Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 21:42
Verwijderd
Juh.

Chick Rock 62
Quintiano 40
Miekje* 40
Little Phoebe 38
sann 32
Stefenootje 31
Trimm Trabb 27
Frayne 27
Lusi 25
Paranoide 22
Sarah 19
Carn 18
Snebbeltje 16
Sadye 16
fizzle-fluffy 15
Etmakas 14
Ingegerd 10
kid606 10
Lieveheersbeest 9
Noedelhap 9
Uomi 5
Qimm 4
Havock 3
Selah_Suish 2
Klaverhap 2
indigo 2
umberto 1
Martiño 1
Elmp 1
Quis 3.0 1

LEKKER VOOR JE STEFFIE MWAHAHA.
Advertentie
Oud 08-01-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
En ik vind Friends ook een heerlijke serie.


Nu Family Guy nog leren waarderen en het komt goed met je!
Oud 08-01-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:


Nu Family Guy nog leren waarderen en het komt goed met je!
Dat gaat gewoon niet gebeuren. Het is niet mijn soort humor.
Oud 08-01-2013, 21:45
Verwijderd
Saairfly
Oud 08-01-2013, 21:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar Nathan Fillion en Alan Tudyk!
Ja, maar ruimtedingen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Overigens had ik dat gevoel nog veel sterker bij het einde van Firefly. En Twin Peaks (seizoen 1, althans). "KUT HET IS OP! WAT NU!"

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 21:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het trouwens knap dat we van 66 naar 76 en 68 gingen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat gewoon niet gebeuren. Het is niet mijn soort humor.
Jamm0r.

Sommige dingen vind ik zo geniaal dat ik m'n waardering gewoon niet kan uiten.
Alleen door hard te wapperen. Als een zware autist.
Oud 08-01-2013, 21:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van 1766 naar 1676 to be exact
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens knap dat we van 66 naar 76 en 68 gingen
f1x0r3d

Citaat:
Saairfly
Fuck yeah, ik ben om
Oud 08-01-2013, 21:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens knap dat we van 66 naar 76 en 68 gingen
Fixed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
f1x0r3d



Fuck yeah, ik ben om
Citaat:
Fixed.
Ik was jullie allemaal voor, n00bs.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat gaat gewoon niet gebeuren. Het is niet mijn soort humor.
Mij leek FG me ook niks aan, tot ik het zag. Nu vind ik het supervet. Vooral Stewie en Brian zijn een WARM BAD.

Maar, wat is er leuk aan Firefly? Ik ken de serie niet, doe even een notedop-analyse plz.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-01-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ja die van jou. Ik dacht meh hoe specifiek kan een bed nou zijn. *klik* Holy moly dat is een parabed.


Ik had geleerd van mijn spijlenbed-met-goedkoop-matras-fiasco en ben vorig jaar all-out gegaan. Er zit ook een heel dik traagschuimmatras op. En een dekbed van 240 bij 220. En al mijn beddengoed is zwart satijn. Ik wil nooit meer een andereeeee
Oud 08-01-2013, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mij leek FG me ook niks aan, tot ik het zag. Nu vind ik het supervet. Vooral Stewie en Brian zijn een WARM BAD.

Maar, wat is er leuk aan Firefly? Ik ken de serie niet, doe even een notedop-analyse plz.
Het is een Joss Whedon serie met Nathan Fillion en Summer Glau (wat an sich een dikke win lijkt) in de ruimte (wat dan weer een dikke faal is). Verder snapte ik er geen reet van, maar er kwam ook nog oorlog en dat vind ik ook dikke kak.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wacht, Summer zit erin toch? Of ben ik in de war?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had ook een beetje moeite met die ellenlange eerste aflevering van Firefly. Maar jullie zeggen dat het daarna veel beter wordt?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-01-2013, 21:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mij leek FG me ook niks aan, tot ik het zag. Nu vind ik het supervet. Vooral Stewie en Brian zijn een WARM BAD.
Note to self: Nooit bij Noedel in bad gaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 08-01-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik was jullie allemaal voor, n00bs.
Huh? Ik heb mijn titel toch écht zelf gecorrigeerd op tijd?

