PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : Wie saait zal baantjes oogsten #1656

Pagina's : 1 [2] 3

Paranoide
16-05-2012, 12:08
Ik denk aan overheid/major companies. Simple. Dat doen ze overigens wel vaker. Mogen ze dat zomaar? Wat ontevreden burgers doen is één ding, maar bedrijven en (zeker ook) de overheid liggen toch veel meer aan banden?

Havock
16-05-2012, 12:16
Het gaat me niet om de hinder, maar om het principe. Want als BREIN mij gaat blokkeren, dan zijn ze nog niet jarig.

Kapotmaken?

Quintiano
16-05-2012, 12:23
Het gaat me niet om de hinder, maar om het principe. Want als BREIN mij gaat blokkeren, dan zijn ze nog niet jarig.

Ze blokkeren toch niets? Ze maken het wat lastiger voor n00bs, dat is alles.

Mogen ze dat zomaar? Wat ontevreden burgers doen is één ding, maar bedrijven en (zeker ook) de overheid liggen toch veel meer aan banden?

Natuurlijk mag dat niet. Maar wie doet ze wat? In een wereld waarin argumenten vóór een oorlog verzonnen worden door de top in het bestuur van de Politieagent van de Hele Wereld is een DDoS toch een peuleschil? Zie bijvoorbeeld de DDoS op Wikileaks.

Noedelhap
16-05-2012, 12:24
Kapotmaken?

Nee, gewoon bellen of ze willen ophouden.

Etmakas
16-05-2012, 12:24
Mogen ze dat zomaar? Wat ontevreden burgers doen is één ding, maar bedrijven en (zeker ook) de overheid liggen toch veel meer aan banden?

Sinds wanneer liggen overheden aan banden?

Noedelhap
16-05-2012, 12:25
Ze blokkeren toch niets? Ze maken het wat lastiger voor n00bs, dat is alles.

Brein blokkeert niets, maar de ISP's blokkeren wel de directe toegang. Dat je er indirect nog bij kan komen, maakt het alsnog een blokkade, hetzij niet goed opgezet!

Stefenootje
16-05-2012, 12:25
Sinds wanneer liggen overheden aan banden?

Hee, wat doe jij tegenwoordig, en waarom ben je hier nooit meer? :eek:

Quintiano
16-05-2012, 12:27
Brein blokkeert niets, maar de ISP's blokkeren wel de directe toegang. Dat je er indirect nog bij kan komen, maakt het alsnog een blokkade, hetzij niet goed opgezet!

Yeah well, wat mij betreft gaat BREIN nog een paar flinke stappen verder. Al is het alleen maar om general awareness te kweken.

Noedelhap
16-05-2012, 12:30
Yeah well, wat mij betreft gaat BREIN nog een paar flinke stappen verder. Al is het alleen maar om general awareness te kweken.

Hoezo wil je dat?

Lorelei
16-05-2012, 12:30
Het ís vandaag toch wel woensdag de 16e?

Quintiano
16-05-2012, 12:31
Hoezo wil je dat?

Zodat ook Het Klootjesvolk op de barricades gaat in plaats van alleen de nerds en geeks.

Morgen niet meer.

Noedelhap
16-05-2012, 12:32
"De New Kids nemen toch geen afscheid met een groots concert. De kaartverkoop voor hun met veel bombarie aangekondigde afscheidsoptreden valt tegen, waardoor de show is geschrapt. Dat maakt concertorganisator Mojo woensdag bekend."

Whehe, ja, moet je die boel maar niet uitmelken tot in den treurnis :D

Noedelhap
16-05-2012, 12:33
Zodat ook Het Klootjesvolk op de barricades gaat in plaats van alleen de nerds en geeks.

Ach, maar het klootjesvolk houdt zich amper bezig met die praktijken, dus die ondervinden al geen last van BREIN's maatregelen.

Lorelei
16-05-2012, 12:33
Morgen niet meer.

Dat snap ik :p Maar de schoonmaakster zou vandaag komen en is niet geweest en er zou een jongen bij ons iets komen ophalen en die is er ook nog steeds niet (en over 10 minuten moet ik weg en dat weet-ie ook). Dus ik begon te twijfelen of ik gewoon de verkeerde dag in mn hoofd had :o

Quintiano
16-05-2012, 12:35
Ach, maar het klootjesvolk houdt zich amper bezig met die praktijken, dus die ondervinden al geen last van BREIN's maatregelen.

Hence; van mij mogen ze nog wel véél vervelender worden.

Dat snap ik :p Maar de schoonmaakster zou vandaag komen en is niet geweest en er zou een jongen bij ons iets komen ophalen en die is er ook nog steeds niet (en over 10 minuten moet ik weg en dat weet-ie ook). Dus ik begon te twijfelen of ik gewoon de verkeerde dag in mn hoofd had :o

Ja, je wordt ouder, eah?

Stefenootje
16-05-2012, 12:36
Huh, het klootjesvolk heeft er júist last van lijkt me, want mensen die een béétje iets van computers weten die weten die blokkade nog wel te omzeilen. Zelfs ik kan dat nog.

Ads door Google

Lorelei
16-05-2012, 12:37
Ja, je wordt ouder, eah?

Nou nee dus want HET LAG NIET AAN MIJ, HET LAG AAN HULLIE :(

Quintiano
16-05-2012, 12:38
Huh, het klootjesvolk heeft er júist last van lijkt me, want mensen die een béétje iets van computers weten die weten die blokkade nog wel te omzeilen. Zelfs ik kan dat nog.

Pffrt, zolang het Klootjesvolk door middel van hapklare proxies alsnog naar TPB wordt geloodst hebben ze er dus inderdaad géén (of lang niet genoeg) last van. Vandaar vind ik dus dat BREIN nog wel verder mag gaan met het verkrachten van intarwebs. Zelfde als met overheden die tornen aan privacy en netneutraliteit.

Noedelhap
16-05-2012, 12:38
Terminator 3-acteur Nick Stahl is verdwenen. De vrouw van de 32-jarige acteur heeft maandag aangifte gedaan van vermissing. Zij zag hem vorige week woensdag voor het laatst, bevestigt de politie volgens de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

Stahl, die John Connor speelde in Terminator 3, is voor het laatst gezien in een slechte buurt in Los Angeles, vertellen bronnen aan TMZ. Hij zou betrokken zijn bij duistere zaakjes.

De vrouw van Stahl uitte in februari al haar zorgen over mogelijk drugsgebruik van haar man. Bronnen zeggen dat haar bezorgdheid iets te maken heeft met de verdwijning. De woordvoerder van Stahl wilde niet reageren.

:eek:

Paranoide
16-05-2012, 12:39
Sinds wanneer liggen overheden aan banden? Sinds ze verantwoording dragen tegenover haar burgers. En in mindere mate sinds ze te maken hebben met andere overheden.

Maar ik ben het met je eens dat daar behoorlijk mee gesjoemeld wordt, daar niet van.

Natuurlijk mag dat niet. Maar wie doet ze wat? In een wereld waarin argumenten vóór een oorlog verzonnen worden door de top in het bestuur van de Politieagent van de Hele Wereld is een DDoS toch een peuleschil? Zie bijvoorbeeld de DDoS op Wikileaks. Ah, ja, Wikileaks, dat wist ik destijds ook maar was het kennelijk alweer succesvol vergeten. Je moet toch wat, als je optimistisch wil blijven over de wereld.

Nee, gewoon bellen of ze willen ophouden. :D

Quintiano
16-05-2012, 12:40
Nou nee dus want HET LAG NIET AAN MIJ, HET LAG AAN HULLIE :(

Wat hebben de joden nou weer misdaan!

Noedelhap
16-05-2012, 12:40

Nja, ik bedoel, mensen die niet weten hoe torrents downloaden überhaupt werkt. Bij de term 'klootjesvolk' denk ik aan dat soort mensen.

Martiño
16-05-2012, 12:42
[afbeelding]
(http://picturehoster.info/images/56601845806810563493.png)
Trimm Trabb naamzoek voor nummer 5 :D

Martiño
16-05-2012, 12:44
Mag ik dat wel zeggen als forumbaas :D of überhaupt?
Als forumbaas niet nee :p

Martiño
16-05-2012, 12:44
Oh wacht het gaat over een proxy. Dat weet ik niet :o

Havock
16-05-2012, 12:45
Nee, gewoon bellen of ze willen ophouden.

'Handmatig' DDOS?

