PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : Saainnende bosaainische avonturen #1663

Pagina's : [1] 2 3

Trimm Trabb
05-06-2012, 16:11
Ofzo.

Noedelhap
05-06-2012, 16:12
Nu denkt iedereen: "whut, spannende Bosnische avonturen? :confused:"

Trimm Trabb
05-06-2012, 16:12
Dit schreef ik voordat ik doorhad dat 't de topic-closer zou zijn:

Omg, mensen. Het is weer tijd voor mijn bi-annual celebrity crush obsession. Aangezien ik ALLES al heb gezien, gehoord en gelezen van/met Tim Key is het nu aan de volgende:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4to1wvtXJ1qdq2u0o1_r2_500.gif

Hij is zo schattig en raar. Ik ga z'n boek kopen, want bij (vrijwel) alles wat hij zegt denk ik 'OMG, IK OOK!'.

:'(

Quintiano
05-06-2012, 16:13
Ze zijn toch al eens eerder bij elkaar gekomen? Maar dan nog, ik ben best fan, dat is geen geheim, maar van die vijf acteurs die samenkomen op een conventie vind ik nu ook weer niet zo gaaf dat ik een nerdgasm krijg. Ik bedoel, het is best leuk natuurlijk, maar ik word er niet hyper van. Sowieso lijken die conventions me een beetje saai, het meeste is nu toch al lang verteld omdat de laatste aflevering al bijna tien jaar geleden is. Een beetje wanhopig om er dan toch weer iedere keer proberen een druppeltje informatie meer uit te trekken.

Nou ja, ik had 't plaatje nog nooit gezien en ik vond 't wel tof :o Maar ik volg/kijk dan ook geen conventies of gatherings, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet. Dus nu heb ik je blij gemaakt met een dode mus. Over dode mussen gesproken! Ook daar vond ik iets van in de tuin. Huhuhuhu!

Little Phoebe
Quintiano 60
Little Phoebe 54
Zeppelin 35
Martiño 34
Stefenootje 31
Chicka Little 30
Chick Rock 29
Etmakas 22
Lorelei 20
Klaverhap 19
Trimm Trabb 18
Sarah 17
Miekje* 15
Noedelhap 15
Vowel 14
Uomi 14
Lusi 13
Strobe! 10
fizzle-fluffy 9
Carn 8
Qandy. 8
Absinthe 5
Paranoide 4
deadlock 4
Turk February 4
Mr Soija 3
Korreltjezout 1
Determination 1
Luwte 1
Qimm 1
Negerzoen 1
Commendatore 1

Trimm Trabb
Nu denkt iedereen: "whut, spannende Bosnische avonturen? :confused:"

Zo beter? :p

Little Phoebe
05-06-2012, 16:14
Even douchen.

Chick Rock

:y

Noedelhap

Oh, maakt me niet uit hoor :D Je mocht het ook zo laten. Dat geeft mensen wat te denken!

Trimm Trabb
05-06-2012, 16:16
Oh, maakt me niet uit hoor :D Je mocht het ook zo laten. Dat geeft mensen wat te denken!

Ja, maar het moet wel goed zijn, want anders denken mensen dat ik stomme titels verzin! :mad:

Uomi
05-06-2012, 16:16
Ik vond de vorige titel eigenlijk leuker :o

Martiño
05-06-2012, 16:18
Nou ja, ik had 't plaatje nog nooit gezien en ik vond 't wel tof :o Maar ik volg/kijk dan ook geen conventies of gatherings, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet. Dus nu heb ik je blij gemaakt met een dode mus. Over dode mussen gesproken! Ook daar vond ik iets van in de tuin. Huhuhuhu!
Nouja, ik volg het trekmovie blog en daar staan altijd die conventieverslagen op. Ik vind het zelf ook niet zo interessant maar in een verveelde bui heb ik er wel eens een paar gelezen en het lijkt me allemaal niet zo spannend. Ja, leuk om een handtekening te halen en eventueel wat merchandise te koppen, dat wel natuurlijk, maar die suffe Q&A sessies waar iedere keer weer zo'n suffe nerd suffe vragen stelt en antwoorden krijgt die al eeuwig bekend zijn, daar word ik niet echt warm van.

Martiño
05-06-2012, 16:18
Ik vond de vorige titel eigenlijk leuker :o
Dankje

Noedelhap
05-06-2012, 16:19
Dankje

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/i-see-what-you-did-there.png

Quintiano
05-06-2012, 16:20
Check hier mijn mysterieuze majestueuze thingie!

http://www.irrelevant.nl/opendir/lolwutplant.jpg

http://www.irrelevant.nl/opendir/lolwutplant2.jpg

http://www.irrelevant.nl/opendir/lolwutplant3.jpg

Degene die me kan vertellen wat de fuck het is krijg 'n marrrrrrrs toegestuurd *o*

En dan nog dit:

http://www.irrelevant.nl/opendir/eischaal.jpg

http://www.irrelevant.nl/opendir/spin.jpg

:evil:

Noedelhap
05-06-2012, 16:23
Quintiano, dat vind ik niet kunnen. Hier een plaatje om die arme dames weer een beetje tot rust te brengen:

http://farm5.staticflickr.com/4034/4529628274_a3ffbb34cb_z.jpg

GRAPJE :evil:

Ads door Google

Quintiano
05-06-2012, 16:24
Oh oh oh nog een saillant detail over het mysterieuze majestueuze onkruid: VORIG JAAR WAS HET ER NOG NIET. Dus in één jaar tijd is dat ineens zo gekomen :confused:

Chick Rock
05-06-2012, 16:26
Oh oh oh nog een saillant detail over het mysterieuze majestueuze onkruid: VORIG JAAR WAS HET ER NOG NIET. Dus in één jaar tijd is dat ineens zo gekomen :confused:

Euh, je weet van het bestaan van éénjarigen?

Quintiano
05-06-2012, 16:28
Euh, je weet van het bestaan van éénjarigen?

Dus hij gaat ook vanzelf weer weg zo zoetjes aan :confused:

Verwijderd
05-06-2012, 16:29
ik ga maar eens een ban aanvragen.

Verwijderd
05-06-2012, 16:29
Goooooooooooooooooooooooooooooedemiddag :bloos: hoe is het hier?

Verwijderd
05-06-2012, 16:30
Tof.

Verwijderd
05-06-2012, 16:31
hoi*O*

goed, ik ga motgen naar belgie.

Verwijderd
05-06-2012, 16:33
Mooi!

Wat ga je in België doen Chicka?

Chick Rock
05-06-2012, 16:34
Dus hij gaat ook vanzelf weer weg zo zoetjes aan :confused:

Jazeker. Hij gaat vanzelf wel weer dood. Als je 'm volgend jaar niet weer wil moet je 'm wel weghalen voor hij zaad zet (huhuhu zaad)

Verwijderd
05-06-2012, 16:36
Mijn vader ligt te snurken op de bank :cool::D

Quintiano
05-06-2012, 16:36
Jazeker. Hij gaat vanzelf wel weer dood. Als je 'm volgend jaar niet weer wil moet je 'm wel weghalen voor hij zaad zet (huhuhu zaad)

Maar wat ís het überhaupt? Want ik heb niet het idee dat deze rakker er al tabak van heeft en dus volgend jaar tenminste twee keer zo groot is, mother of fuck. Sterker nog; het heeft al gebaard getuige de telg aan haar linkerzijde :o

Verwijderd
05-06-2012, 16:38
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel :O?

Verwijderd
05-06-2012, 16:39
Mooi!

Wat ga je in België doen Chicka?

een druipsteen grot bekijken, naar de waterval van Coo, en naar baraque Michel. ik moet 7uur smorgens op school zijn. en daar moeten we een fotoreportage van maken voor aardrijkskunde. het telt 9x mee.

Verwijderd
05-06-2012, 16:40
Oh, ik vond dat soort dingen altijd makkelijk punten binnen halen (Y). Maar klinkt leuk!

Martiño
05-06-2012, 16:41
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel :o?
Plastic+warmte=plakkerige boel

Ads door Google

Chick Rock
05-06-2012, 16:41
Maar wat ís het überhaupt? Want ik heb niet het idee dat deze rakker er al tabak van heeft en dus volgend jaar tenminste twee keer zo groot is, mother of fuck. Sterker nog; het heeft al gebaard getuige de telg aan haar linkerzijde :o

Ik heb geen idee, maar het ziet er niet heel spannend uit. En de kans is natuurlijk aanwezig dat er niet één zaadje daar in je tuin is terecht gekomen, maar twee. En voilà, twee planties!

Trimm Trabb
05-06-2012, 16:44
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel :O?

