Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2001, 10:21
crazylene
crazylene is offline
Is het bij jullie ook net of jullie leraar of lerares uit de oudheid komt? Die van ons wel!En ze stinkt ook uit haar b*k
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2001, 11:06
Charmion
Charmion is offline
De onze kleedt zich bijna zoals in de oudheid. Haar parfum? In iedere klas waar ze gaat ruikt het nog 3 uur naar vanille en pompelmoes. Wel handig als je haar nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 13:16
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
haha, volgens mij is dat dé kenmerk van leraressen klassieke talen!
Die van mij heeft volgens mij ook elke dag een paar flesjes parfum op.. Echt niet normaal!
Maar ze stinkt ten minste niet uit haar mond!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 18:20
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Onze lerares draagt de hele dag van die Romeinse jurken enzo... het lijkt wel klassiek
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 19:23
Tygertjuh
Tygertjuh is offline
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik een leraar voor Latijn heb. Hij is dan natuurlijk niet erg trendy gekleed, maar hij kan er mee door. Hij heeft me een tijdje geleden wel heel erg goed geholpen..
__________________
Everything happens for a reason, only the reason can be difficult to understand. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2001, 00:08
stalkgirl
stalkgirl is offline
die vent die is beter in latijn dan in nederlands
soms heeft ie zon woord in t latijn:"wat is dat ook alweer in t nederlands"
verder ziet hij eruit en ruikt ie ook alsof ie uit de oudheid komt
__________________
- geen -
Met citaat reageren
Oud 22-07-2001, 22:52
Seneca
Seneca is offline
Mijn leraren zijn niet de meest moderne die er rond lopen, maar regelrecht uit de Oudheid komen ze nu ook weer niet. Ze hebben iig up to date grapjes en normale kleren. (gewoon overhemd of trui of zo) Dus er lopen ook nog 'normale' classici rond op deze aardkloot..
__________________
Nunquam parum est quod satis est.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2001, 20:35
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
De leerkracht die ik gehad heb voor Latijn kon zo oud een of ander oudheidkundig museum komen. En alsof het nog nie erg genoeg was dat dat mens altijd zo'n ouderwetse kleren aanhad had ze vaak ook nog de bandjes van haar bh onder de mouwen van haar hemdje met korte mouwen uithangen of had ze de knopen van haar kleed verkeerd dicht. Bovendien was haar Nederlands ook nie bepaald wat het moest zijn. Een hopeloos geval dus ;-).
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 24-07-2001, 20:53
WAShere
WAShere is offline
Wij hadden vorig jaar een leraar die meegeholpen had aan het maken van een Latijn/NL-woordenboek en dat was te merken ook. Hij praat echt bijna overdreven Algemeen Beschaafd NLs en kent echt elk klein feitje van de oudheid zo ongeveer uit zijn hoofd. Verder niet erg, want hij vertelt nog vrij boeiend (als je het kan volgen) en op een reis door Griekenland weet hij altijd van die leuke weetjes.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2001, 06:26
dreadlock leen
dreadlock leen is offline
wij hebben een best aardige latijn-leraar..
ook idd niet echt de nieuwste mode kleren.. maar dat schijt niet, want welke leraar heeft dat nou wel..
onze leraar is wel erg droog in zijn opmerkingen..
maar een best aardige vent..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 14:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Latijnleraar = net oude romeinse senator. Loopt heel statig, en langzaam, grote zwarte abard, haren beetje krullerig, lichaamsbeweging erg sierlijk.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2001, 23:02
OsoNke
Avatar van OsoNke
OsoNke is offline
onze leraren latijn en griex zijn heel aardig, ze zijn volgens mij echt gemaakt voor wat ze geven, maar ook weer niet op zo'n manier dat ze uit de oudheid zouden komen (ja ik weet dat ie hier ook komt, boeit me echt nix mag ie best weten )

ik vind het trouwens een beetje flauw om op een forum over de klassieke oudheid over je leraren te gaan praten, want die hebben volgens mij niet veel te maken met die oudheid zelf, ze geven het alleen.
maargoed, mijn mening over onze leraren staat er...

X
__________________
Tot mijn dood blijf ik geloven dat ik alles overleef.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2001, 18:56
Ik wil de (oud)-leerlingen van het Praedinius Gymnasium te Groningen vragen of ze de heer Marten Jan Gerben Vierstra ook kennen (gepensioneerd in '98). Zij die hem kennen; laat dat svp. even op dit forum weten. Jullie weten waar ik het over heb;-)

Ik dank u.

P.S. Bij deze man vroeg je in de les "Nonne mingere possum." als je naar het toilet moest. Wanneer je dan terugkwam vroeg hij vervolgens "Mingere bene?".
Met citaat reageren
Oud 03-08-2001, 11:40
Charmion
Charmion is offline
Citaat:
dreadlock leen schreef:
ook idd niet echt de nieuwste mode kleren..
Niet echt de nieuwste mode? Onze lerares is eens in een SARI naar school gekomen!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2001, 15:03
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
mijn lerares grieks dit jaar was een jonge lerares, 24 , heel mooi, had soms rare smaak van combinaties, maar was normaal


onze lerares latijn daarentegen, is 40 , heeft een snor en ene ontplofte haardos
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 06-08-2001, 12:31
Verwijderd
mijn leraar ook
zegt de hele tijd "knaapje" en "ventje" draagt kleren die in de jaren 50 werden gedragen en heeft kutkapsel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 09:54
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Osonke schreef:
onze leraren latijn en griex zijn heel aardig, ze zijn volgens mij echt gemaakt voor wat ze geven, maar ook weer niet op zo'n manier dat ze uit de oudheid zouden komen (ja ik weet dat ie hier ook komt, boeit me echt nix mag ie best weten )