Etmakas
16-05-2012, 12:46
Hee, wat doe jij tegenwoordig, en waarom ben je hier nooit meer? :eek:

Omdat ik niet zoveel zin meer had in forumen - ik heb besloten dat ik voortaan alleen nog maar dingen zeg als ik ook echt iets op mijn hart heb. Het is niet dat ik me daar helemáál aan houd, maar wel ongeveer, en het heeft wel goede effecten - vooral dat ik in mijn directe omgeving ineens veel intelligenter word ingeschat. En nu ben ik er eigenlijk gewoon aan gewend en doe het uit mezelf zo, en dus ook op het forum. Plus dat ik het gewoon druk heb met het inhalen van tien jaar schoolrussisch (dit houdt in dat ik een boek met 600 pagina's aan het overschrijven ben in een schrift met frambozen erop. Ik ben nu bezig met de punctuatie, omdat ik tot nu toe gewoon komma's zette als ik ademhaalde, maar dat was niet helemaal een hendige strategie), literatuur en wiskunde, en dat kost veel tijd. En ik vind deze nick gewoon te lelijk om er veel mee te posten, dus ik wacht tot ik weer Azèche mag worden.

Ja, want, over drie dagen is het zaterdag de 19e en dan ben ik jarig.

Sinds ze verantwoording dragen tegenover haar burgers. En in mindere mate sinds ze te maken hebben met andere overheden.

Overheden hébben verantwoordelijkheid tegenover hun burgers, die dragen ze niet persé.

Hier gaat het gewoon op tosti's.

Hier? Ben je in Rusland?

Quintiano
16-05-2012, 12:47
http://www.huffingtonpost.com/2012/05/14/paul-rusconi-malibu-artist_n_1516299.html

Teh fuck, bizar verhaal. Verwrongen mensen :(

Klaverhap
16-05-2012, 13:02
Haha, Het Kind is erachter hoe je usb-kabeltjes inplugt. Nu forum ik met op de achtergrond een voortdurend tuDU. TUdu. tuDU. TUdu. tuDU. TUdu. <3

Martiño
16-05-2012, 13:07
hihihi, wat is hij dan aan het inpluggen? en wanneer krijgt hij een account? ;)

Klaverhap
16-05-2012, 13:09
Mijn e-reader! en hopelijk nooit. dat zou maar raar zijn :D

Ads door Google

Martiño
16-05-2012, 13:10
Hebben jullie wel al een plan om hem voor te bereiden op leven in het DIGITALE 2.0 TIJDPERK?

Quintiano
16-05-2012, 13:14
Haha, Het Kind is erachter hoe je usb-kabeltjes inplugt. Nu forum ik met op de achtergrond een voortdurend tuDU. TUdu. tuDU. TUdu. tuDU. TUdu. <3

:D:cool::bloos:

Hebben jullie wel al een plan om hem voor te bereiden op leven in het DIGITALE 2.0 TIJDPERK?

Ik vraag me af hoe de komende generaties zullen zijn qua skills. Of ik later mijn telgen nog de baas ben qua kennis en vaardigheden. Ik verwacht van wel, omdat ik een parttime nerd ben, maar ik voorzie wel generatiekloven en hiaten in mijn kennis vergeleken met dat opkomende jonge spul.

Klaverhap
16-05-2012, 13:15
ik vermoed zo dat dat wel vanzelf zal gaan allemaal :o en ik ben lui. dus nee.

Martiño
16-05-2012, 13:16
Tja, over dertig jaar snappen wij het ook niet allemaal meer en klagen wij ook over de jeugd van tegenwoordig. Er zullen ook domme politici zijn en irritante programma's op tv (of wat dan het dominante medium is). De geschiedenis herhaalt zich iedere generatie weer.

Klaverhap
16-05-2012, 13:19
And remember: wear sunscreen!

Martiño
16-05-2012, 13:25
Die snap ik niet helemaal :o

Sarah
16-05-2012, 13:34
Ik ken al best veel leeftijdsgenoten die klagen over de jeugd van tegenwoordig.

Sarah
16-05-2012, 13:35
Ook valt me de laatste tijd op dat er veel zestienjarigen zijn die zélf lopen te klagen over de jeugd van tegenwoordig. Stelletje klagers dat ze zijn. Toen ik zestien was, deed ik dat niet hoor!! :p

Qimm
16-05-2012, 13:40

dat zat jij duidelijk niet the the class of '997

uh *verstopt zich weer in donker hoekje*

Klaverhap
16-05-2012, 13:48

sTJ7AzBIJoI

Klaverhap
16-05-2012, 13:50
Ik bak eierkoeken, en ze smaken zoals het hoort maar ze zijn te plat. Misschien had ik langer moeten mixen, daar zei het recept niks over.
En ik wist niet dat eierkoek gewoon cake is, zonder de boter! Dezelfde ingrediënten in dezelfde verhouding 'n all.

Stefenootje
16-05-2012, 13:52
Ik ken al best veel leeftijdsgenoten die klagen over de jeugd van tegenwoordig.

Ja, ik.

fizzle-fluffy
16-05-2012, 14:09
Ja, erin is nooit een probleem, het eruit krijgen wel!

Ohnee, GRAPJE, mij lukt erin ook niet.

:D :D

DAMNNIT, ik weet nooit wat ik mee moet en aan moet naar mijn vriendje. Ik wil er natuurlijk super uitzien dus dan zou ik hoge hakken aandoen en veel makeup en allemaal leuke kleren, maar aan de andere kant woont hij midden in het bos en gaan we waarschijnlijk vooral in bomen klimmen en dammen bouwen in de bergbeekjes en in het moeras verzinken, dus dan kan ik beter een oude spijkerbroek aan. ARGH

fizzle-fluffy
16-05-2012, 14:10
Ik bak eierkoeken, en ze smaken zoals het hoort maar ze zijn te plat. Misschien had ik langer moeten mixen, daar zei het recept niks over.
En ik wist niet dat eierkoek gewoon cake is, zonder de boter! Dezelfde ingrediënten in dezelfde verhouding 'n all.

Je moet bisquitdeeg (eierkoek dus) juist maar heel kort mixen!

Klaverhap
16-05-2012, 14:14

Het recept dat ik voor taarten gebruik toch echt tien minuten! Anders krijg je een platte massieve koek, ipv een hoog luchtig kapsel.

Ads door Google

Martiño
16-05-2012, 14:17
dat zat jij duidelijk niet the the class of '997

uh *verstopt zich weer in donker hoekje*
Hihi! Een stiekeme meelezerd van de oude garde! :eek: :bloos:

Martiño
16-05-2012, 14:19
Ik ga vanavond pannenkoeken bakken voor mijn DATE. Ik gebruik gewoon een pakje mix van de AH waar je water bij moet doen, iemand ervaringen daar mee? Hoeveel koeken kun je daarmee produceren? De vorige keer had ik zo'n johnny kraaijkamp junior shake it bus, maar dat was geen succes.

Quintiano
16-05-2012, 14:30
Ik ga vanavond pannenkoeken bakken voor mijn DATE. Ik gebruik gewoon een pakje mix van de AH waar je water bij moet doen, iemand ervaringen daar mee? Hoeveel koeken kun je daarmee produceren? De vorige keer had ik zo'n johnny kraaijkamp junior shake it bus, maar dat was geen succes.

Say what? :D

Over het algemeen ben ik geen voorstander van water in combinatie met pannenkoeken by the way. Ik heb liever melk.

Stefenootje
16-05-2012, 14:32
johnny kraaijkamp junior shake it bus

Haha, ik lachte hard :D

Martiño
16-05-2012, 14:33
Ja, maar op het pakje staat water (ik heb het ook expres gekocht omdat ik nooit melk in huis hebt, het ironische is dat de vriend die vanavond komt eten en waarschijnlijk blijft slapen vroeg of ik een pakje melk in huis wilde halen voor het ontbijt, en ik nu dus wel melk in huis heb)

Sarah
16-05-2012, 14:34

Over het algemeen ben ik geen voorstander van water in combinatie met pannenkoeken by the way. Ik heb liever melk.

in mix waar water bij moet, zit melkpoeder!

Martiño
16-05-2012, 14:39
Mix die je in de supermarkt moet kopen waar je meer dingen (melk, suiker, eieren, etc.) bij moet doen dan water is ook onzin. Dat is alleen maar bedacht om je als thuiskok het idee te geven dat je ook 'echt' aan het bakken bent omdat je zelf nog dingen toevoegt, het is een slim staaltje marketing. Instantmix bestaat al sinds de jaren '50, maar toen vond men dat het te veel afdeed aan de bijdrage van de huisvrouw als je alleen maar water hoefde toe te voegen.

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:41
Trimm Trabb naamzoek voor nummer 5 :D

Nou. :(

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:42
Mix die je in de supermarkt moet kopen waar je meer dingen (melk, suiker, eieren, etc.) bij moet doen dan water is ook onzin. Dat is alleen maar bedacht om je als thuiskok het idee te geven dat je ook 'echt' aan het bakken bent omdat je zelf nog dingen toevoegt, het is een slim staaltje marketing. Instantmix bestaat al sinds de jaren '50, maar toen vond men dat het te veel afdeed aan de bijdrage van de huisvrouw als je alleen maar water hoefde toe te voegen.

