Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 20:27
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Wie vind hem nog meer zo goed? Ik lig echt constant in een deuk als ik iets van hem gedownload heb

'De aarde is rond....... als een pannekoek' Echt supersupergoed istie!

'Nog steeds geen kinderen? Probeer eens een condoom van Huizinga'

'Ik heb om mijn tuin een muur gebouwd en daar op de bovenkant glazen scherven ingemetseld met een goeie scherpe rand. Kheb op de deur een pingpongbel met daarop 220 volt. Wie dan nog gezond de trap op komt wordt door de hond gemold want............ EHBO is mijn lust en mijn leven'

En nog veeeel meer natuurlijk :-)
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 20:50
Verwijderd
Lol ja, Herman Finkers hoort bij mijn favo cabaretiers (samen met Bert Visser en Hans Teeuwen).

Maareh, waar download je die filmpjes? Of zijn het alleen geluidsbestandjes (iets minder leuk natuulk ). Gewoon bij kazaa?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:52
Verwijderd
KaZaA heeft ontzettend veel van zijn geluidsbestandjes. Ik heb er een hoop op m'n compu staan. Als je die van me wilt downloaden, moet je me maar ff mailen wanneer ik online moet komen (kan letterlijk een hele dag)
Trouwens, ik heb twee cd's van hem en die zijn ook geweldig. bovendien heb ik een boek (Finkers op 'n hoop) met als zijn boeken gebundeld. Leuk leesvoer


Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers zonder ervaring. Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb.

Mijne heren,

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.

Waarom zijn twentse meisjes zo populair bij sekslijnen? Omdat ze alles doorslikken!

Op een dag drink je geen bier meer, maar koop je landbouwfolie.

Mijn visie op Almelo: Als 's morgensvroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet die hoog in de lucht het landvolk bezingt dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt 1200 kilometer verderop de stad Almelo.

Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
KaZaA heeft ontzettend veel van zijn geluidsbestandjes. Ik heb er een hoop op m'n compu staan. Als je die van me wilt downloaden, moet je me maar ff mailen wanneer ik online moet komen (kan letterlijk een hele dag)
Trouwens, ik heb twee cd's van hem en die zijn ook geweldig. bovendien heb ik een boek (Finkers op 'n hoop) met als zijn boeken gebundeld. Leuk leesvoer


Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers zonder ervaring. Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb.

Mijne heren,

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.

Waarom zijn twentse meisjes zo populair bij sekslijnen? Omdat ze alles doorslikken!

Op een dag drink je geen bier meer, maar koop je landbouwfolie.

Mijn visie op Almelo: Als 's morgensvroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet die hoog in de lucht het landvolk bezingt dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt 1200 kilometer verderop de stad Almelo.
Lol ja, dat is zo ongeveer ook mijn visie van Almelo!!

Die twentse meisjes slikken alles in, trouwens, niet door.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Lol ja, dat is zo ongeveer ook mijn visie van Almelo!!

Die twentse meisjes slikken alles in, trouwens, niet door.
Als je zoiets uit je hoofd probeert te doen, zullen er vast wel foutjes inzitten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Heerlijk droog is die Finkers.
"Ik heb een keer anderhalf uur lang aan de kapstok gehangen omdat ik vergeten was mijn jas uit te doen."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:35
Verwijderd
'Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wel wat te doen.'

En die scene met de papagaai!
Whehehe
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:37
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
jah, Herman Finkers rules zeker wel


En wat is weer uiteindelijkde moraal van het verhaal? Koop nooit iets bij Blokker, want tis rotzooi allemaal
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Rufus Lee schreef:
jah, Herman Finkers rules zeker wel


En wat is weer uiteindelijkde moraal van het verhaal? Koop nooit iets bij Blokker, want tis rotzooi allemaal
Aladdin!
(ik kan mezelf volgens mij een Finkers-kenner noemen)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
Heerlijk droog is die Finkers.
"Ik heb een keer anderhalf uur lang aan de kapstok gehangen omdat ik vergeten was mijn jas uit te doen."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:26
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
eddie schreef:
En die scene met de papagaai!
Whehehe
De papegaai.

