Oud 22-10-2001, 17:51
LovelyOne
LovelyOne is offline
zit er iemand hier op een opleiding dat met toerisme te maken heeft?
ikzelf ga zaterdag kijken bij TIO in Den Bosch, lijkt me wel wat.
als je er meer van weet post hier dan ff wat info? alvast bedankt.....
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2001, 21:45
HoñeY
HoñeY is offline
Ja ik ga a.s zaterdag ook samen met een vriendin ff kijken, tenminste ben ik van plan. Lijkt me leuke opleiding
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 11:16
amor
Avatar van amor
amor is offline
ik zit nu in mn eerste jaar, bij hbo nederland en ik vind het echt superleuk.
onze school heeft 7 locaties www.hbonederland.nl
__________________
11 september 1973, NUNCA MAS!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 13:39
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Ja ik ga a.s zaterdag ook samen met een vriendin ff kijken, tenminste ben ik van plan. Lijkt me leuke opleiding
Is dat zaterdag de open dag van de Hoge School Toerisme in Breda? Daar wil ik namelijk ook wel even kijken.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 15:31
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Ja ik ga a.s zaterdag ook samen met een vriendin ff kijken, tenminste ben ik van plan. Lijkt me leuke opleiding
ja ik ga ook a.s zaterdag met m'n ouders en vriend. (willlen allemaal mee haha) ik hoop dat t daar een beetje leuk is.
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 17:24
yasmine@@@
yasmine@@@ is offline
Ja ik zit op TIO in haarlem. Tis een onwijs leuke opleiding maar je moet er wel voor over hebben want tis best wel zwaar want je moet heel veel leren.
__________________
yasmine
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 19:37
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
Is dat zaterdag de open dag van de Hoge School Toerisme in Breda? Daar wil ik namelijk ook wel even kijken.
ik dacht dat die open dag 10 november was?
het lijkt mij namelijk ook leuk en wilde ook ff gaan kijken.

__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:03
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
toerisme lijkt mij ook
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:31
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
yasmine@@@ schreef:
Ja ik zit op TIO in haarlem. Tis een onwijs leuke opleiding maar je moet er wel voor over hebben want tis best wel zwaar want je moet heel veel leren.
is het echt zo zwaaar ja? elke wel middelbare school heb je gedaan? havo/ vwo?
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:40
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
yasmine@@@ schreef:
Ja ik zit op TIO in haarlem. Tis een onwijs leuke opleiding maar je moet er wel voor over hebben want tis best wel zwaar want je moet heel veel leren.
Hmz zwaar?? I don't like that, of naja, ik weet van mezelf dat ik erg lui ben :-( En die opleiding is toch wel wat duurder dan de rest, als ikn die verpest word mijn mammie beetje boos denk ik. Hoeveel min/uur per dag ben je kwijt aan huiswerk gemiddeld??

Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 14:46
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Hmz zwaar?? I don't like that, of naja, ik weet van mezelf dat ik erg lui ben :-( En die opleiding is toch wel wat duurder dan de rest, als ikn die verpest word mijn mammie beetje boos denk ik. Hoeveel min/uur per dag ben je kwijt aan huiswerk gemiddeld??

ja dat heb ik nou precies hetzelfde, maar als je echt iets wil denk ik wel dat het me gaat lukken?!!? tenminste i hope so !!!
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 20:00
yasmine@@@
yasmine@@@ is offline
Ik heb HAVO gedaan hiervoor. Het is wel veel wat je krijgt en je moet het gewoon goed bijhouden, dan is het goed te doen hoor!! En als je de opleiding leuk vind is het niet zo erg dat je het moet bijhouden.
Veel succes volgend jaar!!!!!
__________________
yasmine
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 21:50
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil volgend jaar CTM gaan doen, maar dan misschien in januari met de opleiding starten. Iemand die hier ervaring mee heeft? Het komt voor mij beter uit, aangezien ik pas in augustus havo-examen doe (ik zit op een aparte school, waar iedereen op eigen tempo werkt, en daardoor zijn er 2 examenmogelijkheden: mei en augustus). Dan kan ik nog even uitrusten en wat geld verdienen, ipv 2 weken na m'n examen alweer in de schoolbanken te zitten.

