[Archief] Bekijk het origineel op : Welke agenda ga je nemen?
Of heb je al? Voor het komende schooljaar..
Ik heb eentje van diddl genomen.. die horoscoopversie.
Zat te twijfelen tussen deze en paddington.. allebei cute. :)
(= Leonoor)
Ik denk een hele simpele van de V&D ofzo, zonder iets d'r in ed. De voorgaande jaren kocht ik steeds zo'n ding van €10,-, om vervolgens halverwege het schooljaar als nog een kleinere, simpele te kopen en die te gaan gebruiken. Zonde van het geld ed dus.
dyfusica
11-06-2003, 13:47
geen
damaetas
11-06-2003, 13:48
die gratis van school :rolleyes: daar staan meteen ook alle vakanties in en begin van de examens en wanneer de administratie dicht is enzo, heel handig
mijn agenda vervult vooral een praktische functie, geen esthetische. (maar er gaan wel stickers op :) )
Big Brother
11-06-2003, 14:14
hbe je een agenda nodig op de uni? ik heb er nog nooit een gehad :D
Bootsman123
11-06-2003, 14:20
De gratis agenda van mijn school.
WishfulDreaming
11-06-2003, 14:33
Ik zag een hele leuke met beesten erop.. nouja hele schattige dan, geloof ik
die waarschijnlijk..
die gratis van school vind ik niet praktisch, en zonder agenda doen zoals dit jaar is ook niet aan te raden..
dyfusica schreef op 11-06-2003 @ 13:47:
geen
<FiSiCo>
11-06-2003, 14:48
Formule 1 - Het snelste blad van Nederland agenda
elke F1-fan heeft er z'on een!
Ik hem al!
^Dragon^
11-06-2003, 15:02
Ik denk dat ik dit jaar voor de Power Unlimited ga...
de TMF agenda van dit jaar was ook wel leuk, maar dat deed ik om het verrassingspakket (en o o o wat was dat leuk zeg :rolleyes: )
ik heb er een die van 1 januari tot 31 december loopt, zo'n simpele. hij's wel vrij groot & dik.
Loesje86
11-06-2003, 15:33
ik denk dat ik er niet eens 1 haal, afgelopen jaar heb ik niets in mijn agenda gezet. Alles zit vaak wel in je hoofd en huiswerk krijg je niet echt op, want dat staat allemaal wel in je planner. maar hoe zit dat bij jullie? gebruiken jullie je agenda echt nog dagelijks om bijv. je huiswerk in te zetten?
Vincent Vega
11-06-2003, 15:39
Dit jaar heb ik geen agenda gebruikt maar ik denk dat ik er voor volgend jaar weer eentje ga aanschaffen, in dat geval: de allersimpelste die er bestaat.
the tourist
11-06-2003, 16:04
WishfulDreaming schreef op 11-06-2003 @ 14:33:
Ik zag een hele leuke met beesten erop.. nouja hele schattige dan, geloof ik
Met een kat met een muts op zijn kop op de voorkant? :)
Die wil ik, of ik neem gewoon een kale.
gewoon van de hema, met van die streepjes..
Dat weet ik nog niet, iig een goedkope. :)
Daantje_0705
11-06-2003, 16:24
Ik wil misschien een Loesje agenda, had dit jaar een Diddle agendat maar die is dus niet handig (staan geen weeknummers in en daar doen ze bij ons op school alles mee)
Loesje86 schreef op 11-06-2003 @ 15:33:
ik denk dat ik er niet eens 1 haal, afgelopen jaar heb ik niets in mijn agenda gezet. Alles zit vaak wel in je hoofd en huiswerk krijg je niet echt op, want dat staat allemaal wel in je planner. maar hoe zit dat bij jullie? gebruiken jullie je agenda echt nog dagelijks om bijv. je huiswerk in te zetten?
ja. onze school doet namelijk zo veel mogelijk hun best om NIET bij te lopen met de werkwijzers. extra huiswerk krijgen we dus dagelijks op en ook extra toetsen worden er nog ff tussengepropt.
ik zit zelf te twijfelen tussen 2.
ze zijn beiden slechts een paar euro en d'r staat dus niet veel bijzonders in. het enige: de één beslaat één dag per blz en de ander een week. qua grootte maakt het overigens niet veel uit.
Koopt iedereen die nu al?! Ik heb eigenlijk nog geen idee, kijk in de zomervakantie wel.
Fatality
11-06-2003, 17:03
De goedkoopste, gebruik nooit een agenda, daar heb ik mn hoofd en studieplanners voor.
Evatjuhhhh
11-06-2003, 17:05
Koopt iedereen die nu al?! Ik heb eigenlijk nog geen idee, kijk in de zomervakantie wel.
Nee, iedereen verdiept zich er als vast grondig in, ik had niets te doen en toen heb ik terwijl mijn moeder aan het kleren kopen was maar even geteld hoeveel agenda's er bij de v&d liggen. :o
32 ofzo!
Ik gebruikte dit jaar mijn agenda alleen maar om buitenschoolse afspraken en toetsen neer te zetten. Maarjah meestal heb ik dat ding niet bij me.
Qua keuze denk ik dat ik maar een Gsus Agenda neem, die schoollijn vind ik wel leuk of die van Oneil maar die heeft zo weinig adressen! Of natuurlijk gewoon een simpele :Dom alles kort en bondig in op te schrijven :)
Ik neem de agenda die je gratis van school krijgt, de studie agenda ofzo. Heel practisch en heel voordelig. Ik houd niet van popsterren of speciale merken, die van vis is wel leuk, maar ik heb het geld er niet voor over.
