Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 19:30
Verwijderd
hallo,
ik heb via msn een hele leuke meid leren kennen. Nu is het zover gekomen dat we een echte 'Date' krijgen, alleen we hebben beiden geen flauw idee wat we moeten gaan doen. We wonen zo'n 25km van elkaar af, dus een van ons moet sowieso al naar de ander toe reizen. En aangezien we voor zo'n eerste afspraak natuurlijk nog niet met onze ouders geconfronteerd willen worden, moet het ook een beetje sneaky!
Iemand misschien een goed ideetje wat te doen op zo'n date?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 19:35
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik heb zoiets ook net gehad en hij kwam bij mij een film kijken, op mijn pctje.
Is heel handig (als je je ouders wegstuurt dan hè.. ) want ze kan gewoon lekker kletsen (en andere dingen ) zonder dat dit moeilijk wordt.
Dat heb je als je naar de bios gaat ofzo.
En een film kijken is heel neutraal.. Niet meteen een neukactie ofzo en ook geen anti-romantische bezigheid..

Toch?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:36
mR
Avatar van mR
mR is offline
Mooi weer -> in park of bos gaan wandelen, gezellig de stad in, terrasje pakken.

Slecht weer -> Paraplu mee en zelfde activiteiten als mooi weer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:38
Verwijderd
25 km. is geen afstand om je druk over te maken naar mijn mening . Je zou naar de bios kunnen gaan idd, of een terrasje pikken en de stad in ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:41
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Doe zoals ik en mijn vriendin deden op onze eerste date: in de zon gaan zitten en elkaar aanstaren.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:42
Verwijderd
nou dit zijn dus precies de dingen waar we het over gehad hebben...alleen bios lijkt me een beetje afgezaagd, al is het natuurlijk idd wel heel neutraal. Wandeling had ik ook al aan gedacht, maar daar zijn we beide niet echt het type voor... Ik zou het liefst echt iets heel wazigs gaan doen, wat superlollig is, dat zou het beste bij ons beide passen, alleen dat is blijkbaar moeilijk te vinden...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 21-04-2003 @ 20:41:
Doe zoals ik en mijn vriendin deden op onze eerste date: in de zon gaan zitten en elkaar aanstaren.
tsja...uhhh...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:42
Verwijderd
Als 't mooi weer is; wandelen, buiten zitten, ijsjes eten.

Als 't geen mooi weer is; ergens in een café oid zitten, lekker iets drinken en kletsen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ga naar het internetcafé: Chatten.

Nee, je kunt bijvoorbeeld naar de dierentuin gaan. Serieus. Dieren zijn altijd leuk om naar te kijken en ze vormen zeker een onderwerp van gesprek. Bovendien zijn ze grappig en ontspannend.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 21-04-2003 @ 21:34:
Ga naar het internetcafé: Chatten.

Nee, je kunt bijvoorbeeld naar de dierentuin gaan. Serieus. Dieren zijn altijd leuk om naar te kijken en ze vormen zeker een onderwerp van gesprek. Bovendien zijn ze grappig en ontspannend.
kijk, zoiets zijn nou leuke ideeen! serieus! alleen jammer dat er, zover ik weet, NOG geen dierentuin in de buurt ligt, ze zijn er wel een aan het bouwen, maar dat gaat tot 2007 duren...zoiets is iig wel al eens iets speciaals, haar vergelijken met de aapjes
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Speeltuin is ook leuk!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:16
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Evito schreef op 21-04-2003 @ 22:14:
Speeltuin is ook leuk!
samen wippen zeker
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 21-04-2003 @ 22:14:
Speeltuin is ook leuk!
nou tis nog maar een kind hoor
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:02
poesiefox
poesiefox is offline
tsja, ik persoonlijk, vroeger he, toen ik nog vrijgezellin was, toen vond ik niks beter dan een stevig robbertje sex om het ijs maar wat te breken, maar jullie zijn16, dus dat valt dan af.


Doe maar een strandje ofzo?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:05
Martijntj
Martijntj is offline
Gewoon heel afgezaagd met dr de stad in, daarna wat drinken daar, daarna nog ff stad in, en daarna naar jouw huis samen op 1 bank een film kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Martijn16 schreef op 21-04-2003 @ 23:05:
en daarna naar jouw huis samen op 1 bank een film kijken.
als je mijn inleiding hebt gelezen, snap je vast wel dat dit niet tot de mogelijkheden behoort...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 09:05
BELLEKE
BELLEKE is offline
terrasje en iets rustig gaan drinken leer je mekaar nog best van al kennen denk ik..
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:43
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
parenclub
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2003, 10:45
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
SCHOMMELEN!!


