PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : Duurt saai! #1626

Pagina's : [1] 2 3

Neko*
01-03-2012, 17:39
*O*

Miekje*
01-03-2012, 17:41
Oh hij was al vol :D. Niet eens gemerkt.

Neko*
01-03-2012, 17:41
In mijn quiche zit gehakt en hamblokjes en paprika en ui en chamignons en peper en paprikapoeder en zout en kaas. En het is miljoenlekker. <3

Miekje*
01-03-2012, 17:45
Dat zal wel, ja! :Y

Vreemd, ik had ergens in mijn hoofd dat jij vegetariër was :D. Waar haal ik dat nou weer vandaan.

Noedelhap
01-03-2012, 17:45
Ik heb echt nog nooit een quiche gebakken. Zie ik ook geen reden toe. Niet dat ze vies zijn ofzo, maar zie maar eens een hele quiche weg te werken in je eentje.

Verwijderd
01-03-2012, 17:46
In mijn quiche zit gehakt en hamblokjes en paprika en ui en chamignons en peper en paprikapoeder en zout en kaas. En het is miljoenlekker. <3

<3

Neko*
01-03-2012, 17:49
Dat zal wel, ja! :Y

Vreemd, ik had ergens in mijn hoofd dat jij vegetariër was :D. Waar haal ik dat nou weer vandaan.

Ik heb echt nooit zelfs maar gedacht aan vegetariër worden, ik houd teveel van vleesjes. :bloos:

Ik heb echt nog nooit een quiche gebakken. Zie ik ook geen reden toe. Niet dat ze vies zijn ofzo, maar zie maar eens een hele quiche weg te werken in je eentje.

Dat snap ik best dan. Een hele quiche in je eentje is een grote opgaaf. Al kan je het natuurlijk wel gewoon invriezen. (Y)

Uomi
01-03-2012, 17:50

Of je nodigt gewoon mensen uit om te komen eten. Want quiches (?) zijn zo lekker!

Havock
01-03-2012, 17:59
Ik heb voornamelijk ervaring met die kant en klare Albert Heijn dingen. Welke best goed te vreten zijn.

Miekje*
01-03-2012, 18:03
Het is al veel te lang geleden dat ik heb heb gegeten. Morgen moet ik koken, dus hmmmm...

Neko*
01-03-2012, 18:03
Heb ik je op een goed idee gebracht? :P

Miekje*
01-03-2012, 18:06
Ik denk het wel ja! Alleen dat wordt het een quiche voor mijn vader en mij, want mijn moeder lust dat niet :P. Nu eet ze nooit iets van wat ik kook, dus dat is geen nieuws.

Verwijderd
01-03-2012, 18:07
Nu eet ze nooit iets van wat ik kook, dus dat is geen nieuws.

Hoezo dat?

Miekje*
01-03-2012, 18:09
Hoezo dat?

Omdat ik het altijd anders maak dan dat zij lekker vind. De chili con carne is te pittig, de nasi ook, de rijst met saus is niet lekker omdat er kip in zit, enz. En ik kook echt geen AVG.

Uomi
01-03-2012, 18:09
Ik denk het wel ja! Alleen dat wordt het een quiche voor mijn vader en mij, want mijn moeder lust dat niet :P. Nu eet ze nooit iets van wat ik kook, dus dat is geen nieuws.

Je kunt ook miniquiches maken, met van die springvormen van de hema met een doorsnee van 12 cm of zoiets.

Neko*
01-03-2012, 18:12
Hoe kun je nu geen quiche lusten? Je kan er indoen wat je zelf wil! :O

Ads door Google

Miekje*
01-03-2012, 18:17
Hoe kun je nu geen quiche lusten? Je kan er indoen wat je zelf wil! :O

Ja, maar ze houdt al niet van ei en prei/ui. dus daar ga je al.

Noedelhap
01-03-2012, 18:19
Whuhu, ik zocht op 'interview prins friso' en kwam dit tegen. Wat was Constantijn toch een saai, braaf kind. "Hij houdt u voor de gek", no shit, Sherlock.

hO-4pUOPa2U

En wat klinken Claus en Bea hier ontzettend bekakt :|

Uomi
01-03-2012, 18:20
Is er iemand die hier iets weet over grafische rekenmachines van casio? Kan ik die op de een of andere manier resetten zonder alles te verliezen dat in het geheugen staat?

Stefenootje
01-03-2012, 18:22

Alsof jij dat niet kan :D

Noedelhap
01-03-2012, 18:23
Alsof jij dat niet kan :D

:o

Geel
01-03-2012, 18:28
Is er iemand die hier iets weet over grafische rekenmachines van casio? Kan ik die op de een of andere manier resetten zonder alles te verliezen dat in het geheugen staat?

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan het niet. Waarom wil je het resetten? Kun je dat probleem niet verhelpen zonder het te resetten? Nu kun je wel vertellen wat je probleem is, maar waarschijnlijk weet ik daar geen antwoord op :D :o Je zou op internet kunnen zoeken? Zijn vast wel fora over.

Stefenootje
01-03-2012, 18:28
Omdat ik het altijd anders maak dan dat zij lekker vind. De chili con carne is te pittig, de nasi ook, de rijst met saus is niet lekker omdat er kip in zit, enz. En ik kook echt geen AVG.

Als ik, sporadisch, weleens iets lekkers wil koken voor m'n ouders en zusje is het ook altijd klagen en zeuren. Wat een ondankbare mensen. M'n zusje lust sowieso niks (denkt ze) wat ze niet kent, m'n vader zit als een anorect een beetje in zijn bord te prikken, en oh wee als er ui/knoflook/iets pittigs inzit.

M'n moeder valt nog wel mee, maar die wil me niet alleen laten in de keuken omdat ze denkt dat ik de boel af zal breken en niks alleen kan.

:facepalm:

Martiño
01-03-2012, 18:29
Het punt van resetten bij grafische rekenmachines is juist dat je het geheugen wist en teruggaat naar de standaardinstellingen :o

Uomi
01-03-2012, 18:30
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan het niet. Waarom wil je het resetten? Kun je dat probleem niet verhelpen zonder het te resetten? Nu kun je wel vertellen wat je probleem is, maar waarschijnlijk weet ik daar geen antwoord op :D :o Je zou op internet kunnen zoeken? Zijn vast wel fora over.

Ik heb een topic geopend om hardware&elektronica, al weet ik niet helemaal of dat daar moet, maargoed. Ik heb al een beetje gegoogled, maar ik kom niet echt ergens uit waar ik op uit wil komen. Maar mijn googleskils laten dan ook wel een beetje te wensen over. :o

Uomi
01-03-2012, 18:31
Het punt van resetten bij grafische rekenmachines is juist dat je het geheugen wist en teruggaat naar de standaardinstellingen :o

Dat snap ik wel, maar kun je niet gedeeltelijk resetten of zo? Dat mijn programma's behouden blijven, maar dat de rest teruggaat naar de standaardinstellingen?

Neko*
01-03-2012, 18:33
Dat snap ik wel, maar kun je niet gedeeltelijk resetten of zo? Dat mijn programma's behouden blijven, maar dat de rest teruggaat naar de standaardinstellingen?

Voor zover ik weet lijkt me dat niet echt mogelijk.

