Oud 10-10-2011, 05:52
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
Hoi ik ben al 13 jaar en het word nu 'ns tijd om een vriendinnetje te krijgen! vroeger in groep 6 en zo werd ik 2 keer gevraagd door meisjes, maar dat was in groep 6!!! heeft iemand misschien een idee hoe ik een meisje kan versieren? of hoe ik er een fiks? Plz geef me tips! Grtz ruben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2011, 06:48
Verwijderd
Door allereerst vrouwen geen "chikkies" te noemen. Het zijn geen kippen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 07:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je neemt geen vriendinnetje omdat het eens tijd wordt of omdat je beste vriend er een heeft, maar omdat je een meisje speciaal leuk vindt. Begin daar maar eens mee.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 07:36
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Je neemt geen vriendinnetje omdat het eens tijd wordt of omdat je beste vriend er een heeft, maar omdat je een meisje speciaal leuk vindt. Begin daar maar eens mee.
Vrouwen behandel je met respect, het zijn geen prijzen,

dus nee vrouwen kun je niet "winnen" je hoort je te gedragen als je iets wilt maken
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 08:00
Verwijderd
Door je borstkas vooruit te steken, je veren op te schudden en heel hard te kraaien.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 08:02
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Door je borstkas vooruit te steken, je veren op te schudden en heel hard te kraaien.
vind ik nog de beste reactie
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 09:08
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Niet, wachten tot je volwassen genoeg bent.

edit: en wachten tot je snapt dat dit op liefde en relatie hoort en niet op seks.

edit #2: volgens mij heb je het helemaal door! http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1844537
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''

Laatst gewijzigd op 10-10-2011 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 09:13
Jonathan1993
Jonathan1993 is offline
Citaat:
Hoi ik ben al 13 jaar en het word nu 'ns tijd om een vriendinnetje te krijgen! vroeger in groep 6 en zo werd ik 2 keer gevraagd door meisjes, maar dat was in groep 6!!! heeft iemand misschien een idee hoe ik een meisje kan versieren? of hoe ik er een fiks? Plz geef me tips! Grtz ruben
Ten eerste: Door meiden niet als lustobject aan te zien, (chikkie's fixen dat zegt al genoeg...)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 10:17
Verwijderd
Bitches versier je op jouw leeftijd door er hip uit te zien en zelfverzekerd te zijn. Verder kan je ze best als lustobject zien (want dat zijn het ook), maar dat laat je natuurlijk niet merken totdat je de skanks in je slaapkamer hebt geloodst.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 10:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit hoort niet op seks, dit moet op L&R
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Bitches versier je op jouw leeftijd door er hip uit te zien en zelfverzekerd te zijn. Verder kan je ze best als lustobject zien (want dat zijn het ook), maar dat laat je natuurlijk niet merken totdat je de skanks in je slaapkamer hebt geloodst.
Wat ben je toch een held.

Ontopic: Door ze niet te benaderen op de manier waarop je op het forum overkomt. Een beetje respect mag wel, hoor. Je bent "al" dertien, zeg je? Nou, er is geen leeftijd waarop het "nodig" is om een vriendinnetje te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 13:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ál 13 :')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 13:43
Shebaa
Avatar van Shebaa
Shebaa is offline
Door verliefd te worden.
__________________
It's seems like dreaming, moving in the dance
The last embrace you'll ever know, The violence of romance
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 13:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
boemlauwe tanga's hosselen, gewoon weetje, complimentje hier daar dit dat, wat ben je mooi schatje ja toch hm, zo geregeld
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:08
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Door ze geen chikkie's te noemen. Dan krijgen wij meisjes (of vrouwen) zo'n "bah, wat een engerd" idee over je.
En wij meisjes worden niet "gefikst".
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:31
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Door ze geen chikkie's te noemen. Dan krijgen wij meisjes (of vrouwen) zo'n "bah, wat een engerd" idee over je.
En wij meisjes worden niet "gefikst".
nou, als je kijkt naar de domme figuren die af en toe rondlopen ben ik het nog niet direct met je eens over dat tweede hoor

Maar het begint allemaal met verliefd worden en meisjes met respect behandelen
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:34
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
oke daar heb ik echt heel veel aan!!! Uche Uche
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:34
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
nou, als je kijkt naar de domme figuren die af en toe rondlopen ben ik het nog niet direct met je eens over dat tweede hoor

