[Archief] Bekijk het origineel op : Mini Saai Attack #1686
Stefenootje
08-08-2012, 11:32
*O*
Verwijderd
08-08-2012, 11:32
:cool: Goede titel.
Stefenootje
08-08-2012, 11:33
Zet 'm op Ste, het komt wel goed :y En ik vind het zelf altijd wel fijn om van te voren te weten waar ik aan toe ben inderdaad. In de readers vast opzoeken wanneer grote opdrachten ingeleverd moeten worden (en in jouw geval wanneer en hoe vaak je stage moet lopen etc.) dan weet je dat iig en schiet je niet in de stress als je het op school voor het eerst hoort.
Nee precies. Op de HU en de UU dacht ik altijd van 'nou, lalalala, ik zie het allemaal wel', maar uit eindelijk heb je veel meer stress als alles niet helemaal duidelijk is.
Dus dat ga ik nu anders doen.
Ik had bij Journalistiek een vervelend strebertje in de klas die altijd tegen me zei 'oh, heb jij dit en dat al gedaan?' en dan zat ik van FUUUU waar heeft ze het nu weer over :mad::mad:
Little Phoebe
08-08-2012, 11:34
Mijn moeder spoort echt niet. Die wil dat ik vandaag een berging regel voor overtollige spullen omdat morgen de makelaar komt. Dat had ze natuurlijk niet even eerder kunnen melden en een optie voor mijn spullen geeft ze ook niet. Dan smst ze ook nog dat mijn ouders allebei ergens anders gaan slapen de komende tijd en ze zegt niks over mij. Ze stuurt me 5 smsjes achter elkaar, maar duidelijkheid, ho maar. Ik haat op het laatste moment opdrachten waar je je hele dag aan kwijt bent en ook nog ontzettend KUT is :mad: en dan ook nog als ik net wakker ben :mad:
Verwijderd
08-08-2012, 11:35
Oke, mijn boek wat ik moest kopen voor het schrijven van een werkstuk geeft geen antwoord op de vraag hoe je een voetnoot moet maken als je bron een website is. :(
Verwijderd
*Phoebe aai en thee voer*
Little Phoebe
Ja en wiens probleem is het eigenlijk!
Sorry, ik ben echt even boos :D
Mijn bff komt zo, maar gelukkig is het een Marokkaan. Mensen die 's ochtends op tijd komen zijn zo ergerlijk.
*koekjes bij thee legt en meeaait*
Stefenootje
08-08-2012, 11:36
:y
Verwijderd
Ik geef iedereen wel de hele tijd thee, maar ik heb zelf geen thee :| ik ga thee zetten.
Stefenootje
Ohja, boeken kopen, ook zo'n bron van stress!
Ik ben er helemaal uit, waar koop je die shit eigenlijk ook alweer? :o
Little Phoebe
Mijn bff komt zo, maar gelukkig is het een Marokkaan. Mensen die 's ochtends op tijd komen zijn zo ergerlijk.
Ook dat ja! Mijn beste vriend komst standaard een kwartier later, omdat hij weet dat ik dán ook nog niet klaar ben :D
Little Phoebe
08-08-2012, 11:37
Ik geef iedereen wel de hele tijd thee, maar ik heb zelf geen thee :| ik ga thee zetten.
Ja, ik ga er ook maar uit om thee te drinken. En oeh, ik heb gister een hele lekkere cake gemaakt, daar zal ik gelijk een stukje van nemen.
Phoebe, vertel maar tegen je ouders dat makelaars getraind zijn om door troep heen te kijken. Pas voor foto's en kijkers moet het perfect zijn. ;)
Verwijderd
08-08-2012, 11:39
Waar ze het goedkoopst zijn! Je kunt ze gewoon even googelen, en dan krijg je vast een aantal suggesties. En misschien dat je studievereniging (die is er vast wel :O) wel boekenpakketten met korting verkoopt.
Ja, ik ga er ook maar uit om thee te drinken. En oeh, ik heb gister een hele lekkere cake gemaakt, daar zal ik gelijk een stukje van nemen.
Omnom :cool:
Omg ja over school gesproken, die van mij begint over anderhalve week alweer. :|
Verwijderd
08-08-2012, 11:40
Oh echt, zo snel al :O?
als je ze nieuw wil via je studievereniging, als je ze tweedehands wil via een boekenwinkel die tweedehands studieboeken verkoopt of via martkplaats!
Little Phoebe
08-08-2012, 11:42
Phoebe, vertel maar tegen je ouders dat makelaars getraind zijn om door troep heen te kijken. Pas voor foto's en kijkers moet het perfect zijn. ;)
Hij komt volgens mij foto's maken :p ik kan het gewoon niet uitstaan dat ze niet eerder wat gezegd heeft, want waar moet ik mijn spullen laten dan? Ik heb geen zin om ze naar beneden te sjouwen (helemaal in en uit de lift, maar dat is het punt niet) en dan morgen weer terug, dikke neus.
Stefenootje
08-08-2012, 11:42
Ohja, Marktplaats!
Of tweedehands via bol.com trouwens! Dan betaal je een beetje transactiekosten maar heb je wel garantie dat je het hele boek ook krijgt.
Stefenootje
08-08-2012, 11:43
Hm, ik hoor net dat er vanavond geen werk is. Ben eigenlijk wel blij, want had totaal geen zin. Maarja, dan ook geen CENTJES.
Verwijderd
Oh echt, zo snel al :O?
het zuiden heeft vroeg vakantie hè ;)
Stefenootje
Dan ga ik denk ik de Sims doen nu het nog kan :o
Maar moet zo eerst naar de huisarts.
Verwijderd
08-08-2012, 11:44
Of tweedehands via bol.com trouwens! Dan betaal je een beetje transactiekosten maar heb je wel garantie dat je het boek ook krijgt.
die wilde ik net zeggen!
Verwijderd
het zuiden heeft vroeg vakantie hè ;)
Ja :D ik volg het ook gewoon niet helemaal meer en alles. Voor mijn gevoel bestaat er niet echt een vakantie, meer gewoon, een college-vrije periode en een college periode.
Stefenootje
Oh en ik was al een paar maanden niet ongesteld geweest en was dus best bang, en nu ben ik weer ongesteld geworden yay :o /tmi
Little Phoebe
08-08-2012, 11:45
Zwangah! :o
Stefenootje
08-08-2012, 11:45
Of tweedehands via bol.com trouwens! Dan betaal je een beetje transactiekosten maar heb je wel garantie dat je het hele boek ook krijgt.
(y)
Verwijderd
08-08-2012, 11:46
Oke, lastig te vinden. Jongens, weten jullie dat? Als je in een voetnoot een website moet neerzetten, plemp je dan gewoon alleen de link daarvan in de voetnoot? Of moet er meer bij?
Little Phoebe
08-08-2012, 11:46
Oh, nu hoef ik vandaag alleen maar 'rond te kijken' waar ik mijn spullen kan laten. Tuurlijk.
Oke, lastig te vinden. Jongens, weten jullie dat? Als je in een voetnoot een website moet neerzetten, plemp je dan gewoon alleen de link daarvan in de voetnoot? Of moet er meer bij?
Titel van de website, lijkt me.
Stefenootje
08-08-2012, 11:50
Haha, jezus, kijk nou hoe lelijk en onoverzichtelijk m'n studentenmailbox eruit ziet:
http://i45.tinypic.com/2roqekz.png
Het lijkt wel 1999.
Little Phoebe
08-08-2012, 12:02
Omg :D
Cake hielp even, maar mijn moeder met haar makkelijkheid maakt me weer kwaad. Of ik het niet bij mijn beste vriendin of zus kan zetten. Die hebben zelf geen spullen natuurlijk! :rolleyes:
Chick Rock
08-08-2012, 12:06
Het ligt eraan of de website gewoon een website is of een online tijdschrift of een online artikel :y Bij alleen een website is het gewoon de url. Anders moet je ook auteur, titel, soort tekst, aantal alinea's en dán de url vermelden.
Als je de website gebruikt (en dus niet het artikel zoals CR hierboven zegt) moet er ook "Geraadpleegd op:" bij.
Chick Rock
08-08-2012, 12:09
Ja klopt, dat was ik even vergeten :y Ik heb even opgezocht hoe het bij ons officieel moet (maar let op, er zijn heel veer verschillende systemen van noteren, dus weet niet of bij jou hetzelfde systeem wordt gehanteerd!)
1.4.4 Websites
Websites kun je citeren met de volledige URL. In het geval van websites die permanent worden bijgewerkt, is het verstandig om de datum te noteren waarop je de site hebt geraadpleegd.
Voorbeeld: http//www.schrijfcentrum.nl (geraadpleegd op dag-maand-jaar).
Voor on-line beschikbare publicaties kun je dit 'format' hanteren:
Auteur (datum waarop de tekst is aangemaakt), 'titel' [aantal alinea's], titel van het werk [teksttype], beschikbaar: URL.
Een voorbeeld (overgenomen van www.schrijfcentrum.nl ):
Jakob Nielsen (2000, 20 februari), 'Does the Internet make us lonely?' [5 alinea's], Useit [online tijdschrift], beschikbaar: http://www.useit.com/alertbox/2000220.html .
Little Phoebe
08-08-2012, 12:11
Ik vraag "waar staan de dozen en wat moet ik inpakken" en zij zegt "gewoon wat dingen uitzoeken, niet alles bewaren"
Super duidelijk dit!
Sorry dat ik zo zeur hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen dat ze zo vaag doet en dat het allemaal vlug vlug op het laatste moment moet. Ik heb niet verzonnen dat we gingen verhuizen.
Verwijderd
08-08-2012, 12:11
Het ligt eraan of de website gewoon een website is of een online tijdschrift of een online artikel :y Bij alleen een website is het gewoon de url. Anders moet je ook auteur, titel, soort tekst, aantal alinea's en dán de url vermelden.
Als je de website gebruikt (en dus niet het artikel zoals CR hierboven zegt) moet er ook "Geraadpleegd op:" bij.
Ja klopt, dat was ik even vergeten :y Ik heb even opgezocht hoe het bij ons officieel moet (maar let op, er zijn heel veer verschillende systemen van noteren, dus weet niet of bij jou hetzelfde systeem wordt gehanteerd!)
Oke. Tsja ons "systeem" ontkent het gebruik van websites kennelijk, dus ik vind dat ik dan toch wel deels mag improviseren. Maar het is niet een artikel nee, het is een database van een museum.
Verwijderd
08-08-2012, 12:18
Nou, ik heb er iets moois van gemaakt (Y). Mijn docent geeft er anders wel commentaar op.
Gaan bij kopiëren plakken van een tekst voetnoten verloren?
Stefenootje
08-08-2012, 12:20
Sorry dat ik zo zeur hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen dat ze zo vaag doet en dat het allemaal vlug vlug op het laatste moment moet. Ik heb niet verzonnen dat we gingen verhuizen.
Oh dat wist ik niet! Waar naartoe?
Chick Rock
08-08-2012, 12:21
Nou, ik heb er iets moois van gemaakt (Y). Mijn docent geeft er anders wel commentaar op.
Gaan bij kopiëren plakken van een tekst voetnoten verloren?
Nee, als het goed is niet.
Little Phoebe
08-08-2012, 12:23
Ik heb ook hier nog niks gezegd, omdat er steeds onduidelijkheid was. Maar nu kan ik het wel zeggen. Mijn ouders gaan scheiden en dus moeten we het huis verkopen. We gaan dus allemaal ergens anders heen. Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo opstandig :o
Stefenootje
08-08-2012, 12:24
Oh bah, wat vervelend allemaal :(
Little Phoebe
08-08-2012, 12:27
Ja dat is het zeker! Maar het zit er al een paar maanden aan te komen hoor. Ik heb het er alleen op admin over gehad en met mijn zus enzo, omdat het steeds zo vaag was.
Verwijderd
08-08-2012, 12:28
Epke luisterde gisteren voor zijn gouden oefening gisteren nog even naar The National. Sann, goeie jongen, die Epke (y)
Nee precies. Op de HU en de UU dacht ik altijd van 'nou, lalalala, ik zie het allemaal wel', maar uit eindelijk heb je veel meer stress als alles niet helemaal duidelijk is.
Dus dat ga ik nu anders doen.
Ik had bij Journalistiek een vervelend strebertje in de klas die altijd tegen me zei 'oh, heb jij dit en dat al gedaan?' en dan zat ik van FUUUU waar heeft ze het nu weer over :mad::mad:
Ik gooide per begin van elk semester even alle belangrijke (inlever)data in google calender; dat was doorgaans nog geen 10 minuten werk. Het was wel hoerenkutvervelend dat de HKU / K&E zo'n baggerinstituut was en doodleuk die data te pas en te onpas ging wijzigen (n)
Chick Rock
08-08-2012, 12:35
Ik heb ook hier nog niks gezegd, omdat er steeds onduidelijkheid was. Maar nu kan ik het wel zeggen. Mijn ouders gaan scheiden en dus moeten we het huis verkopen. We gaan dus allemaal ergens anders heen. Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo opstandig :o
Wat naar allemaal LP (N) Sterkte! Ga jij dan nu ook maar meteen uit huis? Of blijf je voorlopig bij één van je ouders wonen?
Verwijderd
08-08-2012, 12:35
Ik wil eigenlijk mijn eerste hoofdstuk van mijn werkstuk opsturen naar mijn docent. Maar ik ben zo bang dat het niet goed genoeg is :D(N)
Chick Rock
08-08-2012, 12:36
Ik wil eigenlijk mijn eerste hoofdstuk van mijn werkstuk opsturen naar mijn docent. Maar ik ben zo bang dat het niet goed genoeg is :D(N)
Doodeng natuurlijk, maar bekijk het zo: als het écht niet goed genoeg zou zijn, kan je dat maar beter in een vroeg stadium weten en niet op het allerlaatste moment.
Little Phoebe
08-08-2012, 12:37
Wat naar allemaal LP (N) Sterkte! Ga jij dan nu ook maar meteen uit huis? Of blijf je voorlopig bij één van je ouders wonen?
Ik was het wel van plan, maar dan moeten bepaalde factoren wel meewerken (baan, huis). Maar zo lang het huis nog niet is verkocht, blijft iedereen hier wonen.
Verwijderd
08-08-2012, 12:38
Zucht. Ik ben echt een word-noob. Hoe krijg ik nummers op mijn pagina's met uitzondering van de eerste pagina?
Verwijderd
08-08-2012, 12:39
Hè, wat een nare kutsituatie LP :((n)
Chick Rock
08-08-2012, 12:39
Ik was het wel van plan, maar dan moeten bepaalde factoren wel meewerken (baan, huis). Maar zo lang het huis nog niet is verkocht, blijft iedereen hier wonen.