Kan wel, maar dan wel eerst op ontdooi-stand. Boterhamzakjes ed gaan trouwens nog wel, maar die echte diepvrieszakken zijn tricky, dus pak het warme zakje niet op boven de knoop, want dan breekt het af en zit je hele keuken onder de spaghettisaus. [/ervaring]

Noedelhap
05-06-2012, 16:46

Zelfs een vriend die BOTANISCH EXPERT is, weet het niet. Dus, kill it with fire!

Quintiano
05-06-2012, 16:48
Zelfs een vriend die BOTANISCH EXPERT is, weet het niet. Dus, kill it with fire!

Hah, is-ie écht BOTANISCH EXPERT? Awesome. Ik wil ook een BOTANISCH EXPERT in mijn vriendenkring.

Anyway, ik denk toch dat ik 'm laat staan, deze freak of nature. Benieuwd wat er uit gaat komen.

Etmakas
05-06-2012, 16:52
Er vloog vandaag echt een MEGAwesp de keuken in terwijl ik daar was. :'( MEGA alsin zeven centimeter lang. En zo ontzettend dik. :mad: Ik weet het franse woord voor dit soort dingen, maar geen idee hoe je het schrijft, dat is een beetje jammer.

Chick Rock
05-06-2012, 16:53
Hah, is-ie écht BOTANISCH EXPERT? Awesome. Ik wil ook een BOTANISCH EXPERT in mijn vriendenkring.

Anyway, ik denk toch dat ik 'm laat staan, deze freak of nature. Benieuwd wat er uit gaat komen.

Hij gaat vast heul mooi bloeien (Y)

Verwijderd
05-06-2012, 16:56
Plastic+warmte=plakkerige boel

Kan wel, maar dan wel eerst op ontdooi-stand. Boterhamzakjes ed gaan trouwens nog wel, maar die echte diepvrieszakken zijn tricky, dus pak het warme zakje niet op boven de knoop, want dan breekt het af en zit je hele keuken onder de spaghettisaus. [/ervaring]

Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan :D

Verwijderd
05-06-2012, 17:01
Oh, ik vond dat soort dingen altijd makkelijk punten binnen halen (Y). Maar klinkt leuk!

is het ook, alleen ik ben een beetje bang voor grotten. :o

Martiño
05-06-2012, 17:02
Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan :D
Waarom haal je niet eerst even de inhoud uit het zakje en stop je het in een kommetje ofzo? :confused:

Etmakas
05-06-2012, 17:12
Hoe schrijf je het woord 'kabrida'? (Niet als 'kabrida', dus)

Noedelhap
05-06-2012, 17:20
Hoe schrijf je het woord 'kabrida'? (Niet als 'kabrida', dus)

Wat is het überhaupt?

Zeppelin
05-06-2012, 17:24
wat noodels vraagt.

Etmakas
05-06-2012, 17:28
Wat is het überhaupt?

wat noodels vraagt.

Een heeeeeele grote wesp. :y

Etmakas
05-06-2012, 17:29
date met een 'meisje' waarmee die via internet een relatie heeft en wordt dan vermoord in een wit busje.

omg phoebe naamzoek :D;d:D:D::D;d;d:

Noedelhap
05-06-2012, 17:35
Vespa crabro a.k.a. de hoornaar?

Ads door Google

Verwijderd
05-06-2012, 17:41
wat raar ik heb 2 dagen achterelkaar om dezelfde tijd een bloedneus van een paar seconden. en die heb ik nooit meer gehad sinds ik 6was.

Noedelhap
05-06-2012, 17:54
Whehe, geen enkele website houdt zich aan de vandaag ingegane cookiewet, behalve de site die er het meest tegen ageert: Fok. Ze durven wel "forse" kritiek te geven op de wet, maar spelen ondertussen wel het braafste jongetje van de klas. :')

Verwijderd
05-06-2012, 18:58
Waarom haal je niet eerst even de inhoud uit het zakje en stop je het in een kommetje ofzo? :confused:

Heb ik nu ook gedaan. Maar dat was meer moeite dan gewoonweg het gedoe met zakje en al in de magnetron doen ;)

Verwijderd
05-06-2012, 19:00
toeter

Verwijderd
05-06-2012, 19:36
dat wordt slapen in de bus. wat een figuren 7uur op school. haat. moet half 6 opstaan.

Noedelhap
05-06-2012, 23:19
Jongens, niet zo door dat topic heen jassen, ik hou het niet meer bij met al die posts hier vanavond.

Stefenootje
05-06-2012, 23:45
http://datisniks.nl/wp-content/uploads/2012/05/dildy.jpg

Trimm Trabb
06-06-2012, 01:08
:D

Die oogjes lijken me een beetje onhandig, maar het maakt ze wel schattig. Awww.
Ik wil die blauwe wel, zodat ik mijn smurffantasieen kan uitleven.

Quintiano
06-06-2012, 07:55
Kggr zo zoetjes aan meer parttimers dan fulltimers hier :mad:

Lorelei
06-06-2012, 08:15
Apate: ik heb gisteren wel een diepvrieszakje in de magnetron gedaan maar hij zat er maar heel kort in (anderhalve minuut :p) en ik had 'm wel opengedaan want er zat niets vloeibaars in. Dat ging prima. Weet niet wat er gebeurt als je 'm 10 minuten dicht in de magnetron doet oid :p

Carn
06-06-2012, 08:18
yKIgE7s6eMA nice.

Chick Rock
06-06-2012, 08:48
Tjonge, zes posts sinds half 9 gisteravond -o-

Quintiano
06-06-2012, 09:03
Tjonge, zes posts sinds half 9 gisteravond -o-

Juh :(

Chick Rock
06-06-2012, 09:05
Wat een DOOIE BOEL zeg

Etmakas
06-06-2012, 09:05
Het forum is een beetje in een zielige kakelbende veranderd, natte kippetjes. :(

Ads door Google

Chick Rock
06-06-2012, 09:07
Tok tok

Chick Rock
06-06-2012, 09:09
Maar helaas moet ik zo ook weer weg. Naar staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage

Etmakas
06-06-2012, 09:13
Dat zeg je over mensen die van die viezige verlopen kippekes zijn.

Ik moet ook zo weg, namelijk mijn spullen inpakken voor St Petersburg. :cool: q

Chick Rock
06-06-2012, 09:16
Vieze verlopen kippen..? :d

Oeh, wat gaaf dat je naar St Petersburg gaat! Wat ga je daar doen? Ook naar de Hermitage?

Verwijderd
06-06-2012, 09:17
Apate: ik heb gisteren wel een diepvrieszakje in de magnetron gedaan maar hij zat er maar heel kort in (anderhalve minuut :p) en ik had 'm wel opengedaan want er zat niets vloeibaars in. Dat ging prima. Weet niet wat er gebeurt als je 'm 10 minuten dicht in de magnetron doet oid :p

Oh, dat is wel goed om te weten. Maar goed, dit moest inderdaad echt 10 minuten erin, dus minder handig :D:D

Ik heb mijn ouders beloofd dat ik vandaag muziek ging uitkiezen, maar ik vind het heel erg moeilijk.

Paranoide
06-06-2012, 09:20
Ik wil ook naar St. Petersburg http://forum.scholieren.com/images/klassiek/icons/icon8.gif

Etmakas
06-06-2012, 09:21
Er zijn mensen van vier meter die andere mensen doodmaken. :| Dit verzin ik niet. Het is echt waar. Ze wonen op de bodem van het Baikal-meer. En in Azerbeidzjan zijn skeletten gevonden van mensen van twee meter. :eek: En daar is Noj gestrand. omg. :eek:

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:24
Het forum is een beetje in een zielige kakelbende veranderd, natte kippetjes. :(

Ik wens niet vergeleken te worden met een natte kip! :mad:

Ookal is het misschien accuraat atm.

Paranoide
06-06-2012, 09:24
Dat is toch niet heel raar? Je had vroeger mensen die veel langer waren dan wij. En ook mensen die veel kleiner waren. Maar daar moesten we niks van hebben, succesvolle tak van de evolutie die we zijn, dus die hebben we allemaal doodgemaakt.

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:26
Het lijkt me vooral dat mensen van 4 meter sowieso niet heel oud worden. Je hoort al van mensen van 2 meter zoveel dat ze moeite hebben met dingen doen.

Paranoide
06-06-2012, 09:27
Deze had je vroeger ook.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Paraceratherium_size.jpg

<3

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:28
Giga-tapir! <3

Paranoide
06-06-2012, 09:29
Hij heet indricotherium, trouwens. Dat vind jij vast leuk, Etmakas, want dat komt van onze eigen индрик-зверь.

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:30
Hebben jullie trouwens wel eens dat je iemand zo mooi vind dat je er bijna een beetje van moet huilen? Of ben ik gewoon mentaal een beetje gebroken?