Nou ja, ik heb wel eens van die 'alleen water toevoegen' mixen gebruikt en die vond ik toch echt minder lekker dan de andere mixen waar ik zelf boter en eieren bij moest doen.

Quintiano
16-05-2012, 14:43
in mix waar water bij moet, zit melkpoeder!

Exactly mijn probleem :P
Nou ja, ik heb wel eens van die 'alleen water toevoegen' mixen gebruikt en die vond ik toch echt minder lekker dan de andere mixen waar ik zelf boter en eieren bij moest doen.

Likewise.

Lusi
16-05-2012, 14:43
Waarom zou je dan uberhaupt pannenkoekenmix kopen? Maak het dan gewoon met meel.

Stefenootje
16-05-2012, 14:44
Waarom zou je dan uberhaupt pannenkoekenmix kopen? Maak het dan gewoon met meel.

Ja, dit vroeg ik me ook af.

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:45
Pannenkoekenmix is toch meer dan alleen meel en melk, gekke mensen.

Ik heb een zak bisquitmeel staan en dat moet je echt ongeveer 10 minuten mixen, omdat anders de eiwitten niet stijf genoeg zijn. Trufax. Maar dan is het wel super luchtig en lekker.

Martiño
16-05-2012, 14:45
Nou. :(
Hihi :bloos: *aai*

Ik identificeer me overigens enorm met nummer 4

Ja, maar ik heb NOOIT boter en melk in huis. Behalve vandaag dan.

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:47
Oh, ik heb altijd wel ergens een pak houdbare melk in de kast staan, maar ik bak dan ook best veel en gooi 't in m'n thee. Maar het is houdbaar, dus je moet er gewoon een bewaren 'voor het geval dat'.

Ads door Google

fizzle-fluffy
16-05-2012, 14:47
Pannenkoekenmix is toch meer dan alleen meel en melk, gekke mensen.

Ik heb een zak bisquitmeel staan en dat moet je echt ongeveer 10 minuten mixen, omdat anders de eiwitten niet stijf genoeg zijn. Trufax. Maar dan is het wel super luchtig en lekker.

Ja, je moet het eiwit stijfkloppen, maar de andere ingredienten moet je er daarna alleen in'vouwen'.

Quintiano
16-05-2012, 14:52
Oh, ik heb altijd wel ergens een pak houdbare melk in de kast staan, maar ik bak dan ook best veel en gooi 't in m'n thee. Maar het is houdbaar, dus je moet er gewoon een bewaren 'voor het geval dat'.

Kinderthee! :D

Lorelei
16-05-2012, 14:53
8,5 voor m'n stage :o Zal ik dan toch nog voor de cum laude gaan? :O

Noedelhap

My thoughts exactly :D

Stefenootje

Stuud!

Lorelei
16-05-2012, 14:56
Stuud!

Guilty! :bloos:

Lorelei
16-05-2012, 14:56
Als ik een 8,5 voor m'n scriptie haal studeer ik cum laude af geloof ik. Maar een 8,5 voor mn scriptie is wel een opgave :o

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:57
Kinderthee! :D

:nono: Engelse thee!

Jaaaaa! *O**O**O*

Trimm Trabb
16-05-2012, 14:58
Ja, je moet het eiwit stijfkloppen, maar de andere ingredienten moet je er daarna alleen in'vouwen'.

Bij de mix die ik heb hoeft dat niet, maar als je zonder mix werkt mss wel. I dunno, zo heb ik 't nog nooit gemaakt, maar ik geloof je.

Martiño
16-05-2012, 14:59
Maar is die melk niet vies in baksels? Ik vind hem nooit te drinken.

huhhuhuhu, stijf :cool:

Als ik een 8,5 voor m'n scriptie haal studeer ik cum laude af geloof ik. Maar een 8,5 voor mn scriptie is wel een opgave :o
Go Lorelei! En geef Rationeel eens een kusje van me, ik mis hem :(

Turk February
16-05-2012, 15:01
Uice naamzoek, de terugblikafleveringen van de Gouden Kooi (zijn er vijf) staan nog steeds online.

http://www.allesgemist.nl/serie/De+Gouden+Kooi/592/1

Ik kan me zo ergeren aan Huub en aan die kankerNatasia, heerlijk.

Ah, geweldig. Binnenkort weer eens kijken.

Lusi
16-05-2012, 15:01
Lorelei, een 8 is toch genoeg? Achtencultuur :cool:

Lorelei
16-05-2012, 15:04
Lorelei, een 8 is toch genoeg? Achtencultuur :cool:

Nee, wij moeten een 8,5 halen voor de scriptie om cum laude af te studeren :o Maar een 8 is ook een best wel ok cijfer ;)

Martino: zal ik doen.. kom je een keertje op bezoek anders? :bloos: ;)

Sarah
16-05-2012, 15:11
houdbare melk kan prima in pannenkoeken, dat proef je niet terug :Y en eieren zijn altijd wel nuttig toch, anders koop je er 2 op de markt, en boter is optioneel, ik gebruik altijd olie. Lepeltje olie door het beslag, dan hoeft het niet in de pan en worden ze niet zo vet (y)

maar een beetje pannenkoekmix bevat fijne tarwebloem en boekweitmeel, en niet alleen bloem, dus dat is wel anders dan gewoon meel gebruiken :P

Lorelei
16-05-2012, 15:14
Die houdbare melk is tegenwoordig ook al veel minder smerig dan vroeger. Nog steeds niet even lekker als gewone melk maar wel een stuk beter te hebben. :Y

Ads door Google

Lusi
16-05-2012, 15:15
houdbare melk kan prima in pannenkoeken, dat proef je niet terug :Y en eieren zijn altijd wel nuttig toch, anders koop je er 2 op de markt, en boter is optioneel, ik gebruik altijd olie. Lepeltje olie door het beslag, dan hoeft het niet in de pan en worden ze niet zo vet (y)

maar een beetje pannenkoekmix bevat fijne tarwebloem en boekweitmeel, en niet alleen bloem, dus dat is wel anders dan gewoon meel gebruiken :P

Blablabla mijn ouders hebben nog nooit pannenkoekenmix gekocht en toch at ik daar gemiddeld eens in de drie weken ofzo pannenkoeken ;)

Lekker veel betalen omdat je te lui bent een degelijk recept op te zoeken (Y)

Quintiano
16-05-2012, 15:17
Meh, ik had vanochtend nieuwe lenzen in moeten doen. Deze zijn aan het eind van hun Latijn en ik moet nog heel de avond, schemer- en nachtperiode incluis :'(

Chick Rock
16-05-2012, 15:18

Supergoed van je :cool:(Y)

Mja, als je een 8 kan halen, kan een 8,5 natuurlijk ook. Hoewel... Bij ons worden geen halve cijfers uitgedeeld geloof ik (heb het tenminste nog nooit gehoord) en je krijgt alleen een 9 als het echt geweldig geweldig is. Als het gewoon heel erg goed is, krijg je een 8. En je kan volgens mij onmogelijk een 10 halen. Want het kan altijd beter :mad:

Sarah
16-05-2012, 15:19
Je kunt ook best zelf wat boekweitmeel door je tarwemeel gooien natuurlijk, maar dan moet je weer naar de reformwinkel enzo. En je kunt het natuurlijk ook zonder boekweitmeel doen, maar dan worden ze wat massiever. Ik zeg nergens dat je pannenkoekmix nodig hebt voor pannenkoeken, ik spreek alleen tegen dat het alleen gewoon meel zou zijn :p

Trimm Trabb
16-05-2012, 15:19
Nou, zo'n fles pannenkoekenmix kost bij de lidl ook een euro ofzo, dus zoveel vind ik dat niet.

Chick Rock
16-05-2012, 15:20
Ik heb vandaag trouwens overlegd met mijn stagebegeleider in het museum en nu MOET ik van hem mijn eigen uren indelen :d Ik zei toen ik wegging dat ik maandag dan niet om 9 uur kom, maar om 10 uur, maar toen zei hij 'Ja dat moet je dus niet doen he, dan voel je je weer verplicht om om 10 uur te komen! Kom maar gewoon als je daar zin in hebt!'

Sarah
16-05-2012, 15:20
die flessen snap ik dan weer nooit, ik heb dat een paar keer geprobeerd maar het bleef klonterig hoe hard ik ook schudde, dus uiteindelijk ging ik het dan toch in een kom gieten en kloppen.

Chick Rock
16-05-2012, 15:21
Ik heb één keer panenkoeken gebakken mbv kant-en-klaar-beslag in zo'n fles, maar die werden helemaal niet zo lekker.