Martiño
01-03-2012, 18:34
Ik heb een topic geopend om hardware&elektronica, al weet ik niet helemaal of dat daar moet, maargoed. Ik heb al een beetje gegoogled, maar ik kom niet echt ergens uit waar ik op uit wil komen. Maar mijn googleskils laten dan ook wel een beetje te wensen over. :o
Google gewoon "reset settings" en het serienummer + merk van je rekenmachine

Welke standaardinstellingen wil je dan terug en waarom? :confused: Want je kunt een grafische rekenmachine niet echt kapot maken of essentiële software verwijderen.

Wat heb je er uberhaupt aan programma's opstaan die je perse wilt houden en niet nog een keer er op kunt zetten?

Geel
01-03-2012, 18:35

Nou ja, meerdere mensen zeggen al dat het niet kan. Maar, die rare dingen die hij doet, die kunnen misschien wel verholpen worden. Waarschijnlijk zijn de instelling per ongeluk aangepast. Is er niet een leraar bij jou op school waaraan je het kunt vragen? Bij ons is er één wiskundeleraar die the guy is voor al je GR-problemen. Heb je niet zo'n iemand op school?

Martiño
01-03-2012, 18:35
Waarschijnlijk heb je de hoekfunctie (DEG, GRA of RAD) functie verkeerd staan als je met een sinus/cosinus/tangensberekening problemen hebt, tenminste, dat is wat het meeste voorkomt bij wiskundenoobs.

Uomi
01-03-2012, 18:39
Google gewoon "reset settings" en het serienummer + merk van je rekenmachine

Welke standaardinstellingen wil je dan terug en waarom? :confused: Want je kunt een grafische rekenmachine niet echt kapot maken of essentiële software verwijderen.

Wat heb je er uberhaupt aan programma's opstaan die je perse wilt houden en niet nog een keer er op kunt zetten?

Nou, er staat vooral veel informatie op die ik gebruik bij mijn wiskunde en scheikundeproefwerken. Daar ben ik nu zo aan gewend dat ik het graag wil houden, maargoed, als het niet kan, dan kan het niet. En het kan er inderdaad wel weer gewoon opnieuw in, maar dat is veel werk :o
En ik wil resetten omdat hij wel nog grafieken kan tekenen, maar er niks meer mee kan doen. Hij kan geen snijpunten meer opzoeken, hij kan geen toppen meer opzoeken en dergelijke. Als ik dat probeer dan geeft hij 'NOT FOUND'.

Ads door Google

Martiño
01-03-2012, 18:39
Ik zie dat het een grafiekprobleem is: dat kan ook liggen aan het bereik dat je hebt opgegeven (dus welk gedeelte van de grafiek wordt afgebeeld), alsmede de hoekinstelling die ik hierboven al aangaf.

Schrödinger
01-03-2012, 18:40
Je kan ook de dingen die je wil bewaren even overzetten naar een andere rekenmachine.

Uomi
Waarschijnlijk heb je de hoekfunctie (DEG, GRA of RAD) functie verkeerd staan als je met een sinus/cosinus/tangensberekening problemen hebt, tenminste, dat is wat het meeste voorkomt bij wiskundenoobs.

Huhu, gelukkig ben ik niet meer zo noobig :p

Sigmund

Google de standaardinstellingen!

Sigmund
01-03-2012, 18:41
Je kan ook de dingen die je wil bewaren even overzetten naar een andere rekenmachine.

Want iedere scholier heeft twee GR's à €100 liggen. :cool:

Verwijderd
01-03-2012, 18:42
zo de afwas is weg *O*

Uomi
01-03-2012, 18:42
Ik zie dat het een grafiekprobleem is: dat kan ook liggen aan het bereik dat je hebt opgegeven (dus welk gedeelte van de grafiek wordt afgebeeld), alsmede de hoekinstelling die ik hierboven al aangaf.

Maar het lukt gewoon bij geen enkele functie meer. Ook niet als ik gewoon y=5 invul en dan x-cal voor x =1 doe binnen een domein van 0 tot 10.

Dat kan, maar dan moet ik eerst een kabeltje zoeken/kopen. Misschien dat ik dat maar doe.

Martiño
01-03-2012, 18:43
Nou, er staat vooral veel informatie op die ik gebruik bij mijn wiskunde en scheikundeproefwerken. Daar ben ik nu zo aan gewend dat ik het graag wil houden, maargoed, als het niet kan, dan kan het niet. En het kan er inderdaad wel weer gewoon opnieuw in, maar dat is veel werk :o
En ik wil resetten omdat hij wel nog grafieken kan tekenen, maar er niks meer mee kan doen. Hij kan geen snijpunten meer opzoeken, hij kan geen toppen meer opzoeken en dergelijke. Als ik dat probeer dan geeft hij 'NOT FOUND'.
- Hebben je functies wel een snijpunt of een top?
- Bij sommige rekenmachines moet het snijpunt of de top in beeld zijn om hem te kunnen berekenen
- Zijn de functies goed ingevoerd?
- Je hebt op de meeste rekenmachines ook een solve-programma, daar kun je de functie invoeren en rekent hij snijpunten, toppen, etc. uit
- Controleer of er ergens een optie is waarmee je de instellingen van het grafiekprogramma kunt terugzetten naar de standaard
- Reset, en voer je spiekbriefje opnieuw in. Een spiekbriefje is leerzaam, hoe meer spiekbriefjes je schrijft, hoe beter je de stof beheerst. Win-win-situatie dus.

Martiño
01-03-2012, 18:44
Maar het lukt gewoon bij geen enkele functie meer. Ook niet als ik gewoon y=5 invul en dan x-cal voor x =1 doe binnen een domein van 0 tot 10.

Wat zijn de functies waarvan je de top en snijpunten wil uitrekenen?

Uomi
01-03-2012, 18:53

Ik wil het snijpunt weten van y=(3-3lnx)/(x^2) en van y=(3lnx)/x . (Sorry, LaTeX lukt niet.) Mijn view window staat voor x van -10 tot 10 en voor y ook van -10 tot 10. Ik zie het snijpunt gewoon, maar hij vind hem toch niet.

Maar ik ga morgen gewoon wel eens op school vragen of iemand er iets van weet. :y

Schrödinger
01-03-2012, 18:54
Met LaTeX kun je helemaal niets berekenen. :D

Schrödinger
01-03-2012, 18:56
http://www.wolframalpha.com/input/?i=%283-3lnx%29%2F%28x%5E2%29+%3D+%283lnx%29%2Fx

Geel

Ik denk dat Uomi wel weet of een functie wel of geen top/snijpunten met een as heeft hoor :o

Martiño
Ze wilde het typen in LaTeX, maar dat lukte niet ;)

Schrödinger
01-03-2012, 18:58

Oh. :o

Ads door Google

Martiño
01-03-2012, 18:59
Ik denk dat Uomi wel weet of een functie wel of geen top/snijpunten met een as heeft hoor :o
Mijn ervaring is om geen aannames te doen en rekening te houden met een domme, doch voor de hand liggende reden, voordat je naar ingewikkelde oplossingen gaat zoeken. ;)

En ook hier ligt het antwoord voor de hand: de berekening is te gecompliceerd voor je rekenmachine, hij loopt er gewoon op vast (net zoals mijn GR).