Mja, lastig ja. Zou fijn zijn als alles nu even zou meewerken en je gewoon een fijne baan enzo kan vinden (Y) Ik duim voor je!
Epke luisterde gisteren voor zijn gouden oefening gisteren nog even naar The National. Sann, goeie jongen, die Epke (y)
:cool:(Y)
Little Phoebe
08-08-2012, 12:40
Hè, wat een nare kutsituatie LP :((n)
Mja, lastig ja. Zou fijn zijn als alles nu even zou meewerken en je gewoon een fijne baan enzo kan vinden (Y) Ik duim voor je!
Thanks!
Ik hoop ook dat het een beetje duurt tot het huis verkocht is, zodat ik een beetje tijd heb :o
Zucht. Ik ben echt een word-noob. Hoe krijg ik nummers op mijn pagina's met uitzondering van de eerste pagina?
Welke versie van word heb je?
Verwijderd
08-08-2012, 12:41
Welke versie van word heb je?
Word 2010 volgens mij :O
Klaverhap
08-08-2012, 12:41
Lukt gewoon nummers wel? In dat schermpje kun je aanvinken dat hij de eerste pagina niet nummert. In de oude word iig..
Chick Rock
08-08-2012, 12:42
Invoegen --> paginanummers. Ik zie zo snel niet hoe je 'm niet op de eerste pagina krijgt, maar ik heb dat laatst gedaan door later pas de titelpagina etc te maken (door Invoegen --> Voorblad), die krijgt dan automatisch geen nummer.
Verwijderd
Ja :P ik zie het schermpje nergens. Want ik krijg prima nummertjes keurig onderaan de pagina. Maar automatisch ook bij nummer 1, en ik nog nergens een optie gevonden om hem daar weg te krijgen.
Little Phoebe
:kusjeopphoebe: naar :(
Dank je <3
Nou is Word voor Mac ook weer anders geloof ik, maar je kunt bij mij "nummer op eerste pagina" uitvinken als je bij paginanummers bent (via invoegen --> paginannummers) en dan linksonder.
Klaverhap
08-08-2012, 12:44
nyeh?
Verwijderd
08-08-2012, 12:44
Oh, en Pheebs:
8XxOh1ChwvI
nyeh?
Zo ziet 't er bij mij ook ongeveer uit ja.
Stefenootje
08-08-2012, 12:45
Het is hier zo chill de laatste tijd.
En dan te bedenken dat ik bijna voorgoed weg was!
Klaverhap
LP: wat een nare situatie, sterkte
Chick Rock
nyeh?
Dit is dus de oude word, bij de nieuwe is het heel anders (N)
Verwijderd
Oh wacht, ik heb hem denk ik. Want als ik dus op invoegen paginanummers klik, dan doet hij dat. Zonder extra schermpje. Maar ik kan er vast met rechtermuisknop op klikken ofzo :cool:
Oh wacht, ik heb hem denk ik. Want als ik dus op invoegen paginanummers klik, dan doet hij dat. Zonder extra schermpje. Maar ik kan er vast met rechtermuisknop op klikken ofzo :cool:
(y)
Verwijderd
08-08-2012, 12:46
Oh, daar staat het niet :facepalm: ik krijg wel duisent andere opties though :D
Quintiano
08-08-2012, 12:47
Pffrt, WLM op meerdere machines werkt ook niet altijd even vlekkeloos, moet ik alsnog terug naar beneden om stukken conversatie te lezen die blijkbaar niet zijn doorgedrongen op deze kist :s
Little Phoebe
Oh, en Pheebs:
8XxOh1ChwvI
LP: wat een nare situatie, sterkte
Dank! Jullie zijn lief :y
Stefenootje
Computers, we hebben het er maar zwaar mee (y)(n)
Klaverhap
Moet je hem digitaal inleveren? Uitprinten, wegtypexen, inscannen, hoppa :cool:
Klaverhap
08-08-2012, 12:48
Hier dan: http://office.microsoft.com/en-us/word-help/start-page-numbering-on-page-2-HP001227657.aspx
Stefenootje
08-08-2012, 12:49
Ohja, over printen gesproken. Ik wil binnenkort een printer gaan kopen, omdat het me meer rust geeft als ik dingen thuis alvast kan printen en af heb, ipv dat ik dat op school moet doen.
Maar kan ik een printer zo hoppa meenemen in de tram, of is het daarvoor te zwaar? En jaja, ligt eraan wat voor ding, maar gewoon een best simpele?
Verwijderd
08-08-2012, 12:49
:cool: Nee, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit denk ik, maar ik vind het er gewoon ontiegelijk STOM uit zien. En ik vind het nogal falend dat ik dit niet kan.
Quintiano
08-08-2012, 12:50
Computers, we hebben het er maar zwaar mee (y)(n)
Welnee, computers zijn teh easy.
Verwijderd
08-08-2012, 12:50
Hier dan: http://office.microsoft.com/en-us/word-help/start-page-numbering-on-page-2-HP001227657.aspx
Dit moet het zijn dan :D
Moet je hem digitaal inleveren? Uitprinten, wegtypexen, inscannen, hoppa :cool:
:D:D:cool:
Uit pure frustratie heb ik zulke dingen wel eens gedaan op werk met rekeningen die ik niet kreeg zoals ik wilde (omdat ze er allemaal extra shit op wilde hebben aan afdelingen enzo, en we maar 1 afdeling in kunnen voeren). In word typen, die er op plakken, daar weer een kopie van maken en dan inscannen (want hij blijft vastzitten als het geen glad papier is) :D:D:D
Quintiano
08-08-2012, 12:51
Ohja, over printen gesproken. Ik wil binnenkort een printer gaan kopen, omdat het me meer rust geeft als ik dingen thuis alvast kan printen en af heb, ipv dat ik dat op school moet doen.
Maar kan ik een printer zo hoppa meenemen in de tram, of is het daarvoor te zwaar? En jaja, ligt eraan wat voor ding, maar gewoon een best simpele?
Ik zou, als nerd én geek, weinig moeite steken in het zoeken van 'de beste printer'. Je krijgt ze bijna cadeau bij 'n pak wasmiddel en iedere printer is prima genoeg voor school, me dunkt.
In hoeverre jij een printert mee kan nemen in de tram doe ik geen uitspraken over :P
Chick Rock
Jezus, wat omslachtig, terwijl het eerst zo simpel was!
Simpele printer is niet zo zwaar, kan je wel dragen.
Nee hoor, kan prima (Y)
Stefenootje
Ik zou, als nerd én geek, weinig moeite doen in het zoeken van 'de beste printer'. Je krijgt ze bijna cadeau bij 'n pak wasmiddel en iedere printer is prima genoeg voor school, me dunkt.
In hoeverre jij een printert mee kan nemen in de tram doe ik geen uitspraken over :P
Ja, ik schrijf toch ook nergens dat ik op zoek ga naar de beste printer? :P Ik heb ook rekening te houden met mijn schamele budget.
Verwijderd
08-08-2012, 12:52
Omg ja :| het werkte *o* Klaverhap je bent een heldin *o*
Quintiano
08-08-2012, 12:52
Ja, ik schrijf toch ook nergens dat ik op zoek ga naar de beste printer? :P Ik heb ook rekening te houden met mijn schamele budget.
Daarom zei ik; niet te lang zoeken, de goedkoopst mogelijke, it'll do.