Iemand die hier iets over kan vertellen? En voor de TIO-studenten: hoe zien de lesdagen eruit, heb je veel lessen op een dag of niet? Of is dit heel afwisselend? Heb je een roostervrije dag? Dit in verband met de lange reistijd vanuit mijn woonplaats.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 16:52
LovelyOne
LovelyOne is offline
ja ik wil ook CTM gaan doen.
daarna misschien nog een jaartje RMA, even kijken of ik daar nog tijd en zin voor heb...
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 17:07
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
ja ik wil ook CTM gaan doen.
daarna misschien nog een jaartje RMA, even kijken of ik daar nog tijd en zin voor heb...
En geld..

Misschien komen we dan wel bij elkaar in de klas (als ik tenminste in september begin), want ik ga ook naar Den Bosch.. Ik ben vorig jaar naar de open dag geweest en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk. De sfeer was losjes en gezellig en het gebouw is heel klein (en dus best gezellig). Nu ga ik alleen op 10 november nog kijken op de NHTV in Breda, just to be sure.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 17:19
Igor.temp
Igor.temp is offline
Dag luitjes!

Ik ben in september begonnen aan CTM in utrecht en ik kan je vertellen dat het heel erg leuk is! Het is wel veel stof die je allemaal krijgt hoor, je moet t echt goed bijhouden... Maar je bent dan wel na een jaartje klaar hé, en wie wil dat tegenwoordig niet? Ik heb elke dinsdag vrij en heb 2dagen van 6uren en 2 van 9uren.. De uren gaan heel snel voorbij en t zijn hele leuke lessen. kortom.. TIO = Aanrader!

nog zoiets: 19nov. is er speciaal voor de TIO studenten in utreg in de jaarbeurshallen een bedrijvendag. Daar kan je dan de geschikte stage plaats uitzoeken.. ideaal toch?? voor meer vragen mail: slaapzak82 apestaartje hotmail puntje com
__________________
mail me op: forzaheerenveen@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 11:25
h@ppy
h@ppy is offline
ik wil ook later wat doen met toerisme maar wat weet nog niet.. ik wil wel veel zien van de wereled.. maar welk deel van de tio moet je dan nemen?? Help!!!
__________________
make the best from your life... because one day it's gonna over... so make the best, be good for everybody and for the natuur, good-luck *************
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 09:52
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Citaat:
h@ppy schreef:
ik wil ook later wat doen met toerisme maar wat weet nog niet.. ik wil wel veel zien van de wereled.. maar welk deel van de tio moet je dan nemen?? Help!!!
dan kun je de opleiding tot hostess volgen ofzo... dan zie je zeker wat van de wereld. k zou gewoon de informatiefolder eens aanvragen van TIO, daar staat heel veel in...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2001, 10:42
LovelyOne
LovelyOne is offline
nou ik ben dus afgelopen zaterdag wezen kijken op de open dag van TIO in den bosch en t was er echt leuk hoor.
vooral met de richting kun je heel veel kanten op.
ik denk dat ik me binnekort maar in ga schrijven...

en inderdaad als je t informatiepakket van TIO aanvraagt staat een heleboel informatie in met allerlei richtingen enzo wat voor jou t leukste lijkt...
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 10:44
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
nou ik ben dus afgelopen zaterdag wezen kijken op de open dag van TIO in den bosch en t was er echt leuk hoor.
vooral met de richting kun je heel veel kanten op.
ik denk dat ik me binnekort maar in ga schrijven...