Martiño
16-05-2012, 15:23
Martino: zal ik doen.. kom je een keertje op bezoek anders? :bloos: ;)
Nouja, als je het serieus bedoelt ;) ja! moeten we eens doen (y)

Lusi
16-05-2012, 15:23
Je kunt ook best zelf wat boekweitmeel door je tarwemeel gooien natuurlijk, maar dan moet je weer naar de reformwinkel enzo. En je kunt het natuurlijk ook zonder boekweitmeel doen, maar dan worden ze wat massiever. Ik zeg nergens dat je pannenkoekmix nodig hebt voor pannenkoeken, ik spreek alleen tegen dat het alleen gewoon meel zou zijn :p

Ik zeg overal meel tegen ;) Mijn moeder heeft standaard tarwebloem en volkoren meel en zelfrijzend bakmeel en gist in huis maar ik noem de eerste drie gewoon MEEL.

Martiño
16-05-2012, 15:24
die flessen snap ik dan weer nooit, ik heb dat een paar keer geprobeerd maar het bleef klonterig hoe hard ik ook schudde, dus uiteindelijk ging ik het dan toch in een kom gieten en kloppen.
Ik kreeg er superdikke pannenkoeken van, ondanks dat ik dunne wilde. Sann lukte het overigens wel om mooie dunne te fabriceren.

Sarah
16-05-2012, 15:24
ja, als je overal meel tegen zegt is pannenkoekmix inderdaad ook gewoon meel :p

Sarah
16-05-2012, 15:26
Ooit zou mijn vader pannenkoeken bakken, maar hij zei dat het niet kon omdat we geen mix hadden en de winkels waren dicht want het was lang geleden en de winkels gingen toen elke dag om vijf uur dicht. Dus ik zei, dan gebruiken we toch een keertje bloem (want hij dreigde kliekjes uit de diepvries te gaan pakken), maar volgens mijn vader kon dat niet, bloem was prima maar dan wist hij niet hoeveel eieren en melk erin moesten, want dat stond altijd op het pak!

Dat vind ik dan weer raar, dan bak je al dertig jaar pannenkoeken en je weet niet eens hoeveel eieren en melk je er eigenlijk altijd in doet :D

Quintiano
16-05-2012, 15:26

South Park-flashbacks :D (Creme fraiche!)

Sarah
16-05-2012, 15:27
nu heb ik zin in pannenkoeken trouwens, maar dat zal er volgende week wel van komen want Theodoor heeft een LAN bij ons thuis.

Ads door Google

Chick Rock
16-05-2012, 15:28
Ik ga morgenavond pannenkoeken eten bij m'n ouders (Y) M'n moeder vroeg me net of ik daar zin in heb of dat ik het te ongezond vind. Dus ik heb voorgesteld een goede fruitsalade erbij te maken, voilà, GEZOND! Nom :bloos:

Quintiano
16-05-2012, 15:30
Ik ga morgen of misschien zelfs vanavond hamburgers maken. Lamsvleesburgers :o Vet lekker.

Lorelei
16-05-2012, 15:30
Nouja, als je het serieus bedoelt ;) ja! moeten we eens doen (y)

Lijkt me gezellig (y)

Wat betreft pannenkoeken: Pannenkoekenmeel kost bijna niets, tenzij je die flessen koopt (hoewel die ook niet extreem duur zijn geloof ik?). Maar die flessen werken inderdaad niet zo goed. Ik had aan het begin van m'n studie altijd 1 of 2 pakken pannenkoekenmix in de kast staan waar alleen maar water bij hoefde (iets minder lekker dan de gewone mix maar wel praktisch aangezien ik nooit melk in huis heb) voor de momenten dat er onverwacht mensen kwamen eten of ik opeens niets meer te eten in huis had (en/of geen geld meer had). Die dingen kostten 99 cent per pak + een beetje water.

Verwijderd
16-05-2012, 15:34
Ik hoop dat mijn mamma zaterdag quiche en/of soep voor mij wil maken :o. Want dat kan mijn mamma als de beste en dat krijg ik hier in ieder geval nooit

Verwijderd
16-05-2012, 15:36
trouwens! Vanaf volgende week gaat EINDELIJK ons budget voor het avondeten omhoog! *O* Hoe vaak we daar wel niet over geklaagd hebben hier.

Quintiano
16-05-2012, 15:37
Ik hoop dat mijn mamma zaterdag quiche en/of soep voor mij wil maken :o. Want dat kan mijn mamma als de beste en dat krijg ik hier in ieder geval nooit

Lachen als een boer met quichepijn als je moeder een retourtje snackbar voor ogen heeft.

Bah-dun-tsj.

Verwijderd
16-05-2012, 15:37
Goeiemiddag!

Lorelei
16-05-2012, 15:39
Wij eten vanavond kipburgers, frietjes en witlofsalade.. heb ik net besloten. Hopelijk is Rationeel het ermee eens ;P

Verwijderd
16-05-2012, 15:39
Lachen als een boer met quichepijn als je moeder een retourtje snackbar voor ogen heeft.

Bah-dun-tsj.

Mijn moeder zal nooit uit zichzelf voorstellen om naar de snackbar te gaan. Ik denk dat ze alleen maar vereerd is als ik haar vraag om iets lekkers te koken :o*O*

Verwijderd
16-05-2012, 15:41
Ik krijg vanavond wraps. Ik hoop volgens het recept wat we een paar weken geleden ook aten want die waren super lekker.

Quintiano
Wij eten vanavond kipburgers, frietjes en witlofsalade.. heb ik net besloten. Hopelijk is Rationeel het ermee eens ;P

Meh, kipburgers. Rauwe witlofsalade is dan weer wel awesome (y)

Chick Rock
Mmmmmmm ik heb zin om een quiche met brie te maken. Maar ik heb al eten klaar, restje.

Trimm Trabb
16-05-2012, 15:42
Ik eet vanavond hetzelfde als gisteren (want tsja, alleen-wonend en porties in de supermarkt zijn altijd groot), maar dat is niet erg, want het was LEKKOR.
mmmmkippenpootje en aardappeltjes met kerriemayonaise mmmmm.

Quiche wil ik trouwens ook wel een keer maken. Dat heb ik pas bij een vriendin op en dat was echt lekker. Is dat moeilijk, quiche?

Sarah
16-05-2012, 15:42
volgens een Amerikaan op internet kan het niet dat Theodoor vanaf vanavond een LAN heeft omdat diablo 3 uit is, omdat diablo 3 geen LAN-optie heeft maar alleen online kan :confused: want je kunt natuurlijk niet samen op een lokatie via internet spelen, ofzo!

Overigens is hij helemaal niet zo'n diablo-fan, hij had gewoon zin in een LAN.

Verwijderd
16-05-2012, 15:43
Quiche is niet moeilijk Trimm!

Ads door Google

Chick Rock
16-05-2012, 15:44
Ik eet vanavond hetzelfde als gisteren (want tsja, alleen-wonend en porties in de supermarkt zijn altijd groot), maar dat is niet erg, want het was LEKKOR.

Quiche wil ik trouwens ook wel een keer maken. Dat heb ik pas bij een vriendin op en dat was echt lekker. Is dat moeilijk, quiche?

Achterlijk simpel! Vorm met bladerdeeg bekleden, vulling (kan echt vanalles zijn, bijvoorbeeld spinazie/feta/pijnboompitten) mengen met wat eieren en room ofzo, kieper erin en 45 min in de oven (Y)

Sarah
16-05-2012, 15:44

Quiche kan heel makkelijk. Gewoon bladerdeeg of diepvries-quiche in een taartvorm doen, beetje aan elkaar drukken, wat je lekker vindt aan groenten en vlees enzo erin donderden, twee eitjes kloppen met eventueel wat slagroom of creme fraiche maar het mag ook zonder maar doe er in elk geval wel kruiden enzo door, eitjes erover gooien, naar smaak kaas eroverheen. Het makkelijkst is als de vulling een zak roerbakgroenten is met in blokjes gesneden vleeswaren.

Lorelei
16-05-2012, 15:45
Meh, kipburgers. Rauwe witlofsalade is dan weer wel awesome (y)

We zijn de vriezer aan het leegeten want die stond nog vol met allerlei restjes. En er lagen ook nog kipburgers in. Witlof hadden we al in thuis en die twee combineren best prima. Dus vandaar. Bovendien vind ik kipburgers op zn tijd wel lekker hoor :o

Chick Rock
16-05-2012, 15:46
Ik snap trouwens de lol van bleekselderij niet zo. Echt viel spul. Klinkt ook vies.

Sarah
16-05-2012, 15:46
Ik snap trouwens de lol van bleekselderij niet zo. Echt viel spul. Klinkt ook vies.

Goed voor de tandjes van konijnen.

Lorelei
16-05-2012, 15:47

Een klein beetje bleekselderij door rode pastasaus, nom :o

Ik vind een paar stengeltjes bleekselderij bij kaasfondue trouwens ook wel lekker.