Was bij mij tenminste erg leuk bij het eerste afspraakje..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:56
Verwijderd
schommelen??? sure...

ok, ideeën: wel een beetje standaard, maar in het bos wandelen is in zo'n gevallen altijd wel leuk
Wat ook leuk is, is ergens naar een kade ofzo gaan (of een rivier, strand, maakt niet uit wat), bootjes kijken met z'n tweeën is leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:08
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 22-04-2003 @ 13:56:
schommelen??? sure...
WEDDEN dat wij toen we voor het eerst elkaar zagen gingen schommelen.. Nu snappen we ook wel dat het niet helemaal klopt, maar daar gaat het toch niet om. Dát avondje schommelen heeft tot nu wel al geresulteert in 5 maanden verkering.
Dús, ben je aan een langere 'vaste' relatie toe, ga op je eerste dat schommel, whut !
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:53
Limbabanaan
Avatar van Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Gewoon, filmpje, wat drinken, the basics. Daarna zie je wel. En film kun je ergens halverwege doen he. 25 km is trouwens niet zo heel ver, probeer 300 eens...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:16
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Limbabanaan schreef op 22-04-2003 @ 14:53:
Gewoon, filmpje, wat drinken, the basics. Daarna zie je wel. En film kun je ergens halverwege doen he. 25 km is trouwens niet zo heel ver, probeer 300 eens...
Kun je toch niet makkelijk kennis maken wanneer je al sebiet filmpje gaat zien
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:21
Miss. Tandenborstel
Avatar van Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Six flags ofzo??
__________________
*Whieeeeeeeeeee*
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:32
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
idd, ga naar een pretpark, samen skaten en anders moet je maar gewoon kennis maken met haar ouders of zij met de jouwe! ik zie het probleem daarvan ook niet echt!? het is toch niet erg om ouders te zien, het zijn ook maar mensen!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 18:20
The0
The0 is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 22-04-2003 @ 18:32:
idd, ga naar een pretpark, samen skaten en anders moet je maar gewoon kennis maken met haar ouders of zij met de jouwe! ik zie het probleem daarvan ook niet echt!? het is toch niet erg om ouders te zien, het zijn ook maar mensen!
Haar ouders ontmoeten lijkt me nou niet echt THE THING voor een eerste date..

