Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2013, 15:04
xxBabettexx
Avatar van xxBabettexx
xxBabettexx is offline
Heei,

Ik wil heel graag model worden, maar ik heb een probleem ik ben 1,65 en om model te zijn moet je minimaal 1,76.
iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2013, 15:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
....Tips voor wat? Als je te klein bent, ben je te klein. Valt niet zoveel aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 15:40
Foo
Foo is offline
Hoe oud ben je? Misschien groei je nog? Als dat niet het geval is, balen. Van wat ik zoal heb gehoord zijn ze behoorlijk strict in de modewereld.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 17:16
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Als je echt een goed lichaam hebt en alles hebt wat een model moet hebben dan heb je als nog kans om model te worden. Ik raad het je alleen af. Model zijn is niet zo leuk als wat de meeste meiden denken dat het is.
Om in de modellenwereld hoog te komen is ook zwaar moeilijk volgens mijn neef. Mijn neef is één op de zoveel geweest die hoog terecht is gekomen en uiteindelijk naar Amerika is verhuisd vanwege zijn modellenwerk.
Klinkt leuk maar als ik af en toe verhalen van hem hoor denk ik van ''WTF!?''
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 17:49
Verwijderd
Hoe kunnen we tips geven over te klein zijn voor modellen werk?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 18:40
Verwijderd
Als dat zo is dan maken tips niet uit en kan je alvast je carrière als model uit je hoofd zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 19:05
Verwijderd
Catwalkmodel zul je niet worden. Fotomodel voor reclames en dergelijke zou nog wel kunnen. Je zou je kunnen inschrijven bij een castingbureau, die hebben geen minimumlengte (en dan kun je bv. ook figureren in tv series).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 15:14
Verwijderd
Wat voor model wil je zijn? Catwalkmodel zul je inderdaad niet zomaar worden, daar moet je inderdaad behoorlijk lang en vaak genoeg behoorlijk mager voor zijn. Nu zijn er wel een aantal designers die niet met standaard modellen werken, maar ook daar liggen de andere eisen hoog natuurlijk.

Je kunt gaan voor reclames enzo door je in te schrijven bij een castingbureau, zoals Sarah zegt.

En je kunt het ook als hobby (beginnen te) doen door te poseren voor (bevriende) 'amateur'fotografen. Hou je sociale netwerk in de gaten wat betreft vrienden die er mee bezig zijn, zoek contact met studenten fotografie. Let wel op dat je geen dingen doet die je niet wil! Als jij geen naaktfoto's wil maken, laat je daar absoluut niet toe verleiden, geef duidelijk je grenzen aan, vraag op voorhand wat er van je verwacht wordt. Daar zal het geld niet mee binnenstromen, maar je bouwt een kennissenkring en een portfolio op en voor je het weet word je door meer mensen gevraagd (als je het goed doet natuurlijk) en misschien komen daar betaalde shoots van.
Vrienden van me staan bijvoorbeeld op http://www.modelmayhem.com/ en werken met verschillende fotografen (we kennen er een aantal in onze gedeelde vriendenkring en shoots verspreiden zich zo onder elkaar en naar anderen). Het ene model daar is al bekender dan het andere, maar zo bouw je dus iets op.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 21:02
Verwijderd
je kan ook een petite model worden, daar ben je wel lang genoeg voor. Je hoeft alleen naar een modellenbureau te zoeken dat naar petite modellen op zoek is x
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 19:56
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Dan heeft het niet echt zin om model te worden want je bent te klein. Hoeveel weeg je? x
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 10:56
Heer Wil
Heer Wil is offline
Verder zoeken naar plaatsen waar geen eisen of andere eisen zijn, zoals bbyfaggot bijvoorbeeld al iets voorstelt. Vooral sociaal zijn en goed contact leggen en überhaupt contact durven leggen, en vooral niet je moeder laten bellen want dan zijn bureau's al helemaal bang voor de bemoeizuchtigheid van je moeder enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 14:30
yvette<3
Avatar van yvette<3
yvette<3 is offline
een vriendin van mij heeft een zusje en dat zusje is nu 13
ze is ook klein (1.64 ongeveer)
ik zit nu bijna een jaar bij een modellenbureau en heb haar meegenomen omdat ze er heel mooi en goed uitzag erg fotogeniek.
het enige probleem dat er speelde was dat ze klein was.
maar nu zit ze al 4 maanden in het vak.
ze wordt niet vaak opgeroepen maar wel 2 keer in de maand.
wat ik dus wil zeggen is
je bent misschien niet de langste maar dat betekent niet dat je helemaal geen kans hebt.
succes
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 14:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Jij zit al bijna een jaar bij een modellenbureau? Nog geen half jaar geleden heb je dit topic geopend. Klinkt allemaal erg geloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 15:42
yvette<3
Avatar van yvette<3
yvette<3 is offline
okey half jaar dan het lijkt een jaar
sorry ....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 15:53
Verwijderd
Ik vind het allemaal een beetje ongeloofwaardig yvette<3, maar prima hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 16:02
Verwijderd
Ik vind het ook ongeloofwaardig @yvette
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 15:03
xxBabettexx
Avatar van xxBabettexx
xxBabettexx is offline
Ik geloof je wel hoor yvette haha, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 19:47
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
hahaa, FAIL @Yvette
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Business modellen
lolala
0 14-11-2009 13:01
Lifestyle Model worden
Simon4444
9 26-02-2008 13:53
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WIS] dynamisch model opmaken
gijsss
12 10-01-2007 21:27
Films, TV & Radio Model Behaviour
FireCracker
27 04-06-2004 12:04
Software & Hardware Informatie, voordelen, nadelen over printers de modellen zijn......
Maradinus
4 08-01-2004 09:58
Lifestyle Mooiste Model (man/vrouw)
€v€li€n
100 02-07-2003 08:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.