[Archief] Bekijk het origineel op : De leeuw met saaie schoenen kan de hele wereld aan! #1666
Chick Rock
17-06-2012, 19:33
Continue please!
Chick Rock
17-06-2012, 19:34
Mijn lieve papa had me net van Assen naar Groningen gebracht, maar toen ik op de fiets van het station naar huis zat bedacht ik ineens dat m'n portomonnee nog in de tas van m'n moeder zat :facepalm: en toen heeft m'n vader 'm direct gebracht (Y):bloos:
Chick Rock
17-06-2012, 19:56
Wow, een DOELPUNT :|
Noedelhap
17-06-2012, 19:57
Wauw :D
Chick Rock
17-06-2012, 20:11
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 67
Little Phoebe 45
Sarah 42
Quintiano 39
Martiño 32
Uomi 28
Apate 26
Etmakas 23
Noedelhap 19
Snebbeltje 16
Lorelei 16
Carn 13
Lusi 11
Chicka Little 11
Pierrot 10
Paranoide 10
Klaverhap 9
Geel 9
Miekje* 9
Zeppelin 7
Cherry Springs 7
.sann 7
Absinthe 6
Trimm Trabb 5
Panopticon 4
Vowel 4
Sigmund 4
fizzle-fluffy 4
Strobe! 4
Quis 3.0 4
Turk February 4
Katertje 2
Commendatore 2
Em. 1
Qimm 1
Chick Rock
17-06-2012, 20:11
Sta ik nou ALWEER bovenaan :( Misschien moet ik maar eens een leven krijgen. Of meer studeren.
Noedelhap
17-06-2012, 20:31
Whehe, en na 20 minuten in de eerste helft is het nu weer 1-1 bij Por-Ned EN 1-1 bij Den-Dui :D(N)
Chick Rock
17-06-2012, 20:37
Ja, enorm hoopvolle situatie weer.
Schrödinger
17-06-2012, 20:52
Ah, "we" zijn aan het verliezen. Mooi zo.
Mijn vriend zit Mario Smash Football aan het spelen op de Wii, dus ik ben alsnog niet van het voetbal af.
Chick Rock
17-06-2012, 21:05
"De regie is dolgelukkig met het slow-motionapparaat." :d
Noedelhap
17-06-2012, 21:12
Ah, "we" zijn aan het verliezen. Mooi zo.
Ach, het is niet alsof je er veel last van hebt in Finland.
Noedelhap
17-06-2012, 21:16
Wel een mooie counter van Portugal. Het zou ook compleet onverdiend zijn als we zouden doorgaan :')
Schrödinger
17-06-2012, 21:23
Ach, het is niet alsof je er veel last van hebt in Finland.
Nou ja, ik moet het op mijn werk natuurlijk wel aanhoren.
En? Hier al huilende mensen omdat Nederland gaat verliezen?
Noedelhap
17-06-2012, 21:39
Neuh, het zat er aan te komen :D
Ik vind het wel een beetje zielig hoor.
Trimm Trabb
17-06-2012, 22:39
Mijn /care is zeer groot. Voetbal schmoetbal. Voor al die miljoenen die ze krijgen hadden ze er wel wat meer energie in mogen steken. Wat een suffe zooi.
Het grootste nieuws van vandaag voor mij is dat ik me voor het eerst in 5 jaar oid heb ziek gemeld, omdat ik 't allemaal niet meer trek @ den arbeid.
Ben gisteren wel naar een feestje geweest, maar heb voornamelijk urenlang op een fatboy gelegen, warm gehouden door vrienden, en stokbrood zitten nassen. Het slapen in een tentje bleek geen slim idee, want vandaag = barf. :'(
Little Phoebe
17-06-2012, 23:01
Hoi liefjes :o
Restaurant was gesloten, ondanks dat ze hadden gereserveerd, omdat er toch niemand zou komen. Beetje stom, maar we hebben voetbal gekeken en nu zitten we een film te kijken (y)
Turk February
17-06-2012, 23:28
Ja, Nederlanders, nog niet zo makkelijk hè, voetbal. Schitterende doelpunten van Ronaldiño of hoe heet die hunk. Schitterende beelden van beteuterde mongolenkoppen van oranjegeschminkte Nedermensen. Mooie pot. (y)
Ik heb vandaag het record badkamerzitten verbroken, geloof ik. En ik ben bang dat mijn panty's en nagels nog niet droog zijn als ik wegmoet, en wat moet ik dan!? :(
Wel heb ik chocolade-ijs.
/V-lid-post
Amg er zijn twee leden online. :')
Verwijderd
18-06-2012, 06:31
Ik word heel ongelukkig van het weer waar ik zo doorheen moet :(
Klaverhap
18-06-2012, 06:37
Ik dacht meteen aan Martino toen Rolando het veld op kwam. Ronaldo en Rolando huhuhuhu :D:D:D::D:D;:D:D:dDd:D:D
Klaverhap
18-06-2012, 06:38
Maar verder ben ik bloedchagrijnig want het was weer een horrornacht met een paar uurtjes slaap in blokken van anderhalf uur :mad:
Ik dacht meteen aan Martino toen Rolando het veld op kwam. Ronaldo en Rolando huhuhuhu :D:D:D::D:D;:D:D:dDd:D:D
ik ook!
Er zit hier alweer een eend met kuikentjes. Domme eenden toch ook.
Verwijderd
18-06-2012, 09:21
vakantie*O* (als de herkansing van woensdag niet meetelt)
We hebben hier in het ziekenhuis een klusjesman en die kan alles, loodgietersklussen, electriciensklussen, schilderen, noem maar op. Maar hij krijgt niet de eend gevangen. Nu is de dierenbescherming het aan het proberen.
Verwijderd
18-06-2012, 10:38
Is er een vijver bij het ziekenhuis?
Quintiano
18-06-2012, 11:06
:D:D
Ik dacht meteen aan Martino toen Rolando het veld op kwam. Ronaldo en Rolando huhuhuhu :D:D:D::D:D;:D:D:DDd:D:D
:D:D:D
We hebben hier in het ziekenhuis een klusjesman en die kan alles, loodgietersklussen, electriciensklussen, schilderen, noem maar op. Maar hij krijgt niet de eend gevangen. Nu is de dierenbescherming het aan het proberen.
Jeetje, die eend houdt de gemoederen ook al een paar jaar bezig he?
Het is niks dat ik vrijstelling voor rekenen heb, maar nu heb ik wel een gat in mijn rooster (n). Ach, nog maar tweeweken, zullen we maar denken.
Jeetje, die eend houdt de gemoederen ook al een paar jaar bezig he?
paar jaar?
Er was twee maanden geleden een eend met kuikens, nu is er een nieuwe eend :o
Is er een vijver bij het ziekenhuis?
ja, alleen niet op de binnenplaats waar ze nu zitten! En de kuikens kunnen nog niet vliegen.