Little Phoebe
08-08-2012, 12:54
Het duurste aan een printer zijn inktpatronen :p
Mijn printer was goedkoper dan een inktpatroon :(
Little Phoebe
08-08-2012, 12:55
Ik bedoel maar :D
Verwijderd
08-08-2012, 12:57
Zo. Ik heb het verstuurd :O
Little Phoebe
08-08-2012, 12:59
Ik ga maar eens dozen pakken. Hoera.
Stefenootje
08-08-2012, 13:07
Het duurste aan een printer zijn inktpatronen :p
Mijn printer was goedkoper dan een inktpatroon :(
Ja weet ik :( Ik ga wel heel zuinig doen.
Chick Rock
08-08-2012, 13:08
Ik moet al maanden nieuwe inkt kopen, maar ik stel het steeds uit omdat het zo duur is :o Ik overweeg ze nu maar gewoon te laten bijvullen, dat scheelt al heel veel.
Snebbeltje
08-08-2012, 13:10
Even een knuffel voor LP hoor! *knuf*
Little Phoebe
08-08-2012, 13:11
Even een knuffel voor LP hoor! *knuf*
Aww, dank je :D ik zit hier vet te soggen, want ik heb echt geen zin om op te ruimen en dingen uit te zoeken.
Verwijderd
08-08-2012, 13:11
Voortaan bij het kopen van een printer ook letten op de kosten van de inkt. (Hoeveelheid inkt in een cartridge, prijs van die cartridge, zuinigheid printer, dat goed afwegen, etc.)
Chick Rock
08-08-2012, 13:14
Ik heb speciaal een printer/scanner gekocht, want ik wilde foto's kunnen digitaliseren, maar ik heb het ding al 2 jaar en heb nog steeds niet uitgevonden hoe dat moet, hij kopieert eigenlijk alleen :(
Verwijderd
08-08-2012, 13:15
Als het goed is zou de meegeleverde programmatuur daarvoor gewoon functionaliteit moeten hebben.:p
Stefenootje
08-08-2012, 13:16
Ah, er staat vandaag trouwens weer een nieuwe Glee Project online (y)
Little Phoebe
08-08-2012, 13:17
Dat moet dan maar mijn beloning worden voor mijn harde werk vandaag.
Ik ga hem nog maar niet downloaden, want dan is ie vast binnen 5 minuten klaar en ga ik alsnog niks doen :D
Stefenootje
08-08-2012, 13:17
Mweh, kan hem zo gauw nog niet vinden.
Chick Rock
08-08-2012, 13:18
Als het goed is zou de meegeleverde programmatuur daarvoor gewoon functionaliteit moeten hebben.:p
Ja duh :p
Oja (Y)(Y)
Ik mag 'm eigenlijk ook nog niet downloaden, want het was de bedoeling dat ik vandaag zou beginnen aan m'n stageverslag. Maar ik heb geen zin/inspiratie :o
Stefenootje
08-08-2012, 13:20
Voor wie ga jij?
Chick Rock
08-08-2012, 13:20
Mweh, kan hem zo gauw nog niet vinden.
Het zijn weer allemaal .zip (N)
Stefenootje
08-08-2012, 13:21
Hij staat normaal gewoon op TPB, dus nog even geduld dan maar...
Verwijderd
08-08-2012, 13:21
Ja duh :p
Ga maar eens op zoek naar een functie met de naam 'scannen'.:p
Chick Rock
08-08-2012, 13:24
Hij staat normaal gewoon op TPB, dus nog even geduld dan maar...
Ik heb er al één gevonden (Y)
Ik kan trouwens al een hele tijd niet meer op tpb, dus dl nu via isohunt.
Ga maar eens op zoek naar een functie met de naam 'scannen'.:p
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor, dat heb ik natuurlijk al wel gedaan. Er zit geen papieren handleiding bij, alleen een digitale. Althans, dat zou moeten, maar ik kon er niet goed inkomen ofzo. Ik weet het ook niet meer precies, heb het een tijd geleden geprobeerd uit te zoeken en daarna maar opgegeven :o
Quintiano
08-08-2012, 13:24
Ik heb trouwens al jaren geen printer. Lekker alles op 't werk (y) Ik heb wel een eckte flatbed scannert, met prachtige parallelle aansluiting! En ook met dia-adapter, fuck yeah. Overigens is laatstgenoemde nog nooit gebruikt.
Verwijderd
08-08-2012, 13:25
Een printer hoort voor mij toch wel bij de basisuitrusting, o.a. voor e-tickets.
Quintiano
08-08-2012, 13:27
Een printer hoort voor mij toch wel bij de basisuitrusting, o.a. voor e-tickets.
Regeren is vooruitzien; gewoon e-tickets op tijd doormailen en de volgende dag printen ;)
Stefenootje
08-08-2012, 13:27
Ik heb er al één gevonden (Y)
Ik kan trouwens al een hele tijd niet meer op tpb, dus dl nu via isohunt.
Ah, ik heb 'm ook (y):cool:
En, ik kan ook niet meer op tpb, maar check: sorry :o
Paar seconden wachten en voila ;)
Little Phoebe
08-08-2012, 13:28
Ste, dat mag niet he :nono:
Verwijderd
Regeren is vooruitzien; gewoon e-tickets op tijd doormailen en de volgende dag printen ;)
Te onhandig, en een groot probleem als er een keer spoed bij is.
Chick Rock
Ah, ik heb 'm ook (y):cool:
En, ik kan ook niet meer op tpb, maar check: sorry :o
Paar seconden wachten en voila ;)
:cool::cool: Thanks!
Quintiano
08-08-2012, 13:29
Gelukkig werkt 't voor mij prima :D(Y)
Verwijderd
08-08-2012, 13:29
Voor mij zou het niet werken in elk geval.
Little Phoebe
08-08-2012, 13:30
Dan ga ik jullie echt alleen laten nu (heel even maar, want als ik eenmaal die dozen hier heb, heb ik toch al geen zin meer). Geen illegale links plaatsen ondertussen he :p
Stefenootje
08-08-2012, 13:31
Ik had 'm zelf al weggehaald hoor! :(:o
Jongens, jongens, CHECK DIT: www.viezepoepsekspr0n.com bwahahahaha.
Stefenootje
08-08-2012, 13:33
M'n oor is trouwens weer 98% beter (y)
Quintiano
08-08-2012, 13:35
Fijn voor je. Gezeik met oren is echt zó kut.
Mijn mac en ik zijn tegenwoordig niet echt on speaking terms trouwens :mad:
Klaverhap
08-08-2012, 13:36
Jongens, jongens, CHECK DIT: www.viezepoepsekspr0n.com bwahahahaha.
:D ik wilde www.racistischereclameseks.nl posten
Quintiano
08-08-2012, 13:37
Mijn mac en ik zijn tegenwoordig niet echt on speaking terms trouwens :mad:
:D(Y)
Godverdomme, da's de tweede keer dat ik uit reflex zinloos klik :(
:D <3
Little Phoebe
08-08-2012, 13:39
Ik vond 1 doos, die stond zo dat hij helemaal klem stond. En als ik hem eruit had weten te trekken, was alles naar beneden gedonderd.
Little Phoebe
08-08-2012, 13:41
Ik heb natuurlijk wat minder nette woorden gebruikt toen ik dacht dat die stapel troep op me zou vallen :o maar goed. Over opruimen gesproken, die berging staat tjokvol met ZOOI. Ik weet niet waar ze mijn spullen wil laten, maar dat gaat nevernooit passen :D
aw wat kut LP (n) en voor Pip natuurlijk ook
De makelaar wil wel ook de berging zien, denk ik :o
Little Phoebe
08-08-2012, 13:44
aw wat kut LP (n) en voor Pip natuurlijk ook
Mijn zus vindt het wat minder erg, die heeft ook niet zoveel met ze te maken, verder.