Verwijderd
06-06-2012, 09:31
Ik vind rijles zo leuk <3

Ads door Google

Chick Rock
06-06-2012, 09:33
Ik wil ook naar St. Petersburg [afbeelding]
(http://forum.scholieren.com/images/klassiek/icons/icon8.gif)

Ik ook ja! Maar dat zit er even niet in.

Hebben jullie trouwens wel eens dat je iemand zo mooi vind dat je er bijna een beetje van moet huilen? Of ben ik gewoon mentaal een beetje gebroken?

Aw :d Soms vind ik jou echt zo schattig he Trimm <3 Aan de ene kant doe je altijd heel stoer enzo en dan zeg je dit (Y)

Maar dat wil je vast helemaal niet horen.

Quintiano

Nee. Maar of dat betekent dat je mentaal een beetje gebroken bent; dat denk ik dan weer niet. Ik kan dan weer wel intens gelukkig worden van een mooie parallelle vleug in m'n gestofzuigde tapijt :bloos:

Chick Rock
:d

Paranoide
06-06-2012, 09:35
Irrelevant maar niettemin leuk: de Russische folklore heeft geen verhalen over draken. Wel een kleine hoeveelheid slangachtige en hagedisachtige beesten, maar geen draken. Ze zijn meer van de bosgeesten, rare demonen, behekste voorwerpen en andersoortig gespuis.

Etmakas
06-06-2012, 09:36
Oeh, wat gaaf dat je naar St Petersburg gaat! Wat ga je daar doen? Ook naar de Hermitage?
Ik wil ook naar St. Petersburg [afbeelding]
(http://forum.scholieren.com/images/klassiek/icons/icon8.gif)

Ik weet nog niet wat ik er ga doen. :d Het is een schoolreisje van mijn oude school en ik mag mee. Ze zeggen dat ze naar allemaal musea gaan, dus misschien ook naar de Hermitage - dat wil ik zo erg. En ik wil naar de Isaak-kathedraal, dat het ergst van alles. Ik moet niet vergeten om een hoofddoek mee te nemen. Omg volgens mij is daar echt ALLES van goud. :cool:

En, ja, Para, dan moet je maar gewoon gaan! :y

Ik heb mijn ouders beloofd dat ik vandaag muziek ging uitkiezen, maar ik vind het heel erg moeilijk.

Voor de begrafenis van je tante?

Ik wens niet vergeleken te worden met een natte kip! :mad:

Ookal is het misschien accuraat atm.

Ahhw. Kippen zijn wel tof hoor. Ze zijn zo dom en grappig. :d Vooral dat geluid. Toktoktoktotktokt. En als je ze achterna gaat rennen en ze gaan zich 'verstoppen'. :D<3

Dat is toch niet heel raar? Je had vroeger mensen die veel langer waren dan wij. En ook mensen die veel kleiner waren. Maar daar moesten we niks van hebben, succesvolle tak van de evolutie die we zijn, dus die hebben we allemaal doodgemaakt.

Neenee, het gaat erom dat die mensen van vier meter nog leven. Op de bodem van het Baikal-meer, waar ze kunnen ademhalen zonder aqualongen. Er waren eerst wat duikers, gewone mensen, die daar gingen duiken. Die kwamen die mensen tegen. Ze werden boos en maakten twee van die duikers dood.

Het lijkt me vooral dat mensen van 4 meter sowieso niet heel oud worden. Je hoort al van mensen van 2 meter zoveel dat ze moeite hebben met dingen doen.

Hmmmm. Ja, dat is waar. Grote honden worden ook veel minder uit dan kleine hondjes. Maar het zou wel jammer zijn als het klopt, want in de Bijbel staat dat de mensen vroeger heeeeel oud werden en dat zou mijn complottheorieën weer ten goede komen.

Deze had je vroeger ook.

[afbeelding]
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Paraceratherium_size.jpg)

<3

:cool::D Was hij echt ZO groot? Wtf. :d

Hij heet indricotherium, trouwens. Dat vind jij vast leuk, Etmakas, want dat komt van onze eigen индрик-зверь.

Haaaa. :d

Индрик komt trouwens van единорог, wist je dat? Dat ontdekte ik laatst. /feitje (misschien is dit trouwens basiskennis, dat kan, want ik ontdekte ook pas heel onlangs waar het woord сегодня vandaan komt :o:o:D)

Ja, maar toen ik niet meer verliefd op haar was werd dat een stuk minder. :d

Nee. Maar of dat betekent dat je mentaal een beetje gebroken bent; dat denk ik dan weer niet. Ik kan dan weer wel intens gelukkig worden van een mooie parallelle vleug in m'n gestofzuigde tapijt :bloos:

Uomi
06-06-2012, 09:36
Goeiemorgen!

Verwijderd
06-06-2012, 09:37
Voor de begrafenis van je tante?

Ja, de crematie. Die is vrijdag. Zij zijn nu haar kamer aan het leeghalen enzo, dus ze zijn er niet op het moment en nu zit ik hier stom genoeg bij het horen van al die liedjes te janken (N)

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:40
Aw :d Soms vind ik jou echt zo schattig he Trimm <3 Aan de ene kant doe je altijd heel stoer enzo en dan zeg je dit (Y)

Maar dat wil je vast helemaal niet horen.

Ik ben niet schattig!:mad: *voetje stampt*

Mjuh, ik heb soms ook wel gevoel enzo, en dat vind ik maar raar en verwarrend. En dan zie ik iemand die net zo raar en 'defective' is als ik en dan denk ik 'oooooh'

http://media.tumblr.com/tumblr_lu0ixnOvio1qedfpb.gif

Hahahaha. :D Zo mooi zijn mijn vleugen helaas nooit.

Paranoide
06-06-2012, 09:41
Hebben jullie trouwens wel eens dat je iemand zo mooi vind dat je er bijna een beetje van moet huilen? Of ben ik gewoon mentaal een beetje gebroken? Neen. Ik vind wel soms iemands hoofdinhoud zo eindeloos en ondraaglijk fascinerend dat ik heel hard met mijn hoofd tegen hun hoofd wil duwen. Echt heel hard. Uit een soort onrealistische wens of verwachting dat onze hoofden dan BAMMMMMMMM in elkaar exploderen en één worden.

Iedereen is een beetje stuk (y)

Trimm Trabb
06-06-2012, 09:42
Ja, de crematie. Die is vrijdag. Zij zijn nu haar kamer aan het leeghalen enzo, dus ze zijn er niet op het moment en nu zit ik hier stom genoeg bij het horen van al die liedjes te janken (N)

Gecondoleerd, Apaatje. *aai* :(

Chick Rock
06-06-2012, 09:43

He bah, Apaat, wat naar dat je tante is overleden! En best heftig dat jij de muziek uit moet zoeken, logisch dat dat moeilijk voor je is. Sterkte!

Neen. Ik vind wel soms iemands hoofdinhoud zo eindeloos en ondraaglijk fascinerend dat ik heel hard met mijn hoofd tegen hun hoofd wil duwen. Echt heel hard. Uit een soort onrealistische wens of verwachting dat onze hoofden dan BAMMMMMMMM in elkaar exploderen en één worden.

Ik zie het voor me :cool::cool:

Quintiano
06-06-2012, 09:43

En/of soms zelf een lekker stuk huhuhu.

Quintiano
06-06-2012, 09:46

Meh wat klote voor je joh. Sterkte.

Etmakas
06-06-2012, 09:46
Een goede vraag.

Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen.

En adopteren is toch ook iets apart. Ik weet niet hoe het juist zit met de "adoptie regels" maar ik zou er geen probleem me hebben, als het een blanke is. Maar als ze van plan zijn een kleurling te adopteren zou ik het afraden. Dan zou ik zeggen dat ze beter een vrouw kunnen zoeken, en daar wat deftige regels mee maken.
Maar waarom dan?
Omdat ik dan zou meedoen aan de Islamisering, en daar ben ik 100% tegen.

:dddddddddd

Goeiemorgen!

Goedemorgen!

Apaatje toch. :( *aai*

En/of soms zelf een lekker stuk huhuhu.

:d

Verwijderd
06-06-2012, 09:48
Geconcoleerd Apate!

Ads door Google

Paranoide
06-06-2012, 09:52
En, ja, Para, dan moet je maar gewoon gaan! :y Ik ga misschien volgend jaar een maand studeren aan de kunstacademie aldaar :bloos: Eén van de weinige kunstacademies ter wereld waar ze nog kei- en keihard zijn, de klassieke leermethodes nog kennen, en je daadwerkelijk leren tekenen. De directeur heeft nog gestudeerd onder Repin, als ik me niet vergis. Er bestaat geen smiley om mijn waardering voor dat feit uit te drukken. Maar er is wel dit: één van de vaste onderdelen van hun programma is regelmatige eenzame opsluiting. <333333

Neenee, het gaat erom dat die mensen van vier meter nog leven. Op de bodem van het Baikal-meer, waar ze kunnen ademhalen zonder aqualongen. Er waren eerst wat duikers, gewone mensen, die daar gingen duiken. Die kwamen die mensen tegen. Ze werden boos en maakten twee van die duikers dood. Dat lijkt me sterk.