en inderdaad als je t informatiepakket van TIO aanvraagt staat een heleboel informatie in met allerlei richtingen enzo wat voor jou t leukste lijkt...
welke opleiding ga je doen?? Als je CTM gaat doen zou ik me als ik jou was snel inschrijven en niet wachten tot maart ofzo... vaak wordt het dan al erg druk enzo..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 13:23
LovelyOne
LovelyOne is offline
ja ik weet dat je snel moet zijn met inschrijven, dus volgende week ga ik dat maar even doen.
inderdaad voor de opleiding CTM, er werd op die dag gezegd dat je de komende maanden zonder twijfel nog wel toegelaten werd maar dat t in februarie al moeilijk word omdat de opleiding dan al vol zit ja.
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 16:05
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ga me ook aanmelden voor CTM in Den Bosch, dus dan kom ik je vast nog wel tegen denk ik. Ga jij ook mee op de introductie? Ik wel in ieder geval.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 16:09
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ik ga me ook aanmelden voor CTM in Den Bosch, dus dan kom ik je vast nog wel tegen denk ik. Ga jij ook mee op de introductie? Ik wel in ieder geval.
ja leuk leuk!!
ik weet alleen nog niet of ik mee ga op introductie, dat survaivellen (of hoe je t ook schrijft je weet wel wat k bedoel) lijkt me maar niks, maarja ik zie wel.
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 16:41
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
ja leuk leuk!!
ik weet alleen nog niet of ik mee ga op introductie, dat survaivellen (of hoe je t ook schrijft je weet wel wat k bedoel) lijkt me maar niks, maarja ik zie wel.
*denkt er hetzelfde over*
maar mensen leren kennen enzo is wel leuk. Ben totaal niet sportief maar ik hou wel heeeeel erg van gezelligheid en ik ben soms nogal verlegen dus dan is zo'n introductie wel handig om mensen te leren kennen. Iedereen die daar komt, kent nog niemand (naja bijna iedereen toch..), anders kom ik de eerste dag op school en dan kent iedereen elkaar al en ik ken niemand..

Dus ik ga gewoon mee voor de gezelligheid.. er staat duidelijk in de brochure dat het voor onervarenen en ervarenen is.. ik denk dat het vooral om de gezelligheid draait.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 17:06
LovelyOne
LovelyOne is offline
ja daar heb je wel gelijk in, ik ben ook best verlegen bij allemaal mensen die ik niet ken, maarja...ben ook super onsportief!! dussss maarja ik zie wel...t lijkt me trouwens wel heel gezellig.
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2001, 18:02
Yolcu
Yolcu is offline
Heb je msn of icq? Stuur me anders eens een mailtje ofzow.. m'n adres staat bij m'n info..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:54
h@ppy
h@ppy is offline
hoi allemaal

ik vind het echt leuk dat jullie ook wat met toerisme enzo willen doen..
maar ff over die TIO

ik heb al een maand geleden zo'n infopakket aangevraagd maar hij komt maar niet.. maar ik heb al wel op de www gekeken maare is niet heel veel info dat ik zoek..
maare ff nog een vraagie
welke niveua hebben jullie hier voor gedaan
en de tio is dus telekns mare 1 jaar.. dus doe je eerst de mbo 1 jaar en dan de hbo 1 jaar??
maare is de studie dan wel goed??
maare ik hoor het wel
thanx
xx leonie
__________________
make the best from your life... because one day it's gonna over... so make the best, be good for everybody and for the natuur, good-luck *************
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 19:44
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
h@ppy schreef:
hoi allemaal

ik vind het echt leuk dat jullie ook wat met toerisme enzo willen doen..
maar ff over die TIO

ik heb al een maand geleden zo'n infopakket aangevraagd maar hij komt maar niet..
Dan zou ik m ff opnieuw opvragen want bij mij kwam ie al binnen een paar dagen.. misschien is het niet goed doorgekomen???

Citaat:
maare ff nog een vraagie
welke niveua hebben jullie hier voor gedaan
en de tio is dus telekns mare 1 jaar.. dus doe je eerst de mbo 1 jaar en dan de hbo 1 jaar??
Ik doe havo, maar uit jouw tekst maak ik op dat jij mavo doet. Je kunt dan eerst TRH doen (MBO - 1 jaar) en dan doorstromen naar CTM, SRH of HMA (1e jaar HBO - ook 1 jaar). Als je dan nog verder wilt studeren kun je nog 2 jaar HBO volgen: HSM of RSA.



Voor meer info verwijs ik je toch naar de website, hier staat toch behoorlijk wat info op hoor!

[Dit bericht is aangepast door Unique (30-10-2001).]
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 22:19
Hugo Treger
Hugo Treger is offline
Citaat:
amor schreef:
ik zit nu in mn eerste jaar, bij hbo nederland en ik vind het echt superleuk.
onze school heeft 7 locaties www.hbonederland.nl
zooz.... toch niet in Arnhem?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 16:41
Lovelylady
Lovelylady is offline
Citaat:
Igor schreef:
Dag luitjes!