Ik zie ze nu niet meer, ik denk dat ze al weer weg zijn.
Chick Rock
18-06-2012, 13:16
Ik ben toch maar even naar de huisarts gegaan met mijn kaakpijn, en het is natuurlijk niks. Gewoon overbelast. Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik blijkbaar vaak onbewust m'n kiezen hard op elkaar druk (stress!) en dat mag ik dus nu niet doen. Maar aargh ik wil het nu echt constant doen :o
Chick Rock
18-06-2012, 13:17
En ik ben verder best wel goed bezig met mijn werkstuk, heb de halve inleiding al wel geschreven. Nog wat bronverantwoording en dan is die iig klaar.
Verwijderd
18-06-2012, 13:22
Ik heb (hopelijk) mijn laatste tentamen gehad *o*
Chick Rock
18-06-2012, 13:24
Fijn Apaat! Vakantie nu dus?
Verwijderd
18-06-2012, 13:25
Nee :D ik moet mijn P-werkstuk nog schrijven. Maar goed, dat is onderwerp naar keuze en ik heb een superleuk onderwerp (Y) dus dat is niet zo'n groot probleem :cool:
fizzle-fluffy
18-06-2012, 13:26
Wtf eenden in het ziekenhuis?:D
Wtf eenden in het ziekenhuis?:D
nee in de binnentuin! Eenden leggen daar eieren omdat er geen marters enzo kunnen komen, maar dan komen de eieren uit en kunnen de kuikens niet meer weg.
Chick Rock
18-06-2012, 13:29
Nee :D ik moet mijn P-werkstuk nog schrijven. Maar goed, dat is onderwerp naar keuze en ik heb een superleuk onderwerp (Y) dus dat is niet zo'n groot probleem :cool:
Hoeveel woorden en welk onderwerp?
Verwijderd
18-06-2012, 13:33
Het moet ongeveer 20 pagina's tekst excl. afbeeldingen en inleiding en shit zijn enzo, hoeveel woorden gaan er ongeveer op een pagina? 400/500?
En mijn onderwerp is Sociale stratificatie in Mespotamische Dodenrituelen :cool:
Quintiano
18-06-2012, 13:39
En mijn onderwerp is Sociale stratificatie in Mespotamische Dodenrituelen :cool:
:cool:(y)
Het moet ongeveer 20 pagina's tekst excl. afbeeldingen en inleiding en shit zijn enzo, hoeveel woorden gaan er ongeveer op een pagina? 400/500?
Exclusief inleiding? Jullie opzet zal dan wel heel anders zijn dan die van ons want mijn inleiding neemt ongeveer een derde van m'n scriptie in beslag :p
paar jaar?
Er was twee maanden geleden een eend met kuikens, nu is er een nieuwe eend :o
Ik dacht dat het dezelfde was! Maar je hebt al heel vaak verteld over eenden die je vanuit je raam zag :p
Chick Rock
18-06-2012, 13:59
Ongeveer 450 (met times new roman, regelafstand 1,5). Maar voor je propedeuse dus? Groot werkstuk voor je P, wij schreven pas in het 3e jaar zulke werkstukken :')
Maar ik ben nu bezig met een vergelijkbaar werkstuk. Qua afmetingen dan, niet onderwerp ;)
Ik was vorige week bij de tandarts en ze zei dat ik twee piepkleine gaatjes had die 'ooit' verholpen moeten worden. Ze waren niet heel dringend dus als ik wilde kon ik wel even wachten, maar tegelijkertijd was dit wel een goed moment om het te laten doen omdat ze nog vrij oppervlakkig waren en daarmee makkelijk en pijnloos om te vullen. Dus ik heb toen een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. En dus ging ik vandaag naar de tandarts. Ik had nog nooit gaatjes gehad dus ik wist ook niet precies wat er ging gebeuren maar ik lag daar op zich wel prima in de stoel. De tandarts begint te boren en opeens zegt ze: "Huh??.. Oww.." Dat is dus NIET wat je wil horen als je daar ligt :D (n) Blijkt dat die twee gaatjes die aan de oppervlakte miniscuul leken van binnen toch zo'n 3x zo groot waren als zij had verwacht. Ik was toch wel blij dat ik niet nog een jaartje had gewacht :p
fizzle-fluffy
18-06-2012, 14:02
Ik was vorige week bij de tandarts en ze zei dat ik twee piepkleine gaatjes had die 'ooit' verholpen moeten worden. Ze waren niet heel dringend dus als ik wilde kon ik wel even wachten, maar tegelijkertijd was dit wel een goed moment om het te laten doen omdat ze nog vrij oppervlakkig waren en daarmee makkelijk en pijnloos om te vullen. Dus ik heb toen een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. En dus ging ik vandaag naar de tandarts. Ik had nog nooit gaatjes gehad dus ik wist ook niet precies wat er ging gebeuren maar ik lag daar op zich wel prima in de stoel. De tandarts begint te boren en opeens zegt ze: "Huh??.. Oww.." Dat is dus NIET wat je wil horen als je daar ligt :D (n) Blijkt dat die twee gaatjes die aan de oppervlakte miniscuul leken van binnen toch zo'n 3x zo groot waren als zij had verwacht. Ik was toch wel blij dat ik niet nog een jaartje had gewacht :p
Aiai..wel meteen kunnen vullen?
Ja hoor. 't Was verder geen probleem. Ze moest alleen wat meer boren/schoonmaken/vullen dan ze verwacht had. Maar het was nog steeds niet pijnlijk en zo gelukkig :p
Edit: maar ze zei wel dat het verstandig was om hier rekening mee te houden als ik weer eens een mini-gaatje heb :p
Verwijderd
18-06-2012, 14:06
:cool:(y)
Dat vond ik ook ja *o* Mijn docent vond het een minder goed plan, omdat geen van mijn docenten eigenlijk veel verstand ervan heeft :(
Exclusief inleiding? Jullie opzet zal dan wel heel anders zijn dan die van ons want mijn inleiding neemt ongeveer een derde van m'n scriptie in beslag :p
Ja, het is ook totaal niet scriptie achtig. Het is eigenlijk voornamelijk laten zien dat je weet hoe je literatuur moet vinden en hoe je het moet gebruiken en interpreteren en je hoeft er ook niet echt direct een duidelijke conclusie aan te verbinden en alles :O. Het lijkt me dat bij je scriptie je toch wel enigzins een resultaat moet kunnen presenteren.
