl. De badkamer had hij weggebroken en daar stonden allemaal grijs/zilveren chaise lounges en poefjes. Het was ook eng schoon.

Verwijderd
04-05-2011, 03:32
een nachtmerrie, waar ik zojuist van wakker werd. Ik ben er nog een beetje bang van :(

Sam was hier, met zijn vriendinnetje E. Ze waren in het huis van A. die er niet was. Ik gaf hem amper aandacht, ik vergat zelfs heel vaak dat hij er was.
in de belwinkel op de hoek bhsstr. zag ik 2 dagen achter elkaar de voordeur wijd openstaan. Ik dacht meteen al dat er iets niet pluis was daar.
De omgeving veranderde steeds van bdjp naar mijn eigen huis.
Ik ging een kijkje nemen in de belwinkel. Elmer stond achter me, hij had zijn blokjesoverhemd aan met het rode doekje dat hij droeg op het hollands feestje. Achter de toonbank zag ik een afgehakte arm liggen met hetzelfde overhemd als elmer droeg. Hij zei dat het een grap was van hem. Daarnaast lag het bebloede lijk van de belwinkeleigenaar.
Ik rende als een gek naar huis en belde 112. Dat ging erg moeizaam, ik hoorde steeds niks of geruis. Toen kreeg ik eindelijk een mevrouw aan de telefoon die zei '112 heeft u een ogenblikje'. Hysterisch gilde ik 'neeeeeeeeeeeee!!! jullie moeten NU komen!!' De dame aan de andere kant zei dat ik het misschien zwaar had maar dat zij gewoon haar werk deed en normaal te woord gestaan wilde worden. Terwijl ik uit het raam keek zag ik al veel politie de straat inkomen. Toen ik naar buiten liep (nu was het weer bdjp) zag ik de auto van chantal staan met 3 apen erin. Ze kwam net naar buiten en deed er heel nochi over. Ik had de vrouw van 112 nog steeds aan de telefoon en zei huilend dat het me speet wat voor toon ik had aangeslagen tegen haar en dat de politie er was.
Thuis op de analoge klok was het 5 uur. Ik vroeg aan elmer of het dag of nacht was, hij lachte zoals hij lacht als hij het grappig vindt als ik iets niet weet. Hij zei in de middag. Ik dacht meteen verdomme, sam moest ik om 5 uur wegbrengen naar M. en ik zou nog vragen aan hem of Sam door de hele toestand langer mocht blijven, maar dat was ik vergeten. Ik bedacht ook dat ik sam die hele dag nog niet had gezien, en dat hij veel te jong was om een hele dag voor zichzelf te zorgen.
Ik keek op mijn telefoon en daar stond 15.01 uur. Ik was blij want dan kon ik nog wat regelen.
Ik probeerde sam te bellen en kreeg verbinding, maar hij hoorde mij niet. Ik hoorde dat hij al bij M. was en zei dat hij mij ging proberen te bellen. Had erg veel schuldgevoel.

Verwijderd
04-05-2011, 08:26
dat ik een BB torch kreeg :P

Verwijderd
09-05-2011, 12:46
Ik was in het bdjp. Oma M. was er ook, verder was niemand thuis. Oma lag in een soort ziekenhuisbed in de woonkamer. Alles zag er heel anders uit met onbekende meubels en blauwe vloerbedekking. Ik sloeg haar geloof ik dood met een kussen, ik weet niet precies hoe het ging maar ineens was zo dood en het kwam door mij.
Ik liep snel naar buiten. Daar stonden 2 mannen die door het raam naar binnenkeken en oma in een hele gekke houding zagen liggen. Ze zeiden er iets over en ik schaamde me dood. Toen zag ik ineens mijn ouders aankomen. Ik rende naar binnen en naar boven, naar de groene kamer.
Ik hoorde ze praten, ze waren over een klant van de zaak aan het roddelen. Mijn moeder was nogal geirriteerd geloof ik.
Ineens zag ik oma liggen in de kamer waar ik was, ze lag te slapen.
Ik probeerde om snel het huis uit te komen, maar eenmaal buiten had ik weer eens geen kracht om snel te lopen. In het parkje was een vrouw met een kinderwagen die tegen mij begon te praten. Een man ging zich er ook nog mee bemoeien. Ik wilde alleen maar van ze wegkomen maar omdat ik nauwelijks kracht had ging het voor geen meter.

Sarah
09-05-2011, 12:47
Ik ging met konijn Daan naar de dierenarts voor prikjes. De dierenarts vertelde dat ze zelf ook eigenlijk een konijn was. Ik vroeg hoe oud ze dan was, en ze bleek zeven te zijn. Dus ik vroeg hoe ze dat dan had gedaan met diergeneeskunde, en ze legde uit dat er een speciaal driejarig traject was voor konijnen die graag dierenarts wilden worden. Daarop veranderde ze Daan in een mens om haar te kunnen vragen of ze dierenarts wilde worden. De mens Daan leek een jaar of dertig, mollig met sluik blond haar. Daan begreep de vraag niet goed, zei niets en wiebelde alleen met haar neus. De dierenarts legde uit dat de meeste konijnen ook niet intelligent genoeg waren om dierenarts te worden, daarom was het zo belangrijk dat je het wel deed als je het kon, als konijn. Daarna stond Daan opeens op en rende heel hard weg. Ze ging een trap op en ik ging achter haar aan. We kwamen op een zolder. Daar stonden allemaal dingen, maar ik herinner me niet wat voor dingen want toen werd ik wakker :o

Stefenootje
11-05-2011, 11:35
Ik droomde dat ik op bezoek was bij Snoopy. Sarah was er ook, maar het was nogal stom, want ik mocht niet met haar spelen of haar op schoot ofzo, want ze wilde Sarah per se bij zich houden. Julia heb ik helemaal niet gezien, en dat vond ik wel jammer! :P
Ze had ook een heel rare vloer, waarop het leek alsof er allemaal spinnen zaten. Er zaten ook een aantal echte spinnen, en toen durfde ik niet meer naar binnen.

Verwijderd
11-05-2011, 14:38
In een soort oude kerk was een open podium. Ik zou ook meedoen, maar wat ik dan precies deed werd me tijdens de hele droom niet duidelijk. Ik was dan ook vooral met andere dingen bezig, want de andere deelnemers waren verschrikkelijke klapmongolen die alles in de soep lieten lopen. Ze lieten brandslangen aanstaan en reden met vrachtwagens de kerk in en zo. De rest van de organisatie bleek ook niet te bestaan uit organisatorische talenten, dus het kwam op mij neer om alles een beetje in goede banen te laten lopen. Op een gegeven moment ging iemand een verhaal vertellen over kraanvogels (ik droom heel vaak dingen met kraanvogels, wat is dat?) waar zoveel plotgaten inzaten dat ik op een gegeven moment het podium opliep en alles rechtbreide door personages in te voegen en zo. Het verhaal zelf kan ik me niet herinneren. Daarna riep iemand me, want er was een brandslang opengedraaid en niemand kreeg hem dicht. Ik had hem net bijna dicht toen Phoebe me belde. - Kat, zei ze, ik heb lang nagedacht en ik weet het niet meer in het leven, maar ik houd van je, wil je met me trouwen, alsjeblieft. - Wacht even, antwoordde ik, ik bel je zo terug want ik ben even een brandslang aan het repareren. Later belde ze me terug en toen had iemand anders (een klasgenoot) een telefoon uitgevonden waarbij het leek of degene die je belde naast je stond. Daarmee belde ik Phoebe. Toen leek het of ze naast me stond. Dat was wel gezellig en toen gingen we samen die brandslang repareren. Op het trouwen zijn we helemaal niet meer teruggekomen. :')

Verwijderd
11-05-2011, 14:43
O en nu hoop ik stiekem dat Phoebe heeft gedroomd dat ze met me wou trouwen, of dat ze een brandslang repareerde, of dat ze me belde, of allemaal. :bloos: LP Little Phoebe naamzoek.

Noedelhap
11-05-2011, 15:32
:D:D wat een van eikelenstein was ik in jouw droom

Ik herinnerde me later nog dat ik in mijn droom ook heel moeilijk praatte, en ik wist maar niet waarom. Ik ging toen ook naar de wc en keek in de spiegel, en toen bleek dat ik op mijn lip had gebeten, en het bloed gutste eruit :D

Vandaar dat iedereen zo raar deed!

snoopy
11-05-2011, 15:35
Ik droomde dat ik op bezoek was bij Snoopy. Sarah was er ook, maar het was nogal stom, want ik mocht niet met haar spelen of haar op schoot ofzo, want ze wilde Sarah per se bij zich houden. Julia heb ik helemaal niet gezien, en dat vond ik wel jammer! :P
Ze had ook een heel rare vloer, waarop het leek alsof er allemaal spinnen zaten. Er zaten ook een aantal echte spinnen, en toen durfde ik niet meer naar binnen.

:D Het heeft echt geduurd tot je het over Julia had voor ik doorhad dat je het niet over de forumer Sarah had maar over mijn dochter :D

Geweldige droom trouwens!

Em.
11-05-2011, 18:41
Ik weet het eigenlijk niet echt meer, maar ik schrok wakker op een heel Belangrijk moment, iets in de trend van dat ik zwanger was of voor kinderen moest zorgen en dat ze me echt nodig hadden. En rood/roze tinten, niet van bloed oid, maar vredig.

Em.
11-05-2011, 18:47
-hele rare droom over brandslangen en kraanvogels-

Stiekem moest ik best gniffelen om je droom. :O En op de één of andere manier past jouw manier van denken imo heel goed bij je manier van dromen. maar dat is op zich ook niet raar misschien.

En:

Kraanvogel: Intelligentie, discipline, magie, astrale projectie, diepere mysteries en waarheden bereiken.

Van één of andere paarse wiccapagina.

Stefenootje
11-05-2011, 23:06
:D Het heeft echt geduurd tot je het over Julia had voor ik doorhad dat je het niet over de forumer Sarah had maar over mijn dochter :D

Geweldige droom trouwens!

