PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : Seks met je moeder/vader/broer/zus

Evito
28-01-2003, 11:59
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?

xXxEvaxXx
28-01-2003, 12:14
Fantasie kan geen kwaad....
Al vindt ik dit wel een errug rare fantasie...
moet er zelf niet aan denken... :rolleyes:

Andijvie
28-01-2003, 12:18
Nog nooit over nagedacht, voel me ook niet seksueel tot ze aangetrokken dus tjaa..

StefanLovertje
28-01-2003, 12:30
:eek: :eek: :eek: hahaha met me pa :S ja tuurlijk joh :confused:

Evito
28-01-2003, 12:33
StefanLovertje schreef:
:eek: :eek: :eek: hahaha met me pa :S ja tuurlijk joh :confused:

Probeer er eens aan te denken. Schijnt misschien wel een heel ander licht op de zaak.

enzyme-X
28-01-2003, 12:45
met OMA :D

Thomas
28-01-2003, 12:56
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.

marlies
28-01-2003, 13:04
Wawl schreef:

Verwijderd
28-01-2003, 13:06
Nee, en JAKKES.

Lindansje
28-01-2003, 13:29
Wawl schreef:

Waarom is het ziekelijk?

Maurice
28-01-2003, 13:35
ik zou het niet doen.

Sikamikanico
28-01-2003, 13:42
Morgan schreef:
Nee, en JAKKES.

Verwijderd
28-01-2003, 13:56
nee daar zit ik op te wachten :eek: seks met m'n moeder :\

)Vampje(
28-01-2003, 14:00
:eek: Nee bedankt.

Lil_DarkAngel
28-01-2003, 14:02
nou nee dank je wel hoor!!

StefanLovertje
28-01-2003, 14:10
Evito schreef:
Probeer er eens aan te denken. Schijnt misschien wel een heel ander licht op de zaak.

weetje.. volgens mij ben jij eche en oversexte jonge die laat in de pubertijd is.. je heb altijd van die posts waarvan ik denk (n)

LaY-D NiCoLe
28-01-2003, 14:44
tsja wat moet je hier nou over zeggen: nouw neej :P

Big Brother
28-01-2003, 17:20
Evito schreef:

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?
lol, ja nu heb je ze allemaal gehad, oom tante opa oma papa mama en broer en zus haha
houden jullie thuis enorme orgies en probeer je hier te peilen of het normaal is ofzo? :D:D

maare, als ik soms van die meisjes op straat zie, denk ik weleens van w00t als dat me zus was :o
maar dan zal ik er denk ik toch nooit aan denken, je groeit er je hele leven mee op, je raakt er aan gehecht op een speciale manier, op zon manier dat je daar niet aan denkt/moet denken

very drunk driver
28-01-2003, 17:22
wat raar betekent is dat het anders is als de meeste mensen doen.

jnieuwelaar
28-01-2003, 17:26
StefanLovertje schreef:
weetje.. volgens mij ben jij eche en oversexte jonge die laat in de pubertijd is.. je heb altijd van die posts waarvan ik denk (n)

ik vind jouw posts ook niet zo slim hoor. Waarom denk je dat www.omasex.nl bestaat?

Juist om mensen die dit lekker vinden. Nou ik ben geen van hun.

Maar weet je wat het wel is, als er nou een leeftijdgenoten van mijn moeder is die er gewoon kartstikke goed uitziet en waar je goed mee overweg kunt zoiets vraagt. Ik zou daar over na kunnen denken.

DestrÝyer
28-01-2003, 17:28
gatverdarre, zoiets zou ik niet als fantasie kenmerken, meer als nachtmerrie

Evito
28-01-2003, 17:36
StefanLovertje schreef:

Nee, dat is niet waar. Ik heb op veel zaken een andere kijk dan jij/de meeste mensen. Ik denk gewoon dat, als je fantaseert, je dingen kunt denken die je, als je niet geil was, niet zou denken. Dingen, die je nooit zou doen, maar alleen zou willen denken. Zo erg is dat niet.

Andijvie
28-01-2003, 17:42
Evito schreef:
Nee, dat is niet waar. Ik heb op veel zaken een andere kijk dan jij/de meeste mensen. Ik denk gewoon dat, als je fantaseert, je dingen kunt denken die je, als je niet geil was, niet zou denken. Dingen, die je nooit zou doen, maar alleen zou willen denken. Zo erg is dat niet. fantaseer jij er dan wel eens over?

Evito
28-01-2003, 17:47
Andijvie schreef:
fantaseer jij er dan wel eens over?

Ja. Nou, niet meer, eigenlijk, vroeger wel.

Atje85
28-01-2003, 17:47
Big Brother schreef:

maare, als ik soms van die meisjes op straat zie, denk ik weleens van w00t als dat me zus was :o
maar dan zal ik er denk ik toch nooit aan denken, je groeit er je hele leven mee op, je raakt er aan gehecht op een speciale manier, op zon manier dat je daar niet aan denkt/moet denken

mathfreak
28-01-2003, 18:44
Evito schreef:
Ik heb wel eens gefantaseerd over sex met mijn zus, en ik vermoed dat ik wat dat betreft niet de enige ben.