Martiño
01-03-2012, 18:59
Oh. :o
;)

Martiño
01-03-2012, 19:02
Another mystery solved!

Martiño
(of niet eigenlijk)

Miekje*
Nomnomnom muffin :bloos:
http://i52.tinypic.com/fctbue.jpg

Martiño
01-03-2012, 19:04
[afbeelding]
(http://i52.tinypic.com/fctbue.jpg)
*neemt*

Geel
01-03-2012, 19:06
Mijn ervaring is om geen aannames te doen en rekening te houden met een domme, doch voor de hand liggende reden, voordat je naar ingewikkelde oplossingen gaat zoeken. ;)

En ook hier ligt het antwoord voor de hand: de berekening is te gecompliceerd voor je rekenmachine, hij loopt er gewoon op vast (net zoals mijn GR).

Mijn GR geeft een snijpunt aan bij x=1.4934041 en y=.80565898

Miekje*
01-03-2012, 19:06
Ze zijn echt superlekker :O. Luchtig en groot en met lekkere zwarte bessenzooi <3.

Martiño
01-03-2012, 19:07
Mijn GR geeft een snijpunt aan bij x=1.4934041 en y=.80565898
Ja, mijne nu ook, maar dan moet ik wel heel erg lang wachten, tenzij ik hem in de solver gooi

Geel
01-03-2012, 19:07
Ja, mijne nu ook, maar dan moet ik wel heel erg lang wachten, tenzij ik hem in de solver gooi

Solver? :o Ik heb TI-84 Plus en naar mijn weten heeft ie geen solver.

Martiño
01-03-2012, 19:09
Solver? :o Ik heb TI-84 Plus en naar mijn weten heeft ie geen solver.
Equation Solver o.i.d., in ieder geval een programmaatje waar je een vergelijking met één onbekende in kunt zetten die hij dan vervolgens voor je oplost.

Miekje*
Jongens ik moet mijn Welshe boer gaan bellen maar ik durf niet :O.

Uomi

Dit ja :p

Dat zou kunnen, maar gewoon simpele dingen doet hij ook niet. (Zoals het snijpunt van y=x^2 en y=2 berekenen, bijvoorbeeld.)

[afbeelding]

Oeh, jammie!

Martiño
01-03-2012, 19:10
Dat zou kunnen, maar gewoon simpele dingen doet hij ook niet. (Zoals het snijpunt van y=x^2 en y=2 berekenen, bijvoorbeeld.)
Welke rekenmachine heb je dan?

Geel
Equation Solver o.i.d., in ieder geval een programmaatje waar je een vergelijking met één onbekende in kunt zetten die hij dan vervolgens voor je oplost.

Aha, nee. Mijn GR berekent dat snijpunt gewoon met CALC - intersect

Ads door Google

Geel
Ja, Miekje, die muffin ziet er echt heerlijk uit :o

Martiño
01-03-2012, 19:11
Aha, nee. Mijn GR berekent dat snijpunt gewoon met CALC - intersect
Ja, dat kan de Casio CFX-9850 ook, maar waarom eerst een lijntje tekenen als het niet nodig is?

Miekje*

Dat is 'ie ook (Y).

Martiño
Geel wilt wel eens van Miekjes muffin proeven http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/engerd.gif

Geel
01-03-2012, 19:13
Om NIET op Martins opmerking in te gaan (:p), ik ga maar eens ook iets eten. Volgens mij heb ik alleen maar twee keer thee gedronken vandaag met telkens één appelflap erbij...

Verwijderd
Geel wilt wel eens van Miekjes muffin proeven [afbeelding]
(http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/engerd.gif)

:cool:

Uomi

Ik heb de solver ook geprobeerd en dan geeft hij mij x=-1,4142. Vervolgens heb ik de (nieuwere) GR van mijn zusje erbijgepakt en het opgelost met haar solver en dan krijg ik een ander antwoord. En ja, ik heb gecontroleerd of ik hetzelfde heb ingevoerd.)

Verwijderd
01-03-2012, 19:14
Ik heb tegenwoordig vet moeilijke wiskunde en ik snap er echt NIKS van. Vergelijkingen met sinussen en cosinussen en pi's en k's (???????????) en cirkels en driehoeken en sterretjes zonder rekenmachine of wat, en iedereen kan dat en begrijpt dat en alleen ik zit van: 'wat? Waarom? Nee! Dit kan niet? AAHHH EEN SINUS DIT WAS NET EEN COSINUS :confused:' en het is erg frustrerend.

Uomi
01-03-2012, 19:14
Welke rekenmachine heb je dan?

Casio CFX-9850GC Plus

Verwijderd
01-03-2012, 19:16
[afbeelding]

Mmmm

Miekje*
01-03-2012, 19:19
Geel wilt wel eens van Miekjes muffin proeven [afbeelding]
(http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/engerd.gif)

:D(N)

mollerator
01-03-2012, 19:19

e.

Dan werkt hij juist prima zou ik zeggen...

Uomi
01-03-2012, 19:24
Dan werkt hij juist prima zou ik zeggen...

Oeps, ik bedoelde y-cal voor x = 1 natuurlijk :o

Stefenootje
01-03-2012, 19:24
Ah, ik ga even genieten dat ik geen wiskunde meer heb. Daar sta ik te weinig bij stil.

Neko*
01-03-2012, 19:25
Ah, ik ga even genieten dat ik geen wiskunde meer heb. Daar sta ik te weinig bij stil.
Eens. :cool:

Ads door Google

Neko*
01-03-2012, 19:26
Ik had vorig jaar een tentamen statistiek over kansberekening en dat heb ik gehaald door op willekeurige knopjes te drukken van de rekenmachine en te hopen dat het goed zou komen. Het kwam goed, en de methode bleek zelfs een 8 waard te zijn!

Verwijderd
01-03-2012, 19:27

Ga ik ook doen :)

Verwijderd

:D:D

mollerator
Oeps, ik bedoelde y-cal voor x = 1 natuurlijk :o

Dan nog steeds zou ik geen oplossing verwachten.

Noedelhap
01-03-2012, 19:29
Ik ben nog steeds enigszins trots dat ik mijn VWO heb gehaald met een 1,8 voor het CSE, en daarmee nog net voldoende stond voor een diploma (Y)

Ja, trots. Had ik het vak wiskunde mooi TUK.

Verwijderd
Okee, zullen we het over iets leuks hebben? Ik heb morgen eerst een gedichtending en dan een shopmiddag en ik mag vier uur met de bus. Bewegende dingen. <333 In bewegende dingen zitten. <3333

Uomi
Dan nog steeds zou ik geen oplossing verwachten.

Waarom niet? Voor de functie y=5 moet bij een x van 1 y toch gewoon 5 zijn?

Verwijderd
01-03-2012, 19:33
Okee, zullen we het over iets leuks hebben? Ik heb morgen eerst een gedichtending en dan een shopmiddag en ik mag vier uur met de bus. Bewegende dingen. <333 In bewegende dingen zitten. <3333

leuk (y)(y)

ik moet naar de plus :D:D brood en chocomelk zijn op.

Neko*
01-03-2012, 19:37

Volgens mij ook. Ik had er zelfs een hele painttekening voor gemaakt, maar hij doet moeilijk met uploaden dus nouja.