Ja, had die verwarring al verwacht, maar ik denk dat forumster Sarah niet per se op schoot wil :D;)

Stefenootje
12-05-2011, 14:04
Ik droom echt teveel over forummers :facepalm:

Ik was met Noedelhap in Thailand (:D hoe kom ik erop, waarschijnlijk omdat ik gisteren nog tegen hem zei dat ik niet dood gevonden wil worden in die regio).
Nou ja, allemaal Thaise dingen, en op een gegeven moment vroeg hij of ik een of ander gefrituurd ding wilde dat ze daar verkochten, dus ik zei, ja is goed.
Bleek het na een paar happen een gefrituurde sprinkhaan te zijn :D Leuk grapje van mijn droom he?

Verder nog wat dingen met auto's en ongelukken.

Noedelhap
12-05-2011, 14:51
Ik droom echt teveel over forummers :facepalm:

Ik was met Noedelhap in Thailand (:D hoe kom ik erop, waarschijnlijk omdat ik gisteren nog tegen hem zei dat ik niet dood gevonden wil worden in die regio).
Nou ja, allemaal Thaise dingen, en op een gegeven moment vroeg hij of ik een of ander gefrituurd ding wilde dat ze daar verkochten, dus ik zei, ja is goed.
Bleek het na een paar happen een gefrituurde sprinkhaan te zijn :D Leuk grapje van mijn droom he?

Verder nog wat dingen met auto's en ongelukken.

Hahaha. :D

Ik zou zoiets in werkelijkheid ook nog wel vragen, denk ik :|

Stefenootje
12-05-2011, 14:53
Hahaha. :D

Ik zou zoiets in werkelijkheid ook nog wel vragen, denk ik :|

Ja, en in werkelijkheid zou je me waarschijnlijk ook nakken met een gefrituurde sprinkhaan :D
M'n droom kende je heel goed :D

Noedelhap
12-05-2011, 15:11
Ja, en in werkelijkheid zou je me waarschijnlijk ook nakken met een gefrituurde sprinkhaan :D
M'n droom kende je heel goed :D

:y

Little Phoebe
12-05-2011, 18:30
O en nu hoop ik stiekem dat Phoebe heeft gedroomd dat ze met me wou trouwen, of dat ze een brandslang repareerde, of dat ze me belde, of allemaal. :bloos: LP Little Phoebe naamzoek.

Sorry, ik was te druk bezig met debiele testen van """""mijn schoonvader""""" uitvoeren, zodat ik zijn zoon maar aan zijn huiswerk zou laten :facepalm: :confused:

Gary Brown
12-05-2011, 19:40
Dat ik een heel leuk meisje tegen kwam, ze heette Shelly, en we hadden het heel leuk samen, en toen werd ik wakker. En het creepy gedeelte is: Ik dacht dat ik een visioen had, en ging haar op Hyves opzoeken XD
Heel vaag :P

Verwijderd
16-05-2011, 09:52
Ik had luizen. Ze waren echt huge, zo groot als bromvliegen. Mijn haar was ook een soort strobaal geworden met alleen maar klitten.
Ik was bij dat pleintje bij de Mient, ik zocht een kapper. Mijn moeder liep daar over straat, ze zei dat ze nog een goed spul wist tegen luizen en sprong de auto in om het te halen. In de kapperszaak keek de kapper heel hulpeloos naar me, ze wist niet wat ze met mijn haar aanmoest.
Later kwam mijn moeder terug maar ze had het spul niet kunnen vinden.

Verwijderd
26-05-2011, 10:38
Ik was met A. in het huis van haar zus. Het was een heel raar, onlogisch gebouwd huis. Als ze naar haar slaapkamer moest dan moest ze eerst een stuk over straat naar een soort schuurtje.
Er was daar ook een dikke kat en er was een bewoner een stukje verder in een kamer, die was dingen op de grond aan het gooien en zei rare dingen.

Verwijderd
27-05-2011, 11:21
Noedelhap kwam in mijn droom voor! Ik weet het niet meer precies, maar we deden mee aan eoa larpachtig spel :D er waren kastelen en opdrachten en picknicks. Op een gegeven moment ging ons team een grouphug doen, maar ze vergaten mij, en toen dacht ik: nu ben ik echt de forever alone guy :( :D :')
Verder had iemand een cocktail gemaakt met om het glas heen wietplanten en het rietje was een joint haha. Maar je proefde er niks van. Ik was ook weer eens verdwaald in een gebouw. Ik zocht naar de uitgang. Een deur was naar het kantoortje van een van de verloskundigen, dus ik nam een andere deur. Die kwam helaas uit op een afgrond waar ik inviel. Ik kon me nog vastgrijpen aan de drempel. Ik vond het niet bepaald praktisch, zo'n afgrond achter een deur, zonder waarschuwing en overwoog me te laten vallen. Toen zag ik dat het twee verdiepingen waren dus toch maar niet. Naast de deur waren spijlen, die kon ik vastpakken en uiteindelijk lukte het om me daaraan op te trekken.

Verwijderd
27-05-2011, 11:38
Heel ingewikkeld. Ik heb geen zin om het helemaal op te schrijven, maar één stukje was heel eng. Ik zat in een auto met mijn ouders en Geschwister. We reden over een industrieterrein. Op een gegeven moment kwam ergens een vrachtwagen achteruit rijden, heel groot en oranje. Zo groot zelfs, dat we gewoon tussen de wielen door konden rijden. Toen hield hij stil. Mijn vader zei dat we er wel langs konden, dus dat deed hij, maar de vrachtwagen kantelde en mijn moeder schreeuwde en de auto werd helemaal verbrijzeld en gegil en bloed en alles. :(

Noedelhap
27-05-2011, 11:39
Er wordt echt vaak over mij gedroomd! Ik kom ook al in mijn eigen dromen voor :eek:

Stefenootje
27-05-2011, 13:08
Iets superengs.

Naja, het klinkt niet zo eng als ik het hier beschrijf, maar het gevoel wat ik erbij had was echt supernaar.

Ik had een of ander iets gekocht/besteld/geboekt (weet niet meer) van 500 euro. Maar dit kreeg ik maar niet, terwijl die 500 euro wel van mn rekening was.
Dus ik bellen naar die gast, maar dat bleek een oplichter te zijn. Dus ik smeken of ik mijn geld terug mocht. Vroeg hij mijn rekeningnummer. En in m'n droom dacht ik: mwehh, kan dat wel, kan hij dan geen dingen doen met mijn rekening.
Dus ik toch maar gegeven, maar dat ging allemaal een beetje mis. Hoorde ik hem, toen hij dacht dat ik al opgehangen had zeggen, met een heel enge stem, zoiets als; 'ha, ik kan haar nu ''een of ander woord'', dan staat er straks geen cent meer op haar rekening.'

En toen werd ik wakker :(

Balance
27-05-2011, 13:31
Ik droomde dat ik met een panty op mijn kop naar buiten was gegaan en dat niemand vertelde dat ik een panty op mijn hoofd had. En toen kwam ik thuis en zag ik het in de spiegel en schaamde ik me kapot. Vervolgens kwam ik er achter dat het al half 7 was, terwijl ik om 15.45 bij het theater moest zijn voor generale repetitie van mijn dansoptreden. Nu had ik de generale gemist en daardoor wist ik niet waar ik moest staan tijdens de uitvoering.
Toen werd ik wakker.

Voor de duidelijkheid: ik moet dus vandaag optreden, moet er inderdaad om 15.45 uur zijn en tijdens de dans hebben we een panty op ons hoofd met daar overheen een pruik :p

Verwijderd
02-06-2011, 17:02
iets over S. (van K.) die allemaal dingen tegen me zei over het forum. Ik was nerveus in haar buurt, ze deed kortaf en afstandelijk.

Noedelhap
02-06-2011, 18:59
Ik droomde dat ik mijn haar weer liet groeien tot normale lengte en toen als een soort Head&Shoulders-geek door mijn haar streelde.

snoopy
03-06-2011, 12:00
Neee Noedel, niet doen hoor! Dit haar is veeeeel leuker :P

Verwijderd
03-06-2011, 12:02
Ik droomde dat ik mijn haar weer liet groeien tot normale lengte en toen als een soort Head&Shoulders-geek door mijn haar streelde.

Noedelhap
03-06-2011, 13:47
Neee Noedel, niet doen hoor! Dit haar is veeeeel leuker :P

Nou vooruit, omdat jij het zegt :D

OT:
Ik droomde dat Stefenootje mijn collega werd en dat we op de werkvloer aan het ouwehoeren waren, en op een gegeven moment was ze heel druk aan het praten en gingen zeker 10 collega's in een kringetje om haar heen staan om aandachtig haar verhaal te volgen.

Andijvie
03-06-2011, 13:58
Ik droomde dat ik een vogel was en ergens op een hekje zat, ik vond het super gaaf en ontdekte ook dat ik mega veel zin had in een worm. Maar toen ik wilde vliegen, kreeg ik mijn vleugels helemaal niet bewogen, dat was super frustrerend. Ik kon wel heen en weer lopen op dat hekje, maar meer ook niet. Ik bedacht me nog dat ik het idee van armen met handen echt los moest laten, want vleugels zijn geen armen. Maar ik kreeg ze gewoon niet van mijn lijf af, laat staan dat ik met ze kon flapperen :( En mijn snavel voelde heel gek, ik kon 'm wel open en dicht doen, maar het kostte erg veel moeite en het voelde niet erg prettig.

-Richard-
03-06-2011, 21:07
Ik droomde dat ik op een feest was met wat kameraden, het meisje dat ik leuk vind/verlieft op ben kwam bij mij zitten, het was een bank en naast mij was er plek. En ik deed mijn arm om haar heen, vervolgens keek ze me diep in mijn ogen aan en ik haar ook, en vervolgens zoende we elkaar.
Het was een droom, maar het is ook nog eens echt iets waarvan ik hoop, dat het echt zal gebeuren <3!

Dit was een slaapdroom, voor de duidelijkheid.

Verwijderd
05-06-2011, 10:32
Ik ging met een groep mensen in een bus (schoolreisjesbus) naar een winkelcentrum. Petra V. was er ook en nam steeds het voortouw in de groep. Er gebeurde heel veel, ik weet niet alles meer.
De weg naar het WC was heel raar, overal waren viaducten en rare bochten. Ik was heel bang dat we zouden botsen want de chauffeur reed als een gek.
Later waren we op een grasveld, iedereen was aan het rennen. Ik wou ook wel maar ik was weer te slap om fatsoenlijk mijn benen op te kunnen tillen. Verderop hadden 2 kinderen ruzie om een sleutelbos. Hun moeder kwam aanlopen met een mand vol met sleutels en kieperde deze leeg. De kinderen gingen hier mee spelen.
Toen gingen we weer naar het winkelcentrum. Tony sterretje was daar ook, hij had geen zin gehad in het grasveld en stond op ons te wachten. Hij maakte een erg onzekere indruk.