En nom kaasfondue, nu heb ik daar zin in :O

Chick Rock
16-05-2012, 15:47
Goed voor de tandjes van konijnen.

Maar ik ben toch geen k'nien :bloos:

Chick Rock
16-05-2012, 15:48
Mmmm ik zie nu een broccoliquiche met brie en cashewnoten op ah. Nom nom nom nom

Chick Rock
16-05-2012, 15:50
Ik vind het trouwens altijd een heel gepuzzel om een ronde taartvorm te bekleden met vierkante plakjes bladerdeeg :o

Sarah
Maar ik ben toch geen k'nien :bloos:

Van mij hoef je het ook niet te eten :p ik eet zelf bleekselderij ook alleen in de groentensoep, maar de nijnen krijgen het dagelijks.

Quintiano
Mmmm ik zie nu een broccoliquiche met brie en cashewnoten op ah. Nom nom nom nom

Ik las 'Auction House' :'(

Chick Rock
16-05-2012, 15:51
Ik las 'Auction House' :'(

Huh :d ik kan het er niet eens in zien

Quintiano
16-05-2012, 15:55
Huh :d ik kan het er niet eens in zien

Het "op ah"-deel :o Je bent zeker geen gamer :D

Chick Rock
16-05-2012, 15:55
Nee, zeker niet :P

Lorelei
16-05-2012, 15:56
Nerd :D

Ads door Google

Chick Rock
16-05-2012, 15:56
Moet zo'n ondertitelingbestand in dezelfde map staan als het videobestand, of kan ie ook in een submap?

Verwijderd
16-05-2012, 16:00
Haha

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4187798_700b.jpg

Ik kwam deze tegen, en ik lees alle comments en ze zijn heel grappig :cool:

graphic designer? how about designing some rage faces... and you must be pretty stupid if yo unever heard of the cuneiformic alphabet. zoals deze. Vooral aangezien spijkerschrift (cuneiform) geen alfabet is of heeft. :') Een alfabet is letterlijk letters, en dat hebben ze niet. Het zijn CV / VC / CVC / VCV tekens, waarbij de C een consonant is en de V een vokaal. :') dat is dus geen alfabet.

Quintiano
16-05-2012, 16:00
Nerd :D

Look who's talking, tien tegen een dat jij het ook zo las :P

Moet zo'n ondertitelingbestand in dezelfde map staan als het videobestand, of kan ie ook in een submap?

Zelfde map, zelfde bestandsnaam. Behalve de extentie, obviously.

Lorelei
16-05-2012, 16:05
Look who's talking, tien tegen een dat jij het ook zo las :P

Nee hoor, daarvoor ben ik al te lang geleden gestopt.

Cherry Springs
16-05-2012, 16:06
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet spelen van videogames tegenwoordig hetzelfde is als geen televisiekijken tien jaar geleden. Aan de ene kant denk ik, tsjonge, ik mis zo veel, toch maar eens proberen te minecraften/skyrimmen/diablo III'en, maar aan de andere kant, ik verdoe mijn tijd nu ook al veel te veel. Wat was het leven makkelijk toen videogames alleen voor nerds waren. :(

Overigens, ik eet vanavond pannenkoeken (from scratch). Dat krijgen jullie ervan. :o

Noedelhap
16-05-2012, 16:09
/crosspost van Games:

Die ingame real money auction house vind ik wel een tof idee. Lekker spulletjes verkopen die je vindt, en zo langzaam je spel-aankoop terug verdienen :D

Misschien dat het zo een vaart niet zal lopen (eerder centen dan dollars) is het wel een interessant idee. En direct uitcashen naar Paypal (y)

Quintiano
16-05-2012, 16:10
Nee hoor, daarvoor ben ik al te lang geleden gestopt.

Ik speel ook al jaren niet meer. Toch staan ' ah' en 'AH' voor mij nog altijd gelijk aan auction house :o

Ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet spelen van videogames tegenwoordig hetzelfde is als geen televisiekijken tien jaar geleden. Aan de ene kant denk ik, tsjonge, ik mis zo veel, toch maar eens proberen te minecraften/skyrimmen/diablo III'en, maar aan de andere kant, ik verdoe mijn tijd nu ook al veel te veel. Wat was het leven makkelijk toen videogames alleen voor nerds waren. :(

Overigens, ik eet vanavond pannenkoeken (from scratch). Dat krijgen jullie ervan. :o

Mwah, al die MMORPG's zijn een massive timesink. En het is voornamelijk gefocust op casuals, dus echt uitdaging is ver te zoeken. Je mist er dus weinig aan. Maar het is wel grappig inderdaad; laatst zat heel het rokershok hier te praten over Skyrim. Een jaar of tien geleden ondenkbaar :D

Noedelhap
16-05-2012, 16:11
He maareh, oude battle.net accounts van Diablo II werken zeker niet meer he :P

En als ik het spel koop, zal ik dan een physical box version kopen?

Lorelei
16-05-2012, 16:12
Quintiano: En dat is precies waarom jij de nerd bent van ons tweeën.

Sarah

Nou, dat nog net niet. Ik gok dat 99% van de Nederlanders wel eens tv kijkt tegenover hooguit 30% die wel eens gamet. In onze leeftijdcatgorie misschien 60%.

Noedelhap

Is wel handig als ze in dezelfde map staan met dezelfde naam, want dan laadt ie automatisch. Anders gewoon handmatig het ondertitelbestand laden in de player.

Sarah
Tijd voor een poll.

Noedelhap
16-05-2012, 16:13
Maar het is wel grappig inderdaad; laatst zat heel het rokershok hier te praten over Skyrim. Een jaar of tien geleden ondenkbaar :D

Ik heb het idee dat die hype een beetje voorbij is eigenlijk.

Noedelhap
16-05-2012, 16:44
Ik mis eigenlijk wel die goeie ouwe tijd, dat je een spel nog in de winkel moest kopen, en dan zo'n kartonnen doos in je handen had, met daarin een CD, en een dik instructieboekje dat zo lekker rook.

Dat downloaden van game content heeft toch minder charme. Je kunt nu wel een boxed copy van spellen kopen, maar het heeft totaal geen meerwaarde meer. Tenzij het een Collector's Edition is.

Mén, was het nog maar 1996, het leven was toen nog veel simpeler :( Geen internet, al je informatie uit de tijdschriften halen en eindeloos games kopiëren van vriendjes.

Quintiano
16-05-2012, 16:46
Quintiano: En dat is precies waarom jij de nerd bent van ons tweeën.

Quatsch, mevrouw boomkin-cum-laude :mad:

Ads door Google

Quintiano
16-05-2012, 16:47
Mén, was het nog maar 1996, het leven was toen nog veel simpeler :( Geen internet, al je informatie uit de tijdschriften halen en eindeloos games kopiëren van vriendjes.

Hoog Spel :cool:
Ik heb het idee dat die hype een beetje voorbij is eigenlijk.

Mhm. Maar goed; Skyrim mag je in dit geval best als metafoor zien denk ik ;)

Martiño
16-05-2012, 16:48
Tijd voor een poll.
:D:D

De guilty pleasure van Sarah. Hier zo je ook zo'n mooi animatiesegmentje van moeten maken, dat een Sarahpoppetje ergens staat, en dat ze dan vanuit het niks roept "time for... a POLL!!!" en dat er dan lichtflitsen, regenboogjes en alles overal is, en Sarah transformeert in een konijn met een dokterjas: Dr. PollBunny!

Martiño
16-05-2012, 16:48
Ik heb vrij veel fantasie

Chick Rock
16-05-2012, 16:49
:d

Verwijderd
16-05-2012, 16:51
Omg Martin <3 :D

Martiño
16-05-2012, 16:51
Ik wou dat ik beter geleerd had om snel iets te tekenen en een trackpad had, dan had ik nu even iets in elkaar geflanst ofzo

Verwijderd
16-05-2012, 16:53

De guilty pleasure van Sarah. Hier zo je ook zo'n mooi animatiesegmentje van moeten maken, dat een Sarahpoppetje ergens staat, en dat ze dan vanuit het niks roept "time for... a POLL!!!" en dat er dan lichtflitsen, regenboogjes en alles overal is, en Sarah transformeert in een konijn met een dokterjas: Dr. PollBunny!

En dan ook zo'n Ferry Mingelen-presentatie van de resultaten?:p

Sarah
16-05-2012, 16:54

:D:D:D

Verwijderd
16-05-2012, 17:10
Ik ga vanavond gewoon heel old-school bord- en kaartspelletjes spelen :cool:. Van computerspellen heb ik nooit iets gesnapt eigenlijk.

Verwijderd
16-05-2012, 17:12
goeiemiddag*O*

heftige ruzie gehad met mn broertje.