Evito schreef:
Naar mijn idee is dat hier volledig van toepassing.

the_man32
28-01-2003, 18:58
Volgens Freud is dat ergens in het onbewuste van de man zijn grootste droom; sex met je eigen moeder.... :confused:

Sarah
28-01-2003, 19:26
Evito schreef:

nee... nooit eigenlijk

dat is hier zeker van toepassing :)

Nate
28-01-2003, 19:48
In the name of reproductivity, I don't encourage it :cool:

Fortisi
28-01-2003, 19:49
D'r wordt wel erg kinderachtig reageerd hoor, maargoed, ik heb wel eens (hťťl vroeger) gedacht dat ik verliefd was op mijn broer :p maar toen was ik nog klein, wat ik nu wel heb is dat ik me op de een of ander manier aangetrokken ben door mijn vader, ik vind hem een mooie man, en was hij mijn vader niet dan zou ik op hem vallen, echt seksuele fantasien gaan me wel te ver...

(note:ik heb nooit een vader-dochter relatie met mijn pa gehad, ik heb hem in 16 jaar nauwelijks gezien, )

Dminor
28-01-2003, 20:28
Je erft de genen van je vader en moeder, en zodoende kan je dus ook de smaak wat betreft vrouwen/mannen erven. Aangezien je vader op je moeder is gevallen kun je als jongen ook heel makkelijk zo'n idee krijgen. En omgekeerd. Oedipous-complex heet zoiets. Zussen en voor de meisjes broers, zullen ook uiterlijke en innerlijke kenmerken vertonen van degene van degene waar de ouder met hetzelfde geslacht als jij op gevallen is.

a new noise
28-01-2003, 20:50
Wawl schreef:

a new noise
28-01-2003, 20:50
Lindansje schreef:
Waarom is het ziekelijk?

omdat je er een ziek gevoel bij krijgt

Rabbi Daniel
28-01-2003, 20:52
Niets voor mij!

StefanLovertje
29-01-2003, 15:15
nouja het zal wel ieder zijn smaak :)

maar euhm jnieuwelaar..... ik heb toch ook niet gezecht dat ik slim was

Verwijderd
29-01-2003, 16:01
Evito schreef:

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing? Nou, ik zeg "IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEH!"

Evito
29-01-2003, 17:33
StefanLovertje schreef:
nouja het zal wel ieder zijn smaak :)

Een van de meest voorkomende woorden in de Nederlandse taal fout schrijven, gaat wel heel erg ver. :rolleyes:

StefanLovertje
29-01-2003, 18:05
boeie, kan ik er aan doen dat ik nie goed ben

mathfreak
29-01-2003, 18:06
Wawl schreef:
Het kan geen kwaad, mits je maar een goede grens tussen fantasie en realitieit weet aan te houden. Ik vind het tevens zeer opvallend hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles wat in hun ogen te veel van het "normale" afwijkt direct als ziekelijk of (vet) ranzig te bestempelen. Ik geef er zelf de voorkeur aan om dergelijke fantasieŽn als anders dan "normaal" te omschrijven zonder er verder een oordeel over uit te spreken.

eztah
29-01-2003, 18:14
mathfreak schreef:
Het kan geen kwaad, mits je maar een goede grens tussen fantasie en realitieit weet aan te houden. Ik vind het tevens zeer opvallend hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles wat in hun ogen te veel van het "normale" afwijkt direct als ziekelijk of (vet) ranzig te bestempelen. Ik geef er zelf de voorkeur aan om dergelijke fantasieŽn als anders dan "normaal" te omschrijven zonder er verder een oordeel over uit te spreken.
(y)
Iinderdaad. Veel mensen hier kunnen zich niet verplaatsten in andere situaties of even verder denken.

DestrÝyer
29-01-2003, 18:39
Evito schreef:

aan de andere kant, als Dutroux geen fantasietjes met kindertjes had in z'n jonge jaren zou't waarschijnlijk wel anders gelopen zijn

Evito
29-01-2003, 18:47
In zijn jonge jaren was dat nog toegestaan. :rolleyes:

Big Brother
29-01-2003, 18:50
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
StefanLovertje schreef:
nouja het zal wel ieder zijn smaak

--------------------------------------------------------------------------------

Evito schreef:
Een van de meest voorkomende woorden in de Nederlandse taal fout schrijven, gaat wel heel erg ver. :rolleyes:

uhm, je kan uhm op zoveel manieren spellen en die zijn allemaal even goed hoor :rolleyes:

DarkCat
29-01-2003, 19:19
Heb je mijn familie weleens gezien? Zelfs als ze NIET mijn familie waren had ik met geen van hen wat willen doen :D

Atje85
29-01-2003, 19:26
DarkCat schreef:
Heb je mijn familie weleens gezien? Zelfs als ze NIET mijn familie waren had ik met geen van hen wat willen doen :D

:D

X_michael_X
29-01-2003, 19:35
WhhAhHAhHAhAhH,

Doe gezond jongens laat je nakijken bij een dokter want serieus hier zit een steekje los... :o

zzzzzzzzzzzz
29-01-2003, 19:53
neej lijkt me maar niks.... (n)

Verwijderd
29-01-2003, 22:24
Nee, dit alles slaat ook nergens op, maar stel dat je moeder Pamela anderson of zo'n soort type vrouw zou zijn, hoe zit hetr dan? Kan je die dan als zoon ook aantrekkelijk vinden of weet ik veel wat?

en, neen bij eigen familieleden kan ik me niet echt veel voorstellen, (n) :eek:

Verwijderd
29-01-2003, 22:29
Nee, nooit over gefantaseerd. Als ik nou een lekkere zus had, sja...:(

Boogie
29-01-2003, 23:19
Bah (n)

DJ Incompetent
29-01-2003, 23:19
nare man schreef:
Nee, nooit over gefantaseerd. Als ik nou een lekkere zus had, sja...:( my thoughts exactly...