Ongeveer 450 (met times new roman, regelafstand 1,5). Maar voor je propedeuse dus? Groot werkstuk voor je P, wij schreven pas in het 3e jaar zulke werkstukken :')
Maar ik ben nu bezig met een vergelijkbaar werkstuk. Qua afmetingen dan, niet onderwerp ;)
Ja, wij zijn ook echt de enige opleiding die het heeft :D(N)
Ja, onze discussie/conclusie beslaat ook altijd wel een behoorlijk deel van een paper/sciptie :Y
Verwijderd
18-06-2012, 14:07
Dit is meer een beetje pws-achtig voor mijn gevoel :D:D
Chick Rock
18-06-2012, 14:08
Conclusie is bij ons ongeveer 2 pagina's :p en de inleiding 3/4. Bachelorscriptie dan he. Master weet ik zo niet.
Snebbeltje
18-06-2012, 14:38
Mehh anders moet je even tig dingen regelen en honderd enge telefoontjes plegen en mailtjes en brieven sturen. Ik ben moehoehoe maar ik moet zo voor 10 man boodschappen doen en koken (gelukkig wel met iemand samen).
Snebbeltje
18-06-2012, 14:40
Ooh maar de fysiotherapeut was wel heel tevreden en blij en ik kreeg honderd complimentjes. Oh en mijn persoonlijk begeleidster vindt het heel jammer dat mijn 'eigen' fysio volgende week weer terug is want ze vindt de invalfysio wel heel leuk enzo (dat is ie ook). Straks gaat ze nog smoesjes bedenken over mij om hem nog een keer te kunnen bellen/zien :D
Quintiano
18-06-2012, 14:41
http://www.youronlinechoices.com/nl/
Ik wist niet dat dit bestond :o
Jongens, vanilleijs met munt, mango en meloen, wat zeggen jullie dan?
en dan gaat het vooral om de munt, doen ja/nee?
Snebbeltje
18-06-2012, 14:45
Nooit gehad maar dat klinkt als een ja!
Ik doe het gewoon ja (y) in het ergste geval haal ik de munt er uit.
Snebbeltje
18-06-2012, 14:46
Of misschien eerder citroenijs dan. Hmmz
Quintiano
18-06-2012, 14:46
Dan zeg ik: weescht voorzichtig met de munt. Als dat gaat overheersen verkloot je de rest.
Little Phoebe
18-06-2012, 14:47
Gatver nee.
Snebbeltje
18-06-2012, 14:48
Ik zou voor sorbetijs gaan (y)
Wel munt want lekker maar niet te veel want overheersingsgevaar :P
Hm, zonder munt dan maar. :(
Edit, oke, een beetje dan. Zet ik wel thee van de rest :D
Ik dacht dat het dezelfde was! Maar je hebt al heel vaak verteld over eenden die je vanuit je raam zag :p
ohja, in het appartement keek ik uit op een vijver :Y
De eend met kuikens zit er nog, trouwens. Misschien is het wel dezelfde eend, dat weet ik niet, maar het zijn nieuwe kuikens.
Turk February
18-06-2012, 14:57
Ik zou zeggen ja.
Noedelhap
18-06-2012, 15:13
Prima combo idd. En ach, een of twee muntblaadjes erbij.
Trimm Trabb
18-06-2012, 15:20
Ik hou sowieso niet van meloen en munt, dus ik zeg neen.
Chick Rock
18-06-2012, 15:21
Nu heb ik ook zin in ijs. Chocola ofzo. Met aardbeien :bloos:
fizzle-fluffy
18-06-2012, 15:23
Ik hou niet van vanilleijs of munt, maar als je van allebei houdt is het volgensmij een goede combinatie.
Turk February
18-06-2012, 15:56
Ik zou zo gauw geen enkele ijssmaak weten waar geen munt bij past.
Chick Rock
18-06-2012, 15:56
Ik geloof dat ik enigszins chaotisch informatie aan het zoeken/krantenartikelen aan het lezen/aan het internetten ben. Morgen maar gewoon oer hoofdstuk gericht info zoeken, dat werkt toch beter.
Noedelhap
18-06-2012, 16:50
Er zijn maar weinig ijssmaken die ik vies vind, en die zou ik zo niet kunnen noemen.
Chick Rock
18-06-2012, 17:42
OEH ik heb net afgesproken met een vriendin om naar de Documenta in Kassel te gaan (Y)(Y)(Y)
Door al die verslagen die iedereen moet maken, heb ik opeens zelf ook zin om een werkstuk ofzo in elkaar te gaan breien :O /spoort niet. Al moet ik nog een werkstuk over mijn schapenstage maken, maar daar heb ik nu de spullen niet voor bij me.
Welk lettertype gebruiken jullie altijd voor een verslag/paper? En welke regelafstand en welke lettergrootte? Ik vind lettertypes zoals Times New Roman en Arial zo vreselijk kut :O. Ik gebruik tegenwoordig altijd Bookman Old Style, en dan lettergrootte 10. En regelafstand 1, want 1,5 is lelijk. En ik maak altijd hele overzichtelijke blokjes tekst, en zorg ervoor dat de afbeeldingen precies in een tekstregel of blok tekst passen zonder dat er woorden extreem gaan verspringen enzo :O /mierenneuker. Dat zorgt er trouwens wel voor dat ik een redelijk lange inhoudsopgave heb, maar aan de andere kant kun je dan wel meteen vinden wat je zoekt. Want mijn paragrafen hebben meestal ook nog eens onderparagrafen (dus hoofdstuk 2, paragraaf 1, onderwerp 3 is 2.1.3.).
Misschien klinkt het een beetje chaotisch, maar al de docenten tot nu toe zijn altijd heel blij geweest met mijn opzet (Y).
Chick Rock
18-06-2012, 18:25
Times new roman, 12 pts, regelafstand 1,5. En afbeeldingen in een bijlage, niet in de tekst. Omdat dat per se zo moet.
whatever verplicht was vanuit de opleiding.
Times new roman, 12 pts, regelafstand 1,5. En afbeeldingen in een bijlage, niet in de tekst. Omdat dat per se zo moet.
Bij ons zijn de richtlijnen/regels voor het schrijven van werkstukken: lettertype Arial, lettergrootte 11 en regelafstand 1,5. Maar ik heb me altijd alleen aan de regels gehouden van de indeling (alsin titelpagina, inhoudsopgave, inleiding, onderwerp verdeeld in hoofdstukken, etc.) en ik heb tot nu toe alleen maar goede geluiden gehoord over mijn werk. Oftewel: mijn docenten nemen die regels niet zo nauw. In de bijlagen doe ik alleen folders/kaarten/gekopieerde stukken uit boeken, etc.
Klaverhap
18-06-2012, 18:33
Mijn scriptie is in Garamond :y for now. Gewoon, zomaar.
Verwijderd
18-06-2012, 18:37
Norwood Ranger = Rasmusje?