Verwijderd
16-05-2012, 17:16
Ik ben een beetje stout geweest :o. Ondanks dat artsen het niet aandurfden om te proberen, heb ik toch oxazepam geslikt. Dat is een medicijn waar je rustig van wordt, maar waar je spieren ook wat van kunnen verslappen. Ik vond nog wat pilletjes in mijn tas en ik heb een halve genomen (dat is heul weinig) maar het fijne is dat ik daardoor veel beter uitrustte en nu dus veel meer kan. Dus eigenlijk pakte het heel gunstig uit. En het liefst krijg ik nu toch die pilletjes voorgeschreven, maarja! dan moet ik wel toegeven dat ik een beetje stiekem bezig was :bloos:. Ik denk dat ik wacht tot maandag, want dan is mijn eigen arts er en die kan dit soort acties meestal wel waarderen, of in ieder geval wil hij er wel serieus naar luisteren.

Martiño
16-05-2012, 17:18
Hoeveel mg is dat? Want één tabletje oxazepam (10mg) geven we ook aan patiënten die angstig zijn voor de scan, maar dat heeft vooral een placebo-effect (maar als het placebo-effect bij jou werkt is dat natuurlijk prima!)

Martiño
16-05-2012, 17:18
Overigens weet ik niks over de wisselwerking :o kan zijn dat het anders werkt icm andere medicatie

Verwijderd
16-05-2012, 17:25

nice! Gefeliciteerd *o*

Noedelhap
16-05-2012, 17:25
Mijn goddelijke ovenschotel staat te glunderen in de oven (y) Ik vind ovenschotels maken wel leuk, vooral het in de schaal scheppen en de kaas er overheen strooien /kind

Ads door Google

Verwijderd
16-05-2012, 17:33
Te glunderen?:p

xVeerle
16-05-2012, 17:34
Te glunderen?:p

Denk dat ie trots op zichzelf is:D

Verwijderd
16-05-2012, 17:35
Hoeveel mg is dat? Want één tabletje oxazepam (10mg) geven we ook aan patiënten die angstig zijn voor de scan, maar dat heeft vooral een placebo-effect (maar als het placebo-effect bij jou werkt is dat natuurlijk prima!)

placebo ammehoela. Ja vroeger had ik ook niet zoveel aan 10mg, maar anderen zeker wel (als je het niet heel vaak gebruikt that is). Ik denk dat het nu bij mij wel een wisselwerking heeft met andere medicatie, of misschien komt het doordat mijn lever niet meer helemaal optimaal functioneert of iets dergelijks, maar het werkt nu wel. Maar goed, ik ben natuurlijk niet betrouwbaar in mijn mening als het om placebo-effect gaat :D. Maar goed, ik verwachtte dit effect niet echt.

Ik denk trouwens ook dat het op verschillende mensen verschillend werkt qua heftigheid. Ik snapte nooit dat een vriendin van mij van 10mg nog een dag duf kon zijn, terwijl ik van 40mg nog niet sliep, tot ik zelf van 10mg in slaap donderde.

Quintiano
16-05-2012, 17:37
Ik ga vanavond gewoon heel old-school bord- en kaartspelletjes spelen :cool:. Van computerspellen heb ik nooit iets gesnapt eigenlijk.

Dat speel ik net zo graag! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een crew om mee te tabletoppen, VTM of D&D.

Verwijderd
16-05-2012, 17:37
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je denkt dat 10mg alleen als placebo werkt.

Paranoide
16-05-2012, 17:39
Q! Wat was die ene site met al die debiele producten voor audiofielen?

Verwijderd
16-05-2012, 17:39
Bordspelletjes zijn leuk :bloos:(Y)

Ik heb gisteren trouwens met mijn huisgenoten nog verstoppertje gedaan, en moordenaartje. :cool: (Y) Dat had ik al ZO lang niet gedaan :D:D

Quintiano
16-05-2012, 17:41
Denk dat ie trots op zichzelf is:D

En terecht, natuurlijk. Niets zo bevredigend als een fraaie ovenschotel die aan het klaarstomen is voor een schranspartij waar je 'u' tegen zegt.

xVeerle
16-05-2012, 17:42
En terecht, natuurlijk. Niets zo bevredigend als een fraaie ovenschotel die aan het klaarstomen is voor een schranspartij waar je 'u' tegen zegt.

Ik bedoelde eigenlijk dat de ovenschotel trots op zichzelf is, aangezien die gaat glunderen :(
Maar ach, als je hem maakt, ja, dan mag je ook trots zijn:D

Ik heb zelf spaghetti gemaakt=)

Quintiano
16-05-2012, 17:43
Q! Wat was die ene site met al die debiele producten voor audiofielen?

Die heb ik op mijn FB-wall gepost :o Geen idee wat de link was, ben hard aan het werk en heb geen toegang tot mijn bookmarks en weinig trek om dat nu op te gaan snorren :p Vanavond kan ik je wel bevredigend ondersteunen in je queeste als FB-graafwerk niet op het programma stond. Ooh, volgens mij heb ik ook shit gepost in waar je vandaag om moest lachen-topique.

Verwijderd
16-05-2012, 17:44
Ik krijg zin in ovenschotels van jullie :(

xVeerle
16-05-2012, 17:44
Misschien de ovenschotel van Noedelhap opeten :)?

Verwijderd
16-05-2012, 17:47
Ik ga sowieso niet meer het huis uit vandaag. En bovendien doet mijn huisgenootje al boodschappen en dat is ook weer zonde.

Verwijderd
16-05-2012, 17:48
wanneer is jouw kookbeurt dan weer apate?

xVeerle
True =)

Ads door Google

Verwijderd
Ik moet sowieso vanavond koken, want we eten met zijn tweeën. En gisteren ging ik ook koken. En morgen ga ik waarschijnlijk ook koken. Dat komt omdat ik te lui ben om boodschappen te doen en nooit zin heb om af te wassen. Ja, dan moet je koken :D:D

Verwijderd
16-05-2012, 17:49
Tijd voor spelletjes!*O* Dadag!

Verwijderd
16-05-2012, 17:49
Veel plezier *o*

Uomi
16-05-2012, 17:52
Hoi! Mijn examen ging vandaag best wel oké. :Y

Verwijderd
16-05-2012, 17:52
Goed bezig (Y)

Chick Rock
16-05-2012, 17:53
Hoi! Mijn examen ging vandaag best wel oké. :Y

Yay! Wat had je vandaag?

Chick Rock
16-05-2012, 17:54
Geluid dat niet synchroon loopt met het beeld is toch wel een van mijn allergrootste ergernissen. Gisteren bij GoT liep 't voor mijn gevoel wel een seconde achter en nu bij Glee weer. Doe es even niet zeg :nono:

Uomi
16-05-2012, 17:54
Ik had wiskunde B en het was wel behoorlijk lang en ik moest er echt wel over nadenken, maar uiteindelijk ging het toch best aardig, denk ik.

Chick Rock
16-05-2012, 17:55
Ik had wiskunde B en het was wel behoorlijk lang en ik moest er echt wel over nadenken, maar uiteindelijk ging het toch best aardig, denk ik.

Fijn zeg, hoef je daar in ieder geval niet over wakker te liggen!

Quintiano
16-05-2012, 17:58
Ik bedoelde eigenlijk dat de ovenschotel trots op zichzelf is, aangezien die gaat glunderen :(
Maar ach, als je hem maakt, ja, dan mag je ook trots zijn:D

Ik heb zelf spaghetti gemaakt=)

Spaghetti is prima te doen! Ben jij zo iemand die van die vreselijke groentepakketjes door de pasta pleurt "omdat het zo hoort"?

En nieuw hier, trouwens? Stel jezelf eens voor :P

Quintiano
16-05-2012, 18:02
@Paranoide: http://www.referencetweaks.com/indexnl.htm is wel hilarisch :D Maar volgens mij niet die jij bedoelde.

De belangrijkste werking is de herbalancering op sub-moleculair niveau, waardoor de geleiding verbetert en het signaal schoner door gegeven wordt. En dat hoor je!

:D(Y)

Noedelhap
16-05-2012, 18:32
Ik krijg zin in ovenschotels van jullie :(

Ik heb nog over!

Noedelhap
16-05-2012, 18:38
Spaghetti is prima te doen! Ben jij zo iemand die van die vreselijke groentepakketjes door de pasta pleurt "omdat het zo hoort"?

En nieuw hier, trouwens? Stel jezelf eens voor :P

Ik doe ook vaak groentepakketten hoor, het is dezelfde prei/ui/kool als die je los koopt in de winkel.

