Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 14:56
luna-23
luna-23 is offline
heey, even een klein begin van een nieuw verhaal maar ik ben nog een beetje zoekende naar de sfeer die mijn boek gaat vormen en de toon waarop ik ga schrijven dus hier een klein stukje. Het is volgens mij wel beetje omschrijvend maar dat is om een beeld te geven van de jongen en hoe de hoofdpersoon word ingenomen door hem.

daar stond hij met zijn zwarte aar warrig alsof hij zo van het strand af kwam. Hij stelde zich niet voor, hij keek alleen de klas opnemend rond. Even bleef zijn blik op mijn hangen maar dat kon net zo goed mijn verbeelding zijn. Hij ging naar de enige lege tafel achterin de klas. Mijn blik volgde elk van zijn bewegingen. OM me heen hoorde ik gefluister maar zelf kon ik geen woord uitbrengen, te veel onder de indruk van de nieuwe jongen die hier kwam binnen lopen alsof hij het elke dag mee maakte. Terwijl de les was begonnen kon ik niet niet laten om stiekem opzij te kijken. Hij was zeker knap, zonder uitzondering de knapste jongen die ik ooit had gezien. Het was niet zijnn warrige zwarte haar, zijn donkere diepe bijna net zo zwarte ogen of zijn volle rode lippen die mijn blik steeds weer trokken. Het was iets ander waar ik mijn vinger niet op kon leggen. Misschien waas zijn opvallendste kenmerk wel zijn uitdrukken alsof hij onopvallend probeerde te zijn maar wat hem zo overduidelijk nooit zou lukken. Pas toe hij plotseling zijn hoofd naar me toe draaide merkte ik dat ik was overgegaan op onbeschaamd staren. Maar als zijn blik die an mij raakt kan ik niet weg kijken. Alsof er een magnetisch krachtveld om hem heen hangt word elkle cel in mijn lichaam naar hem toe getrokken. Het liefst zou ik naar hem toe zijn gerend, antwoorden gevraagtdop alle vragen die ik niet kon verwoorden.


Het is nog maar heel kort maar misschien toch tips of tops?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2012, 18:30
Verwijderd
Wat is je plan met dit verhaal?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 19:27
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik zal even 3 dingen zeggen die mij gelijk opvallen:
  • Je eerste zin heeft geen hoofdletter.
  • Het hele stuk is 1 blok. Wat is het? Bedenk je dat een groot blok tekst lastig te lezen is.
  • In je eerste zinnen staat heel vaak 'hij'. Dat geeft snel het idee dat je weinig diversiteit in termen aan het gebruiken bent.

Daarom heb ik dezelfde vraag als Uitzicht.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wait, are those zombies ?!
Demipet660
6 11-04-2016 17:58
Software & Hardware [usb muis] vaag verhaal
SuperS
8 25-02-2004 21:26
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 15:09
Verhalen & Gedichten [verslag/verhaal] Het complot in werking
Vlooienband
14 28-07-2003 12:09
Software & Hardware [Geheugen] Vreemd verhaal [/Compaq]
Lunchbox
16 17-02-2003 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.