Ik ben in september begonnen aan CTM in utrecht en ik kan je vertellen dat het heel erg leuk is! Het is wel veel stof die je allemaal krijgt hoor, je moet t echt goed bijhouden... Maar je bent dan wel na een jaartje klaar hé, en wie wil dat tegenwoordig niet? Ik heb elke dinsdag vrij en heb 2dagen van 6uren en 2 van 9uren.. De uren gaan heel snel voorbij en t zijn hele leuke lessen. kortom.. TIO = Aanrader!

nog zoiets: 19nov. is er speciaal voor de TIO studenten in utreg in de jaarbeurshallen een bedrijvendag. Daar kan je dan de geschikte stage plaats uitzoeken.. ideaal toch?? voor meer vragen mail: slaapzak82 apestaartje hotmail puntje com
Ha die Jelle

Dat ik jou hier nog zou zien...

Maarre, ik zit dus ook op Hogeschool Tio in Utrecht. Ik volg daar de opleiding SRH wat staat voor stewardess receptioniste hostess. En ik kan je verzekeren dat dat een onwijs gave opleiding is!

Ik weet niet wat ik nog meer over Tio kan vertellen, maar als je vragen hebt? Stuur ze maar naar mijn e-mail adres, of zet ze hier op het forum!

Greetz LovelyLady

E-mail to: Theoneandonlylovelylady@hotmail.com
__________________
Het leven is net een frikandel; je weet niet wat erin zit!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 22:52
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Lovelylady schreef:
Ha die Jelle

Dat ik jou hier nog zou zien...

Maarre, ik zit dus ook op Hogeschool Tio in Utrecht. Ik volg daar de opleiding SRH wat staat voor stewardess receptioniste hostess. En ik kan je verzekeren dat dat een onwijs gave opleiding is!

Ik weet niet wat ik nog meer over Tio kan vertellen, maar als je vragen hebt? Stuur ze maar naar mijn e-mail adres, of zet ze hier op het forum!

Greetz LovelyLady

E-mail to: Theoneandonlylovelylady@hotmail.com
*sorry dat ik zo'n oude topic weer omhooghaal*

maar ik heb toch nog 1 vraagje en die past het beste in deze topic:

Voor de TIO-mensen: hoe hebben jullie je studiefinanciering aangevraagd? Want op het aanvraagformulier staat TIO er niet bij, en de opleidingen dan natuurlijk ook niet. Keb al gemaild naar de IB-groep, maar dat duurt een tijdje voor ik antwoord krijg, en ik dacht misschien weet iemand het???
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 10:42
Igor.temp
Igor.temp is offline
Hey Lovelylady, wil je niet zomaar mijn naam op het net zetten?

Nou mensen, Lovelylady, oftewel Madelief en ik zitten allebei op het tio college in Utrecht en ik kan jullie vertellen dat er leuke luitjes op school rondlopen hoor..

Maar ok, Unique, jij had t over studiefinanciering hé...? Je moet gewoon even naar de Tio bellen en dan krijg je wel een code die je moet invullen om studiefinanciering te ontvangen. Het staat idd niet in het boekje van de IB-groep maar je ontvangt wel degelijk studiefinanciering hoor.. tijdens je intake-gesprek zullen ze het een en ander hier ook wel over duidelijk maken.

groeten:

slaapzak82@hotmail.com
__________________
mail me op: forzaheerenveen@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 16:13
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Igor schreef:
Hey Lovelylady, wil je niet zomaar mijn naam op het net zetten?

Nou mensen, Lovelylady, oftewel Madelief en ik zitten allebei op het tio college in Utrecht en ik kan jullie vertellen dat er leuke luitjes op school rondlopen hoor..