Citaat:
Mij leek FG me ook niks aan, tot ik het zag. Nu vind ik het supervet. Vooral Stewie en Brian zijn een WARM BAD.

Maar, wat is er leuk aan Firefly? Ik ken de serie niet, doe even een notedop-analyse plz.
Ik heb heel veel afleveringen gekeken hoor. Maar ik vind het echt niet grappig. Aight, soms zit er wel een gniffelgrap tussen, maar het leeuwendeel vind ik maar meh.

En Firefly, ja jezus. Het is gewoon awesome. En ik wil een Kaylee
Oud 08-01-2013, 21:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb firefly ook nog nooit gekeken, maar dat wil ik wel doen, want al m'n nerdbro's houden ervan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 21:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had ook een beetje moeite met die ellenlange eerste aflevering van Firefly. Maar jullie zeggen dat het daarna veel beter wordt?
Jot. Iig korter
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-01-2013, 21:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Huh? Ik heb mijn titel toch écht zelf gecorrigeerd op tijd?



Ik heb heel veel afleveringen gekeken hoor. Maar ik vind het echt niet grappig. Aight, soms zit er wel een gniffelgrap tussen, maar het leeuwendeel vind ik maar meh.

En Firefly, ja jezus. Het is gewoon awesome. En ik wil een Kaylee
Misschien waren we allemaal tegelijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 21:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb heel veel afleveringen gekeken hoor. Maar ik vind het echt niet grappig. Aight, soms zit er wel een gniffelgrap tussen, maar het leeuwendeel vind ik maar meh.

En Firefly, ja jezus. Het is gewoon awesome. En ik wil een Kaylee
Doe maar even een Brian en Stewie tijdreis-aflevering, hun interactie met elkaar is gewoon een bepaald soort humor die heel veel mensen zou moeten liggen.

Nee maar serieus, ik wil echt even weten wat Firefly zo tof maakt. Is het niet gewoon een serie zoals...ik noem maar wat lames, Star Trek Deep Space Nine?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-01-2013, 21:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar, wat is er leuk aan Firefly? Ik ken de serie niet, doe even een notedop-analyse plz.
Space-western-adventure-comedy

- geniale dialogen
- weinig scifi (maar er zullen altijd mensen zijn die gaan huilen als ze een ruimteschipje zien en daardoor denken OH NOES RUIMTESHIZZLE)
- geniale karakters
- geniale dialogen
- puike humor & zelfspot
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-01-2013, 21:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met Noedel, maar ik vind Brian en Stewie samen ook het leukste.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 08-01-2013, 21:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jot. Iig korter
Dan ga ik het binnenkort maar weer eens kijken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-01-2013, 21:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Space-western-adventure-comedy

- geniale dialogen
- weinig scifi (maar er zullen altijd mensen zijn die gaan huilen als ze een ruimteschipje zien en daardoor denken OH NOES RUIMTESHIZZLE)
- geniale karakters
- geniale dialogen
- puike humor & zelfspot
Nou ja, space-western ik hou van beide niet. En ik ben niet bij 1 ruimteschipje al van OH NOES, ik vond het gewoon oprecht kut en te veel. Ik heb Star Wars ook zonder mokken een paar keer gezien (Han shot first), maar stiekem was dat ook net teveel.

En voor de andere twee kijk ik wel een andere Whedon serie. Voor de dialogen, karakters en humor trouwens ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 22:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, artyfarty film op Ned 3 waarin Ben Stiller dramatisch doet en eruitziet als een hipster en alle dialogen diepgaand zijn en hij is net een minuut bij een of andere chick in huis of hij zit al nonchalant aan haar tieten te sabbelen. Kunst!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Doe maar even een Brian en Stewie tijdreis-aflevering, hun interactie met elkaar is gewoon een bepaald soort humor die heel veel mensen zou moeten liggen.