:cool::D Was hij echt ZO groot? Wtf. :d Zeer zeker :cool:

Индрик komt trouwens van единорог, wist je dat? Dat ontdekte ik laatst. /feitje (misschien is dit trouwens basiskennis, dat kan, want ik ontdekte ook pas heel onlangs waar het woord сегодня vandaan komt :o:o:D) Ja, ik las het net.

Weet je ook waar сейчас vandaan komt?

Quintiano
06-06-2012, 09:56
@Etmakas' quote: Whehe, wat een malloot, die -Raven-. Laten we hopen dat 't jeugdige onnozelheid is.

Verwijderd
06-06-2012, 09:57
Dank jullie wel allemaal! Het is ineens best wel heftig ja, maar het is wel beter zo. Afgelopen donderdag kwamen ze erachter dat een enorme tumor had in haar dikke darm, waarschijnlijk ook bij haar lever en te zien aan alle klachten die ze had was het niet geheel ondenkbaar dat ze ook in haar hersenen en verschillende andere plekken zaten. Maar van zaterdag op zondag kreeg ze een zware longontsteking en toen is ze zondagmiddag overleden. Heel rustig, mijn ouders, mijn zus en ik en twee verzorgsters van de instelling waar ze woonde waren er allemaal bij, en het was, raar genoeg, heel erg mooi. Als er een manier is om te gaan, dan is het zo. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze nog wel had geleefd, want dan had ze waarschijnlijk heel veel geleden, en nu dus niet. En dat scheelt wel heel heel veel.

Chick Rock
06-06-2012, 09:57
Ik ben niet schattig!:mad: *voetje stampt*

Jawel hoor :y Helaas, je doet wel altijd van 'RAWR ik ben Trimm de reuzenpanda, hear me roar', maar stiekem ben je gewoon een schatje!

Chick Rock
06-06-2012, 09:58
Dank jullie wel allemaal! Het is ineens best wel heftig ja, maar het is wel beter zo. Afgelopen donderdag kwamen ze erachter dat een enorme tumor had in haar dikke darm, waarschijnlijk ook bij haar lever en te zien aan alle klachten die ze had was het niet geheel ondenkbaar dat ze ook in haar hersenen en verschillende andere plekken zaten. Maar van zaterdag op zondag kreeg ze een zware longontsteking en toen is ze zondagmiddag overleden. Heel rustig, mijn ouders, mijn zus en ik en twee verzorgsters van de instelling waar ze woonde waren er allemaal bij, en het was, raar genoeg, heel erg mooi. Als er een manier is om te gaan, dan is het zo. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze nog wel had geleefd, want dan had ze waarschijnlijk heel veel geleden, en nu dus niet. En dat scheelt wel heel heel veel.

Jezus, wat is dat dan ook snel gegaan. Dat is wel schrikken! Maar goed dat je er zo naar kijkt, als ze zo ziek was is het voor haar inderdaad misschien beter dat het zo snel ging. Naar allemaal hoor :(

Etmakas
06-06-2012, 10:00
Dat lijkt me sterk.

Dat Auschwitz enzo er echt was is ook sterk, maar echt waar. Er is heel veel onwaarschijnlijk en waar. Volgens mij zei Mulisch (of zo iemand) iets als 'je moet niet te veel werkelijkheid in een boek stoppen, want dat is te moeilijk om te geloven'.

Weet je ook waar сейчас vandaan komt?

Dat realiseerde ik me tegelijk met сегодня. :y

En nu een saaie spoiler met paklijstje voor mezelf (zodat ik het gevoel heb dat ik een beetje iets nuttigs doe en niet alleen zit te internetten terwijl ik dingen hoor te regelen):

Ik moet meenemen (en waar een i bijstaat nog ergens vandaan halen):
- Capronnië sokken; i
- Panty; i
- Zwarte rok en grijze shirt voor in het hotel;
- Spijkerbroek;
- Jas (want kouddddd);
- Geld; i (anders kom ik om van de honger, we worden niet gevoerd, alleen met ontbijt :()
- Hoofddoek;
- iets van kleren om aan te doen boven de spijkerbroek;
- een boek; (heb ik maar ik moet nog kiezen welke)
- telefoon

Chick Rock
Maar oke, nu is het toch echt tijd om naar het museum te gaan. Laatste loodjes, want volgende week opent de tentoonstelling waar ik mee bezig ben en dit zijn dus gelijk ook mijn laatste twee weken.

Verwijderd
Ja, was heel snel en onverwacht. Of nou ja, we wisten wel dat ze snel dood zou gaan, maar we dachten allemaal meer in weken, en niet in dagen. Of, in uren. Mijn ouders werden 3 uur 's nachts gebeld dat ze pijn had, en dat er een longontsteking geconstateerd was en of ze slaapmiddel en morfine mochten geven, met als gevolg dat ze er waarschijnlijk niet meer uit zou komen. Ze was sowieso wel dood gegaan aan die longontsteking, dus het was geen euthanasie ofzo, maar gewoon. Dan had ze geen pijn meer. En nog geen 12 uur later was ze weg. Zo bizar.

Verwijderd
06-06-2012, 10:02
Pff :D(N) ik verspreid deze narigheid ook gewoon overal in alle topics (N). Stom.

Chick Rock
06-06-2012, 10:02
Joh, als je met zoiets groots zit mag je dat best even goed spuien in allerlei topics :y Voel je vooral niet gegeneerd!

En nu ga ik echt hoor. Kusjes!

Quintiano
06-06-2012, 10:06
Joh, als je met zoiets groots zit mag je dat best even goed spuien in allerlei topics :y Voel je vooral niet gegeneerd!

En nu ga ik echt hoor. Kusjes!

Vind ik ook. Geen worries of schaamte ;)

Etmakas
06-06-2012, 10:19
Er is een meisje van vier op bezoek en ik kan haar echt de helft van de tijd niet verstaan. Het gaat al beter dan in het begin nu ik heb uitgevogeld dat alle klemtonen op de eerste lettergreep liggen, een l in de helft van de gevallen een zachte r is maar een harde r meestal wel gewoon een r (:confused:) en dat je het verschil tussen stemloze en stemhebbende klinkers zelden hoort. Maar nu heeft ze kauwgum in en ik begrijp ongeveer waar ze het over heeft, maar wat ze zegt? Ik heb echt geen idee.

Martiño
06-06-2012, 10:24
Ik vind rijles zo leuk <3
Het gaat goed? Ben je al de snelweg op geweest en alles?

Verwijderd
06-06-2012, 10:26
Het gaat goed? Ben je al de snelweg op geweest en alles?

Dat was ik de eerste les al :D Maar toen alleen nog maar met sturen en gas geven.
En het gaat best wel goed ja :y

Binnenkort maar eens echt aan theorie beginnen :o

edit: oh, en die snelweg is alleen het stuk tussen Tilburg en Kaatsheuvel hoor, dat is niet zo'n heftige snelweg.

Martiño
06-06-2012, 10:26
Ah theorie is niet zo enorm moeilijk. Kun je al achteruit inparkeren? En de hellingproef?

Ads door Google

Verwijderd
06-06-2012, 10:27
Hellingproef vandaag gedaan (y) Achteruit inparkeren nog niet. Maar dit was pas les 5.

Sarah
06-06-2012, 10:28
Theorie (ik typte Theodorie :confused:) is makkelijk op voorwaarde dat je genoeg oefentoetsen maakt want de vraagstelling is wel ingewikkeld (y)

Verwijderd
06-06-2012, 10:32
Ja, precies, ik denk dat ik ook niet veel problemen ga hebben met theorie *klopt af*

Quintiano
06-06-2012, 10:35
Die gevaarherkenningsvragen schijnen wel echt een hardcore bitch te zijn.

Godver, vergeten kip uit de vriezert te halen. En ik had me nog zo voorgenomen vanmiddag niet naar de winkel te gaan :'(

Verwijderd
06-06-2012, 10:37
Die gevaarherkenningsvragen schijnen wel echt een hardcore bitch te zijn.

Lijkt mij ook het lastigst ja. Vooral omdat de foto's blijkbaar best onduidelijk zijn. Maar goed, je mag er wel 12 fout hebben, van de 25 :o

Lorelei
06-06-2012, 10:41
Er is een meisje van vier op bezoek en ik kan haar echt de helft van de tijd niet verstaan. Het gaat al beter dan in het begin nu ik heb uitgevogeld dat alle klemtonen op de eerste lettergreep liggen, een l in de helft van de gevallen een zachte r is maar een harde r meestal wel gewoon een r (:confused:) en dat je het verschil tussen stemloze en stemhebbende klinkers zelden hoort. Maar nu heeft ze kauwgum in en ik begrijp ongeveer waar ze het over heeft, maar wat ze zegt? Ik heb echt geen idee.

