Dit is Beessie...
Nou kan ik voorstellen dat mensen zeggen: "een reptiel? wat heb je DAAR nou weer aan?!"
Maar Het zijn ook hele leuke huisdieren met iedereen een eigen karakter... nu vind ik slangen en schilpadden niet interresant maar mijne (baardagame)isheelergtamen kan je ook aarien(vind ie erg lekker) en hij is ontzettend nieuwschierig... loopt lekker door me kamer heen af en toe... krijg gewoon lekker te eten (sprinkhanen enzow)
Dr zijn genoeg reptielen die hardstikke tam worden... k heb bij artis gewerkt en daar hadden ze een zeldzaam soort(neushoornleguaan) en in alleandere dierentuyinen waren ze hardstikke gemeen enzow.. maar bij ons begon de ochtend wel effe met een knuffel partij... dat was ook zo met degroeneleguanen... die hadden ook elke een heel ander karacter en zij vormen ook leuke huisdieren al eisen ze natuurlijk wel een goed hok en groot hok...
Wat ik gewoon niet snap is dat mensen het zielig vinden als je een reptiel hebt... als mensen bij ons thuis komen willen ze ook altijd even me Beessie zien en die vinden ze ook geweldig... maar je hebt zoveel emnse die zeggen als jij zegt dat je huisdier een reptiel is: "o, is dat niet zielig voor dat beest?"
Snap dat gewoon niet