[Archief] Bekijk het origineel op : Wie saait zal baantjes oogsten #1656
Quintiano
15-05-2012, 17:25
Ach, ik vind horeca, in ieder geval voor mij persoonlijk, toch altijd een prima bijbaantje, of om te doen gewoon tussendoor zeg maar. Tussen twee banen in zoals ze dat zo leuk noemen :cool:
Voor studenten is het inderdaad goed toeven ;)
Quintiano
15-05-2012, 17:26
Oh, fijne verhaspeling. Pheebs, wil je het voor me fixen? Mijn foon weigert dienst inzake broodnodige correcties :(
Little Phoebe
15-05-2012, 17:26
Chick Rock 56
Lentekriebel 53
Stefenootje 44
Quintiano 38
fizzle-fluffy 38
Sarah 28
.sann 26
Martiño 25
Absinthe 24
Apate 22
Little Phoebe 22
Miekje* 17
Noedelhap 16
Uomi 12
Klaverhap 11
Cherry Springs 10
Chicka Little 10
Zeppelin 9
Trimm Trabb 8
Qandy. 6
Paranoide 4
Nemo 4
mollerator 3
Lorelei 3
Turk February 3
moesasji 3
Lusi 2
florisbaas 2
michellewhoelse 1
Neko* 1
Verwijderd
15-05-2012, 17:27
Nou, het verdient niet echt chill. Veel studenten die ik ken (oke, vooruit, dat zijn jongens die verstand hebben van computers en shit) werken voornamelijk bij bedrijven en fixen dingen met computers en krijgen daarbij ongeveer het driedubbele betaald.
Maar ja :O ik heb dat verstand niet, en met wat ik studeer kom je ook niet echt aan de bak (:D:D:D HAHA :() dus dat schiet niet op.
Quintiano
15-05-2012, 17:28
Mhm. Maar horeca is weliswaar sociaal een stuk leuker, lijkt me. En wellicht ook relaxter qua flexibelere werktijden.
Verwijderd
15-05-2012, 17:29
Tsja. Hangt er maar net vanaf. Volgens mij heeft iedereen het prima naar z'n zin met z'n baantjes. Over baantjes gesproken, ik moet nog iets doen, en ik heb geen zin.
Verwijderd
15-05-2012, 17:31
Schrijf een fictief blogbericht/dagboek entry over een vakantiereis naar madrid
Infoberichtjes kan ik wel :( maar een blogbericht niet zo geloof ik.
Verwijderd
15-05-2012, 17:31
sorry phoebe, ik stuur el en stuk taart met de post . :y
Quintiano
15-05-2012, 17:32
Apaat, jij mag ook wel de TT aanpassen :o
Little Phoebe
15-05-2012, 17:33
Wat is er met de TT?
Little Phoebe
15-05-2012, 17:33
Ha, je moet niet editen, daar lees ik overheen :D
Verwijderd
15-05-2012, 17:34
ik?
Verwijderd
15-05-2012, 17:34
Oh. (Y) Phoebe heeft het al gefixt.
Verwijderd
15-05-2012, 17:36
nog een half uur en dan komen de verwende kut kinderen van een kennis.
Little Phoebe
15-05-2012, 17:36
ik?
Nee :p al denk ik niet dat taart nog lekker is over 2 dagen.
Oh. (Y) Phoebe heeft het al gefixt.
Sorry :D
Verwijderd
15-05-2012, 17:37
dan wordt het telepathie taart.
Quintiano
Ha, je moet niet editen, daar lees ik overheen :D
:D Thanks, mevrouw!
Verwijderd
Niets sorry. Scheelt mij weer! Ik kom om in het werk!
Little Phoebe
15-05-2012, 17:38
:D Thanks, mevrouw!
(Y)
Niets sorry. Scheelt mij weer! Ik kom om in het werk!
Oh blaaaaaa :p
Ik ga maar eens wat te eten zoeken. Houdoe!
Verwijderd
15-05-2012, 17:39
Eet smakelijk!
Verwijderd
15-05-2012, 17:41
in juni naar de ardennen met school (N) veen en grotten onderzoeken een dag lang.
Noedelhap
Meh, net een afspraak gehad bij een potentiële klant, waarbij ze een videofilmpje wilden maken met animaties van mij erin. Maar nu blijkt dat er voorlopig eigenlijk niet zoveel (of geen) geld beschikbaar is om mij van te betalen. Dus of het doorgaat is nog maar de vraag. BUMMER.
Allemaal dankzij die kuteconomie en kutcrisis. Ik heb zin om bankiers en politici aan een hoge boom op te knopen :mad:
Quintiano
Hmm ik geloof dat ik vandaag voornamelijk met rust gelaten wil worden. Jammer dat mijn gewaardeerde collega's daar anders over schijnen te denken.
florisbaas
15-05-2012, 17:46
gedver , het avondeten was niet te eten vandaag #barf
fizzle-fluffy
15-05-2012, 17:52
Maar je hoefde ten minste niet zelf te koken, of wel?
florisbaas
15-05-2012, 17:54
Maar je hoefde ten minste niet zelf te koken, of wel?
dat was wel beter geweest _O_
ben de enige in dit huis die kan koken
fizzle-fluffy
15-05-2012, 17:55
Ik zou vooral aanbieden dat je elke avond wil koken voortaan! (y)
Little Phoebe
15-05-2012, 17:55
Wees blij dat je te eten krijgt.
in juni naar de ardennen met school (n) veen en grotten onderzoeken een dag lang.
Dat is toch leuk? (y)
Wees blij dat je te eten krijgt.
*lp aait*
Trimm Trabb
15-05-2012, 17:57
Ik moet m'n eigen eten kopen en maken. En dan maar hopen dat 't te pruimen is. En zo niet, dan moet ik 't alsnog opvreten. HET LEVEN IS ZO ONEERLIJK!!! :'( :'( :'(
Little Phoebe
15-05-2012, 17:58
*lp aait*
Dat kwam er wel erg bitchy uit hè? :D
florisbaas
15-05-2012, 17:59
ik zeg dat ik me eten niet lekker vond en dan krijg ik DIT soort reacties :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
Little Phoebe
15-05-2012, 18:01
Het is gewoon een beetje ondankbaar. Je moeder heeft ongetwijfeld haar best gedaan en dan zeg je dat het niet te vreten was.
Als je iets niet lust, oké, maar dit is gewoon niet aardig. Plus, kindjes in Afrika enzo.
florisbaas
15-05-2012, 18:02
nope, opwarmaaltijd van de albert heijn
Little Phoebe
15-05-2012, 18:03
Dan kook je zelf maar. Die maaltijden zijn prima te pruimen namelijk.
florisbaas
15-05-2012, 18:05
Dan kook je zelf maar. Die maaltijden zijn prima te pruimen namelijk.
behalve als je geen hutspot lust ;)
over de rest van de maaltijden van de albert heijn ben ik wel te spreken hoor :)
Little Phoebe
15-05-2012, 18:07
Dan zeg je 'mam, ik vind hutspot niet lekker, kun je de volgende keer iets anders voor me halen?'
florisbaas
15-05-2012, 18:08
al gedaan ;)
en ik stel voor dat we deze discussie bëeindigen want niemand heeft wat aan een debat over hutspot :D
Dat kwam er wel erg bitchy uit hè? :D
Ja, even je kut uit de knoop halen schat ;)
nee maar grapje ik snap het ook wel enzo :p *aai en chocolade voer*
Ik moet m'n eigen eten kopen en maken. En dan maar hopen dat 't te pruimen is. En zo niet, dan moet ik 't alsnog opvreten. HET LEVEN IS ZO ONEERLIJK!!! :'( :'( :'(
Gelukkig vind ik van mezelf dat ik best lekker kook zo nu en dan. :o Tenminste, ik kan het zelf prima hebben :p En nu ga ik lekker mijn eigen eten opeten <33
al gedaan ;)
en ik stel voor dat we deze discussie bëeindigen want niemand heeft wat aan een debat over hutspot :D
Nou, ik vind een debat over hutspot anders best nuttig (y) Stamppot maken is leuk, en hutspot is mijn favoriete stamppot. Ik denk dat ik morgen hutspot ga maken (y) met spek en alles, hoppakee!