Maar kinderen van 4 spreken ook vaak nog niet zo heel erg duidelijk. Sommige wel hoor.. maar er zijn er ook genoeg die echt lastig te verstaan zijn voor mensen die niet de ouders zijn ;) Daarnaast laten sommige kinderen van 4 nog klanken weg of kunnen bepaalde klanken nog niet goed uitspreken. En bovendien praten kinderen van vier alsof je aan iemand een droom uitlegt.. warrig en vol fantasie :D

Lorelei
06-06-2012, 10:42
Theorie is wel lastiger geworden in de afgelopen jaren. Maar ik vond vooral de foto's en de vraagstelling niet altijd even duidelijk. Veel oefenen helpt daar wel bij.

Martiño
06-06-2012, 10:45
Ik vond die vraagstellingen ook irritant. Dat hele systeem van rijlessen is ook zo irritant en halsstarrig ontworpen als een MBO-opleiding. Als mijn rijleraar iets uitlegde en ik dat dan in mijn eigen woorden herhaalde zei hij dat ik het verkeerd zag (hij, maar ook anderen, houden steeds halsstarrig vast aan hun eigen methodes en manieren), terwijl ik het juist wel snapte. Sufferd, als een leerling iets in eigen bewoordingen kan uitleggen wil dat juist zeggen dat hij het snapt. :mad:

Verwijderd
06-06-2012, 10:51
Ik ben gelukkig zeer tevreden over mijn rij-instructrice (y) Ze legt prima uit, checkt ook genoeg of ik het snap en de communicatie is verder ook gewoon goed en ontspannen enzo.

Quintiano
06-06-2012, 10:54
Sufferd, als een leerling iets in eigen bewoordingen kan uitleggen wil dat juist zeggen dat hij het snapt. :mad:

(y) In tegenstelling tot droog opdissen wat eerder verteld werd; dan ben je 'n aapje die 'n trucje leert doen in plaats van begrijpen.

Martiño
06-06-2012, 11:01
Nouja, in hun verdediging: als rijleraar zou ik het soms ook wel irritant vinden als er constant betweterige studenten of hoogopgeleiden naast je zitten die steeds de wijsneus willen uithangen.

Uomi
06-06-2012, 11:01
Ik word gek van al die zorgverzekeringen, en ik ben op een onhandige datum jarig -O-

Uomi
06-06-2012, 11:02
Nouja, in hun verdediging: als rijleraar zou ik het soms ook wel irritant vinden als er constant betweterige studenten of hoogopgeleiden naast je zitten die steeds de wijsneus willen uithangen.

Maar iets herhalen in je eigen woorden wil toch niet zeggen dat je de wijsneus uit wil hangen? Dat doe je toch om er achter te komen of je het begrijpt?

Lorelei
06-06-2012, 11:02

Mijn rij-instructeur gaf liever les aan VMBO'ers dan VWO'ers "want die doen het gewoon ipv erover na te denken" :D

Quintiano
06-06-2012, 11:03
Maar iets herhalen in je eigen woorden wil toch niet zeggen dat je de wijsneus uit wil hangen? Dat doe je toch om er achter te komen of je het begrijpt?

Precies. Herformuleren is een zeer machtige 'tool', instructeurs en/of leraren die dat niet inzien zijn een beetje minkukels.

Ads door Google

Lorelei
06-06-2012, 11:04
Haaa, wie gaat er mee? :D http://www.groupon.nl/deals/utrecht/Stockholm/6608532

Sann? Absinthe? :p

Noedelhap
06-06-2012, 11:05
Ik zou bij een rijles denk ik te veel denken: "ja, maar het is toch veel beter als..." :o

Quintiano
06-06-2012, 11:07
Ik zou bij een rijles denk ik te veel denken: "ja, maar het is toch veel beter als..." :o

Joh, raampje open, handje op de vangrail, Hazes aan en gas er op. Werkt altijd (y)

Verwijderd
06-06-2012, 11:08

:cool:

edit: ik kan dan helemaal niet :o

Martiño
06-06-2012, 11:12
Oh nee, daar doelde ik ook niet op, maar er zullen vaak zat studenten naast hun zitten die een beetje een arrogante houding hebben, met hun 19 jaar levenservaring.

Uomi
06-06-2012, 11:27
Oh nee, daar doelde ik ook niet op, maar er zullen vaak zat studenten naast hun zitten die een beetje een arrogante houding hebben, met hun 19 jaar levenservaring.

Mja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik twijfel nog of ik nu zou beginnen met rijlessen, of nog even zou wachten. In principe heb ik het nu nog niet nodig, maar je hoeft je rijbewijs natuurlijk maar te hebben.

Lorelei
06-06-2012, 11:29
:cool:

edit: ik kan dan helemaal niet :o

:(

Quintiano
06-06-2012, 11:31
Mja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik twijfel nog of ik nu zou beginnen met rijlessen, of nog even zou wachten. In principe heb ik het nu nog niet nodig, maar je hoeft je rijbewijs natuurlijk maar te hebben.

Ik ken een chick die hetzelfde gedaan heeft, rijbewijs halen en vervolgens lang niet rijden gevolgd door alleen forensen over een heel kort afstandje. Ze zou terugrijden vanuit (Rock) Werchter 's nachts. Ik ben niet snel geschrokken in een oto maar toen liep de reuzel enigszins door mijn broek :(

Verwijderd
06-06-2012, 11:39

Hm niet heel handig, is de dag dat ik terugkom van vakantie en de dag erna moet ik ook gewoon weer aan het werk :(

Martiño
06-06-2012, 11:43
Je kunt maar beter beginnen :o van uitstel komt afstel! En als je nog bij je ouders woont is het ook wat makkelijker met betalen en praktische dingen.

Little Phoebe
06-06-2012, 11:51
Bonjour!

Lorelei
06-06-2012, 12:09
God, die -raven- in dat homoseksualiteittopic op L&R.. ik moet er stiekem keihard om lachen maar het is natuurlijk eigenlijk om te huilen :o

Verwijderd
06-06-2012, 12:19
Een goede vraag.

Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen.

En adopteren is toch ook iets apart. Ik weet niet hoe het juist zit met de "adoptie regels" maar ik zou er geen probleem me hebben, als het een blanke is. Maar als ze van plan zijn een kleurling te adopteren zou ik het afraden. Dan zou ik zeggen dat ze beter een vrouw kunnen zoeken, en daar wat deftige regels mee maken.

Maar waarom dan?

Omdat ik dan zou meedoen aan de Islamisering, en daar ben ik 100% tegen.

Tuurlijk is niet iedereen die geadporteerd word een Moslim, en ja als hij/zij bij een Christelijk gezin terecht komt zal hij/zij zo worden opgevoed. Maar hij zal nog altijd dezelfde achtergrond behouden. Die persoon zal ook ooit wel naar zijn verleden op zoek gaan.

Omfg :D:D:D:D

Little Phoebe
06-06-2012, 12:21
Bah, vieze racisten :( ik word zo naar van al die haat die iedereen voor elkaar heeft.

Little Phoebe
06-06-2012, 12:22
*bloemblaadjes rondstrooit*

Ads door Google

Lorelei
06-06-2012, 12:25
Maar de gedachtegang is ook zo raar. Ik krijg er hoofdpijn van om te proberen te begrijpen hoe hij nou op dit idee is gekomen!

Als een heteroseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan is er niets aan de hand en wordt het een keurig aangepast kindje. Maar als een homoseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan wordt het kind (ongeacht de opvoeding) een moslim. Whut?

Noedelhap
06-06-2012, 12:32
"Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen."

:')

Dat was toch die kwibus die, hoe stereotiep weer, hardstyle en house luisterde?

En wat is adporteren? Apporteren? Colporteren? Of dan toch adopteren? :') Wat een domheid, allemachtig.

Verwijderd
06-06-2012, 12:33
Bah, vieze racisten :( ik word zo naar van al die haat die iedereen voor elkaar heeft.

Dat wij het ooit nog eens heel erg met elkaar eens konden worden (y) Ik word er ook eerder naar van dan dat ik erom moet lachen :o

Sarah
06-06-2012, 12:34
jaaa, ik denk dat ik m'n negeerlijst maar eens afstof.

Lorelei
06-06-2012, 12:35
"Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen."

:')

En wat is adporteren? Apporteren? Colporteren? Of dan toch adopteren? :') Wat een domheid, allemachtig.

deporteren vermoed ik ;)

Sarah
06-06-2012, 12:36
Maar de gedachtegang is ook zo raar. Ik krijg er hoofdpijn van om te proberen te begrijpen hoe hij nou op dit idee is gekomen!