Noedelhap
16-05-2012, 18:45
Ik zit nu een gesprek in DWDD met Jolande Sap te kijken, en Matthijs lult er weer eens elke, echt ELKE keer dwars doorheen terwijl Jolande nog niet eens is uitgepraat :mad:

xVeerle
16-05-2012, 19:03
Ieks, nee, spaghetti is met gehakt en rode saus en geen bloemkool of wortels:D
Doe wel in de macaroni altijd paprika:)

En ja, ik ben een beetje nieuw haha. Uhm, sja, het lijkt me vrij duidelijk dat ik Veerle heet en dat ik 18 ben. Ik zit midden in mn eindexamens en ik doe op dit moment veel te weinig. Volgend jaar ga ik naar de PABO in Rotterdam:)
Verder moet je maar wat vragen als je meer over me wil weten.

Ads door Google

Noedelhap
16-05-2012, 19:04
Ik verbaas me echt over de gedrochten van ideeën die zich in DWDD presenteren.

"Wie heeft de wereld veranderd door anders te durven SPORTEN?"
Welk retarded redactielid bedenkt zoiets?
Dat ze een Nederlandse versie maken van de geniale Apple-commercial is tot daar aan toe. Eentje met muziek kan óók nog wel. Maar SPORT?

Quintiano
16-05-2012, 19:06
Ik doe ook vaak groentepakketten hoor, het is dezelfde prei/ui/kool als die je los koopt in de winkel.

Prei en kool horen dan ook niet in een pasta. Tenminste, dat vind ik. En uitjes horen netjes gefruit of gewoon rauw te zijn :mad:

Groentepakketten zijn deerniswekkend.

xVeerle
16-05-2012, 19:08
Nee, ik vind dat ook niet lekker.. :) Mijn ouders wel en daarom kook ik altijd:D

Chick Rock
16-05-2012, 19:09
Ik vind het belachelijk dat er in bijna elk groentepakket wortel zit. En niet gewone wortel, nee WINTERWORTEL. Dat wil ik toch niet in mijn pastasaus!

Noedelhap
16-05-2012, 19:12
Prei en kool horen dan ook niet in een pasta. Tenminste, dat vind ik. En uitjes horen netjes gefruit of gewoon rauw te zijn :mad:

Groentepakketten zijn deerniswekkend.

Ja, oke, witte kool hoort er misschien niet echt in, maar niks met prei door de pastasaus.

En een (Italiaans!) groentepakket is soms wel lekker makkelijk (en goedkoper) dan losse stukken groente. Je moet dan geen Soepgroentenpakket nemen ofzo :P

xVeerle
16-05-2012, 19:13
Hm, ja maar er zitten dan ook wel eens dingen bij die ik niet lekker vind, en ik denk dat k het dan liever zelf maak. Zoals ik alles liever zelf maak dan uit een pakje:p.. Is een tic, denk ik. Sla van een krop, niet uit een zakje, zelfde met andijvie etc...:P

Quintiano
16-05-2012, 19:23
Ieks, nee, spaghetti is met gehakt en rode saus en geen bloemkool of wortels:D
Doe wel in de macaroni altijd paprika:)

En ja, ik ben een beetje nieuw haha. Uhm, sja, het lijkt me vrij duidelijk dat ik Veerle heet en dat ik 18 ben. Ik zit midden in mn eindexamens en ik doe op dit moment veel te weinig. Volgend jaar ga ik naar de PABO in Rotterdam:)
Verder moet je maar wat vragen als je meer over me wil weten.

Leuk hoor (y) Vers bloed in de topics *o*

xVeerle
16-05-2012, 19:24
Jeuj, thanks, ik voel me helemaal welkom :D

Chick Rock
16-05-2012, 19:26
Nom nom, lekker ijs :bloos:

Quintiano
16-05-2012, 19:26
Ja, oke, witte kool hoort er misschien niet echt in, maar niks met prei door de pastasaus.

En een (Italiaans!) groentepakket is soms wel lekker makkelijk (en goedkoper) dan losse stukken groente. Je moet dan geen Soepgroentenpakket nemen ofzo :P

Waarom prei als je al een uienmelange hebt? Prei is overbodig. En het past ook gewoon niet door de pasta.

Chick Rock
16-05-2012, 19:34
Oneee, Maid in Manhattan op teevee, nu moet ik die wel kijken :o:o:o:o

Verwijderd
16-05-2012, 19:37
Yeah ik heb een 6,7 voor mijn herkansing economie *O**O*
is beter dan een 4,7.

Verwijderd
16-05-2012, 19:38
Oneee, Maid in Manhattan op teevee, nu moet ik die wel kijken :o:o:o:o

Alleen die titel doet mij al vermoeden dat het geen film is die ik wil zien.:p

Chick Rock
16-05-2012, 19:38
Yeah ik heb een 6,7 voor mijn herkansing economie *O**O*
is beter dan een 4,7.

Goed gedaan!

Verwijderd
16-05-2012, 19:39
Goed gedaan!

dankjewel!

Ads door Google

Verwijderd
16-05-2012, 19:39
En een blik op imdb bevestigt mijn vermoeden.

Chick Rock
16-05-2012, 19:45
Ik schaam mij diep :(

Verwijderd
16-05-2012, 19:45
Nou, dat is dan ook weer niet nodig.:p

Chick Rock
16-05-2012, 19:47
Ik hou erg van goede films en alles, maar eenvoudig vermaak op zijn tijd (of iets vaker :o) is zo fijn <33

Verwijderd
16-05-2012, 19:48
Een vriendin bij in de klas heeft net als ik en vele anderen een rekenmachine die niet op de boekenlijst staat en je dus ook niet bij school hebt gekocht. Zij had problemen met die rekenmachine, dus ging ze tijdens wiskunde ermee naar de lerares wiskunde. Ze vroeg hoe ze dat moest invoeren. Die docent zei: ik heb geen idee en het is een rekenmachine die niet op de boekenlijst stond dus niet mijn probleem. Maar grappige is die lerares had precies dezelfde op haar bureau liggen en die bewerking al eens ingevoerd. Dus toen ze zei dat ze er geen vertsnad van had, ging ze af. ze verraadde zich zelf

snugger he :o

Zeppelin
16-05-2012, 19:49
een liefje hebben met een (beperkte) lichamelijke handicap, of een liefje dat alleen om uiterlijke schijn geeft?

gehandicapten horen thuis in de groene klikobak. Ik hou meer van anabooltjes die de de zonnebank niet schuwen, dus dat.

door mijn antwoord werd me net 'heerlijke geile kanker' toegewenst per pm :eek:
terwijl de vraagstelling net zo is als : wat heb je liever : een lekkere taart of een smerig stuk poep.
Maar blijkbaar is sweetandloyal niet in staat tot het detecteren van sarcasme :eek:

Chick Rock
16-05-2012, 19:51
Wtf :d Nou moet ik trouwens wel eerlijk zeggen dat ik voor de gehandicapte zou kiezen :P Misschien heeft sweetandloyal een handicap en voelt hij zich persoonlijk beledigd.

Verwijderd
16-05-2012, 19:51
:D

Verwijderd
16-05-2012, 19:52
De persoon in kwestie heeft zijn/haar account overigens verwijderd.

Little Phoebe
16-05-2012, 19:57
Chick rock: de film is misschien slecht, maar wel met voldemort (y)

Verwijderd
16-05-2012, 19:59
Ook met Harry Potter?

Of was die toen nog niet geboren?

Little Phoebe
16-05-2012, 20:03
Nee Harry heeft alleen na Harry andere dingen gedaan. Voldemort/Ralph is al wat ouder :p

Chick Rock
16-05-2012, 20:07
Chick rock: de film is misschien slecht, maar wel met voldemort (y)

De film is hartstikke slecht. Maar who cares. Vermaak hoeft niet goed te zijn *O*

Verwijderd
16-05-2012, 20:12
ik ben de enige hier in dit huis dat kan lachen om : two and a half man

xVeerle
16-05-2012, 20:14
Ooh ik vind dat ook leuk! Al die programma's trouwens op rtl5(?), vind ik echt hilarisch. Ook eh, King of nog iets? Nouja, ik onthou al die namen toch niet:)

Ads door Google

Chick Rock
16-05-2012, 20:14
Dat vind ik nou echt een stomme serie. Mannenhumor waarschijnlijk.

Chick Rock
16-05-2012, 20:15
King is op net5. En Two and a half man is op Veronica ;)

Verwijderd
16-05-2012, 20:17
en op rtl of sbs weet ik zeker :y
had het kwart over 7 nog het laatste stuk gekeken

xVeerle
16-05-2012, 20:17
Oh kan, haha. Dat bedoel ik, ik onthou dat toch niet:)

Verwijderd
16-05-2012, 20:26
ik ben de enige hier in dit huis dat kan lachen om : two and a half man

:confused: ti's super grappig :D

Verwijderd
16-05-2012, 20:29
:confused: ti's super grappig :D

ja dat bedoel ik dus.

Little Phoebe
King of Queens is op rtl 5 :p en dat vinden wij hier ook leuk. Evenals de hele sitcom avond op veronica :y

Little Phoebe
Ik heb zelfs de two and a half man ringtone voor mijn moeder :p

Verwijderd
16-05-2012, 20:30
een van mn goeie vriendinnen ook: en 100den foto´s van die spelers.