Cherry Springs
15-05-2012, 18:14
Ik had zo'n iglo-diepvriesmaaltijd met zalm. Nu weet ik weer waarom ik anders nooit zalm eet. Smaak blijft zo hangen. :(
Verwijderd
15-05-2012, 18:15
Zalm.<3
Noedelhap
15-05-2012, 18:16
Ik vind het maar niks, een flutdiscussie over de hutspot van een recalcitrante puber met first world problems.
Cherry Springs
15-05-2012, 18:18
Verbetersuggestie? :)
mollerator
15-05-2012, 18:30
Ik heb net een degelijke maaltijd van de AH gegeten. Ik wil eigenlijk zo gaan hardlopen, maar ergens wil ik het ook weer niet. Nouja ergens, m'n benen willen het niet.
fizzle-fluffy
15-05-2012, 18:35
Ik ga zo een cup-a-soup van de AH eten als avondeten omdat ik te lui ben om ingredienten te gaan halen waarna ik die in een pan ga opwarmen :o
Verwijderd
15-05-2012, 18:39
Ik ga zo een cup-a-soup van de AH eten als avondeten omdat ik te lui ben om ingredienten te gaan halen waarna ik die in een pan ga opwarmen :o
dat is toch geen avondmaaltijd, gekke fizzle!
Trimm Trabb
15-05-2012, 18:42
Gelukkig vind ik van mezelf dat ik best lekker kook zo nu en dan. :o Tenminste, ik kan het zelf prima hebben :p En nu ga ik lekker mijn eigen eten opeten <33
Tuurlijk kan ik ook prima koken, maar af en toe moet ik improviseren met de restjes die ik in huis heb en dat is niet altijd even lekker. :D
Maarrrr, wat ik net heb gekookt...omg. <3 Simpel, maar tantoelekker.
Kippenbout, gekruide aardappeltjes uit de oven en wokgroenten. Nommienom. En ik heb net voor het eerst de Zaanse Kerriemayonaise geprobeerd en echt OMG!!11!!!!11! <3
Noedelhap
15-05-2012, 18:50
Verbetersuggestie? :)
Nope. :(
fizzle-fluffy
15-05-2012, 18:56
dat is toch geen avondmaaltijd, gekke fizzle!
Nee, maar ik ben ziek en ik heb geen eetlust. Ik krijg morgen medicijnen tegen de buikpijn enzo en dan kan ik vast weer normale maaltijden eten. (y)
Quintiano
15-05-2012, 18:59
Nou, ik vind een debat over hutspot anders best nuttig (y) Stamppot maken is leuk, en hutspot is mijn favoriete stamppot. Ik denk dat ik morgen hutspot ga maken (y) met spek en alles, hoppakee!
:o Do want.
Verwijderd
15-05-2012, 18:59
Nee, maar ik ben ziek en ik heb geen eetlust. Ik krijg morgen medicijnen tegen de buikpijn enzo en dan kan ik vast weer normale maaltijden eten. (y)
Ah, ok. Nee, dan snap ik het. Op zieke dagen kan ik ook leven op een appel en een bouillonnetje per dag.
Verwijderd
15-05-2012, 19:01
Ik maak nu regelmatig jouw zuurkoolstamppot, Quincy!
Quintiano
15-05-2012, 19:02
Ik vind het maar niks, een flutdiscussie over de hutspot van een recalcitrante puber met first world problems.
Heh, inderdaad. Eten wat de pot schaft en anders donder je maar op naar de snackbar op eigen kosten. Zo werd het vroeger bij ons met de paplepel INGESLAGEN. En terecht.
Turk February
15-05-2012, 19:04
Weten jullie nog, toen iedereen goeiemoggel zei?
Quintiano
15-05-2012, 19:04
Ik maak nu regelmatig jouw zuurkoolstamppot, Quincy!
(Y) Zuurkool is awesome :bloos:
Heb jij even pech want er komt al een andere man eten!
Ja, vanochtend nog.
Turk February
15-05-2012, 19:06
Oh, ik dacht dat die tijd wel min of meer voorbij was.
Verwijderd
15-05-2012, 19:06
(Y) Zuurkool is awesome :bloos:
Uhuh (y)
Vanavond had ik trouwens ravioli met broccoli en tomatensaus. Simpel maar ook lekker (y)
Little Phoebe
15-05-2012, 19:07
Ja, even je kut uit de knoop halen schat ;)
:D
nee maar grapje ik snap het ook wel enzo :p *aai en chocolade voer*
Hihi (y)
Noedelhap
15-05-2012, 19:07
Ik vind hutspot best wel niet te nassen. Ik kan het wel, maar niet met het grootst mogelijke plezier.
Turk February
15-05-2012, 19:11
Hutspot is, zoals erwtensoep, zoiets dat je heel graag wil eten in de winter omdat het zo lekker typisch Hollansch winters is, maar als het dan eenmaal op je bord ligt, denk je: dit is eigenlijk helemaal niet lekker.
Noedelhap
Na dit stukje nuttige info hierboven [edit: van mezelf] hoop ik nu niet dat men mij 's nachts wakker gaat bellen voor een portie dampende hutspot!
Turk February
Hoewel ik erwtensoep best weleens oprecht lekker vind.
Noedelhap
15-05-2012, 19:17
Ik vind Dolf Jansen echt een opmerkelijk bizar hoofd hebben. Met name die lijn van zijn jukbeenderen naar zijn mondhoeken.
Weet je nog, toen iedereen toppie zei?
En heb je ook een tante die dat nog steeds doet als ze tegen tieners praat?
ik vind hutspot erg lekker trouwens, maar er moet wel meer wortel in zitten dan aardappel.
Ik vind hutspot (dat woord gebruik ik echt nooit :D) eigenlijk niet lekker. Ik eet het wel altijd, maar liever niet.
maar wortelstamp is iets anders, dat heeft geen uien.
Oh, echt? Ik noem het altijd wortelestamp. Maar dat doet eigenlijk iedereen hier zo ongeveer.
Verwijderd
15-05-2012, 19:31
Ik wortelstamp. En die heeft zeker wel uien.
Trimm Trabb
15-05-2012, 19:31
Weet je nog, toen iedereen toppie zei?
En heb je ook een tante die dat nog steeds doet als ze tegen tieners praat?
Ik heb een vriendin die dat vaak zegt. Of nee, eigenlijk nog erger, ze zegt 'toppertje'. :(
maar dan wel met uien? Hmm. Mijn ouders (brabants) noemen het ook wortelstamp, maar die maken het ook anders, doen er alleen 1 gesnipperd&gefruit uitje door op het laatst, niet erdoorheen gestampt zoals bij hutspot.
EN nu ga ik allersaaiste chauffeur kijken!
Trimm Trabb
15-05-2012, 19:32
En hutspot is alleen voor 3 oktober. Ik heb 't vorig jaar voor 't eerst op. Best lekker, maar niet heel bijzonder ofzo.
Klaverhap
15-05-2012, 19:33
Ja, vreselijk ;x
Verwijderd
15-05-2012, 19:34
maar dan wel met uien? Hmm. Mijn ouders (brabants) noemen het ook wortelstamp, maar die maken het ook anders, doen er alleen 1 gesnipperd&gefruit uitje door op het laatst, niet erdoorheen gestampt zoals bij hutspot.
EN nu ga ik allersaaiste chauffeur kijken!
Ik, Brabander, maak wortelstamp volgens mij niet anders dan hutspotnoemers hutspot maken.
Turk February
15-05-2012, 19:45
De oorspronkelijke hutspot werd bereid met pastinaak in plaats van aardappel. Dat lijkt me eigenlijk een lekkerder gerecht.
Quintiano
15-05-2012, 19:51
Jongons, alles valt of staat met een uitgekiende bereiding van de stamppot. Mits goed klaargemaakt, met joié de vivre en allure, zijn alle stamppotten superb.
Verwijderd
15-05-2012, 19:54
stamppot met mosterd!
En nu heb ik honger :(
Quintiano
15-05-2012, 19:55
Heb jij even pech want er komt al een andere man eten!
Bawww!
