Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
sargoth the warlock heerscht! |
![]() |
|
Sjongejonge zeg, ik heb welgeteld 2 zinnige reply's in dit topic gezien wat wel weer aangeeft dat de meeste mensen hier idd niet eens door hebben wat nu-metal is, laat staan dat ze enig benul hebben wat het doorbreken van bands als Korn voor de rest van de metal-scene betekent heeft.
Maar goed, ik sluit me voor de verandering eens bij Tsasil aan door te stellen dat nu-metal een verzameling is van bands die metal/rock met wat anders combineren en zo een soort van hybride mengeling maken. Dit varieert van: electro, hiphop, jazz, southern-rock tot drum n bass en techno. Een behoorlijk ongrijpbaar genre dus. Ik geef direct toe dat de grote massa toch vooral gaat voor de hiphop/rap-metal/rock bands als Limp Bizkit en Linkin Park die het genre groot hebben gemaakt, maar helaas houdt het daar voor me gemiddelde metal-fan die dan al kotsneigingen heeft op. En dat terwijl in de onderlaag van deze stroming zoveel muzikaliteit en vernieuwing zit waar de gemiddelde bier-metaller nog een dikke punt aan kan zuigen. En dat het geen echte metal is; boeiuh. Als ik bands Ultraspank, Pulse Ultra, Epidemic, Celldweller, Nothingface en Dimension Seven (hollandsche glorie, hun nieuwe cd heerscht de pan uit. Ik heb hem al opgestuurd gekregen van ze) hoor dan weet ik genoeg. Goeie muziek, is goeie muziek en wat voor een naam het dan heeft kan me werkelijk gestolen worden.
||
Citaat:
nee ik hoor altijd meteen, he das nu-metal ![]() ok, ik begon ook emt koRn, en vond dingen als glassjaw, spineshank, sevendust daarna leuk. koRn heeft altijd nog nostaligische waarde, enige watik echt nog een beetje leuk vond aan nu-metal was one minute silence. Drie albums super gevarieerd. Tis neit het beste van eht beste muziek, maar ik vind dat nog luisterbaar
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nu-metal Verwijderd | 28 | 28-03-2006 02:51 | |
Muziek |