Hoi! Ik vind het heerlijk om niet meer naar school te hoeven, maar volgens mij komt dat vooral doordat ik bepaalde personen niet meer iedere dag hoef te zien :o
Rob de Geus: 'elke Nederlander eet minstens een keer per week bij de Chinees' wát :D
Rob de Geus tegen Chinese kok die geen Nederlands kan: "don't food on the floor"
Volgens de commentator eten we ook gemiddeld 1 x per week biefstuk.
Rob de Geus tegen Chinese kok die geen Nederlands kan: "don't food on the floor"
:D
Rob de Geus: 'elke Nederlander eet minstens een keer per week bij de Chinees' wát :D
Volgens de commentator eten we ook gemiddeld 1 x per week biefstuk.
Hmm, ik eet echt nooit biefstuk en ik denk maar zo'n vijf keer per jaar bij de chinees. Om dat gemiddelde te halen zouden er dus mensen zijn die (veel) vaker dan een keer per week chinees eten. Hm, bijzonder.
Verwijderd
18-06-2012, 19:47
De zolder leegruimen is best leuk om te doen. Ik vond allemaal dingen van toen ik klein was.
De zolder leegruimen is best leuk om te doen. Ik vond allemaal dingen van toen ik klein was.
Dat is ook leuk :y Lekker herinneringen ophalen.
Verwijderd
18-06-2012, 19:48
Ja hé :y Ik vond een my little pony. Ik wist niet eens dat ik die vroeger had. :D
Ik ken wel iemand die minstens twee keer per week chinees eten haalt, maar dat is een alleenwonende jongeman die bijna naast een wok'ngo woont. Verder niemand die aan meer dan eens per maand komt.
Verwijderd
18-06-2012, 19:56
ik moest gister chinezen bij mijn oma en opa, niemand vond het lekker en mijn tante opeens ``lekker hé!` Iedereen keek haar vreemd aan. :D Ik hou sowieso niet van chinees.
Oh, ik vind chinees af en toe best lekker, hoor.
Little Phoebe
18-06-2012, 20:23
Chinees <3
Zeppelin
18-06-2012, 20:27
Tjinees.
Chinees, schminees. Ik lust het wel, maar niet al te vaak ajb.
Het werd vanilleijs met aardbeien mango en munt en het viel erg in de smaak (y)
Hmm, ik eet echt nooit biefstuk en ik denk maar zo'n vijf keer per jaar bij de chinees. Om dat gemiddelde te halen zouden er dus mensen zijn die (veel) vaker dan een keer per week chinees eten. Hm, bijzonder.
De laatste keer dat ik biefstuk had was ik eten bij de jongens die vanavond bij mij kwamen eten. Wat een toevalligheden.
Chick Rock
18-06-2012, 20:46
Sjeuzes, ik dacht dat Kassel niet zo ver weg was, maar die reis wordt nog een hele onderneming -o-
Ik moet woensdagavond naar Horst. Dat is twee uur treinen, maar voor mij maar één keer overstappen (Y).
Schrödinger
18-06-2012, 21:48
Door al die verslagen die iedereen moet maken, heb ik opeens zelf ook zin om een werkstuk ofzo in elkaar te gaan breien :O /spoort niet. Al moet ik nog een werkstuk over mijn schapenstage maken, maar daar heb ik nu de spullen niet voor bij me.
Welk lettertype gebruiken jullie altijd voor een verslag/paper? En welke regelafstand en welke lettergrootte? Ik vind lettertypes zoals Times New Roman en Arial zo vreselijk kut :O. Ik gebruik tegenwoordig altijd Bookman Old Style, en dan lettergrootte 10. En regelafstand 1, want 1,5 is lelijk. En ik maak altijd hele overzichtelijke blokjes tekst, en zorg ervoor dat de afbeeldingen precies in een tekstregel of blok tekst passen zonder dat er woorden extreem gaan verspringen enzo :O /mierenneuker. Dat zorgt er trouwens wel voor dat ik een redelijk lange inhoudsopgave heb, maar aan de andere kant kun je dan wel meteen vinden wat je zoekt. Want mijn paragrafen hebben meestal ook nog eens onderparagrafen (dus hoofdstuk 2, paragraaf 1, onderwerp 3 is 2.1.3.).
Misschien klinkt het een beetje chaotisch, maar al de docenten tot nu toe zijn altijd heel blij geweest met mijn opzet (Y).
Gewoon alles standaard vanuit het template, hoef ik ook niet na te denken over de layout. Meestal ga ik niet verder dan paragrafen per hoofstuk à la 2.1, maar in mijn masterthesis (ca. 80 pagina's) zit hier en daar ook nog wel een 2.1.3 geloof ik.
Little Phoebe
18-06-2012, 21:50
Oké, douchetijd.
Ik moet woensdagavond naar Horst. Dat is twee uur treinen, maar voor mij maar één keer overstappen (Y).
Wat ga je doen in Horst? Ik bedoel, het lijkt me nu niet echt een plaats om zomaar heen te gaan.
Panopticon
18-06-2012, 22:07
Horst, of all places :|
Panopticon
18-06-2012, 22:08
'De intercity naar Venlo zal stoppen te Eindhoven, Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, Blerick en heeft als eindbestemming Venlo.'
Ik hoor het dagelijks :D
Sevenum, daar is Toverland :cool:
Verwijderd
18-06-2012, 22:13
daar ben ik in miljoen jaar niet meer geweest. Ik hoorde dat ze gaan bijbouwen. een droomvallei of zo iets. Ze hadden daar een tiental-hectare grond voor bij gekocht.
Sevenum, daar is Toverland :cool:
Een vriend van me werkt daar, als sinds de begindagen. Is wel grappig om te zien hoe veel het gegroeid is.
'De intercity naar Venlo zal stoppen te Eindhoven, Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, Blerick en heeft als eindbestemming Venlo.'
Ik hoor het dagelijks :D
Ik snap nooit zo goed waarom die IC daar stopt. Ik stoorde me daar altijd aan, want door die paar minuten nutteloze stop moest ik altijd rennen voor de bus als ik naar t ziekenhuis moest.
Panopticon
18-06-2012, 22:22
Ik snap nooit zo goed waarom die IC daar stopt. Ik stoorde me daar altijd aan, want door die paar minuten nutteloze stop moest ik altijd rennen voor de bus als ik naar t ziekenhuis moest.
Omdat er verder geen stoptreinen rijden op dat stukje, denk ik.
Schrödinger
18-06-2012, 22:26
Ja, het is omdat er op het traject Deurne - Venlo geen stoptrein rijdt.
Omdat er verder geen stoptreinen rijden op dat stukje, denk ik.
Er rijdt toch een stoptrein naar Blerick, van Veolia?