De makelaar wil wel ook de berging zien, denk ik :o
Ja, dat denk ik ook :D en daar wens ik hem veel succes bij.
Mijn zus vindt het wat minder erg, die heeft ook niet zoveel met ze te maken, verder.
Ja, dat denk ik ook :D en daar wens ik hem veel succes bij.
nee, precies, voor jou is het natuurlijk sowieso heftiger omdat je er woont enzo!
Little Phoebe
08-08-2012, 13:48
nee, precies, voor jou is het natuurlijk sowieso heftiger omdat je er woont enzo!
Zep had natuurlijk ook geen contact meer met onze ouders.
Ik vind het vooral kut dat alles gaat veranderen :p en het moet blijkbaar ook allemaal vlug vlug snel snel en daar kan ik niet zo goed tegen.
Is het plan dat je zelf nu op kamers of op jezelf gaat?
Chick Rock
08-08-2012, 13:52
Misschien moet ik nu toch maar eens met dat stomme verslag beginnen *zucht*
Ik heb net met een klantenservice in Engeland gebeld.. Dat is toch gek hoor. Mijn engels is echt meer dan behoorlijk maar ik heb op sommige momenten echt even diep naar woorden moeten graven.
Maar ik heb wel deze bikini gekocht: http://www.bravissimo.com/products/sale/swimwear/bikinis/azure-halterneck-bikini-top/ruby-red/pm02rr/?show=16&sort=1&back=30&cup=ff&level=1 :o
Little Phoebe
08-08-2012, 13:53
Is het plan dat je zelf nu op kamers of op jezelf gaat?
Ja, dat zal wel moeten, want ze willen me allebei niet hebben.
Jaja, zm en alles, maar mijn moeder kan me gewoon niet betalen in haar eentje en mijn vader vindt dat het kind met de moeder mee moet. Dus die neemt me ook niet mee (misschien heel even, als het heel snel verkocht is en ik nog niks heb).
Chick Rock
08-08-2012, 13:55
Ik heb net met een klantenservice in Engeland gebeld.. Dat is toch gek hoor. Mijn engels is echt meer dan behoorlijk maar ik heb op sommige momenten echt even diep naar woorden moeten graven.
Maar ik heb wel deze bikini gekocht: http://www.bravissimo.com/products/sale/swimwear/bikinis/azure-halterneck-bikini-top/ruby-red/pm02rr/?show=16&sort=1&back=30&cup=ff&level=1 :o
Mooi (Y)
Ja, dat zal wel moeten, want ze willen me allebei niet hebben.
Jaja, zm en alles, maar mijn moeder kan me gewoon niet betalen in haar eentje en mijn vader vindt dat het kind met de moeder mee moet. Dus die neemt me ook niet mee (misschien heel even, als het heel snel verkocht is en ik nog niks heb).
hm, en je zal dan wel te oud zijn om kinderalimentatie te krijgen van je vader, zeker.
Gister zei een (hete! :bloos: ) Engelsman tegen me: Your English is fantastic, by the way. :cool:(Y)
Verwijderd
08-08-2012, 14:00
Mooooi :o(y)
Juh, ik hoop dat-ie in het echt ook mooi is en vooral ook dat-ie goed zit :o
Little Phoebe
08-08-2012, 14:03
Wauw, Lorelei (Y)
hm, en je zal dan wel te oud zijn om kinderalimentatie te krijgen van je vader, zeker.
Ik heb geen idee? Ik heb er nog nooit van gehoord :p
Chick Rock
08-08-2012, 14:04
Gister zei een (hete! :bloos: ) Engelsman tegen me: Your English is fantastic, by the way. :cool:(Y)
:cool:
Chick Rock
08-08-2012, 14:05
HAH, ik heb de paginanummers mooi direct goed staan dankzij die link van Klaverhap vanmorgen (Y)
Goed, op naar m'n werk, fijne dag jongens! :kusjesneerleg:
Little Phoebe
08-08-2012, 14:05
Ik voel enige druk dat ik wat moet opruimen, maar ik heb geen dozen, dus ik zou er niks mee opschieten.
Trouwens, Phoebe, waarom ga je niet weer voor een horecabaantje solliciteren? Dat vond je toen toch echt leuk, wat ik me zo herinner?
Little Phoebe
08-08-2012, 14:11
Trouwens, Phoebe, waarom ga je niet weer voor een horecabaantje solliciteren? Dat vond je toen toch echt leuk, wat ik me zo herinner?
Ja, ik vind wel meerdere dingen leuk hoor :p maar nee, ik ben steeds bang dat ik weer niet chique genoeg ben enzo. En ze zoeken nu vooral ervaren cateringmensen.
Paranoide
08-08-2012, 14:54
Een premierefeestje van een film waar ik heen mag, 3 uur voor m'n deadline. Spijtig.
Chick Rock
08-08-2012, 15:06
Dit stageverslag wordt echt een lulverhaal van hier tot Tokyo, dat zie ik nu al :o
Chick Rock
08-08-2012, 15:07
Echt he, ik moet in ongeveer 10 pagina's omschrijven wat mijn taken waren. TIEN. Ik schreef de GM collector voor twee tentoonstellingen. PUNT. Dat was het. Knap als je dat tot 10 pagina's kunt rekken :d:d:(
Echt he, ik moet in ongeveer 10 pagina's omschrijven wat mijn taken waren. TIEN. Ik schreef de GM collector voor twee tentoonstellingen. PUNT. Dat was het. Knap als je dat tot 10 pagina's kunt rekken :d:d:(
Heel herkenbaar. Je moet vooral wat reflectie laten zien volgens mij :p wat had je verwacht, in hoeverre klopte dat, wat lukte goed, waar liep je tegen aan, wat zijn je leerdoelen (kots) voor de toekomst... :p
Stefenootje
08-08-2012, 16:13
Pff, wat een weer, m'n haar zit zo:
http://gladallover.files.wordpress.com/2012/03/monica-geller.jpg
Little Phoebe
08-08-2012, 16:16
HAHAHAHAHA :D
Hey, zijn jullie ook bang om dingen op te ruimen waar je al een hele lange tijd niet hebt ingekeken/in de buurt bent geweest ivm spinnen en andere ranzige beesten die ineens ergens uitspringen? :o
Wtf is dat voor ketting. :')
Hey, zijn jullie ook bang om dingen op te ruimen waar je al een hele lange tijd niet hebt ingekeken/in de buurt bent geweest ivm spinnen en andere ranzige beesten die ineens ergens uitspringen? :o
Nee, maar dat lijkt me een duidelijk teken dat je vaker moet opruimen. :p
Quintiano
08-08-2012, 16:18
[afbeelding]
(http://gladallover.files.wordpress.com/2012/03/monica-geller.jpg)
:D
Stefenootje
08-08-2012, 16:18
Ja :P
Little Phoebe
08-08-2012, 16:19
Ja :P
Ik ben het nu aan het doen :(
Ik ga zo naar mijn grootouders, dus nou moet ik eigenlijk mijn haar opnieuw invlechten, logeerspullen pakken en iets minder hoerige kleren doen.
In plaats daarvan ga ik forumen en te laat komen. (Y)
Stefenootje
08-08-2012, 16:20
Ik durf om die reden ook niet zo goed op zolders te komen en in kelders en in enge schuurtjes enzo.