Verwijderd
15-05-2012, 19:56
Jongons, alles valt of staat met een uitgekiende bereiding van de stamppot. Mits goed klaargemaakt, met joié de vivre en allure, zijn alle stamppotten superb.
Ik ben volgens mij ook nog nooit een stamppot tegengekomen die ik niet lekker vond (y)
fizzle-fluffy
15-05-2012, 19:57
Ah, ok. Nee, dan snap ik het. Op zieke dagen kan ik ook leven op een appel en een bouillonnetje per dag.
Ja precies.
Hoewel dit heel stom is, want ik heb qua smaak heel veel zin in eten maar mijn maag heeft dat gewoon niet. (n)
Verwijderd
15-05-2012, 19:59
Oh, nee, ik bedoel juist dat de eetlust bij mij dan vaak een beetje weg is. Terwijl ik me soms dan echt wel beter kan voelen als ik wat eet, maar daar wil ik dan helemaal niet aan denken..
Hutspot is, zoals erwtensoep, zoiets dat je heel graag wil eten in de winter omdat het zo lekker typisch Hollansch winters is, maar als het dan eenmaal op je bord ligt, denk je: dit is eigenlijk helemaal niet lekker.
Nee hoor.
Eigenlijk ben ik voor morgen nog zenuwachtiger dan voor mijn eerste examen. Want Nederlands ging echt helemaal niet goed. Hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik het volgens mij gemaakt heb. Sorry voor mijn gezeur, trouwens.
Turk February
15-05-2012, 20:00
Nee hoor.
Oh, oké.
Oh sorry, ik was even vergeten dat als jij iets vindt, of het nu over film of eten gaat, je er automatisch van uit gaat dat jouw smaak de smaak is die iedereen zou moeten aanhangen! Excuses! Hutspot en erwtensoep zien er inderdaad ontzettend onsmakelijk uit! Bah bah. :)
Quintiano
15-05-2012, 20:02
Laatst heb ik nog iets ontdekt: penne met zalm (oven) en crispy gebakken spek. Van die langwerpige wat dikkere reepjes, door de helft gesneden. Het hartige/zoute van het spek en het zachte doch prominente zalmsmaakje is een heel mooie mondervaring, niet alleen qua smaak maar ook qua structuur :bloos: Uiteraard nog wel een gesnipperd en gedrukt uitje er door, wat cherrytomaatjes, parmezaanse kaas en whatever de fuck je lekker lijkt (y)
Even mijn kut uit de knoop halen hoor, brb,
Verwijderd
15-05-2012, 20:03
Eigenlijk ben ik voor morgen nog zenuwachtiger dan voor mijn eerste examen. Want Nederlands ging echt helemaal niet goed. Hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik het volgens mij gemaakt heb. Sorry voor mijn gezeur, trouwens.
Zeuren maakt niet uit :Y ik zeurde ook tegen iedereen tijdens mijn eindexamens, dat mag :Y. En je Nederlands ging vast beter dan verwacht!
Verwijderd
15-05-2012, 20:04
Quintiano
15-05-2012, 20:04
Ik ben volgens mij ook nog nooit een stamppot tegengekomen die ik niet lekker vond (y)
Ik ook niet *o* Maar ik kan me voorstellen dat een default saaie stamp niet echt prikkelt om te nassen ;)
Trimm Trabb
15-05-2012, 20:08
Nu moet ik ineens denken aan de foto van iemand die echt haar kut in de knoop had gelegd. :(
Quintiano
15-05-2012, 20:09
En wat ben ik ook een lulhoofd om afspraken te maken op de dag van de CL-finale. Mijn agendaskills sucken echt te hard :'(
Ik heb wel eens wat kutjes gezien die je wel in de knoop kon leggen. Kan me voorstellen dat je daar wel cranky en bitchy van wordt.
Verwijderd
15-05-2012, 20:10
Ik wil chips en cola! Potverdorie
Zeuren maakt niet uit :Y ik zeurde ook tegen iedereen tijdens mijn eindexamens, dat mag :Y. En je Nederlands ging vast beter dan verwacht!
Ik zeur eigenlijk niet zo heel veel, daarom moest ik het hier even kwijt. Veel klasgenootjes willen helemaal niet praten over examens of de inhoud en tegen mijn ouders durf ik niet zo heel veel te klagen/zeuren.
En ik hoop eigenlijk ook wel dat Nederlands beter ging dan ik verwacht, maar dan kijk ik weer naar het correctiemodel en dan denk ik steeds 'oh, dat had ik toch écht niet' :(.
Noedelhap
15-05-2012, 20:13
Nee maar kom op, wortels zijn toch niet te eten. Dat maakt hutspot ook niet te eten.
Kijk, andijviestamppot met spekjes, DAAR kun je mee thuiskomen.
Quintiano
15-05-2012, 20:16
Nee maar kom op, wortels zijn toch niet te eten. Dat maakt hutspot ook niet te eten.
Kijk, andijviestamppot met spekjes, DAAR kun je mee thuiskomen.
Jongeeee goede hutspot is boemlauw. Ik weet zeker dat je smaakpapillen eerst een vreugdedansje doen om daarna keihard klaar te komen als je van mijn hutspot smikkelt.
Verwijderd
15-05-2012, 20:16
Ik zeur eigenlijk niet zo heel veel, daarom moest ik het hier even kwijt. Veel klasgenootjes willen helemaal niet praten over examens of de inhoud en tegen mijn ouders durf ik niet zo heel veel te klagen/zeuren.
En ik hoop eigenlijk ook wel dat Nederlands beter ging dan ik verwacht, maar dan kijk ik weer naar het correctiemodel en dan denk ik steeds 'oh, dat had ik toch écht niet' :(.
Ach. Ik was ervan overtuigd dat ik 3 keer een onvoldoende had gehaald. En dan heb ik het niet over 5.4 maar over echt 3-en en 4-en. En ik had onvoldoende, en dat was een 4. Dus het valt altijd allemaal mee.
Hoi.
Hoi! Hoe gaat het met je onderzoekskleuters? Of, ik bedoel eigenlijk, hoe gaat het met je onderzoek?
Goed. Denk ik. Ik vind het maar eng want ik word volledig in het diepe gegooid door m'n begeleidster omdat ze zelf veel te veel persoonlijke omstandigheden heeft waardoor ze nauwelijks aanspreekbaar is. Maar naar mijn mening gaat het goed en anders is het maar pech :D
Morgen weer 2 kinderen testen (y)
En hoe gaat het met jouw eindexamens (behalve Nederlands :p)?
Noedelhap
15-05-2012, 20:24
Jongeeee goede hutspot is boemlauw. Ik weet zeker dat je smaakpapillen eerst een vreugdedansje doen om daarna keihard klaar te komen als je van mijn hutspot smikkelt.
Nou, als die pokermeet eens om de hoek komt kijken, misschien waag ik dan een hapje!
Turk February
15-05-2012, 20:25
Oh sorry, ik was even vergeten dat als jij iets vindt, of het nu over film of eten gaat, je er automatisch van uit gaat dat jouw smaak de smaak is die iedereen zou moeten aanhangen! Excuses! Hutspot en erwtensoep zien er inderdaad ontzettend onsmakelijk uit! Bah bah. :)
Oh sorry, ik was even vergeten dat ik iedere keer als ik mijn mening uit nadrukkelijk dien te vermelden dat deze subjectief en persoonlijk is, omdat mensen anders denken dat ik denk een feitelijke stelling te poneren.
Quintiano
15-05-2012, 20:31
Oh sorry, ik was even vergeten dat ik iedere keer als ik mijn mening uit nadrukkelijk dien te vermelden dat deze subjectief en persoonlijk is, omdat mensen anders denken dat ik denk een feitelijke stelling te poneren.
*gniffel* Ik voel je pijn.
Quintiano
15-05-2012, 20:31
Nou, als die pokermeet eens om de hoek komt kijken, misschien waag ik dan een hapje!