Krummeltje
11-06-2003, 18:06
ik heb dit jaar en vorig jaar de Harry Potter agenda gehad - ik ben fan, ja! - en ik denk dat het weer dezelfde wordt. Matcht mn schoolspullen...
Keyser Saus
11-06-2003, 19:09
<FiSiCo> schreef op 11-06-2003 @ 14:48:
Formule 1 - Het snelste blad van Nederland agenda
elke F1-fan heeft er z'on een!
Ik hem al!
die heb ik nou al vier jaar gehad, en hij wordt steeds suffer. (n)
wat ik deze keer neem weet ik nog niet.
WishfulDreaming
11-06-2003, 19:19
MoonMonkey schreef op 11-06-2003 @ 16:04:
Idd, die is lief :o
^Dragon^
11-06-2003, 19:19
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 19:07:
Fokke & Sukke :wub: :P
die heb ik nooit gezien, als ik die dit jaar zie lijkt me die ook wel leuk :)
marieke_temp
11-06-2003, 20:11
ik heb al jaren een loesje agenda
eigenlijk vrij zinloos, een kleinere is net zo handig
maar ja... traditie he...
GodSaveTheQueen
11-06-2003, 20:26
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 19:07:
Fokke & Sukke :wub: :P
Waar kun je die halen dan? :D
Kris schreef op 11-06-2003 @ 20:26:
Waar kun je die halen dan? :D
V&D heb ik 'm gehaald. Kijk ook hier: http://www.foksuk.nl/leesnieuws.phtml?id=48
De agenda die ik gratis op school kan krijgen.
Stefan Power!
11-06-2003, 20:39
een gratis of de rustigste
PCRodent
12-06-2003, 09:50
De aller-aller-allergoedkoopste (zonder reclame erin, dat wel) die ik kan vinden en dan plak ik m onder met iets.... dit jaar zaten er 192 eurocentjes op :D
lotjesnotje
12-06-2003, 10:01
uhmzz eentje van de hema met gekleurde streepjes op de buitenkant van €1,80 vond ik best genoeg
EvilSmiley
12-06-2003, 10:37
had dit jaar een loesje. Bende, veeeeeelste dik.
Iemand ervaring met het gebruik van PDAs als agendas?
De agenda die ik gratis krijg van de hogeschool. :)
Vincent Vega
12-06-2003, 11:12
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 20:28:
V&D heb ik 'm gehaald. Kijk ook hier: http://www.foksuk.nl/leesnieuws.phtml?id=48
Oh! Die wil ik ook (y)
Ik wilde dit jaar eigenlijk een rustige agenda kopen. Omdat ik dit jaar eentje had met veel drukke plaatjes.
Ik heb net gekeken en ik vond die van Kipling en Anne Geddes wel leuk, alleen best duur. Ik kan eigenlijk net zo goed een goedkope van de Hema kopen ofzo. Ff kijken dus nog.
Enne weet iemand of er dit jaar weer een agende van me2you is?
Outrageous
12-06-2003, 13:36
Nou, ik wil er graag een op A4 formaat, maar ik weet niet waar ik die kan kopen. Iemand een idee?
feyegirl
12-06-2003, 13:47
die ik van school krijg en ander eentje bij de hema met allerlei konijntjes der op
Ik heb er al 1: die van No Rules (de meisjesuitvoering).
Hmm.....ik weet nog niet.Misschien zo'n hema-geval.
Dit jaar had ik Harry Potter,maar die viel een beetje snel uit elkaar :D
dreen schreef op 12-06-2003 @ 11:57:
Ik wilde dit jaar eigenlijk een rustige agenda kopen. Omdat ik dit jaar eentje had met veel drukke plaatjes.
Ik heb net gekeken en ik vond die van Kipling en Anne Geddes wel leuk, alleen best duur. Ik kan eigenlijk net zo goed een goedkope van de Hema kopen ofzo. Ff kijken dus nog.
Ja die is er dit jaar weer.. heb het geloof ik bij ako gezien.. of anders bruna.
Daantje_0705
12-06-2003, 15:55
dreen schreef op 12-06-2003 @ 11:57:
Dacht het wel, volgens mij heb ik die zien liggen bij de boekwinkel, maar misschien dat ze die niet overal verkopen, je kan het eens bij de Expo proberen als die bij je in de buurt zit.
Expo en Bruna hebben we allebei wel hier.
Ik had vandaag alleen nog maar bij onze boekwinkel gekeken. (daar koop ik um normaal vaak want dan krijg je er een ijsbon bij :o :) :D )
Notorious K.I.M schreef op 12-06-2003 @ 13:36:
Nou, ik wil er graag een op A4 formaat, maar ik weet niet waar ik die kan kopen. Iemand een idee? Dat hebben ze vaak bij kantoorboekhandels. Dus beetje nettere winkels enzo.
(maar is wel duur en saai uiterlijk)
lekker geen agenda. Had dit jaar wel een agenda, maar na 2 maanden ben ik al weer vanaf gestapt. Zit op het hbo, dus je weet eigelijk simpel weg al dat je aan het einde van een blok alles moet inleveren van dat blok. Heb je geen agenda voor nodig. Tevens hebben we een blokboek met alles er in [ wanneer en wat]
Geen, ik log gewoon in op de site van blackboard en dan staat er wat m'n eventuele taken voor die week zijn...
~~Fantôme~~
12-06-2003, 17:41
geen.
dit jaar ook niet gebruikt.
we hebben planners en dat werkt prima.
sport agenda van de v&D denk ik :cool:
de Cowboy Henk agenda. die is echt koel.