/schijterigste mens ever
Noedelhap
08-08-2012, 16:21
[afbeelding]
(http://gladallover.files.wordpress.com/2012/03/monica-geller.jpg)
Wij hebben ook een kelder thuis, maar daar ben ik nog nooit geweest. :o Niet uit angst, maar gewoon omdat ik er niks te zoeken heb.
Little Phoebe
08-08-2012, 16:23
Ik durf om die reden ook niet zo goed op zolders te komen en in kelders en in enge schuurtjes enzo.
/schijterigste mens ever
Herkenbaar o ik ga er wel heen, maar ben enorm op mijn hoede :D
/schijterigste mens ever
Brr, ik hou daar ook niet van :bloos:
Quintiano
08-08-2012, 16:23
De zolder van mijn opa en oma was legendarisch, zo'n muffige sprookjeszolder met stoffige hutkoffers en krakende planken (y)
Little Phoebe
08-08-2012, 16:24
Ha, drie klokken gevonden :D
Mijn ouders hebben me wel verteld wat er in die kelder is, trouwens. Er is een laddertje naartoe en daar staan kasten met niks erin. Het is echt een kelder, geen kruipruimte.
En omdat dit toch echt te raar is ga ik er nú kijken.
Noedelhap
08-08-2012, 16:25
Wij hebben ook een kelder thuis, maar daar ben ik nog nooit geweest. :o Niet uit angst, maar gewoon omdat ik er niks te zoeken heb.
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te graven. :( We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te moeten graven. :( We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.
:d
Het luik ernaartoe gaat niet open.
Dan niet.
Little Phoebe
08-08-2012, 16:28
Twee opladers, eeuwenoude Nokia telefoon (met snake 1!!!), zaklantaarns, batterijoplader, een paar skartkabels (zo heet dat toch?), een snoer waar HP op staat, maar waar de functie me totaal onduidelijk van is, de afstandsbedieningen van mijn stereo en dvd speler, die sinds de verhuizing al in de kelder/een hoekje staan :D:D da faq zeg.
Zeppelin
van de week nog toen ik mijn schuur ging uitmesten waar ik al ruim 2 jaar niet binnen was geweest :p En laatst ging ik een afvoerpijp weghalen, toen was ik ook bang voor vieze beesten. Maar, niks gezien.
Stefenootje
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te graven. :( We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.
En had je ook zo'n mijnwerkershelm? En een parkiet in een kooitje?
En was het om de 3 uur schafttijd?
Oh, Noedels kelderverhaal is echt een bron van goede grappen.
Little Phoebe
08-08-2012, 16:29
van de week nog toen ik mijn schuur ging uitmesten waar ik al ruim 2 jaar niet binnen was geweest :p En laatst ging ik een afvoerpijp weghalen, toen was ik ook bang voor vieze beesten. Maar, niks gezien.
Ik ook nog niet, maar ik wil niet optimistisch gaan doen en dan offguard gepakt worden door een spin :o
Oh, Phoebes spinnenangst is echt een bron van goede grappen.
Zeppelin
08-08-2012, 16:30
Twee opladers, eeuwenoude Nokia telefoon (met snake 1!!!), zaklantaarns, batterijoplader, een paar skartkabels (zo heet dat toch?), een snoer waar HP op staat, maar waar de functie me totaal onduidelijk van is, de afstandsbedieningen van mijn stereo en dvd speler, die sinds de verhuizing al in de kelder/een hoekje staan :D:D da faq zeg.
misschien moet je niet alles bewaren ;) je hebt deze dingen dus al niet meer gemist van toen je daar bent gaan wonen? Pleur het dan weg!
Little Phoebe
08-08-2012, 16:30
Vind ik niet :D
Little Phoebe
08-08-2012, 16:31
misschien moet je niet alles bewaren ;) je hebt deze dingen dus al niet meer gemist van toen je daar bent gaan wonen? Pleur het dan weg!
Hoi pot, dit is ketel :D ik ga ook een heleboel weggooien. Er ligt al een hele hoop in de vuilniszak!
En die lelijke klok van mijn school gaat ook weg, de andere twee houd ik (want Jip en Janneke (Y))
Panopticon
08-08-2012, 16:34
http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/24601894.jpg
ofzoiets.
Verder: knuffels!
Little Phoebe
08-08-2012, 16:36
Dank je Koenani :D dat plaatje is overigens precies hoe mijn moeder het ziet :o
Zeppelin
08-08-2012, 16:39
Hoi pot, dit is ketel :D ik ga ook een heleboel weggooien. Er ligt al een hele hoop in de vuilniszak!
En die lelijke klok van mijn school gaat ook weg, de andere twee houd ik (want Jip en Janneke (Y))
woah jij weet echt niet hoeveel ik heb weggegooid de laatste jaren :D
en het verschil met mij is dat ik in een huis woon en niet in een kamer van 2x3 ;)
over potten gesproken, mijn collega vroeg vannacht of ik lesbisch was, dat dacht ze al de hele tijd omdat ze me een beetje mannelijk vindt en er was een bepaalde uitstraling bij me die ze niet kon plaatsen :D(n)
Little Phoebe
08-08-2012, 16:41
woah jij weet echt niet hoeveel ik heb weggegooid de laatste jaren :D
en het verschil met mij is dat ik in een huis woon en niet in een kamer van 2x3 ;)
over potten gesproken, mijn collega vroeg vannacht of ik lesbisch was, dat dacht ze al de hele tijd omdat ze me een beetje mannelijk vindt en er was een bepaalde uitstraling bij me die ze niet kon plaatsen :D(n)
Dat weet ik ongeveer wel, maar daarvoor zat je ook niet op weggooien :p
Hahahaha die kun je in je zak steken :D
Mijn ouders hebben me wel verteld wat er in die kelder is, trouwens. Er is een laddertje naartoe en daar staan kasten met niks erin. Het is echt een kelder, geen kruipruimte.
En omdat dit toch echt te raar is ga ik er nú kijken.
Een kelder kasten en dan niets daar in :eek: je ouders zijn... bijzonder.
Een kelder kasten en dan niets daar in :eek: je ouders zijn... bijzonder.
We hebben al een zolder vol zooi, en een gangkast vol zooi... en in die kelder is geen elektrisch licht, en het is er gewoon... ik weet niet. :o Mijn ouders hangen liever plafondkasten op (die hebben we :d) dan dat ze die kelder gebruiken.
Je verzamelt zo veel zooi als je in een huis woont. Ik weet niet hoe het kan, we hebben op zolder en in de schuur meer zooi staan dan uberhaupt in mijn studentenkamer had gepast :confused:
Little Phoebe
08-08-2012, 16:51
Waarom heb ik een plattegrond van Rotterdam?
Waarom heb ik een plattegrond van Rotterdam?
Ik weet dat. :o
kijk dan wat een gave boom! (http://www.amusingplanet.com/2011/10/rainbow-eucalyptusthe-most-colorful.html)
Little Phoebe
08-08-2012, 16:57
Ik weet dat. :o
Vertel :p
Ik heb duizend elastiekjes gevonden, win (Y)
Klaverhap
08-08-2012, 16:59
Beesten ;( Als het heeft geregend en ik til een vuilniszak op zitten er altijd van die dikke wormen onder :(
En R. kwam me net een vette slak laten zien. De slak was uit zijn huis gekomen om te kijken what's up, dus hij kronkelde zo hulpeloos in de lucht brrrrrr
"oh kijk een slak, wat leuk! :):):) Zet maar terug. Daar ja. Kom, we gaan een filmpje kijken."