Verder is het natuurlijk een beetje een nutteloos station als je bedenkt dat er aan de overkant van de brug nog een station is. Net als die vier stations die Helmond rijk is.
fizzle-fluffy
18-06-2012, 22:48
Oei, volgens mijn oma zijn oesters vies want ze 'ruiken naar kut en smaken naar kut'. Haar exacte woorden. Juist, oma. :S
Zeppelin
18-06-2012, 22:54
mijn kut smaakt anders heerlijk.
fizzle-fluffy
18-06-2012, 23:01
Ik vraag me af of mijn grootvader weet dat mijn oma weet hoe 'kut smaakt'. :(
Little Phoebe
18-06-2012, 23:21
:D(Y)
Noedelhap
18-06-2012, 23:26
Naar Chinees?
Little Phoebe
18-06-2012, 23:27
Oke ik moet nu verdorie echt slapen.
Ingegerd
19-06-2012, 00:01
Er rijdt toch een stoptrein naar Blerick, van Veolia?
Verder is het natuurlijk een beetje een nutteloos station als je bedenkt dat er aan de overkant van de brug nog een station is. Net als die vier stations die Helmond rijk is.
Veolia rijdt volgens mij alleen tussen Roermond en Nijmegen. Roermond, Reuver, swalmen, tegelen, venlo, blerick, venray, en dan nog een hele hoop stations die ik altijd mis, maar Mook-molenhoek en nijmegen-heyendaal zitten er iig bij!
Nouja, dus er stopt al een trein, dat was meer mijn punt.
Ingegerd
19-06-2012, 07:08
Oh :D
Verwijderd
19-06-2012, 07:16
morge!
Quintiano
19-06-2012, 07:16
Oei, volgens mijn oma zijn oesters vies want ze 'ruiken naar kut en smaken naar kut'. Haar exacte woorden. Juist, oma. :S
Verwijderd
19-06-2012, 08:50
de school loopt weer eens te kutten met boeken inleveren. Ik heb opeens volgend jaar biologie. Dat vak heb ik toch echt laten vallen en de boeken die ik volgend jaar nodig heb moet ik inleveren.
Chick Rock
19-06-2012, 10:47
De kerkklokken hier spelen de vogeltjesdans -o--o-
Verwijderd
19-06-2012, 10:48
de vogeltjesdans :D:D
hiet spelen ze om 8uur smorgens een apart ritme.
Klaverhap
19-06-2012, 12:11
Ik vind het altijd zo knap als mensen kunnen koken of bakken en hun keuken daarbij netjes kunnen houden. Zoals in al die kookshows. Mijn keuken ziet er altijd uit of er enkele bommen ontploft zijn als ik er ben geweest -o-
Turk February
19-06-2012, 12:14
De aflevering van The Bubble met Victoria Coren is leuker nu ik weet dat ze met David Mitchell verloofd is.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 12:20
Ha, donderdag doe ik mee met opnamen voor Moeder, ik wil bij de Revue. :cool: helemaal fifties alles *O*
Ik vind het altijd zo knap als mensen kunnen koken of bakken en hun keuken daarbij netjes kunnen houden. Zoals in al die kookshows. Mijn keuken ziet er altijd uit of er enkele bommen ontploft zijn als ik er ben geweest -O-
Mijn tegels zitten altijd onder het beslag :D
ik las: 'mijn tepels zitten altijd onder het beslag'
:o
Beetje gefrustreerd, Qimm?
Trimm Trabb
19-06-2012, 12:40
Jeeminee. Ben net gebeld door de fuhrerin, die me vroeg waarom ik niet op haar berichtjes had gereageerd, want ik MOET elke dag naar de winkel bellen en dat hoor ik te weten, want ik werk er al zoveel jaar wadiewa. Mijn excuus 'de laatste keer dat ik ziek was is 5 jaar geleden en toen moest je PZ bellen en alleen laten weten wanneer je weer beter was', vond ze geen goed excuus.
Ook kreeg ik gekanker omdat we te weinig mensen hebben, dus ik MOET wel komen en 'ik heb je maar 20 uur gegeven deze week en de rest werkt veel meer en nu zeg jij ineens dat je dit niet aankan, dat kan toch niet wadiewa'. Jezus, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik ziek ben. Ik heb de afgelopen jaren altijd doorgewerkt als ik bijna van m'n stokkie ging ofzo, maar nu kan ik gewoon niet. Ik word zo ontzettend moe van al dit gedoe. :(
nou ja, volgens mij heeft ze wel gelijk aangaande dat eerste, dat tweede is niet echt jouw probleem. ziek = ziek; maar volgens mij moet je dat tegenwoordig inderdaad wel elke dag 'melden'.
Trimm Trabb
19-06-2012, 12:46
Ik had nog gevraagd wat ik moest doen, want 'ik heb dit al lang niet meer gedaan' en toen werd me gezegd dat ik het alleen de bazin moest laten weten en dan werd ik vanzelf wel gebeld. Verder niks. Dus ik wist 't gewoon echt niet.
Klaverhap
19-06-2012, 12:53
Mijn tegels zitten altijd onder het beslag :D
Ja. En dat zijn ook altijd dingen die ik niet zie :o Heb ik helemaal opgeruimd en geboend en alles en dan zie ik twee weken later dat de tegels er nog helemaal onder zitten. Mijn huishoudelijke aanleg is een beetje ...afwezig.
hoezo dat?
t was een grapje. :o Omdat je tepels las ipv tegels. Maar grapjes zijn niet leuk meer als je ze moet uitleggen
Ach, pff, wat rommel op tegels... Dat boeit toch niet zo veel.
Klaverhap
19-06-2012, 13:35
Ik verdenk jou er anders van een supernetjes te zijn! Zo iemand waarbij het gewoon SCHOON en toonbaar is als je onverwachts langskomt :eek:
fizzle-fluffy
19-06-2012, 13:36
Ik zou eigenlijk boodschappen moeten doen. Ik heb ontbeten bij de IKEA en mijn lunch was een zak dropjes. :bloos:
Klaverhap
19-06-2012, 13:39
Ik heb nog niks normaals gegeten de hele dag :o Zelfs van de cupcakes met tegenzin maar één hapje geproefd omdat ik vol en misselijk ben van alle mixerhaken en beslagkommen en chocoladelepels aflikken :D :(
fizzle-fluffy
19-06-2012, 13:43
Wat ben je aan het doen dan :D
Klaverhap
19-06-2012, 13:45
Dat heb ik uit de doeken gedaan op E&D!
Ik verdenk jou er anders van een supernetjes te zijn! Zo iemand waarbij het gewoon SCHOON en toonbaar is als je onverwachts langskomt :eek:
Dat ligt er heel erg aan. Ik heb natuurlijk maar een klein huisje dus het is makkelijk bij te houden maar ik had gisteren voor het eerst in twee of drie weken gestofzuigd en gedweild :o En echt grondig poetsen doe ik bijna nooit, behalve als mijn moeder op bezoek komt :p
En ik laat vaak dagenlang de afwas staan en er ligt al twee maanden een berg kleding die ik eigenlijk moet strijken en opruimen. Gisteren had ik bezoek en toen heb ik het maar gewoon in de kast gegooid :D
Klaverhap
19-06-2012, 14:09
Huhu ja that feel als je (schoon)moeder belt om een bezoek aan te kondigen.