Verwijderd
06-06-2011, 10:49
ik was ergens op een lange brug, meerdere verdiepingen (he! gister ook al zoiets met viaducten). Mooi weer was het, zomer.
Ik was er met anne. we gingen er liggen bekken met elkaar, maar ze zoende heel vreemd. We deden een kleedje over ons heen en ze liet me haar lul zien ( :confused: ) en daarmee deed ik dingen. Om ons heen zaten ineens allemaal arabieren en bejaarden die we er schande van hoorde spreken.
Een bejaarde vrouw sprak me aan dat ik haar pen had geleend en nog niet had teruggegeven. Hij was tussen een brugrichel doorgevallen. Ik ging hem halen, de vrouw zei dat het een belangrijke pen voor de duiters was.
Later was ik in het huis van W., alleen was het huis heel anders. Ze had de computer aanstaan met daarop een filmpje van een springerig mokkel in een strak pakje die allerlei oefeningen deed. Ze zei 'sorry hoor, ik ben net bevallen, ik moet even mijn oefeningen doen'. Het viel me op dat ze erg mager was.

Carn
06-06-2011, 12:14
iets met zombies.

snoopy
06-06-2011, 12:15
Dat ik m'n werk moest opzeggen maar dat dat maar niet lukte :confused:
Oh, en iets met dat mijn ex zijn sleutels kwijt was en vroeg of ik wilde helpen zoeken.

Nona
06-06-2011, 13:42
Mijn moeder zette me af bij de bushalte, maar mijn buskaart had er nog maar 2 strippen op, terwijl ik er 3 nodig had. Maar ik wist niet of ik nog genoeg contant geld had om een los kaartje te kopen en dat kon ik om welke reden dan ook niet controleren. Tegenover de bushalte was een winkel waar ik er één kon kopen, maar ik vond dat ik het niet kon maken tegenover mijn moeder om er snel één te gaan halen, omdat ik dan misschien de bus ging missen, en zij stond te wachten tot ik veilig en wel in de bus zat. En het goot.

Martiño
06-06-2011, 19:09
Ik weet niet meer wat ik gisternacht droomde, maar zaterdagnacht droomde dat ik The Human Torch van de Fantastic Four was (ik riep zelfs "flame on" :facepalm:) en ik samen met Storm van de X-men door station 's-Hertogenbosch liep.

Verwijderd
08-06-2011, 15:31
Ik droomde dat ik met Geel naar Nijmegen zou gaan. Hij zat al in de trein en ik zou bij mijn huis instappen. Op een of andere reden lukte het me steeds niet om een kaartje te kopen (dat kan er natuurlijk mee te maken hebben gehad dat ik probeerde te betalen met mijn identiteitskaart, maar in dromen kom ik dan weer niet op dat soort dingen), maar gelukkig had de trein vertraging, dus ik was nog net op tijd. In de trein was het heel groot. Er liepen allemaal schapen en Geel vroeg: "Wie is mijn schaap? Wie is mijn schaap?" :D Tsja.
In Nijmegen woonde ik (blijkbaar, terwijl ik toch eerst bij mijn huis instapte, ja), en daar gingen we met mijn zusje pastasaus maken. Mijn keuken was bijna dezelfde keuken als die mijn oma had vroeger, met zelfgetimmerde kastjes en alles. Mijn vader kwam ook even langs om stokbrood te brengen en mij te vertellen dat ik dyslectisch was. (Geels schaap was hier helemaal uit beeld.) Daarna gingen we (=zusje, Geel en ik) naar een of ander strand, want daar moest Geel heen en hij mocht zeker niet te laat komen, ofzo. Dat was achteraf vreemd, want op het strand deden we helemaal niks, alleen maar op strandstoelen naar de zee kijken. Op een gegeven moment leek het net of we tegelijk op het strand lagen en een trap afrenden. Het was heel licht overal. Toen dat weg was, zaten we weer gewoon helemaal op het strand, maar nu waren het schaap en de pastasaus bij ons. Geel gaf zijn schaap aan mijn zusje (ze zegt altijd dat ze een schaap als huisdier wil) en daarom werd mijn zusje verliefd op hem.

Verwijderd
13-06-2011, 14:38
Ik was knetter en knettertjestoned en ging naar het uitzendbureau. Het was veranderd, want ze zaten nu in het randstadkantoor.
Mijn intercedente S. zei dat ze zag dat in onder invloed was, ik schaamde me. Ze zei dat ik ook al aan mijn dienst in huis o. had moeten beginnen. Ik ontkende dat ik onder invloed was.
Ze pakte een lijst erbij met diensten waarin ik allemaal te laat was gekomen. Het was een lange lijst en overal stonden rode vlakken met uitroeptekens. Ik zei dat dat niet kon, omdat ik altijd op tijd kom.
S. geloofde me niet en zei 'dit is nu eenmaal waar wij ons aan vasthouden'.
Ik moest om half 4 beginnen met werken, maar toen ik later op de klok keek was het al 6 uur.
Ik kwam aan in het huis, alles zag er anders uit. Mijn collega's zeiden niks over dat ik te laat was.

Verwijderd
16-06-2011, 00:16
Weer es iets seksueels. :s Heb denk ik bij een stuk of 10 mensen gegraaid.

Verwijderd
16-06-2011, 11:08
over W., we waren in een soort doe-het-zelf winkel maar ze hadden er alles non-food wat je maar kon bedenken. Collega C. was er ook en nog meer mensen maar die kende ik niet.
Er was een schap met schoolspullen. W. haalde een groene schoudertas met een vlinder tevoorschijn en ze vroeg wat ik er van vond. Ik zei dat ik die te gek vond en ze knikte en nam hem onder haar arm. Ik voelde me enigszins bezwaard om van haar een cadeau aan te nemen.
Toen ik door de winkel liep kwam ik bij een soort mega huge hal uit, daar stond een hoogwerker. De vloer waar de hoogwerker stond was een beetje ingezakt, ik voelde me niet prettig om er te lopen, maar ik ging er per ongeluk toch langs. Er gebeurde niks en ik vroeg me af waarom de vloer niet doorzakte en wat er onder zou zitten. Er stonden heel veel lelijke dingen, rare vazen met nepbloemen enzo.
De man van W., T. kwam ook langs, met een auto (een paarse VW golf, met erg veel vuil). Ik geloof dat ie samen met R. kwam. Ze reageerde heel enthousiast toen ze hem zag, maar T. kwam alleen een kusje brengen en ging weer weg.
Ze vertelde dingen over haar kind.

Verwijderd
02-07-2011, 09:52
ik veranderde mijn manier van werken met de eerste ronde (werk rb).
en er was nog iets met collega E.

Little Phoebe
03-07-2011, 12:44
Er was van de week iets met mijn ouders en dat ik niet mocht rijden.
Mijn moeder lag in bed (haar slaapkamer was in de badkamer) en we hadden een discussie over dat ik niet in de auto mocht rijden die voor de deur stond. Toen kwam mijn vader thuis en met haar praten, en toen sneakte ik heel stiekem met mijn jas en tas naar het sleutelrekje, pakte mijn sleutels en toen rende ik met de trap naar beneden. En mijn vader rende achter me aan en verbazend genoeg was hij sneller dan ik en toen ik de deur in mijn handen had, had hij mij vast.
Maar toen werd ik wakker.

En gister was er iets met een baby waar ik een pak hopjesvla in leeggoot, en toen vond ik het awesome dat die baby dat lustte :D

Chick Rock
04-07-2011, 12:01
Ik zat bij de kapper. De kapster knipte m'n haar in een veel te korte bob, dus daar zei ik iets van. Blijkbaar waardeerde ze dat niet want ze zei tegen me dat ik eens wat minder naar de Burger King zou moeten gaan, want (.. de rest verstond ik niet). Dus ik vraag haar wat ze verder zei, wat ze bedoelde. Na heel veel heen en weer gepraat vroeg ik 'Vind je me dik??!', waarop zij 'ja' antwoordde. Ik was behoorlijk woest en overstuur en voelde me hondslelijk en ik ben heel hard weggerend.

Bah :(.

Verwijderd
04-07-2011, 12:16
Ik zat bij de kapper. De kapster knipte m'n haar in een veel te korte bob, dus daar zei ik iets van. Blijkbaar waardeerde ze dat niet want ze zei tegen me dat ik eens wat minder naar de Burger King zou moeten gaan, want (.. de rest verstond ik niet). Dus ik vraag haar wat ze verder zei, wat ze bedoelde. Na heel veel heen en weer gepraat vroeg ik 'Vind je me dik??!', waarop zij 'ja' antwoordde. Ik was behoorlijk woest en overstuur en voelde me hondslelijk en ik ben heel hard weggerend.

Bah :(.

WTF :D Ik dacht dat dit het wat kun je niet waarderen topic was en ik zat echt van :eek: (N)(N) :D:D

Chick Rock
04-07-2011, 12:20
:d:d:d(N)

Verwijderd
04-07-2011, 12:57
WTF :D Ik dacht dat dit het wat kun je niet waarderen topic was en ik zat echt van :eek: (N)(N) :D:DIk had precies hetzelfde en ging helemaal aaaahhw-en.

rmvdt
07-07-2011, 23:59
vertel.

Ik belde 112 maar ik kreeg een clown aan de telefoon die zei dat mijn zaak geen enkele prioriteit had, terwijl hij steeds domme grappen maakte.

Realistische droom, dat irl ook zo.:)

Verwijderd
08-07-2011, 06:19
:confused: niet de keren dat ik heb gebeld. Kan me ook niet voorstellen dat een medewerker van 112 domme grappen gaan maken, die gesprekken worden woord voor woord gerapporteerd.

