Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou meneer kaktus ook nog wel eens terug willen zien. en de fabeltjeskrant (brings back old memories) maarre is dit niet iets voor de Films en TV forum? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikke wil nieuwe afleveringen van angel, nieuwe afleveringen van buffy en nieuwe afleveringen van charmed.. Owjaaaaaaaaaaaaaah zondag komen die nieuwe afleveringen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
maarre, de film van ome willem is (was?) ook op tv.. Heb het in m'n vakantie best vaak gezien uit verveling ![]() |
![]() |
|
-Power rangers (de originele Mighty morphin Power rangers dan.....wist je trouwens dat Thuy Trang, degenze die die chinese power ranger was in dat gele pak, dat die vorig jaar is omgekomen? echt zielig, ze was pas 27
![]() -barbapappa -david de kabouter -paulus de boskabouter -bewitched
|
![]() |
Fort brullair ofzo..was vroeger altijd op de VPRO, en was op zo'n kasteel, en dan moesten luitjes tegen mekaar opdrachten uitvoeren..was echt zo cool! (kent iemand dat misschien nog?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Teddy Rugspin... Dat was dat beertje dat met zo'n grote gele rups met oranje vlekken steeds op reis ging... en er was ook een Einstein mannetje bij.
Ook de Bobobobs (ofzoiets) zou ik wel weer terug willen zien. O ja, ook die serie met die konijnen en die beren in dat stadje... hoe heette dat toch ook al weer? Iets met Madison ofzo. Je weet wel, met dat konijne-meisje (Patty ofzo), en haar vader was postbode, en er was ook altijd Joop de Wolf.... Weten jullie wat ik bedoel? ...Ja, ik weet het, 't is allemaal jeugdsentiment.... ![]() Ripper [Dit bericht is aangepast door Ripper (05-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
tis tog teddy rukspin...(??)
|
![]() |
ik heb in Geef Nooit Op gezeten
![]() ![]() Ik was vroeger ook helemaal weg van Barbapappa. Fort Alpha was ook cool, dat werd op de middelbare school van mijn zus opgenomen dus was nu nog leuker om naar te kijken omdat ik alles herkende en er zaten ook heleboel mensen die ik kende in als figurant (als leerling zeg maar) of met 3 zinnen. Dat was echt leuk ![]() EN NATUURLIJK wil ik charmed, buffy en angel terug!! Vanaf morgen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |