Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 06:03
Shebaa
Shebaa is offline
Jaren terug kregen we de eerste Idols met als winnaar Jamai.
Daarop volgenden meerdere talentenshows
So you wannabe a popstar
popstars
so you think you can dance
En nog meer.

Ik hoor steeds meer mensen die er gewoon niet naar kijken, ik zelf kijk er ook niet meer naar. Het is gewoon niet meer leuk en altijd hetzelfde.

Wat vinden jullie ervan? Denken jullie nog dat er hetzelfde kijkpubliek is als jaren terug? Ze blijven maar dat soort programma's maken, terwijl naar mijn idee niet veel mensen meer kijken.

Brand los!
Advertentie
Oud 28-09-2011, 09:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
The voice of Holland schijnt anders nog steeds aardig populair te zijn... Dus blijkbaar loont het nog steeds om nieuwe concepten in hetzelfde genre te verzinnen.
Oud 28-09-2011, 11:53
Verwijderd
Ik keek er in de eerste instantie niet naar. Middelmatige zangers die het nodig vinden om allemaal liedjes die al eens beter zijn gedaan na te krijsen en toch weer vergeten zijn na maximaal een halfjaar.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:03
Verwijderd
Ik kijk zeker niet alles, maar X-factor vind ik nog steeds leuk (vooral door de jury, en het juryelement), Hollands got Talent is leuk door de diversiteit. Naar The Voice of Holland kijk ik alleen naar de blind auditions, ben wel benieuwd of ze echt zo goed zijn.

Ik merk wel dat het ik het allemaal een stuk minder leuk vind dan eerst, ik heb nu door de jaren heen al zoveel zangtalent gezien dat het me niet zoveel meer doet, maar deze drie programma's zijn wel nog leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:08
Verwijderd
Om de vragen uit de OP te beantwoorden; nee, ze zullen niet hetzelfde kijkpubliek als jaren terug trekken, omdat die nu ouder geworden zijn en het wel gezien hebben. Maar gezien de kijkcijfers (en ik ken toch nog wel aardig wat mensen die die programma's kijken) boren ze waarschijnlijk toch weer steeds nieuwe jonge mensen aan.
De dansprogramma's zijn ook relatief nieuw, dus die kunnen nog wel even mee denk ik.

Er zal naar mijn mening altijd een groep blijven die het leuk vindt en blijft kijken, ook al komt de 100e Idols op tv.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 16:59
Röps
Röps is offline
The Voice Of Holland had meer dan 3 miljoen kijkers afgelopen vrijdag, dus het antwoord op de topic-vraag is "ja"... Het zal vast een ander publiek zijn, maar ook nog deels hetzelfde publiek. Het voordeel van talent is dat er steeds nieuw grut blijft komen.

Het is jammer dat het talent er ná de show vaak niet uit komt, maar schijnbaar kijken er toch genoeg mensen. Ik kijk zelf ook wel al die shows eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 18:17
AzN
AzN is offline
Als zoiets op TV is, laat ik 't meestal wel op staan .
Oud 28-09-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Als zoiets op TV is, laat ik 't meestal wel op staan .
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 18:35
Stff
Stff is offline
Op Big Brother 1 na heb ik nooit naar dat soort shows gekeken en ben het er helemaal mee eens, het concept van real-life shows en dit soort talentenshows (voor zover je het zo kan noemen) is echt volledig uitgemolken,
Oud 28-09-2011, 19:43
WolterB
WolterB is offline
Ik heb 'vroeger' wel het eerste seizoen van Big Brother en de eerste 2 seizoenen van Idols gezien. Af en toe langs de Bus gezapt en toen tot aan The Voice of Holland de talentenshows links laten liggen, wat ik echt een verademing vind
Oud 28-09-2011, 19:54
Verwijderd
Maar talentenjachten zijn weer iets anders dan realityprogramma's met mensen die opgesloten zitten ergens.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 20:32
Gina!
Gina! is offline
Vroeger keek wel eens Holland got tallent, maar nu heb ik er geen tijd meer voor. Ik vind die zangprogamma's echt saai en fake.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 00:17
Verwijderd
Ik vond idols en x-factor altijd wel leuk omdat ik nou eenmaal enorm van zingen houd. Die andere versies vind ik nogal pauperig met vaak ook mensen erbij die echt helemaal niet kunnen zingen....

Maar goed ik heb ook geen tv meer, en ik ga ook geen geld uitgeven om zulke programma's te kunnen zien online.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 09:53
Verwijderd
Realityprogramma's ----> Zeg dat je op zoek bent naar "leuke" mensen voor een show. Kies vervolgens alleen het aller domste en onderontwikkelde volk dat langskomt. Zet het in een huis vol camera's en hoop dat ze snel gaan neuken/vechten want dat vinden de kijkers leuk.

Talentenjacht------> Laat wat personen, ook degene die bij voorbaat al kansloos zijn, langskomen om zich af te laten kraken door vervelende BN'ers die zelf totaal geen kwaliteiten bezitten. Win die onzin ------> Halfjaartje optreden met gematigd success, alleen maar andermans liedjes kunnen zingen want een artiest ben je niet, een jaar later zo goed als vergeten zijn en slechts nog her en der een kwartiertje in het voorprogramma mogen staan bij nobody's op gratis shows als bevrijdingspop.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Realityprogramma's ----> Zeg dat je op zoek bent naar "leuke" mensen voor een show. Kies vervolgens alleen het aller domste en onderontwikkelde volk dat langskomt. Zet het in een huis vol camera's en hoop dat ze snel gaan neuken/vechten want dat vinden de kijkers leuk.

Talentenjacht------> Laat wat personen, ook degene die bij voorbaat al kansloos zijn, langskomen om zich af te laten kraken door vervelende BN'ers die zelf totaal geen kwaliteiten bezitten. Win die onzin ------> Halfjaartje optreden met gematigd success, alleen maar andermans liedjes kunnen zingen want een artiest ben je niet, een jaar later zo goed als vergeten zijn en slechts nog her en der een kwartiertje in het voorprogramma mogen staan bij nobody's op gratis shows als bevrijdingspop.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 15:44
Stff
Stff is offline
Citaat:

je vergeet dat er er nog ff zeeer veel geld mee moet worden verdiend, oftewel, er moet via de sms of telefoon gestemd kunnen worden
Oud 05-10-2011, 20:16
Geel
Geel is offline
Talentenshows die om zingen gaan vind ik meestal niets. Behalve de TVOH, de blind auditions. Tenminste, vorig jaar haakte ik af na de blind auditions. De battles en vooral de liveshows gaan me veel te langzaam.

En voor de rest zijn er natuurlijk ook andere talentenshows, die wel leuker zijn. Zoals So You Think You Can Dance, The Glee Project, Masterchef, Hell's Kitchen. En zo. Die vind ik wel leuk allemaal.

O, wacht, ik keek - als het even kon - 'vroeger' ook naar Op Zoek Naar Evita/Joseph. Dat was ook een soort van zangtalentenshow.
Reageren

Regels voor berichten