Optima
30-01-2003, 11:19
nou..dat zou dan een flinke nachtmerrie worden :eek:

maar ik heb wel een ontzettend knappe neef. Voor de seks oke, maar hijs een arrogante klootzak en dan lukt fantaseren al meteen minder

Cryptic Winterstorm
30-01-2003, 14:42
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek. Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.

Big Brother
30-01-2003, 14:44
Cryptic Winterstorm schreef:
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek. Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.

schwester :rolleyes:

mathfreak
30-01-2003, 17:57
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek.
Zie in dit verband mijn vorige reply.

Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.
Waarom zou dat debiel moeten zijn? ik vind dit een tamelijk kortzichtige reactie, en dan zeg ik het nog heel voorzichtig.

Evito
30-01-2003, 17:59
Seksuele lust en fantasie komt niet zomaar. Het is een duidelijke weerspiegeling van je innerlijke gevoelens, je behoeften en je wensen. Het is niet zo dat iemand meteen debiel moet zijn om andere gevoelens, behoeften en wensen te hebben dan de rest van de mensen. Zeker niet!

Fortisi
30-01-2003, 18:57

Je moest eens weten waarover mensen allemaal fantaseren, zo is iedereen wel debiel :rolleyes:

Judici0us
30-01-2003, 20:46
jullie zijn ziek ziek ZIEK in je hoofd.

kukuGu•
30-01-2003, 20:58
ja jo fantaseeren over sex met je hond spoor ook nog, zolang je het maar niet doet :S

Verwijderd
30-01-2003, 21:58
DJ FLEM schreef:
my thoughts exactly...

alleen als je een lekkere zus had zou je er nog niet geil van worden

Tisch
30-01-2003, 22:40
Geen boeiende discussie dus ik las 't niet helemaal.

Maar puntje van inbreng:

er zijn zat boeken over broertjes die vallen op zusjes.
Dat schijnt te kunnen. Misschien een prachtige argumentatie die ondersteunt dat liefde toch niet een psychologische impuls hoeft te zijn :)

Cryptic Winterstorm
31-01-2003, 10:42
Je hebt eigenlijk wel gelijk, zo debiel is het niet... Ik versprak me eigen, excuses. :)

Verwijderd
31-01-2003, 11:34
neen bedankt...

Justice
31-01-2003, 16:39
Reactie op alles wat fout is de laatste tijd:

Goddamnit... :eek:

mathfreak
31-01-2003, 18:28
Je hebt eigenlijk wel gelijk, zo debiel is het niet... Ik versprak me eigen, excuses. :)
Je excuses zijn in grote dankbaarheid ontvangen en aanvaard. :)

@Judici0us: Waarom zou iemand die er dergelijke fantasieŽn op na houdt ziek in zijn of haar hoofd moeten zijn? Blijkbaar is het voor jou ook heel moeilijk om te accepteren dat er nu eenmaal dingen zijn die afwijken van wat men als "normaal" meent te moeten beschouwen, maar desondanks toch uitstekend bespreekbaar blijken te zijn. Leg me maar eens uit (als je dat kunt) waarom iets dat te veel van het "normale afwijkt per definitie negatief zou moeten zijn.

Evil creature
31-01-2003, 19:26
Je mag in deze tijden wel trouwen met een nichtje of neef als je toestemming vraagt, maar er is dan wel een kleine kans dat je kinderen misvormt of geestelijk gehandicapt geboren worden.
Als je met je broer/zus sext is de kans op misvormde of geestelijk gehandicapte kinderen nog groter.

Ikzelf zou nooit aan inccest doen.
Een neef/nicht relatie vind ik niet zo heel gek maar een broer/zus of kind/ouders relatie is gewoon ziek.

Stephan@ZH
31-01-2003, 19:26
Als iemand van 35 zegt: Ik denk aan sex met kleine kinderen
van 6 tot 10. Dan is dat ook afwijkend van wat men noemt
'normaal', maar toch klopt er iets niet in de denkwijze van
diegene.

En kom op zeg, sex met familie word niet 'raar' gevonden
omdat mensen dit als normaal accepteren, maar omdat dit
gewoon niet normaal is.

De natuur zegt het zelf op zijn eigen wijze. Als mensen die
genetisch met elkaar verbonden zijn sex hebben, word de
kans op 'afwijkingen' bij het kind dat daaruit voort kan
komen groter. En je kan mij niet vertellen dat mensen de
wetten van de natuur accepteert omdat ze als 'normaal'
worden opgevat door de meeste mensen.

P.S. Fantasie in dit opzicht is vaak iets wat je wel eens een
keer in het echt zou willen doen. ( Bij mij wel in ieder geval,
meerdere vrouwen word ook nog wel eens een keer
werkelijkheid.)

Judici0us
31-01-2003, 19:28
krijg je leuke inteelt colonies, lol soort amish..

Evito
31-01-2003, 19:34
Judici0us schreef:
krijg je leuke inteelt colonies, lol soort amish..

Je maakt twee grote fouten in je argumentatie.

