Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2012, 14:11
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
Ik dacht bij mezelf, misschien is het leuk om weer eens een Fototopic op DoP te zetten?
Forumbazen, als het niet mag dat ik dit open, hoor ik het wel?

Plaats hier een foto van je oude gerimpelde dichterskop, je favoriete dichtbundel, het opschrijfboekje waarin het allemaal gebeurt, de hond die je altijd zoveel inspiratie geeft, je muze, enzovoorts!
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2012, 14:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Plaats hier een foto van je oude gerimpelde dichterskop, je favoriete dichtbundel, het opschrijfboekje waarin het allemaal gebeurt, de hond die je altijd zoveel inspiratie geeft, je muze, enzovoorts!
Dat zijn dan toch niet per se gezichten? Maar als het zo breed wordt, dan vind ik het wel interessant. Want van vrij veel mensen hier, bijvoorbeeld Aldan, Geel, DaT, flyway en ook mezelf kan ik gezichtenfoto's al terugvinden op DK, dus dan heeft het voor mij niet heeel veel meerwaarde.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 15:27
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
De personen, dingen en gedachten achter de gedichten is het eigenlijk meer ja. Maar dan vastgelegd in beeld.

Het moet natuurlijk wel gezellig blijven, dus als je geen zin hebt om je notitieblok te posten, maar gewoon een keer een lekkere strandfoto, lijkt mij dat ook goed. Want je bent een DoP-er, dus het is relevant!
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:47
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline


Ik hou niet zo van foto's van mezelf op een forum Maar misschien dat ik eens een foto van mijn schrijfplekje stuur. Hoewel ik de laatste tijd nog weinig 'uit mezelf' schrijf.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 19:11
Verwijderd
Ik heb geen vaste schrijfplek, want geen vast huis. En ook geen muze. Wel een schriftje waarin al mijn gedichten staan, ik zal die eens fotograferen.

En dit ben ik dus:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 19:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Met een dramatisch dichterschblik!

Ik wil wel even mijn dichtplek laten zien.

Spoiler


Ik had dus ooit één systeem, in één map, Gedichten. Toen werden het op gegeven moment wel veel worddocumenten, waardoor mijn systeem weg is. En ik houd van frisse blaadjes, dus ik open steeds iets nieuws, en dat heb ik toen in de map (losse gedichten) gegooid. Dus dit is het nu.

Edit: merk op dat de documenten in de map Gedichten geordende, maar stomme namen hebben, en die van (losse gedichten) heten gewoon naar het woord waarmee het document begon toen ik het opsloeg (dat biedt Word altijd aan en ik ben dan te lui iets anders te verzinnen en ik druk ook maar gewoon op 'ok').

Edit2: ik schaam me gewoon voor die namen stiekem. Habbotijdperkherinneringen, zoiets.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.