Em.
08-07-2011, 10:18
Ik droomde dat ik mijn wiskunde ging herkansen. En tijdens het eerste deel van de droom ging het helemaal niet, ik was véél te langzaam en afgeleid. En ik zat schuin aan mijn tafel, zegmaar met een rechte hoek ten opzichte van waar normale mensen aan hun tafel zitten. En daarom dacht ik 'o jee, dit is vast niet goed, zo kun je véél te makkelijk afkijken en dan word ik daar straks onterecht van verdacht' maar toen ik naar de leraar keek maakte hij zo'n knikje van 'kijk eens hoe de rest zit'. En toen bleek dat de éne helft van de klas naar het bord keek en de andere helft precies andersom zat. Dus toen ben ik maar zo blijven zitten.

En later in mijn droom zat ik ergens anders en herkanste ik wiskunde nog steeds, maar volgens mij was het een andere toets oid. In ieder geval ging die wel heel goed en ik kon allemaal dingen opschrijven en ik had wel elf blaadjes. En toen ik het in ging leveren bleek dat je het op kleine gekleurde papiertjes in moest leveren, en met mijn papiertjes gebeurde er *iets* en toen werd het een hele grote stapel gekleurde papiertjes met op sommige papiertjes helemaal niets en op andere papiertjes vage tekeningen en berekeningen. En ik bedacht dat dat vast heel onhandig nakeek.

Verwijderd
08-07-2011, 11:26
ik was met anne in een winkelcentrum. Het leeek op mega stores maar dan kleiner. Ze had allerlei dingen gejat en vroeg of ik wat in mijn tas wilde bewaren. Ik deed dat. Ik werd echt bang toen voor de politie.
De politie was blijkbaar naar ons op zoek want het hele winkelcentrum zag blauw (huhu). Er was een bewoner van het werk die mij de ganse tijd achterna liep, mij in de maling nam en 100 vragen tergelijkertijd stelde. Ik werd erg nerveus van haar en snauwde haar af, want ik wilde niet gepakt worden. Anne en ik wilde de aldi in gaan, maar bij de ingang stonden heel veel agenten. We gingen ieder onze eigen weg in het winkelcentrum. Ik liep ergens boven en verandere steeds van haardracht en muts om onherkenbaar te blijven. Ik was echt zo para. Ik liep ergens boven op een etage. Plots kwam er een vette dikzak achter me aan gerend. Ik zei dat hij moest oprotten. Hij rende verder. Beneden zag ik anne rennen en gillen. Ze werd gepakt. Toen werd ik ook door een vrouwelijke agent in de kraag gevat. Ik vroeg of ik mijn handboeien voor mocht ipv op mijn rug, omdat ik anders helemaal gek zou worden. Het mocht niet van de agent want ze zei dat wij landsgevaarlijk waren.

Verwijderd
08-07-2011, 15:52
Pip, jij hebt altijd van die rare dromen. :D

Ik onthoud bijna nooit dromen. En de dromen die ik wel onthoud ga ik hier beter niet posten. :D

Verwijderd
09-07-2011, 07:53
Ik droomde dat ik stewardess was, of eigenlijk niet, maar we gingen een proefvlucht maken en daarvoor hoefde je geen echte stewardess te zijn. We gingen met twee vliegtuigen en we stortten allebei neer in de achtertuin van het oude huis van vrienden. Maar zij hebben een heel grote achtertuin en in mijn droom was die nog groener, en overal zaten beesten en ik haalde me overal open. Heel veel mensen waren dood. Toen ik de luchthaven weer bereikte, vertelden ze me wie er allemaal dood waren. Dat waren allemaal niet-forumers en fizzles vriendje. Ik moest daar allemaal heel erg om huilen.
Daarna ging ik met de trein naar Den Bosch, maar die miste ik, want hij kwam veel te vroeg. Dat vond de NS ook zielig en toen gingen ze aparte treinen laten rijden voor iedereen. Dan kwam je naam op zo'n schermpje met daarachter een afteltijd en als die bij nul was kwam je privétrein. :cool: Alleen hadden ze mijn naam verkeerd geschreven.
In Den Bosch ging ik brood met aardbeienjam eten met mijn moeder.

Verwijderd
12-07-2011, 08:25
We gingen schaatsen op een of ander ondergespoten plein, en we deden een spelletje. Iets met hele grote pakken stroopwafels die je aan moest tikken en als je hem aantikte, werd hij van jouw team. Het was een leuk spelletje, vooral omdat de stroopwafelpakken in van die Mario-bloemen veranderden. Maar op een gegeven moment hadden we geen zin meer, dus ik ging de stad in. In een of ander steegje kwam ik een onbekend meisje tegen dat boos op me was. Ik had namelijk duizend jaar geleden de antwoorden van een of andere gedichtenspeurtocht online gezet, en het antwoord van de Vlindersteeg scheen niet te kloppen. Ik zei dat ze dan maar zelf wat moest doen.
Een kennis van me liep intussen een heel smal steegje in. Daar lag teer op de grond. Hij zei dat hij daar misschien het gedicht zou vinden. Ik riep hem toe dat ik hem niet achterna kwam, veel te smerig. Hij kwam terug en was het met me eens. We besloten in de zee (die heel dichtbij was) zijn voeten te wassen. Op het strand was het heel erg druk. Ik kwam mijn moeder tegen en we gingen samen zonnen. Dan - we zagen twee schepseldingen lopen, een beetje zoals Dobby er in lego uitziet. (http://www.creationarygame.com/wp-content/uploads/2010/11/LEGO-Harry-Potter-Freeing-Dobby-03.jpg)Ze keken heel droevig. Naast me siste iemand: "Hij heeft in een concentratiekamp gezeten, zo een waar ze mensen doodsteken!" Toen werd het overal heel donker en ik zag die Dobby. Hij keek heel boos en hatend en stak iets, ik weet niet wat, niet mij in ieder geval. Iemand gilde en ik werd wakker. Het was zó eng - hoe hij keek, vooral. :(

Mc Kauw
12-07-2011, 09:19
Gisteren dan,

Was in een groot huis, het nieuwe huis van mijn broer maar blijkbaar was het huis van mijn oudste broer die niet bestaat. Mijn fantasie-broer zag ik niet kwa gezicht maar het was zo doodnormaal dat hij er was. Hij leek veel meer op mijn broer in zijn doen en laten. Mijn broer en fantasie broer gingen bij elkaar wonen want het huis was toch duizend super mega groot.
Ook ik mocht er wonen maar het was me te groot en ik vond mezelf niet in dat wereldje van luxe passen.

Rare bende.

Verwijderd
12-07-2011, 13:10
op mijn bovenlichaam en tieten zaten hele grote wonden en korsten.

Verwijderd
14-07-2011, 09:16
Dat het winter was en ik telkens te laat op school kwam waar ik ook nog eens werd bekogeld met sneeuwballen.

en mijn andere droom was

Dat ik een zusje had die een viend had en die vriend was mijn oom in het echt.

Little Phoebe
14-07-2011, 12:43
Ik woonde in het huis van mijn beste vriend, maar het was zijn huis helemaal niet. Althans, dat weet ik niet, want hij woont samen en ik heb zijn nieuwe huis nog niet gezien, maar soit, het was zijn huis. En het was een heel raar huis. Ik was daar met andere mensen en we gingen koken, maar het was echt een teringzooi en het eten hing in een net aan het plafond.

Volgens mij wil mijn onderbewustzijn me iets vertellen, want gister droomde ik ook al over mijn beste vriend. Zijn moeder kwam met hem en zijn broertje tompouces terugbrengen die ze had geleend en ik woonde weer in mijn oude huis (waar zij nu wonen :D)

Chevy
14-07-2011, 12:52
Over schrijfblokken met kantlijn. Ja, door dat topic hieronder. WTF.

Verwijderd
14-07-2011, 12:54
over glazen flessen met water. Meer weet ik niet meer, terwijl het net-net is geweest...jammer dat ik er niet heel ff bij heb stilgestaan toen ik net wakker werd.

Em.
14-07-2011, 12:57
Over dat het nieuwe schooljaar begon, en ik zat in een grote klas helemaal achteraan bij een leraar die ik niet kende. En dat bleek dan mijn wiskundeleraar en mentor te zijn. Maar ik wilde een kleine klas en mijn huidige wiskundeleraar. En ik geloofde steeds niet dat ik de leraar achterin de klas ook kon verstaan, maar hij bleek steeds harder te spreken dan ik gedacht had.

Geel
15-07-2011, 10:45
Ik herinner weer eens iets van wat ik gedroomd heb!
Ik droomde dat er op het forum automatisch een melding kwam als je genaamzoekt werd :D :p

Verwijderd
15-07-2011, 10:46
Ik droomde dat ik met twee vriendinnen in mijn tuin was en dat we daar een massagraf vonden. We gingen toen alle lijken herbegraven.

Martiño
15-07-2011, 10:56
Ik droomde dat ik het heeeel gezellig had met een knappe jongeman. :o

Em.
15-07-2011, 11:14
In ieder geval dat ik mijn schouders verbrand had, en de rest weet ik niet meer.

Verwijderd
15-07-2011, 11:23
over een engels so dat ik voor de hellft had gemaakt en daarom terug moest komen.

Verwijderd
17-07-2011, 11:46
ik was op een station met sam (hij zat nog in de kinderwagen) het was er erg druk. Er kwam een bericht op de radio langs over Tristan van der V. maar ik hoorde het niet goed. Plotseling zag ik alle mensen op het station een schuilplek zoeken of stokstijf blijven staan. Tristan vd V zag ik de roltrap aflopen. Althans dat dacht ik want hij had een geweer bij zich. Ik schoot (huhu) snel naar een trap en bleef versteend staan. Hij schoot precies op mij, met een vieze sadistische lach. Ik wis niet of het raak was want ik durfde niet te kijken. Toen liep hij weer weg.
Later was in met anne in mijn huis, maar het was op een andere locatie. Er kwam een jongen binnen die een rondje maakte met benzine over mijn kleed. Toen stak hij het in brand en lachte erg hard. Er stond ook een meisje bij die het grappig vond, zo'n scootersletje.
Sebastiaan Labrie liep later mijn huis binnen. Hij was erg agressief. Ik begreep niet hoe al die mensen in mijn huis konden komen.
Er was ook nog een gezin bestaande uit een moeder met 3 dochters, ze waren antilianen. Het jongste dochtertje wilde een keukenschortje aan, maar moeder had wat anders in haar hoofd. Ze kreeg een zwart laklerenjasje met kersen erop en een bolling aan de onderkant, de moeder zei 'zo nu ben je helemaal keuken, kijk dan.' maar het kind jankte. Toen struikelde ze over de jas.

droom 2 gister: Q zei 'wajoo ik heb 46 graden koorts.' ik zei dat kan niet dan ben je dood. Maar hij bleef het volhouden.

