Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je had op een gegeven moment ook een soort haarband die je haar heel strak naar achteren duwde waardoor meisjes allemaal énorme voorhoofden kregen. Mijn vader vond die ook zó gaaf dat hij er een voor mij kocht. Rare vader
![]() deze bedoel ik: http://www.girlscene.nl/images/libra.../haarband1.jpg |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*denkt* Van klapspelletjes ken ik nog... *denkt harder na*
'Er is een vrouw vermoord, met een gordijnenkoord, ik heb het zelf gezien, het was op nummer tien, het bloed liep langs te trap, het leek tomatensap,...' hmm, dan ben ik een stuk kwijt, het eindigde met 'eeja beeja, rikketikke teeja, eeja beeja poef!' En wij hadden er ook nog een met Coca Cola erin ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je had ook zo'n klapliedje dat ging over een muisje (?) die dan z'n been verloor, dan moest je op een baan gaan staan, en daarna nog een been, dan moest je op de grond gaan zitten, daarna z'n armen, zodat je het alleen kon zingen, en daarna ook z'n ogen, zodat je het met je ogen dicht moest doen.
Hoe ging die ook alweer? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn basisschool waren de klimrekken op een gegeven moment ook ineens heel populair en ging iedereen koppeltje duikelen erop enzo. Ik kon dat heel goed, zo met 1 been over het rek en dan onbeperkt blijven ronddraaien (ik kon voorover en achterover, dat durfden veel kinderen niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Van die planten-kaartjes. (Die bij tuincentra's)
Maar dat was meer alleen bij mij thuis met mijn broer en de buurjongens. Verder was ik niet zo van de trends. Toen men bezig met de Pokemon kaartjes waren was ik bezig met Magic kaarten, deze waren tot de macht van 1000 keer mooier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
in een huis huis huis woont een muis muis muis en die muis die brak zijn lin-ker-poot. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet niet of dit hetzelfde spelletje was (onderdeel ervan), maar dr was ook: aanbal - tegen muur stuiterbal - via grond tegen muur linkerbeen - onder linkerbeen door tegen de muur rechterbeen - " " " onderdoor - ging onder de benen door (al dan niet via de grond) kelts maar door - achterstevoren onder de benen door Citaat:
![]() Citaat:
Cola ... Cola Sisi Nora ... Nora Sisi Wie d'r lacht ... krijgt een klap Wie beweegt ... krijgt een tien(?) en dan werd er tot tien geteld, dacht ik Citaat:
Ik dacht dat het een vrouwtjesmuis was ![]() Verder ken ik nog: Charlie Chaplin ging naar de disco Hij leerde de meisjes dansen De Engelsen en de Fransen De eerste was de cha-cha-cha De tweede was de hoe-la-la De derde was de rok omhoog De vierde was de pijl-en-boog De vijfde was de kapitein De zesde was de maneschijn De zevende was de ... slangendag? slangerij? iets stoms iig De achtste was de split (en dan ook een split maken) Zo heet dta toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik werd er miss'lijk van ik bel politie op politie neemt niet op ik bel de brandweer op de brandweer neemt wel op ik zeg mijn naam is ia dea rikke tikke tea bolle bolle biskie elastiek paniek' |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En we hadden nog een klapliedje, maar daar kom ik echt niet meer op... *denkt nog even na* Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je had ook een cheatmethode, dan was de K het woord KLM, en daarna mocht je meteen door naar N (van neus overigens). ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je het alfabet had gedaan, dan begon je gewoon weer voor aan en deed je alle bewegingen telkens dubbel ![]() |
![]() |
|
|