Mee eens, onze leraren zijn wel goed, alleen is er nu een nieuwe of zoiets?? Ik hoorde dat de Gl*s weggegaan is, nouja, er ontgaan me de laatste tijd wel meer dingen. Wel jammer, KCV was altijd het leukste uur van de week (leukste buurman kun je beter zeggen ).
En onze leraren komen niet echt uit de oudheid, zou opzich wel weer leuk zijn zo'n leraar, dan leef je je pas echt in in het vak..
of zoiets, sorry, ik brabbel, slaap/forum/sociaal-gebrek en nog veel meer.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 18:05
metal666
metal666 is offline
hahah losers allemaal1 mijn lereares latijn is zooo lekker, net afgestudeerd en iets van 25 jaar oud, en ik kan je zeggen, dat is de lekkerste lerares die ik ooit heb gezien!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2001, 19:36
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
metal666 schreef:
hahah losers allemaal1 mijn lereares latijn is zooo lekker, net afgestudeerd en iets van 25 jaar oud, en ik kan je zeggen, dat is de lekkerste lerares die ik ooit heb gezien!
dan zul je wel niet veel van het vak opsteken. Ik bevredig mijn behoefte naar vrouwelijk schoon liever op andere manieren.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 22-08-2001, 13:00
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Citaat:
metal666 schreef:
hahah losers allemaal1 mijn lereares latijn is zooo lekker, net afgestudeerd en iets van 25 jaar oud, en ik kan je zeggen, dat is de lekkerste lerares die ik ooit heb gezien!
Lucky you!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2001, 16:13
courgette schreef:
courgette schreef: is offline
Citaat:
J@SPER schreef:

Wel jammer, KCV was altijd het leukste uur van de week (leukste buurman kun je beter zeggen ).
Inderdaad, bedankt en ik vind het ook erg gezellig naast jou. Fijn dat we De Gl*s nog hebben en dat hij zich afvraagt of ons innerlijk soms ook vierkant is. Waarschijnlijk vindt Mart het erg fijn dat hij achter ons zit, maar dat maakt voor de rest niet zo heel veel uit.
__________________
If you want breakfast on bed, you've gotta sleep in the kitchen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 08:25
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Bij mij valt dat dus ech heel erg mee... Nja, misschien 1 of 2 van de 5 (?!) zijn nie zoow heel erg bij de tijd qua kleding enzoow (qua opmerkingen nog wel) maar de rest is gewoon net zoals bij ieder ander vak zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2001, 08:41
Verwijderd
Die van mij niet. Alleen is ze nogal dik zodat ze geen "normale" kleren kan dragen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2001, 17:16
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
courgette schreef: schreef:

Inderdaad, bedankt en ik vind het ook erg gezellig naast jou. Fijn dat we De Gl*s nog hebben en dat hij zich afvraagt of ons innerlijk soms ook vierkant is. Waarschijnlijk vindt Mart het erg fijn dat hij achter ons zit, maar dat maakt voor de rest niet zo heel veel uit.
jaja, lucky Mart.

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 22:54
Sammytjuh
Sammytjuh is offline
Die van mij ruikt net alsof ze bij elke maaltijd knoflookteentjes eet, je hebt echt heel veel lef als je iets durft te vragen want als je iets aan haar vraagt, komt ze aangewaggeld en komt de stinkwalm al naar je toengevlogeeeeeeeeen
__________________
lalalalalalalalalalalalalala
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 20:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Mijn leraar is normaal! Valt mee, he?! Hij draagt normale kleren (spijkerbroek!) is 39 en praat zeer normaal nederlands, niet overdreven latijn, kan boeiend vertellen, en stinkt niet (behalve naar sigaretten)! Klinkt goed denk je ook niet? En het is echt waar! Maar mocht ook wel naar twee jaar kwelling met een ontzettende oude leraar van de oude stempel en een nieuwe leraar, die wedstrijdjes organiseerde wie het snelste het griekse alfabet op kon zeggen, waarvan hij vervolgens het aantal seconden in zijn agenda schreef! (Die is trouwens weggepest).
Dus, eerlijk toegeven, we verdienen het wel...
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 15:01
shanli
shanli is offline
bij ons net,alleen haar kapsel was echt een rap,ouderwets(ze had haar haar geblondeerd en haar werkelijke haarkleur is donkerbruin) nu is het al veeeel beter;ze heeft nu een kort koppie in het koper met blonde plukjes,haar gebit stamt ook af van de oudheid,blijkbaar heeft ze nog nooit gehoord van een beugel en ze is 33(dus niet erg oud)
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Latijns leren
Ndimension
60 05-02-2012 18:42
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV?
Cherry Springs
5 18-09-2008 15:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (Zelf) Latijn leren.
duivelaartje
33 27-11-2005 13:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen lerares Latijn
1 28-08-2001 19:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen leraar en lerares Latijn en Grieks getrouwd!!!
12 16-03-2001 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.