Maar ok, Unique, jij had t over studiefinanciering hé...? Je moet gewoon even naar de Tio bellen en dan krijg je wel een code die je moet invullen om studiefinanciering te ontvangen. Het staat idd niet in het boekje van de IB-groep maar je ontvangt wel degelijk studiefinanciering hoor.. tijdens je intake-gesprek zullen ze het een en ander hier ook wel over duidelijk maken.

groeten:

slaapzak82@hotmail.com
Ja bedankt, maar ik weet al hoe het werkt Ik heb bericht gekregen van TIO dat ik ingeschreven sta voor CTM, en ik krijg binnenkort van alles thuisgestuurd (via TIO, ism de IB-Groep) om m'n studiefinanciering te regelen. Maar toch bedankt

__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:27
toothy
toothy is offline
ik zit in nijmegen op een toerisme opleiding en het leuke an die opleiding is dat ik de 3 richtingen in 1 doe dus reizen,toeristische informatie en recreatie ik kan dus over 3 jaar alle richtinge op en leer zo ook heel veel van alle 3 de richtinge lekker afwisselend dus!!
__________________
....~~..................................................................................~~........
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:49
Thomas
Thomas is offline
Mijn zusje doet momenteel toerisme en recreatie op het MTRO in Tilburg, maar toen ze nog op het voortgezet onderwijs zat keek ze ook naar TIO in den Bosch. Wat ze toen opviel was dat de mensen die de open dag organiseerden helemaal niet konden zeggen dat je nu eigenlijk aan de TIo hebt, dus wat de vooruitzichten zijn, hoe het schoolproject eruit ziet en bovenal wat zijn je kansen op de banenmarkt na je opleiding. Die open dag heeft mijn zusje doen besluiten NIET naar de TIO te gaan. Weet niet of er mensen zijn die hier TIO doen... Misschien dat die daar meer over kunnen zeggen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:49
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Hogeschool Notenboom in Eindhoven....is wel particulier trouwens

www.notenboom.nl
__________________
fout
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2002, 18:41
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
misschien een idee om een studie te kiezen die wat voorstelt ? triest om te zien dat de inhoudelijk weinig voorstellende studies zo populair zijn. zeker de mensen die met alle moeite ach, hopelijk zal je het later in je portommonnee merken
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:52
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
misschien een idee om een studie te kiezen die wat voorstelt ? triest om te zien dat de inhoudelijk weinig voorstellende studies zo populair zijn. zeker de mensen die met alle moeite ach, hopelijk zal je het later in je portommonnee merken


Zeker de mensen die met alle moeite wat doen? je maakt die zin niet af..

Eigenlijk is het zonde van m'n tijd om hierop te reageren, want het is duidelijk dat jij weinig weet van toeristische opleidingen op HBO-niveau. Dit zijn volwaardige management-opleidingen, waarmee je terecht kunt komen in een managementfunctie, en dus evenveel kunt gaan verdienen als een manager in elke andere branche. Er wordt te vaak geconcludeerd dat een toeristische opleiding niets voorstelt.. het is heus niet alleen talen en topo..

Ik leer bijvoorbeeld dingen op het gebied van marketing, recht, economie, bestuur, het opstarten van mijn eigen bedrijf, maar ook op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Natuurlijk krijg ik ook vakken die meer toeristisch van aard zijn, ik leer inderdaad topografie en de belangrijkste kenmerken van elk land, maar ik leer ook over de wereldreligies en natuurverschijnselen zoals het ontstaan van een gebergte en het ontstaan van klimaatverschijnselen (hoge- en lagedrukgebieden, windrichtingen, enz). En daarbuiten leer ik inderdaad ook moderne vreemde talen, in mijn geval Frans, Engels en Spaans.

Zoals je merkt, is een toeristische opleiding heel wat afwisselender en breder dan je zou denken.. Dus als je niet weet waar je over kletst, hou dan je mond.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat voor opleiding na de HAVO ?
Peacock
1 21-11-2016 20:39
Studeren Ik weet geen opleiding
Samantha1992
35 05-12-2007 12:57
VWO Aardrijkskunde
Gadje
500 26-05-2005 21:13
Algemene schoolzaken Hoe heb jij je opleiding/studie gekozen?
Miracle
51 24-05-2004 11:39
Werk, Geld & Recht Stage in het buitenland
Verwijderd
5 07-09-2003 12:42
Algemene schoolzaken jouw ideale beroep
rare kwast
52 29-08-2002 10:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.