Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 15:58
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Hoi mensen.

Ik wil mijn vriend heel graag pijpen maar weet niet precies hoe ik het moet doen...
ALs je dan op en neer gaat met je hoofd schuren je tanden tot langs zijn penus??
Lijkt me nou niet zon prettig gevoel
Moet je je lippen naar binnen doen?
Als jullie snappen wat ik daarmee bedoel?
En dan net zoals aftrekken gewoon heen en weer gaan?
Of je tong dr bij gebruiken?
Hoe precies?
En zuigen? Hoe gaat dat dan?
Hoop dat ik hier wat duidelijke reacties op krijg., en dat jullie snappen wat ik bedoel..

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Doe je lippen om je tanden heen; naar binnen dus zeg maar.

Zuigen mag, alleen niet te hard, anders wil hij niet meer.

Gebruik je tong een beetje.

Jemig, wat is het eigenlijk makkelijk een man te bevredigen...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
een tutorial door Poesiefox

techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.


Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.


Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:09
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline


Dank u
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:16
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Die tutorial werkt wel goed!! Al in keiveel topics gequote!

Poesiefox you're the best!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:39
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 18:16:
Die tutorial werkt wel goed!! Al in keiveel topics gequote!

Poesiefox you're the best!!
wat vind je van dat "in haar mond neuken"
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:43
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 18:39:
wat vind je van dat "in haar mond neuken"
Relaxt, hoef ik tenminste nie zoveel te doen
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 18:16:
Die tutorial werkt wel goed!! Al in keiveel topics gequote!

Poesiefox you're the best!!

Ssst, zeg dat nou niet zo hard, men vindt al dat ik teveel opschep over mijn goeie sexleven.( Dat wordt door sommigen in ieder geval als zodanig ervaren.)

Nou, ik kon er ook helemaal niks van in het begin!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-05-2003 @ 17:53:
Nou, ik kon er ook helemaal niks van in het begin!
In het begin ja maar jij bent nu ook al ... oud JIj hebt langer kunnen oefenen dan de meeste hier op het forum!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-05-2003 @ 18:57:
In het begin ja maar jij bent nu ook al ... oud JIj hebt langer kunnen oefenen dan de meeste hier op het forum!
Precies, gewoon kwestie van ervaring.(met dezelfde vriend dan welteverstaan)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:59
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-05-2003 @ 18:59:
Precies, gewoon kwestie van ervaring.(met dezelfde vriend dan welteverstaan)
is met verschillende erg dan
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 18:59:
is met verschillende erg dan
Voor mij wel, want dan zou ik deze bedrogen hebben.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:45
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Eigenlijk heb ik dat nooit goed gesnapt, sorry als het arrogant klinkt, dat mensen totaal geen idee hebben van hoe ze moeten pijpen.
Dat voel je toch grotendeels intuïtief aan, en je merkt wel aan zijn reactie of je goed bezig bent of niet. Je mag er vooral geen schrik voor hebben en je moet het léuk vinden wat je doet.

Dingen die het altijd doen, zijn:
in het begin heel zachtjes kusjes geven en likken van onderaan tot boven (de eikel), dan begint hij automatisch naar je mond toe te bewegen, dan heeft hij er duidelijk zin in.

Je kan hem helemaal in je mond nemen en op en neer gaan met je lippen, terwijl je ondertussen likt en zuigt. Je kan je ook concentreren op z'n eikel (door alleen die te likken of te zuigen) maar doe dat nooit te lang, hij raakt er een beetje hypergevoelig voor.
Je kan hem ook likken van onder naar boven toe, dan je tong laten kantelen aan/onder/op de eikel, en dan terug naar beneden, dat vindt de mijne persoonlijk leuk.

Als je kaken een beetje moe worden van dat op en neer-bewegen, kan je hem ook gewoon in je mond nemen en met je tong en mondspieren ritmisch druk uitoefenen, dan weer ontspannen, dan weer druk uitoefenen, enz...

Je kan ondertussen met je hand z'n penis vasthouden, of gedeeltelijk aftrekken, of (heel zachtjes) z'n ballen masseren, of z'n kont . Of z'n dijen strelen. Of als je het niet vies vindt: anale stimulatie... ...

Of je kan hem likken van z'n ene dij over z'n ballen naar z'n andere dij, in een 'hartjesvorm', daar kan je hem gek mee krijgen.

Als hij begint te kreunen en je merkt dat hij er echt wild van wordt, is het tijd om wat te versnellen, dan zal hij binnenkort wel klaarkomen. Tja en dan moet je doorslikken of uitspuwen of hem laten klaarkomen in je handen .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:19
poesiefox
poesiefox is offline
De pijpcursus deel twee! Hoewel, van sarahbressers hadden we die al gehad, en van metalgirl deel drie, dus dit is deel 4 alweer!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Weeh ik was niet de eerste
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:51
Verwijderd
*print de methode-poesiefox en de methode-~Sjeherazade~ uit om die ook eens te proberen*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:59
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 18:39:
wat vind je van dat "in haar mond neuken"
Dat lijkt me dus niks... ik kick juist wel op de controle die je hebt tijdens het pijpen, die moet hij natuurlijk niet in eens gaan overnemen
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 10-05-2003 @ 17:59:
Dat lijkt me dus niks... ik kick juist wel op de controle die je hebt tijdens het pijpen, die moet hij natuurlijk niet in eens gaan overnemen
Me too, niets meer aan! Dan kan je net zo goed gewoon gaan "neuken" (om het zo maar even te zeggen)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Verhalen & Gedichten Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist!
anjer1000
1 16-02-2013 10:03
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.