Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehehe. www.msnnamen.com
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmiddag nog, ik liep door Hengelo (voor de kenners: door de Thiemsbrug), en ik zag daar een groepje van 6 naar schatting 14-jarige 'breezersletjes' lopen: (wijzend naar de etalage van een slijter) "Moet je zien wat een hoop bacardi!!" ![]() Altijd lachen in Hengelo.. ![]() ![]() [edit] Hmm, toch maar ff on-topic ![]() Ik kom net tot de ontdekking dat er maar 1 in mijn lijst van 120 staat, en laat dat nou net een vriendin van m'n zusje zijn (m'n zusje heeft haar zomaar mijn adres doorgegeven? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 20:56. |
![]() |
|
~~**fIsT WaS EgT SuPaHhHhH**~~**AnNy En RoLlO SiJn MuN FrIeNdJeS**~~**Ik Iz DuShI 4-EvAh!!!!!!!**~~**RaIiIiI Iz Un KuTwIjV!**~~
... Juist... ![]() vertaling: het feest was leuk, ik ben bevriend met anne en roel, ik ben voor altijd raar, rai (?) is niet aardig... Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
Rechter muisknop op een MSN-naam, wijzig alias van deze contactpersoon, dan krijg je een invulvakje waar het e-mailadres staat. Dan haal je dat e-mailadres weg en typ je (in het geval van die breezermensen) 'stomme doos/mongool' -> OK. En dan moet je nog even naar 'Beeld -> Hoe vrienden getoond worden -> op alias' aanklikken. Het nadeel is alleen wel dat je dan van andere mensen ook niet meer hun MSN-naam ziet, maar alleen hun e-mailadres, omdat dat de standaard-alias is.
||
Citaat:
![]() ![]() Zo heerlijk droog ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MSN Naam v/d Dag: Ik heb mijn zwemdiploma maar toch verdrink ik in jouw ogen! ![]()
|
|