hallooooo ik zit in florence nu
lekkeeeer hahaha
maarem, ik vroeg me af (jaja) of jullie wel eens in een internetcafe zitten en hoe duur het daar is. ik zit hier voor 3 euro per uur..
heavinly schreef: hallooooo ik zit in florence nu
lekkeeeer hahaha
maarem, ik vroeg me af (jaja) of jullie wel eens in een internetcafe zitten en hoe duur het daar is. ik zit hier voor 3 euro per uur..
Nog nooit in een internetcafe gaan internetten. Maar ik weet er wel enkele liggen, en ben der wel eens binnen geweest uit nieuwsgierigheid. Maar wat het kost, dat weet ik niet.
Ben 1 keer in een discotheek in Berlijn geweest waar je ook kon internetten! En dat was gratis! Najah, dat ding waar je geld in moest werpen was kapot, maar je mocht wel gewoon internetten!
Nog nooit in een internet cafe geweest. Wel geinternet vanaf het hotel in florida maar per kamer die je daar had kreeg je zoveel minuten gratis internet per dag.
Luca schreef: 1 keer, in een hotel in Londen. Was gratis.
Ik ook in London (Stratford). ik was 50p kwijt voor 20 minuten.
Ooit nog een keer in EasyEverything....2.50 voor 2 uur (vroeg in de voormiddag was het lekker goedkoop)
Ik heb nog nooit geforumd of geinternet vanuit het buitenland. Misschien dat ik het dit jaar toch maar eens moet proberen (vooral gezien de monsterlijke proporties die mijn forumverslaving tegenwoordig heeft aangenomen).