Lorelei
18-07-2011, 12:48
Q zei 'wajoo

Verwijderd
19-07-2011, 10:14
ik was in Q zijn huis, alleen zag het er heel anders uit. Het was in mijn straat. Hij had een tuin en om daar uit te komen moest je een klein doolhofje van schuttingen door, ging erg lastig met een fiets.
Ik ging met sam even naar buiten. Het pleintje was opgebroken en er stonden allemaal hekken. Er liep een oudere man met een kindje. Plots kwam er een auto met grote snelheid aangereden die op de man inreed. Er was veel geschreeuw. Ik werd erg bang en gilde tegen sam dat we naar binnen moesten. We stonden bij de barportiek. Toen ik bijna bij mijn eigen portiek was keek ik richting de fight. Ik zag dat de automobilist de man van de straat onder schot hield. Net precies toen ik keek, keek de automobilist mijn richting op en schoot onze kant op.
Het was trouwens wel vreemd dat ik sam 'sabien' noemde ipv sam.
Toen werd ik wakker en ben ik verder gaan slapen met de radio en het licht aan omdat ik bang was :o

droom 2 : ik was in het huis van thomas, die was op vakantie. Het leek totaal niet op zijn huis. Ik wilde hem helpen door zijn afwasmachine uit te ruimen, maar ik kwam er achter dat hij daar zijn waardevolle spullen bewaarde, waaronder allemaal foto's van zijn moeder. Zijn tv stond nog op stand by maar toen ik hem uitdrukte gingen er allemaal lampen aan. Toen deed ik hem maar weer op stand by. Boy kwam ook nog, hij kraakte alles af daar.

Geel
19-07-2011, 19:24
Ik droomde vroeger heel vaak dat de tv maar niet uitging als ik op de knop drukte. Dan drukte ik hem dus uit, maar dan ging ie een seconde later vanzelf aan! :mad: Ik kan echt nachtmerries hebben om zulke dingen :o

Geel
19-07-2011, 19:25
Nou ja, kon. Gelukkig heb ik dat al heel lang niet gehad.

Stefenootje
19-07-2011, 20:02
Ik weet het nog vaag, m'n ouders zouden weer een kind krijgen, bleek, en ik was heel erg boos, vond het erg stom. Ik zei 'ik ben op de leeftijd om een kind te krijgen, jij niet!! Dan zit er 23 jaar tussen mij en m'n broertje!'

En toen wilde ik het contact met ze verbreken ofzo, en zei ik: veel plezier met jullie nieuwe gezin!

Wat een dramaz. :D

fizzle-fluffy
20-07-2011, 07:13
Dat er een groot project was met kunst- en cultuurstudenten over pretparken in Nederland en Duitsland. Absinthe en ik leidden een groepje dat de Efteling deed. Onderweg zei Absinthe dat ze me nu superaardig vond maar dat ze vroeger altijd een hekel aan me had.
In de efteling schoot ik iemand dood, dat was eigenlijk Absinthes schuld, maar die was opeens verdwenen. Toen kwam die chaperone uit Sucker Punch met me praten. Daarna wilde ik in de achtbaan maar er waren geen achtbanen in de Efteling. :(

absinthe naamzoek

Andijvie
20-07-2011, 11:21
Ik had een broertje en hij was niet echt menselijk. Hij was heeeel lang en had rare poten, met twee tenen. Toen ik boos op 'm was, ging hij staan en trapte hij me tegen mijn hoofd met een van z'n enorme poten. Het was allemaal heel frustrerend.

Verwijderd
02-08-2011, 10:02
ik had een paar dromen om hier te noteren, maar ik ben een heleboel vergeten omdat ik niet in de gelegenheid was ze meteen op te schrijven. En dan vergeet ik het heel snel.

deze heb ik onthouden :
ik lag met Q in de tent (toen ook in het echt) en iemand gooide een teiltje met slakken naar binnen. Ik werd helemaal gek, maar Q lag op zijn rug en zonder zijn ogen open te doen met slaperige stem zei hij dat ik me niet zo druk moest maken. Later had ik nog een insectendroom.

mijn droom van daarnet ben ik ook gelijk vergeten, weet alleen nog dat het in een ander land was en heel warm.

Verwijderd
08-08-2011, 14:14
ik was heel veel afgevallen, ik stond naakt voor de spiegel. Toen ik opstond zag ik dat er ontzettend veel overtollig vel aan mijn benen hing, het ging echt zo naar beneden hangen toen ik opstond. Ik walgde ervan.

Chick Rock
08-08-2011, 21:08
Ik droom de laatste tijd verdacht veel over baby's en zwanger zijn. Volgens mij beginnen m'n eierstokken te klapperen.

Verwijderd
12-08-2011, 07:56
Ik liep mijn slaapkamer binnen en daar zag ik K. naakt op mijn bed liggen. Er zat iets op zijn rug maar ik zag niet goed wat, toen ik dichterbij kwam om te kijken zag ik een heleboel kak tussen de billen van K. zitten. Ik liep snel weer weg.

Mc Kauw
13-08-2011, 19:47
Wist ik het nogmaar, het enige wat ik weet is dat ik het freaking awesome vond vanochtend en toen ik 3 minuten later het iemand wou vertellen was het kwijt.

FU

Em.
13-08-2011, 21:20
Ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar uiteindelijk had ik mijn privétrein en daarmee wilden we naar het strand. Ik vond dat we in 15 minuten moesten vertrekken en ik bedacht de hele tijd dingen die nog mee moesten, dus rende ik heen en weer, en was ik uiteindelijk de laatste. Toen probeerde ik mijn katten achterin de auto (één of ander rood oud ding, geen idee wat ie in m'n droom deed) te doen, maar dat leek me later toch niet zo'n goed idee, dus heb ik ze maar weer vrijgelaten en hoefde ze niet mee naar het strand. En een deel van mijn klas was erbij, of toch in ieder geval de jongen die van school verandert en dus niet meer in mijn klas zit (maar dat was ik in mijn droom vergeten). Maar ik weet niet meer waarom hij me zo opviel, en ik wel weet dat hij er was, maar geen flauw idee heb wie verder. :P

fizzle-fluffy
14-08-2011, 14:26
Dat er spinnen van ±een halve meter op mijn muur zaten en plasseks hadden. :(

Noedelhap
14-08-2011, 14:42
Ik droomde laatst dat ik op een enorme DK-meet was. Het was bij iemand thuis in zijn of haar enorme huiskamer, en die zat propvol. We zaten in een kring. Herkenbaar aanwezig waren iig Schrödinger (twee keer), Syori, Uice, Para, Rationeel, Lorelei, Luud, Stefenootje, LL en Pippeloen.

Schrödinger begon op elke anekdote die ik vertelde lastige vragen te stellen, Syori zat me vooral vreemd aan te kijken, Rationeel en Lorelei zaten aan de (zelf meegenomen) drank, Stefenootje en LL waren met puppies aan het spelen in de naastgelegen kamer en Stefenootje kwam toen huppelend naar de huiskamer om te roepen dat de puppies zó scháttig waren.
Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.

Little Phoebe
14-08-2011, 14:42
Ik droomde dat Johnny Depp een grote vieze spin op me gooide en die beet me.
Maar omdat het Johnny Depp was, vond ik het minder erg :confused:

Thomas.
14-08-2011, 15:00
ik stond ergens, waar alleen maar oneindig zwart was. Toen was er een soort lichttunnel die me naar een kamer leidde waar een paar vrienden van me zaten. Ze konden me horen, maar ik weet niet of ze me konden zien. Toen veranderde alles langzaam in water, en toen ik achter me keek zag ik een strand. Ik zat tot m'n middel in het water en toen kwam er een grote golf aan. Ik sprong met de golf mee en "surfde" als het ware mee. Toen viel ik door het zand heen en kwam bij een berglandschap met een huisje. Het was nog steeds zomer. En daarna ging ik met een paar mensen die ik niet ken naar een kloof bij de bergen. Er zat iets van een hert, maar die ging weg. Daarna kwam er een uil op een tak voor de kloof zitten. Het laatste beeld was dat hij zijn vleugels spreidde en naar mij toevloog. Daarna zag ik (niet meer vanuit mijn oogpunt) een paar mensen in het ziekenhuis liggen, maar ik weet niet zeker of ik erbij lag.

Verwijderd
14-08-2011, 15:08
Ik droomde laatst dat ik op een enorme DK-meet was. Het was bij iemand thuis in zijn of haar enorme huiskamer, en die zat propvol. We zaten in een kring. Herkenbaar aanwezig waren iig Schrödinger (twee keer), Syori, Uice, Para, Rationeel, Lorelei, Luud, Stefenootje, LL en Pippeloen.

Schrödinger begon op elke anekdote die ik vertelde lastige vragen te stellen, Syori zat me vooral vreemd aan te kijken, Rationeel en Lorelei zaten aan de (zelf meegenomen) drank, Stefenootje en LL waren met puppies aan het spelen in de naastgelegen kamer en Stefenootje kwam toen huppelend naar de huiskamer om te roepen dat de puppies zó scháttig waren.
Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.:D:D
Vooral de twee keer aanwezige Schrödinger, haha.

Martiño
15-08-2011, 09:15
Fijn, ik was weer eens niet uitgenodigd. -o-

Little Phoebe
15-08-2011, 10:36
Over mijn werk.

Rationeel
15-08-2011, 10:45
er is eindelijk weer eens over mij gedroomd *o*

Verwijderd
15-08-2011, 11:19
Dat ik 'Avallon' liet tatoeëren op mijn bil.

Noedelhap
15-08-2011, 11:22
Dat ik 'Avallon' liet tatoeëren op mijn bil.

Ik kreeg ik net een ansichtkaart binnen van mijn ouders die nu in Avallon zitten! :eek:

Little Phoebe
17-08-2011, 12:30
Ik was jarig en daarom was iemand (van werk?) mijn persoonlijke butler, die mij bediende terwijl ik in een bubbelbad met zeepbubbels lag (y) en lag te zeuren dat Marco Borsato (die hadden ze ook geregeld) niet Wit Licht moest gaan zingen, want die vond ik stom.