ONtopic: die speeltuin is super idee met dit weer (mits ze een beetje speels is natuurlijk), verder, eetcafe (la place?), bos? strand?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:38
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
naja, de eerder genoemde filmpjes kunnen leuk zijn. Je kan gaan snowboarden, de stad in, naar het strand gaan. Ik heb geen idee waar je woont dus ik weet niet of het in de buurt ofzo is. Karten kan je ook nog gaan doen. Have fun iig!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:41
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
iig, moet jij daar heen gaan. Dat is ook 'veiliger' en vertrouwelijker voor haar, en dat moet jij er maar voor over hebben.
Pak een leuke film, leuk etentje erbij. Hopla?
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:18
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 21-04-2003 @ 20:30:
hallo,
ik heb via msn een hele leuke meid leren kennen. Nu is het zover gekomen dat we een echte 'Date' krijgen, alleen we hebben beiden geen flauw idee wat we moeten gaan doen. We wonen zo'n 25km van elkaar af, dus een van ons moet sowieso al naar de ander toe reizen. En aangezien we voor zo'n eerste afspraak natuurlijk nog niet met onze ouders geconfronteerd willen worden, moet het ook een beetje sneaky!
Iemand misschien een goed ideetje wat te doen op zo'n date?
Je moet absoluut naar Scheveningen gaan Ik hoop dat dat een beetje voor je in de buurt ligt... Scheveningen is ideaal, sowieso met lekker weer beetje romantisch wandelen en met minder lekker weer lekker in de Promenade lopen, Pathe'tje pakken...
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:26
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 22-04-2003 @ 23:18:
Je moet absoluut naar Scheveningen gaan Ik hoop dat dat een beetje voor je in de buurt ligt...
uhhhh......wel eens van zuid-Limburg gehoord?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:08
Verwijderd
Dat snap ik nooit, waarom moet je per se iets gaan doen, je kan ook gewoon en plekkie zoeken en daar beetje hangen en beetje met elkaar kleppen, is toch nie zo'n punt???
maar suggesties zijn:
- bios
- stappen
- shoppen
weet ik het, doe gewoon niets...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:36
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 23-04-2003 @ 10:26:
uhhhh......wel eens van zuid-Limburg gehoord?
Hmmmm... ja, dat baalt Wie gaat er dan ook in z-Limburg wonen?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 23-04-2003 @ 19:36:
Hmmmm... ja, dat baalt Wie gaat er dan ook in z-Limburg wonen?
m'n voorouders waren zeker 'berg'bewoners
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jezus, als je helemaal nix leuk vindt, kun je net zo'n goed nix met haar gaan doen. Je vindt alles afgezaagd! En JUIST een filmpje kijken met zn 2tjes is handig voor een eerste date. Waarom wil je meteen iets "raars" gaan doen om het zo maar ff te zeggen??
Dus ga niet al te zeer op zoek naar iets wat niet voor de hand liggend is, das toch niet handig op je eerste date. Je eerste date staat meestal in het teken van elkaar een beetje leren kennen en ontdekken... Maar goed, je moet het zelf maar zien... En Zuid-Limburg is nou ook weer niet een of andere alienplek hoor. Ik woon in Noord-Limburg en daar is genoeg te doen en ik weet dat er bij jou in de buurt ook genoeg te doen is...!!!
Sorry dat dit zo bot klinkt, maar je moet voor alles openstaan zou ik zeggen, ook voor de dingen die niet zo origineel zijn (de minder originele dingen zijn wel vaak de doeltreffendste!!)
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:33
wietsie
wietsie is offline
juist bij een eerste afspraakje moet je elkaar wat beter leren kennen... daarna kan je naar mijn idee nog naar de dierentuin of weet ik wat.. ga gewoon iets rustigs doen en elkaar lekker leren kennen
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:53
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-04-2003 @ 19:36:
Hmmmm... ja, dat baalt Wie gaat er dan ook in z-Limburg wonen?
waarom? daar heb je ook coole dingen *denkt aan Vaals en Valkenburg*
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2003, 10:01
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 23-04-2003 @ 20:40:
Jezus, als je helemaal nix leuk vindt, kun je net zo'n goed nix met haar gaan doen. Je vindt alles afgezaagd! En JUIST een filmpje kijken met zn 2tjes is handig voor een eerste date. Waarom wil je meteen iets "raars" gaan doen om het zo maar ff te zeggen??
Dus ga niet al te zeer op zoek naar iets wat niet voor de hand liggend is, das toch niet handig op je eerste date. Je eerste date staat meestal in het teken van elkaar een beetje leren kennen en ontdekken... Maar goed, je moet het zelf maar zien... En Zuid-Limburg is nou ook weer niet een of andere alienplek hoor. Ik woon in Noord-Limburg en daar is genoeg te doen en ik weet dat er bij jou in de buurt ook genoeg te doen is...!!!
Sorry dat dit zo bot klinkt, maar je moet voor alles openstaan zou ik zeggen, ook voor de dingen die niet zo origineel zijn (de minder originele dingen zijn wel vaak de doeltreffendste!!)
Loes ik ben het met je eens hoor.. Ook al wonen wij kilometers bij stranden vandaan, hebben we geen leuke pretparken in de buurt toch blijft een filmpje kijken ook gezellig..
Zeker als het jullie eerste date is, is dat toch hartstikke handig..
En anders hebben ze in Zuid-Limburg ook wel ergens bossen waar je samen kunt gaan wandelen, wat kletsen en elkaar beter leren kennen.. Het hoeft nou allemaal ook weer niet zoooo super bijzonder, ga eerst eens wat meer over elkaar ontdekken..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:05
Thomas
Thomas is offline
Ga lekker uit eten en neem daarna een leuke bisoscoop.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:17
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Bruut schreef op 22-04-2003 @ 11:43:
parenclub
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je moet gewoon naar een cafeetje gaan, op het terras bijvoorbeeld. Zeker niet eerst naar de bios gaan. Want dan zit je zo naast elkaar in t donker, en dan voel je je ook zo ongemakkelijk. Ook kun je dan niet met elkaar praten. Spreek dus gewoon af in een cafe ofzo (niet al te druk natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:55
Verwijderd
beste tip die er is: ga iets doen dat je allebei leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:00
majin
majin is offline
Citaat:
GND86 schreef op 22-04-2003 @ 23:18:
Je moet absoluut naar Scheveningen gaan Ik hoop dat dat een beetje voor je in de buurt ligt... Scheveningen is ideaal, sowieso met lekker weer beetje romantisch wandelen en met minder lekker weer lekker in de Promenade lopen, Pathe'tje pakken...
Het is voor hun leuk als er in de Promenade nog wat leuks te doen is maar de laatste keer dat ik er geweest ben( twee weken terug) was er geen reet aan vergeleken met een paar jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:01
majin
majin is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 21-04-2003 @ 20:30:
hallo,
ik heb via msn een hele leuke meid leren kennen. Nu is het zover gekomen dat we een echte 'Date' krijgen, alleen we hebben beiden geen flauw idee wat we moeten gaan doen. We wonen zo'n 25km van elkaar af, dus een van ons moet sowieso al naar de ander toe reizen. En aangezien we voor zo'n eerste afspraak natuurlijk nog niet met onze ouders geconfronteerd willen worden, moet het ook een beetje sneaky!
Iemand misschien een goed ideetje wat te doen op zo'n date?
Huppa die handel mee nemen naar aida!!! Is leuk, gezellig en daarna een strand wandeling
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:24
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Go to your room and make ou......watch TV
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doenh
pppppp
2 09-11-2015 12:18
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
amoblaz
12 10-04-2006 16:15
Liefde & Relatie wat moet ik nu?
stier
11 01-05-2003 11:43
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.