Om de sporthal te vinden, natuurlijk.
Klaverhap
08-08-2012, 17:00
kijk dan wat een gave boom! (http://www.amusingplanet.com/2011/10/rainbow-eucalyptusthe-most-colorful.html)
haha het ziet er uit als papier-mache :cool:
Beesten ;( Als het heeft geregend en ik til een vuilniszak op zitten er altijd van die dikke wormen onder :(
En R. kwam me net een vette slak laten zien. De slak was uit zijn huis gekomen om te kijken what's up, dus hij kronkelde zo hulpeloos in de lucht brrrrrr
"oh kijk een slak, wat leuk! :):):) Zet maar terug. Daar ja. Kom, we gaan een filmpje kijken."
volgens mij komen huisjesslakken niet uit hun huisje en was dit dus dan nog een naaktslak ook!
Little Phoebe
08-08-2012, 17:01
Om de sporthal te vinden, natuurlijk.
:D:D:D<3
Nee :p dat had ik in mijn telefoon staan.
Zeppelin
08-08-2012, 17:01
Dat weet ik ongeveer wel, maar daarvoor zat je ook niet op weggooien :p
Hahahaha die kun je in je zak steken :D
mwoah valt best mee. Op de ros.laan misschien niet, maar hallo, ik had daar bijna 70m2 voor mezelf he :p hoe meer ruimte hoe meer rotzooi. Toen ik naar k57 ging verhuizen kwam ik er wel achter dat alles bewaren niet echt een optie was.
De laatste jaren heb ik een paar keer grote opruimwoede gehad hoor. En laatst was ik min of meer verplicht dingen weg te gooien, moest plaats maken. Maar het is dus echt zo, het hangt gewoon af van de ruimte die je hebt. De hoeveelheid die jij hebt en de verhouding spullen is wat uit proportie ;)
:(
Het is ook nog maar sinds een paar maanden dat ik uberhaupt een blikopener kan hanteren, dus NEE, ik weet dat allemaal niet!11 *wappert met handen*
maar je woont toch al vrij lang op jezelf? Heb je nooit geverfd of meubels opgeknapt? :p
Overigens knapte ik meubeltjes op toen ik 10 was.
Ooit was ik 15 jaar en wilde ik heel graag een imago van mezelf neerzetten alsof ik schijt had aan conventies maar dan op een romantische manier, dus ging ik midden in de nacht bramen plukken op blote voeten, mezelf al verheugend op het moment dat ik op school in de pauze bramen zou eten en heel terloops zou opmerken dat ik ze midden in de nacht op blote voeten geplukt had, en dat iedereen zou denken dat ik zoiets heel normaal vond en me er heel authentiek en origineel om zou vinden. En toen stapte ik in een heel dikke naaktslak, nog voordat ik een braam geplukt had. Ieeeeuuuuwwwwww.
Ooit was ik 15 jaar en wilde ik heel graag een imago van mezelf neerzetten alsof ik schijt had aan conventies maar dan op een romantische manier, dus ging ik midden in de nacht bramen plukken op blote voeten, mezelf al verheugend op het moment dat ik op school in de pauze bramen zou eten en heel terloops zou opmerken dat ik ze midden in de nacht op blote voeten geplukt had, en dat iedereen zou denken dat ik zoiets heel normaal vond en me er heel authentiek en origineel om zou vinden. En toen stapte ik in een heel dikke naaktslak, nog voordat ik een braam geplukt had. Ieeeeuuuuwwwwww.
:d:d:d:d:d<33333333
Panopticon
08-08-2012, 17:05
Dank je Koenani :D dat plaatje is overigens precies hoe mijn moeder het ziet :o
Zo zag mijn moeder het ook zo'n beetje toen ik vertelde dat ik uit huis ging :D
Zeppelin
08-08-2012, 17:05
in een naaktslak met blote voeten, omg :'(
Little Phoebe
08-08-2012, 17:06
mwoah valt best mee. Op de ros.laan misschien niet, maar hallo, ik had daar bijna 70m2 voor mezelf he :p hoe meer ruimte hoe meer rotzooi. Toen ik naar k57 ging verhuizen kwam ik er wel achter dat alles bewaren niet echt een optie was.
De laatste jaren heb ik een paar keer grote opruimwoede gehad hoor. En laatst was ik min of meer verplicht dingen weg te gooien, moest plaats maken. Maar het is dus echt zo, het hangt gewoon af van de ruimte die je hebt. De hoeveelheid die jij hebt en de verhouding spullen is wat uit proportie ;)
maar je woont toch al vrij lang op jezelf? Heb je nooit geverfd of meubels opgeknapt? :p
Dat klopt :D daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik heb ook nog een hele uitzet onder mijn bed liggen, wat ook weer veel ruimte inneemt :p maar ik denk dat het wel goed komt. Als mijn moeder nou even thuis komt en die dozen uit de kelder pakt en me helpt enzo :o het is makkelijker als zij met argumenten komt waarom ik het weg moet gooien :o
Little Phoebe
08-08-2012, 17:06
Zo zag mijn moeder het ook zo'n beetje toen ik vertelde dat ik uit huis ging :D
:D:D:D
in een naaktslak met blote voeten, omg :'(
Ja gatverdamme :D(N)
Het leverde wel een beter verhaal op, waarbij de nacht en de blote voeten daadwerkelijk relevant voor het verhaal waren en ik ze dus extra terloops kon zeggen! :D
Stefenootje
08-08-2012, 17:10
Meubeltjes opgeknapt nooit gedaan. En geverfd... ja, een keer, maar dat was met m'n ouders en die hanteerden dan de verf enzo.
Chick Rock
08-08-2012, 17:12
Heel herkenbaar. Je moet vooral wat reflectie laten zien volgens mij :p wat had je verwacht, in hoeverre klopte dat, wat lukte goed, waar liep je tegen aan, wat zijn je leerdoelen (kots) voor de toekomst... :p
Neenee, dat moet in een apart hoofdstuk en moet ongeveer 2 pagina's zijn.
Dat is tof (Y)
Wat tof van je :cool::cool: zoiets had ik ook wel willen doen op m'n 15e (minus de naaktslak dan he)
Klaverhap
08-08-2012, 17:15
volgens mij komen huisjesslakken niet uit hun huisje en was dit dus dan nog een naaktslak ook!
Nee hij zat nog wel met zijn rug? kont? in zijn huis. Hij werd aan zijn huis op getild.
Hoe doen slakken dat eigenlijk? Want als ze kruipen steken hun kop en hun kont er aan weerszijden uit. Dan zit het huisje op hun rug dus. En als ze weer naar binnengaan vouwen ze zichzelf dan dubbel? HMM.
Klaverhap
08-08-2012, 17:15
:D:D en :(
Nee hij zat nog wel met zijn rug? kont? in zijn huis. Hij werd aan zijn huis op getild.
Hoe doen slakken dat eigenlijk? Want als ze kruipen steken hun kop en hun kont er aan weerszijden uit. Dan zit het huisje op hun rug dus. En als ze weer naar binnengaan vouwen ze zichzelf dan dubbel? HMM.
ohja half eruit. En ik weet het niet!