Daarna was ik asociaal hard aan het rijden op mijn brommer en toen reed ik door een plas heen en kwam het water zelfs in mijn gezicht, maar het was niet erg.

Ik was daarna uit bad en ging een rondje lopen, maar het was een soort verlaten bedrijventerrein, met van die hele grote halfronde loodsen.
Ik deed mijn hoofddoek goed om, ik had alleen geen spelden om ze vast te zetten en liep een gebouw binnen. Toen veranderde het perspectief, want ik (of gewoon een meisje met een hoofddoek) werd doodgeschoten. Ineens had de schutter mij ook gezien en zag ik op mijn beurt nog meer mensen in de loods waren. De vrouwelijke schutter commandeerde me te gaan liggen en schoot met een mitrailleur het meisje overhoop, en mij ook bijna, dus ik probeerde weg te komen. Dat meisje bewoog nog steeds, Te bizar.
Nou, ineens kwam er een man met een pistool ons redden. Na wat kogels heen en weer en een trauma voor de rest, rende ze weg en ging ze thuis ruzie maken met haar kleine zusje, en viel ze haar aan, omdat ze een hoofddoek op had.

Schrödinger
17-08-2011, 12:55

Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.

Ik was weer eens heel erg aanwezig!

CuwleMandarijn
17-08-2011, 13:02
ik droomde dat ik in een hele kleine stad was, en toen werdt ik ontvoerd door mannetjes in witte pakken, nouja, niemand vond het erg dus werdt ik meegenomen, en belande ik in nog een kleinere stad, en toen ging een van die mannetjes de macarena dansen, en toen werdt ik wakker

WTF

Noedelhap
17-08-2011, 17:56
werdt ik ontvoerd door mannetjes in witte pakken

dus werdt ik meegenomen

belande ik in

en toen werdt ik wakker

:(

Brownies IQ
17-08-2011, 18:10
Ik heb ook lucide gedroomd, ik was er al een beetje mee bezig met voorbereidingen treffen dus toen was het me gelukt, ik was samen met mijn broer door het huis aan het rennen, op de zolder gooide hij de deur voor me dicht en ik dacht, ik ga door die deur heen, en dat lukte. we renden verder naar de badkamer waar hij zomaar in het niets verdween dus maakte ik hem opnieuw, we renden naar beneden en ik ging voor de grap bomen maken in huis, dus dat liet ik aan mijn vader zien in de droom en die zei weer:'Dat is toevallig'. En hij liet mij een boom zien die hij aan het planten was. Ik besloot maar eens wakker te worden.

Verwijderd
17-08-2011, 22:26
Ik was opzoek naar een specifiek merk sigaretten, maar ik had niet onthouden welk merk. Overal zag ik pakjes liggen, maar het waren allemaal witte, blanco pakjes zonder merknaam en waarschuwingen enzo. Plots herinnerde ik me dat ik natuurlijk het typisch gele camelpakje moest hebben, maar ik kwam niet op de naam camel en vulde zelf pall mall in. Maar het werd allemaal niks met die sigaretten dus liet ik het maar zitten.
Later gaf Q mij aftrektips voor als ik nog andere mannen zou gaan aftrekken.
:')

Verwijderd
18-08-2011, 09:43
Dat we naar Lowlands gingen, maar iedere avond weer naar huis fietsten, omdat we daar geen slaapplek hadden kunnen regelen. De bandjes waren precies hetzelfde als vorig jaar en ik had helemaal niet door dat ze die bij mij om hadden gedaan. En toen ik in Tilburg fietste kwam ik langs een soort appartementencomplex waar op ieder balkon iemand zat te musiceren. Iemand met een gitaar, een balkon met twee zingende negers, iemand achter een drumstel... En het klonk heel mooi samen.

Verwijderd
18-08-2011, 10:35
ik was in een oud huis met mijn moeder, ik was er erg bang. Mijn roze kastje stond er ook, toen ik even weg was had iemand er allemaal tags opgezet met stift. Mijn moeder pakte een sopje en kreeg het er een beetje af. Ik werd nog banger voor inbrekers en probeerde steeds te verzinnen hoe ik mensen buiten moest houden.
Er zat ook nog een soort gymzaalaanbouw aan (je zag de gymzaal niet maar wel het halletje naar gymzaal zoals bij de piramideschool), waar allemaal mensen waren, tieners.
Er was nog iemand op bezoek met een baby, ik geloof dat het tommy van het forum was maar not sure. Ik ging de baby verschonen en vertroetelen. Alleen was de baby heel onrustig en duwde zich steeds van alles af. Hij lag zonder luier op een aankleedkussen. Tommy-achtig iemand gaf mij een ander aankleedkussen om de baby op vast te houden. Het was een knappe baby.
Later liep ik over een loopbrug langs allerlei woonboten en kleine huisjes. Bij het een na laatste huisje was een studenten meisje bezig haar kamer in te richten. Ze zei iets over een asbak die op tafel stond.
Bij het laatste huis realiseerde ik ineens dat ik op iemands dak van de woonboot stond en dat ik bijna nog meer naar voren was gelopen en er dan was afgevallen.
Ik ging weer naar het huis en stopte mijn telefoon in de computer, want daar zat ineens een usb aansluiting op. Ik kreeg een sms van anne dat ze bijna een ongeluk had gehad. Ineens zag ik op het scherm (zwart wit like beveiligingsbeeld) anne in beeld. ze stond langs de kant met haar auto en had net een botsing gehad met een andere vrouw. Iedereen was rustig en ze gingen het zo te zien even regelen. Plots zette anne het op het rennen richting een tuinomdat er iemand met hoge snelheid door een plas reed. De andere vrouw kreeg de volle lading water over haar knar.
ik probeerde haar te bellen maar ik dacht dat het slimmer was om te wachten als ze klaar was daar met dingen regelen.

MegaKind
18-08-2011, 15:04
Dat ik 17 was & dat ze een suprise fuif ineen hadden gestoken
& de dag erna had ik een enorm gat in mijn tand, met gevolg dat ik naar de tandarts moest

Verwijderd
18-08-2011, 17:24

Verwijderd
22-08-2011, 10:29
terugkerend thema was het doen van zwangerschapstesten en allerlei chaos en onoverzichtelijkheid.

Little Phoebe
22-08-2011, 10:54
Mijn werk. Alweer (n)

Verwijderd
25-08-2011, 15:19
Ik kocht iets in de supermarkt, als ik een bepaald formulier zou invullen zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Maar het formulier was onbegrijpelijk en toen liet ik het maar zitten.

Thomas.
25-08-2011, 21:03
Ik was opzoek naar een specifiek merk sigaretten, maar ik had niet onthouden welk merk. Overal zag ik pakjes liggen, maar het waren allemaal witte, blanco pakjes zonder merknaam en waarschuwingen enzo. Plots herinnerde ik me dat ik natuurlijk het typisch gele camelpakje moest hebben, maar ik kwam niet op de naam camel en vulde zelf pall mall in. Maar het werd allemaal niks met die sigaretten dus liet ik het maar zitten.

Ik kocht iets in de supermarkt, als ik een bepaald formulier zou invullen zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Maar het formulier was onbegrijpelijk en toen liet ik het maar zitten.

Luie dromen? :D

Verwijderd
25-08-2011, 21:05
hmm goede analyse, zelf nog niet aan gedacht :D

Verwijderd
25-08-2011, 21:08
weet ik niet meer :P

Verwijderd
25-08-2011, 21:46
tijdens mijn powernap droomde ik dat ik auto aan het rijden was. Er kwam onverwachts iemand de weg opgelopen, ik probeerde te remmen maar ik drukte per ongeluk het gas in. Ik moest op een blauw knopje drukken om te remmen, en op een haar na ging het goed.

Verwijderd
25-08-2011, 21:51
Als ik over auto's droom en da's niet vaak :P droom ik altijd dat ik te klein ben om te kunnen auto rijden en ik achterna wordt gezeten door de politie ofzo :')

Little Phoebe
26-08-2011, 12:35
Dat ik nog werkte, maar in een enorm hoog gebouw. Ik moest dingen naar boven en beneden brengen en die lift ging keisnel.
Toen werd ik bij mijn hete manager ingedeeld, maar ik voelde me verraden door hem, dus dat wilde ik niet en toen ging ik een scène trappen dat ik liever niet kwam werken dan wel met hem :D /dramaz

Verwijderd
31-08-2011, 07:30
(edit)
Ik was in een huis dat mij compleet onbekend was. Er stonden veel meubels van stof en 90's printjes. Ik was daar met iemand die ik irl niet ken. Geri kwam binnen, ze was hoogzwanger. Degene met wie ik was vroeg 'ben je zwanger??!' Geri zei ja en ik zei iets van 'pfff, wist je dat niet?' terwijl ik er zelf toen ook pas achter kwam, maar Geri keek op zo'n manier naar me dat ik al lang op de hoogte was dus ik deed maar mee.
Later was ik in een soort park, met allemaal parkeerterreinen eraan vast. Er hing de sfeer van de leyweg maar zo zag het er niet uit. Je kon allerlei kamers en gebouwtjes in. Ik zal silvie van mijn werk, ze was pedicure. Ze had een hele kast vol nagellakbusjes en hele schappen vol van die nagelschaartjes die alleen bejaarden en professionals gebruiken (van die tang-achtige dingen).
Er waren een heleboel wachtenden voor me, maar silvie deed heel chill en zei dat ik makkelijk aan de beurt zou komen nog vandaag.
Ik ging weer weg, ik kwam op een asfaltweg met allerlei bobbels en scheuren. Er was heel veel chaos en ik had net als ik bijna altijd heb, geen overzicht over mijn omgeving. Heel irritant dat. Ik kon ook niet zo snel bewegen en denken als ik zou willen.

Verwijderd
31-08-2011, 10:30
Ik droomde vannacht heel raar. In eerste instantie droomde ik over enorme bergen was. Die stonden op de vliegbasis van Leeuwarden. Eigenlijk was alles gewassen (wat raar is, want onze wasmachine is kapot, dan zou je toch denken dat het allemaal vies zou zijn in mijn droom :D) en alles was nog een beetje nat. We moesten het allemaal gaan ophangen, en tegelijkertijd opvouwen. Dat was heel raar.