Verwijderd
16-05-2012, 20:31
en ik faal in de weddenschap met mezelf. :mad:

ik wilde een week niet meer vingers knakken maar dat lukt maar een dag. zo irritant dat geknak, maar het is onbewust.

Stefenootje
16-05-2012, 20:47
Omg, mijn kaartje voor de Kleine Komedie is al binnen *O*

Quintiano
16-05-2012, 20:51
Omg, mijn kaartje voor de Kleine Komedie is al binnen *O*

Mag ik je aanraken? :(

Quintiano
16-05-2012, 20:52
en ik faal in de weddenschap met mezelf. :mad:

ik wilde een week niet meer vingers knakken maar dat lukt maar een dag. zo irritant dat geknak, maar het is onbewust.

Knakken roeleert :cool: Alles voelt zoveel beter nadat 't even geknakt is *o* Nou okay, niet alles.

Verwijderd
16-05-2012, 20:59
Ik speelde kakkerlakkenpoker en Party&Co *O*

Quintiano
16-05-2012, 21:00
Kakkerlakkenpoker? :D(Y) Party & Co heb ik ook wel eens gespeeld in een grijs verleden. Mohh, bord- en kaartspellen <3

Ads door Google

Stefenootje
16-05-2012, 21:01
Oh man, dit wordt vast weer genieten geblazen dit Vivatopic:

bobbob schreef op 16 mei 2012 @ 21:02:
Ik heb nu 2 maanden iets met mijn vriendin, we hebben elkaar leren kennen via het internet. Na de eerste afspraak was ik echt onder de indruk van haar. Een mooie meid.

We hebben pas een week geleden voor het eerst seks gehad. In kleren heeft ze een goed figuur. Ik was daarom ook heel teleurgesteld toen de kleren uitgingen. De stevige borsten in kleren waren hangborsten. Hangbuik, overal van die rode striemen. Ze heeft echt een heel lelijk lichaam naakt. Ik kreeg ook geen erectie. Ik zei omdat ik zenuwachtig was. Nu heb ik haar al een week genegeerd maar ze blijft me smsen. Weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.

Stefenootje
16-05-2012, 21:02
De Vivawijven reageren altijd ontzettend fel op dit soort topics, en aan de ene kant begrijp ik dat natuurlijk, aan de andere kant denk ik..... tja, kan best als je iemands lichaam niet aantrekkelijk vindt, dat doe je ook niet expres.

Stefenootje
16-05-2012, 21:03
Oh wacht, hij negeert haar, dat is natuurlijk wel uberlame :')

Verwijderd
16-05-2012, 21:06
Kakkerlakkenpoker? :D(Y) Party & Co heb ik ook wel eens gespeeld in een grijs verleden. Mohh, bord- en kaartspellen <3

Hier spelen we eens in de twee weken op woensdag weerwolven en de andere woensdagen doen we tegenwoordig een 'gewone' spelavond *O* En kakkerlakkenpoker vind ik heel leuk. Het is heel simpel, maar wel tof!

Verwijderd
16-05-2012, 21:07
De gastvrouw schrok zich wel een hoedje toen we het over kakkerlakkenpoker hadden. "Moet ik me zorgen gaan maken over de staat van de keuken?" :D

Stefenootje
16-05-2012, 21:26
Een ontsnapte stier heeft woensdagmiddag Almere op stelten gezet. Het dier veroorzaakte aanrijdingen, liep voorbijgangers en fietsers omver en vernielde tuinen en auto's. Volgens een politiewoordvoerder zagen agenten en een jachtopziener zich uiteindelijk genoodzaakt om het dier dood te schieten.

De jonge stier ontsnapte aan de Markerdreef en trok daarna de Verzetswijk in. Daar veroorzaakte hij een aanrijding tussen twee auto's en werden voetgangers omver gelopen. In de wijk trok hij door tuinen en beschadigde hij meerdere auto's. Agenten probeerden de stier tegen te houden, maar het dier ging er telkens weer vandoor.

Omdat verdoven niet lukte en het dier richting een druk gedeelte van Almere trok, werd een jager opgetrommeld om de stier te doden. De politie is op zoek naar de eigenaar, die aansprakelijk is voor de schade.

Haha, er werd een jager opgetrommeld. Alsof iemand jager van beroep is ofzo. Hoe sprookjesboek-achtig.

Quintiano
16-05-2012, 21:32
Nou eh, een paar ooms van me zijn jagers :P Niet als beroep weliswaar, maar toch. Boswachters bijvoorbeeld zijn wel beroepsjagers omdat de jacht een aspect is van wildbeheer.

Verwijderd
16-05-2012, 21:39
Je kunt toch gewoon jager zijn? Ook al is het niet je beroep?

Stefenootje
16-05-2012, 21:40
Oh :o

Little Phoebe
16-05-2012, 21:41
Weet iemand hoe ik zonder iets te slopen vuil onder een toetsenbord vandaan krijg? De spatie naait me elke keer.

Verwijderd
16-05-2012, 21:43
Aan mij wil je geen advies vragen daarover :o Ik zette mijn stofzuiger erop, nu mis ik mijn f-toets :D

Little Phoebe
16-05-2012, 21:44
Slecht idee :D

Quintiano
16-05-2012, 21:48
Weet iemand hoe ik zonder iets te slopen vuil onder een toetsenbord vandaan krijg? De spatie naait me elke keer.

Toets voorzichtig opwippen met een platte schroevendraaier of iets soortgelijks, daarna met een wattenstaafje BOENEN.

Miekje*
16-05-2012, 21:52

Ondersteboven houden en schudden :O. Zo doe ik het altijd.

Trimm Trabb
16-05-2012, 22:10
Toets voorzichtig opwippen met een platte schroevendraaier of iets soortgelijks, daarna met een wattenstaafje BOENEN.
Mijn 'pijltje naar beneden' toets is zo afgebroken en die gebruik ik eigenlijk best wel heel vaak, maar ik ben er inmiddels al aan gewend om gewoon op het contactplaatje eronder te drukken. :o

Sowieso is mijn laptop zo kut en vertiefd dat ik 'm niet eens meer durf mee te nemen. Hij is echt smerig en hij maakt een hoop herrie. :s

Ads door Google

Verwijderd
16-05-2012, 22:14
Mijn 'pijltje naar beneden' toets is zo afgebroken en die gebruik ik eigenlijk best wel heel vaak, maar ik ben er inmiddels al aan gewend om gewoon op het contactplaatje eronder te drukken. :o

Sowieso is mijn laptop zo kut en vertiefd dat ik 'm niet eens meer durf mee te nemen. Hij is echt smerig en hij maakt een hoop herrie. :s

Onze laptops lijken wel op elkaar denk ik :o

Quintiano
16-05-2012, 22:19
Oh :o

Randstadgekkie :P

Ja, 't moet natuurlijk wel met gevoel en beleid gebeuren eah!

:D

Trimm Trabb
16-05-2012, 22:22

:cool:

Het is inmiddels wel een beetje m'n kindje geworden, ook. Daarom mag ook eigenlijk niemand er aan zitten en neem ik al z'n mankementjes maar voor lief, ipv dat ik ze probeer te veranderen/op te lossen.

Ik had 'tzelfde met m'n mp3-speler. Die gebruikte ik een jaar lang op gevoel en gehoor, omdat het schermpje niet meer werkte. No way dat ik 'm weg zou doen. :o

Ja, 't moet natuurlijk wel met gevoel en beleid gebeuren eah!

Ik? Iets met gevoel en beleid doen? Nope.

Stefenootje
16-05-2012, 22:25
Randstadgekkie :P

Whehe, ik ben opgegroeid in het meest provinciale gebied ooit.

Trimm Trabb
16-05-2012, 22:29
Goeree Hopsakee. :cool:

Little Phoebe
16-05-2012, 23:15
Ik ben bang dat ik het afbreek ofzoiets :o
Ondersteboven houden en schudden :O. Zo doe ik het altijd.

Ja, het is nogal een grote laptop, helemaal voor mijn doen :p

Quintiano
16-05-2012, 23:17
Whehe, ik ben opgegroeid in het meest provinciale gebied ooit.

Whatever floats your boat hoor, nep-provinciaaltje!

Ik ben bang dat ik het afbreek ofzoiets :o

Welnee. Gewoon voorzichtig omhoog wippen. Eerst de ene kant, daarna de andere kant, wiggle wiggle wiggle en pop goes the weasel.

Little Phoebe
16-05-2012, 23:18
Ja, je weet duidelijk niet hoe subtiel ik ben met dat soort dingen :D

Stefenootje
16-05-2012, 23:19
Ik besloot een keer de stofzuiger op de ventilator te zetten, en toen was hij kapot :):)