Verwijderd
01-03-2012, 19:51
Mijn oude mentor noemde me altijd Katarina, maar vandaag aan de telefoon is ze na een halfjaar voor het eerst overgegaan op Katjusha. :d Ahw.

Martiño
01-03-2012, 20:27
Casio CFX-9850GC Plus
Pak de rekenmachine van je zusje, en kijk onder run/setup (op te roepen door in het run-scherm shift-menu te openen) of de instellingen overeenkomen met die van jou en doe hetzelfde in het Graph scherm.

mollerator
01-03-2012, 20:47

Ik zie nergens de relatie tussen y en x gedefinieerd.

Geel
01-03-2012, 21:17
Ik zie nergens de relatie tussen y en x gedefinieerd.

:facepalm:

Stefenootje
01-03-2012, 21:18
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3059323_460s.jpg

Trimm Trabb
01-03-2012, 22:18
Shit, deze week kan ik niet. :(

Ads door Google

Geel
01-03-2012, 22:20
:D:D:D:D;d;d:D :o

Noedelhap
01-03-2012, 22:42
Shit, deze week kan ik niet. :(

Als je nog een extra weekje wacht, kun je m wel krijgen op 21-12-12! :cool:

Little Phoebe
01-03-2012, 22:46
Pff mensen die daarmee bezig zijn, verdienen het om te vroeg/te laat weeën te krijgen.

Trimm Trabb
01-03-2012, 22:47
Als je nog een extra weekje wacht, kun je m wel krijgen op 21-12-12! :cool:

Als het kind op mij lijkt, is het wrs (veels) te laat, dus daar heb ik nog niks aan.

Uice
01-03-2012, 23:03
Pas op!

LeMiserable
01-03-2012, 23:08
Ben je er stiekem nog? Hoevaak heb je problemen met gameranger? Ik ben nu twee keer in korte tijd volledig vastgelopen na miljard keer heel even vastlopen

Als je met random mensen speelt op gameranger, kijk dan voor het spelen in de gameroom of hun namen in cursief staan en of ze een zwart boxje achter hun naam hebben staan. Zo ja, niet mee gaan spelen, werkt niet, of heel moeizaam. :p

Verwijderd
01-03-2012, 23:35
http://img718.imageshack.us/img718/8854/42086110150712284067783.jpg

Bwaahahaha wat is ie walgelijk <3

Verwijderd
01-03-2012, 23:36
(y):D

Verwijderd
01-03-2012, 23:36
ik vind wel dat de poes een beetje boos kijkt.

Verwijderd
01-03-2012, 23:37
:D:D E. komt hier zaterdag speciaal slapen vanwege dit :D:D:D

Verwijderd
01-03-2012, 23:37
Ja ik heb ook het idee dat ie bozer kijkt dan op het plaatje :y

Verwijderd
01-03-2012, 23:38
ik wil ook graag weer eens bij je logeren Sann. Nu des te meer (y):p

Verwijderd
01-03-2012, 23:39
Oh jaaa superleuk *O*

Carn
01-03-2012, 23:49
:D

http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/10/funny-gifs-thats-gotta-hurt.gif

Carn
01-03-2012, 23:50
ik vind wel dat de poes een beetje boos kijkt.

Ja. Eigenlijk een beetje als een soort Down-syndroom poes; een soort van lege, glazige blik.

Ads door Google

Trimm Trabb
01-03-2012, 23:51
Ik wil weer een keertje je gang onderkotsen, Sann, mag dat?

Verwijderd
01-03-2012, 23:51
Tuurlijk :cool:

Verwijderd
01-03-2012, 23:52
Ja. Eigenlijk een beetje als een soort Down-syndroom poes; een soort van lege, glazige blik.

:D Niet :mad:

Verwijderd
01-03-2012, 23:52

[afbeelding]
(http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/10/funny-gifs-thats-gotta-hurt.gif)

:D:D

Verwijderd
02-03-2012, 00:28

[afbeelding]

Geel
02-03-2012, 00:29

[afbeelding]

:D:D:D Ik moet steeds harder lachen als ik ernaar kijk :o

En, welterusten forumvolk!

Martiño
02-03-2012, 00:40
[afbeelding]
(http://img718.imageshack.us/img718/8854/42086110150712284067783.jpg)

<333 supergaaf

Little Phoebe
02-03-2012, 01:42

[afbeelding]

Godver :D

Verwijderd
02-03-2012, 07:18
[afbeelding]

Rationeel
02-03-2012, 07:32
goeeeeeedemorgen!

ik ga vandaag beton storten. zelf. superbeton! :cool:

*o*

LeMiserable
02-03-2012, 07:42

[afbeelding]

Hahaha :D:D

Goedemorgen allemaal! :)

Spoiler-Dude
02-03-2012, 07:46
mogguh iedereen

Sarah
02-03-2012, 08:02

Dat komt ook doordat het een poes is met een plat gezicht en scheefstaande ogen!

Lorelei
02-03-2012, 08:12
#%*$

Het enige griepsymptoom da t ik de afgelopen dagen niet gezien heb bij mezelf is diarree, verder kan ik echt alles afvinken. Wanneer houdt het nou eens op? Vanmorgen badend in zweet wakker geworden, nog steeds last van mn keel, inmiddels ook verkouden.. Ik wil niet meer :mad:

Dr Sarah, is er niet eoa wondermiddeltje?

Sarah
02-03-2012, 08:15
Voor griep helaas niet!
Je kunt je wel wat beter voelen door symptomen te gaan behandelen natuurlijk! Trachitol of andere verdovende zuigtabletjes voor de keelpijn, elke zes uur een paracetamol voor de koorts (alleen als je ook last hebt van de koorts, maar badend in het zweet wakker worden is wel 'last van de koorts') of twee als je ook veel hoofdpijn en/of spierpijn hebt. En genoeg drinken om te voorkomen dat je uitdroogt. Ook als je misselijk bent, probeer dan elke vijf minuten een slok water te drinken. Helpt ook voor de keelpijn.

Ads door Google

Lorelei
02-03-2012, 08:17
Mja, dat doe ik idd allemaal al. :y mooie pillencocktailtjes.

Verwijderd
02-03-2012, 08:38
mogguh iedereen

Mogge

Sarah
02-03-2012, 09:13
Oei, ik ben gisteren helemaal vergeten Wie is de Mol te kijken :D

Lorelei
02-03-2012, 09:15
Er is geen uitslag gekomen :p

Carn
02-03-2012, 09:30
Ik voel me ook niet al te best. Maar gewoon werken, laik a boz :cool: :( (Y).

Lorelei
02-03-2012, 09:33
Ik voel me ook niet al te best. Maar gewoon werken, laik a boz :cool: :( (Y).

Jonge, ik zou willen dat ik me "niet al te best" voelde :mad: :p

Vowel
02-03-2012, 09:46
Oh jezus, Sanne, het is inderdaad ontzettend walgelijk. :D:D(Y)

Vowel
02-03-2012, 09:47

[afbeelding]

Oh haha, deze had ik niet gezien. :D Geniaal. :cool:

Sarah
02-03-2012, 09:47
Er is geen uitslag gekomen :p

nee dat is altijd in de terugblikaflevering pas. Maar ik had al de hele avond zo'n gevoel van 'moest ik niet nog iets?' :D Nouja, uitzending gemist to the rescue vanavond!

