Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja precies.. Ik vind het ook net als een soort meisje-meisje vriendschap
![]() Tenzij het later natuurlijk meer wordt dan alleen vriendschap, tja dan is het een ander verhaal... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ben ik mey eensz ![]() |
![]() |
|
Alles mag zolang je ALLEBEI geen speciale gevoelens erbij hebt.
Ik vind het gewoon prettig om zo'n hele goeie vriendin te hebben. Die kent me al heel mijn leven, en weet precies hoe ik ben en hoe ik me voel. En dan kan een knuffel zo lekker zijn omdat je dan weet dat je verder geen woorden hoeft te gebruiken om uit te leggen hoe je je voelt. Echt heerlijk als je iemand hebt waar je gewoon 100% mee op 1 lijn zit zonder verliefdheid gevoelens erbij te hebben. Het ligt er dan maar net aan waar voor jezelf de grens ligt. Ik zou niet met haar naar bed gaan, want dat heet niet voor niks de liefde bedrijven ![]()
|
Verwijderd
|
Zoenen en knuffelen enzo dat hoort in een relatie vind ik - tenzij je heel verdrietig bent en die vriend je een opbeurende hug geeft. Voorderest shop ik, klets ik, feest ik, MSN ik, kijk ik films en nog veeeel meer met mijn vrienden. Ik doe met de jongens hetzelfde als wat ik met de meiden doe.
|
![]() |
|
![]() |
een vriend van me vindt t kunnen als je met een vriendin hand in hand of arm in arm over straat loopt, kust in t openbaar en mekaar ook nog s knuffelt... vind t niet kunnen, mensen die hem begrijpen want hij zegt dat t toch best kan, ik weet t niet...
||
Citaat:
Zolang geen van jullie er ANDERE gevoelens bij krijgt vind ik het kunnen. Maar ja, zeg nou eerlijk Kussen in het openbaar en hand in hand lopen doe je toch niet gewoon uit vriendschap of wel ![]() Ik denk dat hij stiekem toch wel wat anders wil
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien omdat ze weten dat jij makkelijk verliefd word. Of dat ze weten dat jij juist wel overal wat achter zoekt ![]()
|
ik loop ook wel eens arm in arm met mn beste vriendin door de stad, en we geven elkaar (vooral zij eigk) ook wel zoenen op de mond..maar ik heb al 15 maandjes n supergeweldige vriendin, dus ik voel absoluut niet meer voor dr dan vriendschap, zij is verliefd op een andere jongen dus dit moet best kunnen vind ik.
Als we bij mij thuis film kijken,liggen we ook over elkaar heen en zijn we elkaar aan het masseren enzo... |
![]() |
|
Wat je wel en niet kan doen? Precies hetzelfde als wat je wel en niet kan doen bij een (in mijn geval) vriendin. Wat is het verschil? Dat hij een jongen is en je er dus niet mee mag knuffelen? Ik snap dat niet, waarom zou dat niet mogen?
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ehm...als het echt gaat om mijn beste vriendin zou ik daar eigenlijk alles wel mee kunnen doen. Met gewone vriendinnen zou ik niet naar bed gaan, evt. een keer zoenen en wat meer vind ik niet erg als er maar geen consequenties aan verbonden zijn (ik heb er een hekel aan als mensen stiekem gek op me zijn en dat niet vertellen). Maar eigenlijk zijn al mijn vriendinnen wel zo nuchter dat ze dat allemaal van elkaar kunnen scheiden, dus is er niks aan de hand.
|
![]() |
|
![]() |
je kan niet zeggen ik ga met al mijn vrienden en vriendinnen gelijk om, dat is niet zo. dat ligt beetje aan geslacht maar ook aan de persoon waarmee je bevriend bent. ik heb vriendinnen waar die ik niet eens een kus op hun wang geef en vriendinnen waar ik ook lichamelijk vrij close mee ben. Het ligt dus aan de jongen in kwestie.
Ik vind het juist erg prettig als mijn beste vriend me vasthoud als we bijv. in 1 bed slapen. dat soort dingen en nee nooit sexuele gevoelens voor m gehad. Maar ik heb ook vrienden die enkel een kus op hun wang krijgen en een hand. Aan de andere kant heb ik ook eens een vriend gehad die ik zoende (dus wel met tong) etc. Dat was eigenlijk een gewone vriend maar we voelden ons heel vertrouwd bij elkaar. Ik weet ook niet goed hoe ik die relatie moet uitleggen
|
![]() |
Ik heb bij al m'n vrienden andere grenzen...
Bij de 1 deins ik al terug al wil ie een knuffel, bij de ander denken buitenstaanders dat we een relatie hebben, met een ander heb ik sex (mannelijke vrienden) Met de 1 winkel ik graag, met de ander doe ik graag niks, met de 1 ga ik liever op stap.. de 1 vertel ik bepaalde geheimen maar sommige ook niet, die ik wel weer aan anderen vertel... tsja t hangt er gewoon vanaf
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik vind dat knuffelen en in elkaars armen zitten wel kan, ook flink feesten en wat stoeien moet kunnen, en hier en daar een klein kusje kan ook geen kwaad, zolang het maar geen echte zoen is zeg maar.
|
![]() |
Jullie lijken er allemaal zo makkelijk over te doen want ik vind het al erg als mijn vriend aan iemand anders zit te plukken (wat trouwens niet vaak voor komt maar meestal dat de vrouwen aan hem zitten
![]() ![]() Jah ik hou daar gewoon niet van als iemand anders hem aanraakt. Ik voel me niet op mijn gemak. Als hij dan ergens naar toe gaat (uitgaan met zijn vrienden bijvoorbeeld) dan vraag ik me af wat hij daar allemaal doet. En dat is toch juist te stom voor woorden??? Je moet iemand toch kunnen vertrouwen. Kijk is het een hele goede kennis of wat dan ook, okey weet je wel, een kus als je jarig bent dan is het goed. Maar waarom zou je iemand kussen als je dat bij je vrienden ook niet doet??? ![]() Ik doe dat zelf ook niet !!!Misschien dat ik dat dan ook van HEM verwacht???!!Het gaat er bij mij gewoon om bij WIE je het doet en HOE je het doet... *effe tussendoor ik vind zoenen op de mond dus echt welll te ver gaan* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|