1. Het gaat hier om een seksuele fantasie, die niets met de praktijk te maken heeft
2. Seks heeft dan ook niets met voortplanting te maken. Dat je seks met iemand zou hebben, betekent niet dat daar kinderen van komen.

Evito
31-01-2003, 19:36
Stephan@ZH schreef:
Als iemand van 35 zegt: Ik denk aan sex met kleine kinderen
van 6 tot 10. Dan is dat ook afwijkend van wat men noemt
'normaal', maar toch klopt er iets niet in de denkwijze van
diegene.

En kom op zeg, sex met familie word niet 'raar' gevonden
omdat mensen dit als normaal accepteren, maar omdat dit
gewoon niet normaal is.

De natuur zegt het zelf op zijn eigen wijze. Als mensen die
genetisch met elkaar verbonden zijn sex hebben, word de
kans op 'afwijkingen' bij het kind dat daaruit voort kan
komen groter. En je kan mij niet vertellen dat mensen de
wetten van de natuur accepteert omdat ze als 'normaal'
worden opgevat door de meeste mensen.

P.S. Fantasie in dit opzicht is vaak iets wat je wel eens een
keer in het echt zou willen doen. ( Bij mij wel in ieder geval,
meerdere vrouwen word ook nog wel eens een keer
werkelijkheid.)

Niets is onnatuurlijk. Alles dat gebeurt, is al natuurlijk, omdat het gebeurt.

Ik vind het trouwens ook niet bezwaarlijk als een man van 35 aan een meisje van 6 denkt. Als hij het niet in de praktijk brengt.

Judici0us
31-01-2003, 19:40
Evito schreef:
Niets is onnatuurlijk. Alles dat gebeurt, is al natuurlijk, omdat het gebeurt.

Ik vind het trouwens ook niet bezwaarlijk als een man van 35 aan een meisje van 6 denkt. Als hij het niet in de praktijk brengt.

niet bezwaarlijk, wel ziek..

Stephan@ZH
31-01-2003, 19:41
Sex isa bedoelt om mee voort te planten. Dat mensen daar nu iets op gevonden hebben.

Maarja we dwalen af, ik reageer later deze week hier nog wel op. Heb nu een beetje haas, sorry.

Fortisi
31-01-2003, 20:16
Stephan@ZH schreef:
Sex isa bedoelt om mee voort te planten. Dat mensen daar nu iets op gevonden hebben.

Maarja we dwalen af, ik reageer later deze week hier nog wel op. Heb nu een beetje haas, sorry.

Ik snap niet dat seks alleen maar bedoelt is voor de voortplanting, waarom is het dan zo leuk? (tenminste, dat heb ik gehoord :p ) waarom heeft de natuur ervoor gezorgd dat we genot ervaren bij seks?

Warsocket
31-01-2003, 21:03
Fortisi schreef:
Ik snap niet dat seks alleen maar bedoelt is voor de voortplanting, waarom is het dan zo leuk? (tenminste, dat heb ik gehoord :p ) waarom heeft de natuur ervoor gezorgd dat we genot ervaren bij seks?

omdat er door sex meer kinderen komen en daarom hang het bestaan van de mensheid van de geilheid van de mensheid af
biologisch gezien dan

mathfreak
31-01-2003, 21:29
Stephan@ZH schreef:
Sex is bedoelt om mee voort te planten.
Dat is slechts ťťn aspect van sex. Een bijkomend aspect bij de mens is, dat sex tevens een manier is om je gevoelens voor je partner tot uiting te brengen, dus het heeft naast het voortplantingsaspect ook nog een emotioneel aspect, wat ons onderscheidt van de andere diersoorten omdat sex daar uitsluitend op de voortplanting is gericht.

Judici0us
31-01-2003, 21:49
gaat het niet om, jullie dwalen af... fantaseren over incest is ziek. (mening met groot draagvlak meer niet, maar ook niet minder)

McMotion
31-01-2003, 22:04
hoe kan je nou ziek zijn door ergens over te fantaseren! als je erover fantaseert om iemand levend te villen dan wil dat toch ook niet zeggen dat je het zou willen doen??? misschien verafschuwt het je juist wel.. maargoed; ik vind dit precies dezelfde discussie als bij de animalsex topic..... doe wat je niet laten kan als je het graag wil, en het andere familielid wil het ook... ik raad het alleen sterk af omdat je de gewone familierelatie ermee zou kunnen verneuken

mathfreak
31-01-2003, 22:05
Judici0us schreef:
fantaseren over incest is ziek. (mening met groot draagvlak meer niet, maar ook niet minder)
Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend. Ik vind het tamelijk kortzichtig om alles wat in de ogen van sommigen te veel van het "normale" afwijkt op grond daarvan meteen als ziek te bestempelen. Zoals Evito al opmerkte gaat het hier uitsluitend over fantasieŽn en niet over het in werkelijkheid omzetten ervan. Naar mijn mening ben jij je niet echt van dat onderscheid bewust, maar ik ben dat in ieder geval wel, vandaar dan ook de opmerking in mijn eerste reply dat je goed een grens tussen fantasie en realiteit dient te trekken.