Sustulum
12-06-2003, 22:24
Een mooie goedkope van de HEMA ofzo, kan ik lekker zelf bewerken met delen van strips ofzo, wordt tie toch veel mooier dan alle andere :rolleyes:
aangezien de hardrock agenda er niet meer is zal het een eenvoudige witte worden met eigen kaft
very drunk driver
13-06-2003, 09:47
ik heb een pda gekocht iets duurder maar veel handiger en leuker en makkelijker. kostte 89,99 bij de kijkshop het is een palm zire
Vis-agenda, beetje lomp formaat misschien, maar ik vond 'm toch wel fijn.
verydrunkdriver schreef op 13-06-2003 @ 09:47:
ik heb een pda gekocht iets duurder maar veel handiger en leuker en makkelijker. kostte 89,99 bij de kijkshop het is een palm zire
iets duurder?! :eek:
bovendien vind ik een agenda toch makkelijker.. gaat veel sneller, iets schrijven enzo. bij mij tenminste. maar jij moet 't natuurlijk zelf weten :)
Welke ik kies? Ik heb nog niet gekeken...
Just-Rian
13-06-2003, 18:59
Vorig jaar had ik een diddl. Voor dit jaar heb ik een van 'Elle'. Niet bij V&D gekocht, maar bij Boa... een kleine, lichtblauwe, met oranje vlinder. en heel veel kleurige streepjes van binnen enzo.
sascha-gurlie
13-06-2003, 19:03
Kheb n break out gekocht, die had ik vorig jaar ook en het jaar ervoor ook.
Bellenblaas
13-06-2003, 19:12
De Toekomstagenda... krijgen we gratis op school en met wat plaatjes en verhaaltjes erin wordt ook die agenda geweldig.
Ik bewaar al mijn agenda's trouwens en lees ze zelfs heel af en toe nog eens door, is gewoon leuk om te doen
paultjuhhhh
13-06-2003, 19:46
nog niet gekeken.
als k een vette kan vinden neem k die. (van fokke en sukke fsow)
en anders zo'n goeiekoop lommel
ik weet het nog niet zeker, of die van Loesje (heb ik al jaren en bevalt goed) of die van Elle.
GodSaveTheQueen
13-06-2003, 20:27
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 20:28:
K heb em! :D
GodSaveTheQueen
13-06-2003, 20:29
mithril schreef op 12-06-2003 @ 22:17:
de Cowboy Henk agenda. die is echt koel.
Leonie...?
de aller simpelste en goedkoopste zonder reclame der in en met zo'n ringband idee dat k em makkelijk dan dubbelvouwen
Hmm heb nog geen idee, komt in de zomervakantie wel ;)
Outrageous
13-06-2003, 23:10
dreen schreef op 12-06-2003 @ 16:42:
Dat hebben ze vaak bij kantoorboekhandels. Dus beetje nettere winkels enzo.
(maar is wel duur en saai uiterlijk)
Dank je wel :) Ik zal eens gaan kijken in zo'n winkel. En het saaie uiterlijk maakt me niet uit, het is wat overzichtelijker naar mijn mening (y)
Dreamerfly
14-06-2003, 14:19
Shadina schreef op 11-06-2003 @ 13:40:
ik heb ook die van diddle:), schattig dinkie.
Rosiehessie
14-06-2003, 16:24
KIKKER!!!!!!!!!!
hij s alleen wel een beetje groot!
Ik heb nu eindelijk eentje gekocht. Namelijk die Racheal Hale (check site: www.rachaelhale.com). Hij is erg schattig en leuk, niet te druk, maar wel plaatjes :)
Ben er wel blij mee
da leentjuh
15-06-2003, 19:17
ik heb die van fancy gekocht.. woeiiii :D
Rosiehessie schreef op 14-06-2003 @ 16:24:
KIKKER!!!!!!!!!!
hij s alleen wel een beetje groot!
ooh waar kan je die kopen ??
Ik zag hem bij ons bij de bruna niet liggen
HIPHOPAGENDA RULEZ!!!
nou ik heb dus de hiphopagenda! (y) (y) :D :cool: :p
humming bird
16-06-2003, 10:45
ik heb een winnie the pooh agende gekocht, hij is echt zo lief!
Die andere agenda's van break out en fancy enzo vind ik niet leuk omdat daar zoveel reclame en onzin instaat....ik vond deze van pooh gewoon grappig en vrolijk....kan je wel gebruiken met de bergen saaie toetsen en huiswerk die erin komen te staan :eek:
groetjes.
break of dawn
16-06-2003, 13:39
dreen schreef op 14-06-2003 @ 18:43:
Ik heb nu eindelijk eentje gekocht. Namelijk die Racheal Hale (check site: www.rachaelhale.com). Hij is erg schattig en leuk, niet te druk, maar wel plaatjes :)
Ben er wel blij mee
Die had ik dit jaar (y)
Surjirro
16-06-2003, 13:44
Bananas :)
sientjuh
16-06-2003, 15:04
een goedkope zonder reclame en irritante plaatjes.
Heb ik dit jaar ook gehad en is me prima bevallen.
mirrie-1986
16-06-2003, 16:04
ik weet het nog niet
Wij moeten er 1 verplicht van de school.... :(
= zeer saai en wit exemplaar. Wij moeten ook voor elke les inschrijven wat we behandelen, naast het huiswerk en de vele toetsen. Gelukkig mag je er wel vanalles opplakken enzo.
Hoipiepeloi
17-06-2003, 10:07
ik heb dr al eentje :D een poezenagenda ;)
Ik gebruik m'n telefoon wel.. Zucht, nú al over agenda's?
Shinosu schreef op 16-06-2003 @ 17:47:
Wij moeten er 1 verplicht van de school.... :(
= zeer saai en wit exemplaar. Wij moeten ook voor elke les inschrijven wat we behandelen, naast het huiswerk en de vele toetsen. Gelukkig mag je er wel vanalles opplakken enzo.
:eek: (n)
Arun schreef op 17-06-2003 @ 11:09:
Ik gebruik m'n telefoon wel.. Zucht, nú al over agenda's?
Jah.. vorig jaar was ik te laat.. en toen moest ik een lelijke nemen.. de leuke waren al uitverkocht. :(
Dreamerfly schreef op 14-06-2003 @ 14:19:
ik heb ook die van diddle:), schattig dinkie.
Ja heel schattig.. maar ik kocht het omdat ik de agenda er gewoon mooi uit vond zien.
Maar het kutte is dat je het voor meerdere jaren kunt gebruiken.. en dus de dag niet bij de datum staat.
Duss moest ik telkens de dagen omcirkelen.. kwam er na een tijdje achter dat je gewoon telkens dezelfde kleur van die dagen moet nemen.. oranje dus. :)
ik gebruik hem totaal niet.
dus neem gewoon zo'n gratis ding die je van school krygt
Sandpaper Tears
17-06-2003, 16:48
Ik had dit jaar de acedemische agenda voor gehandicapten :D
Met alle verkeersborden en kaarten en titels voor koninklijke mensen erin (heel handig:))
Hij was heel klein vandaar
Dit jaar weer zoiets denk ik
ik gebruik altijd de agenda die op m`n mobiel zit...anders is dat ook zo`n nutteloos ding...en een papieren agenda is veel te onhandig enzo...daar loop je altijd mee te sjouwen en hij is vaak alleen maar ondergekliederd en d`r staat vaak nix in bij mij
Daar wil ik nog even niet over nadenken.
Weet ik veel....ik ga me nu nog niet voorbereiden op het nieuwe schooljaar :eek: Het oude is nog geen eens afgelopen :rolleyes:
hanneke~13
20-06-2003, 17:37
vis agenda had ik dit jaar ook het jaar daarvoor had ik een strip agenda
doe steeds langer met me agenda's vorig jaar een half jaartje ofzo
en dit jaar was ik een paar weken geleden pas kwijtgeraakt(y)
maar btw wat is zo'n pda (dat was het toch) nooit van gehoord
Een agenda met allemaal wilde dieren erop en bij elke maand een nieuw werelddeel met plaatjes van dieren die daar voorkomen! (y) :D :D :D :D :D
hanneke~13 schreef op 20-06-2003 @ 17:37:
vis agenda had ik dit jaar ook het jaar daarvoor had ik een strip agenda
doe steeds langer met me agenda's vorig jaar een half jaartje ofzo
en dit jaar was ik een paar weken geleden pas kwijtgeraakt(y)
maar btw wat is zo'n pda (dat was het toch) nooit van gehoord
Tis iig iets technisch.. en ik geloof dat het een soort handcomputertje is ofzo..
Ik heb er een van de V&D een organizer, hij is fel groen. Niet met een thema ofzo, deze is mooi klein en handig. Vorig jaar had ik diddle, maar een bladzijde per dag is niet echt handig, staan ook de week nummers niet bij.
K heb er 1 van de Elle... lekker klein en met vrolijke kleurtjes!
Ik heb een dikke & dure agenda, namelijk de Vis-agenda. Dat is die agenda met die giraffe (Olaf), koe (Eddy), schaap (Jaap Schaap), en het kleine beertje (Bono). :) :cool: Ik vind hem hartstikke leuk! (y) :cool:
Ripper
Geen. Ik heb nu een agenda die al een jaar ligt weg te rotten op m'n kamer. Scheelt weer geld... :D
Ik denk gewoon de gratis TKMST agenda van school, scheelt weer €10,50...
Agenda's zijn trouwens echt stukken duurder geworden, en een stuk minder mooi ook, je wordt echt doodgegooid met reclame in die ondingen...
prinses eowyn
25-06-2003, 19:08
ik heb het internet safgezocht naar een lord of the rings agenda, niet gevonden :(
nu neem ik loesje
Ha! Ik heb de Sugared Almonds-agenda, en dies gewoon zoooo gaaf, hij past niet bij bijna-18-meisjes, en daarom, omdat het zo lekker vloekt, issie geweldig!!!
Gekocht bij de Bruna, btw.
Vrij normaal formaat, niet te groot, roze! En door de weken heen allemaal bloemetjes, hartjes, en dat soort gespuis, heerlijk! Zó fout!
Yes-agenda maar eigenlijk ist nutteloos... gwoon voor de heb
Fatality
26-06-2003, 13:52
Ik heb een TKMST-agenda, gratis en voor niets (y)
Evatjuhhhh
26-06-2003, 17:09
Hmm ik d8 vandaag : ik ga die leuke hema-standaard-maar-wel-handig agenda kopen, wassie uitverkocht! Ik helemaal balen, dus nu heb ik een g-sus agenda gekocht en als die ene hema er weer is koop ik die ook. [ hehe , 1 volkladder agenda en 1 schrijf maar netjes agenda!]
Fatality schreef op 26-06-2003 @ 13:52:
Fatality
27-06-2003, 00:03
Evatjuhhhh schreef op 26-06-2003 @ 17:09:
Hmm ik d8 vandaag : ik ga die leuke hema-standaard-maar-wel-handig agenda kopen, wassie uitverkocht! Ik helemaal balen, dus nu heb ik een g-sus agenda gekocht en als die ene hema er weer is koop ik die ook. [ hehe , 1 volkladder agenda en 1 schrijf maar netjes agenda!]
Een volkladder agenda waar je de nieuwste en sappigste roddels in kunt schrijven? :rolleyes:
bumblebee
27-06-2003, 10:26
Zo'n een met van die lieve beestjes, van de serie V!S :) denk ik.
Machiavelli
27-06-2003, 14:47
De Hiphop agenda.
de gratis TKMST agenda die k bij me rapport kreeg vandaag
hmmm...
die TKMST-agenda's waren bij ons op school al op voor ker erg in had...
heb maar 1tje van de hema aangeschaft... gebruik um toch meer voor werktijden en andere afspraken dan voor school. (alleen de vakanties staan er braaf in!!! :p)
Dr.Martenmeisje
27-06-2003, 21:56
kep een 'cool' agenda.. met een gare pinguin op de voorkant, waar ik nu alvast plaatjes overheen heb geplakt.
en vanbinnen staan ook lompe plaatjes.. maarja... hijs wel handig...
Aristidis
28-06-2003, 12:58
Bij ons op school waren de TKMST agendas er ook, mensen vonden het leuk om er ipv 1 wel 5 mee te nemen en ja, dan zijn ze snel op...
Dus heb ik maar gekozen voor de Garfield agenda :D
Niet echt een praktisch ding maar wel grappig...
sientjuh
29-06-2003, 20:07
Keb een agenda van de hema, hij heeft een ringbandje (is handig, kan jem meteen op de goede week laten liggen) en een voorkant waar je een foto in kan schuiven
Ik heb er een van Sitting Ducks gekocht en een TKMST agenda uit de bieb mee genomen :)
Evatjuhhhh
29-06-2003, 20:53
sientjuh schreef op 29-06-2003 @ 20:07:
Keb een agenda van de hema, hij heeft een ringbandje (is handig, kan jem meteen op de goede week laten liggen) en een voorkant waar je een foto in kan schuiven
die was bij ons uitverkocht :(
Heb ondertussen een agend...een tkmst (toekomst) agenda, niet dat ie boeiend is ofzo(had nix anders verwacht van zo;n gratis agenda). Ik schrijf er toch bijna nooit wat in.:D
StijnSpoortNiet
01-07-2003, 10:40
de goedkoopste agenda (zo rond de 2 euro) die niet binnen een maand uit elkaar valt.
een Bubblegum agenda, lekker vrolijk. Ma ik ga wel eige kaft make
Keb een hele vrolijke van de HEMA. Die ene blauwe met bloemetjes. Heel simpel aangezien er niks leuks aan de binnenkant is maar dat lossen we wel op met stikkers en foto's. :D En hij was maar €2 dus toen dacht ik helemaal "waarom zou ik een dure kopen van €10??"
Welke agenda ik ga nemen?? Nou, een zwarte met ringjetjes van de V&D ofzo. Lekker makkelijk, lekker goedkoop.
MoonMonkey schreef op 11-06-2003 @ 16:04:
Hmm, daar zit ik toch ook nog erg tussen te twijfelen...want die met die kat is wel enorm schattig...
Ik wil iig eentje waar ik gewoon in kan schrijven ipv priegelen en die niet weg schiet als je er in schrijft ed...die je gewoon vast kunt houden enz.
Die TKMST agenda moet je in priegelen, hij blijft niet open liggen, d'r staat allemaal ontzettend nutteloze onzin in. En ik heb hem niet gekregen, maar anders had ik toch nog een andere gekocht. ;) :)
Dit jaar vond ik de agenda's echt bagger. Nu heb ik maar de Brunotti-agenda gekocht... ;)
Soveelah
06-07-2003, 21:44
Ik heb een oceanic - zo'n blauwe met dolfijnen enzo :) die vink mooi en niet zo groot - vrij praktisch - wel aardig ingedeeld enzo :)
Cola_Light
06-07-2003, 22:18
Ik heb een zwarte leren met roze bloemetjes met ringbandje in het midden.
miss lola
06-07-2003, 22:21
gsus agenda
Plusmarktboy
07-07-2003, 11:25
een Ipaq Pocket PC
deesmees
07-07-2003, 11:32
ik heb agenda van anne geddes genomen,met die schattige babytjes :D
Wordt er wel vrolijk van :p
kaarinetjuh
07-07-2003, 11:40
Ik heb de TKMST agenda ook :)
die kreeg ik en wrom zou ik veel geld gaan uitgeven aan een agenda waar heeel misschien wat huiswerk in komt te staan?
Hij wordt toch wel volgeschreven met onzin dus wordt vanzelf wel leuk :D
Mindfields
07-07-2003, 11:43
Fokke & Sukke :cool:
FireCracker
07-07-2003, 13:10
ik heb er één van de hema, paars met roze (h) 1,80 :D
Daantje_0705
07-07-2003, 13:17
Ik heb vrijdag mn agenda gekocht: van Loesje :D en ik had er al een van school gehad, van TKMST magazine dus ik heb er dit jaar twee!
De meest eenvoudige en goedkope die ik kan vinden.
lentekriebel
07-07-2003, 17:48
hmmmz, het viel me zo tegen, zelfs de agendas waarvan ik dacht dat ze wel goedkoop zouden zijn waren stikkens duur. nja, ik heb nu eentje met zon meisjes poppetje die altijd in een slecht humeur is ofzoiets. ach ik weet niet hoe die heet, ik zal het es opzoeken.
Hallelujah
08-07-2003, 00:00
Tsss ze hebben um dit jaar nieteens uitgedeeld...of ut kan zijn dat die lagere klassen alles meegejat hebben.
Ik vraag me zus wel eentje mee te nemen van haar uni, errug klein en handig, EN gratiz (y)
Gebruik um tog nooit, dus ik snap niet waarom mensen duur gaan doen voor zo'n flutagenda waar je het hele schooljaar misschien alleen op je eerste schooldag iets opschrijft...
dyfusica
09-07-2003, 08:11
ze hebben dit jaar geeneen leuke agenda:mad:
dyfusica schreef op 09-07-2003 @ 08:11:
ze hebben dit jaar geeneen leuke agenda:mad:
Zoveel agenda's en niet één die 'wel gaat'? Ik heb er één van de Hema (blauw met een onbestemde kleur (ook blauw oid)) van €1,80 ofzo, maak er zelf wel iets van als ik daar zin in heb en anders heb ik gewoon alleen een agenda waar hij voor bedoeld is (huiswerk/afspraken in op schrijven).
Ik heb de I Love agenda van de Hema
Die is echt leuk en niet zo duur ( 5,90 )
:)
dyfusica
09-07-2003, 19:35
Leonoor schreef op 09-07-2003 @ 08:15:
Zoveel agenda's en niet één die 'wel gaat'? Ik heb er één van de Hema (blauw met een onbestemde kleur (ook blauw oid)) van €1,80 ofzo, maak er zelf wel iets van als ik daar zin in heb en anders heb ik gewoon alleen een agenda waar hij voor bedoeld is (huiswerk/afspraken in op schrijven). ja wel paar die wel gaan
maar vorig jaar moest ik echt met moeite een leuke uit die stapel kiezen en dit jaar kies ik met tegenzin een gaat wel agenda
Miss Helena
09-07-2003, 20:34
Yes-agenda
Janneke1
09-07-2003, 20:50
Morgan-agenda..
Mooi kleurtje, van binnen lekker simpel wit..
Geen reclame..
Alleen het is per dag, en ik heb altijd per week gehad :S
Zal wel even wennen moeten.
Maar ik vind hem errug mooi!
heavinly
09-07-2003, 21:28
Hema-agenda.
Waar je een voorkant in kan zetten ofzo. :) Ik heb ook de TKMST agenda, maar die vind ik niet praktisch, heb liever ringband.
horsepills
09-07-2003, 23:23
lerarenagenda, al jaren vaste prik, lekker veel space voor je cijferlijsten :d
Janneke1
10-07-2003, 14:59
Hehe, zit me al een tijdje af te vragen wat die TKMST-agenda is..heb ik hem zelf ook :p
Maar wat een rotding zeg, vorig jaar kreeg ik een hele andere van school :S Daar stonden echt dingen over school in enzo..
Maar goed..Deze gaat gelijk de vuilnisbak in.
Get Psycho
10-07-2003, 16:53
ik heb bij de hema een knalroze organizer gekocht. redleijk klein en toc genoeg ruimte om mijn standaard huiswerkhoeveelheid in op te schrijven..plus natuurlijk nog een paar kladderzooitjes enzo..:p
tis ook handig dat je bij een organizer de niet nodige blaadjes er gewoon netjes uitkan halen ipv je hele agenda naar god te trekken.
suusjuhh
Ene van Hema waar je een foto als kaft kunt gebruiken, en achterin nog meer foto mapjes zitten. maar ik gebruik em meer voor algehel planning,werk afspraken. Nja,ok schoolexamens en proefwerken zet ik er ook in :rolleyes:
RayMania
13-07-2003, 22:02
Stond op dat papier van school dat je er 1 kon afhalen bij de studentenwinkel ofzo...
Dan kijk ik wel eerst wat dat is voordat ik er 1 koop.
Valt me wel op dat ik elk jaar minder om agenda's geef :).
In de brugklassen nog echt kijken etc..voor een leuke.
Laatste jaar al zo'n goedkoop ding :).
#6 schreef op 11-06-2003 @ 16:14:
gewoon van de hema, met van die streepjes..
Die's hip :D *net gekocht*
[edit] khad plaatje toegevoegd, maar deed het niet
Mermaidgirl4
14-07-2003, 19:21
ik heb de roze agenda van break out! gekocht. hij is echt leuk! mensen die nog een agenda moeten kopen, koop deze! :) :cool: (y)
perfectstranger
14-07-2003, 19:34
Kruimel schreef op 12-06-2003 @ 15:36:
Ik heb er al 1: die van No Rules (de meisjesuitvoering).
die wilde ik eerst ook, ma was al uitverkocht... nu hek zon goedkopu van de hema angeschaft
Fatality
14-07-2003, 19:50
Mermaidgirl4 schreef op 14-07-2003 @ 19:21:
ik heb de roze agenda van break out! gekocht. hij is echt leuk! mensen die nog een agenda moeten kopen, koop deze! :) :cool: (y)
Dat is nou wel DE agenda waar ik niet mee gezien wil worden.
blackcamel
15-07-2003, 14:50
damaetas schreef op 11-06-2003 @ 13:48:
die gratis van school :rolleyes: daar staan meteen ook alle vakanties in en begin van de examens en wanneer de administratie dicht is enzo, heel handig
mijn agenda vervult vooral een praktische functie, geen esthetische. (maar er gaan wel stickers op :) )
skatefamke
15-07-2003, 18:21
eentje met felgekleurde streepjes van de hema... zoeentje van €1,80. goedkoop en heb die al een paar jaar (maar dan in andere kleuren). bevalt me wel goed.
dark_poetry
15-07-2003, 18:59
ik heb een zwarte kleine agenda van de hema van 2 euro ofso gekocht. :)
dyfusica
16-07-2003, 14:47
skatefamke schreef op 15-07-2003 @ 18:21:
eentje met felgekleurde streepjes van de hema... zoeentje van €1,80. goedkoop en heb die al een paar jaar (maar dan in andere kleuren). bevalt me wel goed. die heb ik ook..
echt de duinste agenda die ik ooit gehad heb
BadlyDrawnGirl
16-07-2003, 20:43
ik heb al een agenda, van Clever Cat ofzo...
maar ik heb hem al beplakt met bandzooi...
simsalabim
16-07-2003, 20:44
Heb dit jaar een agenda van school gekregen, van een of ander blad -> TKMST. Ligt vaak bij ons op school. En aangezien ik vorige jaar steeds een agenda van €10,- heb gekocht en bijna nooit gebruikte gebruik ik deze maar.
S@nne :)
16-07-2003, 20:59
Rens schreef op 26-06-2003 @ 10:56:
Ha! Ik heb de Sugared Almonds-agenda, en dies gewoon zoooo gaaf, hij past niet bij bijna-18-meisjes, en daarom, omdat het zo lekker vloekt, issie geweldig!!!
Gekocht bij de Bruna, btw.
Vrij normaal formaat, niet te groot, roze! En door de weken heen allemaal bloemetjes, hartjes, en dat soort gespuis, heerlijk! Zó fout! Whhaaahhh! Die heb ik ook! Hij is egt lekker fout hej! Die poppetjes met glitterjes! Ideaal! Haha :)!
JeeJ!
Heb de TKMST agenda maar dan met aangepaste kaft van mijn eigen school.
Sabine015
18-07-2003, 18:21
ik heb zo fotoagenda van de hema ken je er nog fotos indoen erg handig en simpel :D
Goede Fee
22-07-2003, 18:54
De Loesje- Agenda!!!
Gewoon omdat ik die elk jaar al heb, en die vage humor helemaal geweldig vind(y)
Maar ook omdat er spreuken van ons, als redactie van de schoolkrant van onze school in staan...:cool: *en het is leuk om met je eigen spreuken te pronken...:p*
regardless
24-07-2003, 12:34
zwarte eastpack agenda
lekker klein en per dag..
een paarse van de hema met op de voorkant bloemetjes die, als je de agenda beweegt, gaan bewegen :) (doordat er zo'n geribbeld stukkie plastic voor zit)
het meest blije ben ik nog met de binnenkant :) elke pagina 1 dag en veel ruimte enzow :)
ik heb de me2you agenda, omdat ie zo schattig lichtblauw met zilver is :)
Ik twijfelde tussen de eent, en deze, maar dees vond k toch net ff een hoger cute gehalte hebben, dus vandaar
the tourist
26-07-2003, 11:39
Van Rachel Hale ofzo, een kat met groene muts op de voorkant.
BrunetJuh
26-07-2003, 11:54
ik heb er een van de breakout, ik wou er eerst een van fancy, heeft bijna die al, dus kocht ik maar een andere!
Miss_kausalaya
26-07-2003, 14:09
ik was nie een van plan om te gaan kope,meestal gebruik ik die wel van die we van school krijgen, maarja toevallig zat er eentje bij de Fancy, duz ik gebruik die maar he
.:: Chantal ::.
31-07-2003, 11:35
Ingemar schreef op 11-06-2003 @ 13:41:
(= Leonoor)
Ik denk een hele simpele van de V&D ofzo, zonder iets d'r in ed. De voorgaande jaren kocht ik steeds zo'n ding van €10,-, om vervolgens halverwege het schooljaar als nog een kleinere, simpele te kopen en die te gaan gebruiken. Zonde van het geld ed dus.
Ik heb dat ook gedaan, gewoon zo simpele van de bruna. Eerst kocht ik ook altijd die dure agenda's maar uiteindelijk doe ik er toch allerlei stickers en dergelijke in
Wouter Youth
31-07-2003, 16:56
Of zo'b blanco agenda, of een Formule 1 agenda, omdat ik daar abonnement op heb is die goedkoper.
Like A Rose
01-08-2003, 12:33
Heb de skate agenda van de Bijenkorf!
Echt supergaaf en handig!
Sabine015
01-08-2003, 15:22
een agenda van de hema
krijg toch haast nooit huiswerk :D
darthraver
01-08-2003, 15:37
Ik haal denk ik de eent agenda, die schijnt wel aardig te zijn ofzo :)
ik heb ook die goedkope dunne streepjesagenda van de hema :)
heb altijd zo'n soort agenda, erg handig en deze ziet er nog leuk uit ook (y)
de elle agenda. 1 dag per bladzijde, geen overbodige plaatjes-dingen, maar wel vrolijke kleurtjes.
smoothman
02-08-2003, 15:55
Major League Baseball agenda van de New York Yankees.
Hij's zwart, met aan de boven- en onderkant 2 dikke horizontale grijze strepen en daardoorheen weer 2 witte horizontale strepen. En in het midden teken van de NYY.
Verder is het weekoverzicht, dus niet op elke pagina maar 1 dag, enneh het is wit met lichte achtergrond met in de rechterhoeken plaatjes van bekende gebouwen e.d.
Degene waar ik veel in kwijt kan, niet te groot is en die het goedkoopst is
Loesje, maar aangezien ik ook een laptop mee naar school ga nemen denk ik dat de agenda vrij snel vervangen is....
Orpa schreef op 02-08-2003 @ 16:40:
Loesje, maar aangezien ik ook een laptop mee naar school ga nemen denk ik dat de agenda vrij snel vervangen is....
Mogen jullie een laptop mee naar school :confused:
wat doe je dan voor school? :) Of ben je dyslectisch? :)
--
ontopic (;)), 'k heb nu een tkmst-agenda van school maar koop misschien nog een andere..
Andijvie
02-08-2003, 17:25
Ik heb er nu net eentje van de Bijenkorf gekocht, bruin met bloemetjes als kaft en van binnen lekker simpel. Wel duur dingen, maar de kaft is ook super mooi....
El_Fenomino
02-08-2003, 21:04
Ik ga gewoon eentje van twee euro kopen.. Heb het afgelopen jaar dat ding zelfs nooit gebruikt... En dat in het belangrijke eindexamen jaar van het VWO.. Als je neits doet hoef je ook niets op te schrijven om te gaan doen..
*lieve_steph*
02-08-2003, 22:42
Ik heb die van de ELLE
Ik vond em zo leuk met allemaal van die gekleurde streepjes.... Gekocht bij de Bijenkorf btw....
Niet dat ik die agenda intensief gebruik ofzow, maar iedereen zet dr dingen in... Dan is t een soort dagboek aan t worden... En dat is leuk!!!! :)
de ijsprinses
03-08-2003, 13:37
-=[ruelF]=- schreef op 01-08-2003 @ 16:24:
ik heb ook die goedkope dunne streepjesagenda van de hema :)
heb altijd zo'n soort agenda, erg handig en deze ziet er nog leuk uit ook (y)
die heb ik ook. De agenda die ik van school krijg vind ik te klein en onhandig, deze is precies goed.
Lucky Luciano
03-08-2003, 16:01
Heb een loesje agenda, maar hijs nu ook al helemaal volgeplakt, lijkt wel een plakboek van uitspraakjes :D
Breg schreef op 01-08-2003 @ 20:08:
de elle agenda. 1 dag per bladzijde, geen overbodige plaatjes-dingen, maar wel vrolijke kleurtjes.
Die heb ik ook. Lekker vrolijk!!! Wel een beetje duur, maar vooruit... Ze hadden dit jaar geen leuke bij de hema (waar ik ze de afgelopen drie jaar wel kocht).
~Meliss@~
04-08-2003, 12:22
ik heb een blauwgrijze Eastpak agenda gekocht
StijnSpoortNiet
04-08-2003, 13:08
de goedkoopste agenda die ik kan vinden die niet in staat is uit elkaar te vallen, dus met een harde kaft.
Maar fokke & sukke agenda klinkt ook wel leuk.
Oftewel:
ik weet het nog niet.
:p
Kevin D.
04-08-2003, 13:15
Geen, ik ben te lui om steeds dat ding te pakken en een pen te zoeken en dan wat er in schrijven.
Vorig jaar (6ath) had ik een hele dunne lichte opvouwbare van de hema ofzo, zodat ik niet zon dik boekwerk mee hoefde te slepen. Ik heb er nooit wat in geschreven, dus dit jaar koop ik er helemaal geen. Ik onthoud toch wel wat ik wanneer moet doen.
nandatje
04-08-2003, 14:41
Die van Gsus is super leip :D Mja ik krijg er een van school, dus dan ga 'k geen agenda van meer als 10 euro halen :p maar toch is het een echte aanrader ;)
ik heb de fokke en sukke agenda :cool:
en hij is echt fantástisch droog (y) :D
ik heb een kleine agenda gekocht ('cursusagenda' staat erop..) en hij doet het goed..
Ik gebruik 'm niet alleen voor school, ook voor afspraken, maar het is nú al een rotzooitje, dus ik ga waarschijnlijk vrij spoedig terug naar een electronisch ding (zo'n handpalm enzo)
ik heb zo'n organiser van de hema..met allemaal hartjes en love dingetjes :)
freakinaround
10-08-2003, 14:15
ik heb loesje agenda :D
Wouter Youth
10-08-2003, 20:42
Zo'n standaard "Agenda 2003-2004".
Evatjuhhhh
10-08-2003, 20:50
Ik heb nieuwe agenda inhoud gekocht voor mijn duitseagenda..
nu heb ik 7/2 i.p.v 7/1 en daar ben ik heeeeel erg blij mee!
voor de rest heb ik al plaatjes geplakt etc dus :)
antigone
12-08-2003, 06:50
een black & white ding van de bruna.
miss lola schreef op 06-07-2003 @ 22:21:
gsus agenda
fluitgirl
13-08-2003, 08:24
ik heb de diddl, horoscoop versie,
ik vond paddincton ook erg leuk
marrja
Keyser Saus
14-08-2003, 18:47
heavinly
14-08-2003, 18:56
Een That 70's Show agenda. Nouja, een TKMST agenda maar dan omgebouwd dus.
Fearless
14-08-2003, 22:07
Ik heb een redelijk kleine ( in verhouding met de standaard agendas ) buigzame streepjes agenda. Vanbinnen gewoon simpel..
Fearless
14-08-2003, 22:11
de ijsprinses schreef op 03-08-2003 @ 13:37:
die heb ik ook. De agenda die ik van school krijg vind ik te klein en onhandig, deze is precies goed.
En die was er bij ons niet meeeeeeer :'(
Maar ik heb nu wel een andere streepjes maar die was dan wel weer 6 euro ofzo
diie van de hema 2.5 of in de buurt...
liesbethlykke
16-08-2003, 11:26
de gratis lerarenagenda
ik wou de gratis agenda van school maar die heb ik niet gekregen :mad:
Nu heb ik een V&D agenda, maar ik vind de voorkant niet mooi dus ik ga m met iets beplakken oder so..
ik heb al 2 jaar een organizer, dus doe dr telkens alleen nieuwe vulling erin :) :p
Silver rain
20-08-2003, 13:36
Extreme zombies :D
Ik heb een van de Hema... Eentje met streepjes :)
liesbethlykke
21-08-2003, 11:30
de gratis lerarenagenda (y)
tongpiercingkje
21-08-2003, 11:36
die heb ik ook :D