Mijn vrienden vinden mij meestal wel netjes/degelijk/huiselijk, maar dat komt deels ook omdat ik vier jaar heb samengewoond in een grote flat, dan ontwikkel je die maniertjes vanzelf.
Ik vind je ava trouwens (y) mozje!
Klaverhap
19-06-2012, 14:33
Ja he <3 je moet hem eigenlijk ook in actie zien.
Klaverhap
19-06-2012, 14:34
f8AUCXUFwY4
En dan vanaf 35:30 ongeveer
Wat is dat voor een programma? Spaanse peutertv? En stiekem spaanse mammavangnorkjr.-tv? :o
Klaverhap
19-06-2012, 14:39
Ja. Het is heel leuk stiekem. Er is ook een Engelsstemmige versie en dan is Stephen Fry de verteller :cool:
altijd grappig dat alle dieren antropomorfisch zijn BEHALVE de hond :P
pruto naamzoek
haha, die eend is echt briljant :D :cool:
omg, ze hebben ook een gewoon een enorme walvis erbij gezet (y)
Ha Klaverhap, je avatar. :cool:
Goedemiddag, forum. Ik heb een mooi uitzicht op het open, bloedende been van mijn pleegbroertje.
Verwijderd
19-06-2012, 15:26
dat heb ik ook eens gehad. daar kwam veel boled uit.
Omg, het is weer avatarwisseltijd.
Ja, het is verwonderlijk hoeveel bloed er in een been past, en hoe snel wonden op benen eruit zien alsof ze gapen.
[filmpje] (http://www.youtube.com/watch?v=f8AUCXUFwY4)
En dan vanaf 35:30 ongeveer
NEEEE :( het is geblokkeerd nu :(
Klaverhap
19-06-2012, 15:36
NEEEE :( het is geblokkeerd nu :(
nooouuuu :(
Quintiano
19-06-2012, 15:37
And so it begins..
Quintiano
19-06-2012, 15:57
Hmm, fuck it. De was kan nog wel 'n dagje blijven hangen. Alleen nog even snel wat te drinken halen en daarna lekker niksen de rest van de dag *o*
Ik ben uit de sensechat gedonderd. :eek:
Quintiano
19-06-2012, 16:04
Ik ben uit de sensechat gedonderd. :eek:
Wegens..? :D
Wegens..? :D
17:00 Etmakas
Ik kan niks mijn kut inplempen, zelfs geen tampon. Hoe komt dat?
17:01 Deze kamer wordt beheerd door Simon. Alle berichten worden doorgestuurd naar de moderator en pas daarna geplaatst.
17:01 De chat wordt gemodereerd, zodat SERIEUZE vragen 1 voor 1 aan Anna van Sense voorgelegd kunnen worden.
17:01 Etmakas is er uit gegooid door Simon.
Dit is wat Koen me copypastte. :d
Quintiano
19-06-2012, 16:06
Shit je kut inplempen :D(Y)
- "Heb jij die grote Bahco gezien?"
- "Jazeker! Die heb ik zojuist mijn kut ingeplempt! :cool:"
fizzle-fluffy
19-06-2012, 16:07
Je kunt je vragen ook mailen op de website van sense, dat is wat persoonlijker ook. Ik zou het wel anders formuleren dan. :p
Shit je kut inplempen :D(Y)
- "Heb jij die grote Bahco gezien?"
- "Jazeker! Die heb ik zojuist mijn kut ingeplempt! :cool:"
Je kunt je vragen ook mailen op de website van sense, dat is wat persoonlijker ook. Ik zou het wel anders formuleren dan. :p
Ik vind dat ik het heel goed geformuleerd heb. En om me er hiervoor nou uit te gooien... :n
Oh nou ik ben er weer in.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 16:10
Nouja je hebt het niet geformuleerd alsof je het serieus meent, zeg maar. Maar als ik een vraag over seks stel dan ben ik altijd EXTREEM formeel zodat het absoluut niet als porno gelezen kan worden. :D
Nouja je hebt het niet geformuleerd alsof je het serieus meent, zeg maar. Maar als ik een vraag over seks stel dan ben ik altijd EXTREEM formeel zodat het absoluut niet als porno gelezen kan worden. :D
Ik meende het wel serieus. Maar goed, LAAT OOK MAAR DAN. :mad:
fizzle-fluffy
19-06-2012, 16:13
Ik weet dat je het serieus meent want je hebt het er ook weleens met mij over gehad. Maar ik kan me voorstellen dat deze formulering niet serieus genomen is, ook omdat het een minder doorsnee probleem is dan 'ik kom te snel klaar' of 'wat moet ik doen, mijn vriendje wil seks en ik niet maar als ik het niet doe dumpt hij me'.
Quintiano
19-06-2012, 16:18
Ik meende het wel serieus. Maar goed, LAAT OOK MAAR DAN. :mad:
Oh, dat je serieus was wist ik eigenlijk ook niet toen ik je vraag las :D
fizzle-fluffy
19-06-2012, 16:20
Ik wist het dus ook alleen omdat we het er al eens over gehad hebben :o
Noedelhap
19-06-2012, 17:21
Tijd voor een Sense-topic op DK, wat ik je brom!
Chick Rock
19-06-2012, 17:24
Hoooly moly, mijn gadogado-inspired salade is goddelijk lekker :cool:
fizzle-fluffy
19-06-2012, 18:09
flauw hoor Phoebe! Ik moest erg lachen om dat vragentopic.
Little Phoebe
19-06-2012, 18:11
Ik ben ook heel flauw!
Little Phoebe
19-06-2012, 18:13
Als ik een slak zou zijn, zou ik een probleem hebben :y
Als je een zombie was ook!
Little Phoebe
19-06-2012, 18:17
Wtf doet zout met een zombie? :p
Ik heb chocolade en ik ben bezig aan mijn protocollenmappen voor school (Y). Die combinatie is echt goud.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 18:22
Hoezo een zombie :D
Ojee, er gaan filmpjes gemaakt worden voor op de diploma-uitreiking waarin iedereen iets moet zeggen over de afgelopen schooltijd. En ik heb echt geen flauw idee wat of waarover ik iets wil zeggen. Maar ik wil wel íets, anders sta ik er helemaal niet op. Hm, wat nu?
Ik heb chocolade en ik ben bezig aan mijn protocollenmappen voor school (Y). Die combinatie is echt goud.
Vooral die chocolade lijkt me fijn :y
Wtf doet zout met een zombie? :p
Niet het griezelhandboek van Paul van Loon gelezen toen je klein was?