Ik doe mijn best! Maar er komt steeds shit tussen :(
fizzle-fluffy
15-05-2012, 20:32
Oh, nee, ik bedoel juist dat de eetlust bij mij dan vaak een beetje weg is. Terwijl ik me soms dan echt wel beter kan voelen als ik wat eet, maar daar wil ik dan helemaal niet aan denken.. Ja dat heb ik als ik misselijk ben en helemaal als ik koorts heb. Maar nu heb ik echt alleen buikpijn en dat voel ik dan vooral zodra ik iets eet en drink. Terwijl ik wel zin heb in eten en drinken. (n)
Ik moest hierom lachen :D
Quintiano
15-05-2012, 20:36
Gibberish is toch wel een fenomenaal woord.
fizzle-fluffy
15-05-2012, 20:37
Ik dacht dat je het 'Jibberish' schreef. Omdat je anders gibberish zegt in plaats van djibberish.
Turk February
15-05-2012, 20:39
Ik dacht dat je het 'Jibberish' schreef. Omdat je anders gibberish zegt in plaats van djibberish.
Het is toch ook ginger en general en George. De malle Engelsen zijn gewoon niet zo consequent met hoe je hun letters uitspreekt.
Goed. Denk ik. Ik vind het maar eng want ik word volledig in het diepe gegooid door m'n begeleidster omdat ze zelf veel te veel persoonlijke omstandigheden heeft waardoor ze nauwelijks aanspreekbaar is. Maar naar mijn mening gaat het goed en anders is het maar pech :D
Morgen weer 2 kinderen testen (y)
En hoe gaat het met jouw eindexamens (behalve Nederlands :p)?
Wanneer ben je klaar met je onderzoek? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er uitkomt. Morgen heb ik pas mijn tweede examen (wiskunde b), dus hoe het behalve Nederlands gaat, kan ik nog niet zeggen. :p
fizzle-fluffy
15-05-2012, 20:45
Het is toch ook ginger en general en George. De malle Engelsen zijn gewoon niet zo consequent met hoe je hun letters uitspreekt.
ooooh wacht dat maakt wel zin ja! het is 'dj' voor de i en de e en 'g' voor de a, o en u, net als in het Italiaans, maar waar de italianen dan 'gi' schrijven als ze dja, djo of dju willen horen, schrijven de Engelsen een j. Makes sense!
Stefenootje
15-05-2012, 21:19
<3 ga door
Neuh, de knoop is er inmiddels uit
Turk February
15-05-2012, 21:28
No hard feelings hoor, Martiño.
Stefenootje
15-05-2012, 21:39
Godver wat heb ik klote gewerkt.
Het was sowieso al een klote-onderzoek om te moeten uitvoeren, omdat het zo verschrikkelijk kut in elkaar zat.
Ik kreeg een vrouw aan de lijn die wel mee wilde werken, maar het mocht echt niet langer duren dan de 6 minuten die ik zei dat het zou duren.
Vervolgens heeft ze HEEL DE TIJD ZITTEN LULLEN, waardoor ik er onmogelijk nog tussenkwam. Toen wilde ik verder gaat met m'n vragen, zegt ze: 'ja, het duurt nu al een stuk langer dan 6 minuten hè?'
Dus zat echt even van:
http://i722.photobucket.com/albums/ww224/harryneopotter/You-Dont-Say-Meme-Rage-Face-Nicolas-Cage.png
Toen zei ik: 'ja mevrouw, maar u heeft me net een lang verhaal verteld, dus daar kan ik niet zoveel aan doen'.
Zegt ze: 'oh, dus nu moet ik ineens korter antwoorden??? Weet je zo hoeft het voor mij niet, dag!!''
En toen zat ik:
http://2.bp.blogspot.com/-gFh_1_TPeqk/Ty_rdlupnfI/AAAAAAAAAKA/F2GJdA3cbeM/s1600/jackie-chan-meme.jpg
maar vooral:
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/000/578/1234931504682.jpg
fizzle-fluffy
15-05-2012, 21:53
ahw! Wat voor onderzoek moet je doen?
Stefenootje
15-05-2012, 21:59
Gelukkig hoefde het alleen vanavond.
Over wat men van de veehouderij en de vleesproductie vindt. En het was in opdracht van het ministerie van Economie en Landbouw, maar de vragen waren allemaal zo belachelijk gekleurd, en gingen alleen maar over het antibioticagebruik in de vleesproductie.
Voor domme mensen is het allemaal veel te lastig (en er zitten domme mensen bij hoor, dan vraag je 'waar denkt u aan als ik zeg veehouderij in Nederland en vleesproductie?', en dan is het de bedoeling dat ze iets zeggen in de richting van megastallen, dierenwelzijn, al dat soort gedoe, maar heel veel mensen zeggen 'ja ehh..... boeren? Koeien'), en voor slimme mensen zit het allemaal veel te slecht en te belachelijk in elkaar. Die vraagstelling is af en toe om te janken.
Maar goed, wil er niet meer over praten. :P
Oh ja wacht, ik vroeg aan een vrouw (die ene hele domme) 'bent u vegetariër of veganist?' Zegt ze: 'ehh.... ja, ik ben veganist... ik eet gewoon vlees'.
:facepalm: Je snapt toch niet dat sommige mensen het dagelijks leven doorkomen met zo'n intellect. :o
fizzle-fluffy
15-05-2012, 22:00
jezus :D Nou als je nog mensen nodig hebt dan mag je mij wel bellen hoor, dan ga ik de antwoorden geven die je wil horen enzo :y
Stefenootje
15-05-2012, 22:02
jezus :D Nou als je nog mensen nodig hebt dan mag je mij wel bellen hoor, dan ga ik de antwoorden geven die je wil horen enzo :y
Mochten we maar bellen wie we wilden :(
Stefenootje
15-05-2012, 22:05
Er zitten 5 vragen bij in deze vorm:
'Als u het antibioticumgebruik in de veehouderij vergelijkt met ziektes die van dieren op mensen overgebracht kunnen worden, zoals de Q-koorts, maakt u zich dan over het antibioticumgebruik in de veehouderij meer zorgen, evenveel zorgen, of minder zorgen dan de Q-koorts?'
Godsamme. Ik snap best dat mensen dan even niet weten wat ze moeten antwoorden.
Vraag gewoon 'waar maakt u zich meer zorgen om, antibioticagebruik of Q-koorts?'
Maar nee hoor, de samenstellers maken het lekker zo kut en ingewikkeld mogelijk, zowel voor de interviewers als voor de respondenten. Ik snap dat echt niet hè.
Stefenootje
15-05-2012, 22:05
Maar nu genoeg over m'n werk!
Zeppelin
15-05-2012, 22:06
Zo raar is het toch niet om 'boeren of koeien' te antwoorden op zo'n vraag :confused: dat heeft er toch ook mee te maken.
Stefenootje
15-05-2012, 22:08
Zo raar is het toch niet om 'boeren of koeien' te antwoorden op zo'n vraag :confused: dat heeft er toch ook mee te maken.
Jawel, maar ik zou zelf denk ik meer in de richting denken van 'veel dieren in kleine ruimtes' en al dat soort dingen.
Maar goed, misschien is dat ook wel omdat ik het op m'n scherm heb staan en al in die richting zit te denken, dat is waar.
Zeppelin
15-05-2012, 22:09
maar wel heel irritant zo'n wijf die er dan maar besluit een einde aan te maken als het mevrouw te lang duurt. Doe dan niet mee :')
Stefenootje
15-05-2012, 22:10
Ik snap echt niet dat iemand zo kan denken. Zelf zit ze heel de tijd irrelevant te lullen, en dan wil ik er tussenkomen en dan duurt het ineens allemaal te lang omdat het nog niet afgelopen is, wtf :D
Quintiano
15-05-2012, 22:12
Q-koorts :cool:
Stefenootje
15-05-2012, 22:13
Ja, Zep heeft dat nog een tijdje gehad.
Quintiano
15-05-2012, 22:14
Meh ik wil naar huis. Maar mijn plichtsgevoel :')
fizzle-fluffy
15-05-2012, 22:14
Mochten we maar bellen wie we wilden :( oh dat mag dan weer niet :(
'Als u het antibioticumgebruik in de veehouderij vergelijkt met ziektes die van dieren op mensen overgebracht kunnen worden, zoals de Q-koorts, maakt u zich dan over het antibioticumgebruik in de veehouderij meer zorgen, evenveel zorgen, of minder zorgen dan de Q-koorts?'