Carn
02-03-2012, 09:56
Jonge, ik zou willen dat ik me "niet al te best" voelde :mad: :p

/opa's gezegdes modus
"Als ge kent lopen dan kende ook werreke!"
/opa's gezegdes modus

Lorelei
02-03-2012, 10:18
Dan moet je wel verder dan 3 meter kunnen lopen zonder duizelig te worden en hartkloppingen te krijgen :p Anders kan je nog steeds maar héél even werken :D

Vowel
02-03-2012, 10:23
Wat zijn gebakken eieren toch lekker. Ik vergeet bijna altijd eieren te kopen als ik in de supermarkt ben, maar heel af en toe denk ik eraan en steeds bedenk ik me dat ik dat toch vaker moet doen. :o

Carn
02-03-2012, 10:23
Dan moet je wel verder dan 3 meter kunnen lopen zonder duizelig te worden en hartkloppingen te krijgen :p Anders kan je nog steeds maar héél even werken :D

Kantoorbaan (y).

fizzle-fluffy
02-03-2012, 10:30
:'( niet naar duihuits

LeMiserable
02-03-2012, 10:31
:'( niet naar duihuits

Schade :p

En nu?

Ads door Google

Verwijderd
02-03-2012, 10:31
Wil het nog niet Lorelei? Naar is dat :((n)

Rationeel
02-03-2012, 11:15
we hebben een water-bindmiddel-verhouding van 0,16 weten te krijgen, als het nou niet superrrrrrsterk is weet ik het ook niet meer!

Sarah
02-03-2012, 11:17
Als jullie ooit telefoonwerk gaan doen, en iemand stelt een vraag, en je weet het antwoord niet, dus je gaat diegene doorverbinden,
zeg wel: "ik kan u daar niet mee helpen maar xxx wel, dus ik ga u doorverbinden"
en niet alleen: "okeee... een moment alstublieft"

Sarah
02-03-2012, 11:20
Ik heb echt 20 minuten aan de telefoon gezeten en drie verschillende secretaresses gesproken die op mijn vraag alleen reageerden met "okeee... een moment alstublieft" en me doorverbonden, voor ik er één trof die vroeg of het goed was als ze me doorverbond naar lokatie a, waar ik de secretaresse dus al van gesproken had, waarna ik het gebeuren uitlegde, waarna ze met me mee ging denken en voor me opzocht dat degene die mijn vraag kan beantwoorden niet werkt op vrijdag.

Lorelei
Au, ik heb denk ik een spiertje in m'n zij verrekt of zo.. en nu doet het pijn iedere keer dat ik hoest. En dat gebeurt ongeveer 1x per minuut.

Pierrot
[afbeelding]

<3.

Lorelei
02-03-2012, 11:21
Als jullie ooit telefoonwerk gaan doen, en iemand stelt een vraag, en je weet het antwoord niet, dus je gaat diegene doorverbinden,
zeg wel: "ik kan u daar niet mee helpen maar xxx wel, dus ik ga u doorverbinden"
en niet alleen: "okeee... een moment alstublieft"

Sarah
02-03-2012, 11:24
kan ik bellen met vier secretaresses en geluister naar 'tuuut... tuuut...' tijdschrijven als "extern overleg met derden buiten de instelling"? Hm, ik vind van wel.

Lorelei
02-03-2012, 11:24
kan ik overleg met vier secretaresses en geluister naar 'tuuut... tuuut...' tijdschrijven als "overleg met derden buiten de instelling"? Hm, ik vind van wel.

Tuurlijk!

Sarah
02-03-2012, 11:25
En nee, ik weet niet waarom dat 'extern overleg met derden buiten de instelling' heet, in plaats van gewoon 'extern overleg', 'overleg buiten de instelling' of 'overleg met derden'. Daar ga ik niet over :o

Lunch!

Pierrot
02-03-2012, 11:25
En daar gaat het vuursteentje van mijn aansteker. Nu moet ik de deur uit om alleen een aansteker te kopen, :mad:.

Sarah
02-03-2012, 11:31
Intern overleg met collega's binnen de instelling heeft uitgewezen dat ik in m'n upje zal moeten lunchen. Dus ik haal maar gewoon even een kroketje en een mosterdje, want ik heb onbelegde boterhammen bij me, en dan kan ik doorwerken tijdens de lunch, komt ook wel uit :Y

fizzle-fluffy
02-03-2012, 11:39
Zo, ik weet weer waarom ik niet naar duits gegaan ben. Het trappenhuis ruikt naar vers wasgoed, mijn bed is weer strak en schoon en ik eet biologische pompoenrisotto. Het leuve is meui! <3

Rationeel
02-03-2012, 11:41
25 kg per vierkante mm :cool:

Lorelei
02-03-2012, 11:42
Het is ook best wel lekker weer.. ik wil lekker buiten dansjes doen. Of zo.

Ads door Google

Rationeel
02-03-2012, 11:42
ik ben zeker wel de enige die hier met een dikke lul en harde tepels zit?

fizzle-fluffy
02-03-2012, 11:43
Intern overleg met collega's binnen de instelling
:D <3

fizzle-fluffy
02-03-2012, 11:43
ik ben zeker wel de enige die hier met een dikke lul en harde tepels zit?

Ik zit dat in elk geval niet!

Sarah
02-03-2012, 11:45
ik doe zelfs gezond met een salade erbij! Al moet ik toegeven dat je hier zelf je salades kunt samenstellen waardoor die van mij altijd vooral uit olijven en fetablokjes bestaan :bloos:

fizzle-fluffy
02-03-2012, 11:48
Ik heb risotto gemaakt met amaretto, biologische pompoen en butterbeans. :$

Sarah
02-03-2012, 11:50
klinkt bijzonder, amaretto door een risotto! smaakt het dan zoet? zoet kan opzich wel goed bij pompoen.

fizzle-fluffy
02-03-2012, 11:55
Het smaakt een beetje meer herfstig en noot-achtig, normaal smaakt het meer zomer-achtig

fizzle-fluffy
02-03-2012, 12:10
Oh shit, koor begint om 13u en niet om 13.30u :bloos:

Martiño
02-03-2012, 12:15
ARGH. In Den Bosch is het tegenwoordig 'verplicht' om je fiets in de niet-bewaakte fietsenstalling te zetten, ook op avonden waarop het nachtnet rijdt, maar die stalling gaat dicht op het moment dat de laatste trein van de normale dienstregeling rijdt. :facepalm: Dat betekent dus dat je of 's nachts lopend naar huis moet, of moet gokken dat je fiets niet is gestolen of weggehaald door de gemeente. Bedankt ProRail (y)

Martiño
02-03-2012, 12:16
En hetzelfde voor de OV-fiets. Ik kan de fiets niet inleveren 's nachts omdat de fietsenstalling om 1.30 al dicht gaat. :facepalm:

Sarah
02-03-2012, 12:19
Soms zeggen mensen iets als: "Oh, ik heb heel veel hobby's! Breien, haken, borduren, kaartjes borduren, poppenkleertjes naaien én kantklossen!" of "Ik doe veel verschillende dingen! Pilates, zwemmen, hockey, fitness en ik ga ook nog regelmatig hardlopen!"
En dan schrijf ik op: "hobby: handwerken" of "hobby: sporten"

Verwijderd
02-03-2012, 12:24
ARGH. In Den Bosch is het tegenwoordig 'verplicht' om je fiets in de niet-bewaakte fietsenstalling te zetten, ook op avonden waarop het nachtnet rijdt, maar die stalling gaat dicht op het moment dat de laatste trein van de normale dienstregeling rijdt. :facepalm: Dat betekent dus dat je of 's nachts lopend naar huis moet, of moet gokken dat je fiets niet is gestolen of weggehaald door de gemeente. Bedankt ProRail (y)

Jezus, wat stom (n)
Zelfs in Tiel is dat beter geregeld. Daar kun je gewoon dag en nacht de bewaakte fietsenstalling in, als je óf een ov-fiets komt huren met je ov-chip, óf als je een speciale druppel hebt om binnen te gaan. Prima systeem.