Nee maar serieus, ik wil echt even weten wat Firefly zo tof maakt. Is het niet gewoon een serie zoals...ik noem maar wat lames, Star Trek Deep Space Nine?
Tsja, nou, het werkt gewoon niet voor mij. Het voelt altijd 'geforceerd', te 'gemaakt'. En meestal te flauw voor woorden.

En seriously, DS9 is allesbehalve lame Fucking barbaar.
Oud 08-01-2013, 22:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
SBS 6 heeft besloten in navolging van de KRO een eenzame boer aan een geliefde te helpen. In het nieuwe programma Speld in de Hooiberg krijgt boer Christiaan twee weken lang twaalf vrouwen over de vloer.

SBS 6 komt met een eigen variant van Boer zoekt Vrouw. In Speld in de Hooiberg gaat één vrijgezelle boer op zoek naar de liefde.

;')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-01-2013, 22:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
SBS 6 heeft besloten in navolging van de KRO een eenzame boer aan een geliefde te helpen. In het nieuwe programma Speld in de Hooiberg krijgt boer Christiaan twee weken lang twaalf vrouwen over de vloer.

SBS 6 komt met een eigen variant van Boer zoekt Vrouw. In Speld in de Hooiberg gaat één vrijgezelle boer op zoek naar de liefde.

;')
En er is ook een versie op net5.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-01-2013, 22:03
Verwijderd
[fangirlmodus] Ik wil srsly niet doordrammen hoor Q, maar dan heb je denk ik echt net de verkeerde aflveringen zien.

Ik vind Family Guy vooral leuk om hun onconventionele manier van afleveringen en grappen maken. De poep, pies, en flauwe dingen is voor mij ook niet wat het leuk maakt. Maar ze zijn gewoon erg zelfbewust, heel veel meta-humor, heel veel popcultuurverwijzingen, creatief bedachte grappen, aparte dingen.

Maar goed. [/fangirlmodus]
Oud 08-01-2013, 22:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb volgens mij bijna alle FG afleveringen wel langs zien komen op Comedy Central en de beeb, en het heeft geinige momenten, maar ik kan Q heel goed begrijpen. Ik vind het qua creativiteit en meta-humor heel erg meevallen, maar goed, ik ben dan ook een comedy nerd en heb te veel gezien om iets nog inventief te vinden.
Maarrr, ik soms wil je gewoon iets lekker doms en dan werkt 't prima. Ik zing standaard Peter's jaren 80 Axel F disco liedje mee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:09
Verwijderd
Is er iemand met zin om even naar mijn dilemma te luisteren?
Oud 08-01-2013, 22:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond FG juist verrassend zelfspottend. En Stewie was eerst misschien vrij flauw als moordzuchtige baby, maar nu hij is ontwikkeld tot een sophisticated, homofiel ventje met scherpzinnige analyses van wat er gebeurt, en zijn interactie met Brian is gewoon een uitstekende haat-liefdeverhouding.
Tuurlijk heeft FG ook een aantal flauwe grappen, denk aan langdurende gevechten, of poep- en kotsgrappen, maar juist omdat het een absurd soort humor heeft die verder gaat dan dat, kan ik een hoop episodes wel waarderen.

De enige die ik echt, echt flauw vindt is Chris, die alleen maar een beetje retard kan doen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-01-2013, 22:11
Verwijderd
Ja hoor.
Ads door Google
Oud 08-01-2013, 22:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh btw, ik wil even heel gauw terugkomen op fatties: Ik volg een plus-size fashion blog en daar zie ik vaak foto's langskomen waardoor ik me echt nog duizent keer beter over mezelf voel:

Spoiler


Jezus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ok, artyfarty film op Ned 3 waarin Ben Stiller dramatisch doet en eruitziet als een hipster en alle dialogen diepgaand zijn en hij is net een minuut bij een of andere chick in huis of hij zit al nonchalant aan haar tieten te sabbelen. Kunst!
Haha, wat een suffe film. Ik vind Ben Stiller zowel niet grappig als niet geschikt voor drama
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-01-2013, 22:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb volgens mij bijna alle FG afleveringen wel langs zien komen op Comedy Central en de beeb, en het heeft geinige momenten, maar ik kan Q heel goed begrijpen. Ik vind het qua creativiteit en meta-humor heel erg meevallen, maar goed, ik ben dan ook een comedy nerd en heb te veel gezien om iets nog inventief te vinden.
Maarrr, ik soms wil je gewoon iets lekker doms en dan werkt 't prima. Ik zing standaard Peter's jaren 80 Axel F disco liedje mee.
Mjah, de laatste 3 of 4 seizoenen zijn ook lang niet meer zo sterk als eerst, maar misschien is dat omdat je op een gegeven moment de grapjes wel een beetje kent. Ik moet zeggen dat ik de laatste reeks episodes wel weer OK vond.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-01-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor.
Was dit op mij gericht?
Oud 08-01-2013, 22:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mjah, de laatste 3 of 4 seizoenen zijn ook lang niet meer zo sterk als eerst, maar misschien is dat omdat je op een gegeven moment de grapjes wel een beetje kent. Ik moet zeggen dat ik de laatste reeks episodes wel weer OK vond.
dit klopt stiekem wel:




En het feit dat MacFarlane dit zelf zegt zegt ook ook wel iets FG is een cashcow, maar wel een leuke.

Citaat:
“Part of me thinks that Family Guy should have already ended. I think seven seasons is about the right lifespan for a TV series. I talk to the fans and in a way I’m kind of secretly hoping for them to say we’re done with it. There are plenty of people who say the show is kind of over the hill. But still the vast majority go pale in the face when I mention the possibility.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-01-2013, 22:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Was dit op mij gericht?
Ja.
Oud 08-01-2013, 22:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh btw, ik wil even heel gauw terugkomen op fatties: Ik volg een plus-size fashion blog en daar zie ik vaak foto's langskomen waardoor ik me echt nog duizent keer beter over mezelf voel:



Jezus.
Oke, die eerste heeft geen spiegel (kleed je naar je figuur, je maakt het alleen maar erger) en die tweede heb ik geen andere woorden voor dan: Jezus Christus.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-01-2013, 22:25
Verwijderd
Hai allemaal.
Oud 08-01-2013, 22:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hai.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Chill ik pm je eventjes dan.
Oud 08-01-2013, 22:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oke, die eerste heeft geen spiegel (kleed je naar je figuur, je maakt het alleen maar erger) en die tweede heb ik geen andere woorden voor dan: Jezus Christus.
Dat is mijn probleem dus ook. er staan ook zat foto's van stevige dames die zich wel leuk weten te kleden, maar dan zijn er dus ook dit soort types die denken dat ze alles maar kunnen aantrekken. Dat zijn dezelfde types die klagen dat ze nagestaard worden omdat ze dik zijn. Nee trut, je wordt nagestaard omdat je je niet normaal kunt kleden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-01-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
f1x0r3d



Fuck yeah, ik ben om
Ik zag tt en deed heh en toen deze post en oh

Ok
Citaat:


Ik had geleerd van mijn spijlenbed-met-goedkoop-matras-fiasco en ben vorig jaar all-out gegaan. Er zit ook een heel dik traagschuimmatras op. En een dekbed van 240 bij 220. En al mijn beddengoed is zwart satijn. Ik wil nooit meer een andereeeee
ik wou dat ik wist waar jouw bed slaapt maar ik heb alles goedkoop en best goed en wel ook lits jumaux dekbed. Mijn vader sliep hier vannacht in en hij lag weer in coma en dan ben ik een beetje trots.
Oud 08-01-2013, 22:29
Verwijderd
De afgelopen week vragen er best wel veel mensen of ik afgevallen ben en ik heb echt geen flauw idee waar dat vandaan komt, behalve dat m'n oma vandaag zei dat m'n tetten kleiner leken dan anders, maar waar dat dan weer vandaan komt weet ik ook niet want mijn beha's moeten juist steeds groter. /blaat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.