Toen ineens werkte in een bruna. Maar wel een hele drukke bruna met 4 kassa's, hopen mensen en maar 1 kassa die open was. Toen moest ik heel hard werken, maar ik mocht niet achter de kassa, dus ik weet ook niet wat ik gedaan heb. Maar toen moest ik van de baas ineens koffiebonen en eieren gaan halen :confused:, en ik stond daar te twijfelen. Toen werd de baas wat geïrriteerd, en zei: 'Nou, dan doe ik het zelf wel, loop maar mee.' Maar op buienradar hadden we gezien dat het kei en keihard zou gaan regenen. Dus we stapten naar buiten, en het begon inderdaad heel hard te regenen. We moesten op zoek naar koffiebonen, en we gingen met een karretje naar een bepaald deel van de winkel. Het was alleen niet een gewoon karretje, maar zo'n ding wat je bij tuincentra ook wel gebruikt, om van die gigantische zakken aarde enzo op te leggen. Maar wij gingen er dus koffiebonen op leggen. En die zak met koffiebonen was net zo groot als een zak met potgrond. En we moesten verschillende soorten koffiebonen, dus toen hadden we heel veel en zware dingen. Toen kwam er ineens beveiliging de winkel in, want we hadden te veel producten terwijl dat helemaal niet mocht. We gingen een soort van racen door de winkel, met dat karretje, om die mensen te ontwijken. Maar eigenlijk mochten we wel zoveel producten, we moesten alleen naar een speciale rij. Daar was het zo druk, dat ze vakken hadden geschilderd op de vloer, waar je dan je karretje op kon zetten. Kennelijk deed ik dat verkeerd, want er was een oudere man die helemaal boos op me werd :D.

Ik weet niet meer wat er daarna gebeurde, maar ik weet wel dat het heel raar was. Want ineens waren er een paar dingen die in brand vlogen en gingen opstijgen. Ik belande in zee, maar ik hoorde wel het nieuws op de achtergrond. Ze waren daar helemaal enthousiast aan het vertellen dat we een tweede zon hadden gekregen, en dat dat was opgemerkt door een of ander systeem. Maar het systeem zat in de zee, en was gewoon een soort mechanische vis :'). Kennelijk was dat allemaal te veel, want ik was daarna ook wakker :D.

MegaKind
31-08-2011, 16:54
Ik heb gedroomd over mijn leerkrachten van het 1ste & 2de middelbaar

Stefenootje
31-08-2011, 17:26
Ik heb volgens mij gedroomd dat ik met Dan Karate ging zoenen/seksen. -O-

OMG :eek: (y)

Maar omdat het een droom was besefte ik niet hoe awesome het was dat ik het droomde!

Bummer.

Chick Rock
01-09-2011, 12:40
Ik heb volgens mij gedroomd dat ik met Dan Karate ging zoenen/seksen. -O-

OMG :eek: (y)

Maar omdat het een droom was besefte ik niet hoe awesome het was dat ik het droomde!

Bummer.

:d:d

Ik droomde dat ik heel heftig ging zoenen met Liam uit 90210 en hij was heel sexy en hij kon heel goed zoenen. Dus.

Andijvie
01-09-2011, 12:58
Ik had een draak gevangen en reed op hem de stad door, bij een kruispunt wilde hij ineens niet meer vooruit toen het verkeerslicht op groen sprong :mad: Dus toen heb ik 'm maar gedood en twee van z'n poten afgehakt om er laarzen voor mezelf van te maken. Was nogal een smerig klusje om die poten een beetje zo te krijgen dat mijn voeten er in konden, toen ik er mee ging lopen, maakte het ook telkens zo'n soppig geluid.

Verwijderd
05-09-2011, 09:37
het was iets met een man die ik ken van het werk, maar die ook lijkt op iemand van tv. Maar ik weet niet wie, een soort johan derksen maar dan nog lelijker en henk westbroek-achtiger.
Er was veel chaos en overzichtelijkheid, ik kon ook weer eens niet zo snel bewegen als ik zou willen.
Het speelde zich allemaal af in een lange straat met winkels en het was mooi weer.

Verwijderd
06-09-2011, 08:21
Ik was in de ah in maastricht, die in zo'n herenhuispandje zit. Alleen was het daar anders ingericht en heel rustig.
Ik zocht kattenbrokjes, maar de zak van het merk dat ik normaal heb was heel anders, er zaten rare groente in en er stond een andere tekst op. Een jongen (klant) zei waar ik een eindje verder wel normaal kattenvoer kon vinden. Er stond een huge ass pak kattenvoer in glimmend paarse verpakking. Het was onderverdeeld in kleine zakjes en ik kon er maanden mee doen stond er.
Later gingen mijn zusje en Q laten zien wat voor drollen ze hadden gelegd op de wc. Ze hadden beide flinke diarree.

Noedelhap
06-09-2011, 11:04
Ik liep in Amsterdam op straat en een boze, opgepompte neger kwam me tegemoet en sprak me dreigend toe.

Hij: "He, jij daar!"
Ik: :confused:
Hij: "Wat zei je nou daar?"
Ik: "....Eh, niks?"
Hij: "Jawel, je zei wat, ik hoorde je wel."
Ik: "Eeeeeh."
Hij: "Alle Belgen zijn tokkies, dat zei je!"
Ik: "....?"
Hij: "Jawel, dat zei je."
Ik: "En als dat zo was?"
Hij: "Dan krijg je klappen, jongen."
Ik: "En als ik nou nee zeg?"
Hij: "Nee is geen optie."
Ik: "Oh, dan doe ik 'misschien' D;d;;D::D:D:D:D"

Verwijderd
06-09-2011, 11:06
^ik had weer eens niet door dat dit het droomtopic was, dus ik dacht even WAAAT :D :|

Martiño
06-09-2011, 14:11
Ik had een epic dream. Er was spanning en sensatie, er waren dictatoriale regimes, undercoveracties, mysterieuze krachten, dramatische momenten, en ga zo maar door. Topdroom. (y)

Geel
06-09-2011, 14:19
Ik droomde dag ik ergens in een overvolle gangpad was en ik moest erdoorheen. Ik koos om dat te doen door spectaculaire salto's te maken ipv gewoon voorzichtig langs alles en iedereen te lopen. Maar, die salto's waren de beste manier om het te doen, ik deed de salto's niet om op te scheppen of zo. Iig, zo rechtvaardigde ik het aan (tegen?) mezelf in mijn droom. Dat was nog wel het raarst aan die droom, dat ik dingen aan mezelf rechtvaardigde, ín een droom :D

Verwijderd
06-09-2011, 14:36
Later gingen mijn zusje en Q laten zien wat voor drollen ze hadden gelegd op de wc. Ze hadden beide flinke diarree.

:D:cool:

Verwijderd
06-09-2011, 14:47
Ik liep in Amsterdam op straat en een boze, opgepompte neger kwam me tegemoet en sprak me dreigend toe.

Hij: "He, jij daar!"
Ik: :confused:
Hij: "Wat zei je nou daar?"
Ik: "....Eh, niks?"
Hij: "Jawel, je zei wat, ik hoorde je wel."
Ik: "Eeeeeh."
Hij: "Alle Belgen zijn tokkies, dat zei je!"
Ik: "....?"
Hij: "Jawel, dat zei je."
Ik: "En als dat zo was?"
Hij: "Dan krijg je klappen, jongen."
Ik: "En als ik nou nee zeg?"
Hij: "Nee is geen optie."
Ik: "Oh, dan doe ik 'misschien' D;d;;D::D:D:D:D"
Ook al is het een droom mooi opmerking haha :D

Little Phoebe
06-09-2011, 14:49
Ik droomde over spinnen, dus ik werd om 9 uur wakker :(

En daarna droomde ik dat iemand me vroeg welke deo ik gebruikte en dat vatte ik op als 'je stinkt' en toen was ik boos. Ik ging met mijn moeder een winkeltje in en moest van haar iets praktisch kopen, maar alle praktische dingen waren weg. Er hingen alleen hele toffe rokjes en jurkjes die ik nooit zou kopen, maar toen dus wel wilde kopen. Zwart met felgekleurde details en een jurk helemaal glitter en een open rug en het was erg sexy allemaal. Maar mijn moeder was het er niet mee eens.

fizzle-fluffy
06-09-2011, 21:58
Ik droomde vannacht dat de waspoeder bij de hema €1,50 was. Maar toen ik vandaag ging kijken was hij €2,50. Voelde ik me even genaaid. :(

Verwijderd
08-09-2011, 08:29
Over Harm Edens en oude stoelen met groen fluwelen zittingen. Meer weet ik niet.

edit : toch wel

iemand wist af van mijn THINGIE en deed daar heel normaal over. Toen sprak ik er met nog meer mensen over en die vonden het ook niet awkward.

Verwijderd
08-09-2011, 08:40
Ik heb gedroomd dat ik in het vliegtuig zat en er was iemand heel vals aan het zingen. Het was zo irritant dat ik toen maar aan de noodrem heb getrokken, maar toen stond ik opeens in China, en daar wilde ik helemaal niet heen. :( Een familie kwam mij ophalen, die stonden daar met zo'n bordje met mijn naam erop..

Verder heb ik er niet veel van onthouden, maar het was heel vreemd. :D

Verwijderd
08-09-2011, 16:45
Ik droomde dat ik in Nijmegen was en daar mensen moest ophalen. Van daaruit gingen we naar Den Bosch, waar ik mijn buurman tegenkwam. Ik praatte met hem en toen zei hij dat hij moest haasten, want hij zou anders zijn vliegtuig missen. Zijn vrouw zat opeens in een rolstoel en ik hielp hen om haar in het vliegtuig te krijgen. Daardoor zat ik in het vliegtuig naar Canada toen het opsteeg, en dat vond ik nogal vervelend, want ik moest snel terug naar huis en niet naar Canada. Gelukkig maakte het vliegtuig nog een tussenstop in Amsterdam en dan zou ik vanuit daar naar Den Bosch terug moeten en vanuit Den Bosch naar Rusland. Maar ik kon Amsterdam niet uit, want ik had geen OV-chipkaart. Ik huilde en huilde en uiteindelijk kwam ik thuis, waar mijn vader me vertelde dat ik een enge ziekte had en al mijn haren zou verliezen. Toen droomde ik dat ik wakker werd (dat was heel vreemd) en dat ik mijn haren af begon te knippen. Maar, bedacht ik, dat geeft niet. Ik doe een hoofddoek op en word de mooiste persoon met een enge ziekte op de wereld. Ik keek in de spiegel en was opeens ook heel heel heel erg mooi. Daarna werd ik weer wakker en weer alleen in mijn droom. Toen was ik op een boot en daar waren dingen aan de hand, maar nu weet ik niet precies meer wat.