Neko*
02-03-2012, 12:32
Soms zeggen mensen iets als: "Oh, ik heb heel veel hobby's! Breien, haken, borduren, kaartjes borduren, poppenkleertjes naaien én kantklossen!" of "Ik doe veel verschillende dingen! Pilates, zwemmen, hockey, fitness en ik ga ook nog regelmatig hardlopen!"
En dan schrijf ik op: "hobby: handwerken" of "hobby: sporten"

Note to self; antwoorden op de vraag 'wat zijn je hobby's?' met 'handwerken, sporten en lezen'.

Spoiler-Dude
02-03-2012, 12:53
oooh man, ik voel me zo happy, ik heb m'n buurmeisje (*waar ik al een tijdje een crush op heb) geholpen aan een baan te krijgen in de bloemenzaak waar ik ook werk, ze is echt superverlegen, en dat maakt haar 100 keer schattiger

Verwijderd
02-03-2012, 13:08
Ik las net een sprookje en ik vind het heel erg raar. :confused:

Er was eens een wijze man. Die wijze man woonde, zoals wijze mannen dat plachten te doen, in een huisje in het bos. Hij had een grote vijand: het Gedrocht, die verderop woonde met haar drie dochters. Ze kon niks, maar ze had wel één superskill, namelijk zichzelf in alles wat ze maar wilde veranderen.
Op een dag kwam er een vrouwtje naar de wijze man toe. "Ik ben oud", zei ze, "en kan niet goed houthakken. Wil jij me daar morgen bij helpen, dat we samen hout gaan hakken?" Maar de wijze man begreep dat het het Gedrocht was en zei: "vermoei je niet, vrouwtje, ik hak zelf wel en breng het je."
De dag erna ging hij houthakken, maar hij begreep dat het Gedrocht zou komen om hem dood te maken. Daarom verstopte hij zich in een stapel hout en wachtte tot ze kwam. Uiteindelijk kwam ze. Ze nam de stapel hout op haar rug mee naar huis. De wijze man, die in het hout zat, pakte uit zijn zak een scalpel en stak in haar rug. Het Gedrocht dacht dat er ergens een takje uitstak en verlegde de stapel. De wijze man stak nog eens. Zo ging het de hele weg. Toen het Gedrocht thuiskwam bloedde ze helemaal... maar dat had ze niet door. (:confused:) Er druppelde bloed op de vloer en dat merkte niemand. Ook de dochters niet, die aangerend kwamen: "Mama, mama, krijgen we vandaag wijze man voor eten?" "Nee", zei het Gedrocht, "maar ik ga nu terug het bos in om hem te zoeken. Dit hout vond ik, ik leg het nu hier, ga maar weer lief spelen." En dat deden de meisjes.
Toen het Gedrocht weg was zei de wijze man: "Ik heb een lekker snoepje, ik heb een lekker snoepje."
"Wie ben jij?" vroegen de dochters. "En waar?"
"Ik ben de houtman, ik zit in het hout en heb een lekker snoepje."
"Mogen wij ook wat?"
"Ja, maar dan moeten jullie me bevrijden uit het hout."
Dus dat deden de meisjes. Toen de wijze man bevrijd was ving hij de meisjes en sneed ze in kleine stukjes. Alleen de hoofden hield hij heel. Hij stopte de stukjes meisjes in de kookpot, zette hem op het vuur en legde de hoofden helemaal onderin. Daarna ging hij naar huis.
Even later kwam het Gedrocht thuis. Ze zag het vuur en rook het bloed. "O," dacht ze, "de meisjes hebben vast de wijze man gevangen en hem op het vuur gezet enzo en zijn nu paddestoelen aan het zoeken in het bos, maar ik heb honger dus mag al wel een stukje." Dus ze at een stukje vlees en het was zó lekker dat ze de hele kookpot leegat. Toen zag ze de hoofden van haar dochters en ze begreep dat ze haar eigen dochters had opgegeten. Daarvan raakte ze zo boos dat ze zichzelf opat.
Zo bevrijdde de wijze man de wereld van het Gedrocht en haar kroost.

EINDE.

:confused: Wtf.

Ads door Google

Verwijderd
02-03-2012, 13:26
wat een ranzig sprookje..

Martiño
02-03-2012, 13:28
Senseo is dood :(

Verwijderd
02-03-2012, 13:38
Van mijn oude klas zeiden vandaag maar iets van drie mensen hoi tegen me.

Ik voel me nu zó gekwetst. :o

Spoiler-Dude
02-03-2012, 13:39
Senseo is dood :(

wie?

Martiño
02-03-2012, 13:40
http://media.kieskeurig.nl/images/00/92/61/f7/99dc/4fab/a7d6/dbb4dfc505e8/l.jpg

Martiño
02-03-2012, 13:41
Kapotte printplaat zegt de helpdesk, en natuurlijk al twee jaar geen garantie meer. Zeker €60,- euro als ik hem laat repareren, dus dat wordt een nieuwe kopen

Vowel
02-03-2012, 13:41
Awww, zit je nu zonder koffie? Ik had meteen een nieuwe gehaald. Leven zonder koffie, onmogelijk. :o

Martiño
02-03-2012, 13:46
Awww, zit je nu zonder koffie? Ik had meteen een nieuwe gehaald. Leven zonder koffie, onmogelijk. :o
Ik heb gelukkig nog een cafetiere, dus ik heb nog wel koffie, maar dat is meer gedoe.

Helaas verkopen ze mijn model niet meer, en dat is echt jammer, want hij was heel fijn (je kon ook het volume afstellen enzo), maar ik zie dat ze het goedkopere model ook voor €60,- verkopen (net zoveel als een reparatie, zonder verzendkosten). Ik heb helaas op het moment geen geld voor een mooi model anders was ik wel overgestapt op een duurdere of een espressoapparaat ofzo.

Little Phoebe
02-03-2012, 13:48
Kat, wtf :D

Verwijderd
02-03-2012, 13:49
kan je niet een tweedehandsje fixen?

Vowel
02-03-2012, 13:49
Ik heb gelukkig nog een cafetiere, dus ik heb nog wel koffie, maar dat is meer gedoe.

Helaas verkopen ze mijn model niet meer, en dat is echt jammer, want hij was heel fijn (je kon ook het volume afstellen enzo), maar ik zie dat ze het goedkopere model ook voor €60,- verkopen (net zoveel als een reparatie, zonder verzendkosten). Ik heb helaas op het moment geen geld voor een mooi model anders was ik wel overgestapt op een duurdere of een espressoapparaat ofzo.