Vraag gewoon 'waar maakt u zich meer zorgen om, antibioticagebruik of Q-koorts?'
Maar nee hoor, de samenstellers maken het lekker zo kut en ingewikkeld mogelijk, zowel voor de interviewers als voor de respondenten. Ik snap dat echt niet hè.
Jezus, ik moest die vraag ook een paar keer lezen voor k ongeveer de strekking begreep :eek:
Turk February
15-05-2012, 22:16
Sowieso een onzinnige vraag, want je weet dan niet of die mensen zich überhaupt zorgen maken over die dingen. Waarom niet gewoon: "hoeveel zorgen maakt U zich over de Q-koorts en hoeveel zorgen over antibiotica?"
Stefenootje
15-05-2012, 22:17
Sowieso een onzinnige vraag, want je weet dan niet of die mensen zich überhaupt zorgen maken over die dingen. Waarom niet gewoon: "hoeveel zorgen maakt U zich over de Q-koorts en hoeveel zorgen over antibiotica?"
Ja, ook.
Ach heel die vragenlijst zou ik weleens stevig willen afbranden naar de samenstellers toe.
Verwijderd
15-05-2012, 22:19
Blub.
Turk February
15-05-2012, 22:19
dan vraag je 'waar denkt u aan als ik zeg veehouderij in Nederland en vleesproductie?', en dan is het de bedoeling dat ze iets zeggen in de richting van megastallen, dierenwelzijn, al dat soort gedoe, maar heel veel mensen zeggen 'ja ehh..... boeren? Koeien')
Wel een schitterend idee dat die mensen blijkbaar denken dat het Ministerie van Economie en Landbouw een associatiespelletje met ze wil spelen.
Noedelhap
15-05-2012, 22:24
Bezuinig eerst maar eens op die kutambtenaren die die vragen verzinnen, overheid!
Stefenootje
15-05-2012, 22:27
Bezuinig eerst maar eens op die kutambtenaren die die vragen verzinnen, overheid!
Het is een totaal onzinning kutonderzoek.
Want we vragen ook 'zou u meer geld aan vlees uitgeven als....
- de dieren beter behandeld zouden worden?
- het biologisch vlees was?
- Er minder antibiotica gebruikt zou worden?
En natuurlijk zegt het gros van die mensen uit correctheid 'ja', dus wat heb je dan in godsnaam aan die onderzoeksresultaten.
fizzle-fluffy
15-05-2012, 22:28
Maar dat zouden ze dus helemaal niet :p
Noedelhap
15-05-2012, 22:29
Ik zou eerlijk 'nee' antwoorden, want mijn portemonnee komt eerst, dierenwelzijn later :o
Stefenootje
15-05-2012, 22:32
Ik zou eerlijk 'nee' antwoorden, want mijn portemonnee komt eerst, dierenwelzijn later :o
Ja, ik zou ook op sommige dingen nee antwoorden. Maar je hoort gewoon dat sommige mensen aarzelen omdat ze het tegen mij moeten zeggen.
En omdat de vraagstelling zo gekleurd is dat het echt lijkt alsof ik van Wakker Dier ben en ze in elkaar kom slaan als ze niet de juiste antwoorden geven.
Stefenootje
15-05-2012, 22:33
Ohja, en een vrouw vond ik dat 'een bekende stem' had, en toen was ik eigenlijk heel benieuwd wie ze dan bedoelde. :o
Zeppelin
15-05-2012, 22:36
Ohja, en een vrouw vond ik dat 'een bekende stem' had, en toen was ik eigenlijk heel benieuwd wie ze dan bedoelde. :o
victoria koblenko ;)
Stefenootje
15-05-2012, 22:36
victoria koblenko ;)
Ik dacht daar serieus nog aan omdat LP dat weleens zegt :D :')
Quintiano
15-05-2012, 22:42
Jezus, ik moest die vraag ook een paar keer lezen voor k ongeveer de strekking begreep :eek:
Ehr, nou ben ik niet bepaald het helderste sterretje aan de hemel, maar zo moeilijk is het toch niet? :P
Trimm Trabb
15-05-2012, 22:43
Oh mensen, ik heb net voor het eerst in tijden weer eens op mijn bankrekening gekeken, en nu wou ik dat ik 't niet had gedaan. :(
Ik snap het echt niet, ik had deze maand een paar honderd euro meer loon én ik had 300 euro bijgeleend van de IB, en alsnog is mijn geld nu op, terwijl ik helemaal geen grote uitgaven heb gedaan ofzo. Wtf. Hoe moet dit in Godsnaam als ik straks geen stufi meer krijg?! :'(
Stefenootje
15-05-2012, 22:44
Ehr, nou ben ik niet bepaald het helderste sterretje aan de hemel, maar zo moeilijk is het toch niet? :P
Het is misschien niet zo heel moeilijk (als je het zo ziet staan) maar voor een telefonisch onderzoek wel verschrikkelijk inefficient, zeker als je die vraag 5 keer moet stellen in een iets andere vorm.
Stefenootje
15-05-2012, 22:46
Oh mensen, ik heb net voor het eerst in tijden weer eens op mijn bankrekening gekeken, en nu wou ik dat ik 't niet had gedaan. :(
Ik snap het echt niet, ik had deze maand een paar honderd euro meer loon én ik had 300 euro bijgeleend van de IB, en alsnog is mijn geld nu op, terwijl ik helemaal geen grote uitgaven heb gedaan ofzo. Wtf. Hoe moet dit in Godsnaam als ik straks geen stufi meer krijg?! :'(
Ik voel je, ik zit 'm ook altijd abnormaal te stressen als het om m'n geld gaat :( *aai*
Quintiano
15-05-2012, 22:49
Het is misschien niet zo heel moeilijk (als je het zo ziet staan) maar voor een telefonisch onderzoek wel verschrikkelijk inefficient, zeker als je die vraag 5 keer moet stellen in een iets andere vorm.
Had je maar geen CALLGIRL moeten worden *dijenkletst, schouderschokt en schuddebuikt*
Noedelhap
15-05-2012, 22:50
ja, dat geld verdwijnt echt als sneeuw voor de zon :(
Trimm Trabb
15-05-2012, 22:50
Ja maar, ik heb deze maand ongeveer 500 euro meer dan normaal en dan alsnog dit. WTF?
Vorig jaar in de zomer was het ook al zo. Toen kreeg ik m'n vakantiegeld en stond ik ook ineens rood en was er een paar honderd euro die ik niet meer op m'n bankrekening terug kon vinden. Ik snappet niet. :'(
En zoveel koop ik echt niet. Ik doe alleen boodschappen bij de lidl en vreet alle restjes uit m'n kasten op voordat ik nieuw ga halen. Afgelopen maand wel veel concertkaartjes gekocht, maar daarvoor was die IB-buffer.
Dus weer geen vakantie voor mij deze zomer. :'( :'( :'(
Stefenootje
15-05-2012, 22:51
Ja maar, ik heb deze maand ongeveer 500 euro meer dan normaal en dan alsnog dit. WTF?
Vorig jaar in de zomer was het ook al zo. Toen kreeg ik m'n vakantiegeld en stond ik ook ineens rood en was er een paar honderd euro die ik niet meer op m'n bankrekening terug kon vinden. Ik snappet niet. :'(
Oh ik wilde al vragen, je kan toch wel gewoon zien waar het aan opgaat?
Noedelhap
15-05-2012, 22:52
Een hoop kleine uitgaven? Ik merk dat boodschappen soms wel aardig aantikt.
Omg, ik ga morgen gewoon kkhard een ovenschotel maken waar ik twee dagen van kan eten (y) /random fact
Trimm Trabb
15-05-2012, 22:52
Oh ik wilde al vragen, je kan toch wel gewoon zien waar het aan opgaat?
Ik had echt berekend wat er binnen was gekomen die maand en wat ik had uitgegeven, maar dan miste ik alsnog een flink bedrag. Maar mss was dat dan nog van de maanden ervoor, I dunno.