Bla-bla, heel verhaal. Maar deze droom was opmerkelijk omdat 1. ik twee keer wakker werd binnen mijn droom en 2. hij voor de helft in het Russisch en voor de helft in het Nederlands was. :D

Geel
10-09-2011, 00:33
Ik droomde over verschillende situaties die best vervelend waren, maar nog net, net, nét niet vervelend genoeg om een nachtmerrie te veroorzaken. Waardoor de droom toch best naar werd. Ik weet niet wat de situaties allemaal waren, maar ik had bijvoorbeeld wel een enorme ruzie met mijn moeder. Ik zou diezelfde dag nog die ruzie gehad hebben met mijn moeder als ik me niet had ingehouden. Dus was het best raar om in de droom wel die ruzie te hebben. Verder waren de verschillende situaties zo onsamenhangend dat dát ook zorgde dat het een nare droom was.

Em.
10-09-2011, 00:37
In mijn droom keek in in de spiegel naar mijn buik, en ik was niet echt dikker dan normaal of zoiets, maar ik had wel zo'n lap... vel/vet op mijn buik hangen. Ik kon het optillen en het was ongeveer de grootte van mijn handen naast elkaar - iets kleiner. En dat vond ik heel naar, en toen bedacht ik me dat ik moest lijnen, maar niet fanatiek en zo, maar gewoon net wat minder snoepen en bewuster eten, maar niet níet meer snoepen want dan kon ik het niet volhouden enzo. En toen werd ik wakker en was ik blij dat ik gewoon een normale buik heb. :cool:

Noedelhap
10-09-2011, 20:35
Ik droomde dat ik loepzuiver Bohemian Rhapsody zong :eek:

Verwijderd
13-09-2011, 07:42
Dat ik een zwangerschapstest deed en er verschenen vijf streepjes.

Martiño
13-09-2011, 18:37
Wat betekent dat?

Stefenootje
14-09-2011, 01:23
Een vijfling.

Martiño
14-09-2011, 11:57
Ik droomde dat ik in een camper woonde en dat de camper werd gekraakt.

Verwijderd
14-09-2011, 12:04
over een professionele keuken waar ik allerlei dingen zocht en dat vervoerde op een stalen karretje van het werk. Later deed een kok nog lelijk tegen me. Er was ook iets met een serie, ik weet niet meer welke, maar ik kreeg er een fijn gevoel van.

Little Phoebe
15-09-2011, 10:32
Dat ik ging trouwen met D., maar de ring van B. gebruikte.

Verwijderd
16-09-2011, 07:52
ik zat in de bus en had mijn tas bij de bagageding neergezet. Later wilde ik hem pakken en was ie gejat. Ik baalde want ik had verder geen schone kleren meer.

Later waren er 4 mensen met tepelvloed die een spel speelden, ze moesten met hun tepelvocht het getal 4 schrijven op elkaars shirt zonder 2 keer op dezelfde lijn te komen.

Verwijderd
20-09-2011, 08:55
1. ik had in mijn agenda met een andere kleur pen geschreven, daar ergerde ik me aan. Er had ook nog iemand anders dingen in opgeschreven want er stond een vreemd handschrift in.

2. Ik was in het huis van anne, maar het zag er heel anders uit. Het was gewoon een eengezinswoning met lelijke meubels. Ik deed mijn was daar en hing het buiten op. A moest naar haar werk en ik ook. We gingen met de tram. A deed per ongeluk iets, en toen ging de tram ineens heel hard rijden. We ontdekten dat er een soort witte nopjes op de vloer zaten en als je die indrukte ging de tram heel hard, kon je ook niet remmen. We drukten alle knopjes in die we zagen, zoals de toeter en het trambelletje, zodat mensen aan de kant gingen. Later was ik weer in A d'r huis. Ik wilde mijn was van de lijn halen maar er liepen heel veel oorwurmen en spinnen overheen. Ik vroeg of anne een insectencheck wilde doen maar daar had ze geen zin in.

3.Later had ik een andere droom dat ik met anne in de trein ging. We moesten bij den haag CS uitstappen. Ik haalde haar op en ze deed de deur open, naakt. Het viel me op dat ze best een dikke kont had en haar tieten waren kleiner dan ik had verwacht maar het zag er mooi uit.
In de trein was het lachen, gieren, brullen tot we erachter kwamen dat we ons station voorbij waren gereden. En ik moest naar mijn werk, ik ging te laat komen en daar maakte ik me ernstig zorgen over.

Verwijderd
20-09-2011, 09:03
Ik droomde van het weekend dat ik weer begon met roken en ik voelde me slecht. Gelukkig was het een droom!

Verwijderd
20-09-2011, 09:35
Iets heel engs, over een kindertjesontvoerende heks. Die ik met een groep mensen probeerde te vangen. Oegm stond ik in de slaapkamer met el bebe op mijn arm, en keek ik uit het raam naar het veldje achter het huis. Daar speelden een heleboel kinderen die allemaal in het wil gekleed waren. De heks stond in het midden, zwart gekleed. Toen bliksemflitste ze ineens en staarde ze me recht aan *ril* en toen was baby weg.

Andijvie
20-09-2011, 09:41
Gisteren droomde ik dat ik net bevallen was en dat de verloskundige mijn kindje al helemaal had aangekleed en op z'n eigen kamer had gelegd, zonder dat ik hem gezien had (het was dus een jongetje!). Ik was een beetje beduusd, want zat daar alleen in bed en wist niet echt wat ik moest doen. Ik ging in het bedje kijken en daar lag een extreem snoezige baby, haha :D Vervolgens at ik 'm in één hap op en bedacht ik me niet veel later dat dat vast niet de bedoeling was, maar ja, toen was de baby dus al weg.... Weird!

Noedelhap
20-09-2011, 09:41

Wat betekent dat?

Een vijfling.

Verwijderd
20-09-2011, 10:13
Vervolgens at ik 'm in één hap op en bedacht ik me niet veel later dat dat vast niet de bedoeling was, maar ja, toen was de baby dus al weg.... Weird!

Martiño
21-09-2011, 15:09
Ik droomde dat ik even op mijn oude bijbaantje was. Het was echt enorm veranderd, maar er waren nog wel mensen die ik herkende (en ook mensen die ik herkende maar daar nooit hebben gewerkt). Hele gekke sfeer. Toen kreeg ik een kaartje voor de glijbaan omdat mijn baas het leuk vond dat ik even langskwam.

Volk
27-09-2011, 20:27
Ik droomde dat ik met Syori in Tibet in Peru was. En daarna zaten we in een computerspel dat we moesten winnen omdat anders onze zusjes dood zouden gaan... :s

Verwijderd
27-09-2011, 20:28
Ik droomde dat ik met Syori in Tibet in Peru was. En daarna zaten we in een computerspel dat we moesten winnen omdat anders onze zusjes dood zouden gaan... :s

Lolwut :D

Little Phoebe
28-09-2011, 11:49
Een jongen had een bom boven mijn favoriete schoenenwinkel. Hij woonde daarboven.
Ik had de bom gezien, hij stond op 5 uur. Maar de experts wilde niet hoger dan de eerste verdieping, omdat ik geen bewijs had.
Toen ging ik met die jongen praten over zijn Big Brother tijd en uiteindelijk mocht ik een foto maken van de bom en zijn Facebook status.
Daarmee rende ik door de winkelstraten naar de politie, maar ik was heel langzaam.
In een winkel stonden open potjes met van die flexibele zuurtstoksnoepdingen, dus ik nam er een paar. Ze waren niet zo lekker.
Onboeiende gesprekken over winterjassen en laarzen waar je het hele jaar mee doet en een psychobitch die het niet kan laten op mijn helm te rammen.

Ineens was ik terug met de politie en die gingen naar boven. De jongen was beneden, hij kocht laarzen.
De politie schrok, omdat het bijna 4 uur was en ze dachten dat de bom afging. Toen heb ik ze geroloogd.

Stefenootje
30-09-2011, 12:29
Ik heb vanalles gedroomd, en ik weet lang niet alles meer, maar wat ik nog wel weet ik dat ik ergens had geslapen, en dat ik toen bij Pip thuis (ze was er zelf niet) boterhammen ging pakken.
Haar huis zag er heel anders uit, maar het stonk wel naar de kattenbak :D(n)

Little Phoebe
30-09-2011, 12:41
Gister had ik gedroomd dat ik een crappy spookhuis had. En dat een man zijn twee honden bij mij dropte, maar dit mocht mijn moeder niet weten. Toen ik naar beneden ging, om ze uit te laten, kwam mijn moeder aan met Meneer Janse (voor de n00bs: dat is mijn overleden hondje). En toen dacht ik nog 'je bent aan het dromen, het is niet echt, hij is dood', maar hij was heel blij om me te zien en ik kon hem aaien enzo, en toen dacht ik dat het toch geen droom was.
Slap in the face toen ik wakker werd.

snoopy
30-09-2011, 13:36
Echt iets heel wazigs over 2 exen die ruzie met elkaar hadden

Stefenootje
02-10-2011, 13:31
Ik heb gedroomd dat Luud bij mij kwam eten en slapen. We waren in mijn oude ouderlijk huis.
Het was wel gezellig, maar verder weet ik niet zoveel meer.

Verwijderd
03-10-2011, 14:17
over een lijk waar ik met iemand voor zorgde, het was heel eng en vies. Ik herinnerde me iets over het huis van buren A&M waar ik al eerder over had gedroomd. Ik vroeg me af welke cw'er er in hun huis zou komen wonen.
Later stond sam bij een marktkraam. Hij had een dikke, grijze jumpsuit aan met een zilveren jas erover met capuchon. Ik vroeg of hij nog een deken wilde maar hij had het warm zat zei hij. Hij keek verdrietig. Het regende en er waren niet veel mensen op de markt.