Daangerous
31-01-2003, 23:38
mathfreak schreef:
Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend. Ik vind het tamelijk kortzichtig om alles wat in de ogen van sommigen te veel van het "normale" afwijkt op grond daarvan meteen als ziek te bestempelen. Zoals Evito al opmerkte gaat het hier uitsluitend over fantasieŽn en niet over het in werkelijkheid omzetten ervan. Naar mijn mening ben jij je niet echt van dat onderscheid bewust, maar ik ben dat in ieder geval wel, vandaar dan ook de opmerking in mijn eerste reply dat je goed een grens tussen fantasie en realiteit dient te trekken.
En hierbij is de discussie in de eeuwenoude "wat is normaal" discussie beland. Dingen die je gek of anders vind, hoeven niet slecht te zijn. Toch denk ik dat er ook grenzen zijn bij wat er gezond is om te denken en wat niet. Ik ga nie bepalen wat die grens is, maar er zitten genoeg mensen opgesloten die, zonder dat ze enige misdaad hebben begaan, opgesloten zitten... Je komt een beetje in de Twelve Monkeys sferen hier

Verwijderd
31-01-2003, 23:41
Mr, ik ben het er wel mee eens dat fantasieŽn dingen zijn die je in principe nog wel eens zou willen uitvoeren (bij mij iig :S), en om alleen al zo te denken over familieleden zou in mijn geval dus al betekenen dat ik het ook wil, en dat vind ik echt een fout idee. Mijn familieleden zijn zo ongeveer de enige mensen waar ik aan kan denken zonder bij sex uit te komen (ok, en vrouwen in het algemeen meestal ook :p) :S
Ik vind het al erg genoeg dat ik wel eens zoiets gedroomd heb, daar krijg ik al zo'n jakkes-gevoel van.
Ik weet niet of dat maatschappelijk bepaald is of niet, maar het feit blijft dat het mij absoluut helemaal niks lijkt.

RiFF
01-02-2003, 09:55
Pervers! :D

Pan Am
01-02-2003, 10:56
Ik fantaseer daar niet over. Maar ik vind het wel maf dat mensen dit meteen als ziekelijk beschouwen als dit wel gebeurt. Kom op, als het bij een fantasie blijft...wie schaad je daar dan mee? Als je over je beste vriend of vriendin (die ik overigens als familie beschouw) fantaseert mag het wel, en echte familie niet? Geen logica vind ik, maar goed.

Lil-Sweet-Angel
01-02-2003, 11:30
Oh.. gatsie.. jij hebt echt een zieke fantasie jongetje!! :eek:

Judici0us
01-02-2003, 11:55
mathfreak schreef:

wat doe jij hier eigenlijk, ten 1ste kan je niet lezen want ik zeg 'het is een mening, MET (ENORM) GROOT DRAAGVLAK' niet dat het een feit is.. ten tweede wat doe jij hier eigenlijk? je bent 38 en je hangt rond op scholieren.com.. paar keer gezakt jongen?

mathfreak
01-02-2003, 12:40
Judici0us schreef:
wat doe jij hier eigenlijk, ten 1ste kan je niet lezen want ik zeg 'het is een mening, MET (ENORM) GROOT DRAAGVLAK' niet dat het een feit is.. ten tweede wat doe jij hier eigenlijk? je bent 38 en je hangt rond op scholieren.com.. paar keer gezakt jongen?
Ten eerste kan ik uitstekend lezen (taalkundig gezien zit ik boven een gemiddeld HBO-niveau, mocht het je interesseren), dus ik weet dat het om een mening en niet om een feit ging, wat overigens niets afdoet aan mijn antwoord aan jou, aangezien ik het niet met die mening eens ben, zoals ook uit mijn antwoord in mijn vorige reply blijkt.
*Dus wie kan hier nu niet lezen? :rolleyes: *
Wat betreft het waarom van mijn aanwezigheid hier op de site verwijs ik je naar mijn tweede reply in http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=285402&highlight=leeftijd

'I'he Prophet
01-02-2003, 14:19
Ik wil eerst even kwijt dat ik HEEL erg moe word van het gemak waarmee met de woorden ziek, ziekelijk e.d. gestrooid wordt. Alles wat niet binnen de beperkte visies van velen hier valt wordt meteen zo bestempeld. Een tikje respectloos.

On-topic: Nee ik heb nooit over mn moeder of vader gefantaseerd, puur omdat ze me beiden totaal niet aantrekken. Ik heb er wel regelmatig over gefantasseerd "wat als ik een zus zou hebben?". Ik ben er nog steeds niet over uit.

Bovendien weet ik uit mn kennissenkring dat er heel wat meer mensen wel eens kleinigheden "uitproberen" met hun broer of zus, dus velen hier zullen wel hypocriet zijn....

starbelliedboy
01-02-2003, 14:25
najah, een meisje die ik ken neukt ook met dr stiefbroer.. maar ik persoonlijk zou er niet aan beginnen, omdat mn familie me totaal niet aantrekt.. alsjeblieft zeg.. :/

DJ Incompetent
01-02-2003, 15:16
a new nose schreef:
alleen als je een lekkere zus had zou je er nog niet geil van worden o?

mathfreak
01-02-2003, 15:52
'I'he Prophet schreef:
Ik wil eerst even kwijt dat ik HEEL erg moe word van het gemak waarmee met de woorden ziek, ziekelijk e.d. gestrooid wordt. Alles wat niet binnen de beperkte visies van velen hier valt wordt meteen zo bestempeld. Een tikje respectloos.
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Het is wat dat betreft overigens zeer opvallend dat ik van dergelijke personen nooit een antwoord krijg op mijn vraag waarom iets, wat vanuit hun standpunt te veel afwijkt van wat als "normaal" wordt beschouwd, per definitie negatief zou moeten zijn. Volgens mij weten ze niet wat het antwoord moet zijn (als dat er al is) en voelen ze zich door mijn vraag te veel in het nauw gedreven.