Als een heteroseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan is er niets aan de hand en wordt het een keurig aangepast kindje. Maar als een homoseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan wordt het kind (ongeacht de opvoeding) een moslim. Whut?

nee, ik denk dat hij vindt dat er sowieso geen gekleurde kindjes geadopteerd moeten worden, en dat homo's die een kind willen maar geen blank kind (ofzo :confused:) dan maar seks met een vrouw moeten hebben.

Martiño
06-06-2012, 12:36
jaaa, ik denk dat ik m'n negeerlijst maar eens afstof.
Wat een luxe!

Noedelhap
06-06-2012, 12:37
deporteren vermoed ik ;)

Sarah
06-06-2012, 12:37
Ik heb allemaal trolletjes uit 2003 in m'n negeerlijst :D ahw

Lorelei
06-06-2012, 12:38
nee, ik denk dat hij vindt dat er sowieso geen gekleurde kindjes geadopteerd moeten worden, en dat homo's die een kind willen maar geen blank kind (ofzo :confused:) dan maar seks met een vrouw moeten hebben.

Oh, ik geloof dat je gelijk hebt :p

Etmakas
06-06-2012, 12:39
Ik weet wie ik wil worden later! Ontdekkingsreiziger. <3

Theorie (ik typte Theodorie :confused:)

Ware liefde!

Ik had hem op de vorige pagina ook al neergezet. :d

Noedelhap
06-06-2012, 12:39
Hmm, ik heb iets tegen homoseksualiteit in het openbaar (heb het dan over kussen,hand in hand,... , laat het me zo zeggen dan. Ik zal niet iemand gaan haten of negeren omdat hij homo is.

Tuurlijk komt homoseksualiteit niet enkel bij mensen voor. Iedereen maakt fouten, de natuur dus ook zeker?

"iedereen maakt fouten" :d;d;d;:DD

Stefenootje
06-06-2012, 12:40

Ja, ik zag z'n foto op het fototopic en ik had al meteen vermoedens in die richting. Je mag niet op uiterlijk afgaan, maar ik deed het even lekker toch.

Etmakas
06-06-2012, 12:40
Ohmijngod, LF heeft een boek aan me geleend, en het is zo'n briljant boek. <3 Apate naamzoek, ken jij Xara-Xoto? Dat is zó'n gaaf ding. <3

Little Phoebe
06-06-2012, 12:45
Dat wij het ooit nog eens heel erg met elkaar eens konden worden (y) Ik word er ook eerder naar van dan dat ik erom moet lachen :o

We hebben wel eens een momentje! Soms :p

Ads door Google

Sarah
06-06-2012, 12:46
Ik heb al bijna 1000 karma op Reddit :bloos:

Stefenootje
06-06-2012, 12:46
Want voor de rest haten jullie elkaar?

Little Phoebe
06-06-2012, 12:49
Want voor de rest haten jullie elkaar?

Haten is het woord niet :p we hebben gewoon heel weinig gemeen.

Sarah
06-06-2012, 12:50
Ik ben niet goed in negeerlijst, ik erger me te graag aan irritante mensen :D

Stefenootje
06-06-2012, 12:50
Ik kan het ook niet, ik ga dan júist lezen wat ze zeggen.

Etmakas
06-06-2012, 12:51
http://rumbur.ru/f/2820827_izobrajenie_011_big.jpg

Omg, als je zoiets vindt. <3

deadlock
06-06-2012, 12:51
Ja inderdaad eah :D

Klaverhap
06-06-2012, 12:59
Jehova's getuigen mogen geen kinderen adopteren omdat ze niet bereid zijn ze te laten vaccineren.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiNRYcLLPlYSwlWXeXGmt_41VLCkUL84THOVanmSRRSXR7Hokfu MFx5PP0OA

Etmakas
06-06-2012, 13:01
De stad Xara-Xoto was een bloeiende stad van het s'i-s'a-volk in het zuiden van de Gobi-woestijn. De laatste heerser van Xara-Xoto, Xara-czjan'-czjun', wilde China veroveren, en verklaarde de oorlog aan China. Alleen was Chine ietsjes sterker dan gedacht, en de arme sjisja'ers verloren echt iets van al hun veldslagen. Uiteindelijk haalden de Chinezen het tot de hoofdstad van het sji-sja-rijk, Xara-Xoto. Het lukte ze niet om de stad in te nemen, want het had keidikke muren en alles. Daarom besloten ze de loop van een rivier (de Encin-Gol) te verleggen; dan zouden de sji-sja'ers zonder water komen te zitten. Xara-czjan'-czjun' besloot hierop zijn vrouw en al zijn kinderen om het leven te brengen (als offer aan de goden) en maakte een laatste superveldslag. Die verloor hij en alle inwoners van Xara-Xoto kwamen om het leven. De stad werd bedekt onder een laag zand en vergeten, alleen in Mongoolse mythes leefde hij nog. Pas in 1907 werd Xara-Xoto ontdekt door een Russische ontdekker.

ik praat in mezelf ja. Katarina tvp.

Etmakas
06-06-2012, 13:05
Mijn fototoestel! Ik moet mijn fototoestel niet vergeten mee te nemen.

Martiño
06-06-2012, 13:08
Jehova's getuigen mogen geen kinderen adopteren omdat ze niet bereid zijn ze te laten vaccineren.

[afbeelding]
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiNRYcLLPlYSwlWXeXGmt_41VLCkUL84THOVanmSRRSXR7Hokfu MFx5PP0OA)Terecht imo

Klaverhap
06-06-2012, 13:13
Eten jullie wel eens soepstengels? Echt bij soep dus he. Ik ken geloof ik niemand die dat doet, volgens mij worden soepstengels alleen maar gekocht als babytussendoortje.

Sarah
06-06-2012, 13:14
Dat is voetballerstaal, die doen dat ook altijd.

Het schijnt dat mensen dat doen om zichzelf wijs te maken dat iedereen hetzelfde zou doen als zij. Vaak om zich niet verantwoordelijk te hoeven voelen. Mensen die vertellen over hun agressieprobleem doen het ook.

Sarah
06-06-2012, 13:15
Eten jullie wel eens soepstengels? Echt bij soep dus he. Ik ken geloof ik niemand die dat doet, volgens mij worden soepstengels alleen maar gekocht als babytussendoortje.

Alleen in restaurants en bij mijn ouders. Maar mijn ouders serveren alleen soepstengels bij de soep als ik mee eet.

Stefenootje
06-06-2012, 13:16
Het schijnt dat mensen dat doen om zichzelf wijs te maken dat iedereen hetzelfde zou doen als zij. Vaak om zich niet verantwoordelijk te hoeven voelen. Mensen die vertellen over hun agressieprobleem doen het ook.

Klinkt logisch ja (y)

Ads door Google

Stefenootje
06-06-2012, 13:17

Nee.

Etmakas
06-06-2012, 13:18
Mijn oma bakt een soort stoepstengels. En mijn moeder heeft altijd grote voorraden van dat soort eten bij zich als ze verder dan honderd meter van huis gaat, dus daar aten we ze ook, vooral als we dan ergens soep gingen eten (kleine kans want mijn vader heeft een Theorie over vloeibaar eten en mijn moeder wantrouwt andermans soep nogal snel). Maar het was van "maaammmm, ik heb honger" "hier" *duwt snel soepstengels in de monden van hongerige kinderen*. Volgens mij is dat wel een standaardtactiek van moeders met veel kinderen.

Etmakas
06-06-2012, 13:22
Wat zijn kinderen toch eigenlijk ook kutwezens.

Etmakas
06-06-2012, 13:22
Sorry Klavertje, de jouwe zijn vast wel heel leuk.

Klaverhap
06-06-2012, 13:25

Uomi
06-06-2012, 13:28

Ja, maar alleen bij oma. Want bij oma hoort dat zo :y

Ik doe het geloof ik ook wel vaker :o Misschien eens op letten.

Etmakas
06-06-2012, 13:28
Mijn vader at vroeger, toen hij nog wat principiëler was in dingen (en geen kinderen had :dddd) blijkbaar ook soep door eerst met een vork alle drijfsels eruit te vissen en dan het sop in een glas te schenken en leeg te drinken. Arme oma.

Uomi
06-06-2012, 13:34
Als het EK en de Olympische Spelen enzo voorbij zijn, dan neem ik een andere avatar dan mijn oude, denk ik. Alleen nog even zoeken.

Etmakas
06-06-2012, 13:34
Stalin heeft zijn eigen zoon vermoord. :eek: Dat wist ik niet eens.

Verwijderd
06-06-2012, 13:37
Ohmijngod, LF heeft een boek aan me geleend, en het is zo'n briljant boek. <3 Apate naamzoek, ken jij Xara-Xoto? Dat is zó'n gaaf ding. <3

Nee, dat ken ik niet! Zou ik het moeten kennen?