Little Phoebe
19-06-2012, 19:08
Niet het griezelhandboek van Paul van Loon gelezen toen je klein was?
Nee!
Verwijderd
19-06-2012, 20:39
Amateurs. Zout doet een zombie herinneren dat ie dood is en dan gaat ie terug naar z'n graf :cool:
Verwijderd
19-06-2012, 20:39
Griezelhandboek, weerwolfhandboek, vampierhandboek, de ondoden hebben geen geheimen voor .sann :cool::D
Verwijderd
19-06-2012, 20:40
Dat ik het nog weet vind ik wel heel gaaf trouwens :D:cool:
fizzle-fluffy
19-06-2012, 20:45
Ik las de griezelbus. Ik heb voor altijd littekens op mijn ziel met betrekking tot Tamagotchi. :(
Amateurs. Zout doet een zombie herinneren dat ie dood is en dan gaat ie terug naar z'n graf :cool:
Ik bel je zodra ik er een tegenkom (y)
Little Phoebe
19-06-2012, 21:01
Ik las vooral de Griezelbus enzo :p
Noedelhap
19-06-2012, 21:10
Frank Snoeks: "Gerrard doet helemaal NIETS fout. Het enige dat ie fout doet, is dat hij geen Nederlander is."
Frank Snoeks :')
Verwijderd
19-06-2012, 21:13
Frank Snoeks: "Gerrard doet helemaal NIETS fout. Het enige dat ie fout doet, is dat hij geen Nederlander is."
Frank Snoeks :')
Zei hij dat echt? Mijn god :D
Verwijderd
19-06-2012, 21:14
oh en hoi!
fizzle-fluffy
19-06-2012, 21:50
Jongens, ik heb net per ongeluk een teek weggekrabt waarvan ik niet wist dat hij er zat. Ik kan er niet bij (bil), is het nodig om de angel/boor/snuit weg te laten halen door een arts of kan ik gewoon wachten tot mijn lichaam hem er zelf uitchillt?
Little Phoebe
19-06-2012, 22:01
Jongens, ik heb net per ongeluk een teek weggekrabt waarvan ik niet wist dat hij er zat. Ik kan er niet bij (bil), is het nodig om de angel/boor/snuit weg te laten halen door een arts of kan ik gewoon wachten tot mijn lichaam hem er zelf uitchillt?
Huisarts!
Iedereen zit maar onder de teken, ik moet mezelf ook maar eens gaan checken, tekenmagneet die ik ben.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:03
Pf ja, ik vraag er ook wel om, ik heb dit weekend echt op blote voeten door het bos en tussen de brandnetels door gerend.
Dan zal ik morgen even bellen!
Noedelhap
19-06-2012, 22:07
Haha, Twitter:
dijkshoorn (Nico Dijkshoorn)
journalistiek-media / 19/06/2012 22:28
"Frank Snoeks mag na de wedstrijd tien minuten douchen met Gerrard."
Little Phoebe
19-06-2012, 22:08
Pf ja, ik vraag er ook wel om, ik heb dit weekend echt op blote voeten door het bos en tussen de brandnetels door gerend.
Dan zal ik morgen even bellen!
Oh, nee dat doe ik nooit :D maar ik heb ze wel vaak. Zo vaak dat ik eerst door mijn moeder laat checken of het een pukkeltje of een teek is voor ik ga krabben op plaatsen die ik niet kan zien :o:D
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:10
haha :D Ik had er nog nooit een gehad, maar ik krabte vrolijk aan mijn onderrug en opeens had ik een DING tussen mijn vingers. Een teek dus. Maar toen was hij er al af.
Little Phoebe
19-06-2012, 22:11
haha :D Ik had er nog nooit een gehad, maar ik krabte vrolijk aan mijn onderrug en opeens had ik een DING tussen mijn vingers. Een teek dus. Maar toen was hij er al af.
Ja ik ken het :D, maar grote kans dat zijn kop er nog in zit en dat wil je dus weer niet :p
Verwijderd
19-06-2012, 22:11
Ik zou echt. Compleet panisch worden als ik een teek zou vinden :o
Little Phoebe
19-06-2012, 22:12
Hoezo, het is echt een beest van niks.
Verwijderd
19-06-2012, 22:13
Ik denk ook niet dat het beest op zich het probleem is.:p
Little Phoebe
19-06-2012, 22:14
Zoveel teken hebben ook geen Lyme, dus dat is ook niet eng :p
Verwijderd
19-06-2012, 22:15
Gewoon, die vorm en zo'n zwarte pit op je huid. BrjbrbNBR.
Little Phoebe
19-06-2012, 22:19
Het valt reuze mee. Na de eerste keer, de eerste keer schrok ik me ook de tandjes :D
Het is al te laat ;) als hij zijn maaginhoud heeft uitgekotst is dat al gebeurd op het moment dat je zijn lijfje weggekrabt hebt. Van zijn kaken zul je geen last hebben, die gaan er vanzelf wel uit.
Wel natuurlijk even alert blijven voor tekenen van Lyme, maar goed, ik zou me er niet al te druk om gaan maken.
Gewoon, die vorm en zo'n zwarte pit op je huid. BrjbrbNBR.
Het beestje is niet groter dan een potloodpunt ofzo :P
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:26
Ja ik ken het :D, maar grote kans dat zijn kop er nog in zit en dat wil je dus weer niet :p
:n bah
Het is al te laat ;) als hij zijn maaginhoud heeft uitgekotst is dat al gebeurd op het moment dat je zijn lijfje weggekrabt hebt. Van zijn kaken zul je geen last hebben, die gaan er vanzelf wel uit.
Dus jij zegt, niet gaan?
Nouja ik kan sowieso wel even de dokter bellen en zeggen van, heu, ik heb een teek half verwijderd, moet ik even langskomen voor de andere helft. En dan zegt hij wel ja of te nee.
Nee, maar het is een SPIN.
Bellen kan altijd, maar dan zal de assistente doen waarvoor ze is opgeleid en zeggen dat het niet nodig is. Ik kan me niet voorstellen dat je last hebt van die vierkante micrometer tekenrest, die valt vanzelf van je huid af. En anders vraag je je vriend of hij het even met een pincet er uit wil pikken.
Nee, maar het is een SPIN.
Dus?
Verwijderd
19-06-2012, 22:29
ja maar ik ben net iets te goed in visualiseren dat hij zo, mijn bloed consumeert! Maar ja, ik ga ook altijd knock out bij bloedprikken, wat ook niet zo handig is als dat straks heel veel moet :D
Dus het heeft met bloedconsumptie te maken.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:31
Bellen kan altijd, maar dan zal de assistente doen waarvoor ze is opgeleid en zeggen dat het niet nodig is. Ik kan me niet voorstellen dat je last hebt van die vierkante micrometer tekenrest, die valt vanzelf van je huid af. En anders vraag je je vriend of hij het even met een pincet er uit wil pikken.