Noedelhap
15-05-2012, 22:53
Ik had echt berekend wat er binnen was gekomen die maand en wat ik had uitgegeven, maar dan miste ik alsnog een flink bedrag. Maar mss was dat dan nog van de maanden ervoor, I dunno.
je ziet toch in je online overzicht waar je wat aan uitgeeft?
Trimm Trabb
15-05-2012, 22:54
Een hoop kleine uitgaven? Ik merk dat boodschappen soms wel aardig aantikt.
Omg, ik ga morgen gewoon kkhard een ovenschotel maken waar ik twee dagen van kan eten (y) /random fact
Ik heb vandaag voor 4,50 een avondmaal gekookt en daar eet ik morgen ook nog van. Dat is toch best een chill bedrag?
Ik ging naar de C1000 en heb veel van die bijna over de datum dingen gescoord voor minder geld.
je ziet toch in je online overzicht waar je wat aan uitgeeft?
Dat zijn dus alsnog geen grote bedragen. Maar ik denk gewoon dat mijn vaste lasten erg hoog zijn.
Noedelhap
15-05-2012, 22:56
Ik heb vandaag voor 4,50 een avondmaal gekookt en daar eet ik morgen ook nog van. Dat is toch best een chill bedrag?
Ik ging naar de C1000 en heb veel van die bijna over de datum dingen gescoord voor minder geld.
Ja, dat vind ik ook altijd wel vet om te doen, maar als ik teveel spullen koop die bijna over datum zijn, krijg ik het niet op tijd op :(
Trimm Trabb
15-05-2012, 22:59
Ja, dat vind ik ook altijd wel vet om te doen, maar als ik teveel spullen koop die bijna over datum zijn, krijg ik het niet op tijd op :(
Roggenbrood kan toch ook nog wel een tijdje na de tht?
Heb zo'n bakje gekocht voor 45 cent. Hoppa, een week lang ontbijt!
Ik sjoemel sowieso altijd wel met de tht. Als het nog goed ruikt schuif ik 't gewoon in m'n mik.
edit: grmmmbl, natuurlijk lees ik dan net dat morgen de vvk begint van Rufus Wainwright in de HMH. 50 euro. muuuuh.
edit2: En ik herinner me ineens dat ik morgen m'n fiets moet ophalen van de fietsenmaker, dus dat is nog eens (minstens) 40 euro.
Damn you postcodeloterij, val ook eens op mijn postcode!
fizzle-fluffy
15-05-2012, 23:01
naja, me naam zegt het al, ik ben dus gay, maar durf er niet voor uit te komen, )
haha wat
Noedelhap
15-05-2012, 23:04
Heb zo'n bakje gekocht voor 45 cent. Hoppa, een week lang ontbijt!
Ik sjoemel sowieso altijd wel met de tht. Als het nog goed ruikt schuif ik 't gewoon in m'n mik.
Roggebrood is niet te nassen :D
Trimm Trabb
15-05-2012, 23:06
Ik vind 't lekker. Bakken en een plakkie kaas erop, yumyum. Ik vond 't vroegah ook smerig, maar ineens had ik er trek in en toen bleek ik 't fucking lekker te vinden.
M'n moeder zou wrs denken dat ik zwanger ben.
Verwijderd
15-05-2012, 23:08
Roggebrood (y)
(met Franse kaas en honing <3 )
Quintiano
15-05-2012, 23:15
Zeer zeker! THT's zijn prima rekbaar (y)
edit: grmmmbl, natuurlijk lees ik dan net dat morgen de vvk begint van Rufus Wainwright in de HMH. 50 euro. muuuuh.
Rufus Wainwright was laatst bij Graham Norton. Ik was aangenaam verrast :cool:(Y)
edit2: En ik herinner me ineens dat ik morgen m'n fiets moet ophalen van de fietsenmaker, dus dat is nog eens (minstens) 40 euro.
Damn you postcodeloterij, val ook eens op mijn postcode!
Was het niet mogelijk dat zelf te doen? Het is dat ik via m'n werk tegoedbonnen over m'n brutoloon kan aanschaffen en me dus de ballen uit de string lach, maar als ik dat niet zou kunnen had de fietsenmeneer mij half niet zo vaak gezien.
Quintiano
15-05-2012, 23:15
Roggebrood is niet te nassen :D
Rochelbrood!
Tien punten wie instantly de referentie oppikt.
Verwijderd
15-05-2012, 23:20
Rochelbrood!
Tien punten wie instantly de referentie oppikt.
Goeiemoggel? Of denk ik totaal verkeerd?
Quintiano
15-05-2012, 23:23
Goeiemoggel? Of denk ik totaal verkeerd?
Yessir!
Turk February
15-05-2012, 23:36
Ik vind 't lekker. Bakken en een plakkie kaas erop, yumyum. Ik vond 't vroegah ook smerig, maar ineens had ik er trek in en toen bleek ik 't fucking lekker te vinden.
M'n moeder zou wrs denken dat ik zwanger ben.
Roggenbrood is de shit voor arme mensen met honger. Soms zie ik een bijstandsmoeder een pak witbrood kopen, dan denk ik, ja jezus, vind je het gek dat je trek hebt. Een plak roggebrood voor dezelfde prijs en je zit een halve dag vol.
Stefenootje
15-05-2012, 23:38
Roggenbrood is de shit voor arme mensen met honger. Soms zie ik een bijstandsmoeder een pak witbrood kopen, dan denk ik, ja jezus, vind je het gek dat je trek hebt. Een plak roggebrood voor dezelfde prijs en je zit een halve dag vol.
Hoe weet je dat het een bijstandsmoeder is?
Noedelhap
15-05-2012, 23:38
Roggebrood smaakt klef, heeft amper bite en smaakt viezig. Hooguit nog door je strot te krijgen met drie kuipen roomboter. Geef mij maar normaal brood anytime.
Turk February
15-05-2012, 23:39
Hoe weet je dat het een bijstandsmoeder is?
Oh, dat weet ik niet, want ik verzon dat maar. Maar roggenbrood is wel een geschenk uit de hemel voor mensen met weinig geld.
Stefenootje
15-05-2012, 23:39
Ik heb het nog nooit gegeten, maar als het smaakt zoals ik dénk dat het smaakt vind ik het niet te nassen.
Turk February
15-05-2012, 23:40
Roggebrood smaakt klef, heeft amper bite en smaakt viezig. Hooguit nog door je strot te krijgen met drie kuipen roomboter. Geef mij maar normaal brood anytime.
Amper bite?
Klef is het inderdaad wel, Fries roggenbrood dan. Ik koop Brabants, dat is een stuk droger en smakelijker.
Noedelhap
15-05-2012, 23:41
Amper bite?
Klef is het inderdaad wel, Fries roggenbrood dan. Ik koop Brabants, dat is een stuk droger en smakelijker.
Ja, het is gewoon een zachte plak bruine poep.
Stefenootje
15-05-2012, 23:41
Ik ga het binnenkort kopen, nu ben ik benieuwd (y)
Stefenootje
15-05-2012, 23:44
Hahaha dat komt raar over :D :')
Quintiano
15-05-2012, 23:44
Doe er dan een stukje verse haring op (y) Of wat Absinthe zei (y)
Quintiano
15-05-2012, 23:46
Ik werd daarstraks nauwlettend in de smiezen gehouden door dit snoesje:
http://www.irrelevant.nl/opendir/x/katje.jpg
En niet geheel ten onrechte want ik heb dat mormel onlangs Friesche nagelkaas gevoerd. Van de kaasboer. Smikkelen dat-ie deed! En terecht.
Noedelhap
15-05-2012, 23:49
Doe er dan een stukje verse haring op (y)
Alsof dat het lekkerder maakt, maak dat die kat boven me maar wijs!
Trimm Trabb
15-05-2012, 23:50
Ja, het is gewoon een zachte plak bruine poep.
Neuh, als het echt zacht is dan klopt er iets niet. En wanneer heb je 't voor het laatst gegeten? Mijn mening over roggebrood is ook gegaan van 'ewww' naar 'yum'. En er zit ook wel verschil tussen de merken. Die van bolletje vind ik bijv. lekkerder dan die van de Lidl, want die is een beetje bitter, terwijl bolletje een wat zuurdere nasmaak heeft.
