Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 07:46
emi
emi is offline

nagetekend van een foto.... Hij is wel ietwat oud, maar ik moest toch wat posten om duidelijk te maken dat mn nickname veranderd is.... Voor de duidelijkheid, ik was eerst !Fa!Ke.

Maarrrr dat terzijde, hoe vinden julle de tekening?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 09:24
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
hmm ik vraag me af wat ze in haar handen houdt. Of eigenlijk hand, want je ziet er maar 1. Ook vind ik de ogen nogal mislukt. Ze hangen heel erg omlaag. Het haar had ook wat netter gemogen in mijn ogen.

Verder wil ik je een compliment geven over de neus en die mond, die ik wel weer heel goed gelukt vind.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:47
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
klikorat schreef op 17-07-2003 @ 10:24:
hmm ik vraag me af wat ze in haar handen houdt. Of eigenlijk hand, want je ziet er maar 1.
Volgens mij is het een klein pakje melk.


nee nee

ik heb nog ff goed gekeken. Het is Dubbeldrank (denk ik iig)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het niet mooi dat je het potlood uithebt geveegt, dat maakt het vaag en het ziet er vies uit.
Ik vind de vorm van het hoofd niet zo... beetje te rond, er is geen kaaklijn of wat dan ook. De ogen zijn ongelijk en hangen idd wat naar beneden. Tis ook net of ze heel scheel kijkt.
Mutsje is ook raar.. veel te smal bovenop, zo heeft haar hoofd echt een ei vorm.
Uhm, nou iig wel goed geprobeerd, maar blijven oefenen, en let op de vorm vanhet gezicht, daar heb je je hier wat makkelijk van afgemaakt heb ik het idee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:02
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-07-2003 @ 11:51:
Ik vind het niet mooi dat je het potlood uithebt geveegt, dat maakt het vaag en het ziet er vies uit.
Idd... doe het dan netjes...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Het is een blikje fanta. Toch?
Maar over de tekening: op zich zijn alle dingen apart wel ealistisch en zo, maar het lijkt net of t allemaal maar een beetje aa elkaar geplakt is. De ogen zijn idd ongelijk en ahngen naar beneden, de neus en mond zitten niet recht in het gezicht, haar hoofd heeft een rare vorm en volgens mij kan niemand op deze manier een blikje vasthouden.
Maar ik vind de wenkbrauwen trouwens erg mooi. En dat meen ik serieus, die krijg ik nooit goed.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:08
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Meer met licht/donker-contrast werken. Wordt je tekening duidelijker van, maar je suggereerd dan ook meer diepte. Dus schaduwen (duidelijker) tekenen op plekken waar schaduw hoort te zitten, etc.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:21
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
zet idd je schaduwen wat sterker aan. zo krijg je ook meer duidelijkheid in je tekening. verder vind ik niet dat de ogen hangen (?) maar had ik dus wel meer onderscheid tussen de pupil en iris willen zien en misschien een puntje licht in het oog? ik had het petje achterwege gelaten als ik jou was..oookal staat ie op de foto, wordt vaak toch niet mooi en nu wijkt de punt van het hoofd iets te veel naar rechts..maar misschien zit het petje geowon scheef.
had je het blaadje een beetje schuin van je neerliggen? zo krijg ik vaak scheve verhoudingen zodat het net lijkt alsof alles naar 1 kant een beetje is uitgerekt..zo lijkt het een beetje
verder vind ik dat je het wel goed hebt gedaan hoe ze zuigt zeg maar. de neus is ook mooi..maar gewoon zet de schaduwen ff wat beter aan en het ziet er dan al veel beter uit.
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:11
emi
emi is offline
De ogen ben ik ook niet tevreden over.... maar irl hangen ze ook een beetje naar beneden... De pupillen e.d. zijn gewoon kut
Maargoed, bedankt voor all jullie reacties enzo.... Ik ga deze niet meer veranderen omdat ik hem dan toch alleen maar nog slechter zou kunnen gaan maken
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:21
Verwijderd
Ik vind het ook erg jammer dat de lijnen zo vaag zijn en het zo vlakkig is.. en stuk meer contrast geeft vaak meer helderheid en uitdrukking vind ik.. de ogen zijn gewoon kut

Verder op zich wel okee, maar echt veel doet ie me niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Eigen scheppingsproces
Verwijderd
9 22-03-2007 16:09
ARTistiek mijn werkjes. [tekeningen en schilderij]
devilcat
36 31-03-2005 09:24
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42
Levensbeschouwing & Filosofie denken en gedachten
lovetear
26 11-11-2003 20:18
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.