Herman Finkers: De papegaai werkt als volgt. Je roept iets tegen dat beest, en even later hoor je het weer terugklinken. Ik zal het demonstreren: Lorre? Lorre?
Lorre: Ja?
HF: Hé ja? Das toch geen antwoord? Lorre?
L: Zeg het es.
HF: Koppiekrauw koppiekrauw!
L: Ja ik hoor je wel hoor!
HF: Wat is dat nou? Kun je mij verstaan? Die rare papegaai, de grappenmaker. Hij praat me helemaal niet na, hij praat gewoon terug. Hoe is je naam?
L: Lorre...
HF: Hoe zei je?
L: Lorre...
HF: Hoe is het moooooogelijk he?
Lorre:Lorre koppiekrauw koppiekrauw! Wat is dat nou? Kun je mij verstaan? Rare papegaai, hij praat me helemaal niet na, de grappenmaker, hij praat gewoon terug! Hoe is je naam?
Herman Finkers: Lorre!

en de rest verklap ik niet

of ehh: (hij krijgt telefoon, na lange lange tijd wachten)
< Omroeppastoraat, Met Hans. Hallo!
> Jah goedemorgen!
> Het is nog morgen hoor
< Oh dan bel ik vanmiddag wel terug
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:55
Verwijderd
Het moderne kerklied is ook goed. ik kan hem zingen, in het Nederlands en in het Twents!

[edit]Heb voor mijn eindexamen muziek De stomawals gezongen[/edit]
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:55
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
whehe hij s de beste, ik download ook van alles van m.

maar hoort dit op films & tv?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:37
HJ
HJ is offline
Zelfmoord plegen?
Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen!

Vind ik persoonlijk de beste quote.
__________________
Stay true!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
HJ schreef:
Zelfmoord plegen?
Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen!

Vind ik persoonlijk de beste quote.
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst. Twee mensen overleden onmiddelijk, drie na enig aandringen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toen ik geboren was, bracht mijn vader snikkend ter gehore: Ja, nu weet ik zeker dat ik twee kinderen wil.
(Ik was toen de derde)

Eén van zijn besten vind ik toch wel "Lief Kind"

Op een kraambezoek zeggen mensen wel eens: O, ja, een mooi kind hoor, ja, echt, nee ben je gek, het is een mooi kind. Kijk, dat zou ik nou nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, moet je niet gaan huichelen. Wat ik dan doe, als een kind niet mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind. Laatst zag ik ook weer een ontzéttend lief kind. Ik zei toen ook oprecht: Dit is het liefste kind dat ik ooit gezien heb.

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:30
Verwijderd
Ook leuk:
mijn coach heeft ongeveer een jaar geleden een kind gekregen. Wij dus met het hele team kroamschudd'n. En wat zeg ze? "Het is zo'n lief kind"
Ik hield het niet meer
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:27
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hij roelt!! Hij is echt de allerkoelste gewoon!

Om 7 uur hebben wij een warm buffet
Om half 8 hebben wij een lauw buffet
En om 8 uur hebben wij een koud buffet




(zoiets wast)
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2002, 18:09
Verwijderd
ik ben nooit getrouwd want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen..

finkers is lauw
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:11
Verwijderd
geen jager geen neger is ook zoooo doop
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
geen jager geen neger is ook zoooo doop
Hoe was dat ook al weer? Je mocht de woorden jager en neger niet zeggen, toch?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:11
Klaine Je
Klaine Je is offline
of:


bij het riagg

ja meneer mijn man heeft zelfmoord gepleegd
ahja, wat is nou eigenlijk het probleem?

__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 23:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Juice schreef:

Eén van zijn besten vind ik toch wel "Lief Kind"

Op een kraambezoek zeggen mensen wel eens: O, ja, een mooi kind hoor, ja, echt, nee ben je gek, het is een mooi kind. Kijk, dat zou ik nou nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, moet je niet gaan huichelen. Wat ik dan doe, als een kind niet mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind. Laatst zag ik ook weer een ontzéttend lief kind. Ik zei toen ook oprecht: Dit is het liefste kind dat ik ooit gezien heb.

*grin*. Dat is bij ons gewoon een uitdrukking geworden. Een lelijk iemand is gewoon een "lief kind"
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Chimera schreef:


*grin*. Dat is bij ons gewoon een uitdrukking geworden. Een lelijk iemand is gewoon een "lief kind"
Jah hebben wij ook. "Wat een lieve muts heb je op"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine The legend of Saaida #935
Verwijderd
500 30-03-2010 23:25
Films, TV & Radio Cabaret DVD's
Emoboy
42 19-04-2005 21:34
Muziek Muziek voor een disco
Tucker
44 05-01-2004 22:41
Muziek laatste aankopen
86dagreed
180 04-01-2003 17:59
Muziek Wat hoor je dan?
Verwijderd
241 01-12-2002 17:45
Muziek Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie?
Severus
87 30-10-2002 15:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.