Oud 21-12-2011, 20:53
Yora
Avatar van Yora
Yora is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een gedreven studente in de IT en ik heb mijn leraar voorgesteld om door te leren in de Kerstvakantie aangezien we het over een versneld leer-traject hebben. Maar hij zegt '' Meid je mag best wel eens een adempauze nemen want je werkt me veel te snel.'' maar ik vind het juist leuk en de mede klasgenoten vinden me best wel raar haha.

Wat vinden jullie? Natuurlijk ga ik Gewoon kerst vieren (NATUURLIJK, ik ga met die kerstdagen zeker wel bij de kerstboom zitten en Zaterdag kerst inkopen doen ik blijf wel gezellig voor de mede mens) en ik ga daarnaast ook O&N vieren met mijn grote liefde.

Maar de dagen daaromheen wil ik graag tijd voor mijn studie vrijmaken en verder werken aan de taken en de leraar is bang dat ik dingen verkeerd kan gaan invullen of doorwerken als ik geen workshop of uitleg heb gehad. Ik heb hem gezegd, als dat zo zou zijn, ik het altijd nog kan aanpassen aangezien ik graag zelfstandig werk en dat er genoeg in de theorie boekjes staan en de uitleg van de taak.

Ben ik nou te op dreef ? :$

groeten, Yora
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2011, 23:45
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Doe wat je niet laten kan. Ik ga ook flink oefenen en kennis bijspijkeren in de kerstvakantie, en zolang je je niet overwerkt is er niets mis mee denk ik. Als je het leuk vindt, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 06:32
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik zeg altijd; de enige echte vakantie die je hebt is de zomervakantie, de rest van de vakanties kun je niet echt een 'vakantie' noemen, aangezien de meeste docenten voor na de vakantie heel wat proefwerken, werkstukken, P.O's etc. plannen. Ik heb bijvoorbeeld 1,5 week na de kerstvakantie, na de eerste week vol toetsen, ook nog schoolexamens, dus ook ik moet het tweede deel na oud en nieuw (ja, het eerste deel moet toch echt een weekje rust en genieten worden) aan de bak.