Uomi
06-06-2012, 13:38
Hoi Apate!

Etmakas
06-06-2012, 13:39
Nee, dat ken ik niet! Zou ik het moeten kennen?

Ja, want het is zo gaaf dat mijn hart zich in bochtjes wringt. :bloos:<3 Echt waar. Het is dit:

De stad Xara-Xoto was een bloeiende stad van het s'i-s'a-volk in het zuiden van de Gobi-woestijn. De laatste heerser van Xara-Xoto, Xara-czjan'-czjun', wilde China veroveren, en verklaarde de oorlog aan China. Alleen was Chine ietsjes sterker dan gedacht, en de arme sjisja'ers verloren echt iets van al hun veldslagen. Uiteindelijk haalden de Chinezen het tot de hoofdstad van het sji-sja-rijk, Xara-Xoto. Het lukte ze niet om de stad in te nemen, want het had keidikke muren en alles. Daarom besloten ze de loop van een rivier (de Encin-Gol) te verleggen; dan zouden de sji-sja'ers zonder water komen te zitten. Xara-czjan'-czjun' besloot hierop zijn vrouw en al zijn kinderen om het leven te brengen (als offer aan de goden) en maakte een laatste superveldslag. Die verloor hij en alle inwoners van Xara-Xoto kwamen om het leven. De stad werd bedekt onder een laag zand en vergeten, alleen in Mongoolse mythes leefde hij nog. Pas in 1907 werd Xara-Xoto ontdekt door een Russische ontdekker.

ik praat in mezelf ja. Katarina tvp.

<33333333333333333333 Het is gewoon zo... zo gaaf. Ik kan niet eens uitleggen waarom. Een dode stad vinden. <3333

Verwijderd
06-06-2012, 13:43
Oei, dat klinkt wel mooi ja!

Etmakas
06-06-2012, 13:44
De mensen die commentaar geven op dit (http://www.youtube.com/watch?v=Bl0O_u2Ddl8&feature=related) soort filmpjes zijn zo aandoenlijk. :d
het raakt mij ik ben pas 9 jaar ik ben christelijk EN IK HOU VAN GOD!!!!!
Kom Here Jezus kom!!  Amen!
geweldig
eenmaal horen is de hele dag nagenieten in je hoofd
dit liedje is pas mooi en de rest ook ik hou van god en jezus ze zijn lief voor deze aard en luisteren als je met een probleem komt toen mijn moeder overleden was heb ik hem dat verteld er zij iets in me wees maar niet bang je moeder is nu bij ons in de hemel jij komt er ook mijn zoon iedereen komt daar wees maar niet bang alles komt goed
GOD leeft!! Als je je hart open stelt voor HEM. Opent HIJ je ogen.. dan pas zie je hoe groot HIJ is. En wat HIJ voor je doet. Heerlijk!! HE LOVES US ALL :-)))))
Ahhw.

Verwijderd
06-06-2012, 13:51
Is het raar om op een crematie een liedje dat 'Vive la vie' heet te laten afspelen :O?

Ads door Google

Stefenootje
06-06-2012, 13:54
Oh, en het wordt ook wel gewaardeerd als je een blik op het kind werpt. En er iets over zegt. 'wat een kleine handjes' kan altijd.
:D je bent soms zo grappig Sarah.

Zeppelin
06-06-2012, 13:57

Ja. Bij de soep en ik mag ze ook graag in de nutella of smeerkaas dippen.

Noedelhap
06-06-2012, 14:20
Vroeger at ik wel soepstengels aan de lopende band tijdens, ja, soep, maar toen woonde ik nog thuis en kreeg ik ze voorgeschoteld. Ik zie nu niet in waarom ik soepstengels uit mezelf zou kopen, zo lekker zijn ze nou ook weer niet.

Quintiano
06-06-2012, 14:36
"iedereen maakt fouten" :d;d;d;:DD

Wat een figuur :D(N)

Terecht *o*

Vroeger wel eens. Heden ten dage nimmer weer, om onduidelijke redenen.

Is het raar om op een crematie een liedje dat 'Vive la vie' heet te laten afspelen :O?

Nee, helemaal niet. Alsof het alleen maar kommer en kwel moet zijn op een crematie. Niet dat je met marshmellows aan moet komen zetten obviously, maar muziekkeuze kan toch nooit verkeerd zijn als je iets kiest waar hij of zij van hield? Om dit soort ellende te voorkomen heb ik maar wat nummers op m'n.. poliskaartthingie gekalkt. Als ik nu ter plekke dood zou neervallen gaat denk ik toch mijn stem uit naar La Folia, uitgevoerd door Emilie Autumn (voor mensen nu gaan ragen: instrumentaal en een puike performance want ze is een behoorlijke violiste). Niet omdat er een soort van diepere betekenis achter zit maar omdat 't een fijn stukje muziek is.

Voor de liefhebberts:
Oec_U8K_7gc

Little Phoebe
06-06-2012, 15:15
Ik heb echt ongezond veel trek in een bueno :(

Verwijderd
06-06-2012, 15:18
Nee, helemaal niet. Alsof het alleen maar kommer en kwel moet zijn op een crematie. Niet dat je met marshmellows aan moet komen zetten obviously, maar muziekkeuze kan toch nooit verkeerd zijn als je iets kiest waar hij of zij van hield? Om dit soort ellende te voorkomen heb ik maar wat nummers op m'n.. poliskaartthingie gekalkt. Als ik nu ter plekke dood zou neervallen gaat denk ik toch mijn stem uit naar La Folia, uitgevoerd door Emilie Autumn (voor mensen nu gaan ragen: instrumentaal en een puike performance want ze is een behoorlijke violiste). Niet omdat er een soort van diepere betekenis achter zit maar omdat 't een fijn stukje muziek is.

Voor de liefhebberts:
[filmpje] (http://www.youtube.com/watch?v=Oec_U8K_7gc)

(Y)

Hoera *o* ik heb mijn geschiedenis tentamen gehaald. Daar ben ik wel echt überblij om.

Noedelhap
06-06-2012, 16:31
"Tofik Dibi gaat voor de tweede plek op de lijst van GroenLinks. Hij wil running mate worden van Jolande Sap, zei hij woensdag nadat hij het referendum om het lijsttrekkerschap ruim had verloren."

Die gast denkt nog serieus dat Sap hem graag aan haar zijde heeft :D (N) Eerst even Sap flink treiteren door een hopeloze strijd aan te gaan om het lijsttrekkersschap, en daarna maar een gooi doen naar het runningmate-schap. Die vent weet van geen ophouden.

Quintiano
06-06-2012, 16:37
Tofik heeft z'n hand ruim overspeeld inderdaad. Beetje jammer. Hij heeft met 12% versus 84% verloren trouwens, dat is niet maarzo even verliezen, dat is VERPULVERD worden :D

Little Phoebe
06-06-2012, 16:50
Ik heb toch maar een bueno gehaald en omg nom :o(y)

Stefenootje
06-06-2012, 17:07
Amg er is een albumtrailer (nooit van gehoord dat zoiets bestond :o) van het nieuwe album van Muse!

Stefenootje
06-06-2012, 17:10
Haha, mijn god, dubstep :D:D Maar ook weer mooie bombastische klassieke invloeden. Dit gaat wat worden!

Stefenootje
06-06-2012, 17:16
http://muse.mu/upload/image/photos/703x0/a6e466e5-cde4-48b0-8e1b-a6b79f9b246d.jpg

Wat is Matt toch om op te vreten :o:o

Lusi
06-06-2012, 17:20
Ik vind hem een genie. Da's sowieso wel sexy.

Stefenootje
06-06-2012, 17:22
Stimmt.

Trimm Trabb
06-06-2012, 17:26
[afbeelding]
(http://muse.mu/upload/image/photos/703x0/a6e466e5-cde4-48b0-8e1b-a6b79f9b246d.jpg)

Wat is Matt toch om op te vreten :o:o

Duckface!

Ads door Google

Stefenootje

Martiño
Wie is dat?

Stefenootje
06-06-2012, 17:28
Matthew Bellamy van Muse.

Carn
06-06-2012, 18:10
Don't Bellamy I'll Bellayou.

Nee, inderdaad niet grappig.

Trimm Trabb
06-06-2012, 18:22
Maatt Bellamy...

dVxZMKL-aSE

apres tour, le bonjour, je te dit, merci merci!

Quintiano
06-06-2012, 18:23
Maatt Bellamy...

[filmpje] (http://www.youtube.com/watch?v=dVxZMKL-aSE)

apres tour, le bonjour, je te dit, merci merci!