'I'he Prophet schreef:
On-topic: Nee ik heb nooit over mn moeder of vader gefantaseerd, puur omdat ze me beiden totaal niet aantrekken. Ik heb er wel regelmatig over gefantasseerd "wat als ik een zus zou hebben?". Ik ben er nog steeds niet over uit.
Waar ben je nog steeds niet over uit? Ben je er niet over uit of je, als je een zus zou hebben, sexuele gevoelens voor haar zou kunnen hebben of bedoel je soms iets anders?

'I'he Prophet schreef:
Bovendien weet ik uit mn kennissenkring dat er heel wat meer mensen wel eens kleinigheden "uitproberen" met hun broer of zus, dus velen hier zullen wel hypocriet zijn....
Dit laatste vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling. Het wekt (althans bij mij) de indruk dat je beweert dat er nogal wat mensen hier op het forum zitten die zich met incestpraktijken bezig houden, maar anderen voor de schijn veroordelen om het verborgen te houden. Als die verhalen uit je kennissenkring kloppen is het overigens nog maar zeer de vraag of het met volledige instemming van beide betrokkenen gebeurt of dat er sprake is van een gedwongen situatie. In het laatste geval kan ik het alleen maar volledig afkeuren.

Judici0us
01-02-2003, 17:29
en toen wist je het!! je wordt vrijwillig, onbetaald advies-gever op scholieren.com

je moet er maar zin an hebben.. (y)

En om nog even terug te komen op je mooie praatjes, ik gaf een mening waarop je counterd met een 'feit' (namelijk: 'Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend.') een mening dien je te beantwoorden met een andere mening, onderbouwt met feiten.. Dus ik kan wel degelijk lezen en jij blijkbaar niet, lekker he zo'n bovengemiddeld HBO denk niveau.. je redt het er maar net mee zo te zien :rolleyes:

fruitvliegje
01-02-2003, 17:30
euh... jach? :eek:

mathfreak
01-02-2003, 18:44
Judici0us schreef:
en toen wist je het!! je wordt vrijwillig, onbetaald advies-gever op scholieren.com

je moet er maar zin an hebben.. (y)
Het is "Je moet er maar zin in hebben". En ja, ik doe dit inderdaad geheel vrijwillig en onbetaald en ja, ik vind het inderdaad leuk om te doen. Mocht mijn aanwezigheid je hier niet bevallen, dan stel ik voor dat je maar contact opneemt met een van de forumbazen hier om je bezwaar kenbaar te maken. Ik wacht dan hun reactie wel af.

Judici0us schreef:
En om nog even terug te komen op je mooie praatjes, ik gaf een mening waarop je counterd met een 'feit' (namelijk: 'Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend.') een mening dien je te beantwoorden met een andere mening, onderbouwt met feiten.. Dus ik kan wel degelijk lezen en jij blijkbaar niet, lekker he zo'n bovengemiddeld HBO denk niveau.. je redt het er maar net mee zo te zien :rolleyes:
Ik kan ook lezen, maar jij kunt blijkbaar niet accepteren dat er toevallig ook nog mensen zijn die er toevallig een minder kortzichtig standpunt op na houden dan jij. Dat is in ieder geval een feit waar je naar mijn idee niet om heen kunt. Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord op mijn vraag waarom iets dat te veel van het "normale afwijkt per definitie negatief zou moeten zijn.
Ik zou je overigens aan willen raden om neerbuigende opmerkingen over mijn denkniveau achterwege te laten en op een normale manier te reageren. Er bestaat namelijk voor mij nog zoiets als fatsoen (wel eens van gehoord toevallig? :rolleyes: ), iets waar ik toevallig zeer veel waarde aan hecht.

McMotion
01-02-2003, 19:21
Daangerous schreef:
maar er zitten genoeg mensen opgesloten die, zonder dat ze enige misdaad hebben begaan, opgesloten zitten...

wil je daarmee zeggen dat er ook maar 1 van al die mensen terecht vastzit?

'I'he Prophet
02-02-2003, 13:53
mathfreak schreef:
Waar ben je nog steeds niet over uit? Ben je er niet over uit of je, als je een zus zou hebben, sexuele gevoelens voor haar zou kunnen hebben of bedoel je soms iets anders?

Idd of ik dan sexuele gevoelens/fantasiŽn voor/over haar zou hebben.

Dit laatste vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling. Het wekt (althans bij mij) de indruk dat je beweert dat er nogal wat mensen hier op het forum zitten die zich met incestpraktijken bezig houden, maar anderen voor de schijn veroordelen om het verborgen te houden. Als die verhalen uit je kennissenkring kloppen is het overigens nog maar zeer de vraag of het met volledige instemming van beide betrokkenen gebeurt of dat er sprake is van een gedwongen situatie. In het laatste geval kan ik het alleen maar volledig afkeuren.