Paranoide
08-08-2012, 17:21
Ooit was ik 15 jaar en wilde ik heel graag een imago van mezelf neerzetten alsof ik schijt had aan conventies maar dan op een romantische manier, dus ging ik midden in de nacht bramen plukken op blote voeten, mezelf al verheugend op het moment dat ik op school in de pauze bramen zou eten en heel terloops zou opmerken dat ik ze midden in de nacht op blote voeten geplukt had, en dat iedereen zou denken dat ik zoiets heel normaal vond en me er heel authentiek en origineel om zou vinden. En toen stapte ik in een heel dikke naaktslak, nog voordat ik een braam geplukt had. Ieeeeuuuuwwwwww. :D<3
Noedelhap
08-08-2012, 17:22
En had je ook zo'n mijnwerkershelm? En een parkiet in een kooitje?
En was het om de 3 uur schafttijd?
Oh, Noedels kelderverhaal is echt een bron van goede grappen.
We werden omlaag getakeld met een mijnwerkerskar, mijn vader haalde er extra genot uit om de laatste meter ons te laten vallen. "Dat houdt jullie alert, goed voor de moraal-aal-aal" hoorden we van boven door de vochtige kelder echo'en.
Daarna dagen van 18 uur maken, om de 3 uur schafttijd; een glas Fristi en een droge bruine boterham. Met de bal aan onze ketting konden we maar een meter in de omtrek graven. Soms ook met blote handen, want de schep was door en door verroest. 'Daar worden jullie sterk van', hoor ik hem nog zo zeggen.
In de kelder stond een bordje met 'Arbeit macht frei'. Als we dat al konden lezen met ons zwartgeblakerde, roetdoorlopen ogen.
Maar ons papa zorgde goed voor ons. Aan het eind van de dag mochten we terug naar boven en kregen we een glas water 'voor het harde werk, mijn knullen'. Dan 6 uur slaap en de volgende dag weer aan het werk.
Aan het eind kon al het bier erin, zodat mijn vader tot op de dag van vandaag nog kan genieten van zijn pensioen.
Stefenootje
08-08-2012, 17:25
<3
Nu heb ik gezocht naar MRI's van slakken voor een antwoord op Klaverhaps vraag, maar ik kan alleen een miniplaatje vinden.
Noedelhap
08-08-2012, 17:26
ik vind mezelf achteraf best een grappig soort puber :Y
Paranoide
08-08-2012, 17:43
De muesli die ik nu eet heeft volgens de verpakking vier noten erin. Vind ik toch een beetje karig.
Paranoide
08-08-2012, 17:45
http://www.roderickcampbell.com/IMG_4327A.jpg
Paranoide
08-08-2012, 17:45
Nu ga ik weer aan het werk.
Trimm Trabb
08-08-2012, 17:46
http://i96.photobucket.com/albums/l170/Caribooo/Pferd.jpg
De muesli die ik nu eet heeft volgens de verpakking vier noten erin. Vind ik toch een beetje karig.
[afbeelding]
(http://www.roderickcampbell.com/IMG_4327A.jpg)
Chick Rock
08-08-2012, 17:52
Repost, want duidelijk verkeerde topic :o: Damn, fake versie van de nieuwe Glee Project gedownload, en er staan echt nul op TPB :confused:
Stefenootje
08-08-2012, 17:52
Repost, want duidelijk verkeerde topic :o: Damn, fake versie van de nieuwe Glee Project gedownload, en er staan echt nul op TPB :confused:
ja :(
Chick Rock
08-08-2012, 18:09
ja :(
Kan jij 'm ook niet vinden? :(
Stefenootje
08-08-2012, 18:11
Kan jij 'm ook niet vinden? :(
Nee. Dus dan vanavond of morgen nog maar even zoeken.
Chick Rock
08-08-2012, 18:12
Nee. Dus dan vanavond of morgen nog maar even zoeken.
Bummer. Misschien dat 'ie er later inderdaad opstaat. Wel apart dat er voor deze serie elke week zoveel nepperds zijn (zip-bestanden)
Quintiano
08-08-2012, 18:15
Bummer. Misschien dat 'ie er later inderdaad opstaat. Wel apart dat er voor deze serie elke week zoveel nepperds zijn (zip-bestanden)
Misschien ben je wel in honeypots van Timmeh Kuik getrapt :eek:
Chick Rock
08-08-2012, 18:28
Misschien ben je wel in honeypots van Timmeh Kuik getrapt :eek:
Que?
Quintiano
08-08-2012, 18:33
Que?
In dit geval een nepperd uploaden gewoon om 'ns te zien wie het allemaal probeert te downloaden. IP-adresjes verzamelen en als de tijd daar is... Nou, dan bérg je maar ;)
Ik heb weer polls trouwens.
In dit geval een nepperd uploaden gewoon om 'ns te zien wie het allemaal probeert te downloaden. IP-adresjes verzamelen en als de tijd daar is... Nou, dan bérg je maar ;)
Dan staat timmy's Partyvan opeens voor de deur!
Paranoide
08-08-2012, 19:26
Glee lijkt me inderdaad precies het soort serie waar mensen met kwaad in de zin misbruik van zouden maken, torrentswijs. Werkontwijkend gedrag heeft me er een toelichtend Venn-diagram bij laten maken:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8g5qnrPrz1rqacg1o1_1280.jpg
Chick Rock
08-08-2012, 19:33
Glee lijkt me inderdaad precies het soort serie waar mensen met kwaad in de zin misbruik van zouden maken, torrentswijs. Werkontwijkend gedrag heeft me er een toelichtend Venn-diagram bij laten maken:
[afbeelding]
(http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8g5qnrPrz1rqacg1o1_1280.jpg)
:d:nono:
[afbeelding]
(http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8g5qnrPrz1rqacg1o1_1280.jpg)
haha, ik proest mn eten uit :D <3
Zeppelin
08-08-2012, 19:40
[afbeelding]
(http://www.roderickcampbell.com/IMG_4327A.jpg)
Verwijderd
08-08-2012, 19:42
Verdomme 22 augustus begint school weer.
Trimm Trabb
08-08-2012, 19:45
Dat is vroeg.
Mijn 'school' begint in september, precies in de week dat ik op vakantie ben. Dat is weer een goed begin van het studiejaar! (y)
ook maar hier voor de 'festivalliefhebbers', liVestreams van Sziget.
http://www.youtube.com/szigetofficial?feature=inp-lt-szn
http://i.imgur.com/vodKA.jpg
Little Phoebe
08-08-2012, 21:05
Mijn moeder zit me keihard te drillen. "Gooi weg, doe dit, doe dat, gooi dat weg, doe dat in een doos, doe dat zo, ruim dat op, SNEL SNEL SCHNELLLLLL" :mad:
Als ik ergens agressief van word, is het dat wel :mad:
:y
+ Voordeel van een smartphone: je hebt het altijd digitaal bij.
Chick Rock
08-08-2012, 21:13
Ik ben verdorie halverwege het maken van zo'n digitaal fotoboek, kadootje voor m'n moeder, maar ik was helemaal vergeten dat ik helemaal niet alle foto's heb -o- een deel staat op m'n moeders telefoon.
ook maar hier voor de 'festivalliefhebbers', liVestreams van Sziget.
http://www.youtube.com/szigetofficial?feature=inp-lt-szn
Placebo (Y)
Turk February
08-08-2012, 21:38
:D ik wilde www.racistischereclameseks.nl (http://www.racistischereclameseks.nl) posten
Wat is hier grappig aan? Het is een dode link.
[afbeelding]
(http://i.imgur.com/vodKA.jpg)
<3