Is het die op de foto? Want zo eentje heeft mijn moeder ook. (Y)

Als de reparatie zo duur is kun je inderdaad beter gewoon een nieuwe kopen. Want hij is al vrij oud? Dan zul je zien dat een maand na de reparatie iets anders kapot gaat en dan kun je weer geld neertellen..

Verwijderd
02-03-2012, 13:51
Kat, wtf :D

Dat sprookje? Ja he! Echt ALLES eraan is bizar. :d En mijn kutte ex-klasgenoten zijn ook wtf.

Martiño
02-03-2012, 13:54
kan je niet een tweedehandsje fixen?
Meh, en dan na een paar maanden weer een storing? Nee, dan koop ik liever een nieuwe.

Is het die op de foto? Want zo eentje heeft mijn moeder ook. (y)

Als de reparatie zo duur is kun je inderdaad beter gewoon een nieuwe kopen. Want hij is al vrij oud? Dan zul je zien dat een maand na de reparatie iets anders kapot gaat en dan kun je weer geld neertellen..
Ja, die is het. En inderdaad, de klantenservice van Philips raadde me het ook al af (maar dan is het nog slecht dat het ding al na een paar jaar kapot gaat). Ze sturen me wel een kortingsbon, dat vind ik dan nog wel aardig van ze.

Martiño
02-03-2012, 13:58
Het frustrerende is dat het ding het prima doet totdat ik het koffie-knopje indruk :mad:

Pierrot
02-03-2012, 13:58
Ik heb mijn wenkbrauw in de fik gestoken tijdens het aansteken van mijn peuk met het gasfornuis. Wat ben ik toch een mongool.

Ads door Google

Little Phoebe
02-03-2012, 13:59
Dat is omdat je te lui was om een aansteker te gaan kopen :D

Martiño
02-03-2012, 14:00
Ja, inderdaad :p

Verwijderd
02-03-2012, 14:01
Ik heb mijn wenkbrauw in de fik gestoken tijdens het aansteken van mijn peuk met het gasfornuis. Wat ben ik toch een mongool.

:d

Lusi
02-03-2012, 14:06

Omg :cool:

Martiño
02-03-2012, 14:07
Is Pierrot nu zieliger dan ik? :( Hallo! Ik ziet hier wel ZONDER KOFFIE :'(

Pierrot
02-03-2012, 14:09
Nee, nee, geen koffie is erger.

Martiño
OMGWTF er komt nu wel koffie uit!

Martiño
:eek:

Martiño
Wat is dit voor een vreselijke speling van het lot, om mij zo te tarten :(

Martiño
02-03-2012, 14:10
(de koffie smaakt wel vreselijk omdat die pad er al een uur inzit en nat was, maar hey, het is koffie)

Martiño
02-03-2012, 14:12
Ik heb trouwens een dilemma: vanavond ga ik naar een borrel bij vrienden die ik heb geholpen met verhuizen/schilderen. De borrel is georganiseerd om de mensen die hebben geholpen te bedanken. Nu wil ik sowieso nog een "yay-verhuisd" kaartje meenemen, maar moet ik ook nog een kleinigheidje meenemen? :o Ze hebben binnenkort ook nog een officiële housewarming, dus dan is het toch niet echt nodig? :o

Rationeel
02-03-2012, 14:15
neuj!

Verwijderd
02-03-2012, 14:16
Hebben jullie Drawsome al ontdekt in de appstore? :bloos:(Y)

fizzle-fluffy
02-03-2012, 14:27
WTF dat sprookje aldan

Uice
02-03-2012, 14:29
Ik heb trouwens een dilemma: vanavond ga ik naar een borrel bij vrienden die ik heb geholpen met verhuizen/schilderen. De borrel is georganiseerd om de mensen die hebben geholpen te bedanken. Nu wil ik sowieso nog een "yay-verhuisd" kaartje meenemen, maar moet ik ook nog een kleinigheidje meenemen? :o Ze hebben binnenkort ook nog een officiële housewarming, dus dan is het toch niet echt nodig? :o

Nee joh. Je hebt immers geholpen met verhuizen. Hooguit iets te drinken voor als er niet genoeg is.

Ads door Google

Noedelhap
02-03-2012, 14:35
OMGWTF er komt nu wel koffie uit!

Dat is wel een laatste teken van leven hoor. De mijne is ook ooit doodgegaan op zo'n manier. Soms deed ie het wel, soms viel ie spontaan uit of hield ie op met koffiezetten.

Maar waarom koop je niet gewoon een normaal koffiezetapparaat, die smaken beter dan senseo's en zijn goedkoper dan espressoapparaten.

Martiño
02-03-2012, 14:36
Dat is wel een laatste teken van leven hoor. De mijne is ook ooit doodgegaan op zo'n manier. Soms deed ie het wel, soms viel ie spontaan uit of hield ie op met koffiezetten.ssssst :o :mad:

Maar waarom koop je niet gewoon een normaal koffiezetapparaat, die smaken beter dan senseo's en zijn goedkoper dan espressoapparaten.
Omdat senseo sneller is en voor een kopje koffie tussendoor goed genoeg.

Martiño
02-03-2012, 14:37
Hebben jullie Drawsome al ontdekt in de appstore? :bloos:(y)
Nee! Wel van gehoord natuurlijk. Is het leuk?

Nee joh. Je hebt immers geholpen met verhuizen. Hooguit iets te drinken voor als er niet genoeg is.
Mja, dacht aan een flesje wijn idd. Ga nu toch naar de stad, neem ik er wel een mee.

Martiño
02-03-2012, 14:37
Ik wil alleen niet de enige zijn die dan toch met lege handen aan komt zetten :o

Miekje*
02-03-2012, 14:42
Opruimen van mijn kamer. Ik stel het al heel de week uit, maar het moet toch een keer gebeuren. :(

Lorelei
02-03-2012, 14:48
Ha ha wie drinkt er nou senseo koffie?!?!?!?!

Rationeel
02-03-2012, 14:49
ik hier op kantoor nu :(

Verwijderd
02-03-2012, 14:50
het gaat echt niet meer goed met me. vanmorgen spontaan mijn eten uitgekotst. ik heb er wel vaker neigingen naar, maar dat was het. om het uur honger. lage bloeddruk en duizeligheid. gelukkig donderdag grondig onderzoek in ziekenhuis.

Verwijderd
02-03-2012, 14:55
ik hier op kantoor nu :(

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110118210108/uncyclopedia/images/5/57/Nelson_haha.jpg

Verwijderd
02-03-2012, 14:55
Nu denk ik eraan dat ik net koffie ben vergeten bij de supermarkt FUCK :D

Rationeel
02-03-2012, 15:00

sukk0l:P

Lorelei
02-03-2012, 15:04

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110118210108/uncyclopedia/images/5/57/Nelson_haha.jpg

Verwijderd
02-03-2012, 15:05
[afbeelding]
(http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110118210108/uncyclopedia/images/5/57/Nelson_haha.jpg)

Rationeel
02-03-2012, 15:08
http://img252.imageshack.us/img252/5865/20120302104852.jpg

Miekje*
02-03-2012, 15:09
Waar is dat voor, Rationeel?