Beweren dat ze zich ermee bezighouden is te sterk uitgedrukt, maar het vermoeden is er wel. Ik bedoel niet meteen keiharde seks of iets dergelijks, maar bijv. lichtelijk strelen. Misschien ken ik wel veel rare figuren, maar ik denk dat dat wel meevalt.

elektrovolt
02-02-2003, 13:59
the_man32 schreef:
Volgens Freud is dat ergens in het onbewuste van de man zijn grootste droom; sex met je eigen moeder.... :confused:

volgens mij geilde Freud op z'n eigen ma...

mathfreak
02-02-2003, 14:09
'I'he Prophet schreef:
Idd of ik dan sexuele gevoelens/fantasiŽn voor/over haar zou hebben.
Stel dat het inderdaad zo zou zijn, zou je er dan mee om kunnen gaan of zou je er toch moeite mee hebben? Ik herinner me zelf een situatie (ik was toen een jaar of 14) dat ik samen met mijn zus op een zomerdag bij ons thuis achter het huis zat. Ze droeg een denimachtige bikini, en toen ik zo naar haar keek merkte ik dat ik daar opgewonden van raakte. Ik weet nog dat ik me er erg voor schaamde omdat ik het gevoel had dat het niet goed was dat dat gebeurde. Nu kijk ik er toch wel anders tegen aan en beschouw het als een normale reactie.

'I'he Prophet schreef:
Beweren dat ze zich ermee bezighouden is te sterk uitgedrukt, maar het vermoeden is er wel. Ik bedoel niet meteen keiharde seks of iets dergelijks, maar bijv. lichtelijk strelen. Misschien ken ik wel veel rare figuren, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Je vermoedt dus eigenlijk dat ze zich er misschien wel mee bezig zouden willen houden, maar dat liever voor anderen verborgen willen houden? Daar kan ik me op zich wel wat bij voorstellen.

Ellesje
02-02-2003, 14:13
Als ik eraan zou denken krijg ik onmiddelijk kotsneigingen...
Stemmetjes in m'n hoofd die zeggen : GATVER!!!!!! IEUUUWWW!!!!

dus :) nee

Verwijderd
02-02-2003, 14:36
Ik moet er persoonlijk NIET aan denken

ShoarmaSchaap
02-02-2003, 14:38
Jejeuw, zoals corrie altijd zegt " een kut is een kut "
maar daarom woont corrie ook op de boederij

Cootje
05-02-2003, 19:37
100% Never nooit (n)

Boer_kameeL
06-02-2003, 03:02
Judici0us, get off Mathfreak's back...

Mathfreak is cool :D

En fantaseren : why not, doen : hmm...

(dit doet me zo aan Familie Flodder denken : KEES zit je weer aan je zuster? :D )

Pr0xy
06-02-2003, 03:04
Wawl schreef:
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is. En het is natuurlijk niet ziekelijke om als 61-jarige tussen de kleuters te zitten :rolleyes:

Cootje
06-02-2003, 06:46
Pr0xy schreef:
En het is natuurlijk niet ziekelijke om als 61-jarige tussen de kleuters te zitten :rolleyes:

mssn istie geen 61? :confused:

Verwijderd
06-02-2003, 22:11
euhm neej....... gatverdamme... (n)

Somebody Special
06-02-2003, 22:21
Laat maar (n)

Black Bird
07-02-2003, 12:30
'Ik en mijn broer', een verschrikkelijk mooi boek.

FishBrain
07-02-2003, 13:58
bah, wie wil het nou met zīn moeder/vader/broer/zus doen?
kan je niets beters krijge ofzow? :|

LivingDeadDoll
18-02-2003, 13:37
Oke , ten eerste : IELLLL !! IELLL IELLLL !!!!

Sorry, maar dat moest er wel effe uit :rolleyes: ,
en dan mijn reactie he ..
Mja , zoals Krabbť al zei in Het Gouden Ei :
".. ik ben ervan overtuigd dat een gedachte eigenlijk onvermijdelijk de daad inhield en dat een daad onvermijdelijk is, eens je er aan gedacht hebt .."

En dat ben ik ook, dus ik denk er liever helemŠŠl NIET aan.
Want als deze theorie klopt .. wederom : IELLLL IELLL IELLLL .. :P

kastdeur
18-02-2003, 13:39
bah

gangsta_bitch
24-02-2003, 12:10
Gadverdamme.........

poesiefox
24-02-2003, 12:31
Gek he, het is meestal andersom, ouders die sex met hun kinderen willen. De kinderen zijn meestal het slachtoffer.

Dat is dan ook mishandeling.

In broer-zus incest situaties is er ook vaak een machtsspelletje aan de gang.

Maar lees The Hotel New Hampshire van John Irving maar eens voor een heel andere kijk op de zaak.

En heel vroeger was trouwen met een familielid de beste manier om het familiekapitaal intact te houden. Dat je daar hele rare kindjes van kon krijgen, daar kwamen ze pas later achter. En nu zijn alle vorstenhuizen in Europa allemaal familie van elkaar....

SiNTeK
24-02-2003, 15:26
Ik heb ooit gehoord dat het soms kan gebeuren dat je erover droomt dat je seks hebt met een van je ouders, broer, zus, beste vriend/vriendin, enz. maar dat dat helemaal niet erg is ofzo.. Het is gewoon een vorm van verwerking en het komt doordat je van die persoon houdt, en je hoeft je er dus ook niet voor te schamen..

Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt, maar denk dat ik toch wel zou schrikken.. :eek:

Violence Fetishist
26-02-2003, 22:33
enzyme-X schreef:
met OMA :D
lol
sorry 4 bump :p

Verwijderd
26-02-2003, 22:35
SiNTeK schreef:
Ik heb ooit gehoord dat het soms kan gebeuren dat je erover droomt dat je seks hebt met een van je ouders, broer, zus, beste vriend/vriendin, enz. maar dat dat helemaal niet erg is ofzo.. Het is gewoon een vorm van verwerking en het komt doordat je van die persoon houdt, en je hoeft je er dus ook niet voor te schamen..

Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt, maar denk dat ik toch wel zou schrikken.. :eek:

Ik wel, en het is idd heel eng :S

Memnoch
27-02-2003, 07:22
gangsta_bitch schreef:
Gadverdamme.........

Sarah
27-02-2003, 09:16
ik ga eventjes mathfreak bijvallen:)

Waarom beweren zo veel mensen dat het 'ziek' is om te fantaseren over sex met naaste familieleden?
Fantasie is niet precies, zoals zo velen zeggen, een wens, maar eerder iets waar je nieuwsgierig naar bent, daarbij kun je heel goed van mening zijn dat je die fantasie echt nooit zou willen uitvoeren. Ik heb genoeg fantasiŽn die ik nooit zou willen uitvoeren, en toch kunnen dat heel leuke fantasiŽn zijn.
Zeker voor 'pubers' (aah rotwoord) is het heel normaal om een beetje opgewonden te raken van de aanblik van je broer of zus, en om te fantaseren over sex met diegene. Het is immers iemand om wie je geeft, meestal iemand die je mooi vindt (want mensen vallen vaak op mensen die ongeveer hetzelfde uiterlijk als henzelf hebben, en bovendien ga je iemand vanzelf mooi vinden als je van diegene houdt), en iemand met wie je vaak alleen bent etc...
als je die fantasiŽn in de praktijk gaat brengen, is dat wel eigenaardig, als je er kinderen van krijgt is het zelfs bijzonder onverstandig, maar 'ziek' is het pas als ťťn van de twee het niet wil

en ehm... iemand, ik weet niet meer wie, draait de feiten om...
'kinderen die uit incest voortkomen hebben vaak afwijkingen, want incest is slecht', daar kwam die redenering op neer, dat is natuurlijk onzin... een goede redenering zou zijn 'het is beter geen kinderen te krijgen met een naast familielid, want dan is de kans groot op afwijkingen'
je kunt overigens heel goed een volkomen gezond kindje krijgen met je broer/zus, als je geluk hebt of als er geen (belangrijke) genetische afwijkingen in de familie zijn

Angie_
27-02-2003, 11:09
DarkCat schreef:

Geeft Dark Cat maar weer eens groot gelijk...
Geld namelijk t zelfde voor mijn family
ze zijn wel liev maar niet neukbaar liev

Morphie
27-02-2003, 11:20
hmz ik heb wele en gruwlijk lekker nichtje maar ik zie mezelf niet met haar naar bed gaan laat staan de rest van de fam maar zoals je zegt fantasie kan geen kwaad..... maar fantaseer t niet teveel je weet maar nooit........

Morphie
27-02-2003, 11:23
ik zie nu pas dat mensen t ook over sex met vrienden hebben mar daar is tog nix mis mee? tog engolie? Ik bedoel als je een kewle vriendin heb (of vriend) en je bent egt super goed bevriend maar je hebt gewoon zin om te expirimenteren dan is er tog nix loss? lekker juis en je word er wijzer van....

Angie_
27-02-2003, 11:26
Morphie schreef:
ik zie nu pas dat mensen t ook over sex met vrienden hebben mar daar is tog nix mis mee? tog engolie? Ik bedoel als je een kewle vriendin heb (of vriend) en je bent egt super goed bevriend maar je hebt gewoon zin om te expirimenteren dan is er tog nix loss? lekker juis en je word er wijzer van....

Ja sgat ik vind dat je volkomen gelijk hebt :) (y) (y)

Verwijderd
27-02-2003, 12:10
Het jammere is dat er bijna altijd 1 vd 2 meer wil.
En dat dat vaak niet gebeurd, gevolg: ze voelen zich gebruikt
gevolg: vriendschap weg
maar het kan ook goed gaan natuurlijk (y)

Angie_
27-02-2003, 12:13
gaat goed hoor bazzzzzzzju

Verwijderd
27-02-2003, 12:18
Engolie schreef:
gaat goed hoor bazzzzzzzju
ja maar lang niet altijd :p

Angie_
27-02-2003, 12:44
ik heb welleens gefantaseerd over het zusje van een goeie vriend van me ...

of telt dat niet

Kastanje
28-02-2003, 20:18
Wawl schreef:
Eens

mathfreak
28-02-2003, 21:53
Moonboy schreef:
Eens
Zie in dit verband de reply van sarahbressers en die van mij op de eerste pagina.

Angie_
28-02-2003, 23:11
mathfreak schreef:
Zie in dit verband de reply van sarahbressers en die van mij op de eerste pagina.
brr vind jou maar vervelend mannetje kan aan mij liggen maar echt OVERAL reageerje echt"SUPERSLIM"

mathfreak
01-03-2003, 10:53
Engolie schreef:
brr vind jou maar vervelend mannetje kan aan mij liggen maar echt OVERAL reageerje echt"SUPERSLIM"
Ik ben niet vervelend, ik ben kritisch, en dat is iets heel anders.
Maar goed, laten we verder maar ontopic blijven.