![]() |
|
eindelijk!!!
als trouwe indy fan moet ik dit even posten; Indiana Jones komt in november met een 4-disc dvd box, met alle drie de films, en een bonus dvd disc met deleted scenes, interviews, etc. dit is echt geweldig nieuws!!! kijk op www.indianajones.com voor de officiele bevestiging. wat vinden jullie ervan?
|
![]() |
||
Citaat:
Waar ik me nog steeds over verbaas, hoe ze in godsnaam de beeld en audiokwaliteit zó goed hebben gekregen, voor een film van bijna 20 jaar oud, echt top.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ja, sorry, maar als het om Harry'tje gaat kan ik niks kwaads zeggen..... Ik lig al drie uur in een deuk als 'ie tijdens 'Six days, 7 nights' van z'n kruk af valt. Hij is zoooo grappig.... Ik heb de HARRY BLUES!!!! ![]() What a man, what a man, what a mighty good man! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een psychiatrisch onderzoekscentrum waar ze criminelen onderzoeken op hun toerekeningsvatbaarheid. Ze brengen rapport uit over hun psychische gesteldheid, en dat neemt een rechter mee in zijn overwegingen. Zo'n onderzoek is overigens vrijwillig.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|