Ads door Google

Lorelei
02-03-2012, 15:10
Waar is dat voor, Rationeel?

Dat is een cadeautje voor mij :bloos:

Miekje*
02-03-2012, 15:12
Dat is een cadeautje voor mij :bloos:

Een paar blokken beton :D. Ja, eeehh... romantisch!

Rationeel
02-03-2012, 15:12
het zijn wat proefstortjes met het materiaal, om te kijken hoe we exact moeten mixen en hoe het zooitje uitloopt in de kist. de kubusjes gaan we ook nog kapotdrukken om de sterkte te bepalen :y

volgende week gaan we beginnen met het storten van de brugdelen!

Miekje*
02-03-2012, 15:14
het zijn wat proefstortjes met het materiaal, om te kijken hoe we exact moeten mixen en hoe het zooitje uitloopt in de kist. de kubusjes gaan we ook nog kapotdrukken om de sterkte te bepalen :y

Ohja, jij had zo'n brug ontworpen, toch? Lijkt me gaaf om het dan ook helemaal gebouwd te zien worden enzo :Y.

Stefenootje
02-03-2012, 15:16
Jonge, waarom kan iedereen gifjes maken? Geen idee hoe dat moet :o

Lorelei
Een paar blokken beton :D. Ja, eeehh... romantisch!

Ja he, liefde van de vrouw gaat door de... cementmolen!

Verwijderd
Jonge, waarom kan iedereen gifjes maken? Geen idee hoe dat moet :o

www.gifyo.com *o*

Rationeel
02-03-2012, 15:17
Ja he, liefde van de vrouw gaat door de... cementmolen!

die van deze man in ieder geval wel! :o

Stefenootje
02-03-2012, 15:17
Ja jezus, dan moet je je inschrijven!

Verwijderd
02-03-2012, 15:20
Ja jezus, dan moet je je inschrijven!

OH NEE :eek:

Sarah
02-03-2012, 15:34
Note to self; antwoorden op de vraag 'wat zijn je hobby's?' met 'handwerken, sporten en lezen'.

Nouja, op zich zegt de manier waarop het antwoord gegeven wordt, wel weer wat over wat voor persoon je bent :o :D. Dat maakt bij de psychiatrie dan ook wel weer uit. Dus dat ze je niet kortaf gaan vinden :o :p

Sarah
02-03-2012, 15:47
haha, net op de gang.
Kindje van 3: opa! Een pauw is een vrouw, dus jij bent een mouw!
Opa: Ah joh!

Martiño
02-03-2012, 15:54

*champagne koud zet*

Heb je al een datum?

Verwijderd
02-03-2012, 15:55
ik snap de logica van dat kind niet echt. :d

LeMiserable
02-03-2012, 15:56
Zijn er toevallig nog mensen hier die ook auditie gaan doen voor spijt? :)

Ads door Google

Verwijderd
rijmelarij! ik vind t wel leuk eigenlijk, als kinderen zulke dingen zeggen.

Martiño
Wat is spijt? De volgende Carry Slee verfilming? Dingaantouwtje zal wel auditie doen, I guess.

Verwijderd
02-03-2012, 15:59

Nee, ik ben niet echt aangelegd om een persoon te spelen. het lijkt me wel eens leuk om te doen een auditie voor een rol. :D:D

LeMiserable
02-03-2012, 15:59
Wat is spijt? De volgende Carry Slee verfilming? Dingaantouwtje zal wel auditie doen, I guess.

Ja, die. Ik ga voor de grap eens meedoen, een paar vrienden doen mee, dus ik dacht eens gek te doen. :')

Sarah
02-03-2012, 16:00
ik snap de logica van dat kind niet echt. :d

Daarom vond ik die reactie van de opa ook zo mooi :D

Sarah
02-03-2012, 16:00
Spijt, dat is een van de oudste Carry Slee boeken toch? Volgens mij heb ik die gelezen toen ik de doelgroep was.

Martiño
02-03-2012, 16:01
Nee, ik ben niet echt aangelegd om een persoon te spelen. het lijkt me wel eens leuk om te doen een auditie voor een rol. :D:D
Je zegt dat je geen aanleg hebt, maar je wilt wel auditie doen?

Ja, die. Ik ga voor de grap eens meedoen, een paar vrienden doen mee, dus ik dacht eens gek te doen. :')
Mja, zal wel weer gewoon uit de Spangaspool komen, gok ik zo. ;)

Sarah
02-03-2012, 16:05
Ik heb gelijk, Spijt! is van 1996 :Y

LeMiserable
02-03-2012, 16:08
Ik heb gelijk, Spijt! is van 1996 :Y

(y) Toen schreef ze nog leuke boeken! :p

Mja, zal wel weer gewoon uit de Spangaspool komen, gok ik zo. ;)

Dan ga ik huilen. :p

Uomi
02-03-2012, 16:13

Volgens mij wilde mijn zusje wel.

Uomi
02-03-2012, 16:13
Goeiemiddag, trouwens.

Noedelhap
02-03-2012, 16:14

Oh, ik moet trouwens Nova Zembla nog steeds kijken /random fact

Martiño
Dan ga ik huilen. :p
Haha, nou, het meeste dat daar zit ontstijgt het soapniveau niet qua acteren, dus niet te verdrietig zijn hoor ;)

Heb je wel eens geacteerd dan?

Martiño
Als ik de mensen moet geloven die het gezien hebben moet dat beter niet :o

Noedelhap
02-03-2012, 16:15
Als ik de mensen moet geloven die het gezien hebben moet dat beter niet :o

Ik verwacht er ook niet heel veel van, maar gek genoeg wil ik 'm toch zien. Om te kijken wat ze ervan gebakken hebben.

Ads door Google

Stefenootje
02-03-2012, 16:15

Hij schijnt heel slecht te zijn. Dus dat is misschien wel grappig ja.

LeMiserable
02-03-2012, 16:26
Haha, nou, het meeste dat daar zit ontstijgt het soapniveau niet qua acteren, dus niet te verdrietig zijn hoor ;)

Heb je wel eens geacteerd dan?

Ik heb nauwelijks geacteerd. Ga ook echt mee omdat mijn vrienden gaan, voor de lol.
Mocht ik een toevallig een fantastisch talent zijn is dat mooi meegenomen maar ik maak me geen illusies. :p

Martiño
02-03-2012, 16:30
Ik denk dat je met matig acteertalent best een kans maakt!

Martiño
02-03-2012, 16:30
(en dat bedoel ik best positief)

LeMiserable
02-03-2012, 16:40
Hahaha, ik ben benieuwd! :y

Little Phoebe
02-03-2012, 16:41
Lijkt me stiekem ook best leuk :p waar en wanneer is dat dan?

LeMiserable
02-03-2012, 16:46
Lijkt me stiekem ook best leuk :p waar en wanneer is dat dan?

www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1#p23139 :)

Uomi
02-03-2012, 17:19
Hahaha, ik ben benieuwd! :y

Maar dat je je aanmeldt bekent niet dat je daadwerkelijk auditie mag doen, toch?

Noedelhap
02-03-2012, 17:22
Wat moet je eigenlijk opvoeren bij een dergelijke auditie? Een stukje script ofzo? Of gewoon iets wat je zelf hebt ingestudeerd?