Ja, stomme assistente, die zei ook dat het niet nodig was toen ik nierbekkenonsteking had. ;x
Nouja ik bel gewoon. Mijn vriend zie ik over 3 weken pas weer. En misschien jeukt het minder als de dinges eruit is (Y)
Dus?
Nou, mijn eerste vond ik op het been van mijn vriend en ik kon hem er niet eens uithalen, ik vond het vreselijk eng. :( En nou zat er eentje in mijn broekje
Huh :confused: ik zie nog zo'n geluksvogeltjesreclame voorbij komen :D C1000 weet nog niet dat we niet meer meedoen blijkbaar
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:33
Ze hebben de kosten van de reclame er nog niet uit :D
Ik denk dat het nogal averechts werkt, en vooral irritatie opwekt. En geïrriteerde klanten geven minder uit of blijven helemaal weg.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 22:48
Misschien was het niet de bedoeling. Ze zullen trouwens wel heel veel geluksvogeltjes over hebben.
Trimm Trabb
19-06-2012, 22:50
Pluspunt van dit hele gebeuren: Alle oranjeproducten met korting in de schappen, dus dat wordt lekker goedkoop boodschappen doen deze week.
Noedelhap
19-06-2012, 22:54
Ik denk dat het nogal averechts werkt, en vooral irritatie opwekt. En geïrriteerde klanten geven minder uit of blijven helemaal weg.
Ach, alsof je niet meer bij je vaste c1000 gaat shoppen omdat een reclame iets te lang doorgaat :D
Blijkbaar was het contract nog niet afgelopen ofzo.
Zeppelin
19-06-2012, 22:55
m'n zusje had een keer zo'n enorme teek in haar nek. gadverdamme wat gruwelde ik daarvan. terwijl het niet eens op mij zat.
Little Phoebe
19-06-2012, 23:11
m'n zusje had een keer zo'n enorme teek in haar nek. gadverdamme wat gruwelde ik daarvan. terwijl het niet eens op mij zat.
Ohjaaaa, en die rotzak wilde er maar niet uit! Toen heeft een dronken vervangdokter hem aan stukjes gescheurd. Het is een godswonder dat ik daar geen enge ziekte aan over heb gehouden, trouwens.
fizzle-fluffy
19-06-2012, 23:15
Een dronken dokter!? :eek:
Anyway, ik ga gewoon toch de dokter maar bellen morgen.
Little Phoebe
19-06-2012, 23:57
Ja nou ja, mijn moeder was ervan overtuigd, ik kon het niet zien, want ik had een teek in mijn nek :p
Anyway, ik ga maar eens richting bed, morgen weer werken. Luxe dagje, van 12 tot half 6 maar! Tschüss!
Phoebe, ik haat je voor de rest van mijn leven. :mad::'(
Verwijderd
20-06-2012, 09:03
morge!
mijn herkansing ging goed.
Little Phoebe
20-06-2012, 09:16
Phoebe, ik haat je voor de rest van mijn leven. :mad::'(
Wat nou :D
Verwijderd
20-06-2012, 09:17
heb je een teek :cool: hoe kom je daar aan??
Little Phoebe
20-06-2012, 09:19
Nee, nu niet (zover ik weet). Gewoon, buiten lopen, door het gras of onder bomen :p maar ik zou er niet eentje expres gaan proberen op te lopen hoor!
Chick Rock
20-06-2012, 09:19
Ja euh, als 'ie nog leeg is tenminste, daarna is 'ie dik en grijs en als je erop trapt knapt 'ie open *ril*. En teken zijn er in verschillende maten.
Verwijderd
20-06-2012, 09:21
Nee, nu niet (zover ik weet). Gewoon, buiten lopen, door het gras of onder bomen :p maar ik zou er niet eentje expres gaan proberen op te lopen hoor!
ik ken iemand die het wel expres doet. :o
Little Phoebe
20-06-2012, 09:21
Ja, als ze al heel groot zijn, vind ik ze ook goor :D
Little Phoebe
20-06-2012, 09:23
ik ken iemand die het wel expres doet. :o
Wat een idioot.
Dat is hetzelfde als vrijen zonder condoom, je weet niet welke een soa heeft, maar de kans is groot dat je er een krijgt (Y) Alleen is het nu Lyme en dat is iets moeilijker te verhelpen dan een soatje.
Verwijderd
20-06-2012, 09:25
Wat een idioot.
Dat is hetzelfde als vrijen zonder condoom, je weet niet welke een soa heeft, maar de kans is groot dat je er een krijgt (Y) Alleen is het nu Lyme en dat is iets moeilijker te verhelpen dan een soatje.
Precies:D
Little Phoebe
20-06-2012, 09:29
Maar ik heb al best lang geen teek gehad, de teken in Overijssel en Gelderland vinden me veel lekkerder :o Ik heb jarenlang mijn hond uitgelaten in het "ecologische" gebied en in het bos enzo, helemaal niks!
(Ondertussen ben ik aan het afkloppen :D)
Verwijderd
20-06-2012, 09:31
ik had er een op schoolkamp in groep 8. Gevonden in het zwembad. Als we niwet waren gaan zwemmen had ik het niet gezien en zat hij er nu nog. alle klasgenoten vroegen steeds: doet het pijn gaat het enzo... die mensen die daar ook waren dachten dat ik een enge ziekte had. :d
Little Phoebe
20-06-2012, 09:32
Maar goed, ik ga mezelf uit bed dwingen. Alleen vandaag nog werken en dan ben ik weer twee dagen vrij. En dan alleen zaterdag eventjes werken en dan ben ik weer twee dagen vrij. Gelukkig voor mij gaan er mensen weg en moeten ze me wel meer laten werken (Y)
Little Phoebe
20-06-2012, 09:32
ik had er een op schoolkamp in groep 8. Gevonden in het zwembad. Als we niwet waren gaan zwemmen had ik het niet gezien en zat hij er nu nog. alle klasgenoten vroegen steeds: doet het pijn gaat het enzo... die mensen die daar ook waren dachten dat ik een enge ziekte had. :d
Je had hem vast wel gezien, en anders had het beest je vanzelf losgelaten :P
Verwijderd
20-06-2012, 09:39
werk ze!
Klaverhap
20-06-2012, 09:48
mehh ik wil zo superdupergraag een wompat babydraagdevice. Maar ze zijn DUUR -o- en je hebt allemaal verschillende maten dus dan zou ik niet eens allebei erin kunnen dragen. maar ik willllll
kijk nou hoe leuk en dat puntmutsje <3
http://www.babybij.nl/winkel/images/wompat_earthyrainbow.jpg
Gewoon wat touw en tape en je komt al een eind.