Maar het begint allemaal met verliefd worden en meisjes met respect behandelen
Ja dat is waar Maar dat zijn meestal de eh tjsa mavoërs (niets persoonlijks!)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2011, 15:35
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
oke daar heb ik echt heel veel aan!!! Uche Uche
Wat wil je dan weten?
Hoe je er voor zorgt dat een meisje je leuk vind?
Ehrr ja... dat ligt wel een beetje aan het "type" meisje, iedereen is anders hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:43
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Je draagt je broek laag genoeg. Stekeltjes in. BlackBerry en peuk in de hand. En je hebt je chikkie gefikst.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:43
Gieltjuh
Avatar van Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Maak haar het hof als je iemand leuk vindt. Doe speciale dingen voor haar. Vraag haar mee naar de bioscoop.
Zorg voor je eigen hygiene, meiden vinden jongens die stinken niet leuk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
.... al 13 jaar en het word nu 'ns tijd om een vriendinnetje te krijgen! ......
Al 13? Vanwaar die haast? Wil je soms papa worden op je 14e?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 15:57
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
aha!! maar hoe vraag je dat nou aan een meisje?? "hé wil je naar de bioscoop met mij??" dat doe je toch niet? en wat nou als ze nee zegt? dan zit je het hele schooljaar te w8ten totdat je bij haar uit de klas mag, door al die vernedering? iets onopvallender maar wel hoe ze me leuk ga vinden :-)))))))))
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:01
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Je had je kans moeten grijpen in groep 6, nu ben je al te oud xD
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarom moet ze jou leuk vinden? Je vindt haar toch ook niet leuk? Als je dan tóch alleen een vriendin neemt voor de sier, zoek dan gewoon een net zo wanhopig meisje die jou ook niet leuk vindt, maar wel een vriendje wil, of een wanhopig jongetje die je smsjes wil sturen alsof hij je vriendinnetje is, die je dan kunt showen aan jouw vrienden. En dan natuurlijk ook smsjes terugsturen, die hij dan weer aan zijn vrienden kan laten zien.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2011, 16:02
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
eej, ik vidn dat meisje wel leuk hoor, dus.............
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
aha!! maar hoe vraag je dat nou aan een meisje?? "hé wil je naar de bioscoop met mij??" dat doe je toch niet? en wat nou als ze nee zegt? dan zit je het hele schooljaar te w8ten totdat je bij haar uit de klas mag, door al die vernedering? iets onopvallender maar wel hoe ze me leuk ga vinden :-)))))))))
Owwwwww, niet AL 13, maar PAS 13. Gozer, je hebt nog een hele wereld aan kennis op te doen, voor jij uberhaupt, een Chickkie kan scoren.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:16
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
aha!! maar hoe vraag je dat nou aan een meisje?? "hé wil je naar de bioscoop met mij??" dat doe je toch niet? en wat nou als ze nee zegt? dan zit je het hele schooljaar te w8ten totdat je bij haar uit de klas mag, door al die vernedering? iets onopvallender maar wel hoe ze me leuk ga vinden :-)))))))))
Tuurlijk wel! Nee heb je, ja kun je krijgen. Maar je moet vantevoren al wel een beetje hebben laten blijken dat je d'r leuk vind. (gesprekken enzo).
Vraag gewoon eens hoe d'r weekend was, en wat ze heeft gedaan enzo!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:18
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:20
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Wat nou? Wat snap je d'r niet aan?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
eej, ik vidn dat meisje wel leuk hoor, dus.............
Oh, gaat het over één specifiek meisje! Dat verandert de zaak wel. Ik haalde namelijk uit je berichtjes dat je gewoon 'een' vriendin wilde, en dat het geen zak uitmaakte wie het was.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, gaat het over één specifiek meisje! Dat verandert de zaak wel. Ik haalde namelijk uit je berichtjes dat je gewoon 'een' vriendin wilde, en dat het geen zak uitmaakte wie het was.
Ja, maar als de TS haar nog steeds ziet als "een chickie" dat 'ie moet "fixen" denk ik niet dat het hem gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:24
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
Nou bedanktttt :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:25
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oh, gaat het over één specifiek meisje! Dat verandert de zaak wel. Ik haalde namelijk uit je berichtjes dat je gewoon 'een' vriendin wilde, en dat het geen zak uitmaakte wie het was.
Huhu, dat dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:27
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
tsja!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:30
Verwijderd
als eerst die mensen boven mij heb geen verstand van joh . ze praten maar wat . hoe je iemand versierd zeg je gewoon wil je pik. heb je een meisje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
als eerst die mensen boven mij heb geen verstand van joh . ze praten maar wat . hoe je iemand versierd zeg je gewoon wil je pik. heb je een meisje
Persoonlijk ervaring, ja?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:37
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
als eerst die mensen boven mij heb geen verstand van joh . ze praten maar wat . hoe je iemand versierd zeg je gewoon wil je pik. heb je een meisje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 16:45
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
Persoonlijk ervaring, ja?
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 17:52
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
als eerst die mensen boven mij heb geen verstand van joh . ze praten maar wat . hoe je iemand versierd zeg je gewoon wil je pik. heb je een meisje
@ Edelweiss, zulke meisjes bedoelde ik dus in mijn eerdere bericht (A)
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 18:21
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik vind het raar dat ie het niet snapt., hij is tog immers ÁL 13
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 18:25
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Maar even ontopic mensen! Die jongen heeft tips nodig!

Laatst gewijzigd op 10-10-2011 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 18:59
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Nou gratis en voor niets dan maar:

Niemand heeft nog ooit een "chikkie gefikst" zonder te laten merken dat hij haar wil "fiksen"

Dus hup wieberen en ga hosselen die meisje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Nou gratis en voor niets dan maar:

Niemand heeft nog ooit een "chikkie gefikst" zonder te laten merken dat hij haar wil "fiksen"

Dus hup wieberen en ga hosselen die meisje
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:12
Verwijderd
Nou mischien moet je is beginnen een praatje met haar te maken. Als dat niet lukt moet je een beetje op je acteertalent oefenen en dan "per ongeluk " tegen haar aanstoten en bijvoorbeeld sorry zeggen en dan beginnen met praten . Ik ben ook dertien en door die laatste methode heb toch echt wel mn vriendin gescoord
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:17
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Nou mischien moet je is beginnen een praatje met haar te maken. Als dat niet lukt moet je een beetje op je acteertalent oefenen en dan "per ongeluk " tegen haar aanstoten en bijvoorbeeld sorry zeggen en dan beginnen met praten . Ik ben ook dertien en door die laatste methode heb toch echt wel mn vriendin gescoord


Sleutel tot succes!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:26
Verwijderd
Precies
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:37
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 21:50
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Tips:
Wees altijd positief
Heb zelfvertrouwen
Ga NIET slijmen
Succes
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 22:48
Eryc
Avatar van Eryc
Eryc is offline
Ben jezelf en ga iets leuks doen, dan merk je vanzelf of het verder kan ja dan nee
Suc6!
__________________
Cursus lassen voor beginners is afgelast - l0ol
Een chinees in een lolstoel - l0ol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.