Maar goed, als je het niet lust dan kan dat natuurlijk, maar ik vind het goed te pruimen en het is idd ideaal voor een arme sloeber als ik.
Trimm Trabb
15-05-2012, 23:50
Ik werd daarstraks nauwlettend in de smiezen gehouden door dit snoesje:
[afbeelding]
(http://www.irrelevant.nl/opendir/x/katje.jpg)
Laser kitteh! :eek:
Turk February
15-05-2012, 23:51
Dit brood:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000464900/000/000464944_001_144782_200.jpg
Noedelhap
15-05-2012, 23:51
Neuh, als het echt zacht is dan klopt er iets niet. En wanneer heb je 't voor het laatst gegeten? Mijn mening over roggebrood is ook gegaan van 'ewww' naar 'yum'. En er zit ook wel verschil tussen de merken. Die van bolletje vind ik bijv. lekkerder dan die van de Lidl, want die is een beetje bitter, terwijl bolletje een wat zuurdere nasmaak heeft.
Maar goed, als je het niet lust dan kan dat natuurlijk, maar ik vind het goed te pruimen en het is idd ideaal voor een arme sloeber als ik.
Toen ik nog thuis woonde, dus 2005 of eerder. Want sinds ik op mezelf woon, ga ik het niet kopen natuurlijk.
Quintiano
15-05-2012, 23:52
Alsof dat het lekkerder maakt, maak dat die kat boven me maar wijs!
Culinaire opvoeding dien jij te genieten, jongeman!
Noedelhap
15-05-2012, 23:55
Culinaire opvoeding dien jij te genieten, jongeman!
Die heb ik van huis uit wel meegekregen (y) Meneer de perzik-abrikoos-rookworst-en-biefstukhater!
Quintiano
15-05-2012, 23:56
http://www.irrelevant.nl/opendir/x/katjeaww.jpg
Hier het snoesje nog eens! Jammer dat 't een wild beest is. Ik had haar wel willen hebben :o
Quintiano
Die heb ik van huis uit wel meegekregen (y) Meneer de perzik-abrikoos-rookworst-en-biefstukhater!
Nuance schmuance much? :D
Noedelhap
[afbeelding]
(http://www.irrelevant.nl/opendir/x/katjeaww.jpg)
Hier het snoesje nog eens! Jammer dat 't een wild beest is. Ik had haar wel willen hebben :o
Mooie vachtkleuren (y)
Noedelhap
Nuance schmuance much? :D
Nah, doe ik niet aan ;)
Stefenootje
15-05-2012, 23:58
[afbeelding]
(http://www.irrelevant.nl/opendir/x/katjeaww.jpg)
Mooie vacht :eek:
Quintiano
15-05-2012, 23:59
Yeah het is echt een mooi katje om te zien joh.
Noedelhap
16-05-2012, 00:27
Hee Q, speel jij Diablo3 al?
Quintiano
16-05-2012, 00:31
Hmm nope. Ik heb de beta wel gespeeld, 'n paar keer de Skeleton King gewhackt, maar ik denk dat 't een domme aankoop zou zijn. Ik ben er nog niet uit of 't iets voor mij is. Broerlief was van 't weekend al aan het ragen dat Bol z'n order (vorig jaar geplaatst, lol) nog niet had geleverd, maar hij heeft 'm op tijd gekregen nog :D Jammer. Had goed leedvermaak geweest (y)
edit: 't Zal je vriendin zijn:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4177086_460s.jpg
Noedelhap
16-05-2012, 00:40
Hmm nope. Ik heb de beta wel gespeeld, 'n paar keer de Skeleton King gewhackt, maar ik denk dat 't een domme aankoop zou zijn. Ik ben er nog niet uit of 't iets voor mij is. Broerlief was van 't weekend al aan het ragen dat Bol z'n order (vorig jaar geplaatst, lol) nog niet had geleverd, maar hij heeft 'm op tijd gekregen nog :D Jammer. Had goed leedvermaak geweest (y)
edit: 't Zal je vriendin zijn:
[afbeelding]
(http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4177086_460s.jpg)
Hoe kon je de Beta spelen, ik wil m nu wel spelen, maar nog geen zin om 'm te kopen. Is er ook een DEMO?
Quintiano
16-05-2012, 00:45
Hoe kon je de Beta spelen, ik wil m nu wel spelen, maar nog geen zin om 'm te kopen. Is er ook een DEMO?
Mijn broertje had 'n key gekregen. En via hem heb ik 'm een poosje kunnen spelen. Nou, wat je zegt over 'n demo; Diablo III wordt verkocht met een soort van trialkey. Daarmee kan je tot op zekere hoogte en met een zooi restricties (maximaal level 13, toegang tot alleen de beta-content (dus de Skeleton King en niet meer), geen toegang to de AH en je kunt ook de éckte koperts niet ingame zien) spelen. Als je wilt, kan ik er wel eentje voor je hosselen?
edit:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4171643_700b.jpg
:D(Y)
Noedelhap
16-05-2012, 01:04
Mijn broertje had 'n key gekregen. En via hem heb ik 'm een poosje kunnen spelen. Nou, wat je zegt over 'n demo; Diablo III wordt verkocht met een soort van trialkey. Daarmee kan je tot op zekere hoogte en met een zooi restricties (maximaal level 13, toegang tot alleen de beta-content (dus de Skeleton King en niet meer), geen toegang to de AH en je kunt ook de éckte koperts niet ingame zien) spelen. Als je wilt, kan ik er wel eentje voor je hosselen?
edit:
[afbeelding]
(http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4171643_700b.jpg)
:D(Y)
Een trialkey hosselen? Yes plz! Dat is dan toch gewoon de BETA toch? Want als het een demo is, moet iedereen toch zo'n trialkey kunnen fixen? :P
Little Phoebe
16-05-2012, 01:11
Oke, slaaptijd!
Quintiano
16-05-2012, 01:15
Een trialkey hosselen? Yes plz! Dat is dan toch gewoon de BETA toch? Want als het een demo is, moet iedereen toch zo'n trialkey kunnen fixen? :P
Mnee, het is een "starters kit", of zo. Het is precies wat ik daar eerder beschreef ;) Maar ik zal 'ns vragen of broerlief z'n "starter kit" of hoe het ook heet beschikbaar wil stellen voor een goed doel.
Ik zit nu nog buiten op t terras in mn tshirt \m/
Verwijderd
16-05-2012, 06:13
Vertel mij wat. En dan word ik ook nog wakker met Corry Konings in m'n hoofd.
Wanneer ben je klaar met je onderzoek? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er uitkomt. Morgen heb ik pas mijn tweede examen (wiskunde b), dus hoe het behalve Nederlands gaat, kan ik nog niet zeggen. :p
Succes dan!
ik ben over 2 maanden klaar, als t goed is.
fizzle-fluffy
16-05-2012, 08:23
Om nog even terug te komen op gisteravond, ik vind het roggebrood van de euroshopper het lekkerst. Hoe zwarter en sappiger, hoe beter. droog brood (n)
Succes dan!
ik ben over 2 maanden klaar, als t goed is.
Dankje. Ik hoef pas om half twee, dus ik moet nog even wachten. En ik hoop dat het niet gaat regenen als ik naar school moet.
Paranoide
16-05-2012, 08:33
Sappig brood -O-
Paranoide
16-05-2012, 08:34
Maar Brabants roggebrood is lekker, ja. (y)
fizzle-fluffy
16-05-2012, 08:37
sappig brood <3 nomnomnom :bloos:
Wel veel werk met kauwen, maar eigenlijk minder werk dan wanneer het brood zompig is zoals witbrood.
Dat de spellingscontrole van word tegenwoordig weet dat je in het Nederlands woorden mag samenvoegen, leidt er toe dat ik vrij vaak 'wekeend' in plaats van 'weekend' typ en dan over het hoofd zie :D
Verwijderd
16-05-2012, 09:40
jooooooooooow ik heb serieus van half 11 tot half 10 geslapen :eek: Dat mag in de krant! En nu loop ik natuurlijk te stuiteren en kan ik me helemaal niet aan mijn rustprogramma houden. Maar goed. *O**O**O*
Verwijderd
16-05-2012, 09:43
Quintiano, wat hebt gij met Zevenaar?
http://picturehoster.info/images/56601845806810563493.png
Noedelhap
16-05-2012, 09:49
Late train :D
En omdat het kan en ik niet veel beters te doen heb:
http://picturehoster.info/images/18522624104066880159.jpg
Ik, Brabander, maak wortelstamp volgens mij niet anders dan hutspotnoemers hutspot maken.
ok dan ligt het gewoon aan mijn ouders!