:D(Y)

Trimm Trabb
06-06-2012, 18:25
Ik ben overigens over the friggin' moon dat ik eindelijk mijn favoriete schoenen evar heb gevonden op ebay en dat ik ze na 13 jaar weer eens aan m'n voetjes kan hebben.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/403412_10151021425226424_792346309_n.jpg
Links de nieuwe, rechts de schoenen uit de brugklas die helemaal zijn afgeragd. Ik had die bruin/groene vroeger ook en ook felgroene, maar die heeft m'n zus weggeflikkerd. :mad:

Stefenootje
06-06-2012, 18:28
Dat soort schoenen vind ik nou als een van de weinige soorten nog wel acceptabel. Voor mezelf dan. Naja, misschien íets minder mannelijk.

Carn
06-06-2012, 18:34
morgen koopcontract ondertekenen whuut
/voeltzicheengrotejongen

Miekje*
06-06-2012, 18:46
Carn! Hoe was Amerika? /late train

Lusi
06-06-2012, 18:48
morgen koopcontract ondertekenen whuut
/voeltzicheengrotejongen

Alvast gefeliciteerd :cool:

Stefenootje
06-06-2012, 18:52
Lusi, is je sig van HIMYM?

Lusi
06-06-2012, 18:53
Hoe grappig is het dat jij hem als eerste uit jezelf herkent :D :cool: Ja dus.

Stefenootje
06-06-2012, 18:55
Heb niet zo heel lang geleden die aflevering toevallig gezien :P

Ben pas begonnen met HIMYM, ben nu bij seizoen 5.

Stefenootje
06-06-2012, 19:00
Ik heb heel erg veel honger, maar als ik nu ga eten heb ik de rest van de avond/nacht niks meer in huis.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/228/703/first-world-problems-ii.jpg

Ads door Google

Carn
06-06-2012, 19:01
Die productionblogs van The Hobbit zijn leuheuk :o

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151028043926807

Miekje*
06-06-2012, 19:28
Wat is het hier stihiiiil :(.

Verwijderd
06-06-2012, 21:19
Hihi, altijd egostrelend om je leerlingen een evaluatieformulier van het jaar te laten invullen...
"Wat vond je van de docent?"
- "echt aardig en leuk! ze was ook niet te streng! als ik er een cijfer voor mag geven is het een 10+++++++++++. ze was ook erg grappig!"

Aww <3 :o

Martiño
06-06-2012, 21:37
Lief! <3

Verwijderd
06-06-2012, 21:42
en eentje ook "... soms een klein beetje streng maar dat was alleen goed!"

Verwijderd
06-06-2012, 21:43
en "ze was altijd vrolijk en opgewekt, ook leerde ze ons veel", waarmee ze natuurlijk ook indirect zegt dat ik een erg goede actrice ben :o;)

Stefenootje
06-06-2012, 21:57
en "ze was altijd vrolijk en opgewekt, ook leerde ze ons veel", waarmee ze natuurlijk ook indirect zegt dat ik een erg goede actrice ben :o;)

...

Is het het 'hemel jezelf op' uurtje hier?

Lusi
06-06-2012, 22:04
Dat wordt toch voor d'r gedaan? :D -O- :facepalm:

Hoevaak stond je er dan met kater, Absinthe? ;)

Verwijderd
06-06-2012, 22:09
...

Is het het 'hemel jezelf op' uurtje hier?

joh, laat me effe.

Verwijderd
06-06-2012, 22:11
Dat wordt toch voor d'r gedaan? :D -O- :facepalm:

Hoevaak stond je er dan met kater, Absinthe? ;)

Dat nog niet eens zo vaak, maar ik vind het soms behoorlijk lastig om te doen alsof ik het leuk vind. Heb vaak genoeg geen zin om les te geven, en dan moet je als dramadocent er toch weer vrolijk, opgewekt en vol energie staan, anders werkt het niet. Dus het is ook echt wel veel 'doen alsof' en blijkbaar werd ik geloofd :p

Zeppelin
06-06-2012, 22:26
little phoebe, er kwam net een orthodoxe jood langs op CR :D

Little Phoebe
06-06-2012, 23:08
little phoebe, er kwam net een orthodoxe jood langs op CR :D

Op waar? En eh..leuk?

Zeppelin
06-06-2012, 23:12
Op waar? En eh..leuk?

op chatroulette waar we gister met een hitlersnor op waren :rolleyes:

Little Phoebe
06-06-2012, 23:15
op chatroulette waar we gister met een hitlersnor op waren :rolleyes:

Oh jezus :D heb je een mooi hakenkruisje gemaakt?

Little Phoebe
06-06-2012, 23:24
Ik had vanmiddag bijna kleine tomaatjes en mozzarella gehaald, maar ik ben toch voor de ongezonde chocolademuffin gegaan en die is heel lekker, maar als vanzelfsprekend heb ik nu trek in mozzarella met tomaatjes :D(N)

Ads door Google

Quintiano
07-06-2012, 07:09
Kak, na de poulefase moet Oranje tegen Rusland en daarna Spanje, volgens mijn voorspelling. Spanje gaat ons, volgens mijn poule, wederom de das om doen :'(

Lorelei
07-06-2012, 09:56
Vinden jullie het ook zo ongezellig zonder Rationeel op het forum? :Y

deadlock
07-06-2012, 09:58

Martiño
07-06-2012, 11:02
Ja!!!! Ik mis hem :(

Stefenootje
07-06-2012, 11:59
Ja!!!! Ik mis hem :(

Little Phoebe
07-06-2012, 12:04
Kak, na de poulefase moet Oranje tegen Rusland en daarna Spanje, volgens mijn voorspelling. Spanje gaat ons, volgens mijn poule, wederom de das om doen :'(
Ik ben er ook bang voor ja :D Duitsland heeft al 2x van die hdp's verloren.
Vinden jullie het ook zo ongezellig zonder Rationeel op het forum? :Y

Ja!

Verwijderd
07-06-2012, 12:13
iemand interesse in kaartjes voor pukkelpop? Ik heb kaartjes gekocht maar ik kan niet meer want ik moet een psychologisch onderzoek. En nee, dat was niet te verzetten.

Klaverhap
07-06-2012, 12:36
In dat andere topic zegt pieterdehoog onderzoek te doen naar de corrigerende tik, voor z'n studie pedagogie. En de enquete ging alleen over BILLENKOEK, en of je dat dan met de riem of met de mattenklopper kreeg en op je blote kont of niet. Ik gok zo dat zijn onderzoek weinig met wetenschap te maken heeft en meer met ..persoonlijke interesses!

Martiño
07-06-2012, 12:39
Duh :p

Klaverhap
07-06-2012, 12:42
ik denk ik zeg het even :o

Klaverhap
07-06-2012, 12:43
Ik zie hier wel een mooie mogelijkheid voor Linda Prins.

Martiño
07-06-2012, 12:47
Ik wilde het topic ook wegmaken, het stond eerst op L&G, maar het was al verplaatst. De DK fb's willen het een kans geven, het is an sich ook geen slecht topic.

Geel
07-06-2012, 12:58
Ik vind het maar een raar topic. En billenkoek is ook een vreselijk raar woord.

Chick Rock
07-06-2012, 12:59
..persoonlijke interesses!

Ik kwam inderdaad tot dezelfde conclusie.

Chick Rock
07-06-2012, 13:00
Tjongenjongen ik moet nog vanalles doen vandaag, dat gaat vast niet lukken in het uur dat ik hier eigenlijk nog moet zijn. Ik denk dat ik mijn werk maar mee naar huis neem en er morgen even aan ga zitten. Ofzo. Want volgende week moet ik de boel invoeren in het systeem en vrijdag is de opening alweer! En dat is ook het einde van mijn stage. Ging best snel :(

Ads door Google

Little Phoebe
07-06-2012, 13:07
Ik vind het maar een raar topic. En billenkoek is ook een vreselijk raar woord.

Daar zat ik ook net aan te denken ja :D koek voor je billen, wat. Of, koek gemaakt van billen :cool:

Lusi
07-06-2012, 13:10
Ongezonde interesse, eventueel een fetisj, was mijn conclusie. :bloos:

Klaverhap
07-06-2012, 13:11
"Persoonlijke interesse" was dan ook een metafoor voor "typt met één hand in zijn broek" :y

Little Phoebe
07-06-2012, 13:12
"Wil je ook billenkoek?"
"Nee, bedankt. Ik heb nog."

Klaverhap
07-06-2012, 13:13
Had ik maar koekjes.

Stefenootje
07-06-2012, 13:26
Maar je hebt kindjes!

Klaverhap
07-06-2012, 13:27
Ik koop voor kind1 expres koeken die ik zelf niet lust :o Anders eet ik ze allemaal op [/fatty]

Stefenootje
07-06-2012, 13:29
Haha, dat zou ik ook doen ja.

Zeppelin
07-06-2012, 13:30
waarom is het eigenlijk zo erg als het persoonlijke interesse is? :p