Advertentie | |
|
![]() |
|
"Wil je thee voor me zetten"
![]() Euhm.. Wat echt typisch is aan me moeder is dat ze compleet gaat uitleggen hoe je de oven aanzet.. Terwijl ik al meer dan 6 jaar aan de over mag zitten en die dus heus wel kan bedienen ![]()
|
"loooooooooooooooooooooooooooo"
mijn vader heeft betere uitspraken ![]() *Hoeveel apparaten komen er vandaag? * Geen ruzie maken onder het vechten * Gaat hene en vermenigvuldig uwzelf * (stopzinnetje) Dat wel natuurlijk
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mn moeder zegt als ze boos is op mn broertje en mij altijd: Ik sla jullie met de koppen tegen elkaar aan (en dat dan in het leeuwarders) heeft ze nog nooit echt gedaan hoor
En mn oma zegt altijd: Mannen moet je onder de duim houden, want als ze er eenmaal onder vandaan zijn krijg je ze er nooit meer onder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ontopic: als ik weer eens zeg enigste in plaats van enige (zal wel dialect zijn ofzo, dan verbeterd me ma me altijd. da wordt ZZZOOOOO IRRI
|
mijn moeder zegt altijd: "het is hier geen hotel als je je eigen regels wil bepalen ga je maar op je eigen wonen!" en "ruim je kamer nou eindelijk eens op het lijkt hier wel een zwijnestal je kan geen stap vooruitzette of je struikelt alweer als je later op je eigen woont mag je zoveel troep maken als je wil maar hier heb je het maar schoon te houden!"
|
![]() |
" Ik heb er geen verstand van, dat regel jij maar, ik vertrouw je".
Toen ik hun echtscheiding en later de erfenis moest regelen. "Als ik later dement wordt stop je me maar gewoon in het tehuis hoor, ik weet het toch niet meer dan" Als ze weer eens wat vergeten is. "Jij bent het mooiste kado dat ik ooit heb gekregen"' Ja, ik heb een lief moedertje....nu ik het huis uit ben....
|
Verwijderd
|
kwoon al jaren niet meer bij mijn moeder(ook niet bijn mijn vader trouwens), en als ik haar een in de zoveel weken zie is over het algemeen het eerste wat ze zegt:
"hoe gaat het op school, jongen" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR RRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
M. Reem | 38 | 01-12-2004 20:02 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het negeren? MissesLena | 21 | 23-08-2004 13:00 | |