Noedelhap
16-05-2012, 09:55
Mijn klant heeft niet woedend en afkeurend gereageerd op mijn voorstel om een extra vergoeding, dus ik ben weer enigszins gerustgesteld dat ik niet voor Jan met de korte achternaam zit te werken (y) *O*
Quintiano
16-05-2012, 09:57
Quintiano, wat hebt gij met Zevenaar?
Ik woon er vlakbij.
//Goedemorgen!
Noedelhap
16-05-2012, 10:07
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/485728_3631500179633_1037990129_3432123_917939846_n.jpg
:D;d;d;:D:D:D:D:(
Quintiano
16-05-2012, 10:25
Zo, huishoudelijke activiteiten zijn weer gedaan, lekker gedoucht.. Tijd voor 'n bak koffie. Normaliter ben ik niet echt een koffiedrinkert maar soms zijn er van die momenten en daar is het NU één van.
[afbeelding]
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/485728_3631500179633_1037990129_3432123_917939846_n.jpg)
fizzle-fluffy
16-05-2012, 10:37
Die first World Problems zijn anders wel HEEL herkenbaar :bloos:
Behalve dat ik mijn hand wel in de pringlesbus krijg *O*
Noedelhap
16-05-2012, 10:41
Die first World Problems zijn anders wel HEEL herkenbaar :bloos:
Behalve dat ik mijn hand wel in de pringlesbus krijg *O*
Ja, erin is nooit een probleem, het eruit krijgen wel!
Ohnee, GRAPJE, mij lukt erin ook niet.
Je hebt gewoon worstklauwen.
Noedelhap
16-05-2012, 11:13
Klote-BREIN, nu kan IK Piratebay ook niet meer bereiken :mad::mad:
Little Phoebe
16-05-2012, 11:17
Mijn exvriendje typte het ip in en dan deed ie het wel. Werkt voor mijn zus ook.
Zeppelin naamzoek.
Little Phoebe
16-05-2012, 11:19
Waah ik ga zo op uitzendbureau-tour, maar ik heb echt geen zin om te eten. Maar tegen de tijd dat ik in de stad ben wel. Dilemma's!
Zeppelin
16-05-2012, 11:19
werkt niet meer :'(
Little Phoebe
16-05-2012, 11:22
Oh, dan heb ik niks gezegd :p proxy dan maar!
Stefenootje
16-05-2012, 11:22
Mijn klant heeft niet woedend en afkeurend gereageerd op mijn voorstel om een extra vergoeding, dus ik ben weer enigszins gerustgesteld dat ik niet voor Jan met de korte achternaam zit te werken (y) *O*
chill (y)
Ja, kampfgruppe brein is aardig bezig. En onze rechtertjes spelen nog mee ook.
Stefenootje
16-05-2012, 11:25
[afbeelding]
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/485728_3631500179633_1037990129_3432123_917939846_n.jpg)
Ja, erin is nooit een probleem, het eruit krijgen wel!
Ohnee, GRAPJE, mij lukt erin ook niet.
[afbeelding]
(http://picturehoster.info/images/56601845806810563493.png)
Omg, latetrain much?
Je hebt gewoon worstklauwen.
:(
http://www.fucktimkuik.org (is normaal gesproken een proxy ;)) Maar volgens mij is TPB vandaag sowieso offline.
Zeppelin
16-05-2012, 11:29
Oh, dan heb ik niks gezegd :p proxy dan maar!
wat denk je dat die code is ;)
Little Phoebe
16-05-2012, 11:32
Ja maar via proxysmurf ofzo bedoel ik :p
Little Phoebe
16-05-2012, 11:32
Mag ik dat wel zeggen als forumbaas :D of überhaupt?
http://i.imgur.com/xS0L1.png
Klaverhap
16-05-2012, 11:35
Klaverhap
16-05-2012, 11:35
"Ik, Brabander" klinkt als een boek trouwens :D
Noedelhap
16-05-2012, 11:36
http://www.fucktimkuik.org (is normaal gesproken een proxy ;)) Maar volgens mij is TPB vandaag sowieso offline.
Ah, thanks!
ThePirateBay is currently dealing with a DDOS attack on its network right now. Rest assured everything will be back to normal as soon as possible so please try again in a little while.
Die pukkelige puberhackers zouden juist de BREIN website moeten DDOS'en, niet PB! :mad:
Klaverhap
16-05-2012, 11:41
pomtiedom *O* het voelt heel gek om legaal niks te doen. Itt de altijd sluimerende scriptiedruk , hoef ik nu even helemaal niks. Dat maakt schoonmaken wel een stuk minder aantrekkelijk.
Ik ben me alvast aan het verheugen op de taart die ik voor de verjaardag van mijn boo ga maken. Dat duurt nog meer dan een maand, maar toch. Taarten bakken <3 Het wordt een zelfgemaakte slagroomtaart (oh no she di-unt) maar dan heel mooi en lekker (y)
en een key lime pie!
Stefenootje
16-05-2012, 11:42
Ik heb nog nooit een taart gebakken.
Klaverhap
16-05-2012, 11:43
Dat had je een keer gezegd ja! Vind je het gewoon niet leuk?
Stefenootje
16-05-2012, 11:44
Ik heb niks met zoete baksels, dus zal het dan ook niet snel maken, nee.
Paranoide
16-05-2012, 11:45
Ah, thanks!
ThePirateBay is currently dealing with a DDOS attack on its network right now. Rest assured everything will be back to normal as soon as possible so please try again in a little while.
Die pukkelige puberhackers zouden juist de BREIN website moeten DDOS'en, niet PB! :mad: Ik vraag me erg af wie daar achter zit. Mensen die weten hoe een DDOS te organiseren zijn doorgaans niet tegen piraterij, en mensen die dat wel zijn, zijn niet zo tech savvy. Niet dat je dat moet zijn om mee te doen met een DDOS-aanval uiteraard, maar als je technische kennis zo'n beetje ophoudt bij MSN en Microsoft Office dan kom je niet heel ver.
Omg, latetrain much?
Had ik hem gedubbelpost? Topic niet doorgelezen hea en zag hem ergens anders :)
Quintiano
16-05-2012, 12:01
Je hebt toch wel genoeg clue daar geen hinder van te hebben? :D
http://tpb.fl.ax lijkt prima te functioneren. Op wat traagheid na.
Quintiano
16-05-2012, 12:03
Mag ik dat wel zeggen als forumbaas :D of überhaupt?
Natuurlijk.
Quintiano
16-05-2012, 12:04
Ik vraag me erg af wie daar achter zit. Mensen die weten hoe een DDOS te organiseren zijn doorgaans niet tegen piraterij, en mensen die dat wel zijn, zijn niet zo tech savvy. Niet dat je dat moet zijn om mee te doen met een DDOS-aanval uiteraard, maar als je technische kennis zo'n beetje ophoudt bij MSN en Microsoft Office dan kom je niet heel ver.
Ik denk aan overheid/major companies. Simple. Dat doen ze overigens wel vaker.
Stefenootje
16-05-2012, 12:07
Uice naamzoek, de terugblikafleveringen van de Gouden Kooi (zijn er vijf) staan nog steeds online.
http://www.allesgemist.nl/serie/De+Gouden+Kooi/592/1
Ik kan me zo ergeren aan Huub en aan die kankerNatasia, heerlijk.
Noedelhap
16-05-2012, 12:08
Je hebt toch wel genoeg clue daar geen hinder van te hebben? :D
http://tpb.fl.ax lijkt prima te functioneren. Op wat traagheid na.
Het gaat me niet om de hinder, maar om het principe. Want als BREIN mij gaat blokkeren, dan zijn ze nog niet jarig.