Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2011, 18:40
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Hoi,
ik wil/moet een nieuwe telefoon aanschaffen maar welke van de volgende 4 zal ik kiezen?
criteria :
beeldscherm groter dan 3.5 inch
uitgerust met goede WIFI
goed touchscreen
goede batterij
onder 350 euro
gebruiksvriendelijk

Telefoons

SAMSUNG Galaxy S 8/16 gb
SAMSUNG Galaxy Ace
SAMSUNG Wave II
HTC Desire
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2011, 18:45
Verwijderd
Om een goede keuze te maken zou ik toch reviews op internet lezen. Bijvoorbeeld op kieskeurig. Verder heb ik geen ervaring met die telefoons, maar persoonlijk vind ik samsung altijd wel fijne telefoons hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 23:01
onlinedeniz
onlinedeniz is offline
HTC desire is een top mobi
Verder heb ik geen ervaringen met de rest.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 23:24
DerMarlon
DerMarlon is offline
Ace zuigt, ik zeg: wave II/HTC Desire
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 12:26
Verwijderd
Ik zou voor de samsung galaxy s gaan omdat samsungs fijne telefoons zijn
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 12:37
Verwijderd
Ik vond mijn samsung fijn met bediening en looks, mooie smalle telefoons die ook tegen een stootje kunnen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 12:43
thestefke
thestefke is offline
Citaat:
ik zit een beetje met hetzelfde... ik wil een nieuwe, maar ik twijfel tussen de samsung galaxy s 2 en de nokia n8... ik zit nu bij kpn, maar als ze straks die nieuwe abonnementen hebben dan wil ik daar weg.. dus ik moet OF snel beslissn OF naar een andere provider... maar welke dan? wie zegt samsung en wie nokia? en waarom? ik zie het verschil in formaat bijvoorbeeld, maar de verschillen in besturingssystemen, daar heb ik geen verstand van... pls gimme some intel!
providers worden iig allemaal vervelend, want ze willen gewoon meer geld gaan verdienen aan internet en dat is nou juist waar smartphones voor gemaakt zijn: internet. maar ik zou de samsung galaxy nemen, want die is gewoon beter. nokia is niet voor nix geen speler meer op de smartphone markt. ik ben ook gewoon geen symbian fan hoor daar niet van...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 12:44
thestefke
thestefke is offline
en idd, wat draaideurpoes zegt: ik heb ooit een nokia smart ding gehad en als je m een keer liet vallen, lag ie meteen totaal uit elkaar...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 18:02
ILUsion
ILUsion is offline
SGS2 is inderdaad wel fijn (heb hem zelf), maar wel lichte bias: Android is gewoonweg fijn, ben nooit beste vriendjes geweest met Nokia en hun systeempjes.

De eigen shell van Samsung over Android is minder goed dan die van HTC (maar die is dan weer een beetje overroepen in mijn ogen) en uiteindelijk kan je het toch veranderen als je zou willen (ik heb die bij mij vervangen omdat ik daar toch al voor betaald had bij mijn vorige telefoon). Dat is wat ik het leuke vind aan Android: zowat alles kan je eraan veranderen of automatisch maken als je een beetje moeite doet. Dus staat er iets je niet aan: telefoonboek, dialer, sms-applicatie, fotoapparaat, twitterclient, facebookclient, shell, ... dan kan je op de market 20 alternatieven vinden die misschien meer in de smaak vallen. En bv. je berichten staan ergens centraal in Android, dus of je nu de Samsung-app wilt gebruiken of iets compleet anders: je kan altijd aan al je berichten, ongeacht welke applicatie je daar nu voor wilt gebruiken.

Fotoapparaat is zeer goed in mijn ogen (ik kom van HTC waar het dus redelijk tegenvalt), applicatie errond is te vergelijken met wat je op een normaal fototoestel kan vinden: je kan aan veel instellingen aan, heel wat presets maar je hoeft geen instellingen te veranderen om degelijke foto's te krijgen.

Over die Nokia kan ik geen details geven, maar als je specifieke vragen hebt over de SGS2, stel gerust. Oevr het algemeen zou ik in jouw plaats gewoon wat reviews bekijken, ze zijn makkelijk genoeg te vinden via Google of waarschijnlijk ook op YouTube.
Reageren

Regels voor berichten